Μιλώντας για ελευθερία…

14042014196

Προχθές βγήκα στο κήπο να φωτογραφήσω τη δική μου άνοιξη, είχα καιρό (μήνες) να περιπλανηθώ μες τη «ζούγκλα» του κτήματος και δεν είχα ιδέα τι θα αντικρίσω…

.

 Ελεύθερα… λίγο πιο μπρος,
λίγο πιο πίσω,
λίγο πριν, λίγο μετά,
κάπως έτσι ανακάλυπτα και φωτογράφιζα.

14042014194.

14042014193

«Μιλώντας για Ελευθερία»…

«Η ελευθερία βρίσκεται «κάπου εκεί έξω»;
Από που ξεκινάς να ψάχνεις για ελευθερία;
Στον εξωτερικό κόσμο, εκδηλώνοντας ό,τι σου αρέσει, πράγμα που είναι η αποκαλούμενη «ατομική» ελευθερία, ή μήπως η ελευθερία υπάρχει πρώτα μέσα μας;»

.

14042014198

14042014199

«Ελευθερία μέσα μου υπάρχει μόνο όταν δεν υπάρχει σύγχυση, όταν δεν έχω πέσει σε καμιά παγίδα. Υπάρχουν αμέτρητες παγίδες: γκουρού, σωτήρες, ιεροκήρυκες, εξαιρετικά βιβλία, ψυχολόγοι και ψυχίατροι- όλα είναι παγίδες.
Και αν βρίσκομαι σε σύγχυση και υπάρχει αταξία μέσα μου, μήπως δεν θα έπρεπε να ελευθερωθώ από αυτή την αταξία πριν μιλήσω για ελευθερία;
Δεν θα πρέπει να ξεκινήσω, από το νου μου, από την καρδιά μου, για να ελευθερωθώ από όλους τους φόβους μου, τα άγχη, τις απελπισίες και τα τραύματα, τα πληγώματα που έχω δεχτεί;
Μπορεί κανείς, να τα παρατηρήσει όλα αυτά ο ίδιος, μόνος του, και να ελευθερωθεί από αυτά;

  14042014197

16042014200

«‘Οταν δεν ψάχνεις κάποιον ή κάτι να σε βοηθήσει- και αυτή είναι η μόνη κατάσταση στην οποία πρέπει να βρίσκεται ο άνθρωπος που αντιμετωπίζει πολύ σοβαρά όλα αυτά- τότε είσαι ελεύθερος να ψάξεις, Και όταν υπάρχει ελευθερία υπάρχει ενέργεια- τότε δεν μπορεί να γίνει κανένα λάθος.
Δεν μπαίνει θέμα να κάνεις το σωστό ή το λάθος όταν υπάρχει ελευθερία. Κι έτσι δεν υπάρχει φόβος, και ο νους που δεν φοβάται είναι ικανός για μεγάλη αγάπη, μπορεί να κάνει ό,τι θέλει.»

ΚΡΙΣΝΑΜΟΥΡΤΙ.

Αποσπάσματα από,
«Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΑΣ ΣΕ ΚΡΙΣΗ.»
Μετάφραση Νίκος Πιλάβιος
Εκδόσεις Καστανιώτη.

 

.

Έτσι «μιλώντας για ελευθερία», εύχομαι στους γιορτάζοντες και μη καλό Πάσχα, καλή άνοιξη και ότι άλλο ποθεί η καρδιά μας!

.

 

.

 

 

 

 

 

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

46 Responses to Μιλώντας για ελευθερία…

  1. Ο/Η ασωτοςγιος λέει:

    καλη ανασταση και αναταση παντού, ανοιξη μεσα μας και καλοκαίρι

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλή Ανάταση και Ανάσταση πρώτα μέσα μας… η άνοιξη είναι εδώ με τις βροχούλες της τις ευλογημένες…
      Όσο για το καλοκαίρι πλησιάζει επικίνδυνα…χαχαχα! ξέρεις το γιατί! 😉

      ΑΦιλιά καλέ μου φίλε! ❤

  2. Ο/Η Νηφαλια Μεθη λέει:

    Καλο Πάσχα Αιναφετς! 🙂 …μου θύμισες ντοστογιεφσκι,
    περα και πανω απ ολα ειναι η ελευθερία και αμα
    Αγαπας τον ανθρωπο αγαπας και την ελευθερία του μαζί.

    Α.Φ 😉

  3. Ο/Η kat. λέει:

    αυτές οι φωτογραφίες είναι από το κτήμα σου;
    τότε μιλάμε όντως για.. ελευθερία!!

    να περάσεις υπέροχα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι οι φωτογραφίες είναι απ’ ένα κτήμα 7 στρεμμάτων που τα τελευταία χρόνια αναπτύσσεται «ελεύθερα»! 😉

      ΑΦιλιά και να έχεις το Πάσχα που επιθυμεί η καρδιά σου! ❤

  4. Ο/Η dodo λέει:

    Το χρειαζόμουν αυτό σήμερα- ευχαριστώ!

  5. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Και η ίδια χρειαζόμουν το παρακάτω, που είναι απ’ τα απλά και τρυφερά…

    ΑΦιλιά dodo μου και να έχεις ένα όμορφα δημιουργικό Πάσχα, γεμάτο χαμόγελα! ❤

  6. Ο/Η joan petra λέει:

    Κάθισα και είδα το από πάνω βίντεο, τόσο ωραίο και με υπέροχη μουσική. Να είσαι καλά Στεφανία μου και καλή Ανάσταση!

  7. Ο/Η The Outsider λέει:

    Εξαιρετικό όλο! Μου άρεσε πάρα πολύ εκεί που λέει «Και αν βρίσκομαι σε σύγχυση και υπάρχει αταξία μέσα μου, μήπως δεν θα έπρεπε να ελευθερωθώ από αυτή την αταξία πριν μιλήσω για ελευθερία;». Νομίζω ότι είναι όλα τα λεφτά. Πάντα με γοήτευε η πάλη με την εντροπία της ζωής.

  8. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Έτσι ας ευχηθούμε, αν μη τη άλλο, γι αυτές τις «άγιες μέρες», τάξη μέσα μας! 😉

    ΑΦιλιά και να περάσεις όμορφα! ❤

  9. Ο/Η H.Constantinos λέει:

    Ναι, μάλλον η ελευθερία υπάρχει πρώτα μέσα μας…

    Καλή Ανάσταση!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και ελευθερία υπάρχει… φτάνει να μην υπάρχει μέσα μας σύγχυση, να μην έχουμε πέσει σε καμιά παγίδα (δασκάλων, γκουρού, βιβλίων κλπ!) και να υπάρχει μέσα μας τάξη… και αυτά τα λίγα «απλά» !!! 😉

      ΑΦιλιά Constantin και Καλή Ανάσταση! ❤

  10. Ο/Η bookaieva λέει:

    Να σου ευχηθώ και εγώ στο «σπίτι» σου, όπως μου ευχήθηκες στο δικό μου.
    Καλή Ανάσταση, να περάσεις όμορφες στιγμές με την οικογένειά σου και φίλους.

    (Δε μπορώ να πω ότι δε ζηλεύω τον κήπο σας, μάλλον τον παράδεισό σας!)

  11. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ευχαριστώ για την ανταπόδοση της επίσκεψης και για τις ευχές! 🙂

    Όταν τα τρία μας παιδιά ζούσαν μαζί μας, ο κήπος έμοιαζε με παράδεισο και όχι με ζούγκλα! 😉

    ΑΦιλιά και καλά να περάσετε όλοι σας! ❤

  12. Ο/Η astria λέει:

    Άνοιξη και Ανάσταση, ίσως να φτάσουν να γίνου συνώνυμες λέξεις.
    Και η πρώτη ανάσταση ίσως είναι αυτή της ελευθερίας, κυρίως η ψυχική! Τότε μόνο μπορεί ν’ ανοίξει και η ψυχή και ν’ ανθίσει το κάθε καλό…

    Μαγισσούλα μου, από βάθος καρδιάς, σου εύχομαι Καλή Ανάσταση και μια άνοιξη παντοτινή στην ψυχούλα σου!
    Αφιλάκια πολλά πολλά ! : )

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Η άνοιξη που ανοίγει, είναι και η ανα-γέννηση όλης της φύσης, βοηθάει νομίζω στο να υπάρξει ψυχική ανά-ταση που μπορεί να οδηγήσει και στην εσωτερική Ανά-σταση…
      Τι όμορφες λέξεις που έχει η Ελληνική γλώσσα! 😉

      ΑΦιλιά αστεράκι λαμπερό και εύχομαι ότι ομορφότερο επιθυμεί η καρδούλα σου! ❤

  13. Ο/Η 55fm λέει:

    Όμορφη πολύ η ατμόσφαιρα που δημιούργησες!Εύχομαι πάντα να είσαι καλά!Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα γλυκύτατο πλάσμα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαίρομαι όταν αγαπημένοι φίλοι μπορούν και μοιράζονται την «εδώ» ατμόσφαιρα!
      Ευχαριστώ για τις ευχές!
      Εύχομαι και από εδώ καλή Ανάσταση και να περάσεις όμορφα με την οικογένεια σου!

      ΑΦιλιά μέσα απ΄ τη καρδιά μου! ❤

  14. Ο/Η Lysippe λέει:

    Ο κήπος σου είναι απερίγραπτος, Στεφανία μου. Εμπνέει, γαληνεύει και παρέχει μιας μορφής ελευθερία που σε αναζωογονεί. Η ευρύτερη έννοια της ελευθερίας είναι η ζωοδότρα, γιατί μόνο όταν νιώσεις πραγματικά λεύτερος, αφήνεσαι και ρέεις στη ζωή. Κι όχι μόνο ρέεις αρμονικά, αλλά ξεκλειδώνεσαι και σ’ εκείνο το αλισβερίσι που θα σε γεμίσει και συνάμα θα σε κάνει καλύτερο -γιατί θα έχεις πάψει να αμύνεσαι επιθετικά στο καθετί. Στις Αναστάσεις των ψυχών και των συναισθημάτων, λοιπόν. Καλά να περάσεις με τους δικούς σου, Στεφανία μου. Με υγεία και πολλή αγάπη!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Τι χαρά Λυσίππη όταν ένα παρόμοιο κείμενο, εμπνέει και γεννά τόσο όμορφα συναισθήματα!

      ΑΦιλιά και ΝΑΙ, στις Αναστλασεις των ψυχών και των αληθινών αισθημάτων! ❤

  15. Ο/Η Hengeo λέει:

    Ελευθερία όμως σημαίνει και ελευθερία να πιστεύει ο καθένας ό,τι θέλει, έτσι;
    Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση σε όσους τέλος πάντων πιστεύουμε!
    Καλά να περάσεις και ΑΦ!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Όταν είναι κανείς ελεύθερος μέσα του Γιώργο μου, η λέξη ελευθερία αποκτά άλλη έννοια!
      Φυσικά και ο καθένας είναι ελεύθερος να πιστεύει ή να μη πιστεύει σε κάτι…ή απλά να πιστεύει στη Ζωή! 😉

      ΑΦ! και εσύ καλά να περάσεις! ❤

  16. Ο/Η Κατερίνα λέει:

    Ν’ αρχίσω φίλη μου Άιναφετς, από τα γραπτά σου, που κάθε φορά φεύγω με πλούσια πνευματική σοδειά στο δισάκι μου! Έχεις ένα ιδιαίτερο ταλέντο στην παρουσίαση – αφήγηση, συνδυασμένα με όμορφες φωτογραφίες ή πίνακες ή video, δίνοντας ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα στον αναγνώστη σου που τον καθηλώνεις! Λόγω πολλών υποχρεώσεων κι έλλειψη χρόνου, δεν αφήνω πάντα σχόλιο και σήμερα ήθελα ν’ αποτυπώσω τον θαυμασμό μου!
    Η ελευθερία με την ευρύτερη έννοια, θεωρώ πως προϋποθέτει στοχασμό, εσωτερική αναζήτηση, έκφραση κι απαιτεί κόπο, γνώση, υπομονή κι ενθάρρυνση της ύπαρξης μας, χωρίς ν’ αλλοιώνονται συναισθήματα!
    Οι φωτογραφίες σου απίθανες και το κτήμα σου υπέροχο!
    Καλή Ανάσταση φίλη μου και Καλό Πάσχα με υγεία και κοντά σε όσους αγαπάς!
    Τα φιλιά μου!:))

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μην αισθάνεσαι Κατερίνα μου, καμιά υποχρέωση ν’ αφήνεις σχόλιο… βλέπεις και η ίδια έχω πολλές υποχρεώσεις γι αυτό και οι επισκέψεις μου στους φίλους μου δεν είναι συχνές και τις περισσότερες φορές διαβάζω όλες μαζί τις τελευταίες αναρτήσεις τους! 😉

      Μήπως τελικά αυτό που μετράει είναι η επι-κοινωνία και αυτή δεν μπαίνει σε καλούπια, είναι αυτή που είναι… βαθιά και αφήνει ένα χαμόγελο χαράς μες τη καρδιά μας! 🙂

      Η ελευθερία πάνω απ΄ όλα απαιτεί ανοιχτή καρδιά και είναι Αγάπη!

      ΑΦιλιά καρδιάς, ευχαριστώ για τις ευχές και Καλή μας φωτεινή Ανάσταση! ❤

  17. Ο/Η Π....Ξωτικό λέει:

    Μαγισσούλα αληθινή !!!

    Σπέρνεις κι εμείς ανθίζουμε !!!!
    και…σκάμε στα γέλια και με την Εύα σου
    (πόσο μα πόσο το είχα ανάγκη αυτό το παιχνιδιάρικο φιλεναδίστικο γέλιο )

    Μόνο μέσα απ’την ελευθερία μπορεί να ανθίσει η αγάπη …..χμμμ δυστυχώς ;;
    Μπα σε καλό σου πάλι στα δύσκολα μας έριξες 😉
    αλλά κοίτα να δείς ανωμαλία τώρα ,γι αυτό ακριβώς σ’αγαπάμε !!!!

    Καλή ανοιξοανάστασηηηηηηηη με Α(νθισμένα) φιλιά πολλάααααααααα 😉

  18. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Τι να πω, άτιμο Ξωτικούλι… με στόλισες τόσο τρυφερά που νομίζω πως μάζεψα ενέργεια για πολλές πολλές μέρες! 🙂

    Και μη ξεχνάμε πως εκτός από μανούλες, σύζυγοι, φίλες, είμαστε και πανέμορφες Εύες…(όταν το θέλουμε, βεβαίως, βεβαίως!) 😉

    Μπορείς ν’ αγαπάς, αν μέσα σου δεν υπάρχει τάξη, είσαι φυλακισμένος σε ιδέες και σε σύγχυση;
    … σιγά τα δύσκολα, χαχαχα! 😉

    ΑΦιλιά ανοιξιάτικα, εσωτερικά ανθισμένα και καλή Ανάσταση στις καρδούλες μας! ❤

  19. Ο/Η Levina λέει:

    Και που να δεις και την δική μου ζούγκλα 🙂

    Καλό Πάσχα να έχετε Στεφανία μου, με υγεία και κατάνυξη να είναι οι μέρες σας…
    Σε φιλώ γλυκά ομορφιά μου…
    Καλή Ανάσταση !!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Οι τελευταίες βροχούλες ήταν ευλογία για τη φύση- ζούγκλα μας, έτσι δεν είναι;

      Να είμαστε καλά για να μπορούμε ελεύθερα να ορίζουμε τις ζωές μας!

      Καλή επ-ανάσταση έγραψε ο Κυρ, στη χθεσινή του γελοιογραφία (Βήμα) και το βρήκα εξαιρετικό! 😉

      Εύχομαι στον καθένα μας, να έχει το Πάσχα και την Ανάσταση που πραγματικά επιθυμεί η καρδιά του! 🙂

      ΑΦιλιά ηλιόλουστα και πάντα χαμογελαστά! ❤

  20. Ο/Η marron λέει:

    Χρόνια πολλά, Καλήν Ανάσταση, με υγεία , χαρά, ελευθερία
    πολλούς πολλούς αγαπημένους και ό,τι άλλο ποθείς ❤
    Νομίζω ότι αυτές τις ημέρες τα ξόρκια ξεκουράζονται και αναλαμβάνει η φύση 😉
    Bisous bisous!!

  21. Στεφανία μου να είναι η ζωή σας πάντα ευρύχωρη, ανθισμένη και πλήρης! Σαν το υπέροχο κτήμα σας. Καλή Ανάσταση να περάσετε και καλά σμιξίματα με ανθρώπους που αγαπάτε!
    Φιλιά πολλά!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ω! Μαρία μου, η απάντηση στο σχόλιο σου, χοροπήδησε… το παθαίνει αυτό η wordpress! 😉

      Ευχαριστώ για τις ολάνθιστες ευχές σου, εύχομαι αυτή η Ανάσταση να φωτίσει και να φέρει Αγάπη στις καρδιές όλων μας!

      Καλά να περάσεις με τους αγαπημένους σου!

      ΑΦιλιά πολύ τρυφερά! ❤

  22. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Με πρόλαβες ma Marron!
    Σκεφτόμουν να σου αφήσω τις ευχές μου στο blog σου αλλά Χμ! 😉 και μετά ετοιμαζόμουν να σου στείλω mail που θα λάβεις ούτως ή άλλως!

    Χρόνια πολλά σε σένα και την οικογένεια σου και εύχομαι αυτή η Ανάσταση να φέρει Αγάπη και ότι επιθυμεί η καρδιά σου!

    ΑΦιλιά φωτεινά, χαμογελαστά και με όλη μου την αγάπη! ❤

  23. Ο/Η aristea k λέει:

    Καλή Ανάσταση Στεφανία μου!
    Καλά να περάσεις με όσους αγαπάς! :)))
    Για την ουσία της ανάρτησης θα έρθω πάλι! ♥
    Πολλά γλυκά φιλιά!

  24. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Χρόνια Πολλά Αριστέα μου!
    Ελπίζω να πέρασες και να περνάς όμορφα αυτές τις μέρες Αγάπης!

    ΑΦιλιά πολλά και τρυφερά! ❤

    • Ο/Η aristea k λέει:

      Χριστός Ανέστη Στεφανία μου!
      Χρόνια πολλά με υγεία!
      Ήρθα και διάβασα πιο προσεκτικά τα λόγια του Κρισναμούρτι.
      Θα μείνω σε αυτό: «όταν υπάρχει ελευθερία υπάρχει ενέργεια».
      Για μένα η ελευθερία είναι μια εσωτερική αυτάρκεια που πάσχισα πολύ ( κι ακόμα συνεχίζω ) για να την αποκτήσω.
      Μόνο ο αυτάρκης άνθρωπος είναι ικανός για μια υγιή σχέση λέει κάπου ο αγαπημένος μου ψυχολόγος και το ασπάζομαι απόλυτα! Πόσοι και πόσοι ονομάζουν αγάπη την εξάρτηση…. Μήπως πήγα μακριά; Ή αλλού;
      Φιλιά πολλά!
      Καλή συνέχεια! ♥

  25. Ο/Η lefti λέει:

    Δεν έχει υπάρξει ανάρτησή σου που να μην φεύγω γεμάτη..φορές και συγκινημένη.
    Εύχομαι να πέρασες όμορφα :)))) να γέμισες μπαταρίες. Χρόνια Πολλά έστω και καθυστερημένα..
    Υγεία και Αγάπη – τίποτα άλλο!!!! :))))

    ο κήπος πανέμορφος – μια χαρά τον βρίσκω! ( μίλησε το παιδι της φύσης :p )
    AΦιλιά Φωτεινά Χαμογελαστά!

  26. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Όμορφα πέρασα lefti, βασικά ήσυχα, βλέπεις δεν είμαι των παραδόσεων, ούτε και της εκκλησίας… άσε που δεν τρώω κρέας, άσε που τα παιδιά μας, ζουν μακριά και ελεύθερα από οικογενειακές υποχρεώσεις… άσε που ο καιρός δεν βοηθούσε (στα κηπευτικά)…όλα αυτά τα «άσε» δημιούργησαν μια ήσυχη ατμόσφαιρα όπως ακριβώς την επιθυμούσα! 😉

    ΑΦιλιά Φωτεινά, χαμογελαστά και με όλη μου την αγάπη! ❤

  27. Ο/Η χρηχα λέει:

    Ετοιμολογία της λέξης «ελεύθερος-ελευθερία»…..
    Είναι από την λέξη «έλευσις» που σημαίνει : πάω πηγαίνω προς …..
    και την λέξη «έρως»…
    Και γαι να μην μακρυγορώ, σημαίνει :»πάω εκεί που αγαπώ»….

    Καλησπέρα σας αγαπητή, με τις καλύτερες ευχές μου……

  28. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Χαίρομαι όταν στα σχόλια σου γράφεις την ετοιμολογία του τίτλου της ανάρτησης… το έχεις ξανακάνει για την λέξη «Αλήθεια», α-λήθη…
    Στην ετοιμο-λογία βρίσκεται η πραγματική έννοια της λέξης, έτσι δια-πιστώνει κανείς πόσο μακριά βρισκόμαστε από αυτό που αντί-προσωπεύει η λέξη! 😉
    Ναι, σίγουρα «ελευθερία» είναι, «έλευσις» προς «έρως» που είναι και η Αληθινή Αγάπη…
    «Πάω εκεί που αγαπώ» ή πάω εκεί που γουστάρω-συμφέρει;
    Είναι ένα πολύ καλό τεστ, για να δει ο καθένας κατά που πηγαίνει και αν πραγματικά «πηγαίνει» και κάνει στη ζωή αυτό που αγαπάει η καρδιά του και όχι ο εαυτούλης του ή η τσέπη του! 😉

    Τόσο απλό… «ελεύθερος σημαίνει αγαπώ» και δεν μπορείς ν’ αγαπήσεις αν δεν είσαι ελεύθερος!

    ΑΦιλιά Χρήστο, ελεύθερα! 🙂

  29. Το ξερω οτι εχω χα΄σει πολλές αναρτησεις σου με μια ματια που έριξα.. εδώ… αλλα δεν θελω να τις προσπερασω έτσι.. θα ξαναγυρίσω για να τις απολαύσω.. στο υπόσχομαι.. Μαγισσούλα μου… γιατι πάντα μαθαινω πράγματα οταν περνω απο εδώ και δεν θελω να τα χάσω.. φιλάκιααααααα βιαστικά μεχρι να τα ξαναπούμε..!!!! :):)

  30. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Τώρα που μιλάμε για «ελευθερία» Ρούλα μου, με τίποτα δεν κάνει να μιλάς για καθυστερήσεις γιατί και η ίδια ακριβώς στην ίδια μοίρα βρίσκομαι! 😉

    ΑΦιλιά πάντα τρυφερά και μη σε νοιάζει δεν κρατώ λογαριασμό για τις επισκέψεις κανενός! ❤

  31. Το ξερω μαγισσούλα μου αλλα εγώ εδώ μέσα νιωθω σαν να βρίσκομαι σε μια όμορφη γειτονια..χι.χι. που Θελω να περνώ να λεω μια καλημερα.. οπως ακριβώς το ιδιο κανω και στην πραγματικότητα.. και αν αργω.. να περάσω.. και βρισκόμαστε με τις γειτόνισες.. λεμε .. βρε τι γίναμε;; χαθήκαμε έ;; άστα δουλειες ..χι.χι μια απο τα ίδια..χι.χι. θελω να περνώ…. γιατί παντα κάτι θετικό θα μαθω μεσα εδώ…. παω τώρα για επισκεψεις..χι.χιχ. φιλακιααααα Μαγισσούλα μου…

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αυτό που περιγράφεις Ρούλα μου, νομίζω πως είναι το ζητούμενο όταν έχει κανείς blog!
      Σε αντίθεση με το facebook όπου όσοι έχουν παραπονιούνται για το αντίθετο!
      Σου γράφω διστακτικά γιατί έχει χαλάσει η οθόνη του υπολογιστή και……
      και… περιμένω κάποια λεφτούλια ν’ αλλάξω pc! 😉

      ΑΦιλιά πολύ χαμογελαστά! 🙂

Σχολιάστε

