«Δημοφιλή προβλήματα».

Τα «Δημοφιλή προβλήματα», «Popular Problems», είναι ο τίτλος του 13ου studio album του Leonard Cohen που θα κυκλοφορήσει στις 23 Σεπτεμβρίου, δυο μέρες μετά τα ογδοηκοστά γενέθλια του!

Ο Λεονάρ Κοέν για μένα, είναι ένας πολύ αγαπητός συνθέτης- τραγουδιστής και έχω συνδέσει τα τραγούδια του με πολύ ειδικές στιγμές της προσωπικής μου ζωής, όπως σε κάποια γενέθλια ο Παραμυθοσύντροφος μου, ως δώρο, πήγε σε στούντιο ηχογράφησης και μου τραγούδησε το πολύ γνωστό σε όλους, «Dance me to the end of love», δυστυχώς παρόλο που παλιά είχα βάλει εδώ το link του τραγουδιού, αυτό χάθηκε, αλλά ευτυχώς έχω το CD!

.

«Almost like the blues».

Το «Σχεδόν όπως το μπλουζ», είναι ένα από τα τραγούδια στο άλμπουμ του Κοέν που θα κυκλοφορήσει στις 23 Σεπτεμβρίου.
Μεταφράζω τους πρώτους στίχους.

.

 

 

«Είδα κόσμο που πεινούσε,
υπήρχε φόνος, υπήρχε βιασμός,
καίγαν τα χωριά τους
και αυτοί προσπαθούσαν να ξεφύγουν.

Δεν μπορούσα να συναντήσω το βλέμμα τους
κοίταζα τα παπούτσια μου,
ήταν καυτερό, ήταν τραγικό,
ήταν σχεδόν σαν το μπλουζ.

‘Έπρεπε να πεθάνω λίγο
ανάμεσα σε κάθε θανατηφόρα σκέψη
και όταν σταματούσα να σκέφτομαι,
έπρεπε να πεθάνω εντελώς».

*********************************

.

lc-house-on-hydra-495x660

.

Στα νιάτα μου, παραθέριζα τα καλοκαίρια με τους γονείς μου στις Σπέτσες και συχνά πήγαινα στην Ύδρα, όπου είχα τη τύχη να επισκεφτώ το σπίτι που διατηρούσε εκεί ο Λεονάρ Κοέν.
Έτσι, καθώς έψαχνα ( ως συνήθως!) στο google για οτιδήποτε σχετικό μαζί του, έπεσα σ’ ένα αφιέρωμα της Καθημερινής, είναι του γιου του Adam Cohen που είναι και αυτός τραγουδιστής και ένα μέρος του video έχει γυριστεί μες στο σπίτι του στην Ύδρα!

.

.

Και εδώ, αναπόφευκτα διαπιστώνει κανείς, πόσο δύσκολο είναι για το παιδί μιας παρόμοιας διασημότητας, να κάνει καριέρα στον ίδιο χώρο, όσο ταλέντο και αν διαθέτει, γιατί όντος ο Adam Cohen, έχει και φωνή και ταλέντο…

Μου είναι αδύνατο να τελειώσω αυτό το αφιέρωμα για τα ογδόντα χρόνια του Κοέν, χωρίς να βάλω το αγαπημένο μου τραγούδι, «Χόρεψε με, μέχρι το τέλος του έρωτα»!

.

 

 

.

 

.

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

48 Responses to «Δημοφιλή προβλήματα».

  1. Ο/Η Φανή λέει:

    οποτε μπαινω εδω, φευγω με ‘εργασια για το σπιτι’ κ το google παιρνει φωτια, γιατι και να ξερω κατι απ αυτα που γραφετε, βρισκω κατι καινουριο για το ιδιο θεμα που χριζει ψαξιματος!
    εφυγα για Cohen λοιπον!
    φιλια πολλα 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλώς την αγαπημένη μου Φανή που με την εδώ επάνοδο της, ανοίγει τη φθινοπωρινή σεζόν!
      Ήξερα (ως μαγισσούλα βεβαίως βεβαίως) πως δεν θα άντεχες μακριά απ΄ τη μπλογκογειτονιά μας για πολύ ακόμα και ελπίζω να είσαι καλά και να μη τη «κάνεις» πάλι μ΄ ελαφρά πηδηματάκια!
      Τα τραγούδια του Cohen με τον εξαιρετικό τους στίχο, θα σε βοηθήσουν να φρεσκάρεις και τ’ Αγγλικά σου, χαχαχαχα! 😉
      Χαίρομαι που και εσύ είσαι του εποικοδομητικού γκουγκουλοψαξήματος!

      ΑΦιλιά Κυριακάτικα και πολύ βροχερά! 🙂

  2. Ο/Η magikifoni λέει:

    Cohen να πω την αλήθεια δεν είχα ακούσει ιδιαίτερα μέχρι αυτό το καλοκαίρι που το »lover lover lover» συγκεκριμένα πήρε φωτιά στα ακουστικά μουυ! 🙂 Έχει μία ξεχωριστή και πολύ-πολύ ιδιαίτερη φωνή-αυτό είναι γνωστό 😀 Αυτός που δεν ήξερα καν ότι υπάρχει είναι ο Adam Cohen και γι’αυτό φεύγω κι εγώ με εργασία για το σπίτι χαχαχα!

    Πάντως είναι δύσκολο να ξεπερνάς ένα τόσο πετυχημένο παρελθόν… αυτό είναι σίγουρο! και μπράβο σε όσους το τολμάνε 🙂

    Ομορφο μουσικό ποστ μαγισσούλα μουυ! Καλό βραδάκι να έχουμε και ένα όμορφο κυριακάτικο ξημέρωμαα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Είναι εντελώς φυσικό Αλεξάνδρα μου, να μην έχεις ακούσει ιδιαίτερα τον Cohen… τον κατ’ εξοχή ερωτικό τραγουδιστή (για τη γενιά μου και για την αφεντιά μου)! 😉

      Τώρα ο γιος του Adam νομίζω πως θα τα καταφέρει, έχει σίγουρα πάρει πολλά απ΄τον πατέρα του… στο youtube, άκουσα και μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη του Adam!
      Πάω τώρα ν’ ακούσω το «lover, lover, lover»… αχ! αυτός ο έρωτας, που ηλικίες δεν κοιτά… χαχαχα! 😉

      ΑΦιλιάαααααααααααααααααα βροχερούλια και πάντα χαμογελαστά! 🙂

  3. Ο/Η Π.......Ξωτικό λέει:

    Ωπ .Σε τσάκωσα και μια φορά νωρίς.
    Ότι έπρεπε για Κυριακάτικο φθινοπωρινό πρωϊνό αυτή η μοναδική φωνή ,δεν ξέρω γιατί αλλά μου φέρνει πάντα έντονα στο νού πεσμένα ξερά φύλλα με ζεστά χρώματα που τα φυσάει που και πού ο άνεμος…..

    (αυτό το διαχρονικό βάσανο με τα παιδιά των πετυχημένων μου σφίγγει το στομάχι πάντα γιατί δεν έχει καθόλου εύκολες απαντήσεις…..)

    Το θυμάμαι με πολύ πολύ γλυκό χαμόγελο το δώρο του παραμυθοσύντροφου και …σας φτύνω με πολύ …μαγική αγάπη.

    υγ. εντάξει μπήκα για διάλειμμα και στο τέλος θα το κάψω το φαί ….πάλι 😉
    καλά σου παλιοκόριτσο :-))))))

    φιλιά σαν τρυφερά φθινοπωρινά θροϊσματααααα

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλέ παλιοξωτικούλι. τέτοια ώρα βρήκες να μαγειρεύεις, αντί να κάθεσαι ν’ ακούς αυτή τη θεσπέσια φωνή που τρυπάει σωθικά; 😉
      Ενταγμένος ο Cohen σ’ αυτό το άλμπουμ και αισθάνομαι περήφανη που το ανακάλυψα πριν την επίσημη κυκλοφορία του… είδες μερικοί άνδρες, πώς τα καταφέρνουν και παρόλα τα ογδόντα τους, «κάτι» όμορφο, σου κάνουν !!! 😉

      ΑΦιλιά απείρως βρεγμένα απ΄ τη φθινοπωρινή βροχή (είπαμε δεν το έχω το ποιητικό) χαχαχα! 🙂

      ΥΓ: Στη dodo, ετοιμάζεται μπλογκοσυνάντηση με τη πρωτοβουλία της attack(της) όταν γυρίσει η Μαριέλα… είσαι;

  4. Ο/Η Marina Tsard. λέει:

    Μου αρέσει η χροιά του Cohen , μου αρέσουν οι Σπέτσες και η Ύδρα. Μου αρέσει η αίσθηση αγάπης που παίρνω κάθε φορά που μπαίνω εδώ και μου αρέσουν και οι καρδούλες στο background.
    Έτσι απλώς για να ξεκινήσει η Κυριακή με πράγματα που μας αρέσουν!
    Καλημέρα μαγισσούλα μου! 🙂

  5. Ο/Η Αθηνά... λέει:

    Θαρρώ ότι όσο και να μεγαλώσει ο Cohen η φωνή του θα παραμένει όπως ήταν στο πρώτο του βινύλιο! Πάντα από τους αγαπημένους!
    Καλημέρα!

  6. Ο/Η aristea k λέει:

    Υπέροχο αφιέρωμα Στεφανία μου για την πιο αισθησιακή χροιά στο μουσικό στερέωμα ( για μένα!)
    Το Dance to the end of love είναι από τα πιο ερωτικά τραγούδια !
    μμ 1 χρόνο μικρότερος από το μπαμπά μου! Πάει μεγάλωσε αλλά αφού ακόμα τραγουδά τι να πω;
    Υπέροχο το κομμάτι που ανέβασες ..για τα λόγια δε τι να πω;
    Ποίηση και κοινωνικό μήνυμα μαζί!
    Καλό υιός Cohen εκτός από ταλαντούχος είναι και κουκλί!

    Φιλιά πολλά Στεφανία μου ♥

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μα φυσικά Αριστέα μου, η φωνή του Cohen, σου στρίβει τα σωθικά και κάνει τη καρδιά να πεταλουδίζει… (είπαμε δεν το έχω το ποιητικό!) 😉
      Είδες τον παππούλη (είδαμε και το εγγόνι!) τι ερωτικός που μπορεί να είναι ένας άνδρας αν το έχει αυτό το «κάτι»; χαχαχα! 😉
      Μπορεί ο γιος να είναι κουκλί, αλλά το ασχημόμορφο του μπαμπά δεν το έχει!

      Και να ξέρεις αν έχεις χορέψει πραγματικά έστω και μια φορά το «dance me to the end of love» θα το κουβαλάς για πάντα μαζί σου και αν όχι, δεν είναι ποτέ αργά να το χορέψεις!

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και σε σένα απ΄το βροχερό βουνό μου! 🙂

  7. Ο/Η dodo λέει:

    Μα τι ωραίο, μελωδικό, νοσταλγικό άνοιγμα στον φετινό, βροχερούτσικο Σεπτέμβρη μας ετοίμασες! Και όχι μία, όχι δύο, αλλά τρείς γενιές Κοέν μέσα! 🙂

  8. Ο/Η me (maria) λέει:

    Αγαπημένο τραγούδι το “dance me to the end of love”….
    Και τι να πω για το “Almost like the blues”, που πρωτάκουσα απόψε εδώ, που δε θα είναι λίγο?
    Δεν ήξερα για το γιο…είναι κι αυτός πάρα πολύ καλός!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Α! που πήγε η απάντηση στο σχόλιο σου; 😦
      Νομίζω πως η wordpress κάνει περίεργα, ενώ απαντούσα στη dodo, χάθηκε η απάντηση στο δικό σου! τεσπα! 😉
      Πριν λίγο, ξανάκουσα το τραγούδι του Cohen και μου άρεσε ακόμα πιο πολύ, ο στίχος του είναι όντος εξαιρετικός!
      Καλή βδομάδα να έχουμε Μαρία μου!

      ΑΦιλιά πολλά πολλά! 🙂

  9. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Μα dodo μου, δεν είχα σκοπό ν’ ανοίξω έτσι το βροχερό Σεπτέμβρη… έχω ακόμα καλοκαίρι μέσα μου και ας βρέχει και ας εξαφανίστηκαν τζιτζίκια και κουνούπια… κάτι άλλο έχω κατά νου, για την επίσημη είσοδο του Σεπτέμβρη! 😉
    Είδες τελικά τι όμορφη οικογένεια οι Κοέν και το σπίτι στην Υδρα;

    ΑΦιλιά και πάω τώρα για ντοντό με κλειστά παράθυρα! 🙂

  10. Ο/Η ekfrasou λέει:

    Περασα να ευχηθω καλη εβδομαδα αγαπημενη μου Στεφανια! Στολισμενη με πολλα εγκάρδια χαμογελα!

  11. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Να είσαι καλά Κικίτσα!
    Εύχομαι και σε σένα να έχεις την εβδομάδα που εσύ επιθυμείς! 😉

    ΑΦιλιά πολύ πολύ χαμογελαστά! 🙂 🙂 🙂

  12. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    Καλή εβδομάδα, μαγισσούλα μου! Μμμ, καταρχήν κρατάω το άκουσμα του δεύτερου και αγαπημένου μου τραγουδιού ως δωράκι, καθώς αν και δεν το ξέρεις βέβαια, είχα επέτειο γάμου αυτό το Σάββατο και ταιριάζει ότι πρέπει! Το δεύτερο απλώς εξαιρετικό, οι στίχοι του πρέπει να διαβαστούν πάνω από μια φορά κατά τη γνώμη μου, και το γεγονός ότι τραγουδιέται από ένα καλλιτέχνη με εβραϊκή καταγωγή έχει ιδιαίτερη σημασία…Τώρα όσο για το δωράκι του Παραμυθοσυντρόφου σου, τι να πώ! Ευγε Παραμυθά μας!!!Πολλά γλυκά αφιλάκια…!! (καλέ αυτό το κόλπο με τις καρδούλες πως το κάνεις να σου στείλω και γω μια;) 😉 ααααααα

  13. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλή βδομάδα Κατερίνα μου!
    Πολύ θα χαρεί το λιονταράκι σου με το δωράκι… Κάτι τέτοια αρέσουν στους Λέοντες, χαχαχα! 😉
    Εύχομαι με όλη μου τη καρδιά, να είστε πάντα αγαπημένοι και μονοιασμένοι, ότι δυσκολίες και αν παρουσιαστούν στη ζωή σας!

    Τώρα για καρδούλες: μόνο αν έχεις wordpress (ενώνοντας τα) κάνεις; < 3

    ΑΦιλιάααααααααααααα καρδιάς! ❤

  14. Ο/Η astria λέει:

    : ) Ήρθα από τη dodo με χαμόγελο που συνεχίζει και εδώ!
    Και με μαγικό τρόπο (μην πεις τώρα άλλον τρόπο και το χαλάσεις:)) βρήκες το τραγούδι πριν να κυκλοφορήσει ο δίσκος. Ωραία λόγια!

    Βέβαια ξεχωριστός ο Κοέν και βέβαια πολύ σωστή η παρατήρηση για τα ταλαντούχα παιδιά των αναγνωρισμένων στον τομέα τους γονιών. Σίγουρα τους ανοίγονται ευκολότερα κάποιοι δρόμοι, έχουν και τις γνωριμίες στον χώρο, αλλά αναπόφευκτα είναι εκεί και η Σύγκριση να παραμονεύει σε κάθε τους βήμα. Όμως και κάποιοι τους ξεπέρασαν.
    Γλυκύτατο δώρο του (στην κυριολεξία) παραμυθοσυντρόφου σου:) να είστε καλά κι αγαπημένοι!

    Καλό βραδάκι και καλή εβδομάδα μαγισσούλα μου.
    Αφιλάκια πολλάααα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι αστεράκι μου, σταθερή αξία το χαμόγελο που εισπράττουμε στο σπιτικό της dodo… κάτι σαν καθημερινό ραντεβού!!! 😉
      Δεν ξέρω αν στο έχω ξαναπεί, αλλά σχεδόν όλες οι αναρτήσεις μου, προκύπτουν τυχαία, όπως πχ αυτή με τον Coen… Δεν κοιτάζω ποτέ τα τηλεπεριοδικά και βασικά δεν διαβάζω περιοδικά, αλλά για κάποιο λόγω, έπεσε στα χέρια μου ένα και ξεφυλλίζοντας, είδα πως ο Cohen βγάζει άλμπουμ για τα 80 του… τρέχω στο google και από εκεί και πέρα, άρχισε το ψάξιμο, που πολύ με διασκεδάζει! 😉
      Λυπήθηκα όμως που δεν μπόρεσα να ξαναβάλω σ’ αυτή την ανάρτηση τον παραμυθοσύντροφο που μου το τραγούδησε…τότε!

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και καλό απογευματάκι, με μπουμπουνητά! 🙂

  15. Την παράσταση κλέβει το σπάνιο δώρο του Παραμυθο-συντρόφου σου!
    Μα τι εμπνευσμένη ιδέα είχε! Μια σύγχρονη καντάδα ας πούμε…
    Στεφανία μου… να είστε πάντα καλά!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και που να τον άκουγες Μαρία μου, να φανταστείς όταν μου το είχε αφιερώσει μέσα από το blog του, κανείς δεν είχε καταλάβει, πως το τραγουδούσε ο ίδιος! χαχαχα! 😉
      Φυσικά από τότε τον «χορεύουμε» τον έρωτα …till the end of love!

      ΑΦιλιά πάντα τρυφερά! 🙂

  16. Ο/Η Αλέξανδρος λέει:

    Τώρα αν σου πω πως ενώ γνώριζα τα τραγούδια του, τα είχα δηλαδή ακουστά, δεν ήξερα το όνομά του, τι θα μου πεις;
    Καλά για το γιο δε, δεν είχα ιδέα. Πάντως είναι αλήθεια πως τα παιδιά τέτοιων καλλιτεχνών με πολύ μεγάλη δυσκολία κάνουν καριέρα και δεν ξέρω τι (ή ποιος) τους εμποδίζει… Η σύγκριση με το γονιό μήπως;
    Τέλεια! Θα έχω κάτι να ακούω το απόγευμα που θα γυρίσω σπίτι! Θα κθίσω να ψάξω και για άλλα του Κοhen! Ευχαριστώ! 😉
    Φιλιά πολλά Στεφανία! Καλή σου μέρα! 🙂 🙂 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλώς τον Αλέξανδρο!
      Θα σου απαντούσα, πως είναι εντελώς φυσικό για ένα νέο άνδρα να μη ξέρει τους τραγουδιστές μιας άλλης γενιάς! 😉
      Αν έχεις σκοπό να ψάξεις γι άλλα τραγούδια του, δώσε προσοχή στο στίχο, είναι σε όλα εξαιρετικός!
      Είναι όντος πολύ δύσκολο να κάνουν καριέρα στον ίδιο χώρο τα παιδιά διασημοτήτων, αλλά αν τα καταφέρουν μπορούν να ξεπεράσουν τους γονείς τους, αυτό έχει φανεί σε πολλά επαγγέλματα, όπως των γιατρών, των ερευνητών, των πολιτικών, των ηθοποιών κλπ!
      Πάντως Αλέξανδρε μου, η σύγκριση σε οποιοδήποτε επίπεδο είναι ολέθρια και δυστυχώς είναι κάτι που όλοι μας κάνουμε… ο καθένας μας, είναι μοναδικός και είναι αυτό που είναι και «σε όποιον αρέσουμε», όπως λέει και το τραγουδάκι! 😉

      ΑΦιλιά- bisous! και στις Βρυξέλλες, έχω υπέροχες αναμνήσεις, όταν λόγου μεγάλου έρωτα (του πρώτου!) πηγαινοερχόμουν απ΄ το Παρίσι όπου σπούδαζα! 🙂 🙂 🙂

  17. Ο/Η Zeta λέει:

    Μ’ αυτό το αφιέρωμα, μου είπες μια ευχάριστη καλημέρα!!!
    Πολύ ενδιαφέρουσες πληροφορίες, δεν ήξερα για το σπίτι στην Ύδρα. Το ‘Dance Me To The End Of Love’ είναι κλασική αξία… μου αρέσει ακόμα και σε διασκευές, όπως αυτή του Νίκου Αλιάγα (http://www.youtube.com/watch?v=q4QtYQWGuD8).
    Καλημέρα!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Το είχα επισκεφτεί το σπίτι του Cohen στην Ύδρα πριν πολλά χρόνια, με μια φίλη μου συγγραφέα που είχε και εκείνη σπίτι εκεί, θυμάμαι το σπίτι, αλλά δεν θυμάμαι τον ίδιο… φαίνεται δεν ήταν τότε τόσο διάσημος… έτσι εξηγείται γιατί δεν μου αποτυπώθηκε η συνάντηση! 😉
      Καλός και ο Αλιάγας, ευχαριστώ για το link, δεν ήξερα την εκδοχή του τραγουδιού σε συρτάκι και στα Ελληνικά!!! … αλλά προτιμώ την εκδοχή του παραμυθοσυντρόφου μου! (αλίμονο!) χαχαχα! 😉

      ΑΦιλιά και καλό απογευματάκι!

  18. Ο/Η Levina λέει:

    Τι να γράψω αγάπη μου γι αυτή την φωνή που με συνοδεύει εδώ και χρόνια, ειδικά τα βράδια που σκυμμένη πάνω στο ταλαιπωρημένο τραπεζάκι μου χρειαζόμουν ηρεμία για το μυαλό και τα χέρια μου … το έχω ξαναπεί παντού και πάντα πως με έναν Κοέν κι έναν Μποτσέλι έχω περάσει τις πιο όμορφες ώρες μου … τώρα καιρός να μάθω και για τον υιό Κοέν μια και μου δίνεις εσύ το έναυσμα 🙂

    υγ. Ακόμα εδώ χωρίς ελπίδα για έξοδο γειτόνισσα … μήπως να αγοράσω ένα γαιδούρι που ούτε βαλβολίνες θέλει, ούτε σέρβις , ούτε οκτάνια ? 🙂 άσε που θα κλαδεύει μόνο του τους φράκτες και θα βάζει και λίπασμα στον κήπο!! Το πολύ πολύ να το ποτίζω βαλεριάνες για να μη τσινάει!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι, ναι, ναι, εκατό φορές ΝΑΙ! Ο Κοέν είναι Η φωνή! και φυσικά και του Μποτσέλι και κάτι Γάλλων όπως του Ιβ Μοντάν, Αζναβούρ, Πιάφ, που έχω μεγαλώσει με τα τραγούδια τους! 😉
      Δεν είναι καλή ιδέα ο γάιδαρος, «πήρε» μια φίλη γειτόνισσα και αυτός γκάριζε ατελείωτα επειδή ήθελε γαϊδούρα (!) έτσι έπρεπε να τον στειρώσει και έφερε ολόκληρο συνεργείο κτηνιάτρων να τον στειρώσουν επί τόπου… φαντάζεσαι το σκηνικό; απαπαπα! 😦
      Το ποδήλατο θα ήταν μια λύση, αλλά θα μας κυνηγούσαν τα αδέσποτα, εδώ βόλτα δεν τολμούμε να πάμε! 😦

      ΑΦιλιά Εύη μου, υπομονετικά, κάποιο αυτοκίνητο θα βρεθεί! 🙂 🙂 🙂

  19. Ο/Η xristin λέει:

    Αγαπημένος Κοέν που με την χαρακτηριστική βραχνάδα στην φωνή του σκαλίζει στα βάθη της ανθρώπινης ψυχής.
    Τον λάτρευα και τον λατρεύω και σε ευχαριστώ που μου έδωσες την ευκαιρία να ενημερωθώ ότι κυκλοφόρησε καινούριο άλμπουμ.Ακόμη και με το μπαστουνάκι και τους 80 Μάηδες να βαραίνουν τους ώμους του ασκεί απίστευτη γοητεία.
    Τις φιλούρες μου

  20. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλώς μας γύρισες Χριστίνα!
    Χαίρομαι που και εσύ είσαι θαυμάστρια του Κοέν και ας έχει μπαστουνάκι και ας είναι ογδοντάρης… η ηλικία καθόλου δε μετρά, όταν έχεις ακόμα τόσα να δώσεις, έτσι δεν είναι; 😉

    ΑΦιλιά ακόμα καλοκαιρινά! 🙂

  21. Ο/Η χρηχα λέει:

    Kαλησπέρα αγαπητη…

    Πάρτο σαν ευχή…..

    ποτε μην περπατησεις μονη σου….

  22. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    «You’ll Never Walk Alone»

    When you walk through a storm hold your head up high
    And don’t be afraid of the dark.
    At the end of a storm is a golden sky
    And the sweet silver song of a lark.
    Walk on through the wind,
    Walk on through the rain,
    Tho’ your dreams be tossed and blown.
    Walk on, walk on with hope in your heart
    And you’ll never walk alone,
    You’ll never, ever walk alone.

    Walk on, walk on with hope in your heart
    And you’ll never walk alone,
    You’ll never, ever walk alone.

    Όταν περπατάς μέσα από μια καταιγίδα, κράτα το κεφάλι σου ψηλά
    και μη φοβάσαι το σκοτάδι.
    Στο τέλος μιας καταιγίδας υπάρχει ένας χρυσός ουρανός….
    *****************************
    Όταν περπατάς μ΄ ελπίδα στη καρδιά, ποτέ δεν θα περπατήσεις μόνος!

    Ευχαριστώ Χρήστο μου, για την ευχή!
    Είναι μια ευχή που όλοι μας πρέπει να κρατάμε στη καρδιά μας! 😉

    ΑΦιλιά καρδιάς.. «περπατώντας» με το κεφάλι ψηλά! 🙂

  23. Ο/Η Hengeo λέει:

    Ομολογώ ότι δεν τον έχω ακούσει πολύ, το dance me to the end of love όμως αγαπημένο!
    Πολλά ΑΦ! 🙂

  24. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Φυσικό Γιώργο μου, να μην τον έχεις ακούσει πολύ… είναι ένας τραγουδοποιός της περασμένης γενιάς… αλλά ενδιαφέρον έχει επίσης και ο γιος του! 😉
    ΑΦ! και καλό μας βραδάκι! 🙂

    ΥΓ: Πάω να βάλω ανακοίνωση γιατί πάλι δεν εμφανίστηκε στο blogger η νέα μου ανάρτηση! 😉

  25. Ο/Η Antriana..Io λέει:

    Χμμμ….. Κοεν, έβαζα να ακούσει κ το μωρακι που πρόσεχα μάγισσα… Ενδιαφέροντα ολα αυτα!!! 🙂

  26. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Μη ρωτάς Αντριάνα μου, πως εμφανίστηκε στα ξαφνικά αυτό το αναπάντητο σου σχόλιο… τυχαίο; Είναι τίποτα τυχαίο; 😉
    Χρόνια πολλά καρδιάς και να περάσεις όμορφα αυτές τις γιορτινές μέρες!

    ΑΦιλιά πολλά πολλά με όλη μου την αγάπη! ❤

Σχολιάστε

