Στις 15 του Μάη και ώρα 21:10…

Η αφεντιά μου, άλλαξε ανάρτηση και από τα χημικά πέρασε στα παιδιά!

Την αλλαγή είδαν μόνο όσοι έχουν wordpress η άλλη παρέμειναν στα Χημικά που και αυτά με τη σειρά τους, παραμένουν στ’ αζήτητα…

Είμαι περίεργη να δω πότε θα εμφανιστεί στους bloggers ένα εξαιρετικό video…

Τις τελευταίες μέρες επίσης, δουλεύω με μισή θολή οθόνη, λόγω κλοτσιάς που έφαγε (κατά λάθος!) το pc μου, γι αυτό και η παρουσία μου στα σπιτικά σας δεν και τόσο εύκολη… αλλά αισιοδοξώ, γενικώς και ειδικώς!!!

 

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

20 Responses to Στις 15 του Μάη και ώρα 21:10…

  1. Ο/Η Maria Fe λέει:

    Καλημερουδια.. Ευχομαι συντομα να φτιαξουν!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Το pc Μαρία μου, είναι για ανακύκλωση δλδ σκουπίδια, όσο για την ειδοποίηση, αυτή εμφανίστηκε αμέσως… τι να πω, «άβυσσος η λειτουργία του wordpress»!!! 🙂

      ΑΦιλιά χαμογελαστά! 🙂

  2. Ο/Η Hengeo λέει:

    Αυτή εμφανίστηκε χεχε! Πολύ χάρηκα που βρήκε pc το παιδί, δεν το είχα μάθει!
    ΑΦ!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Τι να πω Γιώργο;
      Γιατί η κανονική ανάρτηση (τόσες μέρες) δεν έχει εμφανιστεί ακόμα στον blogger, ενώ η σημερινή εμφανίστηκε αμέσως; Ποιος θα μου λύσει τον γρίφο; 😉

      Ο κοινός μας φίλος Δημήτρης έδωσε στο παιδί ένα παλιό pc! 🙂

      ΑΦ! πολλά πολλά! 🙂

  3. Ο/Η koufetarios λέει:

    Αγαπητη μαγισσα φιλια απο Κυπρο!

  4. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ω! καλώς τον αγαπητό στρατιώτη!!! 😉
    Χαίρομαι που δίνεις το παρόν!
    Έλα κουράγιο, όλα κάποτε τελειώνουν… και τα κακά αλλά και τα καλά!

    ΑΦιλιά πάντα καρδιάς! ❤

  5. Ο/Η dodo λέει:

    Δοκίμασες να δώσεις μιά δεύτερη κλωτσιά στην οθόνη, μήπως φτιάξει;
    :-ΡΡΡ

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Λες να μη δοκίμασα; χαχαχα! 🙂
      Βλέπεις εκτός της κλωτσιάς, πριν είχε πρόβλημα και το start ;έπρεπε να γυρίσω το πισί σαν κρέπα για να πάρει μπροστά ή να το χτυπήσω φιλικά ή να βγάλω την μπαταρία και άλλα παρόμοια γιατροσόφια! 😉
      Τώρα περιμένω κάτι λεφτούλια από την πρώην ΕΡΤ (!) και σε καμιά εικοσαριά μέρες θα «εκπέμπω» αξιοπρεπώς!

      ΑΦιλιά και πάνω τώρα να ρίξω και το βόλι μου! 🙂

  6. Ο/Η lefti λέει:

    Καλημέρα Μαγισσούλα μου :)))) Όμορφη μέρα να έχεις!
    Την προηγούμενη εβδομάδα αποφάσισα να αγοράσω καινούργιο pc γιατί αυτό που σου γράφω τώρα τα έχει παίξει από το 2006..και το περιμένω..
    ΑΦιλιά ηλιόλουστα!

  7. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλημέρα lefti μου!
    Κατάλαβα… έχεις μπει και εσύ στη διαδικασία εκλογής… ωραία φάση! 😉

    Εμείς εδώ στο βουνό της ΒΑ Αττικής έχουμε ολίγον συννεφιά, ελπίζω να μη βρέξει γιατί δεν λέει να ψηφίσω στη βροχή ή καλύτερα να κάνω ουρά στη βροχή! 😦

    ΑΦιλιά προβληματισμένα, ειδικώς και γενικώς! 🙂

  8. Ο/Η aristea k λέει:

    Μα γιατί σε ταλαιπωρεί κάθε φορά;
    Αυτή εμφανίστηκε ..η προηγούμενη όχι!
    Πάω να διαβάσω :)))
    Φιλιά πολλά Στεφανία μου

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλημέρα Αριστέα μου!
      Οκ! δεν με ταλαιπωρεί και κάθε φορά… είχε αρκετό καιρό να συμβεί…φταίει το/ο/η (!) wordpress που δεν είναι πάντα συμβατό με το/ο/η (!) blogger, γιατί όσοι έχουν wordpress βλέπουν αμέσως τις αναρτήσεις μου…
      Αχ! να ήταν μόνο αυτό; Η σπασμένη οθόνη… τα κουμπιά που πότε δουλεύουν πότε δεν δουλεύουν; Test crash για τα νεύρα και τα ματάκια μου! 😉
      Όλο αυτό το «σκηνικό», δυσκολεύει την επικοινωνία μου με τους αγαπημένους μου bloggers! 😦

      ΑΦιλιά Αριστέα μου και περαστικά στη μητέρα σου, γιατί μόνο αυτά είναι τα σοβαρά στη ζωή μας… ❤

  9. Ο/Η xristin λέει:

    Αιναφετς διάβασα στο Βήμα το άρθρο για τον μαθητή Λουκά Λελόβα και πραγματικά μου άρεσε η προσωπικότητα αυτού του «διαφορετικού» νέου.
    Εύχομαι η ΕΡΤ να κάνει πραγματικότητα την υπόσχεση της και να παρουσιάσει το ντοκιμαντέρ του «ανήσυχου» νέου.
    Τα πέντε λεπτά της ταινίας αποτυπώνουν τις ανησυχίες ενός νέου ανθρώπου για το περιβάλλον και είναι παρήγορο που υπάρχουν ακόμη νέοι άνθρωποι με οικολογικές ευαισθησίες.
    Πολύ σημαντικό είναι να τονίσουμε ότι τις περιβαλλοντικές του ανησυχίες της ενέπνευσε η οικογένεια του.Η οικογένεια ήταν αυτή που μπόλιασε την παιδική του ψυχή με την αγάπη και τον σεβασμό για την φύση. Κοίτα τι μεγάλο ρόλο παίζει η οικογένεια τελικά.
    Ο ίδιος ξαφνιάστηκε από την απήχηση της ταινίας αλλά το μεγάλο ξάφνιασμα το πήρε από την αντίδραση ενός συμμαθητή που μετά την προβολή της ταινίας του είπε ότι……»δεν μπορούσε πια να πετάξει σκουπίδι κάτω γιατί του ερχόταν άσχημα»
    Το πέρασμα από τις ομορφιές του πλανήτη στον…στουμπωμένο με δηλητηριώδη αέρια πλανήτη απλά…..συγκλονιστικό!
    Σε ευχαριστώ που μου έδωσες την δυνατότητα να γνωρίσω τον Λουκά Λελόβα.
    Τις φιλούρες μου

  10. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Χαίρομαι Χριστίνα μου, για το σχόλιο σου!
    Χαίρομαι γιατί έσκυψες με αγάπη πάνω στο θέμα «δημιουργία» ειδικά των νέων και τον ρόλο που παίζει η οικογένεια σ’ αυτό!
    Σκεφτόμουν πόσοι νέοι έχουν χαντακώσει το ταλέντο τους γιατί η οικογένεια είχε «άλλα» σχέδια…
    Και τελικά αν ο άνθρωπος κάνει στη ζωή του αυτό που πραγματικά αγαπά, το κάνει καλά και αυτό έχει αντίκτυπο και στο περιβάλλον- κοινωνία- κράτος- Γη, έτσι δεν είναι! 😉

    ΑΦιλιά καρδιάς και σ’ ευχαριστώ για το σχόλιο σου!

    ΥΓ: Μήπως κάπως έτσι δεν θα έπρεπε να είναι και το blogging! 😉

  11. Ο/Η ekfrasou λέει:

    Kαλημερα Στεφανία μου!
    Περασα να ευχηθω καλη εβδομαδα!

    Φιλακια πολλα!

  12. μια καληνυχτα μαγισσουλα μου – φιλια

  13. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Και μια γλυκιά καλημέρα και από μένα!

    ΑΦιλιά! ❤

  14. Kι εγώ σ’ ευχαριστώ που με οδήγησες στο καταπληκτικό αυτό παιδί! Μπράβο του και μακάρι να έχει απήχηση η φωνή του! Με το πισί σου δεν κατάλαβα ακριβώς τι γίνεται, αλλά με το καλό να πάρεις το καινούργιο σου!
    Αφιλιά πολλά !

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλημέρα Μαρία μου!
      Σκέφτηκα πως μετά την ομαδική μας κινητοποίηση η εξαιρετική δουλειά αυτού του παιδιού, θα ταίριαζε απόλυτα και χαίρομαι που σου άρεσε!

      Με το pc πολλά έγιναν και εξακολουθούν να γίνονται… μια η κλωτσιά που έφαγε κατά λάθος, μια τα πλήκτρα που κάνουν τα δικά τους, μια το wordpress που ακόμα δεν έχει εμφανίσει στο blogger την αρχική ανάρτηση… ε! αυτά! 😉

      Χρόνια πολλά στους εορτάζοντες!

      ΑΦιλιά πολλά πολλά! 🙂

Σχολιάστε

