Γκαμπριέλ Γκαρσία Μαρκές και τα (τελευταία) λόγια του…

 

170414235722_2106Στις 17 Απριλίου του 2014, μάθαμε πως πέθανε ο Γκάμπριελ Γκαρσία Μαρκές.

Ο Μαρκές γεννήθηκε το 1927 και ήταν ένας σπουδαίος Κολομβιανός συγγραφέας, βραβευμένος με το Βραβείο Νόμπελ Λογοτεχνίας το 1982.
Θεωρείται ο σημαντικότερος εκπρόσωπος του λογοτεχνικού ρεύματος, του «μαγικού ρεαλισμού».
Περισσότερα για τη ζωή και το έργο του μπορείτε να διαβάσετε εδώ.
Επίσης ενδιαφέρον παρουσιάζουν και πολλές αναμνήσεις όπως και φωτογραφίες απ’ τη περιπετειώδη ζωή του.

 

18138432_2014_04_18T182135Z_7938739_GM1EA4J06EF01_RTRMADP_3_GARCIAMARQUEZ.limghandler.

Την ημέρα θανάτου του Γκαμπριέλ Γκαρσία Μαρκές, κυκλοφόρησε μια επιστολή με τα τελευταία του λόγια, πολλοί υποστηρίζουν πως η επιστολή, μιμούμενη το ύφος του συγγραφέα, είναι πλαστή.
Προσωπικά μου άρεσαν αυτά τα λόγια και ας μην είναι δικά του… τα βρήκα, απλά υπέροχα!

.

markes2

 «Αν ο Θεός ξεχνούσε για μια στιγμή ότι είμαι μια μαριονέτα φτιαγμένη από κουρέλια και μου χάριζε ένα κομμάτι ζωή, ίσως δεν θα έλεγα όλα αυτά που σκέφτομαι, αλλά σίγουρα θα σκεφτόμουν όλα αυτά που λέω εδώ.
Θα έδινα αξία στα πράγματα, όχι γι’ αυτό που αξίζουν, αλλά γι’ αυτό που σημαίνουν.
Θα κοιμόμουν λίγο, θα ονειρευόμουν πιο πολύ, γιατί για κάθε λεπτό που κλείνουμε τα μάτια, χάνουμε εξήντα δευτερόλεπτα φως.
Θα συνέχιζα όταν οι άλλοι σταματούσαν, θα ξυπνούσα όταν οι άλλοι κοιμόνταν.
Θα άκουγα όταν οι άλλοι μιλούσαν και πόσο θα απολάμβανα ένα ωραίο παγωτό σοκολάτα!

Αν ο Θεός μου δώριζε ένα κομμάτι ζωή, θα ντυνόμουν λιτά, θα ξάπλωνα μπρούμυτα στον ήλιο, αφήνοντας ακάλυπτο όχι μόνο το σώμα αλλά και την ψυχή μου.
Θεέ μου, αν μπορούσα, θα έγραφα το μίσος μου πάνω στον πάγο και θα περίμενα να βγει ο ήλιος.
Θα ζωγράφιζα μ’ ένα όνειρο του Βαν Γκογκ πάνω στα άστρα ένα ποίημα του Μπενεντέτι κι ένα τραγούδι του Σερράτ θα ήταν η σερενάτα που θα χάριζα στη σελήνη. Θα πότιζα με τα δάκρυα μου τα τριαντάφυλλα, για να νιώσω τον πόνο από τ’ αγκάθια τους και το κοκκινωπό φιλί των πετάλων τους…

Gabriel-Garcia-Markes-5701
«Θεέ μου, αν είχα ένα κομμάτι ζωή… Δεν θα άφηνα να περάσει ούτε μία μέρα χωρίς να πω στους ανθρώπους ότι αγαπώ, ότι τους αγαπώ. Θα έκανα κάθε άνδρα και γυναίκα να πιστέψουν ότι είναι οι αγαπητοί μου και θα ζούσα ερωτευμένος με τον έρωτα.
Στους ανθρώπους θα έδειχνα πόσο λάθος κάνουν να νομίζουν ότι παύουν να ερωτεύονται όταν γερνούν, χωρίς να καταλαβαίνουν ότι γερνούν όταν παύουν να ερωτεύονται!
Στο μικρό παιδί θα έδινα φτερά, αλλά θα το άφηνα να μάθει μόνο του να πετάει.
Στους γέρους θα έδειχνα ότι το θάνατο δεν τον φέρνουν τα γηρατειά αλλά η λήθη. Έμαθα τόσα πράγματα από σας, τους ανθρώπους… Έμαθα πως όλοι θέλουν να ζήσουν στην κορυφή του βουνού, χωρίς να γνωρίζουν ότι η αληθινή ευτυχία βρίσκεται στον τρόπο που κατεβαίνεις την απόκρημνη πλαγιά».

markes_b1
«‘Όπως όταν το νεογέννητο σφίγγει στη μικρή παλάμη του, για πρώτη φορά, το δάχτυλο του πατέρα του, το αιχμαλωτίζει για πάντα.
Έμαθα πως ο άνθρωπος δικαιούται να κοιτά τον άλλον από ψηλά μόνο όταν πρέπει να τον βοηθήσει να σηκωθεί. Είναι τόσα πολλά τα πράγματα που μπόρεσα να μάθω από σας, αλλά δεν θα χρησιμεύσουν αλήθεια πολύ, γιατί όταν θα με κρατούν κλεισμένο μέσα σ’ αυτή τη βαλίτσα, δυστυχώς θα πεθαίνω.
Να λες πάντα αυτό που νιώθεις και να κάνεις πάντα αυτό που σκέφτεσαι. Αν ήξερα ότι σήμερα θα ήταν η τελευταία φορά που θα σ’ έβλεπα να κοιμάσαι, θα σ’ αγκάλιαζα σφιχτά και θα προσευχόμουν στον Κύριο για να μπορέσω να γίνω ο φύλακας της ψυχής σου. Αν ήξερα ότι αυτή θα ήταν η τελευταία φορά που θα σ’ έβλεπα να βγαίνεις απ’ την πόρτα, θα σ’ αγκάλιαζα και θα σού ‘δινα ένα φιλί και θα σε φώναζα ξανά για να σου δώσω κι άλλα. Αν ήξερα ότι αυτή θα ήταν η τελευταία φορά που θα άκουγα τη φωνή σου, θα ηχογραφούσα κάθε σου λέξη για να μπορώ να τις ακούω ξανά και ξανά. Αν ήξερα ότι αυτές θα ήταν οι τελευταίες στιγμές που σ’ έβλεπα, θα έλεγα «σ’ αγαπώ» και δεν θα υπέθετα, ανόητα, ότι το ξέρεις ήδη. Υπάρχει πάντα ένα αύριο και η ζωή μας δίνει κι άλλες ευκαιρίες για να κάνουμε τα πράγματα όπως πρέπει, αλλά σε περίπτωση που κάνω λάθος και μας μένει μόνο το σήμερα, θα ΄θελα να σου πω πόσο σ’ αγαπώ κι ότι ποτέ δεν θα σε ξεχάσω».

mega_LARGE_t_53761_1269476_type12250
«Το αύριο δεν το έχει εξασφαλίσει κανείς, είτε νέος είτε γέρος.
Σήμερα μπορεί να είναι η τελευταία φορά που βλέπεις τους ανθρώπους που αγαπάς. Γι’ αυτό μην περιμένεις άλλο, κάν’ το σήμερα, γιατί αν το αύριο δεν έρθει ποτέ, θα μετανιώσεις σίγουρα για τη μέρα που δεν βρήκες χρόνο για ένα χαμόγελο, μια αγκαλιά, ένα φιλί και ήσουν πολύ απασχολημένος για να κάνεις πράξη μια τελευταία τους επιθυμία.
Κράτα αυτούς που αγαπάς κοντά σου, πες τους ψιθυριστά πόσο πολύ τους χρειάζεσαι, αγάπα τους και φέρσου τους καλά, βρες χρόνο για να τους πεις «συγνώμη», «συγχώρεσε με», «σε παρακαλώ», «ευχαριστώ» κι όλα τα λόγια αγάπης που ξέρεις.
Κανείς δεν θα σε θυμάται για τις κρυφές σου σκέψεις.
Ζήτα απ’ τον Κύριο τη δύναμη και τη σοφία για να τις εκφράσεις.
Δείξε στους φίλους σου τι σημαίνουν για σένα».

.

 

dsc01564Η Ειρήνη Παπά είχε σαγηνεύσει τον Γκαρσία Μαρκές…

.

 

Gabriel-Garcia-Marquez-Quotes-1-320x160

«Κανένας δεν αξίζει τα δάκρυα σου
και αυτός που τα αξίζει
δεν θα σε κάνει να κλάψεις.«

«Ποτέ μη σταματάς να χαμογελάς
ακόμα και όταν είσαι λυπημένος
κάποιος ίσως ερωτευτεί το χαμόγελο σου.»

«Μην κλαις επειδή τελείωσε.
Χαμογέλα επειδή συνέβη…»

 .

Ακούστε και τον Joan Manuel Serrat, τον αγαπημένο τραγουδιστή του  Γκαμπριέλ Γκαρσία Μαρκές.
.

 

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

40 Responses to Γκαμπριέλ Γκαρσία Μαρκές και τα (τελευταία) λόγια του…

  1. Ο/Η mpouf0s λέει:

    Πολύ σημαντική προσωπικότητα..
    Μακάρι όλοι μας κάποτε να εκφράσουμε έστω κι ένα μέρος απο τον τρόπο που βλέπουμε και τι αισθανόμαστε για τη ζωή, με τόσο όμορφο και κατανοητό τρόπο.
    Υ.Γ. Το βρήκα τόσο κατατοπιστικό που θέλησα να το μοιραστώ https://www.youtube.com/watch?v=rnNgjUWgrGQ

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Λίγα γνώριζα για τον Μαρκέζ και λίγα είχα διαβάσει, έτσι αυτή η ανάρτηση μ΄ έμαθε και μου θύμισε πολλά! 😉
      Σ΄ ένα μικρό τετραδιάκι, κρατώ λόγια που μου κάνουν «κλικ» (ακόμα και αυτά των e-φίλων μου!) έτσι τα τελευταία χρόνια είχα αντιγράψει αρκετά απ΄τα λόγια του, χωρίς να θυμάμαι πως είναι δικά του, όπως και το:
      «Κανένας δεν αξίζει τα δάκρυα σου και αυτός που τα αξίζει δεν θα σε κάνει να κλάψεις».

      Ξέρεις, έχω διαπιστώσει πως πολλές φορές, μια φράση, μπορεί να σου αλλάξει τι ζωή, φτάνει να την νιώσεις βαθιά μες τη καρδιά σου!

      Ευχαριστώ για το video, κρίμα που δεν ξέρω Ισπανικά για να το καταλάβω και δεν κατάφερα να το βρω και με υπότιτλους, αλλά ψάχνοντας (πάντα!) βρήκα ένα που έχει φτιάξει το BBC και το βρήκα πολύ ενδιαφέρον!

      ΑΦιλιά και Χρόνια μας πολλά και ακόμα καλύτερα! 🙂

      • Ο/Η mpouf0s λέει:

        Ούτε κι εγώ γνωρίζω ισπανικά αλλά έχει υπότιτλους στα αγγλικά, όχι;
        Συναντώ κι εγώ συχνά τέτοιες φράσεις, αλλά περνούν οι μέρες και οι καταστάσεις μας κάνουν και τις ξεχνάμε συνήθως, δυστυχώς, αλλά είναι πολύ όμορφο όταν άνθρωποι που είναι δίπλα μας, μας τις θυμίζουν!

        Χρόνια μας πολλά και καλά 🙂

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          Όταν κάτι το βιώσουμε βαθιά μες τη καρδιά μας και εννοώ τα θετικά λόγια καλοσύνης, συνήθως μας ακολουθούν και στις ζόρικες στιγμές… μόνα τους εμφανίζονται στο νου μας, έτσι τουλάχιστο λειτουργεί με μένα, όπως πχ αυτός που αγαπάει, δεν κάνει τον άλλο να κλάψει, φέρεται με προσοχή!
          Προσωπικά όταν αισθάνομαι πως ζορίζομαι, ανοίγω στη τύχη ένα βιβλίο του Κρισναμούρτι και μου κάνει εντύπωση πως πέφτω πάντα σ’ αυτό που θέλω να ακούσω ή που πρέπει να ακούσω! 😉

          ΑΦιλιά τρυφερά και καλή μας μέρα! 🙂

          υγ: Πάω να δω ξανά αν το video σου έχει υπότιτλους!

  2. Ο/Η Evi λέει:

    Γλυκιά μου μαγισσούλα, Χρόνια πολλά!!! Ελπίζω να περάσατε όμορφα τις άγιες μέρες.. 🙂 Μεγάλη προσωπικότητα και με μηνύματα που πραγματικά αν έστω και λίγο τα κάναμε πράξη!!! 🙂 φιλάκια πολλά!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστώ για τις ευχές!
      Όμορφα περάσαμε αν και δεν είχαμε κοντά μας τα παιδάκια μας… ήταν σκόρπια σε διάφορα μέρη της Ελλάδας! 😉
      Νομίζω Εύη, πως αν ξαναδιαβάσεις τα λόγια του Μαρκές, θα δεις ότι πολλά τα κάνεις πράξη…μην είμαστε τόσο αυστηροί με τους εαυτούς μας!

      ΑΦιλιά πολλά και πολύ τρυφερά! 🙂

      • Ο/Η Evi λέει:

        είναι που οι περισσότεροι άνθρωποι είναι αδιάφοροι… πόσοι είναι αυτοί, που λένε καθημερινά αυτό που πραγματικά αισθάνονται ή το κάνουν πράξη? 🙂 φιλάκια πολλά!!

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          Μπορεί ν’ ακουστεί σκληρό Εύη μου, αλλά νομίζω πως σημασία έχει εμείς να μην είμαστε αδιάφοροι… οι άλλοι είναι αυτό που είναι και ο μόνος τρόπος ίσως ν’ αλλάξουν είναι, αν εμείς οι ίδιοι με τη στάση μας καθημερινά δεν είμαστε αδιάφοροι…δλδ να δείξουμε καλοσύνη και κατανόηση… ξέρω δεν είναι καθόλου εύκολο, αλλά δεν νομίζω πως υπάρχει και άλλη λύση! 😉

          Είναι θέμα καρδιάς και αυτοί που έχουν κάνει πέτρα τη καρδιά τους, δεν μπορούν ή καλύτερα φοβούνται να δείξουν τα πραγματικά τους αισθήματα… και συνήθως μόνο ένα σοκ μπορεί να τους ανοίξει…

          ΑΦιλιά πολλά πολλά και καλή μας δύναμη-αποδοχή! 🙂

  3. Ο/Η dodo λέει:

    Ακόμη και πλαστό, έχει την δύναμη να συγκινεί- ευχαριστώ για την ευκαιρία να το διαβάσω εδώ. 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Όταν κάτι μου κάνει «κλικ», μένω εκεί και πολλές φορές δεν εξετάζω ποιος το είπε, γι αυτό και πολλά απ΄ τα λόγια του Μαρκές, τα είχα αντιγράψει στο μικρό μου τετράδιο! 😉

      ΑΦιλιά dodoula και χαίρομαι όταν αυτά που μεταφέρω εδώ, συγκινούν! 🙂

  4. Ο/Η VaD λέει:

    Καλημέρα,ΧρόνιαΠολλά! Εκατό χρόνια μοναξιάς,Χρονικόν ενός προαναγγελθέντος θανάτου,Ο έρωτας στα χρόνια της χολέρας,Η περιπέτεια του Μιγκέλ Λιττίν,Ο στρατηγός μες στο λαβύρινθό του, Οι θλιμμένες πουτάνες της ζωής μου…,λογοτεχνια με Λ κεφαλαιο,αριστουργηματα που γέμισαν το νου μου στολιζουν απο χρόνια την ταπεινή βιβλιοθήκη μου

  5. Ο/Η Lysippe λέει:

    Θέλει πολύ εσωτερική ομορφιά κι ανοιχτή καρδιά για να εκφράζεις τέτοια μεγαλεία, τέτοιες αλήθειες, παρατηρώντας κι εστιάζοντας στην ουσία του καθετί. Υπέροχος, υπέροχος!!!

    Στεφανία μου, Χριστός Ανέστη. Χρόνια πολλά, προπαντός με υγεία. 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και αν έχεις και λίγο χρόνο Λυσίππη, είμαι σίγουρη πως τα links θα σου σ’ ενδιαφέρουν πολύ! 😉

      ΑΦιλιά ! Χρόνια μας Πολλά, πάντα με υγεία και με πολλά χαμόγελα!

  6. Ο/Η mariela λέει:

    Υπέροχο… το ρούφηξα λέξη λέξη και το απόλαυσα μέχρι το τέλος!!
    Χρόνια πολλά, Χριστός Ανέστη Μαγισσούλα μου….

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Έτσι είναι Μαριέλα μου, τα λόγια του είναι υπέροχα και όσο και αν τα διαβάζουμε δεν σταματούν να μας γεμίζουν γαλήνη!

      ΑΦιλιά και Χρόνια Πολλά, με Ανάταση στις καρδιές μας! 🙂

  7. Ο/Η φεγγαρενια λέει:

    λογια στιλετα! ποσες αληθειες μαζεμενες χρονια πολλα μαγισσουλα! εχεις μαιηλ-προσκληση

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χρόνια Πολλά Μαρία- φεγγαρένια μου!
      Εύχομαι υγεία, χαρά και πολλά χαμόγελα σε όλη την οικογένεια σου!

      Έλαβα τα mail πρόσκληση και ακολουθεί και απάντηση! 😉

      ΑΦιλιά πολλά πολλά! 🙂

  8. Ο/Η Maria Fe λέει:

    Το κειμενο ειναι υπεροχο και τοσο αληθινο..Τωρα ο καθενας ας λεει οτι θελει..Εγω με αυτον το εμαθα και με αυτον το εχω στο μυαλο μου.. Θα μας εινει αξεχαστος..Τα λογια του θα παραμεινουν ομως για αιωνες να μας συντροφευουν. Χριστος Ανεστη και Χρονια Πολλα 🙂

  9. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλώς την Μαρία Fe!
    Με μεγάλη μου χαρά, είδα πως και εσύ πριν λίγες μέρες, είχες αναρτήσει την επιστολή του Μαρκές… και σίγουρα δεν έχει καμιά σημασία αν είναι ή όχι δικιά του, εξάλλου τα βιβλία που έγραψε μιλούν από μόνα τους, έτσι δεν είναι; 😉

    ΑΦιλιά και Χρόνια μας Πολλά και από εδώ! 🙂

  10. Ο/Η Margo λέει:

    Είναι τυχαίο που άνθρωποι ξεχωριστοί όπως ο Μαρκές είναι τόσο τόσο τόσο όμορφοι;
    Μαγισσούλα μου Χριστός Ανέστη Χρόνια πολλά με αληθινή αγάπη.. πάντα!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Είδες Margo μου, πως η καλοσύνη αντανακλάται στο πρόσωπο του Μαρκές;
      Μόνο το χαμόγελο του να δεις, γλυκαίνεσαι… άσε τα λόγια, έτσι δεν είναι; 😉

      Ελπίζω να ήταν όμορφες αυτές οι γιορτινές μέρες, παρόλο που ο καιρός δεν βοήθησε, αλλά οι σχολικές διακοπές συνεχίζονται, γι αυτό εύχομαι να περάσετε καλά!

      ΑΦιλιά! Χρόνια Πολλά και από εδώ, με Αγάπη και υγεία πάνω απ΄όλα! ❤

  11. Ο/Η ANAZHTHSH λέει:

    Χριστός ανέστη!
    Σου στέλνω -ηλεκτρονικά -αγριολούλουδα απ΄το νησί.

    σε γλυκοφιλώ

  12. Ο/Η Ξωτικό λέει:

    Ναι Aυτό το κείμενο κυκλοφορεί απο παλιά και πάντα σε ταρακουνάει γερά ,όποιος κι αν το έγραψε…..
    Σαν να έφυγε ένα καλός φίλος …..που με συντρόφεψε σε πολύ δύσκολα χρόνια…..

    (πόσο με …στέριωσε κάποτε θυμάμαι το “Κανένας δεν αξίζει τα δάκρυα σου και αυτός που τα αξίζει δεν θα σε κάνει να κλάψεις”. γιατί είχα καταλήξει κι εγώ οτι : αυτός που αξίζει θυσίες δεν θα σου τις ζητήσει ποτέ………)

    φιλί πολύ πολύ τρυφερό

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Έτσι ακριβώς Ξωτικούλι μου, αυτά τα λόγια που δεν μ΄ενδιαφέρει αν είναι δικά του ή αλλουνού ή είναι τα τελευταία του… είναι βάλσαμο και μαλακώνουν και την πιο σκληρή καρδιά!

      Είδες τι χαμόγελο καλοσύνης, μας άφησε;… μόνο αυτό αρκεί! 🙂

      Σε ζόρικες στιγμές (και είναι τόσο πολλές και συχνές) καλό είναι να ανατρέχουμε σε παρόμοια κείμενα!

      ΑΦιλιά πολύ πολύ τρυφερά…πάντα! ❤

  13. Ο/Η Hengeo λέει:

    “Κανένας δεν αξίζει τα δάκρυα σου
    και αυτός που τα αξίζει
    δεν θα σε κάνει να κλάψεις.“

    Αυτό το είχα βάλει και στο μπλογκ μου την Παρασκευή. Ας είναι αιωνία η μνήμη του..

    ΑΦ!

  14. Ο/Η ekfrasou λέει:

    ηταν και θα ειναι μια μοναδικη διαχρονικη προσωπικοτητα!

    χρονια πολλα φιλη μου! χριστος ανεστη!

  15. Ο/Η AnD λέει:

    Πολύ ωραία λόγια, είναι-δεν είναι δικά του.
    Μου άρεσε πολύ το τελευταίο που παραθέτεις:
    “Μην κλαις επειδή τελείωσε.
    Χαμογέλα επειδή συνέβη…”
    Χαίρομαι πολύ που το έχω καταφέρει -τουλάχιστον το δεύτερο σκέλος- στην πράξη. Πάντα θα παλεύω για το πρώτο με βοηθό το δεύτερο. Δεν ξέρω αν είναι εφικτό, προς το παρόν χαίρομαι ακόμα και για τα δάκρυα οπότε δε με πειράζει αν πάντα θα θρηνώ τα τέλη καθώς εκτιμώ τα όσα πήρα στην πορεία.

    Χρόνια πολλά!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλώς την Andoula μου! 🙂

      Κάθε τι που τελειώνει (πεθαίνει) μέσα μου… προσωπικά μ’ αφήνει με μια αίσθηση ελευθερίας, έτσι κατανοώ και το χαμόγελο-μάθημα!

      Μη ξεχνάμε, πως όταν κλείνει πραγματικά και ειλικρινά μια πόρτα, πάντα ανοίγει μια άλλη! 😉

      ΑΦιλιά αγαπημένη μου φίλη!
      Μη μας χάνεσαι!
      Χρόνια πολλά με υγεία, χαρά και πολλά πολλά χαμόγελα! ❤

  16. Ο/Η joan petra λέει:

    Για την ιστορία (επειδή είχα κάνει κι εγώ την ίδια ανάρτηση το Μ. Σάββατο) η επιστολή αυτή είναι παλιά (κυκλοφορεί χρόνια στο διαδίκτυο και σίγουρα θα μπορούσε να την είχε διαψεύσει ο ίδιος, αν ήταν πλαστή) και την είχε γράψει στους φίλους του όταν αποσύρθηκε από τα κοινά επειδή του διέγνωσαν οι γιατροί καρκίνο στους λεμφαδένες. Μο-να-δι-κός… Καλημερούδια Στεφανία μου και Χρόνια πολλά 🙂

  17. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, Joana μου!
    Χαίρομαι που και εσύ τίμησες τον Μαρκές με αυτό το κείμενο, βλέπεις, δεν είχα δει, λόγω ημερών τη δική σου ανάρτηση για να σου αφήσω και εκεί σχόλιο!

    ΑΦιλιά και Χρόνια μας Πολλά πολλά, με πολύ αγάπη στις καρδιές μας! ❤

  18. Ο/Η Αγριμιώ λέει:

    Μαγισσούλα, εγώ ξεχώρισα το εξής..
    «Κανείς δεν θα σε θυμάται για τις κρυφές σου σκέψεις»
    επειδή μιλά για ανοιχτότητα και ψυχικό μοίρασμα.
    Μιλά επίσης για δράση – όχι παθητικότητα, αδράνεια κι αεργία.

    Φιλιά από τη μακρινή Μελβούρνη

  19. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Σίγουρα Αγριμιώ μου!
    Το θέμα είναι να τολμήσει κανείς ν’ ανοίξει τη καρδιά του και να μάθει να εμπιστεύεται αυτή τη φωνούλα (μαγική!) που σου λέει πολύ καθαρά προς τα που πας… 😉
    Και συμφωνώ απόλυτα, πως χρειαζόμαστε δράση και να μη μένουν τα ωραία λόγια στο κεφάλι μας απλά ως ιδέες-απόψεις!

    ΑΦιλιά από μια Ελλάδα που όπως ο καιρός της, μια συννεφιάζει, μια ρίχνει λασποβροχή και μια φωτίζει! ❤

  20. Να ήξερες κορίτσι μου πόση ώρα έχω μεινει εδώ και δεν θελω να φύγω;;.πόσο όμορφες σκεψεις!!!! δικες του η όχι.. δεν έχει σημασία .. σε γσληνευουν όταν τις διαβαζεις και αν με έβλεπες απο μια μερια θα χαμογελούσες… σε καθε παράγραφο κουνούσα το κεφαλι.. και έλεγα νια.. ναι.. ναι.. έτσι πρέπει να ήμαστε στην ζωή μας.. . αν μπορόυσαμε να την αλαξουμε .. πόσο όμορφη θα ήταν!!! .. δεν έχω τιποτε άλλο να πώ.. σε τόσο φόρτο συναισθηματων…σε ευχαρσιτώ που το δημοσίευσες και το διαβάσαμε…………φιλακια ευχαριστίας..!!!…..δεν ξερω να βαζω καρδούλες…!!!!!!

Σχολιάστε

