Καλώς να έρθει!

«Ειδέ, κι αν έχεις ανοιχτή την πόρτα για να τη δεχτείς,
και σαν φανεί τρέξεις σ’ αυτή κι εμπρός στα πόδια της συρθείς
αν είναι να `ρθει θε να `ρθεί αλλιώς θα προσπεράσει».

Απόσπασμα απ΄το ποίημα «Αγάπη» του Κώστα Ουράνη.

**************************************

Γιατί πρέπει να αισθανόμαστε μελαγχολικά το φθινόπωρο;
Τι είναι η μελαγχολία;
Γιατί να μην μπορούμε να υποδεχτούμε την κάθε εποχή, έτσι όπως εμφανίζεται;
Γιατί να θέλουμε σχεδόν πάντα κάτι άλλο απ΄αυτό που έχουμε;
Γιατί να μη μπορούμε να καταλάβουμε πως πηγή της δυστυχίας μας, είναι ότι δεν αποδεχόμαστε αυτό που είναι;

.

 ΕΙΜΑΙ Η ΒΡΟΧΗ

I Saw 43 Sunsets- I Am The Rain

.

 

i am the rain
i won’t follow that train
i’ll build myself a cage
and put in my ego and rage

i am the rain
i am the birds’ song
i fall and wash you away
cooling hell three times a day

i am the rain
i make flowers laugh
i make people grow
i am the rain

 ****************************************

Είμαι η βροχή
δεν θ’ ακολουθήσω αυτό το τραίνο
θα φτιάξω στον εαυτό μου ένα κλουβί
θα βάλω μέσα το εγώ μου και οργή.

Είμαι η βροχή
είμαι το τραγούδι των πουλιών
πέφτω και σε ξεπλένω
δροσίζοντας τη κόλαση τρις φορές τη μέρα.

Είμαι η βροχή
κάνω τα λουλούδια να χαμογελούν
κάνω τους ανθρώπους να μεγαλώνουν
Είμαι η βροχή.

Το παραπάνω τραγούδι κυκλοφόρησε πέρσι, απ΄ ένα συγκρότημα νέων, οι:
«I Saw 43 Sunsets»που δημιουργήθηκε το 2009, λεπτομέρειες μπορείτε να δείτε στη τελευταία τους συνέντευξη, εδώ . όπως και σ’ αυτό το site.

Το δε video clip το σκηνοθέτησε ο μικρός μου γιος, Κωνσταντίνος Πιλάβιος, (στο cpil.info υπάρχει χρονολογικά όλη η σκηνοθετική δουλειά του) και είναι το πρώτο επίσημο video clip που έκανε.
Εκτός του ότι βρίσκω το τραγούδι εξαιρετικό, για μένα αυτό το video clip έχει και μια συναισθηματική πλευρά, γιατί γυρίστηκε στο σπίτι που είχε στα Εξάρχεια για πολλά χρόνια και που άφησε πριν λίγο καιρό, σηματοδοτώντας έτσι μια αλλαγή στη ζωή του…

Και μια τελευταία καλοκαιρινή και πολύ νεανική γεύση απ΄ το καλοκαιράκι που αφήσαμε πίσω μας… από τον γιόκα μου, βεβαίως βεβαίως!!!
(Ο ίδιος «παίζει» και κάτω απ΄το νερό!)

.

 Καλώς να μας έρθει λοιπόν αυτό το Φθινόπωρο, με μια ευχή,
απολαύστε ότι σας προσφέρει και προσπεράστε ότι σαν ενοχλεί.

.

.

.

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

66 Responses to Καλώς να έρθει!

  1. Ο/Η Margo λέει:

    Ο Κωνσταντίνος έχει ήδη καθιερώσει το δικό του στυλ που ξεχωρίζει!
    Με το βίντεο κλιπ αυτό βέβαια πατάει το ευαίσθητο σημείο μου. Βροχή! Ακόμη την περιμένουμε. Όλα ξερά! Γι αυτό και περιμένω το Φθινόπωρο πως και πως 😉
    Α, και δεν μελαγχολώ. Όταν θα έρθει ο χειμώνας ακόμη καλύτερα. Βέβαια και η άνοιξη είναι εκπληκτική με τα γεννητούρια της αλλά.. και το καλοκαίρι με τη θαλασσινές βουτιές και τους ξάστερους ουρανούς… Όλες πανέμορφες δεν είναι 😉
    ΑΦάκια πολλά πολλάαααααα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ελπίζω τώρα που με διαβάζεις Margo μου, να σας ήρθε επιτέλους η βροχή! 😉
      Σήμερα το πρωί, είχε στο βουνό μου 11 βαθμούς και όλη μέρα βρέχει… άπλωσα τα ρούχα μέσα, κατέβασα το πουπουλένιο μας πάπλωμα και το μεσημέρι κοιμήθηκα μιάμιση ώρα κουκουλωμένη από κάτω, όταν ξύπνησα στις 16.30 νόμιζα πως ήταν πρωί!!!
      Δεν μου αρέσει το κρύο, (λόγω κρίσης και αφραγκιάς!) δεν μου αρέσει η υγρασία, προτιμώ να ιδροκοπώ το καλοκαίρι, αλλά μου αρέσει η φύση με τα πανέμορφα της χρώματα και μόνο γιατί, «κρύο καιρός για δυο»! χαχαχαχα… προσπερνώ! 😉

      Ο γιόκας όπως τα περισσότερα νέα παιδιά παιδεύεται να επιζήσει, αθλίως θα μεταναστέψει! 😦

      ΑΦιλιά δροσερά αλλά χαμογελαστά! 🙂

  2. Ο/Η magikifoni λέει:

    Μήπως τελικά φοβόμαστε να γίνουμε ευτυχισμένοι..; Κι αν ισχύει αυτό το ενδεχόμενο γιατί να είναι έτσι;

    Προσωπικά πλέον πιστεύω πως όλες οι εποχές είναι όμορφες (-κάπου το έχω ξαναπεί αυτό;; χαχαχ-) ακριβώς επειδή η καθεμία είναι εντελώς διαφορετική προσφέροντας μια σειρά από εμπειρίες που συνήθως δεν βιώνεις μέσα στις άλλες εποχές. Το θέμα έγκειται στο πόσο δεκτικοί είμαστε σε αυτές τις αλλαγές και σε αυτές τις ευκαιρίες που μας προσφέρονται συνεχώς για διαφορετικά βιώματα. 🙂

    Πολύ όμορφο το τραγούδι και οι στίχοι. Εξαιρετική η δουλειά για το βιντεο κλιπ 😉 😉

    Καλό φθινόπωρο να έχουμε όλοι μαγισσούλαα.. είναι και λίγο (πόσο λίγο?) στο χέρι μας να αρπάζουμε τις ευκαιρίες μόλις »ζουζουνίζουν» μπροστά στα χέρια μας ❤ Αυτό το φθινόπωρο θα είναι όμορφο, μόνο και μόνο επειδή ξεκινάει με τέτοιες σκέψεις και τέτοια διάθεση 🙂 😀

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκιαα άυπνα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μα φυσικά φοβόμαστε να νοιώσουμε ευτυχία Αλεξάνδρα μου, γιατί αν αισθανθούμε καλά μες το πετσί μας, δεν μπορούμε να γκρινιάξουμε, δεν μπορούμε να ρίξουμε τη δυστυχία μας στους άλλους ή τη μελαγχολία μας ή τη κακή μας διάθεση στο καιρό… έτσι είναι! 😉

      Ας ανοίξουμε επιτέλους τις καρδούλες μας, ας ακολουθήσουμε τη φύση, αφού είμαστε παιδιά της και ας υποδεχτούμε με χαρά την κάθε εποχή, που έχει τα καλά της, όπως και τα κακά της… ζέστες, κουνούπια, κρύο, υγρασία, αλλεργίες, γρύπες κλπ χαχαχα! 😉

      ΑΦιλιάαααααααααααααα βροχερά αλλά πολύχρωμα! 🙂

  3. Ο/Η ekfrasou λέει:

    Kαλημερα Στεφανια μου!
    Μ αρεσει η μελαγχολια ενιοτε ειδικα αν ειναι γλυκια!
    Το τραγουδι πολυ καλο!
    Και το βιντεο κλιπ επισης! Μπραβο στο γιο σου!

    Καλο σκ να εχεις! φιλακια πολλα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μα φυσικά Κική μου, η μελαγχολία είναι γλυκιά, φτάνει να μπορούμε να το διακρίνουμε! 😉
      Χαίρομαι που σου άρεσε, το «βροχερό» τραγούδι και η δουλειά του γίοκα!

      ΑΦιλιά πάντα τρυφερά και να έχεις ένα όμορφο Σ/Κ! 🙂

  4. Παράθεμα: Επειδή δεν… τσεκαρισμένο! | Άιναφετς

  5. Ο/Η Αθηνά... λέει:

    Πολύ καλή δουλειά το κομμάτι, ιδιαίτερα καλό το μπάσο, εξαιρετικό το βίδεο! Εντυπωσιακό το σημείο που βγαίνουν οι σταγόνες από την τρομπέτα! Εύγε στον υιό!
    Φθινοπωρινή μελαγχολία; Όχι για εμένα! Οι τρεις από τις τέσσερις εποχές του χρόνου είναι αγαπημένες. Μόνο το καλοκαίρι έχω προβλήματα με τη ζέστη. Πνίγομαι. Και μετά είμαι όλο νεύρα! Και μετά γίνομαι λίγο πριν την αποσύνθεση! Και είμαι σωριασμένη σε μια πολυθρόνα και μετρώ τις ώρες μία-μία μέχρι η θερμοκρασία να πέσει. Τώρα όλα καλά!
    Κατά τα λοιπά, την ανάρτηση αυτή την είδα μόλις τώρα, που ήλθα να ξαναδώ τις φωτογραφίες με τα σκυλάκια της προηγούμενης ανάρτησης!
    Σκέφτομαι να τσεκάρω το πεδίο που λέει «Να ειδοποιούμαι μέσω mail για νέα άρθρα», οπότε εάν αυτό λειτουργεί σωστά θα ενημερώνομαι εγκαίρως για τα τεκταινόμενα!
    Αποστέλλω φθινοπωρινό, ουδόλως μελαγχολικό φιλί!
    Καλημέρα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      χαχαχα! Αθηνά, προτιμώ να τρέχει ποτάμι ο ιδρώτας, να μπαίνω συνέχεια κάτω απ΄ το ντους, απ’ το να μπαίνω φθινοπωριάτικα κάτω απ΄ το πάπλωμα (όπως προ λίγου) για να ζεσταθώ και νομίζω πως για τους άφραγκους το κρύο δεν είναι ότι καλύτερο… αχ! και ακόμα είμαστε στο φθινόπωρο… αλλά η φύση με την ομορφιά της, μας αποζημιώνει, αυτό κρατάμε και προσπερνάμε! 😉

      Ανταποδίδω χαμογελαστά το ουδόλως μελαγχολικό φιλί σου… μουτς! 🙂

  6. Ο/Η mahler76 λέει:

    Εγώ πάλι χαλιέμαι με την ζέστη. Σήμερα ας πούμε που βρέχει, είναι η καλύτερή μου! Καλή σου μέρα 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλώς τον malher, που συναντώ και σ’ αγαπημένους μπλογκόφιλους! 😉
      Τελικά μήπως το ζητούμενο είναι να είμαστε ευχαριστημένοι με αυτό που είναι;

      Καλό Σαββατιάτικο απογευματάκι! 🙂

  7. Ο/Η Levina λέει:

    Αγάπη μου από δυο τόσο ταλαντούχους γονείς, πώς να ξεφύγουν τα βλαστάρια τους;
    Ο Κωνσταντίνος σου είναι ένα φοβερό παιδί, με ευαισθησίες και διορατικότητα που τα βγάζει στις δουλειές που καταπιάνεται.
    Μα πιο πολύ χαίρομαι με την χαρά και την περηφάνια σου γι αυτό το καθ όλα άξιο παιδί!
    Ευχή μου είναι να πάει όσο πιο ανώτερα γίνεται κι εσείς να είστε γεροί και δυνατοί να χαίρεστε τα όμορφα και άξια παιδιά σας 🙂

    Σε φιλώ γλυκά όμορφη και πάντα γελαστή γειτονοπούλα μου….

    υγ. Δεν σχολιάζω τίπτ περί Φθινοπώρου… τα κέφια μου δεν τα ορίζω με τις εποχές του χρόνου…

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Λοιπόν γειτονοπούλα μου, σήμερα ήταν η μεγάλη μέρα που κατέβασα το πουπουλένιο πάπλωμα, που άρχισα να μαζεύω τα πολύ καλοκαιρινά, που έβαλα ζεστά παντοφλάκια και που προετοιμάστηκα σιγά-σιγά για τα κρύα, μια και το πρωί είχαμε 11 βαθμούς… αλλά η διάθεση, σταθερή! 😉

      Εύχομαι να μας ακολουθήσει η επίγνωση και η συνειδητοποίηση πως τα πράματα είναι έτσι όπως είναι, δλδ ούτε καλά ούτε κακά! χαχαχαχα! 🙂

      ΑΦιλιά απ’ το βροχερό, κρύο, υγρό, μουντό… αλλά υπέροχο βουνό μας! 🙂

  8. Ο/Η Marina Tsard. λέει:

    Προσωπικά λατρεύω τον Χειμώνα και το φθινόπωρο. Τα περίμενα πως και πως ! 🙂
    Πολύ ωραίο το τραγούδι μαγισσούλα μου. Ο γιος σου κάνει πάντα πολύ όμορφες δουλειές και πάντα με την προσωπική του ματιά και ευαισθησία. Και πόσο μ’ αρέσει να το βλέπω αυτό; Σε έναν κόσμο αντιγραφής, εκτιμάς το ιδιαίτερο, το πρωτότυπο.
    Σε φιλώ γλυκά και σου εύχομαι να απολαύσεις το φθινόπωρο σου και να σου φέρει πολύ ενδιαφέρουσες και ιδιαίτερες στιγμές.
    Σμουτς 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μπράβο Μαρινάκι μου, μόνο τα κουνούπια να ψοφήσουν και όλα θα είναι τέλεια, έτσι δεν είναι; 😉
      Παρόλο που έχω γεννηθεί Γενάρη, μου αρέσει η ζέστη, ο ήλιος και προτιμώ χίλιες φορές να σκάω απ΄τη ζέστη, αλλά απολαμβάνω όλες τις εποχές εξ ίσου, ίσως με κάποια μικρή επιφυλακτικότητα ως προς τα κρύα, λόγω οικονομικών δυσκολιών, όπως εξάλλου οι περισσότεροι μας!…

      Και, μη ξεχνάμε πως, κάνει κρύο, άρα καιρός για δυο! 😉

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και να έχεις ένα όμορφο Σ/Κ! 🙂

  9. Ο/Η Evi λέει:

    υπέροχοι στίχοι, μουσική και σκηνοθεσία βεβαίως βεβαίως!!! και θα κρατήσω την πανέμορφη ευχή σου μαγισσούλα!!! να προσπεράσουμε ότι μας ενοχλεί και να καλωσορίσουμε κάθε τι νεο με την έναρξη της νέας εποχής!!! φιλάκια πολλά!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαίρομαι Εύη μου, που σου άρεσε η τελευταία σκηνοθετική δουλειά του γιόκα! 😉
      Όσο για την ευχή, καλό είναι να δεχόμαστε τη ζωή έτσι όπως έρχεται, έχει πολλά να μας διδάξει και πράγματι αν κάτι μας ενοχλεί να το προσπερνάμε!

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και πολύ φθινοπωρινά! 🙂

  10. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    «μελαγχολησες…/βρε παιδι μου, αμάν/στη καρδια βάλε πατίνια/και δυο ρουλεμαν…»
    Εγώ πάλι λέω να εξσφεντονισω με τον ίδιο τροπο τη θλίψη μου μέσα απο την τρομπετα-και μένα είναι το αγαπημένο σημείο του κλιπ-, ουφ!

    Λάτρευω το φθινόπωρο.σκεπτικο, μεταβατικό, αντιφατικό αφου μουντό και ταυτόχρονα γεμάτο χρώματα…ταυτίζομαι μαζί του τούτες τις μερες… Για αυτο κ εξαφανίστηκα. Οι λόγοι πολλοί, αλλα όλα θα περάσουν…
    πως αλλάζει το μυαλό να μην κάνει τα ίδια λάθη δεν ξέρω…ή μάλλον ναι, ξέρω και σε προλαβαίνω… με παρατήρηση και αυτογνωσία μαγισσούλα μου…

    Αφιλακια τρυφερά και …σκεπτικά… 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χμ! καλά σε πήρα μυρωδιά… αυτές οι εξαφανίσεις, μιλούν από μόνες… δεν είδα, διάβασες για την αντίδραση;… νομίζω, πως θα «το» καταλάβεις πολύ καλά! 😉
      Πάμε λοιπόν πιο πέρα!
      Αν πάλι κάνουμε κύκλους, πρέπει σοβαρά να βάλουμε όλη μας την ενέργεια (και καλή μας διάθεση) να δούμε που κολλήσαμε!!!

      ΑΦιλιά πάντα καρδιάς και πολύ σκεπτικά! 🙂

  11. Ο/Η Antriana..Io λέει:

    Ναι, βέβαια…να αποδεχόμαστε την καθε εποχή!! Γιατι ομως η μελαγχολία που πιθανώς να μας προκαλεί το φθινόπωρο να μην ειναι καλη;; Εμένα μ´αρεσει 🙂 μ´ αρεσει αυτο το downιασμα του..το υποτονικο του, θα ελεγα καλύτερα. Και απο την αλλη…ειναι μια εποχή πλούσια σε αντιθέσεις.απο τη μια σου βγαζει την αίσθηση οτι κατι τελειώνει…και απο την αλλη θελεις να πεις αυθόρμητα κι ενα «καλη χρονια»
    Εχει ποικιλία το φθινόπωρο και μπορέσει. Οχι οτι ειναι το αγαπημένο μου…απλα μ αρεσει 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Α! ξενιτεμένο μου κορίτσι!
      Σε φαντάζομαι να ζεις το φθινόπωρο σε ξένη χώρα, που σίγουρα έχει τόσα και τόσα να σου μάθει!
      Διάβασες το link που έβαλα, σχετικά με τη μελαγχολία ; .. είμαι σίγουρη πως θα σου αρέσει! 😉
      Να πούμε καλή χρονιά, γιατί μετά τις διακοπές… τα κεφάλια κάτω!

      ΑΦιλιά Αντιάνα μου και χαίρομαι που μας επισκέπτεσαι! 🙂

      • Ο/Η Antriana..Io λέει:

        Το διάβασα και πραγματικά μου αρεσε!!!! Οπως μου αρεσε κ το βίντεο!!!! Εξαιρετική και πολλή δουλεια μάγισσα μου, πραγμα το οποιο αποτυπώνεται στο τελικό αποτέλεσμα…
        Μου άρεσαν τα χρώματα, η απόδοση του ήχου…και φυσικά, το παρακολούθησα αλλη μια φορα στο αθόρυβο (μονο εικόνα) και το βρήκα πολυ πολυ καλο!!!
        Μπράβο και συγχαρητήρια!!!

  12. Ο/Η Stella Vardaki λέει:

    θα κρατησω την ευχη σου κι οχι μονο για το φθινοπωρο.. καλο σ/κ μαγισσουλα μου

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Να κρατάμε Στέλλα μου, όλες τις ευχές, έχουν όλες κάτι μαγικά θεραπευτικό, γιατί όχι μόνο ζεσταίνουν τις καρδιές μας, αλλά και τις γιατρεύουν! 😉

      ΑΦιλιά πάντα καρδιάς και να έχεις ένα καλό Σ/Κ! 🙂

  13. Ο/Η Nastenka λέει:

    Πολύ καλή δουλειά έγινε για το βίντεο κλιπ! Μπράβο!!! Μου άρεσε πάρα πολύ γιατί έβγαζε συναίσθημα και ήταν πρωτότυπο, με δικό του στυλ!! Ξανά μπράβο!!!!
    Αααα, για εμένα είναι η καλύτερή μου όταν έρχεται φθινόπωρο… πώς και πώς περιμένω να βρέχει ανελέητα! χαχαχα!
    Καλό σαββατοκύριακο μαγισσούλα Άιναφετς! 🙂
    Πολλά γλυκά φιλάκια!!! ♥

    (τι σημαίνει αφιλακια?? το έχω απορία που το βλέπω να το γράφεις…)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαίρομαι Αναστασία μου, που σου άρεσε η δουλειά του Κωνσταντίνου και φυσικά το τραγούδι των νέων αυτών παιδιών! 🙂
      Α! εσύ είσαι και φανατική της βροχής… της ανελέητης βροχής, έχεις δίκιο, ξεπλένει το έξω, όπως και το μέσα μας, φτάνει να «της» το επιτρέψουμε! 😉

      ΑΦιλιά λοιπόν πολύ τρυφερά! 🙂

      ΥΓ: Το Α σημαίνει Αληθινά… βλέπεις απεχθάνομαι τη τυπικότητα και μου αρέσουν τα Αληθινά αισθήματα καρδιάς! 😉

  14. Ο/Η aswtosyios λέει:

    είμαι φαν του γιου σου , είναι εξαιρετικός όπως και τα παιδιά που έχουν γράψει το τραγούδι
    καλο φθινόπωρο

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πολύ χαίρομαι που η δουλειά του Κωνσταντίνου σου αρέσει… τώρα πρέπει να του ευχηθούμε να μείνει στην Ελλάδα… ξέρεις τώρα… η χώρα μας, διώχνει τα παιδιά που έχουν κάτι «άλλο» να πουν! 😉
      Δεν ξέρω αν είσαι ακόμα στο Νησί μας και μουλιάζεις πάντως σου εύχομαι να έχεις ένα χαλαρό και ξεκούραστο φθινόπωρο!

      ΑΦιλιά καρδιάς! 🙂

  15. Ο/Η me (maria) λέει:

    Καταπληκτικό βίντεο, καταπληκτική δουλειά!!
    Πολλά μπράβο κι εύχομαι τα καλύτερα σε όλα τα παιδιά και φυσικά στον ταλαντούχο γιο σου!!
    Το φθινόπωρο μαζί με την άνοιξη είναι οι εποχές που λατρεύω!!
    Το καλοκαίρι και το χειμώνα ζορίζομαι (λόγω αφραγκίας που λες κι εσύ)…αλλά το παλεύω, ή τουλάχιστον προσπαθώ!

    Φιλιά πολλά!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαχαχα! Μαρία, είμαι κάτω απ’ το πάπλωμα και έχω το λαπτόπι αγκαλιά… από χθες βρέχει και έξω έχει 9 βαθμούς… κατά τα άλλα πανέμορφο το φθινόπωρο… οπτικά! 😉

      Ας ευχηθούμε τα καλύτερα σε όλα τα παιδιά, μικρά και μεγάλα και καλή δύναμη στους άφραγκους γονείς! 🙂

      ΑΦιλιά και καλή μας βδομάδα από αύριο! 🙂

  16. Ο/Η dodo λέει:

    Από το παράθυρο βλέπω απέναντί μου μια ροδιά κατάφορτη με τούς λαμπρούς, κατακόκκινους καρπούς της- ποιά μελαγχολία; :-Ρ
    Το παιδάκι σου δεν σταματά να μας εκπλήσσει με το ταλέντο του!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μα φυσικά και δεν θα μελαγχολήσουμε και ας έχει έξω 9 βαθμούς και ας βρέχει από χθες, αυτό το φθινόπωρο μας αποζημιώνει με τη πολυχρωμία και με την εσωτερικότητα του! 😉

      Το παιδάκι μου, όπως πολλά άλλα παιδάκια, προσπαθεί να επιβιώσει…

      ΑΦιλιά dodoula τρυφερή! 🙂

  17. Καλά κάνεις και βάζεις ειδοποίηση Μαγγισούλα μου από εχθές την είδα αλλά δεν μπορούσα να μπω.. σήμερα επιτέλους εδέησε να με αφήσει.. να έρθω για να απολαύσω το βίντεο κλίπ του Κωνσταντίνου σου… το έχω ξαναδεί κάπου.. δεν θυμάμαι που.. εξαιρετική δουλειά..και η μουσική και η εικόνα… όπως πολύ ωραίο και το βίντεο κάτω από την θάλασσα τέλειες γωνίες λήψεων…. έτσι τις λένε; χι.χι.. όλο και κάτι έχει πάρει το αυτί μου από ορολογίες του επαγγέλματος.. καλή επιτυχία σε ότι και να κάνει… στην ζωή του..!!!
    Και θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου με την τελευταία σου παράγραφο .. το μυστικό της γαλήνης με τον εαυτό σου είναι η αποδοχή… να έχεις φίλη μου μια όμορφη Κυριακή γεμάτη από χαμόγελα..:) 🙂 έστω και αν έπεσε η θερμοκρασία σήμερα και εδώ έβρεξε μετά από 5 μήνες ξηρασίας…λέω να βγάλω έκτακτο..χι.χι. φιλάκιααααααα.. που γίνονται 🙂 🙂

  18. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Αυτό το wordpress με δυσκολεύει όταν η ανάρτηση μου είναι φορτωμένη με λίνκ και βίντεο… αλλά τώρα που το ξέρω, κάνω τα μαγικά χειροκίνητα και τσουπ, ενημερώνονται οι bloggers! 😉
    Μου αρέσει πως και εσύ μαθαίνεις συνέχεια και αυτό σε όλα τα επίπεδα… να η ίδια πριν λίγο ενημερωνόμουν για τα μουσικά ακούσματα των νέων και δεν μπορώ να πω, πως όλα βρίσκουν ανταπόκριση μέσα μου! χιχιχιχι! 😉
    Κατά τ’ άλλα δυσκολεύεται πολύ ο γιόκας, δεν βοηθάει και η κατάσταση στη χώρα μας… οψόμεθα!

    ΑΦιλιά με πολύ αγάπη και ας έχουμε ένα υποφερτό Φθινόπωρο! 🙂

  19. Ο/Η Eva Saga λέει:

    Εξαιρετική μελωδία και σκηνοθεσία! ( Όταν δε μπήκε η τρομπέτα, ανατρίχιασα… )
    Πράγματι ευτυχία είναι το να απολαμβάνεις την κάθε στιγμή, την κάθε εποχή, την κάθε ευκαιρία να ζεις, που σου δίνεται· ακόμη κι αν δεν είναι ευχάριστη. Όλα πρέπει να τα γευόμαστε για να μαθαίνουμε…
    Γλυκά σε φιλώ! Να έχεις μία όμορφη εβδομάδα! 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλώς την Εύα!
      Αυτή τη στιγμή που σου γράφω, ετοιμάζεται ένα υπέροχο ηλιοβασίλεμα, ο αέρας σκόρπισε τα σύννεφα και όλα γύρω λάμπουν!
      Αυτό είναι ευτυχία! 😉

      ΑΦιλιά καρδιάς και εύχομαι αυτή η βδομάδα να είναι γεμάτη χαρά! 🙂

  20. Ο/Η xristin λέει:

    Εγώ δεν είμαι η βροχή αλλά με μεγάλη ευχαρίστηση δέχτηκα να βραχώ για χάρη του γιου σου που η σκηνοθετική του προσπάθεια μου άρεσε πάρα πολύ.
    Οι μυριάδες σταγόνες από τα βρεγμένα όργανα συνόδευσαν άψογα το…….βρεγμένο τραγούδι.
    Καλό φθινόπωρο έστω και κάτω από το πάπλωμα.

    Υ.γ
    Στεφανία,κάτι μου λέει ότι και εγώ φέτος θα την βγάλω κάτω από το πάπλωμα καθότι τα μέτρησα,τα ξαναμέτρησα και δεν μου βγαίνουν με τίποτα.
    Μετακόμισε και ο γείτονας που άναβε κάθε μέρα το τζάκι και δεν ξέρω που θα αράξω την κορμάρα μου.
    Σήμερα είδα την γειτόνισσα από την απέναντι πολυκατοικία να ξεφορτώνει ένα φορτηγό με φρεσκοκομμένα ξύλα.
    Πρέπει να πιάσω οπωσδήποτε κονέ μαζί της και ας κρεμάει τα τεράστια σώβρακα του συζύγου σε κοινή θέα και μου κόβετε η όρεξη.
    Σε αφήνω να το σκεφτώ καλύτερα και να οργανώσω την επίθεση φιλίας.
    Τις φιλούρες μου

    .

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Είδες τελικά Χριστίνα πως άδικα τρομοκρατηθήκαμε τα κρύα αργούν ακόμα και θα δεις πως θα κάνουμε και άλλες βουτιές στη θάλασσα, θέλω μόνο τα κουνούπια να ψοφήσουν επί τέλους…
      Προσωπικά, μου άρεσε η πρόβα «κάτω απ΄το πάπλωμα» μάλλον γιατί υπήρχε και μια αγκαλιά! 😉 …Άρα καταλήγω πως μόνο με αγκαλιές και πολύ χιούμορ, θα ζεσταθούμε!!!
      Και άσε την επίθεση φιλίας και ειδικά σε ζευγάρια με μεγάλα σώβρακα! απαπααα! 😦

      ΑΦιλιά ηλιόλουστα, πανέμορφα, τρυφερά, ζεστά κλπ κλπ! 🙂

  21. Ο/Η cpil λέει:

    Βρε μαμά! Λάθος βίντεο έβαλες! https://www.youtube.com/watch?v=BHeKAAW0LaY

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ποιος φταίει αν «αυτό» πρώτη φορά το βλέπει η μανούλα;
      Γιατί δεν υπάρχει στο blog σου; 😉
      Η μανούλα δεν έχει fb και δεν παρακολουθεί τι γίνεται εκεί «μέσα»!

      Πάντως είναι εξαιρετικό! 🙂

  22. Καλως να έρθει
    και μακάρι να μας φέρει ένα χειμώνα ελαφρύτερο από τον περσινό.

  23. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Όλοι μας Δάφνη μου, ευχόμαστε ο χειμώνας να είναι ελαφρύτερος απ΄ τον περσινό… μόνο ποιος το πιστεύει πραγματικά;
    Οι οιωνοί δηλώνουν το αντίθετο! 😉

    ΑΦιλιά με ζεστή καρδιά πάντα! 🙂

  24. Ο/Η aristea k λέει:

    Στεφανία μου , πιστεύω ότι η μελαγχολία είναι μέσα στο πρόγραμμα. Δεν την αποζητάω αλλά δεν τρελαίνομαι κι όταν τη νιώθω. Ούτε βιάζομαι να τη βαφτίσω κατάθλιψη! Πριν λίγο έγραφα την αυριανή μου ανάρτηση κι έκανα αναφορά κι εγώ στη μελαγχολία. Η θλίψη μπορεί να μας διδάξει να αφουγκραζόμαστε την ψυχή μας και να την φροντίζουμε περισσότερο!
    Πολύ καλό το βιντεάκι όπως και το κομμάτι!
    Δικαίως καμαρώνεις!
    Τα φιλιά μου ♥

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μη ξεχνάμε Αριστέα μου, πως τη μελαγχολία την ονομάζουμε και «γλυκιά», γιατί όντος έχει μέσα της μια γλυκιά νοσταλγία από κάτι τρυφερό που χάσαμε, όπως πχ τη καλοκαιριάτικη ανεμελιά! 😉

      ΑΦιλιά και εύχομαι να έχουμε όλοι μας ένα δυναμικά δημιουργικό Οκτώβρη! 🙂

  25. Ο/Η evrynoos λέει:

    Η αλήθεια είναι πως ένα καλό βίντεο κλιπ μπορεί να απογειώσει ένα τραγούδι, πράγμα που συμβαίνει εδώ!
    Όσο για το φθινόπωρο, δεν βρίσκω λόγο να μελαγχολεί κανείς, προσωπικά λατρεύω το φθινόπωρο, την πιο αδικημένη εποχή του χρόνου που η Φύση γίνεται καταπράσινη, κατακόκκινη και χίλια άλλα χρώματα!
    Άσε το πόσο ωραία χουχουλιαζει κανείς στα στρωσιδια και στην θαλπωρή που τούτη η εποχή μας προσφέρει.
    Μην απορείτε που εμείς οι θνητοί πάντα θέλουμε κείνο που δεν έχουμε.
    Είναι για να μην βαριόμαστε!

    Εξαιρετική δουλειά να πεις στον γιόκα σου. 🙂

    Ασπασμοί!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλώς τον Τάσο! 🙂
      Έχεις δίκιο και για τα χρώματα και για τα καλά video clip, αλλά πάνω από όλα για τα στρωσίδια και τη προετοιμασία για χουχούλιασμα!!! 😉

      ΑΦιλιά χωρίς βαρεμάρες και καλό μας μήνα! 🙂

  26. Καλό μήνα με όσο το δυνατόν λιγότερη θλίψη στους μελαγχολικούς καιρούς που βιώνουμε.

  27. Ο/Η Zeta λέει:

    Πόσο απόλυτα συμφωνώ… «Πηγή της δυστυχίας μας, είναι ό,τι δεν αποδεχόμαστε»! Νομίζω είναι ένα παιδικό κατάλοιπο αυτή η νοοτροπία. Να θέλουμε δηλαδή, «σχεδόν πάντα κάτι άλλο απ΄αυτό που έχουμε». Όπως κάναμε παιδιά: Δε θέλω φακές, θέλω τηγανιτές πατάτες. Δε θέλω το δικό μου παιχνίδι, θέλω αυτό του ξαδέρφου μου. Δε θέλω να πάω σχολείο, θέλω να πάω να παίξω. Μεγαλώνοντας, είχα σαν στόχο να μην αφήσω καμιά κατάσταση να μου ρίχνει το ηθικό. Προσπάθησα να βρω καλά στοιχεία σε κάθε εποχή, να μη στεναχωριέμαι μετά το τέλος των Χριστουγέννων, το τέλος του καλοκαιριού κλπ. γιατί τα καλύτερα έρχονται!

    Υ.Γ.1 Το clip το είχα δει… πολύ ωραίο όπως κάθε δουλειά του Κωνσταντίνου!
    Υ.Γ.2 Μετά έκατσα και είδα το ‘Fatherly Love’ (για 100η φορά)… δε θυμόμουν να είχα ξανά παρατηρήσει ένα «easter egg»: στη σκηνή του αεροδρομίου εμφανίζεται δίπλα στη πρωταγωνίστρια και ο σκηνοθέτης μας;

  28. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Και τα καλύτερα Zέτα μου, έρχονται αν έχουμε μάτια να τα δούμε και καρδιά να τα νοιώσουμε… ας βάλει και ο καθένας μας ένα λιθαράκι!
    Χαχαχα! Του αρέσει του σκηνοθέτη μας, να κάνει τέτοιες μικρές διακριτικές εμφανίσεις, όπως και στο «Μικρές Χαρές» στο τραινάκι του Λούνα Πάρκ, και κάτω απ΄ τη θάλασσα στο video που μου έστειλε ο ίδιος πιο πάνω… κάνοντας μου μάλιστα παρατήρηση (σωστά!) πως έβαλα λάθος video! 😉

    ΑΦιλιά πολλά πολλά! 🙂

  29. Ο/Η serenata λέει:

    Τον τελευταίο χρόνο έπαψα να ζω μόνο για το καλοκαίρι.
    Το αγαπώ αλλά άρχισα ν’ αγαπώ και το φθινόπωρο.
    Τόσα τα χρώματα οι μυρωδιές, οι αλλαγές στη φύση…..

    Καλό φθινόπωρο μαγισσούλα μου:))

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Το ζητούμενο seranata μου, είναι να είμαστε τόσο καλά μέσα μας, ώστε να μπορούμε να χαρούμε εξ’ ίσου όλες τις εποχές! 😉

      ΑΦιλιά πολύ πολύ τρυφερά και να έχεις και εσύ ένα μαγευτικό Φθινόπωρο! 🙂

  30. Ο/Η Hengeo λέει:

    Ενδιαφέρουσα ανάρτηση!

    Καλησπέρα μετά από αρκετές ημέρες και ΑΦ!

  31. Ο/Η lefti λέει:

    Aπολαμβάνω όλες τις εποχές κι αν και λατρεύω τη θάλασσα το φθινόπωρο έχει ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου.
    Εξαιρετικό το βίντεο, μπράβο στο γιό σου, να τον χαίρεσαι και να είναι καλά 🙂
    To δε τραγούδι τραγούδι μου άρεσε πολύ, πολύ καλή δουλειά..
    ΑΦιλιά πολλά Μαγισσούλα μου και καλή εβδομάδα να έχουμε 🙂

  32. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ευχαριστώ αγαπημένη Ελευθερία!
    Όταν πρωτοβγήκε το κλιπ ήθελα να σου το στείλω, γιατί ξέρω πως «ψάχνεις» τα νέα παιδιά, τα νέα συγκροτήματα, εξάλλου έχεις συμβάλει πολύ στη μουσική μου εκπαίδευση, (την νεανική) γιατί λόγω ηλικίας τα ακούσματα μου ήταν άλλα!!! 😉
    Τι καλά και κάνεις και απολαμβάνεις τη φθινοπωρινή θάλασσα, εμείς έχουμε δυο βδομάδες να την επισκεφτούμε!

    ΑΦιλιά πολύ τρυφερά και καλή μας βδομάδα! 🙂

Σχολιάστε

