Μπράβο στα παιδιά!

Όταν «πέφτω»  σε παρόμοια δουλειά που έχει κάνει και μαθητής Γυμνασίου, δεν μπορώ να μην ενθουσιαστώ!

Το παρακάτω video είναι παραγωγή του Λουκά Λελόβα μαθητή του 2 Γυμνασίου Πρεβέζης και βραβεύτηκε από την ΕΥΔΑΠ στην παγκόσμια μέρα νερού στις 22 Μαρτίου 2010!

Μεγαλώστε την οθόνη για να το απολαύσετε!

.

.

«Κάνε άλμα πιο γρήγορο απ΄τη φθορά».

Οδυσσέας Ελύτης.

 

 

ΥΓ 1: Η παραπάνω ανάρτηση έρχεται σαν φυσική συνέχεια στον αγώνα που δίνουν και οι  bloggers για ν’ ακυρωθεί η υδρόλυση των χημικών από τα όπλα της Συρίας στη Μεσόγειο.

ΥΓ 2: Η κινητοποίηση μας σχετικά τη χημικά που βρίσκονται πάνω σ’ ένα σαπιοκάραβο συνεχίζεται, δείτε και τη σχετική ανακοίνωση από το blog της Αγριμιώ...

.

 

.

 

 

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

22 Responses to Μπράβο στα παιδιά!

  1. Ο/Η lefti λέει:

    :)))))…….Χαίρομαι……που τον ανακάλυψες….. για την ηλικία του αυτά που έχει καταφέρει μόνος του είναι πολλά.. και εύχομαι να πραγματοποιήσει όσα έχει στο μυαλό του..απότελεσε δε φωτεινό παράδειγμα για πολλούς συμμαθητές του..
    Καλησπέρα Μαγισσούλα μου,να είσαι καλά
    ΑΦιλιά!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Όταν όλη η οικογένεια σου είναι σ’ αυτό το επάγγελμα, οι πιθανότητες να μου ξεφύγει μια παρόμοια δουλειά ήταν ελάχιστες!
      Ο μικρός μου γιος έκανε και αυτός την πρώτη ταινία μικρού μήκους στα 14! 😉

      Και σίγουρα παρόμοιες δουλειές είναι φωτεινά παραδείγματα για τη νέα γενιά!

      ΑΦιλιά τρυφερά και καλό Σαββατοκύριακο εύχομαι! 🙂

  2. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    Κρατάω το ´´μεσα στο κενο θησαύριζα και τώρα μέσα στους θησαυρούς νιώθω κενό´´ του Ελυτη, όπως και το ´´όποιον στόχο έχων βάλει μέχρι τώρα τον έχω πετύχει, χρειάζεται επιμονή´´ του κινηματογραφική μας…Όσο για το καθαρό του βλέμμα, σε πολυ μεγάλο βλέμμα οφείλεται, απο ότι καταλαβαίνω και στους γονείς του, οπότε μπράβο και σε εκείνους…

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Είδες παραμυθού μου, τι υπέροχο αποτέλεσμα βγαίνει όταν συνδυάζεις τον Ελύτη με υπέροχες λήψεις;
      Όσο για το «κενό», νομίζω πως αυτές τις μέρες κάπως έτσι πολλοί από μας πρέπει να αισθάνονται! 😉

      ΑΦιλιά με επιμονή και πολύ υπομονή! 🙂

  3. Ο/Η melita λέει:

    Τα παιδιά τις περισσότερες φορές δείχνουν τον τρόπο και αποτελούν παράδειγμα προς μίμηση.
    Ίσως εμείς οι μεγάλοι να πρέπει να τα πάρουμε λίγο πιο σοβαρά…
    Καλησπέρα μαγισσούλα μου.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Από τη θέση που είσαι μελιτάκι, μπορείς να ξέρεις πολύ καλά το πόσο σοβαρά μπορούν να είναι τα παιδιά, αν φυσικά τους δώσουμε την ευκαιρία! 😉

      ΑΦιλιά και ας έχουμε όλοι μας ένα «σοβαρό» Σ/Κ! 🙂

  4. Ο/Η Hengeo λέει:

    Όμορφο το βίντεο Στεφανία, όντως μπράβο του! Η ανάρτηση πάντως δεν έχει εμφανιστεί.. Όσο για αυτό με τα χημικά εξακολουθώ να έχω τις επιφυλάξεις μου..

    Καλό Σ/Κ και ΑΦ!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και η ίδια Γιώργο μου, διατηρώ τις επιφυλάξεις μου για την έκβαση των χημικών… όπως και αν θα εμφανιστεί έστω και η β’ προσπάθεια που έκανα στην παραπάνω ανάρτηση μπας και εμφανιστεί στον blogger… βλέπεις η wordpress κάνει τα δικά της… έχω και χαλασμένη οθόνη… τεσπα! 😉

      ΑΦ! και να έχεις ένα καλό Σ/Κ! 🙂

      ΥΓ: Έμαθες πως ο μικρός μας φίλος με asp. βρήκε pc
      Είδες όταν μεταξύ μας υπάρχει αλληλεγγύη τι μπορούμε να καταφέρουμε;

  5. Παράθεμα: Στις 15 του Μάη και ώρα 21:10… | Άιναφετς

  6. Στεφανία μου.. πολλές φορές τα παιδιά… μας βάζουν τα γυαλιά…και με τον τρόπο τους μας κρούουν για άλλη μια φορά τον κώδωνα του κινδύνου…αλλά εμεις τον ακούμε;;;; μπραβο για την προσπαθεια.. των παιδιών.. αυτά είναι τα φυτώρια.. για ένα καλύτερο μέλλον του πλανήτη μας..!!!!!!…ααααααα εγώ τις αναρτήσεις σου τις βλέπω… φιλάκιααααααα!!! με..:)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      «Εμείς» Ρούλα μου, έχουμε μες την οικογένεια μας παραδείγματα παϊδιών που μας έχουν φορέσει γυαλιά καιρό τώρα, έτσι δεν είναι; 😉
      Τώρα εσύ είσαι και δικιά «μου», δλδ έχεις wordpress και σου έρχονται οι αναρτήσεις μου… άσε που «εμείς» μπορούμε και στέλνουμε χρωματιστές καρδούλες!!! ❤ ❤ ❤

      ΑΦιλιά και καλό μας βόλι! 🙂

      • χρωματιστες καρδούλες;;; εγώ γιατί δεν ξερω να τις βαζω;;; οδηγίες θελω.. έ;; όποτε μπορείς… μην βιαστείς .. και εχουμε και μισό πισί… μην πάθουμε .κατι και το χάσουμε και αυτό… χι..χι….:) 🙂 μονο αυτό ξερω…

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          Τελικά Ρούλα μου, έκανα λάθος δεν έχεις wordpress απλά μ έχεις μέσα στις ειδοποιήσεις σου, για νέα ποστ, γι αυτό και λαμβάνεις τις νέες! 😉
          Τώρα για καρδούλες κάνε < και αμέσως κολλητά βάλε ένα 3….<3 αν δεν σου βγάλει καρδούλα, θα πει πως στο blogger που είσαι, δεν μπορείς!!! ΄ 😉
          Το κλείσιμο ματιού 😉 είναι, ; μετά κολλητά – και μια ) …!!!
          Πρέπει να βρεθεί ένα site για γιαγιάδες…χαχαχαχα! 😆 (αυτό κάποτε κουνιότανε)!
          ΑΦ! πολλά πολλά! ❤

  7. Ο/Η me (maria) λέει:

    Καταπληκτική δουλειά!!
    Μπράβο του και μπράβο και σε σένα που μας τον γνώρισες!
    Να είσαι καλά!
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

  8. Ο/Η dodo λέει:

    Το χάρηκα- ευχαριστώ! 😉

  9. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Αυτό το ευχαριστώ dodo μου, η ίδια θα πρέπει να το λέω σχεδόν κάθε μέρα όταν σ’ πολυσκέφτομαι, γιατί σχεδόν πάντα έχω την αίσθηση πως στο σπιτικό σου, όλοι μας γινόμαστε παιδιά… 😉

    Τελικά τα παιδιά, μπορούν και δίνουν χαρά, όλα τα παιδιά, φτάνει να είναι δημιουργικά!
    ΑΦιλιά καρδιάς! ❤

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Κοίτα να δεις dodo μου, τι παθαίνει κανείς όταν «δουλεύει» με θολή οθόνη!
      Όταν σ’ επισκέπτομαι έγραψα και το πολυσκέφτομαι εμφανίστηκε κατά λάθος!
      ΑΦ! pardon! 😉

  10. Ο/Η aristea k λέει:

    Πολύ καλή δουλειά , ειδικά ο συνδυασμός του Requiem for a dream υπέροχα……ανατριχιαστικός!
    Να το στείλουμε και στην αγριμιώ το βιντεάκι! :)))

    Το τελευταίο κλικ με όλα τα παιδιά πόσο ευφυέστατο… Για τα παιδιά μας που είναι το μέλλον πρέπει να κάνουμε τα πάντα!
    Φιλιά πολλά Στεφανία μου και καλή εβδομάδα :))))

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Α! μπράβο Αριστέα μου, και η ίδια σκέφτηκα να το στείλουμε στο αγριμάκι μας!
      Μπορείς να της το στείλεις και εκ μέρους μου… γιατί ξέρεις, θολή οθόνη κλπ κλπ! 😉
      Είδες τι χαρά μπορούμε να πάρουμε και απ΄ τους νέους μας

      ΑΦιλιά πολλά πολλά! 🙂

  11. Ο/Η Levina λέει:

    Ξέρεις κάτι Στεφανία μου;
    Χαίρομαι που το είδα σήμερα το πρωί αυτό το βίντεο κι όχι προχθές… γιατί σήμερα έφτασε μέχρι τα βάθη της ψυχής μου και την δρόσισε, την γέμισε χρώματα πάνω από το μαύρο και το γκρίζο που μας έζωσε . . Όσο υπάρχουν παιδιά σαν τον Λουκά και τους φίλους του που ξεψαχνίζουν τον Ελύτη, που με ορθάνοιχτα μάτια »βλέπουν» γύρω τους τότε υπάρχει ελπίδα γι αυτόν τον τόπο και όχι μόνο.

    Όπως πάντα η φίλη μου είναι εύστοχη και δίνει το δικό της στίγμα στην ζωή μας :-))
    Σε φιλώ χαμογελαστή μου…

  12. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Μα πώς αλλιώς Εύη μου;
    Όταν μας πυροβολούν τα πολιτικοκοινωνικά θέματα, δύσκολα μπορούμε να χαλαρώσουμε!
    Χαίρομαι που σου άφησε μια γλυκιά αίσθηση, αλίμονο! 😉

    ΑΦιλιά φυσικά χαμογελαστά, δεν επιτρέπω σε τίποτα και κανένα ΠΛΈΟΝ να μου πάρει το χαμόγελο! 🙂 )

Σχολιάστε

