Μια μπρος, μια πίσω…

Ήρθαμε στη Σκιάθο, στο εξοχικό της οικογένειας μου, για λίγες μέρες, οι εικόνες μιλούν μόνες και αυτό με μια μέρα διαφορά…

.08082014242Σκιάθος 8 Αυγούστου 2014

06082014236Μια μέρα πριν, κάτω απ΄τη βροχή, στο βάθος δεξιά η Σκόπελος.

 08082014244Σήμερα!

 06082014235Αλλά χθες…

08082014243Επισκέπτες κάτω απ τη βεράντα, μόλις έφτιαξε ο καιρός!

.08082014241

Έφτιαξε ο καιρός και η διάθεση ακολούθησε…
42 χρόνια παραθερίζουμε στη Σκιάθο και δεν θυμάμαι παρόμοιο καλοκαίρι!

Εύχομαι σε όσους βρίσκονται σε διακοπές να περάσουν όμορφα και να γεμίσουν με πολύ ενέργεια τις μπαταρίες τους!

.

.

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

45 Responses to Μια μπρος, μια πίσω…

  1. Ο/Η Marina Tsard. λέει:

    Η αλήθεια είναι πως εκεί που έχει ήλιο, σκοτεινιάζει. Λες μαγισσούλα μου οι επιτήδειοι να πούλησαν και το καλοκαίρι;
    Τι όμορφες οι εικόνες σου;! Όπως και αν είναι ο καιρός, εύχομαι να περνάς υπέροχα! 🙂
    Σε γλυκοφιλώ!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαχαχα! Μαρινάκι πολύ καλό! 😉
      Το μόνο πράγμα που δεν μπορούν (ακόμα!) να ελέγξουν οι επιτήδειοι είναι ο καιρός, αν και κάπου διάβασα ότι μπορούν να φτιάξουν σύννεφα για να βρέξει σε περιοχές που υπάρχει μεγάλη οικονομική (πάντα!) ανάγκη και πάλι να διαλύσουν σύννεφα όταν χρειαστεί!!!
      Η φύση όμως ξέρει και εκδικείται τη πλεονεξία μας, έτσι δεν είναι; 😉

      ΑΦιλιά και εύχομαι να περνάς και εσύ υπέροχα! 🙂

  2. Ο/Η Tzina Varotsi λέει:

    τί τυχερή που είσαι!!
    εξοχικό στην πανέμορφη Σκιάθο!
    ζηλεύω τρελά!!!
    να περνάς καλά Στεφανία μου.. καλές διακοπές…
    σου στέλνω τα φιλιά και την αγάπη μου :))

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ζηλεύεις ε; άκου!!!
      Άφησα το μοναχικό βουνό μου και ήρθα στη θάλασσα και βρήκα εδώ:
      1.Τα τρίδυμα (8 μηνών) του φιλοξενούμενου συμμαθητή του μεγάλου μου γιου! 😉
      2. άλλα δυο (3 και 1 ετών), που μένουν πάνω απ΄ το κεφάλι μου και όλη μέρα ακούω κλάματα και ποδαράκια που τρέχουν… 😦
      3. Τα δυο δικά μας (5 και 7 ετών) που είναι και τα πιο ήσυχα… 🙂
      δλδ 7 παιδιά!!!
      Κατά τ΄άλλα η θάλασσα κάτω απ΄ το σπίτι πάντα υπέροχη… φτάνει να μην είναι και τα 7 παιδάκια μαζί!

      ΑΦιλιά Τζίνα μου και καλά να περνάμε…χαχαχα! 🙂

  3. Ο/Η Evie λέει:

    Καλές οικογενειακές διακοπές στο υπέροχο νησί αγαπημένη μου Στεφανία, Μια βουτιά και για εμενα στα ωραία νερά του. Σου στέλλω ευχές, αγάπες και Αφιλουδες !

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πολύ σ’ ευχαριστώ Εύη μου!
      Ελπίζω να μπόρεσες και εσύ λίγο να χαλαρώσεις και να μας γράψεις… Χμ! 😉
      Λεπτομέρειες για το πώς περνάω, δες πιο πάνω! απαπαπα!
      Θα τη κάνω τη βουτιά μου και για σένα … τώρα που ξαφνικά υπάρχει ησυχία!

      ΑΦιλιά με όλη μου την αγάπη! 🙂

  4. Ακόμα και μέσα σ’ όλο αυτό το παιδομάνι, είμαι βέβαιη πως περνάτε υπέροχα. Το νησί είναι μαγευτικό και η θέα απ’ το σπίτι σας, κόβει την ανάσα. Ζηλεύωωωω!….
    Φιλιά πολλά Στεφανία μου και απολαυστικές διακοπές να έχετε!

  5. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Μαρία μου. ετοιμάζομαι να φωτογραφίσω τα τρίδυμα την ώρα της φρουτόκρεμας… εμείς οι μανούλες έχουμε «δώσει» πολλές κρεμούλες, έτσι δεν είναι;… και τώρα πλέον πάμε γι άλλα! 😉

    Τελικά όταν κανείς τα έχει καλά με τον εαυτό του, όπου και να βρεθεί καλά περνάει!

    ΑΦιλιά και καλή μας συνέχεια… και αυτό, από στιγμούλα σε στιγμούλα! 🙂

  6. Ο/Η lefti λέει:

    Όμορφες εικόνες…πράσινο και θάλασσα ….
    η εναλλαγή βουνό – θάλασσα ότι καλύτερο :)))
    Όμορφα να περνάτε!!!
    AΦιλιά πολλά :)))

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστώ Ελευθερία μου!
      Και τώρα είναι η σειρά της θάλασσας και εδώ κανείς μπορεί να νοιώσει την απεραντοσύνη, ίσως πιο εύκολα! 😉

      ΑΦιλιά θαλασινά και καρδιάς! 🙂

  7. Χι ..χι.. πολύ γέλασα Στεφανία μου.. με τα κουτσούβελα… 7 έ;;; ζωή νά χουνε.. όταν μεγαλώνουν τα δικά μας έχουμε ξεχάσει πως ήταν μικρούλικα και μας ξετρέλαιναν με τα καμώματα τους…θα έχει πλάκα …και φασαρία σίγουρα.. αλλά είναι παιδια.. και εκεί που κλαίνε και φωνάζουν σου σκάνε ενα χαμόγελο…χιχ.χι.( αυτό κράτα) και όλα τα ξεχνας.. όσο για την θέα σου στο νησί παραδεισένια…..αλήθεια μαγισσούλα μου … αυτό από κατω απο το σπίτι σας είναι το γιώτ σας; . πάντως το δικό μας δεν ήταν..το είχαμε αράξει αλλού..χι.χι.
    σαν να μου μοιάζει με του άραβα σείχη που ήταν εδώ πριν λίγες μέρες…Να περνάς και να είσαι καλά στο πανέμορφο νησί σου υπέροχες εικόνες.. φιλάκια καλοκαιρινά…

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χι… χι …Ρουλίτσα, το καραβάκι κάτω απ΄ το σπίτι μας είναι η αντιγραφή του δικού σου…όμως το λένε, Annastar… αυτό το έχει ένας 90 ετών Εβραίο-Αμερικάνος (Χμ!) αδελφός του γείτονα μας (Εβραίου- βεβαίως-βεβαίως!) παντρεμένος με μια 55 (που η τεχνολογία την έκανε να μοιάζει με χιλιάδες τραβολογημένες σαραντάρες!) χι …χι.. πολύ κουτσομπολιό έπεσε εδώ αυτές τις μέρες… ανάμεσα στα κλάματα και στα γέλια των παιδιών… φυσικά! 😉
      Ομολογώ πάντως ότι η υπομονή μου, ώρες ώρες δοκιμάζεται έντονα!
      Η ομορφιά όμως σπιτιού και της θέας με αποζημιώνει!

      ΑΦιλιά καλοκαιρινά και πολύ χαμογελαστά! 🙂

  8. Εκεί στους «επισκέπτες κάτω από την βεράντα» σίγουρα δεν ήταν το σκάφος της Σμαραγδένιας. Το δικό της είναι δυο φορές πιο μεγάλο. Είναι το μικρό, σεμνό και ταπεινό δικό μου. Το αγόρασα με τις πωλήσεις του βιβλίου μου! χα χα χα Πανέμορφες πραγματικά φωτογραφίες!

  9. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Τώρα που σου γράφω Χριστόφορα μου, κλαίνε και τα τρία μωρά μαζί (τα τρίδυμα)… τ’ άλλα κυνηγιούνται στις σκάλες και οι μαμάδες φωνάζουν, μηηηηηηηηηηηηηηηηηη! ο δε Νίκος, (Παραμυθάς) μουρμουρίζει, «σκάσε»…
    Τώρα έχει βγει και μια από τις τρις γιαγιάδες (τις έχουν φέρει για βοήθεια και για να φτιάχνουν και κανένα γεμιστό!) και φωνάζει, «είδε κανείς τη Μαρία»; (3 ετών)… «σκάσε» ο Νίκος (μουρμουρίζει, λίγο πιο δυνατά)…
    Τώρα βγαίνει από μια πόρτα η νύφη της γιαγιάς… «Μα εσείς δεν είπατε πως θα την προσέχετε»…. κάτι μουρμουρίζει η γιαγιά…. ησυχία…
    Τέλος πρώτης πράξεις με τίτλο: «Η Άιναφετς κάνει διακοπές»! 😉
    Νομίζω πως η επόμενη ανάρτηση μου θα έχει αυτό τον τίτλο, με πολλές φωτό!

    ΑΦιλιά τρυφερά πάντα! 🙂

    ΥΓ: Τα ωραιότερα ταξίδια τα κάνουμε με τις κρυφές μας βαρκούλες! 🙂

  10. Ο/Η Lysippe λέει:

    Ο δικός μου mr Blogger βαρέθηκε όχι μόνο να μου δώσει την ειδοποίηση αυτής της ανάρτησης, μα και της ειδοποίησής σου ακόμα. Πάλι καλά που είδα σχετικό σου μήνυμα σε κοινό μας στέκι κι έσπευσα.

    Το μάτι μου πήρε κάτι για 7 μαζεμένα πιτσιρίκια κι έπαθα το κατιτίς μου. Ευτυχώς, είχες τις φωτογραφίες και με συνέφεραν. :p Να περάσεις καλά, Στεφανία μου. Κουράγιο και υπομονή με τους μικρούς «τυφώνες».

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλημέρα Αναστασία! (το ανακάλυψα ελπίζω σωστά!) 😉
      Λοιπόν, δεν φταίει ο blogger σου, φταίει το wordpress που δεν συνεργάζεται πάντα με το blogger, αλλά σήμερα το πρωί εμφανίστηκε σε κάτι sites… τεσπα!

      Χαχαχα! ετοιμάζω ποστάκι με τίτλο: «Οι απίστευτες διακοπές της μάγισσας Άιναφετς», με πολλές φωτό μωρών και όχι μόνο! 😉

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και καλή συνέχεια σε ότι και όπου…κάνουμε! 🙂

      • Ο/Η Lysippe λέει:

        Ολόσωστα!! 🙂 (Κερδίζεις έναν ίνσεκτ ριπέλερ ή μια έξυπνη σήτα ή τρία ζευγαράκια ωτασπίδες – διαλέγεις και παίρνεις!! χαχαχα) (Και φυσικά το τελευταίο πάει για την σούπερ απαντησάρα που έδωσες στην Αριστέα. Κόντεψα, απ’ τα γέλια, να πέσω απ’ την καρέκλα!!!)

        Σήμερα εμφανίστηκε κανονικότατα.
        Τα ξαναβρήκε με τη δίδα WordPress ως φαίνεται. 🙂

        *Αυτό το «και όχι μόνο» δεν σου κρύβω πως με τρομάζει. Δεν πιστεύω να ‘ναι τίποτα ηχητικό υλικό, ε; χαχαχα

        ΑΦ γλυκό και συμπαραστατικό!!

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          Χαχαχα! Αναστασία… το έπιασες το μυστικό: ωτοασπίδες…. αλλά τώρα και τριάντα ένα χρόνια τις φορώ, αλλιώς δεν κοιμάμαι (ροχαλητό β’ συζύγου!) 😉
          Τώρα που σου γράφω, κλαίνε τα τρίδυμα και προτιμώ να βάλω το κεφάλι μου κάτω απ΄το νερό, απ΄το να τις φορέσω! 😉

          Ούτε τα καλά, ούτε τα κακά έρχονται μόνα τους… άλλοι πάλι λένε, πως δεν υπάρχει το καλό ούτε το κακό, μόνο αυτό που «είναι» εκείνη τη στιγμή…. βγάλε άκρη τώρα εσύ! 😉

          Πλάκα έχει, να φιλοσοφείς κάτω απ΄ τον ήχο τζιτζικιών και ουρλιαχτών!

          ΑΦιλιά και τρέχω στο νερόοοοοοοοοοοοοο! 🙂

  11. Ο/Η Γιώργος-Hengeo λέει:

    Όμορφες εικόνες!
    Απάντησα σε αυτό που με ρώτησες στο μπλογκ μου, έστω και λίγο καθυστερημένα.
    Καλά να περνάς και ΑΦ!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστώ Γιώργο μου και για τη συνταγή… αν και σ’ αυτό το νησί που βουλιάζει από κόσμο, το να βρεις φρέσκο ψάρι, αγγίζει τα όρια της επιστημονικής φαντασίας…. όπως και το τι γίνεται κάθε μέρα στο εξοχικό μας! χαχαχα! 😉

      ΠΧ: Τώρα επικρατεί «ύποπτη» ησυχία… να, σας αυτή, πριν ξεσπάσει μπόρα!

      ΑΦ! πολλά και καλά και να σε προσέχεις! 🙂

  12. Ο/Η ηλιογράφος λέει:

    Αααααααααααα υπέεεεεεεεροχααααααααα!!!!!!!!!!

  13. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Μα φυσικά και είναι υπέροχα… είπαμε, δεν είπαμε;… σημασία έχει πώς βλέπει κανείς τα πράγματα! 😉

    ΑΦιλιά με ήχους μπλέντερ+τζιτζικιών… είναι η ώρα της φρουτόκρεμας των τρίδυμων αγοριών! 🙂

  14. Ο/Η magikifoni λέει:

    Πόσο όμορφες οι φωτογραφίες σου Μαγισσούλα! Εύχομαι να περνάς τόσο όμορφα και το υπόλοιπο καλοκαίρι και να γεμίσεις την ψυχή σου με εικόνες και ιδέες!

    ΑΦΦΦιλάκια! 🙂 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πώς είναι η μαγική μου φωνούλα; Είχα καιρό να την ακούσω και ακόμα πιο πολύ καιρό να τη διαβάσω! 😉
      Κι η ίδια εύχομαι να είσαι καλά και να περάσεις, υπέροχα το υπόλοιπο σου καλοκαίρι!

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ! πολύ χαμογελαστά! 🙂 🙂 🙂

  15. Ο/Η Κλαυδία λέει:

    Ο Παράδεισος με τα …….μπεμπεκάκια του…!!! Καλή εβδομάδα και καλές διακοπές !!! Οι φωτογραφίες σου ονειρεμένες και το τοπίο μαγευτικό !!!!

  16. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλώς τη Κλαυδία! 🙂
    Τώρα ετοιμάζω ραπόρτο διακοπών… με τα πολλά μπεμπέκια, με πολλές φωτό και με τα υπόλοιπα όμορφα! 😉

    ΑΦιλιά πολύ τρυφερά και καλή συνέχεια σε ότι κάνεις! 🙂

  17. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    Και έλεγα και γω η μαγισσούλα μου μόνο βουνίισια δεν μπορεί να είναι, κάπου θα ξεδιψά την αλμύρα της ζωής της! 🙂 υπέροχο σκηνικό -αχ, τα δέντρα μέσα στη θάλασσα λέω, τρελαίνομαι με τα πεύκα κοντα στη θάλασσα, θυμήθηκα και αξέχαστες διακοπές στο απέναντι σας νησί με θέα το «μπλο» αχ, τι υπέροχη η Ελλαδιτσα μας!
    Γελώ τρέλα με τον Παραμυθά σου…Οι δικοί μου πάλι γονείς, και γω και το Λιονταρακι κάτι τέτοια σκηνικά ονειρευόμαστε, αφού μανούλα δεν είμαι ακόμα, εύχομαι σύντομα! 🙂
    Έχετε τόσο μικρά εγγονάκια; (5 κ 7 ετών;) να σας ζήσουν!!!
    Κ μεις αφήσαμε μια φθινοπωρινή Αθήνα την Παρασκευή, βρήκαμε το χωριό άκρως καλοκαιρινό και χτες βραδυ βαρυγκομουσα για την επιστροφή μας, έτσι βγήκε ένα φεγγάρι-μα τι φεγγάρι!-να μας κάνει συντροφιά!φιλακια γλυκα σε όλο το τσούρμο και βέβαια το υπέροχο νησι του Παπαδιαμάντη!Α! Και ένα έξτρα σε σένα, που με όλη την παραζάλη συνεχίζεις πιστή στο ραντεβού σου με τις αναρτήσεις! 🙂

  18. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    Θυμήθηκα αυτα που λέγατε πιο πάνω για τον καιρο, τι λέτε καλε που δεν μπορούν να επέμβουν! Στο πριγκιπικό γάμο της Αγγλίας πριν τρία (;) χρόνια, ήταν έτοιμοι να «βομβαρδίζουν» τα σύννεφα, αν θα υπήρχαν για να αποφύγουν βροχή και να είναι σίγουροι για ηλιοφάνεια. Ευτυχώς βέβαια δεν χρειάστηκε…(όχι, δεν κανω πλάκα…)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Α! αυτή τη φορά με τίποτα δεν θα ξεχάσω το Κατερινάκι μου, με τα τρυφερά και όμορφα του σχόλια… όσο για τις καλοκαιρινές μου αναρτήσεις… ναι δεν κάνω διακοπές σ’ αυτές… βλέπεις η επικοινωνία μου μαζί σας, μου δίνει ενέργεια ν’ αντιμετωπίσω πχ τα τρίδυμα μωρά που κλαίνε όλα μαζί, τον μικρό Πέτρο (από πάνω απ΄το κεφάλι μου), που βγάζει τρεις τραπεζίτες… και τον δικό μου Αλέξανδρο (7 ετών) που απ΄τις 3 το μεσημέρι και κάθε μισή ώρα έρχεται και μου χτυπά τη πόρτα να κάνουμε ασκήσεις μαθηματικών (που μισώ και αυτός λατρεύει!) 😉

      Βλέπω πως το καλοκαιράκι σου συνεχίζεται με πολλές ενδιάμεσες διακοπούλες και εύχομαι καλή δύναμη και σε σένα και στο εργαζόμενο σου λιονταράκι! 🙂

      Ωχ! Τώρα τρέχω… δεν τη γλυτώνω απ’ τα μαθηματικά (και στα γαλλικά, παρακαλώ αφού πάει στο γαλλικό σχολείο!) 😦

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και a bientot! 🙂

      • Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

        Χαχαχα,τον Αλέξανδρό σου κάτι μου λέει ότι θα τον λάτρευε ο λάτρης των μαθηματικών πατέρας μου!Αν το παιδάκι δε έχει και μανία με την καθαριότητα και την τάξη, τον βλέπω να υποβάλλει αίτηση υιοθεσίας!! 🙂 🙂 οι διακοπές μας πια περιορίζονται στα ΣΚ στο χωριό,μαγισσούλα μου, αλλά η ενέργεια που παίρνουμε από εκει-όχι λόγω μόνο της φυσικής ομορφιάς του κτήματος αλλά και από τις εικονες της παιδικής ηλικίας με τους αγαπημένους μας παππού και γιαγιά που απο την ηλικία του τότε μέχρι και σήμερα, «ντύνουν» γλυκα το σπίτι, μας καλύπτει για όλη την υπόλοιπη εβδομάδα! Αφιλάκια τρυφερά σε σένα και τη μπεμπουλοπαρέα σου!

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          Ο Αλέξανδρος είναι και ψείρας και μαθηματικάκιας! είναι Παρθένος! 😉

          Υπομονή Κατερίνα μου, σκέψου όλους τους άλλους που δεν μπορούν να φύγουν τα Σ/Κ!
          Μου αρέσει να φιλώ τα πατουσάκια των τριδύμων είναι και τα τρία κουκλάκια!

          ΑΦιλιά πολύ θαλασσινά! 🙂

  19. Ο/Η aristea k λέει:

    Ζηλεύω… Τόσο πράσινο δίπλα στο μπλε…
    Καλά να περνάς Στεφανία μου!
    Φιλιά! ♥

  20. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Όντος το μέρος είναι μαγευτικό Αριστέα μου… αλλά μη ζηλεύεις… διάβασε πχ, την απάντηση στον Χριστόφορο πιο πάνω ή τις άλλες… ή περίμενε την επόμενη μου ανάρτηση με λεπτομέρειες!!! 😉
    Δεν έχω πολύ χρόνο για βολτίτσες στα σπιτικά σας και ελπίζω να είσαι ακόμα σε φάση ξεκούρασης απ΄τα σχόλια και να κάνεις πολλά πολλά τρελά ντεκουπάζ! 🙂

    ΑΦιλιά πάντα καρδιάς! ❤

    • Ο/Η aristea k λέει:

      Πάω να διαβάσω τις απαντήσεις σου:))

      (Τα σχόλια τα άνοιξα 1η Αυγούστου αλλά όταν έχω ντεκουπάζ -όπως σήμερα πχ σήμερα τα κλείνω. Προτιμώ τον χρόνο που μου απομένει να τον περνώ στα μπλογκς των φίλων :))) Να τα προλάβω όλα δεν γίνεται! )
      Η ζήλια πάει σε δύο..πρώτον εγώ δεν παίρνω διακοπές (ποτέ!) και δεύτερον αν ήμουν Σκιάθο εκτός του ότι θα σε συναντούσα θα πήγαινα να βρω και την Ινώ που είναι τακτική φιλοξενούμενη μου στο μπλογκ 😉
      Φιλιά!

      • Ο/Η Άιναφετς λέει:

        Α! ναι είναι και η Ινώ είναι στη Σκιάθο (που δεν έχει όμως blog) και ο άσωτος γιος που τελικά δεν έχω καταφέρει να συναντήσω… αλλά θα δοκιμάσω και τις επόμενες μέρες μια και θα βρίσκομαι ακόμα στο νησί! 😉
        χαχαχα! αν ήθελα να εκδικηθώ κάποιον, θα τον καλούσα φέτος στη Σκιάθο!

        ΑΦ! και σου έρχομαι για επισκεψούλα! 🙂

  21. Ο/Η me (maria) λέει:

    Καλά να περνάς με τις όμορφες εικόνες σου, τη θάλασσα και με τους αγαπημένους σου…και φυσικά τα 7 παιδάκια!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πάντα Μαρία μου, μπορεί κανείς να βρει και στιγμές ηρεμίας… ειδικά όταν κολυμπά κάτω απ΄ το νερό! χαχαχα! 😉
      Καλά περνάμε, αλίμονο αν 7 παιδάκια μπορούν να μου χαλάσουν τη μαγεία του τοπίου!
      Ελπίζω να είστε όλοι σας καλά… πάω να σ’ επισκεφτώ, γιατί έχω μέρες να μπω στο σπιτικό σου!
      ΑΦιλιά πολλά πολλά και καλό υπόλοιπο καλοκαιριού εύχομαι σε όλους μας! 🙂

  22. Διαχρονικά τυχερή είσαι και είστε Στεφανία μου :]]]

    Να περνάτε υπέροχα, όπως σας αξίζει!!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλώς την Ειρήνη μου!
      Η εμφάνιση σου στη μπλογκόσφαιρα από προχθές πολύ πολύ αισθητή και αυτό πάντα με γεμίζει χαρά, γιατί μόνο έτσι σε χορταίνω! 😉

      Ελπίζω επιτέλους να ξεκουράζεσαι και να περνάς όμορφα, ότι και να κάνεις!

      Αυτό το «διαχρονικό» εξαιρετικό, φτάνει να περιέχει και πολύ χιούμορ! 😉

      ΑΦιλιά πάντα καρδιάς! 🙂

  23. Ο/Η dodo λέει:

    Θέα στην θάλασσα με βροχή; έξοχα!
    Και ο… βρεφονηπιακός σταθμός καλός είναι , αρκεί να ασχολούνται οι γονείς με τα παιδάκια τους για να τα έχουν ευχαριστημένα και να μη γκρινιάζουν 😉

  24. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Και ακόμα καλύτερα: Θέα στη θάλασσα με βροχή, με κλάματα, με γέλια, με γιαγιάδες που φωνάζουν, με μπαμπάδες στα ψώνια και με εξουθενωμένες μανούλες!
    Ευτυχώς που πήρα μαζί μου το pc για χαλάρωση! 😉

    ΑΦιλιά dodo μου, με πολλά πολλά χαμόγελα! 🙂 🙂 🙂

  25. Ο/Η Σούλη λέει:

    Τι όμορφες εικόνες! Το εξοχικό σας φαντάζει υπέροχο, απ’ όσο μπόρεσα να καταλάβω. Δύο παράδεισους στη γη, έναν στο σπίτι σας, κι ένα στη Σκιάθο. Και μη φανταστείς ότι με πιάνει ζήλεια. Δεν προλαβαίνω .. τις όμορφες εικόνες και τις αφηγήσεις, τις μεταφέρω αυτόματα σε έναν δικό μου κόσμο, φανταστικό, τις κάνω βίωμα μου και τις απολαμβάνω, όπως ένα εικονογραφημένο παραμύθι. Έτσι, απλά..
    Βέβαια, θα δυσκολευόμουν με τα παιδάκια. Ή μάλλον, όχι με τα παιδάκια, με τους μεγάλους, που θορυβούν περισσότερο από τα παιδάκια, κι έτσι τα παιδάκια μαθαίνουν να θορυβούν, μιμούμενα τους μεγάλους, αν τα λέω σωστά.
    Εμείς, εδώ στις επάλξεις της πόλης, μιας πόλης ήσυχης πια, που όμως δεν μπορούμε να χαρούμε, λόγω καύσωνα 😦
    Όπως και να’χει, να απολαμβάνεις και να χαίρεσαι την κάθε σου μοναδική στιγμή.
    ΑΦιλιά ταξιδεμένα!!!

  26. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Και εδώ η ζέστη αυτές τις μέρες είναι αφόρητη γιατί έχει επί πλέον και πολύ υγρασία! 😦
    Θα ήταν μεγάλη αχαριστία μετά το πανέμορφο δροσερό βουνό μου, να γκρίνιαζα λόγω παιδιών, αλλά είναι κάτι στιγμές που πραγματικά δυσκολεύομαι ακόμα και με τα δυο δικά μας (5 και 7 ετών) βλέπεις τα παιδιά έχουν απίστευτη ενέργεια και όσο είναι μικρά, δεν έχουν κανένα μέτρο! 🙂
    Ο πατέρας μου (96) πάντα έλεγε με πολύ χιούμορ:
    «Τα παιδιά, τα σκυλιά και τα φυτά, είναι μπελάς σ’ ένα σπίτι»! (ευτυχώς φέτος δεν έχουμε κανένα σκυλί!) 😉
    Καλή δύναμη και σε σένα… και κάτι μου λέει όμως, πως έχεις βρει πολλούς τρόπους να απολαύσεις την άδεια πόλη!

    ΑΦιλιά πάντα πολύ τρυφερά! 🙂

  27. Ο/Η Antriana..Io λέει:

    Εδω πανω στην Κατερίνη να δεις… Όλος ο Ιούλιος και οι πρώτες μερες του Αυγούστου έβρεχε μερα παρα μερα…

  28. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Και να δεις πώς σε λίγες μέρες που θα έχουμε σκάσει από τη ζέστη, θα πούμε: «Αχ! τι καλά να βρέξει λίγο να δροσίσει»… σε όλα έτσι αντιδρούμε, μια μπρος… μια πίσω! 🙂

    ΑΦιλιά πολλά πολλά και ακόμα θαλασσινά! 🙂

Σχολιάστε

