«Το χαμένο κλειδί του έρωτα».

 

Cover Lost key

Αφού ασχολήθηκα με τις δημιουργίες του μικρού μου γιου Κωνσταντίνου Πιλάβιου, ήρθε η σειρά του συζύγου μου, Νίκου Πιλάβιου, του Παραμυθοσυντρόφου μου, όπως μου αρέσει και το αποκαλώ εδώ και αυτό γιατί μόλις κυκλοφόρησε το καινούργιο του βιβλίο!

«Το χαμένο κλειδί του έρωτα», είναι ο τίτλος του βιβλίου και είναι μια συλλογή από ποιήματα που μιλούν για τον έρωτα και για την αγάπη.
Αυτό το βιβλίο όμως έχει και ένα άλλο εξαιρετικό ενδιαφέρον, αντικριστά με κάθε ποίημα, ο αναγνώστης μπορεί να διαβάσει αποσπάσματα, του τι έχει πει ο Κρισναμούρτι για τον έρωτα, όπως και για την αγάπη.
Επίσης, το βιβλίο εικονογράφησε η κόρη του Νίκου, Μαρία!

Παρακάτω αντιγράφω δυο απ’  τα ποιήματα του Νίκου με κείμενα του Κρισναμούρτι και με δυο απ΄τις εικονογραφήσεις της Μαρίας.

 

.ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ

 ΦΩΤΕΙΝΗ ΣΤΙΓΜΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ

Τον έρωτα άφισέ τον να έρχεται και να φεύγει
χωρίς να γαντζώνεσαι πάνω του,
σαν σε σωσίβιο,
απ΄την απελπισία σου.
Άφησέ τον να έρχεται και να φεύγει,
χωρίς να τον φυλακίζεις
για να γεμίσεις το κενό σου.
Άφισέ τον να γεννιέται και να πεθαίνει,
χωρίς να τον ταριχεύεις
και να καμώνεσαι μετά πως ζει.
Ζήσε τον μόνος σου, γι αυτόν τον ίδιο
χωρίς να εξαρτιέσαι
απ’ την ανταπόκριση του άλλου σ’ αυτόν.
Ο έρωτας είναι ζωή και θάνατος μαζί,
μια μέρα που έρχεται και φεύγει
και τίποτα δεν μπορεί να τον κρατήσει
τίποτα δεν μπορεί να τη φέρει πίσω.
………………………………………………………………………..
Ο Έρωτας πεθαίνει’ η Αγάπη ποτέ.

*

*

Σαν το τρυφερό το φύλλο,
που το βαραίν΄η σκόνη
του καλοκαιριού που πέρασε,
έτσι κι η Ζωή κουράζεται
απ΄την αγάπη που πεθαίνει.

Κρισναμούρτι
Παραβολές και ποιήματα,
«Το τραγούδι της ζωής»

*

ΖΕΥΓΑΡΙ

ΣΒΗΣΜΕΝΗ ΜΝΗΜΗ

Για ποιον γράφτηκαν τόσα ποιήματα;
Πού είναι το πρόσωπο που ερωτεύτηκες;
Ήταν αληθινό
ή ήταν το γέννημα της φαντασίας σου;
Κι αν ήταν,
δεν υπήρχε τίποτα το αληθινό
σ’ όλη την ιστορία;
Πώς γίνεται και
τόση ένταση και τόσο πάθος,
τόσος πόθος και τόση θλίψη,
πώς γίνεται και σβήστηκαν
σαν βήματα στην άμμο
από κάποιο φευγαλέο κύμα;

Πού πάνε οι έρωτες όταν πεθαίνουν;
Κι ακόμα πιο μυστήριο: τι τους γεννάει;
Το φως ή το σκοτάδι;
Η αλήθεια ή το ψέμα;
Το άλλο πρόσωπο
ή η νοσταλγία για μια χαμένη ενότητα με κάτι,
με κάτι που δεν θέλουμε να δούμε;

*

*

.….Να παρατηρείς σημαίνει να νοιάζεσαι, ν’ αγαπάς. Χρησιμοποιώ τη λέξη «αγάπη» ως κάτι ολικό, όχι: η πνευματική αγάπη, η ερωτική αγάπη, η προσωπική αγάπη’ όλες αυτές είναι απλώς ιδέες, και δεν ασχολούμαστε εδώ με ιδέες. […]
Βλέπετε, δεν ξέρουμε τι σημαίνει να αγαπάς…
όχι δεν ξέρουμε. Γεννάμε παιδιά, παντρευόμαστε, κάνουμε οικογένειες, αλλά δεν ξέρουμε τι σημαίνει να αγαπάς…

Κρισναμούρτι
Τρίτη ομιλία, Νέο Δελχί, 1963

*

*

Περισσότερα για το «Το χαμένο κλειδί του έρωτα» στο blog του Παραμυθά, εδώ!

*

*

*

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

60 Responses to «Το χαμένο κλειδί του έρωτα».

  1. Ο/Η Σούλη λέει:

    Καλοταξιδεμένο το βιβλίο του Παραμυθοσυντρόφου σου, καλή μου μαγισσούλα!
    Η ιδέα της «συνομιλίας» Πιλάβιου – Κρισναμούρτι, εξαιρετικά εύστοχη.

    Αλήθεια, που πάνε οι έρωτες όταν πεθαίνουν? Ακόμη κι αν βρεθεί το χαμένο κλειδί του έρωτα, ακόμη κι αν βρεθεί η κλειδαριά που θα το δεχθεί, ακόμη κι αν ανοίξει η πόρτα, το θέαμα θα είναι τρομακτικό. Στοιβαγμένοι έρωτες, παρατημένοι στις γωνίες, κολλημένοι στα θολά τζάμια, περιμένουν το άλλο τους μισό να τους αναστήσει και να τους δικαιώσει. Μάταια .. ίσως ..

    Θα το διαβάσω, ελπίζοντας ότι στις σελίδες του θα ξαναζήσω και θα ξαναθυμηθώ τη χαμένη αθωότητα. Αυτή, του έρωτα.

    ΑΦιλιά, με αγάπη 🙂
    Φρίντα

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλησπέρα Φρίντα!
      Νομίζω πως καλά θα ταξιδέψει αυτό το βιβλίο και ελπίζω να ρίξει και λίγο φως στις ταλαιπωρημένες απ΄ τον έρωτα καρδούλες! 😉

      Αντιγράφω ένα ποίημα του Κρισναμούρτι, που προσωπικά με αγγίζει πολύ!

      «Από ευτυχία τι μπορείς να ξέρεις,
      αν στης δυστυχίας την κοιλάδα δεν έχεις περπατήσει;
      Από ελευθερία τι μπορείς να ξέρεις,
      αν πάνω στα δεσμά σου, δεν έχεις γοερά θρηνήσει;
      Από αγάπη τι μπορείς να ξέρεις
      αν απ΄του έρωτα το δίχτυ
      δεν έχεις την απελευθέρωση αναζητήσει»;

      ΑΦιλιά με όλη μου την αγάπη! 🙂

  2. Ο/Η Χαρά λέει:

    Μακάρι όλοι νάχαμε βρει το χαμένο κλειδί,όπως φαίνεται τόχετε βρει εσείς οι δυο…
    Αγαπημένη μου,ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ του Παραμυθοσυντρόφου!
    Αν κι είμαι σίγουρη οτι θα πνεύσει ούριος άνεμος και θα ταξιδέψει απρόσκοπτα,έχει όλα τα φόντα γι αυτό και πάνω απ όλα είναι φορτωμένο ΑΓΑΠΗ…τι άλλο εφόδιο να χρειαστεί;
    Συγχαρητήρια σε πατέρα,κόρη και σε σας τους υπόλοιπους που σιγουρα ενέχεστε,ο καθένας με διαφορετικό ρόλο…ξέρεις εσύ,μάγισσα!

    Αφιλάκια άπειρα,γεμάτα αγάπη κι εκτίμηση

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αναρωτήθηκα πραγματικά Χαρά μου, αν υπάρχει κλειδί στον έρωτα, ή αν υπάρχει συνταγή για να βγεις απ΄ το δίχτυ του έρωτα… όπως στο παραπάνω ποίημα του Κρισναμούρτι, που μιλάει για «δίχτυ»…
      Μήπως το χαμένο κλειδί είναι πως δεν ξέρουμε ν’ αγαπούμε;

      Ευχαριστώ για την ενθάρρυνση και τα καλά σου λόγια, νομίζω πως είναι κάτι που όλοι χρειαζόμαστε! 😉

      ΑΦιλιά με πολύ πολύ αγάπη! 🙂

  3. Ο/Η Margo λέει:

    Μου άρεσε πολύ η δεύτερη στροφή από το δεύτερο ποίημα. Εκεί κρύβεται όλη η ουσία του έρωτα. Τι τον γεννάει; Η νοσταλγία για μια χαμένη ενότητα με κάτι, που δεν θέλουμε να δούμε! Χωρίς ερωτηματικό 😉
    Είναι η πρώτη έκδοση με ποιήματα του αγαπημένου μας Παραμυθά; Πολύ καλή η συγκατοίκηση με τον Κρισναμούρτι. Και η εικονογράφηση μου αρέσει, κυρίως το δεύτερο σκίτσο που το ζευγάρι έχει γίνει ένα σώμα. Σαν τον κορμό ενός δέντρου. Η ρίζα κοινή, ο κορμός χωρίζεται στα δύο μα παραμένει σφιχταγκαλιασμένος και από την κορφή του θα ξεμυτήσουν τα κλαδιά που θα γεμίσουν φύλλα, λουλούδια, καρπούς…
    Καλό ξημέρωμα μαγισσούλα μου, τα Α.Φιλιά μου στην δημιουργική παραμυθοοικογένεια 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Α! ναι, Margo μου, και η ίδια νομίζω, πως χωρίς να το ξέρουμε, στον έρωτα αναζητούμε την χαμένη ενότητα, αλλά ποια ενότητα;
      Μήπως για κάτι που είχαμε και χάσαμε όταν ήρθαμε σ’ αυτή τη ζωή;
      Μήπως εκεί βρίσκεται και το κλειδί; 😉
      Είδες τι υπέροχα ερωτήματα μπορεί να γεννήσει ο έρωτας;
      Όσο για τα σφιχταγκαλιασμένα κορμιά είναι υπέροχα, φτάνει να μην είναι εξαρτημένα και προσκολλημένα, όπως συνήθως συμβαίνει στο έρωτα! 😉

      ΑΦιλιά με όλη μου την αγάπη στην τρυφερή σου οικογένεια! 🙂

  4. Ο/Η Margo λέει:

    Όχι οικονογράφησή «μου»… «του» ήθελα να γράψω. Η βιασύνη όπως πάντα και η κούραση επίσης 😉

  5. Ο/Η Tzina Varotsi λέει:

    Kαλοτάξιδο!!!
    Είπαμε είστε καλλιτεχνική οικογένεια :)))

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστώ Τζίνα μου και η ίδια εύχομαι ν’ αγγίξει βασικά τις παγιδευμένες στο έρωτα καρδιές!

      Όταν μια οικογένεια είναι βαθιά δεμένη, νομίζω πως πολλά μπορεί να δώσει γύρω της και είναι κάτι που συχνά διαπιστώνω τελευταία! 😉

      ΑΦιλιά και να έχεις ένα χαλαρό και χαρούμενο Σ/Κ! 🙂

  6. Παράθεμα: Δες για, “Το χαμένο κλειδί του έρωτα”… | Άιναφετς

  7. Ο/Η Γιώργος-Hengeo λέει:

    Ενδιαφέρον..
    Θα πω ευθέως πώς ένιωσα, τα ποιήματα μου έβγαλαν μία λίγο απαισιόδοξη οπτική. Για τον Κρισναμούρτι τα λόγια περιττεύουν!
    ΑΦ! 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ο έρωτας είναι μεγάλο σχολείο Γιώργο μου και αυτό δεν είναι ούτε αισιόδοξο ούτε απαισιόδοξο, είναι «έτσι»! 😉
      Οι Άγγλοι έχουν μια λέξη για το «ερωτεύομαι» που μιλάει μόνη της, λένε: I fall in love… δλδ πέφτω!!! χαχαχαχα! 😉

      ΑΦ! πολλά πολλά και καλό χαρούμενο Σ/Κ σου εύχομαι! 🙂

  8. Ο/Η Αθηνά... λέει:

    Εξαιρετικά! Τόσες αλήθειες μαζεμένες μέσα στους στίχους του Παραμυθά!
    Καλή πορεία να έχει (που σίγουρα θα έχει) αυτή η συλλογή ποιημάτων!
    Αποστέλλω ασπασμούς!
    Τα δέοντα στον Παραμυθά μας!

    ΥΓ. Αισθάνομαι να έχω προνόμια, διότι δεν περιμένω να δω τα ποστ σου από το βλογρολ μου,το οποίο αρνείται να τα εμφανίσει, αλλά ειδοποιούμαι από το μέιλ,το οποίο με ειδοποιεί άμα τη εμφανίσει κάθε νέου ποστ!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Νομίζω Αθηνά μου, πως ο συνδυασμός, Παραμυθάς, Νίκος Πιλάβιος και Κρισναμούρτι, έχει πιθανότητες να βρει το «χαμένο κλειδί του έρωτα» !!! 😉

      Είδες που εμφανίστηκε το Β’ βοηθητικό μου ποστ, στο τσάκα-τσάκα, φυσικά όσοι ειδοποιούνται με μέιλ, δεν έχουν αυτό το πρόβλημα!

      Φυσικά και θα μεταβιβάσω τα δέοντα στον Παραμυθοσύντροφο μου!

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και καλή μας Κυριακή! 🙂

  9. Ο/Η Αθηνά... λέει:

    Καλό Σαββατοκύριακο ευχήθηκα; Όχι.
    Καλό Σαββατοκύριακο! ❤

  10. Ο/Η Ανν Λου λέει:

    καλοτάξιδο το βιβλίο και ενα μεγάλο ευχαριστώ που το ανάρτησες Άιναφετς.

  11. Ο/Η antigonh λέει:

    Σε παρακαλώ να μεταφέρεις στον Παραμυθά της καρδιάς μας, τις ευχές για καλό ταξίδι και σ’ αυτό το βιβλίο!
    Το κλειδί ανοίγει τις πόρτες στη μαγική συνύπαρξη!
    Ευχαριστώ!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Φυσικά Αντιγόνη μου, μετέφερα στον Νίκο- Παραμυθά τις ευχές σου και αυτό που έγραψες!
      Μετά δε το σχόλιο σου, αναρωτήθηκα μήπως τα 31 χρόνια της δικής μας συνύπαρξης, οφείλονται στ’ ότι οι «πόρτες» της καρδιάς μας, δεν υπήρξαν ποτέ κλειστές! 😉

      Δες και ένα άλλο ποίημα του Νίκου, αυτό μιλάει για παράθυρα!

      «Ο ΈΡΩΤΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΑΡΑΘΥΡΟ.
      Ο έρωτας είναι ένα παράθυρο στην αγάπη.
      Δεν είναι αγάπη, αλλά είναι ένα παράθυρο σ’ αυτήν,
      που όταν μας ανοίγεται,
      εμείς τραβάμε τις κουρτίνες
      για να μη μπορέσει το φως της
      να μπει μέσα στο δωμάτιο
      και δούμε ότι ο έρωτας
      δεν είναι εκείνη».

      ΑΦιλιά πολλά πολλά με όλη μου την αγάπη! 🙂

  12. Ο/Η Marina Tsard. λέει:

    Θέλω να πιστευω πως το κλειδί του έρωτα δεν είναι χαμένο, μα κρυμμένο, μέχρι η καρδιά να είναι έτοιμη να νιώσει τον έρωτα όπως του αξίζει.
    Καλοτάξιδο το βιβλίο του παραμυθοσυντρόφου σου μαγισσούλα μου. Μακάρι να βοηθήσει κι όλους εκείνους που έχουν απογοητευτεί από τον έρωτα να ανοίξουν ξανά τις καρδιές τους να χρησιμοποιήσουν αυτό το κλειδί.
    Πολλές επιτυχίες εύχομαι.
    Σε φιλώ γλυκά! 🙂

  13. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Είναι γεγονός Μαρίνα μου, πως σχεδόν όλοι μας έχουμε τσουρουφλίσει τα φτερά μας, με αποτέλεσμα να φοβόμαστε να ζήσουμε τον έρωτα όπως του αξίζει! 😉

    ΑΦιλιά πολύ τρυφερά! 🙂

  14. Ο/Η dodo λέει:

    Θερμά συγχαρητήρια στον ποιητή, στην εικονογράφο και, βεβαίως, στην υπερήφανη σύντροφο του πρώτου!

  15. Τις εγκάρδιες ευχές μου και τα φιλιά μου στην παραμυθοοικογένεια!
    Τι ευλογία αυτή η συνέργεια πατέρα και κόρης για να φτιάξουν ένα βιβλίο!
    Να είναι καλοτάξιδο Στεφανία μου!
    Κρατάω σαν υστερόγραφο τη φράση: «Ο Έρωτας πεθαίνει’ η Αγάπη ποτέ»
    Με εκφράζει απόλυτα!
    Καλή εβδομάδα να έχετε!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Είδες Μαρία μου, τι όμορφα που μπορεί να δουλέψει η συνέργεια (τι όμορφη λέξη!) όταν οι καρδιές των ανθρώπων βρίσκονται στα ίδια μήκη κύματος; 😉

      Ευχαριστούμε για τις ευχές!

      ΑΦιλιά με όλη μου την αγάπη! 🙂

  16. Να ευχηθώ πρώτα καλοτάξιδο..το βιβλίο με τα ποιήματα του Παραμυθοσυντρόφου σου Μαγισσούλα μου …μου γέννησε ερωτηματικά και μενα.. οπως (που πάει ο έρωτας οταν πεθαίνει .. και τι τον γεννάει..) πολύ ωραια ιδεα να εχει και κειμενα απο τον Κρισναμούρτι… οι ανθρωποι που γράφουν ποίηση νομίζω οτι έχουν πολλές ευαισθησίες είναι ρομαντικοί και ονειροπόλοι.. νομίζω η συνύπαρξη σας δεν ήταν τυχαία. Θα έχει την επιτυχία που του αξίζει όπως και η εικονογράφιση της κόρης.. καταπληκτική ιδιως η δεύτερη τα δυό κορμιά σε ενα…..αχχ!!! αυτό το κλειδί…του έρωτα..!!
    να έχεις μια όμορφη εβδομάδα Μαγισσούλα μου …φιλάκιαααααα!!!
    υ.γ……και εγώ απο αλλού σε βλέπω και μπαίνω.. χι.χι. 🙂 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Το που πάει ο έρωτας όταν πεθάνει αγαπημένη μου Ρούλα, δεν νομίζω πως εμείς τα δυο θα μάθουμε σ’ αυτή τη ζωή τουλάχιστο και αυτό λόγω ηλικίας! χιχιχι…. 😉

      Δες τι γράφει ο Κρισναμούρτι για την ποίηση ( ο ίδιος έχει γράψει υπέροχα ποιήματα!)

      «… Όταν θες να γράψεις ένα ποίημα, τι κάνεις; Το γράφεις χωρίς να νοιάζεσαι αν έχεις τεχνική. Κι αν ξέρεις και τη τεχνική, τόσο το καλύτερο. Αλλά αν δεν έχεις τεχνική δεν πειράζει’ γράφεις το ποίημα και η χαρά βρίσκεται στο ότι το γράφεις Στο κάτω κάτω, όταν γράφεις ένα ερωτικό γράμμα, το γράφεις με όλο σου το είναι…» (Βομβάη 1948)

      ΑΦιλιά και να έχουμε μια βδομάδα γεμάτη αγάπη! 🙂

  17. Ο/Η me (maria) λέει:

    Εξαιρετικά τα ποιήματα, μα και η εικονογράφηση!
    Καλοτάξιδο να είναι το βιβλίο!
    Και θα είναι!!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Νομίζω Μαρία μου, πως όλα τα ποιήματα του Παραμυθοσυντρόφου μου, δεν είναι δυσνόητα όπως και τ’ αντικριστά κείμενα του Κρισναμούρτι, εξάλλου αυτό πρέπει να είναι το ζητούμενο… για να κατανοήσει κανείς τον έρωτα… αν! 😉

      ΑΦιλιά πολλά πολλά με μια όμορφη βδομάδα! 🙂

  18. Ο/Η aristea k λέει:

    Καλοτάξιδο το βιβλίο του Στεφανία μου γλυκιά. Με άγγιξε η γραφή του του Παραμυθά μας!
    Κι όλο το εγχείρημα φαίνεται τόσο περιποιημένο και δουλεμένο!
    Φιλάκια πολλά ♥

  19. Ο/Η xristin λέει:

    Έχω πάθει πλάκα!
    Στεφανία, είναι εύκολη η συνύπαρξη τόσων δημιουργικών ανθρώπων σε μια οικογένεια; Χα,χα,χα,χα
    Τις φιλούρες μου
    Πάω να διαβάσω Παραμυθοσύντροφο

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και όντος έχει πλάκα Χριστίνα μου, αυτή η «συνεργεία» όπως λέει και η Μαρία Κανελλάκη πιο πάνω! 😉
      Όσο για το ερώτημα, αν είναι εύκολη η συνύπαρξη αυτών των ανθρώπων, απαντώ με βεβαιότητα, πως ποτέ και για κανένα λόγο δεν συγκρουστήκαμε και αυτό σε όλα τα επίπεδα!

      ΑΦιλιά και καλή δημιουργική βδομάδα για όλους! 🙂

  20. Ο/Η lefti λέει:

    Μου άρεσαν πάρα πολύ τα ποιήματα του Παραμυθοσύντροφου..( προχθές τα διάβασα αλλά είπα μόνο να τα απολαύσω..) – να μην μιλήσω για το πάντρεμα με Κρισναμούρτι..Μπράβο και στην Μαρία!!! Καλοτάξιδο το βιβλίο του Στεφανία μου!!! Μου κέντρισε το ενδιαφέρον και να είσαι καλά που το ανάρτησες – Συγχαρητήρια σε όλους για αυτό το όμορφο αποτέλεσμα…
    Κρατώ την τελευταία φράση: O Έρωτας πεθαίνει η Αγάπη ποτέ…
    ΑΦιλιά πολλά..
    Καλημέρα 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Νομίζω Ελευθερία μου, πως τα ποιήματα του Παραμυθοσυντρόφου μου, μαζί με τα κείμενα του Κρισναμούρτι, θα δώσουν τροφή για σκέψη, ειδικά σ’ όσους έχουν πιαστεί στο δίχτυ του έρωτα που όταν πεθάνει, δυστυχώς δεν οδηγεί πάντα στην Αγάπη!

      ΑΦιλιά με πολύ αγάπη! 🙂

  21. Ο/Η Eva Saga λέει:

    Καλοτάξιδο!!! Εξαιρετικά ενδιαφέρον μου ακούγεται, όλο το γέννημα, με τις εικόνες και τις παραθέσεις κι αντιπαραθέσεις, μοναδικά ερωτεύσιμο κι απέραντα αξιαγάπητο! Η λατρεία μου για τα βιβλία είναι γνωστή. Θα το τιμήσω, εννοείται! Οι θερμότερες ευχές μου κοντά σε σένα και στην οικογένειά σου, για τα καλύτερα!
    Φιλάκια πολλά κι ολόγλυκα! 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστώ Εύα μου για τις ευχές και τα καλά σου λόγια!
      Πολύ θα ήθελα, αν πέσει στα χέρια σου (είναι μικρούλι!) να μου γράψεις δυο λογάκια, έστω με mail! 😉

      ΑΦιλιά… ναι σίγουρα ολόγλυκα! 🙂

  22. Ο/Η Zeta λέει:

    Τι ευχάριστα νέα! Πολύ ωραία ιδέα αυτή να παραθέτονται και αποσπάσματα ενός άλλου συγγραφέα (και ποιός άλλος θα μπορούσε να ήταν αυτός?). Είναι σαν διάλογος μεταξύ 2 φίλων που «σοφολογούν»! Κρατάω την πολύ εύστοχη παρατήρηση: «τίποτα δεν μπορεί να τον κρατήσει, τίποτα δεν μπορεί να τη φέρει πίσω». Πόσο διαφορετικά λειτουργούμε στον έρωτα τελικά, τα 2 φύλα?
    Συγχαρητήρια και στη Μαρία για τις τρυφερές εικόνες (μου αρέσουν οι «μαλακοί» όγκοι που χρησιμοποιεί)!
    Καλοτάξιδο!!! ; )

    Υ.Γ. Υπάρχει ένα τραγούδι του Χρήστου Θηβαίου ‘Αν Ακούς’ (http://www.youtube.com/watch?v=LZNSwB8Mh1U), το οποίο νομίζω ταιριάζει απόλυτα με το θέμα: «ταρίχευσης» του έρωτα και κατά πόσο και γιατί ανταποκρινόταν ή όχι στη πραγματικότητα, αυτό που ζήσαμε μαζί του.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Έτσι ακριβώς Ζέτα μου, όντος αυτά τα ποιήματα σου δίνουν την αίσθηση ότι συνομιλούν και σοφολογούν δυο φίλοι, με ανοιχτή καρδιά!

      Πολύ σωστή η διαπίστωση σου, πως οι ζωγραφιές της Μαρίας μοιάζουν με μαλακούς όγκους… ναι κάπως έτσι είναι τα σώματα των ερωτευμένων! 😉
      Πολύ μου άρεσε, το τραγούδι και ο στίχος, δεν το είχα ξανακούσει και πολύ σ’ ευχαριστώ!

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και πάντα τρυφερά! 🙂

  23. Ο/Η mariela λέει:

    Καλοτάξιδο να είναι, όλες οι ευχές από την καρδιά μου!!
    Συγχαρητήρια και στους δύο, κείμενο και εικόνα δένουν τόσο μα τόσο πολύ….

  24. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλώς τη Μαριέλα!
    Ευχαριστώ για τις ευχές καρδιάς και χαίρομαι που σου άρεσε και το πάντρεμα εικόνας και κειμένου!

    ΑΦιλιά πολύ τρυφερά και a bientot!!! 🙂

  25. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    Ήθελα να έχω χρόνο να περιεργαστω τα ποιήματα του Παραμυθοσυντροφου με ησυχια…Καλη επιτυχία στο βιβλίο εύχομαι μαγισσούλα μου και χαίρομαι τόσο για αυτη την οικογενειακή σύμπραξη, το βρισκω επιτυχημένο και πολυ γλυκό σαν πονημα!Και γω αναρωτιέμαι που πανε οι έρωτες σαν πεθαίνουν, και βέβαια συμφωνώ ότι η πραγματική αγάπη δεν πεθαίνει ποτε! Τα Αφιλιά μου σε όλη την Παραμυθοοικογενεια! :))

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      A! αυτό το αιώνιο ερώτημα: «Που πάνε οι έρωτες όταν πεθαίνουν»;
      Αν η σχέση έχει πολύ γερά θεμέλια, νομίζω πως η στοργή, η φροντίδα, η κατανόηση και ο σεβασμός, ακολουθούν φυσικά! 😉
      Μη χάνεσαι παραμυθού μου….

      ΑΦιλιά με όλη μου την αγάπη! 🙂

  26. Ο/Η Άμυ λέει:

    Αγάπησα πολύ το πρώτο ποίημα!!!!
    Πολλά μπραβο φυσικά για όλα..!
    Καλοτάξιδο εύχομαι:))

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Έτσι Άμυ μου,
      «Τον έρωτα άφησε τον να έρχεται και να φεύγει,
      χωρίς να γαντζώνεσαι πάνω του,
      σαν σε σωσίβιο
      απ’ την απελπισία σου»….

      Και σε μένα άρεσε πολύ αυτό το ποίημα του, γι αυτό και το διάλεξα ανάμεσα απ’ όλα τα υπόλοιπα! 😉

      ΑΦιλιά πολλά πολλά! 🙂

  27. Ο/Η Evi λέει:

    έτσι και κάνατε διαγωνισμό μεταξύ σας θα είχατε πρόβλημα μαγισσούλα μου!!!! χεχε… καλή επιτυχία εύχομαι!!! η αγάπη μένει, ο έρωτας έρχεται και παρέρχεται, ναι!! 🙂 φιλάκια πολλά

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαχαχαχα! Eύη!!!
      Δεν υπάρχει περίπτωση να συναγωνιστούμε μεταξύ μας, σε τίποτα, για τον πολύ απλό λόγο που δεν «το» έχω καθόλου με την ποίηση- συγγραφή, όπως και ο Νίκος δεν «το» έχει με τη ζωγραφική, η δε κόρη του Νίκου, δεν ζωγραφίζει πια (είναι δασκάλα γιόγκα στα Χανιά!) και ο Κωνσταντίνος σκηνοθετεί… έτσι ο καθένας στον τομέα του, προσπαθεί να δώσει τον καλύτερο του εαυτό! 😉

      ΑΦιλιά πολύ τρυφερά! 🙂

  28. Ο/Η Ginger λέει:

    Την τελευταια φορα του ζητησα να μη ξαναγεννηθει και μεχρι τωρα το σεβαστηκε. Πολυ καλυτερα τα καταφερνω με την αγαπη. Θαυμασα τα σκιτσα της Μαριας, καποτε θα την γνωρισω στον τοπο που ζει και αγαπω. ΑΑΦ μαγισσακι μου

  29. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Αγαπημένη Μαίρη, πόσο χαίρομαι που σε διαβάζω!
    Πόσο σε καταλαβαίνω… καθόλου δεν με αντιπροσωπεύει το ερωτικό παιχνίδι… φτάνει, στα πολύ νιάτα μου ήμουν μόνιμα ερωτευμένη σε τέτοιο σημείο που η μητέρα μου, μου έλεγε πως έχω καρδιά αγκινάρας! (Γαλλική έκφραση)! 😉
    Θα σου γράψω σύντομα!

    ΑΦιλιά στα δυο σας, με όλη μου την αγάπη! 🙂

Σχολιάστε

