Ήρθαν και τα πέντε!

The_ocean_by_xipx

«Δεν μπορείς ν΄ανακαλύψεις νέους ωκεανούς αν δεν έχεις το κουράγιο να χάσεις την ακτή από τα μάτια σου».

Πλάτων.

.

1005888_606068076084023_1961982088_n

Κάπως έτσι ξεκίνησε και αυτή η ιστοσελίδα, πριν πέντε χρόνια.
Εξάλλου νομίζω πως έτσι όλοι μας αρχίσαμε να γράφουμε χωρίς να ξέρουμε που αυτό θα μας οδηγούσε, ούτε για πόσο καιρό θα μπορούσαμε να κρατήσουμε ανοιχτή αυτή την επικοινωνία…
Το μόνο που είχα στο νου μου, ήταν να εκπέμπω θετικά, με χιούμορ και να μη προκαλώ, ίσως γι αυτό δεν έτυχε ποτέ κανείς ν’ αφήσει σχόλιο ως «άγνωστος», όπως και δεν χρειάστηκε να διαγράψω κανένα κακόβουλο σχόλιο.
Θεωρώ τον σχολιασμό των αναρτήσεων και τον διάλογο σημαντικό, γι αυτό φρόντιζα να απαντώ στα σχόλια εμπεριστατωμένα, ν΄ανταποδίδω όλες τις επισκέψεις και από εκεί και πέρα, τα πράγματα ακολούθησαν το δρόμο τους.

.

humanplanet02

Σ’ αυτά τα πέντε χρόνια, έκανα 317 αναρτήσεις και δέχτηκα 15.158 σχόλια και επειδή είμαι της άποψης πως για να υπάρξει ουσιαστική επικοινωνία,  πρέπει ο αναγνώστης να έχει το χρόνο να σ’ επισκεφτεί και ν’ αφήσει σχόλιο, φρόντιζα να κάνω μια ανάρτηση κάθε 5- 7 μέρες.
Στο blogroll μου, υπάρχουν 150 άτομα, όλα εξ ίσου αξιόλογα και αγαπητά, απ’ τα οποία έχω συναντήσει, αγκαλιάσει και φιλήσει τα 18, επίσης με αρκετά άλλα λόγω απόστασης επικοινωνώ τηλεφωνικά ή με mail!
Τον τελευταίο χρόνο όμως δυστυχώς, με λύπη διαπιστώνω πως όλο και πιο πολλοί αφήνουν ανενεργά τα ιστολόγια τους, ευτυχώς λίγοι τα κλείνουν τελείως…
Έχω όμως δει πως αρκετοί bloggers, για προσωπικούς τους λόγους εξαφανίζονται (ή για χάρη του facebook τ’ οποίο αντιπαθώ, γι αυτό και δεν έχω!) πολλοί όμως μετά από κάποιο διάστημα, άλλοτε μικρό ή μεγαλύτερο, επιστρέφουν ανανεωμένοι!

.

nature-ocean-pacific-sunset-coos-county-oregon-images-340036

Απ’ τις 317 αναρτήσεις υπάρχουν τέσσερις που τις επισκέπτονται καθημερινά πολλά άτομα.
Πρώτη έρχεται η ανάρτηση με τίτλο, «Κανέλα».
Δεύτερη, «Ερωτευμένη με παντρεμένο» και αφήνω τον σχολιασμό σε σας!!!
Τρίτη,  «Το Άρωμα της ελευθερίας».
Τέταρτη, «Σχέσεις».

 .

.

«Δεν έχει αλλού
δεν έχει αλλιώς
μόνο εδώ»…

.

Και επειδή σ’ αυτή την εορταστική ανάρτηση με άρωμα θάλασσας, δεν μπορεί να λείψει το τραγούδι και ειδικά το παραπάνω με τον αγαπημένο μου Μητροπάνο και τον Παπακωσταντίνο ούτε και τα θαλασσινά μεζεδάκια, διαλέξτε ένα πότο και τσιμπήστε κι ένα μεζεδάκι!

alcohol_beverages

 .

seafood21

Και αν δεν σας αρέσουν τα θαλασσινά,
υπάρχουν και τα ζαρζαβατικά!

.platter-deli-fruit-vegΚαι φυσικά και τα γλυκά!

.

 cpq6crs5

.

ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΑΡΜΕΝΙΣΜΑΤΑ!

.

.

.

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

100 Responses to Ήρθαν και τα πέντε!

  1. Xρόνια πολλά, καλά κι ευτυχισμένα! Να είσαι πάντα καλά αγαπημένη μαγισσούλα μας και να σε χαιρόμαστε! Πολλά ΑΦΦΦ!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ω! Δημήτρη μου!
      Φαντάζομαι πως ξέρεις τι σημαίνει εσύ πρώτος και καλύτερος ν’ αφήνεις σχόλιο σ’ αυτή την επέτειο… ελπίζω να κεράστηκες ανάλογα! 😉

      Πολλά πολλά ΑΦ! καρδιάς! 🙂

  2. Ο/Η Tzina λέει:

    χρόνια πολλά!!
    νά’ σαι καλά να εκπέμπεις πάντα την θετική σου αύρα ..
    νιώθω τυχερή που σε γνώρισα κι είχα την ευκαιρία να σε σφίξω στην αγκαλιά μου..
    φιλιά πολλά αληθινά!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι Τζίνα μου, είσαι και εσύ μέσα σ’ αυτούς που αγκάλιασα και φίλησα πριν λίγο καιρό… και αυτή η ζωντανή επαφή, αφήνει μια άλλη αίσθηση στη καρδιά, έτσι δεν είναι; 😉

      Τι γίνονται οι γλαδιόλες σου, άνθισαν; και αν ναι, τι χρώμα έχουν; (περιμένω φωτό!)
      Οι δικές μας, κάτω απ’ το παράθυρο του Παραμυθοσύντροφου μεγαλώνουν ακόμα!

      Πολλά ΑΦιλιά πάντα τρυφερά! 🙂

  3. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    Τι όμορφες εικόνες! Και το ρητό του Πλατωνα κάτι που ηδη τριβελίζει το νου και θα χωθεί μέσα στα συρταράκια του μυαλού μου…5 χρόνια κίολας μαγισσούλα μου!?χρονια πολλάά!Παω να βουτήξω σε αναρτήσεις σου που δεν έχω επισκεφτεί…Αφιλακια γλυκα κ δημιουργικά για τα επόμενα 5 χρόνια κ βάλε,εύχομαι! :)))

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      «Ξέρω» και πως και εσύ παραμυθού μου, τον τελευταίο καιρό δεν έχεις φοβηθεί να χάσεις την ακτή απ’ τα μάτια σου… κάπως έτσι και η ίδια… και να ξέρεις, αυτά τα ταξίδια είναι που δυναμώνουν τη καρδιά!
      Είδες πως οι αναρτήσεις μας, συμπλέουν; 😉
      Γράφεις: «‘Άνοιξε πανιά και πάμε να συναντήσουμε το άγνωστο»… (η β’ φωτό!)

      Ανταποδίδω τα ΑΦιλιά με όλη μου τη καρδιά! 🙂

  4. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    Α!Ξεχασα!Εγω κεραστηκα απο τα ζαρζαβατικά γιατι ενω πολυ τα λιμπίστηκα-μεζέδες κ γλυκάκια-καλοκαίρι γαρ κ πρεπει να προσέχουμε!! 🙂

  5. Ο/Η Margo λέει:

    Πέντε; Πέντε;;;;;;; Πώς περνά ο καιρός; Αναρωτήθηκα πόσα χρόνια βρίσκομαι και εγώ εδώ. Νομίζω πως επειδή λείπω ο χρόνος έχει σταματήσει.
    Ευχαριστώ που παραμένεις και μας κρατάς ζωντανούς, ευχαριστώ για τις υπέροχες εικόνες, τα κεράσματα, τις σοφίες την πολύτιμη συντροφιά!
    Μαγισσούλα μου να είσαι καλά και να συνεχίζεις πάντα με το ίδιο κέφι.
    Προσεχώς θα επανέλθω κι εγώ γιατί έχω χάσει την ψυχοθεραπεία μου 😉
    …… αν με αφήσουν τα ζιζάνιά μου 😉
    Πολλά πολλά ΑΦάκια 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πριν σου απαντήσω Margo μου, μπήκα στο σπιτικό σου και τώρα σου γράφω ακούγοντας τη μουσική σου! (Τώρα ακούω το αγαπημένο, ξυλόφωνο!)
      Ναι, πέντε χρόνια εδώ, με χαρές, με χαμόγελα, με προβληματισμούς αλλά και με φουρτούνες… ένα πραγματικό ταξίδι…
      Ναι, μοιράστηκα πολλές συγκινήσεις με τους αγαπημένους μου φίλους, είδες πώς περνάει ο καιρός;
      Εσύ ξεκίνησες να «εκπέμπεις» στις 28 Οκτωβρίου το 2008!

      Τι απέγινε η ζωγραφική σου, έτσι σε συνάντησα!
      Κάπου γράφεις: «Όσο περισσότερο κοιτάς, τόσο πιο πολύ ανακαλύπτεις!»

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και περιμένω να μας επιστρέψεις! 🙂

      • Ο/Η Margo λέει:

        Μαγισσούλα μου με τη ζωγραφική κάτι έκανα, μόνο που τα δημοσίευσα σε άλλο blog το οποίο όμως περιμένει και αυτό όπως και τα άλλα, να μπορέσω και πάλι. Εδώ θα δεις τις προσπάθειές μου http://margopainting.blogspot.gr/
        Καλό ξημέρωμα μαγισσούλα μου

        υ.γ. εγώ κοντεύω τα έξι χρόνια… δεν έχω κάνει καν τον κόπο να μετρήσω τον χρόνο..
        ΑΦάκια 🙂

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          Θα σε μαλώσω…
          Καλά να παραμελήσεις το blog σου, αλλά τη ζωγραφική;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
          Και που ήμουν η ίδια και δεν είχα πάρει μυρωδιά αυτό το blog… όπου σχολίαζε και όλο το παρεάκι μας;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
          Να συνεχίσεις τα γρήγορα σκιτσάκια γιατί είναι εξαιρετικά και εκεί φαίνεται πως ΤΟ ΕΧΕΙΣ!

          ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ πολλά πολλά! 🙂

  6. Ο/Η Margo λέει:

    Ξέχασα να γράψω για την μαγευτική πανέμορφη προηγούμενη ανάρτηση που είδα μόλις τώρα. Αργοπορημένη και πάλι.. 😦

  7. Ο/Η χρηχα λέει:

    Καλησπέρα αγαπητή Στεφανία….

    Να τα εκατοστήσεις….

    Είσαι η πιο σταθερή μπλογκοφιλη…..
    Κι εγώ απογοητεύομαι που δεν συνεχίζει η μπλογκοπαρέα με το σθένος που είχε αρχικά….αλλά με τον έναν ή τον άλλο τρόπο οι άνθρωποι που βρίσκουν κάτι ο ένας στα γραπτά του άλλου συνεχίζουν τις επαφές…..
    Όσοι παραμείνουν θα είναι και πιο σταθεροί. πιστεύω….

    Να’ σαι καλά…

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι αγαπητέ Χρήστο, είμαι καλά όταν αισθάνομαι τους μπλογκόφιλους γύρω μου… και ας αργούν να γράψουν ή να μ’ επισκεφτούν ή να κάνουν αναρτήσεις… γιατί τελικά και το blogging (όπως και όλες μας οι σχέσεις) θέλει φροντίδα, αν δεν επισκεφτείς τους φίλους σου, αν δεν τους πεις μια καλή κουβέντα ή πάλι αυτό που ειλικρινά σκέφτεσαι, αυτοί απομακρύνονται! 😉

      ΑΦιλιά σταθερά! 🙂

  8. Ο/Η nikiplos λέει:

    ΑΦΣ, καλησπέρα!

    Να τα χιλιάσεις και να συνεχίσεις να εκπέμπεις όχι μόνο θετική ενέργεια και μαγική αύρα, αλλά και χρώματα, εικόνες, αρώματα, μουσικές που παντα απλόχερα σκορπάς… Ανήκω σε αυτούς που χάνονται αλλά ύστερα ως ναυαγοί επιστρέφουν για να ξαναπάρουν δυνάμεις… Έτσι λοιπόν, δίνω ευχές να είσαι γερή και δυνατή και με υπομονή…
    Να έχεις ένα καλό και ξέγνοιαστο καλοκαίρι…

    ΑΦΣ, από τον ΑΦΣ

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ω! ΑΦΣ, τι χαρά όταν εμφανίζεσαι! 🙂
      Είδες αυτό το τραγούδι τι ωραίο στίχο έχει;… και αυτό το καράβι που παλεύει με τα κύματα, πόση δύναμη βγάζει!

      Οι πραγματικοί φίλοι και ας είναι μέσα από το διαδίκτυο δεν χάνονται, επιστρέφουν! 😉

      Ανταποδίδω τις ευχές και ελπίζω να σε διαβάσουμε πάλι σύντομα!
      Καλό καλοκαιράκι, όπως το επιθυμείς!

      ΑΦΣ, από την ΑΦΣ ❤

  9. Ο/Η Νewagemama λέει:

    Αντε μαγισσούλα και στις χίλιες αναρτήσεις να ‘ μαστε πάλι μάχιμες εδώ! Θα τσιμπήσω κάτι γλυκό, το χρειάζομαι αυτή την ώρα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Έτσι αγαπημένη Παναγιώτα, δεν θα το βάλουμε κάτω και θα παραμείνουμε μάχιμες, να παλεύουμε πάντα με αγάπη, με τα κύματα ή με ότι παρουσιάζεται μπροστά μας!!! 😉

      ΑΦιλιά τρυφερά και πολύ γλυκά! 🙂

  10. Τι να πω εγώ Στεφανία μου! Όλη αυτή η ενέργεια φωτός που εκπέμπεις εσύ σαν άτομο και την μεταδίδεις στις αναρτήσεις σου ας είναι για τους αναγνώστες σου πηγή χαμόγελου και αισιοδοξίας για πολλά, πολλά χρόνια. Όσο για τον μπουφέ σου, όσο και να συγκρατιέμαι θα περάσω από όλα τα τραπέζια και δεν πάει να λέει η ζυγαριά!
    Σε ότι αφορά δε το σχόλιο σου για πολλούς από μας που στραφήκαμε προς το Facebook, σε επαληθεύω. Εχεις δίκιο. Η ζεστασιά εδώ είναι σπιτική και ελκυστική.

    Υ.Γ Δεν μπορείς να φανταστείς την χαρά μου που σας είδα!!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και εσύ αγαπημένε μου φίλε όλο αυτό το διάστημα, κατάφερες να με συγκινήσεις με την ζεστασιά και την αμεσότητα σου και αυτό ακριβώς είναι που αισθάνθηκα όταν συναντηθήκαμε και αγκαλιαστήκαμε στη εξαιρετική παρουσία του βιβλίου σου! 😉

      Παρακαλώ μη παραμελείς το ιστολόγιο σου και τους μπλογκόφιλους σου! (δεν συμπαθούν όλοι το fb)….

      ΑΦιλιά πάντα τρυφερά και καρδιάς! 🙂

  11. Ο/Η aristea k λέει:

    Χρόνια πολλά στο μπλογκ Στεφανία μου!
    Χαίρομαι που έβγαλες και ζαρζαβατικά- τ’αγαπημένα μου!!!

    Συμφωνώ απόλυτα με όλα όσα έγραψες… εξάλλου για αυτό βγήκα και οφ τελευταία. Η σχεδόν καθημερινή παρουσία μου και η προσπάθεια μου να απαντώ σε όλους και να ανταποδίδω την αγάπη όλων, παράλληλα με 9 ώρες εκτός σπιτιού λόγω δουλειάς,, μελέτης και ζωγραφικής με ισοπέδωσαν!
    Σιγά σιγά θα βρω τους ρυθμούς μου και πάλι!
    Μου έλειψες!

    Φιλιά καρδιάς!

    Καλό μήνα :)))

    • Ο/Η aristea k λέει:

      Είμαι ακόμα στη δουλειά, πεινώ απίστευτα και πέρασα και κοιτάζω την πιατέλα με τα λαχανικά…Τρέλα!
      Πώς δεν το είχα σκεφτεί στα γενέθλια μου;
      αχαχαχα!

      Φιλάκια!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Από καιρό ήθελα να σου γράψω Αριστέα μου, πως το πολύ blogging τρώει τον blogger, (και σίγουρα τον κουράζει!) αυτό παθαίνουν όσοι αισθάνονται πως πρέπει να κάνουν καθημερινές αναρτήσεις και φυσικά ν’ απαντούν στα σχόλια…ξέρω πως θα συμφωνήσεις μαζί μου, πως η πραγματική ζωή είναι εκτός διαδικτύου και τίποτα δεν μπορεί ν’ αναπληρώσει αυτή την αλήθεια…. όσο τρυφερά, θετικά και αν εκπέμπει κανείς! 😉
      Η μια μου γράφει, «ξεχείλωσα» γι αυτό και σταματώ και θα επανέλθω, ο άλλος γράφει, «εκτέθηκα» και σταματώ, αλλά θα σ’ επισκέπτομαι (ούτε αυτό κάνει προς το παρόν!) ο άλλος πάω στο fb που τα πράγματα είναι αλλιώς κλπ κλπ…
      Μέτρο και εδώ!!! 😉

      ΑΦιλιά καρδιάς και καλό χαλαρό και δημιουργικό καλοκαιράκι θα σου ευχηθώ! 🙂

  12. Ο/Η Σούλη λέει:

    Ως διαδικτυακή φίλη της Margo, παρακολουθώντας δε με πολύ ενδιαφέρον τις αναρτήσεις σου, για πρώτη φορά επιλέγω να «εισχωρήσω» στη «σχολιοπαρέα» με την ευχή να μπορείς -όσο γίνεται- να δημιουργείς, μέσα από την ιστοσελίδα σου, γιατροσόφια, για όσους είναι σε θέση να τα εκτιμήσουν.
    Έχω δε την αίσθηση ότι διαθέτεις τόσο συσσωρευμένη και συμπυκνωμένη σοφία, που λειτουργεί ως απόθεμα φίλτρων, για χαλεπούς καιρούς.
    Στη Margo είχα γράψει ότι, εκτός από το σκουπόξυλο που είναι το όχημά σου, το σπίτι σου δεν είναι το συννεφάκι, αλλά η ηλιαχτίδα!
    Να είσαι πάντα καλά.
    Φρίντα

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλώς την!
      Πολύ λυπάμαι που δεν έχεις blog να σου γράψω, γιατί θυμάμαι πολύ καλά την αίσθηση που άφηναν τα σχόλια σου, Φρίντα μου, στο blog της αγαπημένης μας Margo! 😉
      Τα σχόλια σε μια ανάρτηση, κατά τη γνώμη μου, είναι πολύ σημαντικά, ειδικά όταν έχει κανείς ανοιχτή καρδιά και δεν απαντά τυπικά…

      Εύχομαι να έρχεσαι συχνά και να σχολιάζεις!
      Να είσαι και εσύ καλά και να ξέρεις πως το σχόλιο σου, μου έδωσε πραγματική χαρά!

      ΑΦιλιά τρυφερά και απ’ το συννεφάκι μου! (Α=Αληθινά) 🙂

  13. Παράθεμα: Πρόσκληση στο blogger για τα πέντε! | Άιναφετς

  14. Ο/Η Χαρά Θ. λέει:

    Στεφανία μου γλυκειά
    παρότι είμαι πολύ χάλια δυο μέρες τώρα,ήρθα να σου ευχηθώ να παραμένεις ενεργή, θετική και φωτεινή για πολλά χρόνια ακόμα στην παρέα μας!!! Ναι, υπάρχουν διαρροές, καθυστερήσεις,απενεργοποιήσεις,όμως τα συναισθήματα μένουν κι είναι δυνατά να μην μας αφήνουν γι α πολύ μακρυά!
    Η φιλία σου με Τιμά απεριόριστα και νοιώθω ευλογημένη που σε συνάντησα σε τούτα τ άγνωστα μονοπάτια!
    ΑΦιλάκια πολλά,όπως Εσυ μου έμαθες να τα στέλνω,δε θα κεραστώ λόγω πόνου,αλλά θα επανέλθω…
    Με πολύ-πολύ ΑΓΑΠΗ,Χιλιόχρονη!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Περαστικά σου, Χαρά μου!
      Χαίρομαι όταν μ’ επισκέπτεσαι (βασικά όταν βρίσκεις χρόνο) γιατί ξέρω το τι γίνεται στο blog σου…. τελευταία «κτυπώ» το σχόλιο 100, παλιά το 150! χαχαχα! 😉
      Εμείς μπορεί να μη συναντηθήκαμε, αλλά έχουμε τουλάχιστο ακούσει τον ήχο της φωνής μας τηλεφωνικά και αν δεν έμενες τόσο μακριά, είμαι σίγουρη πως θα είχαμε συναντηθεί και αγκαλιαστεί πραγματικά!

      Και φυσικά ΑΦιλιά με πολύ πολύ ΑΓΑΠΗ! ❤

  15. Ο/Η dodo λέει:

    «… να εκπέμπω θετικά, με χιούμορ και να μη προκαλώ…» : μια δυνατή αγκαλιά γι’ αυτό και μόνο 🙂
    Και ευχαριστίες για όλα τα υπόλοιπα, μαζί με τις ειλικρινείς ευχές μου να συνεχίζεις πάντοτε με την ίδια καλή διάθεση!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Οι ευχαριστίες δικές μου dodouli και καρδιάς! 🙂
      Είσαι το καθημερινό λιμάνι χαλάρωσης και κεφιού και ας μη το «έχουμε» πάντα! 😉

      ΑΦιλιά με μια τεράστια αγκαλιά και καλή δύναμη και σε σένα! 🙂

  16. Ο/Η melita λέει:

    Χρόνια πολλά Στεφανία μου.
    Εύχομαι για πάρα πολλά ακόμη χρόνια να μας κρατάει συντροφιά το blog σου, και να μας γεμίζει συναισθήματα, χαμόγελα και σκέψεις.

    PS.Σε ευχαριστούμε για το κέρασμα!
    Μιας και είμαι τρελή γλυκατζού , το εκτίμησα δεόντως.
    Φιλάκια πολλά!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Να και το Μελιτάκι μου, που και αυτό για κανένα χρόνο έκανε την αποχώρηση του, και ανανεωμένο επανήλθε…. είδες ότι και να συμβαίνει στη ζωή, όταν οι άνθρωποι καταφέρνουν και επικοινωνούν με τη καρδιά τους, αυτή η σχέση δύσκολα χάνετε! 😉

      Χαίρομαι που σου άρεσαν τα πολύχρωμα γλυκάκια, νομίζω πως είναι από αμυγδαλόψιχα που αγαπώ πολύ… αχ και να είχαμε ένα, μας έφαγε η εικονική πραγματικότητα! 😉

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και καλή δύναμη με τη καλοκαιρινή σου δουλειά! 🙂

  17. Ο/Η Τελευταίος λέει:

    Εύχομαι τα πέντε χρόνια να γίνουν δεκαπέντε, πενήντα πέντε… εκατόν πέντε!

    Με το ύφος σου και το γλυκό σου λόγο μας έχεις σκλαβώσει όλους όσοι διαβάζουμε το ιστολόγιό σου. Και για όσους τυχαίνει να μη σε έχουν γνωρίσει δια ζώσης, επίτρεψέ μου να τους πω, μιας και πρόσφατα συναντηθήκαμε, πως όσο γλυκά γράφεις άλλο τόσο γλυκός άνθρωπος είσαι. Γι’ αυτό και το ιστολόγιό σου… δεν έχει σχόλια από ‘ανώνυμους’!

    Να είσαι πάντα καλά και πάντα να μας χαρίζεις τα εξαιρετικά κείμενά σου με τη ζεστασιά που μόνο εσύ ξέρεις να βγάζεις μέσα από την καρδιά σου 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και εσύ Κώστα μου, είσαι απ’ τους ανθρώπους που συνάντησα, αγάπησα και αγκάλιασα και στη πραγματικότητα, και αυτό χάρη σ’ αυτή την ιστοσελίδα! 😉
      Ήθελα να σου γράψω, βασικά με mail αλλά μια και μου δίνετε η ευκαιρία θα το γράψω εδώ, υπάρχουν πολλά άτομα που δεν έχουν blog αλλά ανακάλυψαν το tovivlio.net, το αγάπησαν και έστειλαν το link http://tovivlio.net/ στα πέρατα της γης… μου είπαν να σου πω ευχαριστώ γι αυτό, γιατί είναι άτομα που τους αρέσει το διάβασμα και είναι ένα site που τους συνδέει με την ποιοτική Ελλάδα! 🙂

      Καλό ξεκούραστο καλοκαίρι, θα τολμήσω να σου ευχηθώ! 😉

      ΑΦιλιά αγαπημένε μου φίλε και πολλά φιλιά στη Γεωργία σου και στ’ αγοράκια σου! 🙂

  18. μαγισσουλα.. προτεινω να κανεις προφιλ στο facebook και να δεις που θα σ αρεσει.. αν δε σ αρεσει φευγεις..
    παιρνω γλυκακι κ ευχομαι χρονια πολλα

    πολλα πολλα φιλια

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Α! καλή μου πατουσίτσα!
      Πολλοί είναι αυτοί που δοκίμασαν να με πείσουν για το fb!
      Βλέπεις έχω internet πολύ πριν ξεκινήσω αυτό το blog και εξ αρχής το fb, από διαίσθηση και μόνο, με απώθησε και μάλιστα όταν διάβασα τι έγραψε πριν κάτι χρόνια ένας 19 ετών (!) εξαιρετικός blogger, για το fb, η απόφαση ήταν τελειωτική! 😉
      Γράφει: » Τι προσδοκίες μπορούμε να έχουμε από το facebook, το μεγαλείο της αυταρέσκειας. Είναι ένα μέσο αντίθετο εκ φύσεως σε κάθε φιλοσοφική συζήτηση ή ευρύτερα σε κάθε ουσιώδη συζήτηση…»
      Για επαγγελματικούς λόγους το fb σίγουρα είναι χρήσιμο ή για ν’ ανακαλύψεις χαμένους συμμαθητές ή για να αποκαλύψεις, να παρακολουθήσεις ή να κουτσομπολέψεις αυτούς που γενικά το παίζουν σε δυο ταμπλό και όχι μόνο! χαχαχα! 😉

      ΑΦιλιά πάντα τρυφερά και να έχεις ένα όμορφο καλοκαιράκι! 🙂

    • Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

      Μαγισσούλα συμφωνώ και γω μαζί σου, καθώς και με τον 19χρονο (συγγνώμη πατούσα μου!).Υπηρξα μέλος του fb πολύ πριν καθιερωθεί ως τάση στην Ελλάδα, και γρήγορα την…έκανα με ελαφρά πηδηματάκια! Μάλιστα το συγκεκριμένο υπήρξε κι απο τους παράγοντες κατα στο να πάρω στα σοβαρά τα μπλογκς και την μπλογκόσφαιρα,οπότε και μετά απο αρκετό ψάξιμο,σκέψη και δισταγμούς να καταλήξω συγκεκριμένα στη wordpress(που τώρα τελευταία βέβαια μου κάνει κόνξες, χμ… :))

      • κοριτσια το f.b εχει πολυ αλλαξει, μπορεις να φτιαξεις ομαδες, σελιδες κλπ με τους φιλους που θελεις και τα κειμενα που επισης θελεις, εννοω οτι ο,τι ψαχνει ο καθενας βρισκει.. ειναι ολος ο καλος κοσμος εκει επισης εκει φευγει η καθε μυστικοτητα και αινιγματικοτητα νομιζω, πεφτουν πολλες μασκες οποτε τα πραγματα ειναι λιγο πιο καθαρα απο τα μπλογκς τα οποια βεβαιως και συνεχιζω να λατρευω, μιλαμε για διαφορετικα πραγματα.. φευγω κι επανερχομαι 🙂

      • Ο/Η Άιναφετς λέει:

        Με λιώνει το «μαγισσούλα» και όλη αυτή η αγάπη… ευχαριστώ, όλους σας… πολύ.

        Μα φυσικά και δεν μπορούσε να είναι αλλιώς… ❤

  19. Ο/Η serenata λέει:

    Μαγισσούλα εύχομαι να σε διαβάζουμε πολλά πολλά χρόνια ακόμα!!!!
    Χρόνια πολλά!!!!!

    Φιλάκια:))

    ΥΓ. Υπέροχα φαγητά και γλυκά!!!!!!!

  20. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλώς και τη τρυφερή μας serenata!
    Με τη σειρά μου, σου εύχομαι ότι καλύτερο και για το ιστολόγιο σου, όπως και για τη ζωή σου! 😉

    ΑΦιλιά καρδιάς και καλό σου καλοκαιράκι! 🙂

  21. Ο/Η Lysippe λέει:

    Ω, πολύ χαίρομαι που γυρίζοντας πέφτω σε επετειακή και τόσο γλυκιά ανάρτηση. Εμείς γνωριζόμαστε σχετικά λίγο, αλλά δεν μπορώ να μη σημειώσω τη γλυκάδα και την ανοιχτωσιά της ψυχής και της καρδιάς σου που εισπράττω. Ισχυρά σήματα, που δεν περνούν απαρατήρητα. Κι αυτό είναι όαση. Γι’ αυτό ας απολαμβάνεις για πολύ καιρό ακόμα το blogging – για να σ’ έχουμε τριγύρω μας. Χρόνια πολλά στο σπιτικό σου, Στεφανία μου!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Στο έχω ξαναγράψει Λυσίππη, πως τα σήματα είναι αμοιβαία, γιατί αν οι άνθρωποι δεν εκπέμπουν στα ίδια μήκη κύματος, δεν μπορούν να επικοινωνήσουν!
      Είδες εξάλλου πως ταιριάξανε και οι αναρτήσεις μας; 😉

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και να είσαι και εσύ πάντα καλά να σε διαβάζουμε! 🙂

  22. Ο/Η astria λέει:

    Πέντε χρόνια!!!

    Μαγισσούλα, εσύ πρώτη μίλησες για κείνες τις αόρατες μαγικές κλωστούλες που συνδέουν πολλούς από μας, και πόσες φορές δεν το έχω νοιώσει αληθινό.

    Είναι το ταξίδι λοιπόν που αξίζει, το ταξίδι που πλέουμε σε ανοιχτή θάλασσα παντός καιρού, με τις σειρήνες και τα τέρατα, αλλά και με κρυμμένους παραδείσους. Κυρίως όμως, με κάποιες πανέμορφες στιγμές ανθρώπινες, από αυτές που βρίσκεις μόνο σε δικούς σου αγαπημένους ανθρώπους και φίλους.
    Να είσαι πάντα καλά και να μας χαρίζεις από τη μαγική σου καλοσύνη και την εκ βαθέων ανθρωπιά σου που προσφέρεις τόσο ευαίσθητα και διακριτικά και με συνέπεια!

    Από καρδιάς καλή συνέχεια !!!!!

    Αφιλάκια πολλά πολλά και μια αγκαλιά μεγάλη γιορτινή!

    υγ. και τα κεράσματα ήταν ξεχωριστά !!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αχ! αγαπημένο Αστεράκι…. ναι, πέντε χρόνια επικοινωνίας με πολύ αξιόλογα άτομα, σε πολύ βαθιά νερά και μακριά από ακτές σιγουριάς και ασφάλειας… αλλά μάλλον όμορφο ήταν και είναι το ταξίδι, ειδικά όταν αισθάνεσαι πως υπάρχουν και αυτές οι αόρατες μαγικές κλωστούλες που ενώνουν όσους δεν φοβούνται ν’ ανοίξουν τη καρδιά τους (στη Κβαντομηχανική υπάρχει και η επιστημονική εξήγηση!) χαχαχα! 😉

      Ανταποδίδω με όλη μου την αγάπη τα ΑΦιλιά και τη γιορτινή σου αγκαλιά! 🙂

  23. μαγισσουλα μου παλι ηρθα 🙂
    ειπε ο φιλος σου ” Τι προσδοκίες μπορούμε να έχουμε από το facebook, το μεγαλείο της αυταρέσκειας. Είναι ένα μέσο αντίθετο εκ φύσεως σε κάθε φιλοσοφική συζήτηση ή ευρύτερα σε κάθε ουσιώδη συζήτηση…”
    Για επαγγελματικούς λόγους το fb σίγουρα είναι χρήσιμο ή για ν’ ανακαλύψεις χαμένους συμμαθητές ή για να αποκαλύψεις, να παρακολουθήσεις ή να κουτσομπολέψεις αυτούς που γενικά το παίζουν σε δυο ταμπλό και όχι μόνο!

    Χμ συμφωνω αλλα και διαφωνω
    στο φ/β πλεον μπορεις να βρεις τα παντα, με ενα like στις σελιδες που σε ενδιαφερουν, βιβλια και συζητησεις, κατασκευες καλλιτεχνικες και διαγωνισμοι, ιδεες, φωτογραφια, ομαδες φωτογραφικες, ομαδες που ασχολουνται με τεχνη, ποιητες, αναρτησεις με ομορφα κειμενα, βρισκεις τα παντα αρκει να ξερεις τι θελεις, σε τεραστια ποσοτητα που ομως δεν τοσο οσο θα νομιζες ριχνει την ποιοτητα, ειναι τρελλα επικοινωνιακο, δημιουργει φιλιες, δεν στελνεις μεηλ για να επικοινωνησεις, ειναι πολυ πιο ευκολο να γραψεις στο inbox, ουτε μιλας τηλεφωνικα γιατι επισης σε παρασυρει το inbox 🙂
    ειμαι εκει απο το 2007 και πολλες φορες σκεφτηκα και τα θετικα του και τα αρνητικα τα οποια ομως απο τοτε (το 2007) ολο και λιγοστευουν

    απο την αλλη αν καποιος σου ελεγε την αποψη του για μια ταινια θα την ακουγες χωρις να θελησεις να αποκτησεις την προσωπικη σου γνωμη;

    τα μπλογκς ημουν ετοιμη να πω οτι πλεον δεν κινουνται αλλα βλεπω τοοοσα σχολια στην αναρτηση σου που τελικα δεν θα το κανω – καποιοι επιμενουν και καλα κανουν γιατι τα λατρευω

    καληνυχτες – φιλια 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Να έρχεσαι πατουσίτσα μου, όταν θέλεις και όσο θέλεις, γιατί έτσι υπάρχει και διάλογος και αντίλογος!
      Προσωπικά χρησιμοποιώ πολύ το google και επειδή μιλώ τρις γλώσσες, η βεντάλια πληροφόρησης είναι ατελείωτη και επίσης ο χρόνος που διαθέτω για blogging είναι περιορισμένος λόγω πολλών άλλων ασχολιών, γι αυτό και δεν έχω ούτε καν τη περιέργεια να ερευνήσω το θέμα fb, περαιτέρω!!! 😉

      ΑΦ! πολλά πολλά! 🙂

      ΥΓ: Μια απορία: Θα μπορούσε όλη αυτή η ανάρτηση με τα σχόλια της, να γίνει στο fb και να είναι ανοιχτή στους πάντες;

      • και οσο ελουζα μαλλι σκεφτομουν το εξης, με αφορμη το φιλο που ειπε οτι το φ.β ειναι καλο για διαφημησεις..
        ειδαμε καποιο μπλογκ χωρις εμμεση ή αμμεση διαφημηση;
        υπαρχουν ενα σωρο μπλογκερς που προωθησαν τα βιβλια τους, τα ποιηματα τους, και οτι ασχολια εχει ο καθενας και θελει να βγει προς τα εξω..
        για μενα, ευτυχως που υπηρξαν και υπαρχουν και μπλοκς και φ.β γιατι ζουμε σε πολυ δυσκολη εποχη, δεν ξερω πως θα ειμασταν χωρις αυτα, στον περιορισμο της γειτονιας ή στην καλημερα της γειτονισας

        υπογραμμιζω οτι ουδεποτε παρακινησα ουτε τα παιδια μου να κανουν κατι που δεν εβγαινε απο μεσα τους, απο το πιο μικρο ως το πιο μεγαλο, κι εδω λεω την αποψη μου και οχι το να κανει καποιος ντε και καλα φ.β προφιλ αλοιμονο..

        στην ερωτηση σου απαντω.. ναι γινεται, με ολα αυτα τα σχολια αλλα με αλλο τροπο
        φτιαχνεις πχ μια ομαδα με ενα θεμα πχ Κρισναμουρτι.. καλεις οσους θελεις και βαζεις ερωτηματα.. τα σχολια παιρνουν και δινουν

        το πιο απλο, μπηκα σε μια ομαδα εδω και λιγους μηνες, που αφορα μια σειρα στην τηλεοραση, το τι κουβεντες εχουμε κανει με προεκτασεις και με επιπεδο δε φανταζεσαι και φυσικα ολη η αξια και η ουσια ειναι αυτη ετσι δεν ειναι;

        το φ.β το αντιπαθουσα κι εγω, ομως ή εχει αλλαξει τοοοσο πολυ ή εγω βρηκα τον δικο μου τροπο μεσα σ αυτο..
        το μονο κακο που βρισκω ειναι οτι δεν ξεκολας.. κι εννοω οτι για καποιον που μπορει να κοντρολαρει τον χρονο που θα ασχοληθει ειναι τελειο !!!

        φιλιααα
        κι εμενα μου αρεσε η ανταλλαγη μας αυτη 🙂

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          Προφανώς όταν σκύβουμε το κεφάλι να λουστούμε, κατεβαίνει το αίμα στον εγκέφαλο και έτσι βλέπουμε πιο καθαρά… στο επόμενο μου λούσιμο θα σκεφτώ το fb και ότι με φωτίσει ο θεός του διαδικτύου!!! 😉

          Χαίρομαι ειλικρινά αν έχεις βρει αυτό που σε γεμίζει, σε χαλαρώνει και σου δίνει χαρά, γιατί εκεί βρίσκεται η ουσία!

          ΑΦ! πάντα με κατα-νόηση! 🙂

  24. Στεφανία μου, δεν είχα την τύχη να σε γνωρίζω από παλιά. Ευγνωμονώ όμως τις συγκυρίες που μας έφεραν σ’ επαφή και ανταμώσαμε. Το γαλήνιο ύφος και η αστείρευτη αισιοδοξία σου, μου έκαναν εντύπωση απ’ την πρώτη στιγμή. Έχω ακριβώς την ίδια άποψη (εμμονή τη λένε κάποιοι γνωστοί μου) με το fb. Γνωρίζοντας λίγα πράγματα παραπάνω λόγω επαγγέλματος, δεν προτίθεμαι ν’ ανοίξω λογαριασμούς μαζί του.
    Εύχομαι ολόψυχα να είσαι καλά και να γράφεις, να μοιράζεσαι, να χαμογελάς και να μας εμπνέεις με τη στάση ζωής σου!
    Υ.Γ. Κερνιέμαι θαλασσινά. Όλη την πιατέλα 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Η χαρά Μαρία μου, πρώτη δικιά μου, που χάρη στο blogging γνώρισα εσένα και καταφέραμε από τα πρώτα μας σχόλια να εδραιώσουμε μεταξύ μας μια επικοινωνία ανοιχτής καρδιάς!
      Είδες ακόμα και για το fb, έχουμε την ίδια στάση! 😉
      Νομίζω επίσης, πως τα άτομα που γράφουν επώνυμα, αντιμετωπίζονται με μεγαλύτερη σοβαρότητα και σεβασμό… πίσω από την ανωνυμία πολλά μένουν σκιερά και παρεξηγήσιμα…
      Εύχομαι να μη σου έπεσε βαριά η πιατέλα με τους αστακούς και τα χαβιάρια!
      (Φάτε μάτια ψάρια!) χαχαχα! 😉

      ΑΦιλιά πολύ πολύ τρυφερά! 🙂

  25. Ο/Η me (maria) λέει:

    Χρόνια πολλά μαγισσούλα μου με υγεία!
    Εύχομαι να σε διαβάζουμε πολλά πολλά πολλά χρόνια ακόμα και μια μέρα να τα πούμε από κοντά!
    Να είσαι πάντα καλά να σκορπάς θετική ενέργεια γύρω σου!!

    Πήγα και διάβασα από περιέργεια την ανάρτηση που σου έκανε κι εσένα εντύπωση που είχε τόσες επισκέψεις…δεν είναι η κρίση που δημιουργεί τέτοιες καταστάσεις,είναι η τρικυμία που έχουν στο κρανίο τους κάποιοι…και η μικρή εκτίμηση που έχουν στον εαυτό τους..( επειδή είπες πως αφήνεις το σχολιασμό σε μας…χαχα!!, γι΄αυτό τόλμησα να πω τη γνώμη μου)…
    Που κολλάει και λίγο με τη γνώμη που έχω με το φέισμπουκ…τι εννοώ..το κάθε μέσον έχει τη σημασία που του δίνεις. Μπορείς να το χρησιμοποιείς για επικοινωνία, για ενημέρωση, ή για κουτσομπολιό και παραστρατήματα (όπως το παραπάνω)…ο καθένας ανάλογα το ήθος του…
    Οπότε κανένα μέσο δεν είναι κακό…ηλίθιοι,πονηροί και άρρωστοι άνθρωποι υπάρχουν!

    Φιλιά πολλά!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαίρομαι ειλικρινά Μαριά(me) μου, που διάβασες το γράμμα τής «ερωτευμένης με παντρεμένο»! Φαντάσου πόσες έχουν μπλέξει έτσι για να επισκέπτονται τόσο συχνά αυτή την ανάρτηση (30- 70 την ημέρα!)… και άλλοι πάλι βρίσκονται εκεί γιατί ρωτούν, «πώς να χωρίσω παντρεμένη ή παντρεμένο» ή «μάγια για παντρεμένο» απαπαπα! Τι να έχουν άραγε στο μυαλό τους; 😦
      Έχει πολύ ενδιαφέρον πώς μερικές γυναίκες, αιώνες τώρα μπλέκουν έτσι, γιατί αυτό δεν είναι αποτέλεσμα κρίσης ούτε fb….βλέπεις η «κοπέλα» που συνεχίζει να μου στέλνει απελπισμένα mails, εξακολουθεί και μένει σ’ αυτή τη σχέση… παρόλο που βλέπει πως η ζωή του εραστή της με τη γυναίκα του, είναι σταθερή…και έτσι περνούν τα χρόνια με όνειρα και ελπίδες πολλών που είναι εκτός πραγματικότητας! 😉
      Ναι και εδώ κολλάει και αυτό που πολύ σωστά λες για το fb, όλα εξαρτώνται απ΄τη χρήση που κάνουμε και συνήθως «όποιος ανακατεύεται με τα πίτουρα τον τρώνε οι κότες»!

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και μακριά από πονηρούς, κακούς και άρρωστους ανθρώπους! 🙂

  26. Ο/Η xristin λέει:

    Πέντε χρόνια blogging!
    Μπράβο Στεφανία που κατάφερες και έφτασες στα πέντε γιατί εγώ που θα κλείσω τα πέντε φέτος,ήδη ασθμαίνω επικίνδυνα και όλο λέω να την πάρω την ριμάδα την σύνταξη και μάλιστα χωρίς εφάπαξ,όμως τελικά πάντα κάτι με κρατάει στο αγαπημένο μου κονάκι.
    Μάλλον είναι η επαφή με ανθρώπους σαν και σένα που με κρατάνε ακόμη στις επάλξεις της μπλογκογειτονιάς.
    Είναι και αυτό που πολύ σωστά έγραψες για την ουσιαστική επικοινωνία που μπορεί να γίνεται μόνο όταν ο αναγνώστης δεν βομβαρδίζεται σε καθημερινή βάση με αναρτήσεις και όπως πολύ καλά ξέρεις το τηρώ και εγώ με……τεμπέλικη ευλάβια!χα,χα,χα
    Στεφανία νομίζω ότι είσαι από τις πιο αξιόλογες περιπτώσεις γυναικείας παρουσίας στην μπλογκόσφαιρα και χαίρομαι κάθε φορά που βρίσκομαι στο ζεστό και πολιτισμένο σπιτικό σου.
    Σε φιλώ και σε ευχαριστώ για την τιμή που μου κάνεις να επισκέπτεσαι το τρελό και αλλοπρόσαλλο κονάκι μου.
    Thanks για το κέρασμα

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Το μυστικό Χριστίνα μου, και εδώ είναι το μέτρο! Μια και καλή ανάρτηση μόνο όταν και αν έχουμε έμπνευση και όχι να γράφουμε για να γράφουμε… και έτσι έχουμε το χρόνο ν’ απαντήσουμε με την ησυχία μας στα σχόλια, να κάνουμε και μια βουτίτσα στη θάλασσα, να μαγειρέψουμε χωρίς να κάψουμε το φαγητό ή να χαζέψουμε…. με αυτό τον τρόπο οι μπλογκόφιλοι έχουν το χρόνο να μας επισκεφτούν! 😉

      Ελπίζω να καταφέρω να κρατηθώ σ’ αυτή τη μπλογκόσφαιρα για αρκετό καιρό, βασικά για να μη χάσω, την όμορφη αυτή συντροφιά!

      ΑΦιλιά πάντα με πολύ αγάπη! 🙂

  27. Ο/Η Thalassenia λέει:

    Καλή μας μαγισσούλα εύχομαι να συνεχίσεις με την ίδια θέρμη και πίστη τις αναρτήσεις σου, την καλή σου διάθεση, την αισιοδοξία και την ιδιαίτερη γραφή σου για πολλά πολλά χρόνια.

    Το fb έχει φανατικούς οπαδούς και πολέμιους. Πιστεύω ότι τα άκρα δεν είναι πάντα καλά, καθώς και ότι αρμονία στο κάθε τι δίνει η ισορροπία. Πρώτα πρέπει να δοκιμάσεις να κρίνεις και αν θέλεις να αρνηθείς έχοντας γνώση.
    Δεν θα γίνω υποστηρικτής του fb γιατί αν και το χρησιμοποιώ δεν είναι το αγαπημένο μου όπως η Θαλασσένια @υλή, όμως να ξέρεις ότι έχει κάποια θετικά στοιχεία
    .
    Η μουσική που σου αφιερώνω είναι από τον «τοίχο μου» όπως λένε 🙂 με τις καλύτερες ευχές μου.

    Φιλιά θαλασσένια

    υγ. Θα έχουμε πάντα διαφορά μίας εβδομάδας 🙂 Ας είμαστε καλά να γιορτάζουμε με κάθε αφορμή.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Φυσικά θαλασσένια μου, τα άκρα δεν είναι πουθενά καλά, όπως έγραφα και πιο πάνω στη Χριστίνα!
      Ο καθένας στη ζωή είναι υπεύθυνος για τις επιλογές του και αυτό ισχύει παντού! 😉

      Ευχαριστώ για το εξαιρετικό μουσικό κομμάτι που με συνόδευσε καθώς απαντούσα στα σχόλια!

      Εύχομαι και σε σένα καλές εμπνεύσεις όπου σε οδηγεί η καρδιά σου!

      Σε πεθύμησα, μια και είσαι από τις πρώτες που αγκάλιασα και γνώρισα από κοντά!

      ΑΦιλιά βουνίσια, η Σκιάθος αργεί ακόμα! 🙂

  28. Ο/Η Γιώργος-Hengeo λέει:

    Στεφανία μου άντε και στα 10 και στα 100 τώρα, να μας κρατάς συντροφιά με τα όμορφα μαγικά σου! Εγώ προτιμώ τα γλυκά και τα ποτά χεχε! Και βέβαια γράφε όσο νιώθεις, το θέμα εδώ είναι να μας γεμίζει αυτό που κάνουμε, όχι να γίνεται αγώνας δρόμου..

    Πολλά ΑΦ!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και εσύ Γιώργο μου είσαι απ΄ αυτούς που φίλησα και αγκάλιασα, παρόλο που δεν σου αρέσουν και τόσο οι αγκαλιές! χαχαχα! 😉
      Εμείς έκτος από καλοί φίλοι (ελπίζω!), έχουμε και κάτι σπάνιο που μας ενώνει:
      Δεν μας αρέσει καθόλου ο καφές!!!

      Χαίρομαι που εκτός από τα γλυκά, τίμησες και τα πολύχρωμα ποτά αγάπης!

      ΑΦ! πολλά πολλά! 🙂

  29. Ο/Η Maria Fe λέει:

    Χρονια Πολλα στο σπιτακι σου κυρια Στεφανια μου,
    να εισαι παντα καλα να μας χαριζεις ομορφες στιγμες.
    Περιττο να πω για τις θεικες φωτογραφιες του αρθρου ε..
    Πολλα φιλια και να περνατε υπεροχα

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μικρή μου Μαρία, πολύ σ’ ευχαριστεί η κυρία Στεφανία για τις ευχές! 😉

      Εύχομαι να είσαι και εσύ πάντα καλά, να μας επισκέπτεσαι συχνά και να αφήνεις κι εδώ τα τρυφερά σου σχόλια!

      ΑΦιλιά πολύ χαμογελαστά (για το κυρία) ! 🙂

  30. Ο/Η joan petra λέει:

    Χρόνια πολλά, αισιόδοξα και δημιουργικά σου εύχομαι κι εγώ με τη σειρά μου Στεφανία, όντας..καινούργια ακόμα στο χώρο, αφού το blog μου μετρά μόνο 18 μήνες ζωής. Εξαιρέσεις πάντως στις πιατέλες σου δεν κάνω και για να σε τιμήσω, θα περάσω από όλες! 😉 Καλημερούδια και να είσαι πάντα καλά 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Α! και σένα συνάντησα αγκάλιασα και φίλησα Joanoula!
      Οι καθημερινές σου αναρτήσεις, με τις μοναδικές φωτό, δείχνουν άνθρωπο με πάθος και επιμονή και εύχομαι να συνεχίσεις με τη ίδια χαρά να γράφεις!

      ΑΦιλιά και καλό απογευματάκι! 🙂

  31. Ο/Η VaD λέει:

    Κι εγω αραιωσα απ’το μπλογκινγκ,οχι λόγω fb,απλώς νομιζω πως στερεψα…γι αυτο και δε γιόρτασα τα 6 χρόνια,που εκλεισα πριν λιγες μερες…Ευχομαι,όσο εχεις διάθεση και υλικο,να γραφεις,εμεις εδω ειμαστε,να σε διαβαζουμε….

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και εμείς Βασίλη μου, λίγο έλειψε να συναντηθούμε κάποια στιγμή στα Τρίκαλα, αλλά δεν απογοητεύομαι γιατί κάτι μου λέει πως θα μας δοθούν και άλλες ευκαιρίες… καλή διάθεση να υπάρχει και όλα θα γίνουν! 😉

      Μη σε ανησυχεί που δεν έχεις έμπνευση… άσε το, μη το σκέφτεσαι και δεν είναι επίσης λόγος για να κλείσεις το blog σου…»εκείνη» θα έρθει όταν θα είναι η ώρα της, κάπως έτσι λειτουργώ κι εγώ όλα αυτά τα χρόνια, αυτό όμως που νομίζω πως έχει σημασία, είναι να επισκέπτεσαι λίγο πιο συχνά τους μπλογκόφιλους σου…έτσι για μια καλημέρα (μια και είσαι πολύ πολύ πρωινός)! 😉

      ΑΦιλιά με μια όμορφη καλησπέρα! 🙂

  32. Ο/Η ekfrasou λέει:

    Xρόνια πολλά στο υπέροχο μπλοκοσπιτάκι σου Στεφανία μου!
    Να είσαι καλά και να το διατηρείς για πάντα!
    Φιλάκια πολλά πολλά!

    Να έχεις μία όμορφη εβδομάδα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και σε σένα Κυριακή- Κική μου, Χρόνια Πολλά για τη γιορτή σου! 😉
      Και εύχομαι να είμαστε όλοι μας καλά ν’ ανταλλάσσουμε επισκέψεις πάντα με τρυφερότητα και καλοσύνη!

      ΑΦιλιά πολύ τρυφερά με μια μεγάλη αγκαλίτσα! 🙂

  33. Ο/Η Zeta λέει:

    Χρόνια Πολλά Στεφανία μου… να μη κουραστείς ποτέ να γράφεις, να σε έχουμε πάντα στη μπλογκόσφαιρα γιατί πλέον έχεις γίνει καθημερινή συνήθεια! Εύχομαι ό,τι καλύτερο και είμαι σίγουρη πως όσο ωριμάζει το blog σου, τόσο δυνατότερες συγκινήσεις θα προκαλεί!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ω! λες Ζέτα μου, να ωριμάσει κι άλλο το μπλογκούλι μου; Τι όμορφη ευχή! 🙂

      Αυτές τις μέρες εικονογραφώ το έκτο βιβλίο του Παραμυθά και ομολογώ πως αυτό προχωράει πολύ αργά και λόγω ζέστης και γιατί θα προτιμούσα να είμαι στη Σκιάθο όπως τα τελευταία 42 χρόνια και να σας γράφω από εκεί!…. τεσπα…. 😉

      Προς το παρόν τα σχόλια σας είναι που με συγκινούν και μου δίνουν ενέργεια να συνεχίσω…

      ΑΦιλιά Ζέτα μου και αυτά καρδιάς! ❤

      • Ο/Η Zeta λέει:

        Τότε να ευχηθώ και καλή επιτυχία στο βιβλίο… από την ολοκλήρωσή του μέχρι και τις καλές πωλήσεις του! Με το καλό να εκδοθεί και να το παρουσιάσουμε με χαρά κι εμείς στα blog μας! Αφιλιά καλή μου!!!

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          Είναι το έκτο βιβλίο που έχει γράψει για παιδιά ο Παραμυθοσύντροφος (έχω εικονογραφήσει και τα 5) και τα εκδίδει ο Ψυχογιός.
          Σ΄ αυτό πρωταγωνιστεί η καλή (του) μάγισσα Άιναφετς και τον καθ-οδηγεί σε μια μεγάλη περιπέτεια στιλ Οδύσσεια… εξ ου και οι δυσκολίες στην εικονογράφηση (27 ζωγραφιές!)
          Χαίρομαι που προτείνεις να το παρουσιάσεις… με το καλό όταν τελειώσει το… μανίκι! 😉

          ΑΦιλιά πολλά πολλά Ζέτα μου!

  34. Στεφανία μου,

    από τα σχόλια μιας ανάρτησης καταλαβαίνεις την ποιότητα του μπλόκερ και των φίλων του.
    Πάντα με παρακινεί να διαβάσω κάθε σου ανάρτηση καθώς και τα σχόλιά της, η ζεστασιά που αποπνέεις σε κάθε σου ανάρτηση, σε κάθε σου απάντηση.
    Πολύτιμη η παρουσία σου σε αυτή την αγαπημένη μου ενασχόληση.
    Έχεις δίκιο και συμφωνώ απόλυτα με την άποψή σου, πως σε κάθε μας δραστηριότητα χρειάζεται ένα μέτρο.
    Όταν υπάρχει, έχουμε ισορροπία και αντέχουμε και συνεχίζουμε να υπάρχουμε.
    Όταν χαθεί, κάτι θα αλλάξει και θα χάσουμε την ουσία.
    Χαίρομαι και απολαμβάνω αυτή την επικοινωνία.
    Να έχεις υγεία και να συνεχίσουμε να κάνουμε όσα αγαπάμε με όσους αγαπάμε.
    Σε φιλώ.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευάγγελε μου,
      Αυτό που πάνω απ΄όλα μου δίνει ενέργεια είναι η παρουσία ατόμων που εκτιμώ και σέβομαι βαθιά…
      Μπορεί να μην έχουμε συναντηθεί «ζωντανά», αλλά έχουμε συναντηθεί σε άλλες σφαίρες και ξέρεις πόσο αυτό είναι σημαντικό και σπάνιο!
      Κάθε σου ανάρτηση με βρίσκει όλο και πιο κοντά σου, γι αυτό μέσα από τη καρδιά μου, θέλω να σου ευχηθώ καλή δύναμη… Ναι, καλή μας δύναμη!

      «Την αυγή μπορείς να τη φτάσεις,
      μόνο περπατώντας το μονοπάτι της νύχτας» …
      (Χαλίλ Γκιμπράν).

      ΑΦιλιά με όλη μου την αγάπη! 🙂

  35. Ο/Η katinaki λέει:

    γεια σου μαγισσούλα μου. Να το χαίρεσαι το μπλογκ σου και να το γεμίζεις για πολλά χρόνια ακόμα με αναρτήσεις που χαιρόμαστε να διαβάζουμε.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Γεια και σε σένα ξενιτεμένο μου Κατινάκι!
      Όσο θα είσαι και εσύ εδώ γύρω, θα παίρνω κι εγώ ενέργεια να γράφω εδώ μέσα! 😉

      ΑΦιλιά πολύ τρυφερά και πάω τώρα να σε διαβάσω! 🙂

  36. Ο/Η ηλιογράφος λέει:

    Σ΄ευχαριστώ, θα διαβάσω και τις «διάσημες» αναρατήσεις σου!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και να μην είχες διορθώσει το αναρατήσεις που θα μπορούσε να είναι και αναταράξεις, θα το είχα κάνει η ίδια, αγαπημένε ηλιογράφε, η φροντίδα των φίλων παίρνει πολλές μορφές!!! 😉
      Πάω τώρα να σκαρώσω μια ακόμα «διάσημη» , αναράτηση!( μου αρέσει και το κρατώ, σαν συνθηματικό!) χαχαχαχα!

      ΑΦιλιά πολλά και πάντα καρδιάς! 🙂

  37. Ο/Η kovovoltes λέει:

    Έστω και αργά, έτσι όπως μας τα έκανε ο blogger και τα μπέρδεψε, σου εύχομαι να συνεχίσεις να είσαι ΕΔΩ, πηγή ενέργειας και φωτός…Να γράφεις, να γράφεις, να γράφεις…όσο περισσότερο αντέχεις Στεφανία μου 😉

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Βολτίτσα μου, ο blogger δεν φταίει, φταίει το άθλιο wordpress και νομίζω πως είναι η πέμπτη φορά που μου το κάνει!!! αλλά σιγά μη τα καταφέρει… έχω βρει και άλλο μονοπάτι, χειροκίνητο! 😉
      Ναι, θα γράφω, αλλά προτιμώ χίλιες φορές να σε/σας διαβάζω, διαβάζω, διαβάζω…. έτσι καταλαβαίνεις γιατί τα βιβλία έχουν πάψει να με τραβούν!
      Δες και αυτή τη πηγή:
      http://tovivlio.net/

      ΑΦιλιάαααααααααααααααααα πολλά πολλά! 🙂

  38. Δεν πειράζει Μαγισσούλα μου που ήρθα απο τους ….ελπίζω οχι από τελευταίους … να σου ευχηθώ…για τα πέντε…..πέντε;;; πω..πω.. τόσα πολλά;;; χρόνια σου σ αυτόν εδώ τον χώρο..να είσαι εδώ για πολλά πολλά χρόνια ανάμεσα μας να μας γεμίζεις με γνώσεις και πολλα ενδιαφέροντα .. για όσους δεν ξέρουμε..(εγώ) ..χι.χι. στο έχω ξαναπεί ερχόμενη κάθε φορά εδώ ανοίγω μάτια και αυτιά… ναι…ναι.. αυτιά να ακούσω όμορφες μουσικές επιλογές που είναι δεμέναες με τα λόγια…που διαβάζω…οσο για τις γνώμες για το φεης μπουκ…οπως έλεγαν οι σοφοί μας…..παν μέτρον άριστον…είμαι πολύ τυχερή που με τιμας καθε φορα με τις επισκεψεις …..σου θυμαμαι πόσα χιλιόμετρα εκανα τις πρώτες φορες ..χι.χιχ. μεσο Ουγγαρίας.. για να έρθω ;;;;χι.χι. να έχεις παντα ανθρώπους που αγαπας και εκτιμας γύρω σου..σε θέλουμε εδώ μαζί μας όσο εσύ θελεις και μπορείς……. αντε ενα κατεβατό εγραψα παλι η πολυλογού..χιχχι…. με αυτά και εκεινα προσπερασα τα ποτα και τα γλυκα … γυρίζω πίσω να κεραστώ… αν δεν τα φάγαν όλοι οι φίλοι που πέρασαν απο εδώ..χι.χι.:) χρόνια σου πολλααααα φιλάκιαααααα γιορτινααααα!!!

  39. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Υπάρχουν πολλά διασκεδαστικά, συγκινητικά και βασικά όμορφα που δεν ξεχνιούνται… τα περισσότερα είναι στα σχόλια σας, βλέπεις πάντα μου άρεσαν οι συζητήσεις μας… τώρα γιατί το σχόλιο βιάστηκε να φύγει ποιος ξέρει… ευτυχώς που έμαθα να γυρνώ στην επεξεργασία και να συμπληρώνω!
    ΑΦιλιά πάντα μέσα από την καρδιά μου αγαπημένη Ρουλίτσα! 🙂

  40. Ο/Η Π.......Ξωτικό λέει:

    Μαγισσούλα μου

    ήμουν διαρκώς με διακοπτόμενο ή εντελώς κομμένο ίντερνετ ,είχα προλάβει να δώ όμως οτι είχες γενέθλια κι έτσι έστω και αργά δεν μπορώ παρά να ευχηθώ να είσαι πάντα κοντά μας μ’αυτό το ωραίο ήθος που έκανε και την Ντόντο να σου δώσει φιλί 😉
    Τα υπόλοιπα μάλλον προς….. Σεπτέμβρη θα τα σχολιάσουμε ξανά και…ξανά 🙂
    εγώ πάντως δεν φεύγω !!!!! Την παρεούλα την αγαπάω πολύ, ελπίζω μόνο να λιγοστέψουν τα προβλήματα και να προλαβαίνω περισσότερο.
    Φιλούδια πάντα αληθινά και πολλάααααααααααα

  41. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Πω πω Ξωτικούλι, ακόμα παιδεύεσαι με το internet; 😦
    Πάντως στη ζωή μας, καλύτερα τα προβλήματα να είναι μόνο διαδικτυακά, γιατί αυτά εκνευρίζουν μεν, αλλά αντιμετωπίζονται… 😉
    Όπως βλέπεις προσπαθώ να κρατήσω το blogging ακόμα ζωντανό, γιατί στο fb, έχουν στραφεί οι περισσότεροι!

    ΑΦιλιά πολλά πολλά και εύχομαι να έχεις ένα καλοκαίρι όσο πιο ήρεμο γίνεται! 🙂

  42. Ο/Η Marina Tsard. λέει:

    Χρόνια πολλά, όμορφα, δημιουργικά και μαγικά, στην πιο γλυκιά μαγισσούλα της blogoσφαιρας! 🙂

  43. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ευχαριστώ Μαρινάκι για τα τρυφερά Χρόνια Πολλά σου! 😉
    Τώρα πάω να τιμήσω και την επίσημη επιστροφή σου στο blogging!
    ΑΦιλιά με μια μεγάλη αγκαλιά! 🙂

  44. Ο/Η evrynoos λέει:

    ο καθυστερημένος και εξαφανισμένος μπλόγκερ, είναι εδώ..
    είμαι ένας απο τους τυχερούς 150 του blogroll σου και χαίρομαι που επικοινωνούμε και δεν χαθήκαμε ασχέτως της δικής μου απουσίας..

    εύχομαι να είσαι Φώς όπως εδώ και 5 χρόνια..

    ελπίζω να γίνει ένας καλύτερος κόσμος, μέσω τέτοιων παρουσιών σαν την δική σου 🙂
    να τα εκατοστήσετε !

    ασπασμοί 🙂

  45. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καθυστερημένος Τάσο μου, μόνο για αυτή την διαδικτυακή επέτειο ήσουν και αυτό για πολύ λίγο… Εξαφανισμένος δεν υπήρξες ούτε για μια στιγμή… τ’ άτομα που εκπέμπουν στην ίδια συχνότητα δεν χάνονται! 😉

    Όσο για την παρουσία μου εδώ, χωρίς όλους σας, θα ήταν αδύνατη… είμαστε μαγικά συνδεδεμένοι!

    ΑΦιλιά με όλη μου την καρδιά! 🙂

  46. Ο/Η lefti λέει:

    Ωωω…..Μαγισσούλα μου!!! Με χρονοκαθυστέρηση αλλά οι ευχές είναι μέσα απ’ την καρδιά μου ; Να είσαι καλά και να συνεχίσεις να γράφεις…αρκετές φορές με συγκίνησες πολύ…με έκανες να χαμογελάσω σε δύκολες φάσεις και μου γλύκανες τη ψυχή – αυτό δεν μετριέται…όπως λέει κι ο γιος μου….άπειρες φορές το άπειρο…το χρησιμοποιεί ως επίρρημα..
    Χαίρομαι που πέσαμε η μία πάνω στην άλλη :))) Εκπέμπεις Φως όπως πολλοί πιο πάνω είπαν με το δικό τους τρόπο :)))
    Tα καλούδια θα τα τιμήσω όλα, το απογευματινό μπάνιο, άτιμο πράγμα ανοίγει την όρεξη..και..είμαι και λιχούδα..
    Οι φίλοι μου με πειράζουν που δεν έχω fb..αλλά δεν το βάζω κάτω, όποιος θέλει- έχει, απλά δεν με δελέασε ποτέ..
    Οι φωτογραφίες ε ξ α ι ρ ε τ ι κ ε ς!
    Όπως και το άσμα..
    Όμορφο βράδυ να έχεις, έχετε και όταν εκδοθεί το βιβλίο …περιμένουμε ενημέρωση…
    ΑΦιλιάΠολλά!

  47. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Είδες Lefti μου (και για δες που δεν ξέρω ούτε το μικρό σου όνομα!) υπάρχουν συναντήσεις (λίγες) εδώ μέσα που έχω πεισθεί πλέον, ότι ανήκουν σε άλλες σφαίρες γιατί έχουν γίνει κατόπιν εσωτερικής επιλογής και σίγουρα δεν αναφέρομαι στο fb που θεωρώ κι ένα τεράστιο κουτσομπολιό και ας έχει και τη θετική του πλευρά … γι αυτό και όταν συναντώ «έξω» τα άτομα που απ΄εδώ μέσα έχουμε ανοίξει τη καρδιά μας, η αίσθηση είναι μοναδική… είναι σαν να τους ξέρω από πάντα, και δεν παίζει ρόλο ούτε η ηλικία, ούτε η κοινωνική θέση!
    Μπαίνεις στο blog κάποιου και απ΄τις πρώτες αναρτήσεις του, αισθάνεσαι αν με αυτό το άτομο εκπέμπεις στα ίδια μήκη κύματος ή όχι και αυτό είναι επι-κοινωνία! 😉

    Χαίρομαι που σου άρεσαν τα μεζεδάκια και το άσμα!

    ΑΦιλιά άπειρα αφού «άπειρες φορές το άπειρο» (εξαιρετικό, το κρατώ!) ❤

    ΥΓ: θα ήταν μεγάλο λάθος να παραλείψω, πως έχεις αναλάβει τη σύγχρονη ξένη μουσική μου εκπαίδευση! 😉

    • Ο/Η lefti λέει:

      Το όνομα μου είναι Ελευθερία 🙂
      Στα μέσα δεκαετίας ’90 καλός φίλος που είχε ξενιτευτεί για σπουδές και δουλειά εις τας Αμερικάς ήρθε διακοπές με την γυναίκα του στα πάτρια εδάφη.. Τον πρώτο καιρό στραμπούλαγε την γλώσσα της φωνάζοντάς με και απο τα πολλά μου έβγαλε το παρατσούκλι Lefti…
      Απο τα nicknames που ανά διαστήματα έχουν σκαρφιστεί… οι φίλοι μου,αυτό έχει αντέξει το περισσότερο θα έλεγα..
      Συμφωνώ με αυτό που είπες πως ανήκουν σε άλλες σφαίρες..
      ΑΦιλιά 🙂

Σχολιάστε

