Μια διαφορετική επέτειος!

Στα πέντε χρόνια blogging, όλοι πια έχουν πάρει «μυρωδιά» πως κατά διαστήματα αναδημοσιεύω κείμενα ή video του Κρισναμούρτι και χαίρομαι γιατί διαπιστώνω από τα σχόλια σας, πως αυτό στους περισσότερους δίνει χαρά, έτσι σήμερα αισθάνθηκα την ανάγκη να  μοιραστώ μαζί σας την επέτειο των τριάντα χρόνων γνωριμίας μαζί του όπως και να μοιραστώ μαζί σας αυτό το ταξείδι… γιατί είναι ένα πανέμορφο ταξείδι!

.

krishnamurti_quote

Σήμερα λοιπόν ο Παραμυθοσύντροφος και η ίδια κλείνουμε 3ο χρόνια απ΄τη πρώτη μας ζωντανή επαφή μαζί με τον Κρισναμούρτι, στη συνέχεια πριν πεθάνει (πέθανε το 1986) τον συναντήσουμε προσωπικά αρκετές φορές, στην Αγγλία, στις Ινδίες, μας είχε ακόμα καλέσει να φάμε μαζί του, τότε που βρισκόταν στην Ελβετία…

.

120222-Jiddu+krishnamurti+quotes+5

Η προσωπική μου επαφή μαζί του, όπως και η διδασκαλία του, μου άλλαξαν εντελώς τη ζωή… και αυτό είναι κάτι ζωντανό που εξακολουθεί και έχει καθημερινά τη δυναμική του.
Επίσης ίσως οι περισσότεροι να γνωρίζεται, πως ο Παραμυθοσύντροφος μου, έχει μεταφράσει πάνω από 25 βιβλία του, ενώ η ίδια τέσσερα.

Για όσους δεν έχουν δει το παρακάτω video, νομίζω πως θα έχουν μια σαφέστερη εικόνα του Κρισναμούρτι όπως και της διδασκαλίας του.

.

.

Δεν θα σας ζαλίσω με περισσότερες λεπτομέρειες, αλλά θα σας παραπέμψω στο blog του συζύγου μου που είναι και ο ηθικός αυτουργός της δικής μου… ας πούμε εμπλοκής-εργασίας!
Ο τίτλος της ανάρτησης: «Σαν σήμερα, τριάντα χρόνια πριν».

Καλή βδομάδα εύχομαι να έχουμε όλοι μας!

.

 

 

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

32 Responses to Μια διαφορετική επέτειος!

  1. Ο/Η Χαρά Θ. λέει:

    Αυτό λέγεται τύχη -λαχείο,να συναντήσεις έναν άνθρωπο μύθο και νάχεις μαζί του τέτοια στενή σχέση.Σας ζηλεύω,με την καλή έννοια πάντα
    Αφιλάκια πολλά αγαπημένη μου μαγισσούλα(πως μπορεί να μην μάγεψες και κείνον;;;)

  2. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Η δική μου τύχη- λαχείο όμως Χαρά μου, είναι να έχω επικοινωνία με άτομα που εκτιμούν αυτό το ταξείδι…
    Αισθάνομαι βαθιά, πως πρέπει να επιστρέψω ότι έχω πάρει και ότι εξακολουθώ να παίρνω…

    ΑΦιλιά καρδιάς με όλη μου αγάπη! 🙂

  3. Ο/Η lefti λέει:

    Χαίρομαι τόσο που τον είδατε και τον ακούσατε από κοντά..θεωρώ πως η προσωπική επαφή μαζί του ( αλλά και η ενασχόληση σας με την μετάφραση βιβλίων του ) ήταν …mind -blowing ( άντε τώρα αυτό να το αποδώσω ελληνιστί..δεν μου βγαίνει..) και γενικώς η εμπειρία σαν εμπειρία μοναδική..
    Και χαμογελώ σαν μικρό παιδι κάθε φορά που μιλάς γι αυτόν.
    Καλή εβδομάδα Μαγισσούλα μου 🙂
    AΦιλιά Πολλά!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Όντος Ελευθερία μου, μεταφράζοντας και συγχρόνως μελετώντας τον Κρισναμούρτι, υπάρχουν εκφράσεις και λέξεις που η πλούσια ελληνική μας γλώσσα δεν μπορεί να αποδώσει πλήρως… όπως το «I am involved» (στην μελέτη του Κ) που ήθελα να γράψω στην ανάρτηση μου και έβαλα τη λέξη «εμπλοκή»!!! (έχω εμπλακεί στη μελέτη!!!) 😉

      Εύχομαι να κρατήσεις τη φρεσκάδα και το χαμόγελο μικρού παιδιού, γιατί η «εργασία» που καλούμαστε να κάνουμε θέλει πολύ φρεσκάδα!

      ΑΦιλιά πολλά πολλά! 🙂

  4. Ο/Η V λέει:

    Γλυκιά μου Άιναφετς…… Τι κάνεις;
    Πόσο καιρό έχουμε να τα πούμε……. Πόσο πολύ μου έλειψες….
    Δεν θα πούμε πολλά τώρα (τα κρατάω να τα πούμε μαζεμένα τη σωστή ώρα)

    Αν βρείς λίγο χρόνο πέρνα από τα μέρη μου, έχω καλά νέα….

    Φιλιά πολλά

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Συχνά σε είχα στο νου μου, γλυκιά μου Βαλίνα και αναρωτιόμουν τι κάνεις!
      Σταμάτησα να σου γράφω και με mail, γιατί αισθανόμουν ότι ήθελες το χρόνο σου για να επιστρέψεις δυναμικά… όπως και έκανες! 😉

      Σίγουρα έχουμε πολλά να πούμε, έτσι θα σε περιμένω όταν εσύ κρίνεις πως ήρθε η ώρα!
      Προς το παρόν, σίγουρα θα βρω χρόνο να διαβάσω το βιβλίο σου!

      ΑΦιλιά πάντα μέσα απ’ τη καρδιά μου! 🙂

      ΥΓ: εσύ επίσης μπορείς να διαβάσεις τις προηγούμενες μου αναρτήσεις για να δεις πώς περνούσα… δεν είναι όλες φιλοσοφικές! 😉

  5. Ο/Η Lysippe λέει:

    Μέσα από σένα τον έμαθα τον Κρισναμούρτι. 🙂

    Πόσο σπουδαίο πράμα η εκ του σύνεγγυς επαφή με κάποιον που εκτιμάς και θαυμάζεις τόσο, πόσο μάλλον δε όταν είναι και τέτοιου βεληνεκούς και τέτοιας σπάνιας κοπής προσωπικότητα. Είστε πολύ τυχεροί.

    ΑΦ πολλά!!! ❤

  6. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Χαίρομαι πολύ πολύ Αναστασία μου, που έμαθες από μένα τον Κρισναμούρτι, ελπίζω να σου δοθεί και η ευκαιρία να τον μελετήσεις καλύτερα, όταν φυσικά θα έχεις τελειώσει με τις τωρινές σου υποχρεώσεις…
    Δεν πιστεύω στη τύχη, πιστεύω απλά, πως αν είναι κάτι να συμβεί στη ζωή μας θα συμβεί… η ζωή, μας δίνει πολλές τέτοιες ευκαιρίες, φτάνει να έχουμε τα μάτια μας ανοιχτά και να μη φοβόμαστε να ξεκουνηθούμε απ΄τη βολή ή την ρουτίνα μας! 😉

    ΑΦ! πολλά πολλά! 🙂

  7. Είναι όντως μια ξεχωριστή επέτειος ίσως εφάμιλλη με τα γεννέθλια…είναι η μέρα που κάνεις μια στροφή και αλλάζεις πορεία στη ζωή σου…
    Όποτε μπορείς θα ήθελα να μάθω κι από εσένα όλες τις λεπτομέρειες (πως ένοιωσες, τι σου έκανε εντύπωση κλπ) από τις συναντήσεις σας με τον K γιατί…

    “Θα πήγαινα σε κάποιον που τον είχε γνωρίσει και μέσα απ’ αυτόν θα αποκτούσα μια αίσθηση του πώς ήταν. Θα περπατούσα μίλια για να μιλήσω με κάποιον που ήταν μαζί του: «Ήπιατε το νερό, πώς είναι;»” The Life and Death of Krishnamurti by Mary Lutyens

    “σ’ εκείνους που θα ξέρουν ότι μ’ έχετε γνωρίσει και θα ταξιδεύουν μίλια για να σας συναντήσουν και να σας ρωτήσουν για μένα, θα πρέπει να μπορείτε να μεταφέρετε, το άρωμα αυτού του ανθρώπου που γνωρίσατε” The Years of Fulfilmen by Mary Lutyens

    ΑΦ και Happy birthday to you!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστώ Δημήτρη για τις ευχές, ξέρεις πολύ καλά, πως όταν οι ευχές είναι ειλικρινείς, πάνε κατ’ ευθεία στη καρδιά και ειδικά όταν είναι από κάποιον που τα τελευταία χρόνια η διδασκαλία του Κρισναμούρτι του… έχει αλλάξει τα φώτα!!! 😉

      Ο Κ στην συνάντηση μας στην Ελβετία, μου έδωσε την αίσθηση ενός εντελώς απλού και φιλικού ανθρώπου, μου έκανε ερωτήσεις που πιο πολύ είχαν να κάνουν με τη διαχείριση του νοικοκυριού μου, παρά με οτιδήποτε άλλο προσωπικό! Όταν τρώγαμε μ’ έπιασε άγχος γιατί μας έλεγε όλο ανέκδοτα και δεν έτρωγε!
      Τ’ «αλλά» (γιατί υπάρχουν «άλλα») θα τα πούμε από κοντά, ελπίζω πολύ σύντομα! 😉

      ΑΦ! με όλη μου την αγάπη! 🙂

  8. Ο/Η kovovoltes λέει:

    Το ταξίδι, το κάθε ταξίδι για τον κάθε άνθρωπο, μικρό ή μεγάλο, είναι η ουσία της ΖΩΗΣ. Όλα όσα αντικρύζεις και νιώθεις και μετουσιώνεις σε πράξεις. Σωστά; 😉

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Σιγουρα είναι έτσι βολτίτσα μου, φτάνει αυτό το ταξίδι να σου μάθει πράγματα για σένα και να σε αλλάξει, (όπως λέγεται στο παραπάνω video). Επίσης είναι καλό να ξέρουμε πως πολύ πολύ λίγοι πραγματικά ενδιαφέρονται βαθιά για κάτι τέτοιο, οι περισσότεροι ενδιαφέρονται μόνο πως θα καλοπεράσουν… βλέπεις το ταξίδι είναι δύσκολο και οδυνηρό! 😉

      ΑΦιλιά πάντα πολύ τρυφερά! 🙂

  9. Ο/Η dodo λέει:

    Περιγράφεις μιάν επέτειο όχι γέννησης, αλλά ΑΝΑγέννησης.
    Λίγοι και ξεχωριστοί έχουν κάτι τέτοιο να θυμούνται- συγχαρητήρια!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και αυτή η ΑΝΑγέννηση Ελένη μου, φαίνεται πως παίρνει μια ζωή για να ολοκληρωθεί, με πολλά πολλά σκαμπανεβάσματα, οπισθοδρομήσεις… βασικά θέλει επιμονή και υπομονή με τον εαυτό μας…αυτό το «εγώ» δεν το βάζει κάτω τόσο εύκολα! 😉
      Ευχαριστώ…

      ΑΦιλιά καρδιάς! 🙂

  10. Ο/Η Hengeo λέει:

    Τυχερή που τον γνώρισες από κοντά!
    Καλή εβδομάδα και πολλά ΑΦ!

  11. Ο/Η Margo λέει:

    Εφέτος το καλοκαίρι μαγισσούλα μου επέλεξα Κρισναμούρτι. «Το ξύπνημα της νοημοσύνης» και είναι το πρώτο που διαβάζω μετά από όσα έχεις δημοσιεύσει φυσικά. Με τέτοια συναπαντήματα όπως το δικό σας με το δικό του ή το δικό μου με εσάς νιώθω πόσο αλήθεια είναι πως καθόλου τυχαίοι δεν είναι οι άνθρωποι που συναντούμε στη ζωή μας. 🙂

    Στο βίντεο η ερώτηση «γιατί δεν αλλάζετε» όπως την κάνει εκείνος, είναι καθηλωτική!

    υ.γ. έχω χάσει πολλά, αρχίζω αμέσως να πηγαίνω προς τα πίσω 😉

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Σίγουρα Margo μου τίποτα δεν είναι τυχαίο… αλλά «συν Αθηνά και χείρα κίνει», πολλοί είναι αυτοί που διαβάζουν εδώ ή άλλου στο διαδίκτυο κείμενα του Κρισναμούρτι, αλλά πόσοι πραγματικά θα πιάσουν ένα βιβλίο του και θα το μελετήσουν… και πόσοι τελικά θα ξεκινήσουν αυτό το μοναχικό και εξαιρετικά επίπονο ταξίδι;
      Μεγάλη έκπληξη! «Το ξύπνημα της νοημοσύνης», είναι τρία βιβλία που μετέφρασα η ίδια πριν αρκετά χρόνια, πιο από τα τρία διαβάζεις;

      Ελπίζω να είχες και να έχεις ένα όμορφο καλοκαίρι, χωρίς πολλά απρόοπτα! 😉

      ΑΦιλιά πολλά πολλά στα μαγισσόπουλα, ιπτάμενα και μη! 🙂

      • Ο/Η Margo λέει:

        Ξεκίνησα ανάποδα με το τρίτο της τριλογίας. Όμως ενώ το έχω από τον Ιούλιο τώρα ξεκινώ να διαβάζω λίγο λίγο. Είχαμε απρόοπτα εφέτο το καλοκαίρι όχι και τόσο ευχάριστα για ένα από τα αδέλφια μου αλλά όλα δείχνουν πως όλα θα διορθωθούν. 🙂
        Και επειδή οι γονείς μου είναι κοντά του για να βοηθήσουν έχω γίνει βοσκός, τυροκόμος, πτηνοτρόφος και όλα τα συναφή 😉

        Πολλά ΑΦιλάκια από όλους μας 🙂 🙂 🙂

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          Καλημέρα Margo μου!
          Πολύ λυπάμαι για τα απρόοπτα και εύχομαι τώρα που μιλάμε, όλα να έχουν διορθωθεί… Ξαφνικά θυμήθηκα πόσο σε κούραζαν τα καλοκαίρια και περίμενες να έρθει ο χειμώνας να μπουν τα πράγματα σε μια σειρά… λίγο υπομονή ακόμα! 😉

          Καθόλου δεν πειράζει που ξεκίνησες με το τρίτο βιβλίο, βλέπεις στα Αγγλικά είναι ένα βιβλίο, με ομιλίες του Κ σε τρις διαφορετικές περιοχές του πλανήτη. Στην Ελλάδα ο εκδότης προτίμησε να το κόψει στα τρία για λόγους εμπορικούς.
          Και φυσικά για να μπορέσει να το διαβάσει κανείς, καλό είναι να έχει κάποια σχετική ησυχία… χμ! 😉

          ΑΦιλιά με πολύ πολύ αγάπη στα τέσσερα σας! 🙂

  12. Ο/Η aristea k λέει:

    Στεαφανία μου, σε διάβασα το πρωί στη δουλειά, αλλά δεν προλάβαινα να δω και το βίντεο και ήρθα από το σπίτι. Ξέρεις την αγάπη μου για τον Κρισναμούρτι και πόσο προσεχτικά βλέπω όλα τα βίντεο. Πρωτοδιάβασα για αυτόν το ‘ 93, 23 χρόνων κοριτσόπουλο ( να’ναι καλά ο Μπουσκάλια που μου είχε «συστήσει» μέσα από το βιβλίο του προσωπικότητα κι ολοκλήρωση, όλες τις σπουδαίες μορφές από το Χριστό ως τις μέρες μας που θα έπρεπε να μελετήσω βαδίζοντας προς στο δρόμο για τη προσωπική μου ολοκλήρωση.
    Εδώ γοητεύτηκα με τις επιλογές σου . Το ότι είχατε την τύχη να τον γνωρίσετε κι από κοντά …τι να πω; Κάπως, με κάποιο τρόπο αισθάνομαι κι εγώ τυχερή!
    ( σε σχέση με το σημερινό βίντεο…αυτή η επιφανειακή εξέταση των πραγμάτων με ανησυχεί πάντα κι έχω το νου μου. Στη βιασύνη μας πάνω είναι τόσο εύκολο να μένουμε στα επιφανειακά)
    Σε φιλώ γλυκά, και χαίρομαι για το διαδικτυακό μας συναπάντημα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αν εσύ χαίρεσαι, μια, Αριστέα μου, τι να πω η ίδια;
      Κατ’ αρχάς και απ΄τις δικές σου αναρτήσεις, φαίνεται πως τίποτα απ΄ότι κάνεις ή λες, μένει στην επιφάνεια, (ακόμα και το ντεκουπάζ!) εξάλλου και εσύ έχεις δημοσιεύσει κείμενο του Κρισναμούρτι! 😉
      Η επικοινωνία είναι το ζητούμενο και αυτή κυλάει, όταν τ’ άτομα που συναντιούνται βρίσκονται στα ίδια μήκη κύματος, έτσι δεν είναι;
      Έτσι, είμαι και η ίδια τυχερή, που χάρη στο blogging, μπορώ και επικοινωνώ και μάλιστα συναντώ και ζωντανά πολλούς από σας… αυτές δε οι ζωντανές συναντήσεις εκτός από συγκίνηση, έχουν πραγματική χαρά, γι αυτό ελπίζω πως κάποια στιγμή θα βρεθούμε και τα δυο μας ζωντανά!

      ΑΦιλιά με όλη μου την αγάπη και εύχομαι καλή συνέχεια! 🙂

  13. Ο/Η kat. λέει:

    «παραμυθοσύντροφος».. τι όμορφο που τον αποκαλείς έτσι.. και τόσα χρόνια μετά..
    θεωρώ πως είναι ευλογία να υπάρχει αγάπη και σεβασμός στα ζευγάρια μετά από χρόνια.. δεν το συναντάς συχνά!

    να είστε πάντα καλά.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ένας «παραμυθοσύντροφος» Κατ. μου, δεν είναι απαραίτητο να είναι παραμυθένιος, αντίθετα για να αποκαλείται έτσι, πρέπει να είναι πραγματικός σύντροφος και ας έχει ελαττώματα και ας πέρασε η σχέση και από τα σαράντα κύματα (!)…
      Οι σχέσεις θέλουν πολύ φροντίδα για ν’ ανθίσουν και το να δέχεται κανείς τον άλλον και τα πράγματα στη ζωή του «έτσι όπως είναι», είναι η αρχή της σοφίας… αυτό είναι που έμαθα χάρη στον Κρισναμούρτι! 😉
      Το μεγάλωμα ενός παιδιού, θέλει αγάπη και πολλές προσωπικές θυσίες και σου εύχομαι να έχεις πάντα τη δύναμη να μεγαλώνεις όμορφα το «μπισκοτάκι» σου!

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και στους τρις σας! 🙂

  14. Θεϊκή τύχη να τον γνωρίσετε από κοντά. Και μάλιστα σε καιρούς ευμάρειας, που οι πνευματικές αναζητήσεις δεν ήταν στο φόρτε τους. Η αναφορά σου στο σύντροφό σου, οι διηγήσεις σου και τα αποσπάσματα που κατά καιρούς βάζεις, αφήνουν μια γλυκιά αύρα πίσω τους…
    Να είστε καλά!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και όταν Μαρία μου, αυτή η γλυκιά αύρα έχει και αποδέκτες, τότε η χαρά που νιώθω είναι τεράστια!
      Νομίζω πως στην ανθρωπότητα κατά καιρούς, εμφανίζονται φωτισμένα άτομα (όπως πχ και ο Κρισναμούρτι) που δίνουν μια ώθηση και με το έργο τους βοηθούν αυτούς που έχουν αποφασίσει να γνωρίσουν τους εαυτούς τους και να εργαστούν για το καλό της ανθρωπότητας… το παραπάνω video είναι ένα μικρό λιθαράκι προς αυτή την κατεύθυνση!

      ΑΦιλιά καρδιάς και καλή δύναμη! 🙂

  15. Ο/Η Antriana..Io λέει:

    είναι πολύ σπουδαίες αυτές οι συναντήσεις… σου μένουν για πάντα χαραγμένες στη μνήμη και τησ σκέψη. Κάπως έτσι νιώθω κι εγώ με μια καθηγήτρια μου που γνώρισα στο πανεπιστήμιο. μου έχουν μείνει πολλά λόγια της χαραγμένα στο μυαλό μου και συχνά τα ανακαλώ για να δω τι άλλο μπορώ να κερδίσω από εκείνη…
    Θα επιστρέψω αύριο να δω και το βίντεο, προς το παρόν πολλά φιλιά για ένα όμορφο βράδυ.. 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Έτσι ακριβώς Αντριάνα μου, συναντήσεις που να μετρούν στη ζωή μας, μπορεί να έχει κανείς και με άτομα της διπλανής πόρτας που λένε, φτάνει να είναι κανείς ανοιχτός ν’ ακούσει τον άλλον… θυμάμαι να έχεις αναφερθεί και εσύ στις αναρτήσεις σου, σε άτομα που σου έκαναν αυτό που λέμε «κλικ»! 😉
      Βασικό θέμα είναι να πάψουμε να φοβόμαστε και να τολμήσουμε αυτό το μοναχικό ταξίδι!

      Χαίρομαι να σε διαβάζω, γιατί είσαι ένα νέο κορίτσι που έχει μπροστά του όλη του ζωή και είμαι σίγουρη πως θα την χειριστείς σωστά!

      ΑΦιλιά με όλη μου την αγάπη! 🙂

  16. Ο/Η Σούλη λέει:

    Τι είμαστε, τελικά, καλή μου μαγισσούλα? (με βάση το βιντεάκι που ανάρτησες). Μία αλληλουχία εξαρτήσεων? Ή μήπως, όπως είπε κάποιος φιλόσοφος, ευχόμαστε σύμφωνα με τις ελπίδες μας και ενεργούμε σύμφωνα με τους φόβους μας? Όπως και να έχει, η δύναμη της συνήθειας, κάνει δυσκολότερη την επιλογή της οποιαδήποτε αλλαγής. Και όταν λέω «αλλαγή» εννοώ αλλαγή προς το «ανώτερο» των περιστάσεων, των όποιων περιστάσεων της ζωής μας.
    Δε θα σταθώ όμως εδώ, παρά στο γεγονός της γνωριμίας σας με αυτόν τον Άνθρωπο, που στάθηκε η αφορμή να αναρτήσεις και να θυμηθείς την επέτειο. Τη γνωριμία που σας έκανε να σηκωθείτε λίγο ψηλότερα, να δείτε κάποιες από τις πτυχές της ζωής σας λίγο διαφορετικά, που γέμισε την ψυχή σας λίγο παραπάνω, που άφησε λιγότερα κενά στους διαδρόμους του μυαλού σας.
    Όμως, κανένας Κρισναμούρτι ή άλλος αντάξιος του, δε θα είχε τη δυνατότητα να το πράξει, αν εσείς οι ίδιοι δεν είχατε αφήσει την πόρτα του «είναι» σας ανοιχτή, να τον καλοδεχθείτε. Κάνατε πράξη μία από τις θεμελιώδεις αρχές της ζωής. Ότι «το υπάρχειν δεν ταυτίζεται, ούτε περατούται στο οράν». Αντιλαμβάνεσαι τι εννοώ.
    Από τη σημερινή μου επικοινωνία μαζί σου, διαβάζοντας και τα επισυναπτόμενα του Παραμυθοσυντρόφου σου, κρατώ αυτό που γράφεις στην αρχή του κειμένου σου: Το πανέμορφο ταξίδι .. που με ταξίδεψε και μ’ έκανε να χαμογελάσω από αγαλλίαση.:)
    ΑΦιλιά! με αγάπη.
    Φρίντα

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Οι εξαρτήσεις μας είναι που μας κρατούν δεμένους στη συνήθεια, αλλά νομίζω πως αν κάποια ευλογημένη στιγμή αποκτήσουμε επίγνωση όλου αυτού του φορτίου, μπορούμε να το ξεφορτωθούμε… φυσικά θέλει δουλειά, συνεχή δουλειά και πολύ ενέργεια, βασικά θέλει πάθος!!!
      Κάθε σου σχόλιο Φρίντα μου, με γεμίζει χαρά γιατί αισθάνομαι πως η μια νιώθει την άλλη και σ’ ευχαριστώ που σχολιάζεις σε βάθος τις αναρτήσεις μου!

      Καλό ταξίδι λοιπόν στους τολμηρούς που δεν θα φοβηθούν ν’ ανοίξουν τη καρδιά τους και ν’ αφήσουν κατά μέρος τις εξαρτήσεις, τις προσκολλήσεις και τις χιλιάδες ιδέες που κουβαλούν!

      ΑΦιλιά με πολύ πολύ αγάπη! 🙂

  17. Ο/Η ekfrasou λέει:

    Kαλημερα Στεφανια μου!
    Καλο Φθινοπωρο να εχουμε!
    Τι επετειος ειναι αυτη; Ποσοι τυχεροι και οι 2 που τον γνωρισατε και φαγατε και μαζι! Και αυτος βεβαια τυχερος γιατι και εσεις ειστε υπεροχες προσωπικοτητες! Η καλοσυνη σας φαινεται απο παντου!
    Χαιρομαι παντα οταν διαβαζω διδαγματα σου! Μεσω εσου τον ανακαλυψα εγω. Θα τον γνωρισω οσο μπορω μεσω οσων μοιραζεσαι μαζι μας. Εξαλλου το εργο του ανθρωπου μενει για παντα!

    Φιλακια πολλα αγαπημενη μου!

  18. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλό φθινόπωρο εύχομαι Κική μου, με πολλές πολλές όμορφες δημιουργίες!
    Χαίρομαι που σου αρέσουν τα διδάγματα του, αυτό δείχνει πως έχεις μέσα σου στοιχεία αναγνώρισης και εύχομαι κάποια μέρα να έρθει η στιγμή ν’ αποκτήσεις και κάποιο του βιβλίο! 😉

    ΑΦιλιά πολύ χαμογελαστά! 🙂 🙂 🙂

Σχολιάστε

