Με και χωρίς…

Headstand-resizecrop--Θα τα καταφέρω μόνος!

.

Group-climbing-resizecrop--Αν κρατηθούμε γερά, θα τα καταφέρουμε!

.

download1

Λίγο θέλω και θα το καταφέρω!

.

a-big-happy-dog-family-resizecrop--Εμείς πάντως σίγουρα καλά τα καταφέραμε!

.

Little-ant-caught-weight-lifting-resizecrop--Τα κατάφερα!

.

downloadmm
Θα τα καταφέρεις…

.

Birds-are-beautiful-to-see-resizecrop--Για να δω αν θα καταφέρω να χωρέσω κι εγώ;

.

Beautiful-resizecrop--Μόνο αν μείνω ακίνητος, θα τα καταφέρω!

.

Let-me-smell-the-flower-resizecrop--Τελικά δεν είναι και τόσο δύσκολο να τα καταφέρεις!

.

e2449574-1daa-4c62-8dd0-a9729dee5ae7

Και όταν υπάρχει αγάπη τα πάντα μπορείς να καταφέρεις!

.

.

.

.

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

37 Responses to Με και χωρίς…

  1. Ο/Η karerina koko λέει:

    Η αγάπη πάντα υποστηρίζει δυνατούς ή αδυνάτους αρκεί να της δώσεις χώρο και θα βρεί τον τρόπο! Υπέροχο θέμα με όμορφες κι αντίστοιχες φωτογραφίες γλυκιά μου Άιναφετς! Μου αρέσει που πάντα μέσ’ από τις αναρτήσεις σου αναδεικνύονται σκέψεις και απόψεις προς επεξεργασία
    με γόνιμο προβληματισμό! Να έχεις ένα όμορφο Σαββατόβραδο και μια υπέροχη Κυριακή! Τα φιλιά μου στέλνω με μια μεγάλη αγκαλιά!:))♡

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Έτσι είναι η Αγάπη Κατερίνα μου, και αναρωτιέται κανείς γιατί αποκόβουμε τους εαυτούς μας από αυτή… υπάρχουν πολλές εξηγήσεις και η λύση βρίσκεται μέσα στον καθένα! 😉

      Χαίρομαι που σου άρεσαν τα ζωάκια, είναι να μη λιώνεις από τρυφερότητα με τέτοιες φωτό;

      ΑΦιλιά με μια μεγάλη αγκαλιά γεμάτη αγάπη! ❤

  2. παντα μπορουμε να τα καταφερουμε μαγισσουλα μου, αρκει να προσδιοριζουμε το στοχο μας και με μικρα βηματα καθε φορα.. φιλια!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Στο στόχο βρίσκεται η δυσκολία πατουσίτσα μου, αλλάζουμε συνέχεια, μια πάνω, μια κάτω, μια προς, μια πίσω και το βασικό, κάνουμε κύκλους… εξάλλου, ποιος ξέρει πραγματικά τι θέλει; 😉
      Μήπως ζητάμε αγάπη;
      Νομίζω πως ο μόνος τρόπος να τα «καταφέρουμε» είναι να ηρεμήσει μέσα μας, αυτός ο κυκεώνας σκέψεων και αυτό το «καταφέρνουμε» μόνο αν ζούμε στο παρόν, τη μια στιγμή μετά την άλλη…

      ΑΦιλιά πολύ τρυφερά και να έχεις μια όμορφη Κυριακή και ας είναι συννεφιασμένη! 🙂

  3. Ο/Η Margo λέει:

    H αγάπη το ισχυρότερο δυναμωτικό και ο εγωισμός το «τέλειο» αντίδοτο!
    Ετούτο το post φώναξα να το δει ο μικρός μου γιος που εγκαταλείπει την προσπάθεια με τη πρώτη δυσκολία. Λέει πολύ εύκολα δεν μπορώ και στεναχωριέται πολύ. Σε έναν άνθρωπο μόνο έδειξε θετική στάση. Στο δάσκαλο που είχε φέτος στα εικαστικά τον οποίο λάτρεψε και επειδή προβλέπεται να μην τον έχουμε του χρόνου πονάει πολύ…

    Καληνύχτα μαγισσούλα μου
    Σε γλυκοφιλώ 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Η προσπάθεια που κάνουμε Margo μου, ν’ αλλάξουμε αυτό που είναι, σε κάτι άλλο που προφανώς έχουμε στο κεφάλι μας, δημιουργεί τεράστια σύγκρουση σε όλους μας, ακόμα και στα παιδάκια μας που μεγαλώνουν όπως και εμείς μες τον ανταγωνισμό και στην ολέθρια σύγκριση…
      Και ρωτάμε, τι κάνει κανείς;
      Νομίζω, πως ο μόνος τρόπος να σταματήσει η σύγκρουση μέσα μας, είναι να κατανοήσουμε το πρόβλημα της αδυναμίας μας και να το αποδεχτούμε χωρίς ηττοπάθεια…
      Στη περίπτωση του γιου σου, νομίζω πως πρέπει να αποκτήσει μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στον εαυτό του και αυτό μόνο εσύ μπορείς να του το εμφυσήσεις… με πολλά μπράβο και φυσικά με πολύ Αγάπη που ειδικά εσύ ξέρεις τόσο καλά να δίνεις! 😉

      ΑΦιλιά με πολύ Αγάπη σε όλους σας! ❤

  4. Ο/Η Maria Fe λέει:

    Τι γλυκουλια που ειναι ολα τους..:)
    οταν εχουμε στοχους πεισμωνουμε για να τους πραγματοποιησουμε με καθε τροπο

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Είδες τα ζωάκια πάντα βρίσκουν λύσεις, έτσι είναι Μαρία μου!
      Όσο για το πείσμα μας, ας προσέξουμε να μη μετατραπεί σε εμμονή! 😉

      ΑΦιλιά πολλά πολλά! 🙂

  5. Ο/Η dodo λέει:

    Ό,τι καλύτερο για απόψε- σ’ ευχαριστώ ΠΟΛΥΥΥΥ!!!

  6. Ο/Η magikifoni λέει:

    Το σίγουρο βέβαια είναι ότι, όταν έχεις έναν στόχο, έναν πραγματικό στόχο, και κινείσαι προς αυτόν με υπομονή, επιμονή, αποφασιστικότητα, αγάπη, γιατί ξέρεις ότι θέλεις -ΘΕΛΕΙΣ- να τον πετύχεις… τα καταφέρνεις. Όταν δεν αφήνεις καμία αμφιβολία να δηλητηριάσει αυτά τα προνόμια: πίστη, επιμονή, αποφασιστικότητα, θέληση, όταν δεν τα παρατάς και ξανασηκώνεσαι και δεν σε επηρεάζουν οι πιθανές αρχικές δοκιμές-αποτυχίες πετυχαίνεις τον στόχο σου.

    Μπορεί κατά την διάρκεια του ταξιδιού αυτού να έχεις εξελιχθεί, να έχεις ανακαλύψει καινούργια κομμάτια του εαυτού σου, να έχεις επαναπροσδιορίσει κάποια πράγματα, να θες άλλα από αυτά που επιθυμούσες όταν ξεκίνησες, ώστε τελικά το ότι πέτυχες τον στόχο σου να μην σημαίνει τίποτα απ’ όσα περίμενες. Αλλά τον στόχο σου τον έχεις πετύχει σίγουρα.

    Και όπως, προαναφέρθηκε, το σημαντικότερο φυσικά σε όλο αυτό είναι η αγάπη. Η αγάπη που λαμβάνεις και η αγάπη που προσφέρεις! 🙂

    Πολύ όμορφη ανάρτηση μαγισσούλα μας 🙂 !!
    Καλό βραδάκι να έχεις με όνειρα μαγικά!!

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια! 😀

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      «Ο στόχος» Αλεξάνδρα μου, είναι ένα τεράστιο και πολύ σοβαρό θέμα που νομίζω πως ευθύνεται για πολλά λάθη που κάνουμε στη ζωή μας και ελπίζω πως σε κάποια ανάρτηση θα το ξανασυζητήσουμε, όπως και το θέμα «προσπαθώ», που έθιξα στο σχόλιο μου (στη Margo)…
      Μήπως ο στόχος, η ελπίδα, το όνειρο, ευθύνονται για τις ψευδαισθήσεις μας….και μας απομακρύνουν από αυτό που είναι πραγματικό και υπάρχει μόνο στο τώρα μας;
      Προς το παρόν, μου αρέσει να θέτω ερωτήματα και ν’ αφήνω τη ζωή να ζωγραφίσει τον πίνακα! 😉

      ΑΦιλιά και καλό μας Κυριακάτικο απογευματάκι! 🙂

  7. Ο/Η joan petra λέει:

    Θέλω αυτό το γατί/γατάκι/μινιατούρα, που προσπαθεί να ανέβει στο ντουλάπι ΤΩΡΑ!!!
    Καλή Κυριακή Στεφανία μου, πολύ γλυκιά καληνύχτα μου χάρισες 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αχ! αυτή η μικρή ψυχούλα που θέλει να μιμηθεί τη μαμά της… έχεις δίκαιο, είναι όλα τα «λεφτά»!
      Μήπως όμως εσύ, ως η φίλη του σκύλου, θέλεις ένα από τα δέκα κουταβάκια; χαχαχα! 😉

      ΑΦιλιά χαμογελαστά μετά απ΄ τον κατακλυσμό! 🙂

  8. Ο/Η Γιώργος-Hengeo λέει:

    Πολύ μου άρεσε η ανάρτηση αυτή και ειδικά το τελευταίο!

    ΑΦ!

  9. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Μα φυσικά Γιώργο μου, στη τελευταία φωτό, βρίσκει κανείς πώς μπορεί να καταφέρει τα πάντα! 😉

    ΑΦ! καρδιάς! ❤

  10. Ο/Η aristea k λέει:

    Υπέροχη η ιδέα σου Στεφανία μου! Λάτρεψα τις λεζάντες σου ! Το μήνυμα της αγάπης ελήφθη!
    Φιλάκια πολλά :))))

  11. Ο/Η lefti λέει:

    ‘Εχεις τον τρόπο σου να μας μιλάς, να μας αγγίζεις Μαγισσούλα.
    ΑΓΑΠΗ από τα πιο όμορφα συναισθήματα..:))) αρκεί να είναι ανιδιοτελής, ίσως να μην το λεω σωστά, εννοώ μη εγωιστική, γιατί οτιδηποτε άλλο λειψό κακέκτυπο..που μόνο θέματα δημιουργεί.
    Η Φύση είναι σοφή, μου άρεσαν πολύ οι φωτογραφίες, κάθε μια και μία ιστορία και ειδικά αυτό που λές στο τέλος μια και το πιστεύω ακράδαντα.
    ΑΦιλιά πολλά
    Καλό βράδυ :)))

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αυτό που μου αρέσει στο internet lefti μου, είναι να βρίσκω φωτογραφίες που μου κάνουν «κλικ»… και αυτές οι φωτό πολλές φορές είναι που δημιουργούν τις αναρτήσεις μου! 😉

      Ω! πολύ σωστά, η φύση είναι σοφότατη, εμείς όμως γιατί δεν την ακούμε!

      ΑΦιλιά πολλά πολλά! 🙂

  12. Ο/Η astria λέει:

    Είναι απίστευτο το πόση δύναμη είναι κρυμμένη μέσα μας…. Οι φωτογραφίες σου άνοιξαν χαμογελαστούς δρόμους να μας το θυμίσουν : )
    Για να γελάσουμε λίγο, να σου πω ότι ο τίτλος μου θύμισε καφέ ελληνικό ¨»με και άνευ» (ζάχαρης) ή και με ολίγη…: ) )
    Α, και με τα σπάρτα της προηγούμενης ανάρτησής σου, μου θύμισες κάποια εποχή που έπρεπε λόγω δουλειάς καθημερινά να πηγαινοέρχομαι στην Εθνική Οδό, (τόσο που ήξερα σε ποια σημεία φύονται ποια αγριολούλουδα μεταξύ των οποίων και κάποιες υπέροχες ίριδες) τα ατέλειωτα σπάρτα στη διαχωριστική νησίδα που άφηναν ένα υπέροχο λεπτό άρωμα.

    Αφιλιά πολλά πολλά και καλή εβδομάδα μαγισσούλα μου : )

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πώς μπορείς να μη χαμογελάσεις με τα καμώματα των ζώων, λαμπερό μου αστεράκι;

      Ο τίτλος είναι παραπλανητικός, με διασκεδάζει να βρίσκω τίτλους που μπορούν να ερμηνευτούν ανάλογα με τη διάθεση μας! 😉
      Το, «Με ή χωρίς», πχ. μπορεί για κάποιον που του αρέσει η διαδικασία του καφέ, να του πει κάτι… για μένα όμως που ο μοναδικός μου καφές ήταν σε καφετζού (στα πολύ νιάτα μου), δεν μου λέει τίποτα! χαχαχα!
      Το «Με ή χωρίς», για μένα, είναι χωρίς βοήθεια, μόνοι μας, γιατί έχω πλέον πεισθεί πως όλοι μας έχουμε μέσα μας πολύ αναξιοποίητη δύναμη!!!

      Τα δε σπάρτα είναι για την Εθνική Οδό…. και όχι για κήπους και ας μυρίζουν ωραία! τέλος! 😦

      Και σε σένα πολλά πολλά ΑΦιλιά και καλή μας βδομάδα… ηλιόλουστη! 🙂

  13. Ο/Η me (maria) λέει:

    Υπέροχο μήνυμα έδωσες, μέσα από απίστευτα τρυφερές εικόνες….
    Το μυρμήγκι πάντως κι αν τα κατάφερε!!..χαχα!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Επαναλαμβάνω Μαρία μου, πως όταν ειδικά εσύ βρίσκεις όμορφη την επιλογή των εικόνων μου, η ίδια πάω πάσο! (Θεωρώ τις φωτογραφίες σου, εξαιρετικές)

      Α! και το μυρμήγκι είδες τόσο μικρούλι, τι δύναμη κρύβει μέσα του; 😉

      Νομίζω πως σε ότι βάλουμε την Αγάπη μας, θα ανταμειφθούμε και αυτό είναι νομός!

      Καλή δημιουργική βδομάδα σου εύχομαι!
      ΑΦιλιά πολλά και τρυφερά! 🙂

  14. Ο/Η ekfrasou λέει:

    Αχ πολυ την ευχαριστηθηκα αυτη σου την αναρτηση Στεφανια μου!
    Πολλα μυνηματα, εικονες ωραιες με διδαγματα! Τελεια ολα!

    Καλη εβδομαδα να έχουμε! Φιλάκια πολλά!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Νομίζω Κική μου, πως πολλές φορές, δεν χρειάζεται να γράφουμε πολλά, μερικές φωτό μιλούν πιο απλά και καλά στη καρδιά μας… χαίρομαι που ευχαριστήθηκες την ανάρτηση! 😉

      Καλή βδομάδα και σε ένα με πολλά πολλά ΑΦιλιά! 🙂

  15. ‘Ολοι άξιοι, και καλύτερο από όλα το μυρμήγκι :]] Καλή εβδομάδα Στεφανία μου, φιλιά :]]]

  16. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Το μυρμηγκάκι έχει πολλούς τρόπους να μας διδάσκει, έτσι δεν είναι Ειρήνη μου; 😉

    Καλή δημιουργική βδομάδα να έχεις!

    ΑΦιλιά με όλη μου την αγάπη! ❤

  17. Το μυρμήγκι ο Πύρος πολύ μου άρεσε! Το πιο δυνατό μήνυμα!!!
    Όμορφη έμπνευση είχες Στεφανία μου. Μικρές τονωτικές ενέσεις για να μένουμε σε εγρήγορση.
    Τα φιλιά μου και μια γλυκιά καληνύχτα!

  18. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλημέρα Μαρία μου!
    Και η ίδια νομίζω πως χρειαζόμαστε αρκετές τονωτικές ενέσεις-υπενθυμίσεις για να μη ξεχνιόμαστε! 😉
    Το μυρμήγκι Πύρος απ’ τη φύση του έχει τη δύναμη που λείπει από πολλούς από εμάς!

    ΑΦιλιά και να έχεις μια «δυνατή» μέρα! 🙂

  19. Μπράβο κορίτσι μου…και βέβαια θα τα καταφέρουμε οταν το θελουμε πολύ ότι και να είναι αυτό με υπομονή και αγαπη.. και θετική σκεψη.. δεν τα παραταμε εννοείτε .. και ακομα και αν αποτύχουμε ξαναπροσπαθούμε και δίνουμε δεύτερη ευκαιρία στον εαυτό μας.. τα ζώα είναι οι καλύτεροι διδάσκαλοι μας..οι φωτό που διάλεξες με ξετρέλαναν πανεμορφες μου θυμησαν τα γατακια μου..αλλά το μιρμηγκάκι… όλα τα λεφτά.. αλλά και το μικρούλι άσπρο γατάκι.. τι σου λέει …χι.χι. ειναι να μην το θέλει η Πέτρα;; δηλαδή όλοι το θέλουμε..χι.χι.
    Στην προηγούμενη αναρτηση διαβασα για το Νάρκισο λιγα πράγματα ήξερα.. .. στο εχω πεί όποτε ερχομαι εδώ μου αρέσει που μαθενω κατι που δεν ξερω.. με κανει σοφότερη..!!Στεφανία μου να είσαι καλά πολλά φιλάκια θαλασσσινααααα!!!!

  20. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Χαίρομαι Ρουλίτσα που ευχαριστήθηκες τις δυο τελευταίες αναρτήσεις μου! 😉

    Και η ίδια όπως και εσύ, μου αρέσει να μαθαίνω και ευτυχώς που αυτό δεν τελειώνει ποτέ!

    Τελευταία ο χρόνος μου όλο και μειώνεται, βλέπεις ανέλαβα την εικονογράφηση του έκτου βιβλίου του Παραμυθοσυντροφου και έχει πολύ πολύ δουλειά, αλλά δεν θα αμελώ να επισκέπτομαι έστω και με καθυστέρηση τα σπιτικά των φίλων μου!

    ΑΦιλιά πολύ πολύ τρυφερά! 🙂

  21. Ο/Η melita λέει:

    Αξιολάτρευτες οι φωτογραφίες σου και μπόρεσαν με μεγάλη επιτυχία να μεταφέρουν το μήνυμα σου!Καλησπέρα μαγισσούλα μου!

  22. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ότι «με ή χωρίς» μπορούμε να τα καταφέρουμε αν πραγματικά το θέλουμε! 😉
    Χαίρομαι Μελιτάκι που σου άρεσαν!

    ΑΦιλιά με πολλά χαμόγελα… όσο και οι φωτό! 🙂

  23. Ο/Η marron λέει:

    Καλημέρα Στεφανία μου!
    Πώς είσαι καλή μου;
    Ψηφίζω τα δελφινάκια και το σαλίγκαρο!!
    Για να δούμε κι εγώ, θα τα καταφέρω να μείνω στην επιφάνεια της μπλογκόσφαιρας;;;
    Σε Αφιλώ ❤

  24. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Και φυσικά θα τα καταφέρεις Μαρώ μου!
    Εδώ τα κατάφερε, υπομονετικά, σιγά και προσεχτικά ο σαλίγκαρος και τα δελφινάκια!

    Όταν έχουμε πολλές υποχρεώσεις δεν είναι πάντα εύκολο να κρατηθούμε στη μπλογκόσφαιρα, νομίζω όμως πως μπορούμε να βρούμε ένα μέτρο! 😉

    ΑΦιλιά πάντα καρδιάς και θα επικοινωνήσουμε και αλλιώς! ❤

  25. Ο/Η Π.......Ξωτικό λέει:

    χαχαααααααααααα
    μα τι απίθανη έμπνευση !!!! Και πόσο επίκαιρη ( μου φαίνεται…διαρκώς τελευταίως)
    Καλά που μπήκα εξουθενωμένη απ’τα εκνευριστικά τερτίπια του νέου υπολογιστή που (εκτός των άλλων) κάθε λίγο μου κόβει και το ίντερνετ και μου’ρχεται να τον κλείσω και να τον πετάξω…
    Έ τώρα μ’έφτιαξες !!! Θα τα καταφέρω λοιπόν 🙂

    (όπως και η γλυκιά μας παρέα……… 😉

    Φιλούδια αγαπησιάρικαααααααααααααααα

Σχολιάστε

