Μπορεί μεν, αλλά!

Μπορεί μεν η «ευωδιαστή αναπνοή» να έγινε αισθητή στον κήπο μου, αλλά η τελευταία μου ανάρτηση δεν εμφανίστηκε στο blogger!
Προφανώς  το wordpress έχει άλλο σκοπό, έτσι αυτή την πρωτομηνιά μαζί με τις ευχές μου, ειδοποιώ όσους είναι στον blogger να δουν την παρακάτω ανάρτηση!

Καλό μας μήνα!

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

24 Responses to Μπορεί μεν, αλλά!

  1. Ο/Η Χαρά Θ. λέει:

    Μοσχοβόλησε ο Τόπος αύρα παραδεισένια με ποιητική υπόκρουση,πολλά λέγουσα…
    Καλό Μήνα αγαπημένη μάγισσα!!!!
    Αφιλάκια με Αγάπη,για ένα όμορφο Φθινόπωρο!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαίρομαι Χαρά μου, που η παραδεισένια αύρα, έφτασε μέχρι εσένα (δεν είχα καμιά αμφιβολία!) 😉 και σου μετέδωσε αυτό το άρωμα!

      Εύχομαι και εσύ να έχεις ένα Σεπτέμβρη έτσι όπως τον επιθυμεί η καρδιά σου!

      ΑΦιλιά με πολύ πολύ αγάπη! 🙂

  2. Ο/Η sea4 λέει:

    Mαγισσούλα γλυκειά ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  3. Ο/Η Marina Tsard. λέει:

    Καλό μας μήνα μαγισσούλα μου κι ελπίζω να μας φέρει χαρές και χαμόγελα.
    Σε γλυκοφιλώ! 🙂

  4. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλό μήνα και σε σένα Μαρινάκι!
    Θα φροντίσουμε όσο μπορούμε, εμείς να φέρουμε χαρές και χαμόγελα στις ζωές μας! 😉

    ΑΦιλιά πολύ τρυφερά! 🙂

  5. Ο/Η lefti λέει:

    Kαλό μήνα γλυκιά μου Μαγισσούλα με πολύ χαμόγελο σε πείσμα της όποιας γκρίνιας, αναποδιάς ή…ή…συναντήσουμε αυτόν τον μήνα :))) Φιλώ σε και πάω στην..κανονική ανάρτηση!

  6. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλό μήνα αγαπημένη Ελευθερία!
    «Κάτι» μου λέει, πως το ποίημα του Ρουμί πολύ θα σου αρέσει!

    ΑΦιλιά καρδούλας!!! 😉

  7. Καλό μήνα Μαγισσούλα!!! Με πολλά !!ΑΦ!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χίλια ευχαριστώ ΑΦΓιάννη μου, για την μηνιαία σου παρουσία εδώ, να είσαι καλά!
      Καλό μήνα να έχεις!

      ΑΦιλιά πάντα τρυφερά! 🙂

      ΥΓ: Κάτι μου λέει, πως το καλοκαίρι σου, ήταν πολύ όμορφο!

  8. Ο/Η Αθηνά... λέει:

    Ευχές για καλό μήνα, με μία ημέρα καθυστέρηση δεχόσαστε;
    Φαντάζομαι πως ναι!
    Καλό μήνα Άιναφετς!

  9. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλώς την Αθηνά!
    Οι ευχές για μένα, δεν έχουν ημερομηνία λήξης, φτάνει να μην είναι τυπικές…γι αυτό και πολύ σ’ ευχαριστώ!
    Εύχομαι, μια και επέστρεψες δυναμικά στη μπλογκόσφαιρα, να φτιάξουμε μαζί και πολλές «ομελέτες» και όχι μόνο! (διάθεση νάχουμε) ! 😉

    ΑΦιλιά με πολλά χαμόγελα! 🙂

  10. Ο/Η Nastenka λέει:

    Καλό μήνα Στεφανία μου γλυκιά, με υγεία και πολλά χαμόγελα!!! 🙂 🙂

  11. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλώς τη γλυκιά Αναστασία μας!
    Καλό μήνα και στα δυο σας εύχομαι, με πολλές μελλοντικές χαρές! 🙂

    ΑΦιλιά πολλά πολλά! 🙂 🙂

  12. Ολόψυχα εύχομαι καλό μήνα. Οι ευωδιές του φθινοπώρου ας είναι της φύσης ευλογία και να έχουν υγεία και χαμόγελα, διώχνοντας ότι αρνητικό υπάρχει.
    Με όλη μου την αγάπη, την εκτίμηση και τον θαυμασμό μου!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαίρομαι Χριστόφορε μου, που οι ευωδιές του φθινοπώρου σ’ έφεραν στο κήπο μου!
      Ελπίζω να πέρασες ένα όμορφο και ξεκούραστο καλοκαίρι…. γιατί πολύ φοβάμαι πως αυτός ο χειμώνας για κανένα, δεν θα είναι και τόσο ευωδιαστός! 😉

      Με τη σειρά μου και με όλη μου την αγάπη, εκτίμηση και σεβασμό, σου εύχομαι καλό μήνα και να έχεις το φθινόπωρο που ΕΣΥ επιθυμείς!

      ΑΦιλιά πάντα καρδιάς! 🙂

  13. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    Αχ…ρομαντικός και όμορφος Σεπτέμβρης.Να ναι καλα ο Παπαστρατης που μας το ξαναθυμησε, ο μήνας ¨Σεπτεμβρης» του Θαλασσινού είναι απο τους αγαπημένους μου μήνες στο Καλεντάρι, πολυ ωραίοι στίχοι… :)Και ακούγοντας για μήλα κ ρόδια, τώρα θυμηθηκα πως στη ζαρντινίερα του μπαλκονιού μου έχω καλλιεργήσει ένα κ μοναδικό ρόδι στη ροδιά μου φέτος( που να βρει χώρο και δυνάμεις για περισσότερα), και περιμένω με ανυπομονησία να…ροδισει! :)) παω να του ρίξω μια ματια ευθύς τωρα! 🙂

  14. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Συμφωνώ μαζί σου Κατερίνα μου, ο «Σεπτέμβρης» του Θαλασσινού είναι απ τις καλύτερες του επιλογές στο Καλεντάρι του, όσο για το ρομαντικό του, αυτό για μένα δεν ισχύει, (δύσκολο, με όλα τα προβλήματα που μου έπεσαν φέτος μαζεμένα!) Χμ! κάτι πήρες μυρωδιά, μαγισσάκι!!! 😉
    Ελπίζω μόνο να βρω το καιρό να σε διαβάσω, μια και έχω μείνει πίσω!

    Πολύ χαίρομαι που σ’ αισθάνομαι καλά και εύχομαι το ρόδι σου να είναι τυχερό και να σου φέρει ένα φθινόπωρο όλο χαμόγελα!

    ΑΦιλιά πολύ τρυφερά! 🙂

    • Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

      Με κόλλησες τα μαγικά σου φίλτρα! 😉 εύχομαι γρήγορα να ξεπεραστεί ότι σε προβληματίζει, αλλιώς μεταμόρφωσε το σπουργλιτι, χελιδονάκι η τον κοκκινολάιμη σου του χιονιά κι ας το να πετάξει ελεύθερο στο βουνο σου κ να βρει το δρόμο του…μακρυά! Α! Και μια σοφή φίλη μου μού ειχε πει κάποτε πως πολλές φορές απλα θέτει τα ερωτήματα και οι απαντήσεις απλά έρχονται…τι λες κ συ; Αφιλακια γλυκα γλυκά και τρυφερά! 😉

      • Ο/Η Άιναφετς λέει:

        Χαχαχα! Παραμυθού μου… πολύ σωστά το είχε πει η φίλη σου! 😉
        Θέτεις ένα ερώτημα και μια ευλογημένη μέρα, ανακαλύπτεις πως έχει έρθει η απάντηση, χωρίς εσύ να κοπιάσεις… και η απάντηση είναι: Δράσε… δλδ κάνε κάτι, μη κλαίγεσαι!
        Χμ! όταν το «δράσε» δεν έχει να κάνει με κάτι ψυχολογικό, αλλά με τράπεζα ή εφορία ή κάτι τέτοιο {νόστιμο!}, «εκεί σε θέλω κάβουρα να περπατάς στα κάρβουνα» και η λύση: Δράσε χωρίς να εμπλακείς ψυχολογικά!!! 😉

        ΑΦιλιά μαγικά και πάω τώρα και για μια θαλασσινή βουτιά! 🙂

  15. Ο/Η Levina λέει:

    Σιγά σιγά και λίγο λίγο μπαίνω στο μπλογκ-κλίμα μαγισσούλα … πως τελείωσε αυτό το Καλοκαίρι και ούτε το κατάλαβα ; Δεν πήρα χαμπάρι πότε πέρασε η Άνοιξη, πότε ήταν οι ζεστοί μήνες, χαμένη στις υποχρεώσεις που φέτος έπρεπε να τις φέρω εις πέρας! Αλλά είδα τις φωτογραφίες στην θάλασσα και ντρέπομαι που το ομολογώ… είδα ξανά τι χρώμα έχει το κύμα …. τόσο χάλι δηλαδή!
    Ο στίχος του Ρουμί μου έμεινε και η θάλασσα που σας έκλεινε στην αγκαλιά της…
    Να είστε πάντα καλά…
    Σε φιλώ πολύ , σας εύχομαι καλό Φθινόπωρο 🙂

  16. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Δεν αισθάνομαι ακόμα καθόλου φθινοπωρινά Εύη μου, μπορεί να δρόσισαν οι νύχτες στο βουνό μας αλλά η θάλασσα είναι ακόμα πολύ ζεστή και δεν είναι αργά να πας να την απολαύσεις…
    Τι λες; εύχομαι να το τολμήσεις!

    Θα επανέλθω για να ευχηθώ καλό Φθινόπωρο, όταν μπει επισήμως και μέσα μου! 😉

    ΑΦιλιά γειτονοπούλα μου! 🙂

  17. Καλό μήνα με χρώματα και αρώματα.

  18. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλώς τον «ιχνηλάτη» απ΄ την πανέμορφη Ευρυτανία! 😉
    Εύχομαι μέσα απ΄τη καρδιά μου, όλοι μας να έχουμε ένα μήνα με χρώματα και αρώματα!

    Συχνά σ’ επισκέπτομαι σιωπηλά και ακολουθώντας τα ίχνη σου, γεμίζω χαρά και ομορφιά!

    ΑΦιλιά τρυφερά και καλό μας Σαββατιάτικο βραδάκι! 🙂

Σχολιάστε

