Ποιο το νόημα, ποιος ο σκοπός;

14082014292

«Γιατί είναι οι ζωές μας τόσο άδειες;
Γιατί είμαστε τόσο μόνοι, τόσο απογοητευμένοι;
Επειδή δεν έχουμε κοιτάξει ποτέ βαθιά μέσα στον εαυτό μας για να τον κατανοήσουμε.
Ποτέ δεν παραδεχόμαστε μέσα μας ότι αυτή η ζωή είναι το μόνο που ξέρουμε κι ότι θα πρέπει, επομένως, να κατανοηθεί σε όλο της το μήκος και βάθος».

14082014291

«Προτιμάμε να δραπετεύουμε από τον εαυτό μας και γι αυτό αναζητάμε το σκοπό της ζωής μας μακριά από τις σχέσεις μας.
Αν πραγματικά αρχίσουμε να κατανοούμε τις πράξεις μας, που είναι οι σχέσεις μας με τους άλλους ανθρώπους, με την ιδιοκτησία, με τις πίστεις και με τις ιδέες, τότε θα ανακαλύψουμε ότι αυτές οι ίδιες οι σχέσεις προσφέρουν τη δική τους ανταμοιβή».

18082014306

«Δεν χρειάζεται να ψάξεις.
Είναι σαν να ψάχνεις την αγάπη.
Μπορείς να βρεις την αγάπη ψάχνοντάς την;
Η αγάπη δεν μπορεί να καλλιεργηθεί. Θα βρεις την αγάπη μόνο μέσα στις σχέσεις και όχι έξω απ’ αυτές κι επειδή δεν έχουμε αγάπη μέσα μας, θέλουμε ένα σκοπό στη ζωή μας.
Όταν υπάρχει αγάπη, που είναι η ίδια από μόνη της αιωνιότητα, τότε δεν υπάρχει αναζήτηση του Θεού, γιατί η αγάπη είναι ο Θεός».

998393_485795198164117_484895471_n

«Επειδή ο νους μας είναι γεμάτος από τεχνολογικές γνώσεις και από μουρμουρητά προλήψεων, γι αυτό η ζωή μας είναι τόσο άδεια και γι αυτό αναζητάμε ένα σκοπό πέρα από τον εαυτό μας.
Για να βρούμε το σκοπό της ζωής, πρέπει να περάσουμε από την πόρτα του εαυτού μας».

18082014304

«Συνειδητά ή ασυνείδητα, αποφεύγουμε ν’ αντιμετωπίσουμε τα πράγματα έτσι όπως είναι και θέλουμε ν’ ανοίξει ο Θεός για εμάς μια πόρτα που οδηγεί πέρα απ΄αυτά.
Αυτή η ερώτηση για το νόημα, για το σκοπό της ζωής, μπορεί να γίνει μόνο από εκείνους που δεν αγαπάνε.
Η αγάπη μπορεί να βρεθεί μόνο μέσα στη δράση που φέρνουν οι σχέσεις».

.

(Η ερώτηση για το νόημα της ζωής, έγινε στην πρώτη δημόσια ομιλία του Κρισναμούρτι στο Νέο Δελχί, στις 14 Νοεμβρίου 1948).

Κρισναμούρτι.
«Η ΧΑΡΑ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ»

Μετάφραση:
Νίκος Πιλάβιος.

Εκδόσεις Καστανιώτη.

.

 .

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

32 Responses to Ποιο το νόημα, ποιος ο σκοπός;

  1. Ο/Η lefti λέει:

    H χαρά μου μεγάλη όταν παραθέτεις αποσπάσματα από ομιλίες του Κρισναμούρτι…
    Μην παρεξηγείς αυτό που είπα..θα ήθελα να πω πολλά αλλά ίσως ακουστώ κάπως..κι απ’ την άλλη σκέφτομαι πως..ας ακουστώ..αφού αυτά πιστεύω
    In a nutshell..η ζωή μου έδειξε ως τώρα, πως χωρίς αγάπη τίποτα δεν κινείται ( και δεν μιλώ για την εγωιστική μορφή αγάπης ) πως μετά την υγεία, έρχεται η αγάπη ως το πιο σημαντικό συστατικό της ζωής, είτε είναι αγάπη για την οικογένεια μας, τον εαυτό μας, τους φίλους, την δουλειά μας, τη φύση..
    Για να μπορούμε να αγαπήσουμε όμως τους άλλους, οφείλουμε να αγαπήσουμε, να αγαπάμε, να σεβόμαστε τον εαυτό μας. Και να μπούμε στο τριπάκι του ποιοι πραγματικά είμαστε..
    Το κυνήγι χρήματος, εξουσίας, «status», ο ανταγωνισμός και όλα τα σχετικά είναι τόσο ανούσια..γιατί η ζωή μπορεί και είναι τόσο γεμάτη χωρίς όλα αυτά τα φρου – φρου κι αρώματα και τις ψεύτικες ανάγκες που έχει επινοήσει ο ίδιος ο άνθρωπος προς «εύρεσην» ευτυχίας και ευδαιμονίας. Λές κι αυτό είναι κάτι που βρίσκεται έξω από μας..
    Η απλότητα έχει ομορφιά.
    Η ζωή κάποιων είναι άδεια γιατί το focus τους είναι αλλού για αλλού.. ταπεινή μου γνώμη.

    Όμορφο βράδυ να έχετε Μαγισσούλα μου :)))
    AΦιλιά Πολλά!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Όμορφα αρχίζει η συν-ομιλία μας, Ελευθερία μου!
      Όταν αναγνωρίζεις την αλήθεια στα λόγια του Κρισναμούρτι, (και αυτό συμβαίνει σε πολύ λίγους) αυτομάτως η καρδιά σου γεμίζει χαρά, γιατί η αλήθεια υπάρχει μέσα μας, απλά καλύπτεται από πέπλα εγωκεντρισμού, συναισθηματισμού, προσκολλήσεων, ελπίδων, ιδεών, ψευδαισθήσεων κλπ που μια ζωή κουβαλάμε, γιατί από παιδιά έτσι μας έμαθαν…
      Έχουμε, άραγε επίγνωση όλης αυτής της διαμόρφωσης; και αν ναι, τι κάνουμε;
      Σε στιγμές κρίσεις, αν πχ αρρωστήσουμε οι ίδιοι σοβαρά ή μας συμβεί ένα σοκ ή κάποια απώλεια στη ζωή μας, ανακαλύπτουμε πως πρέπει να δράσουμε, πως πρέπει κάτι ν’ αλλάξει στη ζωή μας και εκεί νομίζω πως αρχίζει και το ταξίδι μέσα μας… οδυνηρό, με πολλά πισωγυρίσματα, αλλά πρέπει με πολύ στοργή προς τους εαυτούς μας, να ανοίξει η καρδιά μας και να συνεχίσουμε, γιατί έτσι μόνο μαθαίνουμε!
      «Πρέπει να περάσουμε από την πόρτα του εαυτού μας»… 😉

      ΑΦιλιά καρδιάς και καλό απογευματάκι εύχομαι! 🙂

  2. Ο/Η dodo λέει:

    Ευχαριστώ για τον φωτεινό συνδυασμό λόγων και εικόνων: ξεχωριστή δροσιά και ανακούφιση 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Εύχομαι μέσα απ΄τη καρδιά μου, Ελένη μου, αυτή η ανακούφιση που αισθανόμαστε ακούγοντας τα λόγια του Κρισναμούρτι, να δώσει την ενέργεια και τη φρεσκάδα που χρειαζόμαστε για να συνεχίσουμε να ζούμε ειρηνικά με τους εαυτούς μας!

      Οι εικόνες ήταν οι τελευταίες φωτό που τράβηξα μερικές ώρες πριν φύγω απ΄ τη Σκιάθο ακόμα και η πολύ συννεφιασμένη! (εκτός απ’ τη τέταρτη που είναι η «βιτρίνα» ενοικίασης στο fb!)
      Ήμουν μόνη στη παραλία και ήταν σκέτη απόλαυση! 😉

      ΑΦιλιά πάντα πολύ τρυφερά! 🙂

  3. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    Δεν έχω τι να πω…τα λέει όλα πολυ σωστά ο Κρισναμουρτι…Να προσθέσω μόνο οτι θα ηθελα να είμαι σε μια ήσυχη παραλία σαν κ της φωτογραφίας, το κύμα να βρέχει τα πόδια μου και να έχω συντροφια τούτο το βιβλίο για να χαλαρώσω, να επανατοποθετηθώ,να επαναπροσδιορίσω και γενικώς να αποσυμπιεστώ…Αφιλακια γλυκα μαγισσούλα μου!Τερμα οι διακοπές κ για μας, ουφ, αυτές οι 10 μερες περίπου που ήταν το συνολο το διακοπών μου όλο το καλοκαίρι δε νομίζω ότι μου έφτασαν! Θέλω κι άλλο!:) 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Το ίδιο παθαίνω και η ίδια Κατερίνα μου, και τελικά όλοι μας, θέλουμε κι άλλο… και δεν βλέπουμε πως αυτό το «κι άλλο» είναι η ευχαρίστηση που μας απομακρύνει από τη χαρά που μπορεί κανείς να έχει, μόνο από στιγμή σε στιγμή ζώντας το τώρα του… γυρίζουμε πίσω γιατί έτσι μάθαμε, γιατί νομίζουμε πως έτσι θα αποσυμπιεστούμε απ΄ ότι κουβαλάμε, είναι κάτι σαν φυγή!
      Μήπως οι διακοπές χρειάζονται για ν’ αντλήσουμε ενέργεια απ’ τη θάλασσα, απ΄τη φύση, απ΄ την αλλαγή περιβάλλοντος, μήπως μπορούμε να το δούμε έτσι και μόνο…
      Χμ! μπήκα σε σκέψεις καθώς σου γράφω, γιατί βλέπω, πόσο δύσκολο μας είναι να ζούμε στο παρόν! 😉

      ΑΦιλιά πολύ γλυκά και συγνώμη αν φάνηκα λίγο αυστηρή! 🙂

  4. Ο/Η me (maria) λέει:

    Όμορφες εικόνες, σοφά λόγια!!
    Πραγματικά αυτή η ερώτηση μπορεί να γίνει μόνο από όσους δεν αγαπάνε!
    Να είσαι καλά μαγισσούλα μου!
    Φιλιά πολλά!

  5. Στεφανία μου,

    κάθε φορά που διαβάζω το απάνθισμα των λόγων του Κρισναμούρτι, είναι σαν να ανάβει ένα φως στο βάθος του δρόμου και με οδηγεί.
    Σήμερα, διαβάζοντας και τα σχόλια που προηγήθηκαν και σε συνδυασμό με όσα διαβάζω από τον Κολοσσό του Μαρουσιού του Μίλλερ, έχω ένα τεράστιο ερωτηματικό πάνω από το κεφάλι μου.
    Που βρίσκεται η έγνοια μας για το πρακτικό κομμάτι της ζωής μας;
    Το πως θα θρέψουμε το σώμα μας, πως θα ντύσουμε την γύμνια μας, το πως θα χτίσουμε το καταφύγιό μας.
    Ζούμε σε ένα κόσμο της απόλυτης ευδαιμονίας, σε παρατεταμένες διακοπές, σε παραδεισένιο περιβάλλον. Απουσιάζει ο κόπος από την ζωή μας. Απουσιάζει η χαρά της ξεκούρασης μετά από τον κόπο της προσπάθειας για να Ζήσουμε.
    Είμαστε απλά καταναλωτικά όντα, με την δυστυχία να μας κυριεύει όταν πια δεν έχουμε την δυνατότητα της κατανάλωσης.
    Ξεμάθαμε να Ζούμε και γι αυτό ξεμάθαμε να αγαπούμε.

    Πολλά τα τριβελίσματα της σκέψης μου και σας τα χρωστώ, σε σένα και στο Παραμυθοσύντροφό σου.

    Την αγάπη μου

  6. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Το πρακτικό κομμάτι της ζωής Ευάγγελε μου, νομίζω πως έχει σημασία, η καθημερινότητα μας, γιατί δεν νομίζω πως κανείς χορταίνει με λόγια, όσο όμορφα ή σοφά και αν είναι! 😉

    Ζούμε άραγε με επίγνωση;
    Ξέρουμε τι θα πει, έχω επίγνωση, γιατί η επίγνωση είναι να βλέπεις από στιγμή σε στιγμή αυτό «που είναι»… τώρα.

    Ξέρουμε άραγε, τι θα πει ΖΩ;
    Το παρακάτω κείμενο, που προσωπικά αγαπώ πολύ, μιλάει για τη τέχνη της ζωής, που είναι κάτι που σίγουρα μαθαίνεται!

    https://ainafetst.wordpress.com/2012/10/13/lartdevivre/

    Προσωπικά βλέπω, πως πληρώνω τα λάθη μου, αλλά και πως τα λάθη μου, έχουν γίνει ο δάσκαλος μου! 😉

    ΑΦιλιά με πολλά πολλά όμορφα και ουσιώδη «τριβελίσματα»! . 🙂

  7. Ο/Η Marina Tsard. λέει:

    Ήξερα πως διαβάζω Κρισναμούρτι, πριν φτάσω στο τέλος και το δω.
    Οι σκέψεις μου όμως με πήγαν αλλού καθώς έβλεπα δύο από τις φωτογραφίες σου, εκείνη που τον ουρανό έχουν τυλίξει σύννεφα και εκεί που ο ουρανός είναι πεντακάθαρος. Τόσες εναλλαγές με φόντο την ίδια θάλασσα, τον ίδιο ουρανό.
    Έτσι και οι ζωές μας, πότε λάμπουν, πότε σκοτεινιάζουν, σαν ουρανοί στις υπάρξεις μας. Κι όλα είναι εντάξει όταν ξέρουμε να ζούμε την κάθε στιγμή και να μαθαίνουμε κάτι από αυτή.
    Πολύτιμη η αγάπη και προς εμάς και προς τους άλλους, γιατί δίχως αγάπη ο κόσμος θα ήταν μουντός.
    Σε φιλώ μαγισσούλα μου και σε ευχαριστώ που μας δίνεις τροφή για σκέψη! 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαίρομαι Μαρινάκι που μπήκες τόσο γρήγορα στο «νόημα»!
      Πολύ σωστά επισήμανες πως η διάθεση μας είναι όπως ο καιρός… και τώρα ακούω για τον καιρό! Πάλι από ζέστη θα πάμε στις βροχές!!! χαχαχα! 😉
      Τώρα θα θέσω ένα ερώτημα, γιατί δεν υπάρχει μέσα μας ισορροπία; (ούτε καλά, ούτε άσχημα), απλά ήσυχα;
      Δεν μπορώ να δεχτώ πως είναι στη φύση μας… κάτι άλλο φταίει, μήπως είναι το «εγώ» μας που απαιτεί και δεν μπορεί να ζήσει με αυτό που είναι και θέλει όλο κάτι άλλο;
      Νομίζω, πως ο καθένας μας, αν θέσει με σοβαρότητα αυτό το ερώτημα, η Ζωή θα του δώσει την απάντηση! 😉

      ΑΦιλιά πάντα τρυφερά! 🙂

  8. Πάντα αισθάνομαι ότι πολλοί άνθρωποι δεν αντέχουν την παρέα του εαυτού τους, και ξεσπάνε σε διάφορες δραστηριότητες φυγής, γιατί τους λείπει μια εσωτερικότητα. Και η εσωτερικότητα και γαλήνη έρχεται με το γνώθι σαυτόν…..και με την αγάπη. Αλλά πάντα είναι πολύ δύσκολα αυτά. Να τα προσπαθούμε, ωστόσο. Πολλά φιλιά Στεφανία μου :]]]

    * το πέλμα που δροσίζεται, δικό σου είναι;

  9. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Το πέλμα ή αλλιώς τα δακτυλάκια, είναι όντος τα δικά μου, Ειρήνη μου! 😉
    Περίεργη η τελευταία μου μέρα στη Σκιάθο, την προηγούμενη νύχτα έβρεχε συνέχεια, το πρωί ο ουρανός ήταν καθαρός, όταν αργότερα βρέθηκα στην παραλία, σκοτείνιασε επικίνδυνα, έτσι δεν κολύμπησα, απλά έβαλα μόνο την άκρη των ποδιών μου στο νερό και η διάθεση μου, παρόμοια! 😉
    Ναι καθώς γνωρίζουμε καλύτερα τις αντιδράσεις μας και μέσα απ΄τις σχέσεις μας, μαθαίνουμε για μας και αυτό σίγουρα δεν είναι εύκολο!

    ΑΦιλιά πολλά πολλά με όλη μου την αγάπη! 🙂

  10. Ο/Η aristea k λέει:

    Η αγαπητή Μαρίνα ακριβώς από πάνω μου,μου πήρε το σχόλιο! ☺ Ακριβώς το ίδιο σκεφτόμουν πριν καν φτάσω κάτω. Ήξερα ότι διάβαζα λόγια του Κρισναμούρτι, όχι γιατί συνηθίζεις να παραθέτεις αποσπάσματά του, αλλά για τα λόγια που διάβαζα και με ηρεμούσαν…. Και η αγάπη… δεν χρειάζεται αναλύσεις, απαντήσεις… απλά να υπάρχει…

    Υπέροχες και οι φωτογραφίες Στεφανία μου! Από τις αναρτήσεις που μπαίνω ολόκλη ρη μέσα!
    Φιλάκια καρδιάς! ♥

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Έτσι ακριβώς Αριστέα μου!
      Η αγάπη υπάρχει και είτε είσαι μέσα της είτε όχι…. τόσο απλά! 😉

      Πόσο χαίρομαι όταν τα λόγια του Κρισναμούρτι αγγίζουν τις καρδιές μας και μας φέρνουν ακόμα πιο κοντά!

      ΑΦιλιά με όλη μου την αγάπη! 🙂

  11. Θα συμπληρώσω στο εξαιρετικό απόσπασμα που μας χάρισες, μια φράση του Αγγελάκα, περί ευτυχίας:
    «Η ευτυχία είναι το ζητούμενο των ανόητων.
    Οι φυσικοί άνθρωποι ερωτεύονται την πληρότητα και τους κόπους της».

    Σαν να έβαλα τα πόδια μου στο νερό απόψε, πλάι στα δικά σου… και στήσαμε κουβεντούλα με θέα στον Θεό… όμορφα πέρασα. Να’σαι καλά, ηρέμησες τη σκέψη μου.
    Καλό βράδυ!

  12. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Είδες Μαρία μου, πόσο απλό είναι, να κάτσουμε δίπλα δίπλα και ν’ αφήσουμε λίγα λόγια αγάπης να δροσίσουν τις καρδιές μας;… Ίσως γιατί οι φυσικοί άνθρωποι που είναι ερωτευμένοι με τη ζωή, δεν ψάχνουν την ευτυχία, είναι ευτυχής! 🙂

    ΑΦιλιά και καλό μας απογευματάκι! 🙂

  13. Ο/Η Γιώργος-Hengeo λέει:

    Όμορφη ανάρτηση. Όντως, μόνο η εσωτερική μας πυξίδα μπορεί να μας αποκαλύψει την πορεία και το νόημα σε αυτή τη ζωή..
    Πολλά ΑΦ!

  14. Ο/Η Χαρά Θ. λέει:

    Καλή σου μέρα Μαγισσούλα!
    τα κατάφερες και σήμερα χάρη στο μαγικό ραβδάκι που λέγεται Κρισναμούρτι! Αυτός κι ο Γκάντι,έχουν μία αφοπλιστική σοφία που σε μαγεύει και σε γαληνεύει,λέγοντας τις πιο απλές αλήθειες. Μακάρι να τις άκουγαν περισσότεροι άνθρωποι,ίσως ο κόσμος μας νάταν καλλίτερος
    Αφιλάκια πολλά μ όλη μου την καρδιά

  15. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλησπέρα αγαπημένη μου Χαρά!
    Όσο πιο πολλοί μπορούν ν’ ακούσουν με τη καρδιά τους αυτά τα τόσο απλά λόγια, τόσο και πιο πολλοί ελευθερώνονται απ΄τις φυλακές που οι ίδιοι έχουν φτιάξει για τους εαυτούς τους… και αυτό γίνεται ντόμινο! 😉

    ΑΦιλιά πάντα καρδιάς (το ξέρεις πια!) 🙂

  16. Ο/Η Lysippe λέει:

    Πόσο απολαμβάνω -και γαληνεύω απίστευτα!- κάτι τέτοιες αναρτήσεις σου, αγαπημένη μου μαγισσούλα – απ’ το δικό σου κείμενο μέχρι και το τελευταίο σχόλιο κάποιου φίλου εδώ.

    Η ζωή χωρίς αγάπη είναι τόσο μάταιη κι άνοστη – και σαφώς, αν δεν κάτσουμε να μας αφουγκραστούμε, δεν πρόκειται η «γλώσσα» μας να πιάσει όλο το μεγαλείο τής γεύσης της. Γιατί αν δεν μπορούμε να έχουμε αρμονική κι ουσιαστική επαφή/σχέση με τον εαυτό μας, δεν ξέρω κατά πόσο βαθιά, ουσιώδης και υγιής είναι η επαφή μας και το δέσιμό μας με τους άλλους (κατά ένα ποσοστό, τουλάχιστον!). Βέβαια, δεν ξέρω… Απλές σκέψεις κάνω. Είναι πολύ νωρίς για να έχω έτοιμες απαντήσεις. Προς το παρόν, προσπαθώ να αγγίζω και να πιάνω «παράθυρο» και να παρατηρώ. Και το δικό σου «παράθυρο», μου δίνει αξιοθαύμαστη τροφή και θέα. 🙂

    Φιλιά πολλά, Στεφανία μου. Να είσαι καλά που σκαρώνεις τέτοια μικρά συμπόσια και μας προσφέρεις τόση ευχαρίστηση.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Προσωπικά νομίζω πως εκτός απ΄ τις ίδιες μας τις αναρτήσεις μας, ενδιαφέρον έχουν τα σχόλια των φίλων μας, όπως επισήμανες…όταν φυσικά δεν είναι του στιλ:
      «Τι ωραία αυτά που γράφεις» ή «Να περνάς καλά» ή οτιδήποτε τυπικό και μη προσωπικό!
      Αν έχεις λίγο χρόνο να διαθέσεις απ’ τη μελέτη σου (που ελπίζω να πηγαίνει καλά!) διάβασε τα σχόλια στο Link «σχέσεις» πιο πάνω, είμαι σίγουρη πως θα σ’ ενδιαφέρουν και υπάρχει πάντα η πιθανότητα να γνωρίσεις και bloggers που δεν ξέρεις… κάπως έτσι συνάντησα εσένα και μπήκα και στο blog σου, αν θυμάμαι καλά ήταν από του hengeo! 😉

      ΑΦιλιά πολλά πολλά, με αγάπη στις καρδιές μας! 🙂

      ΥΓ: Χαίρομαι που πέρασες όμορφα στο συμπόσιο μας!

      • Ο/Η Lysippe λέει:

        Μαγισσούλα στο όνομα, μαγισσούλα και στη χάρη!! Μόλις μπήκα και διάβασα και την ανάρτηση και τα σχόλια. Απόλαυση αυτές οι συζητήσεις που εφάπτονται σε θέματα τόσης ζωτικής σημασίας. Αυτό που κρατάω είναι πως μέσα από τις σχέσεις υπάρχει η δυνατότητα της αυτοανακάλυψης και της αυτογνωσίας. Πόσο αλήθεια. Και πόσα μαθαίνουν κι οι δύο εξίσου, ο ένας απ’ τον άλλον, μ’ αυτή την αλληλεπίδραση – η οποία σε πηγαίνει όλο και πιο ψηλά, όταν κατορθώνεις να αφήνεις κάτω βαρίδια που δεν είναι τίποτε άλλο παρά βάρος και δηλητήριο.

        Το διαβασματάκι καθυστέρησε πολύ, γιατί είχα πρόβλημα με το λάπτοπ (κι ό,τι έχω για την σχολή είναι εκεί μέσα). Πρώτα έφαγα μέρες με το τροφοδοτικό που παρήγγειλα, και μετά που το πήγα σε τεχνικό να μου αλλάξει την υποδοχή, καθώς δεν έκανε καλή επαφή με το βύσμα του τροφοδοτικού, έχανε. Τώρα όλα καλά, όμως.
        Σ’ ευχαριστώ πολύ! 🙂

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          Και ξέρεις ένα μεγάλο μυστικό;
          Αν δεν ξεφορτωθούμε τις αναμνήσεις που μας κρατούν δεμένους με το παρελθόν, δεν θα έχουμε τη δύναμη να προχωρήσουμε μπροστά με φρεσκάδα… οι αναμνήσεις είναι χρήσιμες μόνο αν μας μαθαίνουν να μην επαναλαμβάνουμε τα ίδια λάθη! 😉

          Καλή μελέτη εύχομαι τώρα πια… και εμείς δεν χανόμαστε!

          ΑΦ! καρδιάς! ❤

  17. Ο/Η ασωτοςγιος λέει:

    τα ξέρω αυτά τα σύννεφα και τα κύματα , λυπάμαι που δε καταφέραμε να τα πούμε με το τρελλο θεοτρελλο Αύγουστο που ζω αλλα μόλις μου έκανες ένα δωρακι αρχικά να ξανά νοιξω το αγαπημένο βιβλίο και δεύτερο μήπως και το βρω στο λυχνάρι και το κάνω δώρο σε μια φίλη

  18. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Σε είχα στο νου μου Νίκο και αυτό κάθε φορά που περνούσα έξω απ΄ την περιοχή σου, σκεφτόμουν τις τόσες όμορφες συζητήσεις που θα κάναμε ζωντανά… αλλά δεν είχα αυτοκίνητο να έρθω να σε δω και ειδικά τις ώρες που εσύ ήσουν σχετικά ελεύθερος και αυτή μου η εξάρτηση μου στοίχισε και δεν μιλώ για τα τερτύπια του καιρού… ναι, θεότρελο καλοκαίρι (ακόμα!), για σκέψου να κάνεις διακοπές με 7 παιδιά που τα τρία να είναι τρίδυμα, χαχαχα! 😉

    Καλά να είμαστε και δεν πρόκειται να χαθούμε!
    Για πιο βιβλίο μιλάς, γράψε μου τον τίτλο να σου το στείλουμε αν δεν το βρεις!

    ΑΦιλιά καρδιάς και καλή δύναμη για το υπόλοιπο καλοκαιράκι! 🙂

  19. Εγώ Μαγισσούλα μου που δεν ξέρω αν έχω περάσει την πόρτα του εαυτού μου…όποτε έρχομαι εδώ.. ο Κρισναμούρτι μπαίνει μέσα μου που με κάνει κι ψάχνομαι..οι σκέψεις του απλές . και όμορφες κατά εμένα…..σε ευχαριστούμε που βάζεις και εσύ τα αποσπάσματα τα του που… διαβάζοντας τα .ίσως να γινόμαστε και εμεις στις δικές μας σκέψεις καλύτεροι…θα συμφωνήσω μαζί του..(αλήθεια και ποιος δεν θα συμφωνήσει.). με το απλό και αληθινό…η αγάπη είναι ο Θεός…..έμαθα παλι πράγματα ερχόμενη εδώ…σε ευχαριστωωωω…. φιλακιααααα να έχεις μια όμορφη εβδομαδα… !!! 🙂

  20. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Και την απάντηση Ρούλα μου, στο τόσο τρυφερό σου σχόλιο, μπορείς να τη διαβάσεις στην σημερινή ανάρτηση- επέτειο των 30 χρόνων απ΄ τη πρώτη ζωντανή μου γνωριμία με τον Κρισναμούρτι! 😉

    ΑΦιλιά πολύ τρυφερά και εύχομαι να έχεις μια όμορφη βδομάδα! 🙂

  21. Ο/Η Π.......Ξωτικό λέει:

    απίθανη η πρώτη φωτό !!!!!!! τι άλλο θές ο άνθρωπος 😉
    άντε και μια καλή παρεούλα για να μοιράζεσαι και…. ιδού ο Παράδεισος 😉
    γύρισαααααααα (το ααααααα έχει ……απ’όλα μέσα )

    (πολύ γέλασα με το πιτσιρικομάνι !!!!!! )
    Περισσότερες ……φιλοσοφίες από Σεπτέμβρη όμως 😉
    φιλούδιαααααααααααααααΑ !!!

  22. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Έτσι ξωτικούλι μου, το να μπορείς να μοιράζεσαι τις καθημερινές μικρές στιγμές της ζωής σου με αυτούς που αγαπάς και σ’ αγαπούν, είναι ο Παράδεισος, αλλά πρέπει να ξέρεις και να το εκτιμάς! 😉
    Περιμένω τώρα ν’ ακούσω τα δικά σου «διάφορα» ααααααααααααααααααα! 😉
    προς το παρόν πιάσε αμέτρητα ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλιά! 🙂

Σχολιάστε

