Ψάχνοντας να ντύσω…

Το πρωί, ειδικά το καλοκαίρι, μόλις ανοίγω τα παντζούρια, μου αρέσει να περπατώ ξυπόλυτη στο κήπο. Σήμερα όμως το πρωί, καθώς πατούσα τα ξερά φύλλα που είχαν πέσει απ΄τη κλαίουσα, αισθάνθηκα πως το φθινόπωρο είναι πια πολύ κοντά.
Φωτογράφισα τα βήματα μου…

«Η ευωδιαστή Σου αναπνοή,
όπως η πρωινή αύρα,
έφτασε στην ηρεμία του κήπου,
μου έδωσες νέα ζωή
και έγινα η λιακάδα
και η σκιά Σου».

Ρουμί.

.

31082014312

31082014313 31082014311

31082014314

Αργότερα, ο Παραμυθοσύντροφος μου και η ίδια βρεθήκαμε στη θάλασσα του Ευβοϊκού, παρόλο που ήταν Κυριακή που είναι μέρα πολυκοσμίας, τα πράγματα ήταν αναπάντεχα ήσυχα, ίσως επειδή φυσούσε!

310820141896

31082014325

31082014322

Ψάχνοντας να ντύσω, αυτό το ήσυχο Κυριακάτικο πρωινό, έπεσα στο παρακάτω video που είναι ένα ποίημα του Ρουμί!

.

 

Ψάχνοντας το πρόσωπο Σου.

 

Από την αρχή της ζωής μου
έψαχνα το πρόσωπό Σου
αλλά σήμερα το βρήκα.

Σήμερα είδα
τη γοητεία, την ομορφιά,
την ασύλληπτη χάρη
που έψαχνα.

Σήμερα Σε βρήκα
και αυτοί που γελούσαν
και με περιφρονούσαν χτες
λυπούνται που δεν μπορούσαν να δουν
όπως εγώ.

Είμαι έκθαμβος από το μεγαλείο
της ομορφιάς Σου
και θέλω να σε δω
με εκατοντάδες μάτια

Η καρδιά μου έκαιγε από το πάθος
και έψαχνε από πάντα
γι αυτή τη θαυμαστή ομορφιά
που τώρα κατέχω.

Ντρέπομαι
να αποκαλέσω αυτήν την αγάπη ανθρώπινη
και φοβάμαι το Θεό,
να την αποκαλέσω θεϊκή.

Η ευωδιαστή Σου αναπνοή,
όπως η πρωινή αύρα
έφτασε στην ηρεμία του κήπου.
Μου έδωσες νέα ζωή
και έγινα η λιακάδα
και η σκιά Σου.

Η ψυχή μου ουρλιάζει από έκσταση
κάθε σπιθαμή του κορμιού μου
είναι ερωτευμένη μαζί Σου.

Η λάμψη Σου,
σε μένα
άναψε φωτιά στην καρδιά μου,
η γη και ο ουρανός

Το βέλος του έρωτά μου
έφτασε στο στόχο του.
Είμαι στον οίκο του ελέους
και η καρδιά μου
είναι τόπος προσευχής.

.

Το παρακάτω ποίημα απαγγέλει ο Άγγλος ηθοποιός, Jared Harris.

.

Καλό μήνα εύχομαι!

.

.

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

22 Responses to Ψάχνοντας να ντύσω…

  1. Ο/Η ekfrasou λέει:

    Καλημέρα!
    Καλό μήνα και καλό Φθινόπωρο να έχουμε!
    Φιλάκια πολλά!

  2. Ο/Η aristea k λέει:

    Καλημέρα Στεφανία μου.
    Καλό μήνα και καλή εβδομάδα να έχουμε!
    Μου θύμισες συνήθειες του Μπουσκάλια με τα φύλλα του Φθινοπώρου!
    Είναι υπέροχη η αίσθηση και πανέμορφα τα χρώματα τους!
    Φιλάκια καρδιάς!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Η απαλή αίσθηση του κρατς, κρατς κάτω απ’ τα πόδια είναι όντος πολύ όμορφη, δεν ήξερα πως και ο Μπουσκάλια το συνήθιζε! χαχαχα! 😉

      Ένα καλό μήνα γεμάτο δημιουργίες σου εύχομαι!

      ΑΦιλιά καρδιάς! 🙂

  3. Ο/Η Γιώργος-Hengeo λέει:

    Όμορφη ανάρτηση!

    Καλή εβδομάδα και καλό μήνα!

    ΑΦ!

  4. Στεφανία μου καλό μήνα εύχομαι! Πανέμορφα έντυσες αυτή τη μέρα, οι φωτογραφίες είναι παραμυθένιες και οι στίχοι του Ρουμί ολοκληρώνουν υπέροχα την ανάρτησή σου!
    Να περνάτε πολύ όμορφα και να είστε καλά!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αισθάνομαι τυχερή Μαρία μου που ζω κοντά ή καλύτερα μες τη φύση… όπως και τυχερή είμαι που γύρω μου υπάρχουν άτομα με τα οποία μπορώ να επικοινωνήσω και να μοιραστώ όσα μου δίνουν χαρά!
      Τώρα, ξαφνικά σκοτείνιασε και ετοιμάζεται μπόρα… τι όμορφα, να ποτίσει και να ξεδιψάσει η γη!!!

      ΑΦιλιά και εύχομαι να έχεις και εσύ ένα μήνα γεμάτο χαμόγελα! 🙂 🙂 🙂

  5. Ο/Η lefti λέει:

    Μου άρεσε πολύ η ανάρτηση σου Μαγισσούλα μου, φωτογραφίες και ποίημα με ταξίδεψαν όμορφα :)))
    Kαλό μήνα να έχουμε, καλό φθινόπωρο..Εδώ το τοπίο ακόμη καλοκαιρινό..τα καλύτερα μπάνια το Σεπτέμβρη..έχουν φύγει οι τουρίστες πλέον και χιλιόμετρα παραλίας τα απολαμβάνουμε διαφορερτικά..
    ΑΦιλιά πολλά!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πόσο χαίρομαι για σας Ελευθερία μου!
      Τώρα που σου γράφω επιτέλους βρέχει, ευτυχώς πρόλαβα το πρωί και κατέβηκα κάτω στο κτήμα και μάζεψα τα πρώτα μας σύκα (εδώ στο βουνό όλα αργούν)! 😉
      Δεν θα πω ακόμα καλό Φθινόπωρο γιατί μέσα μου έχω ακόμα τη ζεστασιά και τη διάθεση του καλοκαιριού!
      Τι όμορφες που είναι οι παραλίες όταν αδειάζουν και πόσο μου αρέσει να περπατώ ξυπόλητη και μόνη σ’ αυτές!… αχ! τυχερούλα! 😉

      ΑΦιλιά και να έχεις έναν όμορφο Σεπτέμβρη! 🙂

  6. Ο/Η astria λέει:

    Πολύ μου άρεσε αυτή η συνήθειά να περπατάς ξυπόλητη στον κήπο. Ίσως γιατί δεν θα το τολμούσα, φοβάμαι τα έντομα και κάποιο ξερό χόρτο ή πέτρα να μην πληγώσει το πόδι.
    Οι σοφίες του Rumi πάντα βρίσκουν θέση μέσα μου. Νομίζω έχουμε ξαναμιλήσει γι’ αυτόν.
    Η ανάρτησή σου ντύθηκε όπως πάντα όμορφα. Όπως θα έκανες και στο σπίτι σου.

    Μαγισσούλα μου καλώς σε ξαναβρίσκω
    Δεν λέω καλό φθινόπωρο γιατί ακόμα είναι νωρίς : )
    Όμως, καλό μήνα!
    Αφιλάκια πολλά πολλά!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Α! ναι, αστεράκι μου, αυτά τα μαμούνια που έχουν κάνει τα δωμάτια του σπιτιού, κέντρο διερχομένων, πολύ τ’ αντιπαθώ και επειδή δεν θέλω να τα σκοτώσω, πολύ παιδεύομαι να τους δείξω την έξοδο του σπιτιού! Δεν ξέρω όμως γιατί, όταν περπατώ ξυπόλητη, αυτό καθόλου δεν με απασχολεί! 😉

      Αγαπημένος ο Ρουμί και τώρα που ανακάλυψα και τα εξαιρετικά Αγγλικά video, απολαμβάνω ακόμα πιο πολύ τα ποιήματα του!

      Α! σταμάτησε η βροχή και βγήκε ήλιος, ελπίζω όμως να ρίξει κι άλλο βροχή… και δεν θα πούμε καλό φθινόπωρο… δεν θα βιαστούμε!

      ΑΦιλιά πολύ τρυφερά και να έχουμε έναν καλό μήνα! 🙂

  7. Ο/Η dodo λέει:

    Το φθινόπωρο είναι κοντά, όταν η γάτα του σπιτιού, με την γατική της σοφία, αρχίζει να αναζητεί τις ακτίνες του ήλιου για να ζεστάνει την γούνα της, αντί να τις αποφεύγει όπως έκανε τις προηγούμενες ημέρες 😉

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Δεν ξέρω τι κάνει η γάτα του σπιτιού σου Ελένη μου, αλλά εδώ παρ όλη τη βροχή κάνει ακόμα πολύ ζέστη… πάντως σίγουρα οι γάτες είναι πιο σοφές απ΄τα σκυλιά, γι αυτό και πιο ανεξάρτητες! 😉
      Μου θύμισες τον κοκκινολαίμη που τον χειμώνα όταν πλησιάζει κοντά στο παράθυρο μου, μερικές μέρες αργότερα, χιονίζει, πέρσι δεν ήρθε (!) και τους γλάρους, που πετούν πολύ χαμηλά πριν ξεσπάσει μπόρα (όπως προ λίγου)! 😉

      ΑΦιλιά και να έχουμε έναν υποφερτό (από κάθε άποψη) Σεπτέμβρη! 🙂

  8. Ο/Η antigonh λέει:

    Στεφανία έχεις τον τρόπο να «μιλάς» σε όλα όσα κρύβουμε μέσα μας!
    Μαζί σου θα πατήσω τα ξερά φύλα να ακούσω τον ήχο τους..
    Να είσαι καλά!!!

  9. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Χαίρομαι όταν μ’ επισκέπτεσαι Αντιγόνη μου και περιμένω την επόμενη μας ζωντανή συνάντηση… ελπίζω να είναι για το επόμενο δικό σου βιβλίο! 😉

    Καλό δημιουργικό και τρυφερό μήνα θα σου ευχηθώ!

    ΑΦιλιά καρδιάς με μια μεγάλη αγκαλιά! 🙂

  10. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    Να μαι και γω! Μα ναι μαγισσούλα μου, ο Μπουσκαλια τα μάζευε και τα άπλωνε στο σαλόνι του διαμερισματός του κιόλας τα φύλλα! Το ίδιο κάνω και γω κάθε χρόνο, (τα μαζεύω απο το γειτονικό αλσος, αλλα εντάξει δεν τα απλώνω κιόλας) διαλέξω τα πιο όμορφα,διαφορετικά μεταξύ τους σε σχήμα και χρώμα-χρυσα, κοκκινα, κιτρινα κτλ και μαζι με ξυλα και νεραντζια στολίζω το τζάκι και την τραπεζαρία μου-διαλέγω και αντίστοιχα ρεσώ με τα χρώματα του φθινοπώρου,γενικά με τέτοιες κινήσεις και την αλλαγή εποχιακής διακοσμησης κάθε φορα ανανεώνομαι, γιατι μετά τη «γη», τη θάλασσα και το χωριό, αχ το διαμέρισμα μου, αν και μεγαλο και με μεγάλες βεραντες, μου φαίνεται «λιγο»… :))καλο μας μήνα και απο εδώ! Αφιλακια γλυκα κ χρυσοκόκκινα! 😉

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πρέπει τελικά να διαβάσω λίγο παραπάνω τον Μπουσκάλια, γιατί με τις αναφορές σας, μου κινήσατε τη περιέργεια να «δω» και τα δικά του φθινοπωρινά φύλλα! 😉
      Πολύ καλά κάνεις και φέρνεις με αυτό τον τρόπο το φθινόπωρο στο σπίτι σου, έτσι είμαι σίγουρη πως φωλιάζει και ζεσταίνει τη καρδιά σου!
      Η δική μου (καρδία), αυτές τις μέρες έχει παραδοθεί στη ποίηση του Ρουμί, που απολαμβάνω απ΄τα Αγγλικά video! 😉

      ΑΦιλιά παραμυθού μου και καλό χρυσοκόκκινο μήνα σου εύχομαι! 🙂

  11. Ο/Η me (maria) λέει:

    Αυτά τα πρωινά βήματα μας πήγαν πολύ μακριά!
    Ένιωσα τα φύλλα, μα και βούτηξα στα κύματα!
    Κι όλα αυτά με συνοδεία ένα υπέροχο ποίημα!
    Σε ευχαριστώ!
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα….

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Δεν νομίζω Μαρία μου, πως υπάρχει ωραιότερο πράγμα από το να αισθάνεσαι πως «πορεύεσαι» παρέα σ΄ ότι σου προσφέρει η φύση και πως μπορείς συγχρόνως ν’ απολαύσεις ένα παρόμοιο ποίημα! 😉

      ΑΦιλιά πολλά και τρυφερά, μ’ ένα υπέροχο μήνα! 🙂

  12. Ο/Η Antriana..Io λέει:

    Πωπωωωωω τι χρώματα στις φωτογραφίες!!! Τι φύση, τι ομορφιά!! Απίστευτη ποικιλία αρκεί να εχουμε ανοιχτές «κεραίες να παρατηρούμε» 🙂 🙂

  13. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Πάλι τώρα πήρα μυρωδιά το σχόλιο σου…
    Οι κεραίες μου, δεν λειτουργούν πάντα «εν καιρώ»…. 😛
    ΑΦιλιά του 2015! 😀

Σχολιάστε

