Αυτά… πού έμαθα;

Πολλοί από μας, νομίζω πως ωριμάζοντας τείνουμε να καταλήξουμε, ότι τα πράγματα είναι πολύ πιο απλά απ’ ότι μάς φαίνονται, ανακαλύπτουμε πως συνήθως εμείς τα περιπλέκουμε και διαπιστώνουμε πως προφανώς δεν μάθαμε να κοιτάζουμε απλά κάτι που βγάζει μάτι!

Το παρακάτω εξαιρετικό video, είναι επίκαιρο μια και ξεκίνησε η νέα σχολική χρονιά, για ΟΛΟΥΣ μικρούς και μεγάλους… και εύχομαι να είναι μια «σχολική» χρόνια που πολλά θα διδάξει και σ’ αυτούς που νομίζουν πως δεν έχουν τίποτα άλλο να μάθουν!

.

.

Απ΄ το βιβλίο «Όλα όσα πραγματικά χρειάζεται να ξέρω» του Robert Fulghum, η μουσική είναι απ΄την ταινία, Αmelie.

Ο εκπληκτικός Robert Fulghum γεννήθηκε το 1937, και μεγάλωσε στο Waco του Texas. Στα νιάτα του εργάστηκε ως εκσκαφέας τάφρων (!!!), παιδί για εφημερίδες, καουμπόης σε ράντζο (βοσκός), μπάρμαν και τραγουδιστής κάντρυ. Μετά από το κολλέγιο και μια σύντομη καριέρα στην IBM, επέστρεψε στα θρανία για να ολοκληρώσει το μεταπτυχιακό του στη θεολογία. Για 22 χρόνια υπηρέτησε ως πάστορας σε μια ενορία στο Βορειοδυτικό Ειρηνικό. Κατά την ίδια περίοδο δίδαξε σχέδιο, ζωγραφική και φιλοσοφία στο Lakeside School στο Seattle. Ο Fulghum είναι επίσης καταξιωμένος ζωγράφος και γλύπτης. Τραγουδά και παίζει κιθάρα και τσέλο και υπήρξε ιδρυτικό μέλος του «The Rock Bottom Remainders» -μιας rock and roll μπάντας που αποτελείται από μουσικούς – συγγραφείς. Εχει τέσσερα παιδιά και εννέα εγγόνια. Μοιράζει τη ζωή του μεταξύ του Seattle της Washington, και της Κρήτης.
Περισσότερα για το έργο του εδώ.

Για όσους ξέρουν καλά Αγγλικά, υπάρχει ένα site όπου μπορούν να διαβάσουν πολλά απ΄τ’ αποφθέγματα του.

«Μην πιστεύεις όλα αυτά που σκέφτεσαι».
«Μόλις σκεφτείς, πως έμαθες πώς να ζεις, η ζωή αλλάζει, και μένεις από εκεί που άρχισες».

«Το χορτάρι δεν είναι πάντοτε πιο πράσινο απ΄την άλλη μεριά του φράχτη,
το χορτάρι είναι πιο πράσινο, όταν ποτίζεται».

«Τα ξύλα και οι πέτρες μπορούν να σπάσουν κόκαλα,
αλλά τα λόγια σπάνε καρδιές».

.

 

.

 

.

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

45 Responses to Αυτά… πού έμαθα;

  1. Ειλικρινά σου λέω Στεφανία μου ότι ο Τεξανός με το δύσκολο να προφέρεις όνομα μου χάρισε εμένα του απλού παππού μαθήματα με τόσο απλά πράγματα όχι για να διδάξω τα εγγόνια μου αλλά για να μάθω εγώ. Αν τώρα όσα έμαθα με βοηθήσουν να «χειρίζομαι» τα μικρά μου πιο σωστά ακόμη καλύτερα. Διάβασα τα αποφθέγματά του στον σύνδεσμο που παραθέτεις. Πολύ σοφά. Εκεί δε που στάθηκε περισσοτερο είναι εκεί που αναφέρεται στο νηπιαγωγείο.! Σε ευχαριστώ Στεφανία μου. Σήμερα 13/9 είναι τα γενέθλια του μικρού μας. Γίνεται 5 ετών και εσύ του χάρισες μέσω του παππού του πανέμορφο δώρο.

  2. Ο/Η newdodo λέει:

    Τρυφερό, χαριτωμένο και απολύτως αληθινό- το χάρηκα!

  3. Παράθεμα: Να πάλι… | Άιναφετς

  4. Ο/Η Hengeo λέει:

    Χαχα, με τσάκωσες, μπήκα βιαστηκά πριν στην ανάρτηση που εμφανιζόταν και δεν είδα τη νέα ενδιαφέρουσα ανάρτησή σου!

    ΑΦ και πάλι! 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλημέρα Γιώργο μου!
      Είδες που πάλι αναγκάστηκα να ανακοινώσω στο blogger τη νέα μου ανάρτηση;
      Παρακάτω στη Τζίνα, εξηγώ τι ανακάλυψα (επί τέλους!) σχετικά με τις μη εμφανιζόμενες μου αναρτήσεις! 😉

      Σου άρεσε η βόλτα στο νηπιαγωγείο, δεν είναι πολλά τα χρόνια που σε χωρίζουν απ΄αυτή την εμπειρία…χαχαχα! 😉

      ΑΦ! και καλή μας ηλιόλουστη Κυριακή! 🙂

      • Ο/Η Γιώργος-Hengeo λέει:

        Χμ μάλιστα, το είδα. Κάτι παρόμοιο έχω παρατηρήσει και στο blogger όταν μία ανάρτηση έχει πολλές σελίδες.

        Ε, όχι και δεν έχουν περάσει πολλά, αυτό το καλοκαίρι πάτησα τα πρώτα ..άντα.. Θα μπορούσε να είναι και χειρότερα βέβαια, το ξέρω..

        ΑΦ και καλή υπόλοιπη Κυριακή!

  5. Ο/Η Tzina λέει:

    Ειλικρινά δεν έχω καταλάβει τί πρόβλημα έχεις με τις αναρτήσεις..
    Έχεις μπλογκ και στον blogger και ανεβάζεις τα ποστ σου κι εκεί;..
    Κι αν ναι, τί πρόβλημα υπάρχει;..
    Από το 2008 που είμαι στον blogger δεν αντιμετώπισα ποτέ πρόβλημα στις δημοσιεύσεις.. ακόμα και τον τελευταίο χρόνο που τις προγραμματίζω σε συγκεκριμένη μέρα και ώρα όλα βαίνουν καλώς!
    Μήπως δεν κάνεις κάτι καλά;…

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Α! Τζίνα μου, καλημερούδια! 🙂
      Σήμερα το πρωί που εμφανίστηκε στο «πιτς φιτίλι» η βοηθητική ανάρτηση, είμαι επί τέλους σε θέση να εξηγήσω γιατί οι άλλες δεν εμφανίζονται στο blogger!
      Πρώτον, δεν είμαι στη πλατφόρμα του blogger, αλλά στη wordpress, η οποία δύσκολα συνεργάζεται με άλλες πλατφόρμες, (προφανώς για λόγους ανταγωνιστικούς ή άλλης τεχνολογίας), γι αυτό και οι περισσότεροι στη wordpress την εγκαταλείπουν και πάνε στο blogger! 😉
      Τώρα, νομίζω πως ανακάλυψα τι γίνεται, όταν οι αναρτήσεις μου, έχουν πολλά Links, video όπως η παραπάνω, 90% δεν εμφανίζονται ΠΟΤΕ, στα blogrolls του blogger, εμφανίζονται μόνο σε όσους έχουν ζητήσει να λαμβάνουν με mail τις νέες μου αναρτήσεις, όσο μεγάλες και φορτωμένες και αν είναι! 😉
      Voila… άρα, η εξήγηση δεν είναι τεχνική, αλλά λογική!

      ΑΦιλιά και σου εύχομαι να έχεις μια όμορφη Κυριακή! 🙂

  6. Εδώ και κάμποση ώρα περιδιαβένω στις αναρτήσεις που έχασα… πως έγινε και δεν μου τις έβγαζε.. μου λες Μαγισσούλα μου;; και τωρα μπηκα απο ένα μπλοκ που διαβαζα το σχολιό σου εκεί και πατησα στο ονομα σου… και είδα τι έχω χάσει.. και ευτυχώς που δεν χάνονται .. υπαρχουν εκεί και μπορείς να της δείς…εκτός απο το …. μια αλλη επέτειο.. . και το υπέρχο τραγουδι του Κοεν τελειο .. πανέμορφο το εχω ακούσει τόσες φορες και παντα ειναι σαν την πρωτη φορα…. Οσο για Αυτά που μαθαμε στο νηπιαγωγειο .. δεν υπαρχει αληθινότερο από αυτό..!!!…χαθηκα αλλα είχα λόγο.. Μαγισσούλα μου……φιλακιαααααα!!! 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλώς τη Ρούλα μου!
      Στη Τζίνα, απαντώ γιατί στο blogger δεν εμφανίζονται ποτέ οι μεγααααααααααααααλες μου αναρτήσεις, τώρα όμως που έμαθα το γιατί, θα κάνω δυο αναρτήσεις…. «το καλό το παλικάρι ξέρει και άλλο μονοπάτι»…χαχαχα! 😉
      Ελπίζω να είσαι καλά και ας χάνεσαι απ’ τα σπιτάκια μας… φαντάσου και η ίδια δεν πρόλαβα ακόμα να δω το video της εγγόνας σου…. όλα θα γίνουν, καλή θέληση να υπάρχει!

      ΑΦιλάααααααααααααααααακια πολλά και πάντα καρδιάς! ❤

  7. Ο/Η xristin λέει:

    Εγώ όλα τα έμαθα στο νηπιαγωγείο εκτός από το να…..βάζω τα πράγματα εκεί όπου τα βρήκα!
    Πάντως αυτό που εμπέδωσα πολύ καλά είναι…..να παίρνω έναν υπνάκο το απόγευμα!χα,χα,χα
    Να είσαι καλά Αιναφετς και πάρε και τις φιλούρες μου

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Τραγική συνήθεια Χριστίνα μου, το να μη βάζεις τα πράγματα στη θέση τους… μια ζωή παλεύω με όλη την οικογένεια και μαζεύω αυτά που παρατούν εδώ και εκεί… έχω δέσει το στυλό σε μια λάμπα κοντά στο τηλ. για το βρίσκω όταν πρέπει να σημειώσω έναν αριθμό, αλλά δεν μπορώ να δέσω, ψαλίδια, κατσαβίδια, σφυριά… χαχαχα! 😉
      Δεν θεωρώ τον εαυτό μου τακτικό ούτε είμαι υπόδειγμα καλής νοικοκυράς, αλλά η τάξη σ’ ένα σπίτι για μένα, είναι θέμα αισθητικής!
      Ο δε υπνάκος… απαραίτητος! 😉

      ΑΦιλιά καλοκαιρινά… τι καλά! 🙂

  8. Ο/Η lefti λέει:

    Kαλημέρα Μαγισσούλα μου :)))
    Xθες κάποιο καλικαντζάρι τιτίβιζε γύρω μου και …δεν με άφησε να απαντήσω στην ανάρτηση σου…είδε πάντως το βίντεο και του άρεσε πολύ , όπως κι εμένα. Αν έθεταν σε εφαρμογή αυτά τα απλά και όμορφα οι άνθρωποι η ζωή τους θα ήταν αρκετά διαφορετική..προς το καλύτερο εννοώ 🙂
    Aυτό που έχω να πω είναι πως μαθαίνω και συνεχιζω να μαθαίνω – ο γιος μου με έχει διδάξει πολλά και συνεχίζει να το κάνει..:))) O Ρobert Fulgham είναι καταπληκτικός και πολλά από τα αποφθέγματα του αποτέλεσαν έναρξη ενδιαφέρουσας συζήτησης ανά τα χρόνια με τους μαθητές μου..
    Να μου είσαι καλά, όμορφη Κυριακή να έχετε με τον Παραμυθοσύντροφο!
    Η μέρα όμορφη εδώ και ώρα να πάμε παραλία.. :)))
    AΦιλιά πολλά!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Τι καλά που έκανες Ελευθερία μου και έδειξες αυτό το video στο αγοράκι σου… και χαίρομαι που «σας» άρεσε, τελικά αυτές οι συζητήσεις με τα παιδιά μας, νομίζω πως αφήνουν κάτι τρυφερό στη καρδιά τους, όπως και στη δική μας. Όταν είναι μικρά δεν ξέρουν τι είναι αυτό, αλλά μεγαλώνοντας είμαι σίγουρη πως είναι ικανά ν’ αναγνωρίσουν αυτό που είναι καλό για τα ίδια και για τους γύρω τους! 😉

      Α! και εμείς πήγαμε για μπάνιο και ήταν ήσυχα και όμορφα!

      ΑΦιλιά σε όλους σας και εύχομαι να έχετε ένα χαρούμενο Κυριακάτικο βραδάκι! 🙂

  9. Ο/Η Π.......Ξωτικό λέει:

    Εγώ πάντως καλέ κυρία αυτές τις μέρες γιορτάζω που δεν με αφορά πια η έναρξη της σχολικής χρονιάς 😉

    Η αλήθεια είναι πως τα βασικά και ουσιώδη τα μαθαίνουμε πράγματι στις πολύ πολύ μικρές ηλικίες και απο παντού ….και πολύ δύσκολα αλλάζουν !!!
    Κόλλησα πρέπει να σου πώ στο …» να κοκκινίζω» ……… δεν ξέρω πως ακριβώς μαθαίνεται αλλά το εκτιμώ πολύ ως αντίθετο του απείθμενου θράσους και της ανατριχιαστικής αναισθησίας……
    Χρήσιμο το βιντεάκι για σκέψη και επαναπροσδιορισμό » βασικών αρχών» που όταν μας λείπουν δεν μας σώζει μια στρατιά ψυχολόγων…….

    Καλημερούδια,φιλούδια ,και όοοοολα τα ξωτικά καλούδια !!!!

  10. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Τι καλά ξωτικούλι μου… «Φτου ξελευθερία»!
    Είδες τελικά πόσο το σχολείο των παιδιών μας, μια ζωή μας άγχωνε, μας καταπίεζε, λες και μαζί με τα παιδιά μας, φοιτούσαμε οι ίδιοι!
    Αλλά η «φοίτηση» δεν τελειώνει ποτέ, όπως και τα προβλήματα που έχουν τα παιδιά μας, μάς ακολουθούν μια ζωή…
    Μικρή κοκκίνιζα τραγικά… και μάλιστα έκπληκτη, έπιασα τον εαυτό μου να είναι κατακόκκινος, σε κάποια «συνάντηση» και αυτό πριν λίγο καιρό! Ωχ! 😉

    ΑΦιλιά ακόμα καλοκαιρινά και ας βρέχει ώρες, ώρες! 🙂

  11. Ο/Η Αθηνά... λέει:

    Η πρώτη σκέψη βλέποντας το βίδεο ήταν «Τώρα; Τι να το κάνω; Ο γιος μου κοντεύει τα 30».
    Όταν όμως το είδα όλο η σκέψη ήταν «Ποτέ δεν είναι αργά για γάλα με κουλουράκια κι έναν ύπνο απογευματινό»!
    Ναι, τελικά το χάρηκα το βίδεο!
    Καλό βράδυ Άιναφετς!

  12. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Έχεις απόλυτο δίκαιο Αθηνά μου, αλλά δεν είναι όμως ποτέ αργά, τουλάχιστο ας δει το βίδεο… και ο δικός μου, ο «μικρός» που είναι 30, επειδή ζει μόνος από πολύ νέος, έχει γίνει νοικοκύρης αναγκαστικά!
    Ο Παραμυθοσύντροφος μου, έχει τεράστιο πρόβλημα με το συγύρισμα, είναι καλομαθημένος! 😉

    ΑΦιλιά και καλή μας βδομάδα από αύριο! 🙂

  13. Ο/Η Marina Tsard. λέει:

    Ω μα τι ωραίο βίντεο.
    Εγώ πάντως στο νηπιαγωγείο έμαθα πως δεν μπορώ να ζωγραφίζω και η δασκάλα πάντα μου έλεγε: «μην το σκέφτεσαι, υπάρχει και η αφηρημένη τέχνη. Χαμογέλα και ζωγράφισε αυτό που θες».
    Θυμάμαι πως δεν ήθελα να κάνω ότι και οι άλλοι, για παράδειγμα να ζωγραφίζω με τα ίδια χρώματα μια εικόνα. Και μας ενθάρρυνε η δασκάλα να αποδεχόμαστε τον προσωπικό μας χαρακτήρα.
    Επίσης έμαθα ότι το να τραγουδάς και να χορεύεις με τους φίλους σου, χωρίς να σκέφτεσαι τι φοράς, από που είσαι, πόσα λεφτά έχουν οι γονείς σου κτλ είναι το πιο απελευθερωτικό πράγμα στον κόσμο.
    Σε γλυκοφιλώ μαγισσούλα μου! Καλή μας εβδομάδα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Τι καλά Μαρινάκι μου, να έχεις μια παρόμοια δασκάλα, ήσουν πολύ πολύ τυχερή!
      Να φανταστείς πως ο μεγάλος μου γιος, από μικρός δεν μπορούσε καθόλου να ζωγραφίσει, έτσι με φώναξε στο Νηπιαγωγείο του η δασκάλα του για να μου εκθέσει το «πρόβλημα» και ότι το παιδί είχε σοβαρό πρόβλημα! Ευτυχώς η ίδια, από τότε είχα άλλα μυαλά και δεν έδωσα συνέχεια στο «πρόβλημα»… είναι μεγάλη υπόθεση στη ζωή μας να έχουμε σωστούς δασκάλους! 😉

      ΑΦιλιά πολύ χαμογελαστά και να έχεις μια πανέμορφη βδομάδα! 🙂

  14. Ο/Η aristea k λέει:

    Καλημέρα Στεφανία μου και καλή εβδομάδα.
    Τα έχω διαβάσει τα υπέροχα αυτά λόγια αλλά δεν είχα συγκρατήσει το όνομα του συγγραφέα.
    Όσο για τις αναρτήσεις σου, εμένα μου έρχεται μέιλ και δεν έχω παράπονο κανένα :)))
    Χρόνο να έρθω εγκαίρως ψάχνω συχνά αχαχαχαχα!!! Γιατί να μην έχει η μέρα 2-3 ώρες παραπάνω;
    Φιλιά καρδιάς!

    ΥΓ: όσο για το βίντεο…μα δεν είναι καταπληκτική η σκέψη ότι όλα όσα θα έπρεπε να ξέρουμε και να εφαρμόζουμε στη ζωή μας τα διδαχθήκαμε στο νηπιαγωγείο;;;;;;;;;;

  15. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Μπορεί να παραπονιέσαι Αριστέα μου, ότι δεν σου φτάνει ο χρόνος… πάντως βρίσκω πως μια χαρά τα καταφέρνεις και δεν νομίζω πως κανείς μπορεί να έχει παράπονο από σένα… φαίνεται ότι ήσουν καλή μαθήτρια στο νηπιαγωγείο!!! 😉

    ΑΦιλιά πάντα καρδιάς! 🙂

  16. Ο/Η astria λέει:

    Σκέφτομαι ότι τα περισσότερα παιδιά είναι ευτυχισμένα στο νηπιαγωγείο, ενώ αρχίζουν να «υποφέρουν» στις επόμενες τάξεις: )
    Και δεν είναι δυστυχώς το τι θα ήθελε ένα παιδί και μετά ένας μεγάλος για να είναι ευτυχισμένος. Είναι το τι επιβάλλει το σύστημα και η κοινωνία ότι θα πρέπει να είναι επιθυμητό από ένα παιδί και μετά από έναν μεγάλο.

    Επιστροφή στο νηπιαγωγείο λοιπόν, ολοταχώς! Κι ας μείνουμε μεταξεταστέοι εκεί για πάντα!:)
    Καλό βραδάκι μαγισσούλα μου και καλή εβδομάδα!
    Αφιλάκια πολλά πολλά!!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Έχεις απόλυτο δίκαιο αστεράκι μου, θυμάμαι την αντίδραση του μικρού μου γιου (του τωρινού σκηνοθέτη) που πήγε τρία χρόνια σε Μοντεσοριανό νηπιαγωγείο, όταν του είπαμε πως τώρα θα πήγαινε σχολείο, είπε: «Μα εγώ ΠΗΓΑ σχολείο» …και είναι γεγονός, αν τον ρωτήσεις τώρα, θα σου πει, πώς τις ωραιότερες αναμνήσεις τις έχει απ’ το νηπιαγωγείο! 😉

      ΑΦιλιά καρδιάς, γιατί στο νηπιαγωγείο ανήκει η καρδιά μας! 🙂

  17. Ο/Η Margo λέει:

    Πόσο δίκιο έχει!!! Θυμάμαι μιας και είναι πρόσφατο, όταν τα παιδιά πήγαν στο δημοτικό αναπολούσαν το νηπιαγωγείο και δεν ήταν μόνο η πολύ παραπανίσια δουλειά στο δημοτικό. Είναι που στο δημοτικό οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί δεν εστιάζουν καθόλου στην ίδια τη ζωή, στο μέσα τους. Πέρυσι τα παιδιά είχαν έναν εξαιρετικό εικαστικό ο οποίος το έκανε και τον λάτρεψαν. Όλο το σχολείο τον λάτρεψε μιας και έμπαινε σε όλες τις τάξεις. Μεταμόρφωσε το σχολείο. Κάθε πρωί μας περίμενε μια έκπληξη. Γέμισε χρώματα και χαμόγελα.
    Εφέτος καταργήσανε τη θέση λόγω κρίσης. Ξέφυγα..

    Καταπληκτικός ο Robert Fulghum, πού τον ξετρύπωσες 😉
    Θα ψάξω περαιτέρω για πολλές από τις ιδιότητές του.
    Ευχαριστώ!!!!

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!!!!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Δεν ξέφυγες… Θυμάμαι Μargo μου, μια συζήτηση που είχαμε τα δυο μας πέρσι, ειδικά για τον μικρούλη σου, το πόσο αγαπούσε αυτόν τον δάσκαλο που τον είχε βοηθήσει και ν’ αποκτήσει μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στον εαυτό του… αυτά τα προικισμένα άτομα μένουν πάντα στη καρδιά μας και αυτό σε όλες τις ηλικίες!

      Μη με ρωτάς που ξετρυπώνω άτομα σαν τον Fulghum… πέφτω μαγικά πάνω τους και διαπιστώνω πως αυτό δεν είναι καθόλου τυχαίο, εξ’ άλλου δεν πιστεύω στη τύχη! 😉

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και σε όοοοοοοολες τις ψυχές που πρέπει να φροντίσεις! 🙂

  18. Ο/Η Margo λέει:

    Συγνώμη για τα λάθη, όποιος βιάζεται σκοντάφτει 😉

  19. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Μη ζητάς συγνώμη για τα λάθη βιασύνης, συνήθως τα διορθώνω η ίδια… τώρα απλά με πρόλαβες και θα τα διορθώσω!

    Όταν «πήζεις» ποικιλοτρόπως όλα είναι στο πρόγραμμα! 😉

    ΑΦιλιά και να σε προσέχεις! 🙂

  20. Ο/Η Φανή λέει:

    ενταξει, τα αποφθεγματα τα λενε ολα..

    οσο για την 1η παραγραφο σας θελω μονο να πω πως συμφωνω απολυτα πια.. τα πραγματα ειναι παντα απλα κ οταν μας παρουσιαζονται πολυπλοκα, παντα μα παντα υπαρχει λογος γι αυτο.. κι αυτος ο λογος δεν ειναι ποτε καλος.. οποτε ας αποχωρουμε με ελαφρα πηδηματακια εξ αρχης!
    γιατι και ο εφηβικος μαζοχισμος της ταλαιπωριας που τραβαει σαν μαγνητης, εχει και τα ορια του..αχ αχ!

    φιλια πολλα 🙂

  21. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Φανούλα μου, τι συμβαίνει;
    Ας αποδεχτούμε επί τέλους πως, η πηγή της δυστυχίας μας, βρίσκεται στ’ ότι δεν μπορούμε να δεχτούμε αυτό που ΕΙΝΑΙ !!! 😉
    «Μη πιστεύεις αυτά που σκέφτεσαι»…η σκέψη παραπλανά!
    Να έχεις εμπιστοσύνη στη φωνούλα μέσα σου που ξέρει πολύ καλά πώς πρέπει να δράσεις…

    ΑΦιλιά με όλη μου την αγάπη! ❤

  22. Ο/Η ekfrasou λέει:

    Kαλημερα αγαπημενη μου!
    Δεν μπαινω συχνα στο μπλοκ αλλα παντα σε σκεφτομαι και περνώ να δω αν εισαι καλα!
    Χαιρομαι που εισαι καλα και συνεχιζεις να μοιραζεσαι μαζι μας τετοιες πληροφοριες.
    Φιλακια πολλα αγαπημενη φιλη!

  23. Ο/Η Άμυ λέει:

    όσο ζεις μαθαίνεις…και μέσα από αυτό το βίντεο νομίζω πως ο καθένας μας έμαθε και κάτι!
    σ’ευχαριστούμε που το μοιράστηκες καλησπέρα:)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλώς όρισες Άμυ!
      Ευτυχώς που αυτή η μάθηση δεν τελειώνει ποτέ! 😉
      Χαίρομαι για το πέρασμα σου και σύντομα θα σ’ επισκεφτώ, μια και σε συναντώ σε πολλά σπιτικά κοινών μας φίλων!

      ΑΦιλιά και καλό απογευματάκι να έχεις! 🙂

  24. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    Σε ευχαριστούμε που μας τον γνωρίσεις. Αξιοσημείωτο μονοπάτι ζωής και τα αποφθεγματά του ένα και ένα. Φιλια τρυφερα!

Σχολιάστε

