Δεν είναι μούσι, είναι μούσια!

Όχι δεν είναι μούσι, πρόκειται για τα μούσια, τη νέα ανδρική μόδα, έτσι αυτή τη φορά θα εξετάσουμε σε βάθος τα μούσια ή καλύτερα τις γενειάδες!

 

leonidas-800x476

Τι λέει το λεξικό για το μούσι;
Το μούσι είναι ένα μικρό γένι που καλύπτει μόνο το σαγόνι τού άνδρα.
Είναι μεταφορά του γαλλικού mouche «μύγα». Στην παλαιά και μέση Γαλλική η λέξη δήλωνε «κηλίδες» ή «λεκέδες» και τον 19 αιώνα έφτασε επιπλέον στη σημερινή «μικρή γενειάδα».
Επίσης μούσι είναι και το ψέμα, οτιδήποτε ψεύτικο…
Τώρα πώς η μικρή γενειάδα-μούσι, σχετίζεται με το ψέμα, αυτό είναι άκρως ενδιαφέρον!

«Για να δούμε σε ποιον πουλάμε μούσια»;

.

ellines-me-mousi

  Πώς ξεκίνησε η «τριχωτή μόδα» και τι συμβόλιζε στην αρχαιότητα.

Η «τριχωτή» μόδα που όρισε τα μούσια ως νέο sex appeal και έχει καταλάβει ολόκληρο τον κόσμο κάνοντας τα γένια must σε κάθε άνδρα, έχει τις ρίζες της βαθύτερα απ’ ότι νομίζαμε, φτάνοντας μάλιστα μέχρι την εποχή των σπηλαίων.

Το έξυπνο infographic που σχεδίασε ο Ινδός ακτιβιστής Αλανκαρ Βισαλ χρησιμοποιώντας επιστημονικές μελέτες από τη διαδικτυακή βιβλιοθήκη onlinephd.org και παρουσίασαν οι Economic Times, ακολουθεί την πορεία αυτής της μόδας διαμέσου των αιώνων φτάνοντας στις ρίζες των προγόνων μας.

‘Οπως αναφέρεται στο σχεδιάγραμμα, τα μούσια παράγονται από την ουσία διυδροτεστοστερόνη η οποία μάλιστα αυξάνεται κατά τους θερινούς μήνες, οδηγώντας σε πυκνότερα μούσια και ταχύτερη ανάπτυξή τους.

Ωστόσο αυτή η μόδα φαίνεται να πηγάζει από την εποχή των σπηλαίων, όπου τα μούσια ήταν σημάδι ανδρισμού και ισχύος για τα μέλη της φυλής, ενώ τους κρατούσαν ζεστούς αλλά και προστατευμένους από τις κατά-πρόσωπο επιθέσεις.

Στα αρχαία χρόνια επίσης τα μούσια θεωρούνταν ένδειξη τιμής και υψηλής θέσης και κόβονταν μόνο ως ατιμωτική τιμωρία. Την θεωρία αυτή, όμως, ανέτρεψε το 345 πΧ ο Μέγας Αλέξανδρος, σύμφωνα με το σχεδιάγραμμα, απαγορεύοντας στους στρατιώτες του να αφήνουν μούσια γιατί φοβόταν ότι θα τους εμποδίζουν στις μάχες.

Από τότε τα μούσια έρχονταν και έφευγαν από τη μόδα τους επόμενους αιώνες αφήνοντας ορισμένα χαρακτηριστικά ιστορικά παραδείγματα. Στον Μεσαίωνα το να αγγίξεις τα γένια κάποιου ήταν προσβλητικό και συχνά οδηγούσε σε μάχη, ενώ χαρακτηριστικό παράδειγμα ήταν στις Κέλτικες φυλές, ο Οτο ο μέγας ο οποίος ορκιζόταν στα γένια του όταν έλεγε κάτι σημαντικό. Τέλος τον 19ο αιώνα ο πρόεδρος Αβραάμ Λίνκολν έφερε και πάλι τα γένια στη μόδα κάνοντας τα must για κάθε διανοούμενο Αμερικάνο.

Στη σύγχρονη εποχή, τα στατιστικά επιβεβαιώνουν το συνδυασμό του τριχωτού προσώπου με τη φήμη των «κακών παιδιών», αφού το 98% των επιτυχημένων ανδρών που περιλαμβάνονται στη λίστα Forbes είναι ξυρισμένοι κόντρα, ενώ το 98% των τυχοδιωκτών, μαχητών και περιθωριακών έχουν πλούσιο μούσι.

Τέλος, όσο για τις προτιμήσεις των γυναικών, το σχεδιάγραμμα επισημαίνει ότι σε μεγάλο ποσοστό , οι γυναίκες θεωρούν ότι οι άνδρες με μούσια δείχνουν πιο σοφοί, πιο δυναμικοί, πιο αρρενωποί και πιο ισχυροί.

(Πατήστε πάνω στο σχεδιάγραμμα για μεγέθυνση)

Υπάρχει μια ιστοσελίδα αφιερωμένη στα μούσια που κάνει θραύση στο διαδίκτυο που είναι η beardrevered.com και θα τροφοδοτήσει τη δίψα σας (για όσους φυσικά έχουν τέτοιες ακόρεστες δίψες!)
Για οτιδήποτε έχει σχέση με τα μούσια, δείτε:
πηγή
.
mousi-antras.
.
Τώρα, προσωπικά μου αρέσουν τα μούσια, τα πραγματικά όχι τα μούσια-ψέματα!
Μου αρέσουν επίσης και οι άνδρες που είναι «ολίγον» αξύριστοι φτάνει να είναι σε μια ηλικία που η αισθητική να τους το επιτρέπει και συμπαθώ επίσης το μακρύ αντρικό μαλλί όταν είναι γυρισμένο σε κοτσάκι!
Δεν μπορώ να μείνω εξάλλου παραπονεμένη, γιατί ο μεγάλος μου γιος τα τελευταία χρόνια είναι μονίμως αξύριστος, ο μικρός έχει γενειάδα και ο Παραμυθοσύντροφος δεν έχει μούσια, είναι κανονικός!
.
.mousi
.
.
Τελειώνοντας τη «μουσάτη» έρευνα μου, θα ήθελα να σας  συστήσω το blog «no excus» της φίλης μου Ζέτας όπου και η ίδια πριν λίγες, ασχολήθηκε πολύ αναλυτικά και με πολύ χιούμορ «περι γενειάδας»!
.

«Όποιος έχει τα γένια έχει και τα χτένια».

Δηλαδή, σκοτούρες έχουν μόνο όποιοι έχουν γένια και μεταφορικά ευθύνες.
Την φράση αυτή την είπε ο μικρότερος γιος του Αλή πασά, στον Σελήμ.
– Ωρέ μπύρομ, εγώ ‘ μαι πασάς, εσύ δεν είσαι τίποτα, μα ζεις πιο κοντά από μένα.
Και τότε του απάντησε ο Σελήμ:
-Πατέρα, όποιος έχει τα γένια, έχει και τα χτένια.
Δηλαδή: «γιατί να έχω σκοτούρες, αφού δεν έχω καμιά ευθύνη;»

.
.
.
.
.
About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

38 Responses to Δεν είναι μούσι, είναι μούσια!

  1. Ο/Η Maria Fe λέει:

    Καλημερα.. Βρισκω πολυ γοητευτικους τους ανδρες με μουσια αλλα οχι το στυλ του παπα !
    Δεν βρισκω τον λογο να εχει καποιος μια γενειαδα μεχρι το στερνο του για παραδειγμα. Ασε που σε καποιους ειναι αντιαιασθητικο. Νομιζω απλα εγινε μοδα πια και το χουν παρακανει μερικοι..

  2. Ο/Η Manolog3 λέει:

    Πριν δυο χρονια μου ειχε πει μια γυναικα, «Δεν εμπιστευομαι ποτε αντρα με γενια, αργα ή γρηγορα θα ξυριστει» εγω την κοροιδεψα, μετα απο ενα χρονο μπηκα στρατο.

    Εμεις που εχουμε γενια γιατι θελουμε και οχι για τη μοδα, φαινεται στο οτι δεν πασαλιβομαστε οταν τρωμε! Ειμαστε εκπεδευμενοι! 😛

  3. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλώς όρισες!
    Δεν μας λες, αν έχεις και εσύ μικρή ή μεγάλη γενειάδα ή μούσι…
    Όταν πέσει φαγάκι στο μούσι, πώς το καταλαβαίνετε;

    ΑΦιλιά και καλή μας μέρα! 🙂

  4. Ο/Η mariela λέει:

    Ποτέ δεν φανταζόμουν ότι τα «μούσια» μπορούν να γίνουν αφορμή για μια τόσο ολοκληρωμένη ….. μελέτη!! χαχαχα….

    υγ. μου αρέσουν και μένα οι άντρες ¨ολίγον αξύριστο騻…. αυτό που λέμε wild look!!!!!

  5. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Όταν γύρω σου υπάρχουν τόσοι αξύριστοι, μακρυμάλληδες και μουσάτοι, οι «τρίχες» είναι πρόκληση! χαχαχα! 😉

    ΑΦιλιά Μαριέλα μου! 🙂

  6. Ο/Η aristea k λέει:

    Στεφανία μου τη ρούφηξα την ανάρτηση στην κυριολεξία! Τα έχω χάσει με αυτό που βλέπω τους τελευταίους μήνες και με χαλάει απίστευτα. Ενώ πάντα μου άρεσαν τα γένια …περισσότερο το αξύριστο ( ποτέ δεν μου άρεσαν οι ξυρισμένοι κόντρα τύπου Χατζηνικολάου…τους αποκαλούσα μια ζωή clean) αυτό που έχει γίνει μόδα με αφήνει παντελώς αδιάφορη!
    Μου αρέσει τρελά μια γενειάδα ας πούμε Τσε Γκεβάρα…αυτό το αναρχικό, το επαναστατικό το βρίσκω πολύ ερεθιστικό.. ( επίσης εδώ χρειάζομαι ψυχανάλυση επειγόντως: μου αρέσει τρελά το μούσι αυτό έτσι γιατί μου άρεσε πάντα ή γιατί το είχε και το έχει ο πρώην άντρας μου;)
    χεχε! Θα μπορούσα να γράψω κι άλλα είμαι στο τρέξιμο ( θα το έχεις καταλάβει φαντάζομαι) και χρωστώ να ολοκληρώσω την προηγούμενη υπέροχη ανάρτηση για τον Κρισναμούρτι που δεν κατάφερα να ολοκληρώσω ακόμα λόγω έλλειψης χρόνου!
    Φιλάκια πολλά Στεφανία μου ( και έστω και καθυστερημένα), να χαίρεσαι τον Κωνσταντίνο σου!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαχαχα! Αριστέα μου!
      Την πάτησες αν ψάχνεις για επαναστάτες στιλ Τσέ κλπ…. πάνε αυτοί, τώρα οι άνδρες, έχουν άλλες πιο σοβαρές «ασχολίες» , κάνουν γενική αποτρίχωση (σ’ αυτό εμείς φταίμε!) αφήνουν γένια, κάνουν κότσο τα μαλλιά τους και τους αρέσουν τα «μούσια» !!! 😉

      Σ΄ αυτή την ανάρτηση δεν θα σχολιάσουμε τον Κρισναμούρτι, όταν βρεις χρόνο που σου το εύχομαι, μιλάμε και για «το άρωμα της αγάπης»!

      Όσο για τις ευχές στο γενειοφόρο γιο, πολύ ευχαριστώ! 🙂

      ΑΦιλιά και καλό μας Σ/Κ από αύριο! 🙂

  7. Ο/Η Zeta λέει:

    Με γειά το pc καταρχήν Στεφανία μου! Μ’ άρεσε πολύ το άρθρο σου – ολοκληρωμένη έρευνα, με πολύ ενδιαφέρουσες πληροφορίες.
    Προσωπικά μου άρεσαν πάντα οι άντρες με μούσι και εναλλακτικά αυτοί με μουστάκι (το παχύ του Tom Selleck) αλλά δυστυχώς οι δεύτεροι σπανίζουν! Με μόδα ή χωρίς, ο καλός μου είχε ανέκαθεν πυκνά μούσια από άποψη… κουλτουριάρης σκακιστής και σίγουρα θα του αρέσει το beardrevered.com.
    Γέλασα πολύ με τον Ότο που ορκιζόταν στα γένια του, θ’ αρχίσω κι εγώ να ορκίζομαι στα μανό μου, που πολυτιμότερα δεν έχω… χαχαχα!
    Thanks για την αναφορά!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Merci πολύ για το «με γεια» του νέου pc, που στο παρόν δεν έχει ακόμα ορθογρ.λεξικό και άλλα πολλά σχετικά και δεν έχω συνηθίσει το νέο πληκτρολόγιο… τέσπα, σιγά-σιγά! 😉

      Ξέχασα ν’ αναφέρω πως ο «δικός μου» καλός, έχει μουστάκι αρκετά παχύ (ευτυχώς) και κάποια στιγμή που δοκίμασε να το κόψει η φάτσα του έμοιαζε με κολ… χιχιχι! 😆

      Ειλικρινά βρίσκω τη δική σου «τριχωτή» ανάρτηση πολύ πιο ενδιαφέρουσα και μάλιστα είχα σκοπό να στη κλέψω έστι όπως την έχεις, (με τους κούκλους αρσενικούς!), αλλά καθώς έψαχνα στο google και έβρισκα «διάφορα» άλλα, έκανα απλά, συμπληρωματική! 😉

      ΑΦιλιά Ζέτα μου και καλή μας συνέχεια (σε οτιδήποτε!) 🙂

  8. Ο/Η Hengeo λέει:

    Ενδιαφέρουσα ανάρτηση! Εγώ δεν ξέρω για τη μόδα ή αν είμαι εγκληματίας, πάντως μετά το σοκ του στρατού, έχω βάλει μόνο μία φορά ξυράφι και είναι 1,5 χρόνος που απολύθηκα. Βέβαια κάθε 1-2 βδομάδες τα παίρνω με την κουρευτική, αυτό μάλλον σώζει την κατάσταση χαχα!

    ΑΦ!

  9. Ο/Η Levina λέει:

    Πάει … μου το έφαγε το σχόλιο!
    άντε ξαναγράφω…
    Καλορίζικο το pc, με το καλό να περάσετε καλά μαζί και να έχετε μια άκρως ενδιαφέρουσα συνεργασία ….!!!

    Δεν ξέρω … αν του πάει θα μου αρέσει σίγουρα …
    Τώρα βέβαια αν μου βγάζει με το μούσι κάτι σε ξεχασμένο χίπη περασμένων δεκαετιών και το συνοδεύει και με ντύσιμο επιμελώς ατημέλητο τάχα για στύλ… μακριά καλύτερα 🙂
    Aπό την μόδα όμως που έχει ξεσπάσει τα τελυταία χρόνια με την αντρική αποτρίχωση που είναι ότι πιο αντιαισθητικό υπάρχει, καλύτερα τα μούσια και τα μουστάκια και δέκα καντάρια μαλλί 🙂

    ΦΦιλιάά Στεφανία μου… καλό βράδυ να έχουμε…

    υγ. Τα άλλα τα «μούσια», αυτά είναι που δεν τα μπορώ με τίποτα λέμε….

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Τώρα μπορούν να καταλάβουν οι εδώ φίλοι μου, γιατί διάλεξα ν’ ασχοληθώ με τρίχες-μούσια- γένια, γιατί πώς αλλιώς θα κάνω τη «πρακτική» μου με το νέο pc!
      Πρώτα γιατί το νέο pc έχει διαφορετικό πληκτρολόγιο, δεν έχω ορθ. λεξικό, το delete είναι αλλού και γενικά τα μεύραααααααααααααα μου!!! 😉
      Πάμε στα μούσια: Νομίζω Εύη μου, πως γενικά το αξύριστο στυλ κρύβει ατέλειες και σίγουρα τους βολεύει…Τώρα για φαντάσου τη βαρεμάρα να πρέπει να ξυρίζεσαι κάθε μέρα και αφού αρέσει στις γυναίκες, ας τους να …ζήσουν!!! 😉
      Έχω προβληματιστεί όμως (χαχαχα!) για την αποτρίχωση, γιατί το στιλ «αρκούδα» ποτέ δεν μου άρεσε!
      Τελειώνοντας τα περί τριχών, εύχομαι σε όλους μας, να είναι μόνο αυτά τα προβλήματα μας! 😉

      ΑΦιλιά με συννεφιά αχ! και πρέπει ν’ απλώσω! 🙂

  10. Ο/Η dodo λέει:

    Παραδοσιακά πράγματα: https://www.youtube.com/watch?v=dYfriGH4C14 😉
    Με γειά το καινούργιο εργαλείο!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μου «το» φύλαγες ε;
      Έβαλα δυνατά το παραδοσιακό και ο παραδοσιακός «μου», μουστακαλής, νόμισε πως με σάλεψαν οι τρίχες! χαχαχα! 😆

      Ευχαριστώ για όλα!

      ΑΦιλιά dodo, η «τρομερή»! 🙂

      ΥΓ: Πρέπει όμως ν’ ανοίξω το παλιό pc γιατί δεν μπορώ (ακόμα) να γράψω σχόλια στα blogs σας! 😦

  11. Ο/Η me (maria) λέει:

    Το μούσι μάλλον δεν μου αρέσει σε καμιά του μορφή….η ανάρτηση πάντως μου άρεσε πολύ!!
    Καλορίζικο το pc!!
    Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Γράφω αυτό το σχόλιο απ΄το παλιό pc, (με το καινούργιο έκανα πρακτική στα προηγούμενα, αλλά μου έσπασαν τα νεύρα χωρίς ορθογραφικό λεξικό!) από αύριο ο μάστορας-ειδικός εύχομαι να μου εγκαταστήσει ότι λείπει! 😉

      Πάμε τώρα στο «μούσι» και στη προσωπική σου άποψη, αν και δεν κατάλαβα αν εννοείς το μούσι-ψέμα, τις γενειάδες ή γενικά όλα τα ανδρικά τριχωτά ; χαχαχα! 😆

      ΑΦιλιά Μαρία μου και καλό συννεφιασμένο σ/κ μας! 🙂

  12. Ο/Η ekfrasou λέει:

    Tοσο μεγαλη αναλυση για μουσι φιλη μου δε περιμενα!
    Με εξεπλησες ευχαριστα ομως!
    Εγω πιστευω οτι σε καποιους αντρες παει το μουσι (σε φυσιολογικα πλαισια) αλλα σε καποιους οχι.
    Με γεια και το νεο υπολογιστη.
    Φιλακια πολλα!
    Καλημερα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ζήτωωωωωωωωωωωωωωω! ο φίλος μας ο Hengeo-μάστορας-Γιώργος μου έστειλε link μ’ εγκατάσταση ορθογραφικού λεξικού και τώρα σου γράφω απ’ το καινούργιο pc! 😉
      Συμφωνώ μαζί σου Κική μου, σε άλλους πάει, σε άλλους όχι!

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και ευχαριστώ για το «με γεια»! 🙂

  13. Ο/Η Manolog3 λέει:

    Παντως τα τελευταια δυο χρονια που εγιναν τα γενια must και mainstream σταματησε ο κοσμος να με περναει για αναρχικο ή κομπιουτερα!! 😛

  14. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Κρίμα και εγώ που νόμιζα πως είσαι αναρχικός και κομπιουτεράς, απογοητεύτηκα! χαχαχα! 😉
    Δλδ, θέλεις να πεις, πως όλα αυτά τα μοντέλα με μούσια κλπ, είναι αναρχικοί χμ! δεν νομίζω, αναθεώρησε παρακαλώ!!! 🙂

  15. Ο/Η Κατερίνα λέει:

    Εγώ λατρεύω τα περιποιημένα μουσάκια, ίσως επειδή έτσι γνώρισα τον άντρα μου και για πολλά χρόνια το είχε! Οι νέοι δε που έχουν μακρύ μαλλί και το γυρίζουν κοτσάκι τους θαυμάζω και τους βρίσκω υπέροχους! Έμαθα πολλά σήμερα, γλυκιά μου Άιναφετς για τα μούσια που δεν ήξερα το ιστορικό και το απόλαυσα διότι η αφήγηση σου ήταν εξαιρετική!
    Ακόμα κι όταν παρουσιάζεις ένα απλό θέμα, έχεις τον τρόπο να του προσδίδεις αίγλη, σεβασμό κι ενδιαφέρον! Να είσαι καλά και να έχεις ένα όμορφο και τρυφερό Σαββατοκύριακο!
    Φιλιά πολλά με αγκαλιά!:))

  16. Τα μούσια δεν κάνουν τον παπά. Μ’ αρέσουν όλοι όσοι διαθέτουν μούσι, μουστάκι, φαβορίτα ή …ό,τι άλλο, φτάνει να το υποστηρίζουν και να μην είναι απλά, θύματα της μόδας.
    Ενδιαφέρουσα η ανάρτησή σου Στεφανία μου. Ομολογώ πως δεν ήξερα πως υπάρχει μια ολόκληρη φιλοσοφία πίσω απ’ τη γενειοφορία.
    Φιλιά πολλά και καλό σαββατοκύριακο να έχεις!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ωχ! Μαρία μου, την ώρα που απαντούσα στην Κατερίνα (και αυτό σιγά-σιγά γιατί από χθες μαθαίνω το νέο μου pc), εμφανίστηκε το σχόλιο σου, κάτω απ΄τις Μαρίας, ευτυχώς που μιλάμε για μούσια και έτσι δεν θα παρεξηγηθούμε! χαχαχα! 😉
      Γιατί νομίζεις πως η ίδια γνώριζα τα «σχετικά» περί τριχών, απλά έβλεπα πολύ αξυρισιά γύρω μου και το μόνο που σίγουρα ανα-γνώριζα είναι τα μούσια που κατ’ εποχές μάς τάιζαν και μας ταΐζουν… διάφοροι!…. αλλά εμείς δεν μασάμε, έτσι δεν είναι! 😉

      ΑΦιλιά πολύ τρυφερά και καλή «σας» δύναμη στις εξετάσεις! 🙂

      ΥΓ: Τώρα πια μπορώ να σχολιάσω κανονικά και την δική σου ανάρτηση, πάω εκεί! 😉

  17. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ναι Κατερίνα μου, είπα για να μάθω το νέο μου pc που έχει αρκετά διαφορετικό πληκτρολόγιο απ’ το παλιό, έπρεπε να διαλέξω ένα θέμα ανάλαφρο που να μην απαιτεί και πολύ σκέψη και μια και οι γιοί μου είναι μες τη μόδα και ο Παραμυθοσύντροφος είναι και μουστακαλής, το θέμα, ήρθε και έδεσε! 😉
    Εξάλλου ξέρεις και εσύ η ίδια από τα θέματα που διαλέγεις και ανεβάζεις, πως τα σχόλια των φίλων μας είναι αυτά που έχουν ενδιαφέρον, έτσι δεν είναι;

    ΑΦιλιά ανταποδίδω την αγκαλιά και εύχομαι σε όλους ένα καλό Σαββατοκύριακο! 🙂

  18. Ο/Η joan petra λέει:

    Μ’ αρέσει που λένε κάποιοι «μην ασχολείσαι με τρίχες» ενώ υπάρχει μια ολόκληρη φιλοσοφία γύρω από αυτό! Ακόμα να αποφασίσω αν μου αρέσουν οι άντρες με μούσι. Με γενάκια πάντως σίγουρα μου αρέσουν, καθότι ο γιόκας μου είναι σε αυτήν την κατηγορία και του πάνε πολύ! (ή είμαι κουκουβάγια, που αποκλείεται!!!) Καλημερούδια και καλό μήνα Στεφανία μου 🙂

  19. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλό μήνα Joanoula και ας είναι χωρίς τα γνωστά «μούσια» τρίχες-ψέματα! 😉

    χαχαχα! Αν έχει κανείς τη μύγα, μπορεί να φιλοσοφίσει τα πάντα, έτσι δεν είναι;

    ΑΦιλιά ! …άστατα, ανεμοδαρμένα, συννεφιασμένα (αχ! και θέλαμε να πάμε να ρίξουμε βουτιά!) 🙂

  20. Καλό μήνα Μαγισούλα μου καλή!!! Πολλά-πολλά φιλάκια!!!

  21. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ευχαριστώ ΑΦΓιάννη μου, που τόσους μήνες δεν ξεχνάς να εύχεσαι καλό μήνα!

    ΑΦιλιά πολύ τρυφερά και καλό σου μήνα! 🙂

  22. Αν και φίτσουλας ξυρίζομαι κάθε μέρα, τα μούσια είναι μπελαλίδικα ιδιαίτερα τους θερινούς μήνες.

  23. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Τι να σου πω, δεν ξέρω αν ήμουν άνδρας, αν θ’ άντεχα να ξυρίζομαι κάθε μέρα!
    Το αξύριστο αγριωπό στυλ θα μου ταίριαζε καλύτερα, χαχαχα! 😉
    Πάντως πρέπει με τις ζέστες τα μούσια να είναι όντος μπελάς!

    ΑΦιλιά και ευχαριστώ που ως άνδρας καταθέτεις την τριχωτή σου άποψη!!! 🙂

  24. ….Πριν καιρό είχα δει ένα ωραίο στάτους στο Φεησμπουκ :

    » Νοσταλγώ την εποχή, όταν μόλις αναφερόσουν σε κάποιον, και έλεγες : ‘Αυτός με τα μούσια’, καταλάβαιναν αμέσως ποιόν εννοούσες «.

    Καλή Κυριακή Στεφανία μας, με ειλικρίνειες μόνο,
    και με φως, παρά τον περίεργο ετούτο Ιούνη.

    Πολλά φιλιά και αγάπη πάντα *****

  25. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Έτσι ακριβώς αλλάζουν και τα «στάτους» Ειρήνη μου, χωρίς καλά καλά να το καταλάβουμε…και δεν μιλάμε μόνο για τα μούσια των ανδρών αλλά και για τα νέα κορίτσια που η μόδα τα έκανε να μοιάζουν όλα μεταξύ τους! 😉

    ΑΦιλιά με καιρική αστάθεια, αλλά πάντα με σταθερή αγάπη! ❤

  26. Ο/Η Jonathan Contrashaved λέει:

    Ήμουν νεαρός και το θεωρούσα «τιμή μου» να εμφανίζομαι στον ΚΟΣΜΟ φρεσκοξυρισμένος, καλοντυμένος, καλοχτενισμένος. Μιλάμε για δεκαετία του ’90. Χαιρόμουν που έβλεπα τους συνομίληκούς μου στην ίδια καλαίσθητη εμφάνιση. Τώρα ΔΕΝ είμαι πια νεαρός, εξακολουθώ όμως και κυκλοφορώ στον κόσμο ακολουθώντας τις ΙΔΙΕΣ εμφανισιακές αρχές. ΔΕΝ χαίρομαι όμως πλέον που βλέπω τους νεαρούς με τις γενειάδες, να καταδικάζουν το πρόσωπό τους στην αφάνεια, και τους συνομιλήκους μου (40-50) με τις ΛΕΥΚΕΣ γενειάδες, να συναγωνίζονται τον Αη-Βασίλη και να μου προξενούν τον οίκτο…
    Εύχομαι να περάσει το γρηγορότερο αυτή η ομαδική ψύχωση με τα γένεια. Και θα περάσει φυσικά. Ως πότε θα αντέξουν οι κοπέλες να φιλάνε βούρτσες;…

  27. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Χαίρομαι Ionathan για το σχόλιο σου!
    Θεωρώ μεγάλο προτέρημα ν’ ακολουθεί κανείς αυτό που προστάζει η καρδιά του χωρίς να νοιάζεται για τη γνώμη των άλλων!
    Θυμάμαι οι γιοί μου όταν ήταν πιτσιρικάδες ήθελαν τα ρούχα, τα παπούτσια, το κούρεμα, της τότε μόδας και δεν τους το αρνήθηκα, γιατί θυμόμουν πόσο η ίδια υπόφερα μικρή που η μητέρα μου (Γαλλίδα) δεν μ’ έντυνε όπως οι μικρές Τουρκάλες (ζούσαμε τότε στην Πόλη) ! 😉
    Συμφωνώ μαζί σου, αυτή η ομοιομορφία είναι θλιβερή για τους ίδιους τους άνδρες, αλλά βλέπεις αρέσει στις γυναίκες το στιλ «Άγρια Δύση» και ζούμε μια εποχή που η γυναίκα στη προσπάθεια της να ελευθερωθεί από αιώνες καταπίεσης, παίρνει το αίμα της πίσω, χωρίς ν’ αντιλαμβάνεται πως χάνει τη θηλυκότητα της… το στιλ «καλό παιδί» στις μέρες μας δεν έχει πέραση! 😦
    Το αποτέλεσμα: Τσακωμοί και παντελή έλλειψη επικοινωνίας ανάμεσα στα δυο φύλλα… βάλε και την οικονομική κρίση και η «σούπα έδεσε»! 😉

    Δεν μου βγάζει, αν έχεις blog, για να μπορούμε ν’ ανταλλάσσουμε σκέψεις και απόψεις, αν θέλεις δώσε μου εδώ το link σου. (δεν έχω Facebook, λόγω αντιπάθειας!)

    Καλή Κυριακή σου εύχομαι και μη μασάς!!! 🙂

Σχολιάστε

