Η Άιναφετς και ο Παραμυθάς, έφτασαν τα 31!

invitacion_de_la_fiesta_de_cumpleanos_31_anos-r766e89fee16245f7be08bf000b9ae349_imtzy_8byvr_512Αυτό το «μπλογκ-ούλι», όπως το ονόμασαν οι πρώτοι μου φίλοι εδώ και η μαγισσούλα ή η καλή μάγισσα Άιναφετς, δεν θα υπήρχαν χωρίς τις ιστορίες-παραμύθια του συντρόφου της του Παραμυθά- Ν.Πιλάβιου που παίχτηκαν το 2008  στην τότε ΕΡΤ…

Έτσι σήμερα αυτοί οι δυο ήρωες παραμυθιών, γιορτάζουν τα 31 χρόνια συμβίωσης τους όχι μόνο στα παραμύθια αλλά και στη ζωή!

 

 

Το παραπάνω video είναι το τελευταίο μιας σειράς 26 επεισοδίων και μπορείτε να τα δείτε όλα στο Paramithas TV.
Τις ιστορίες έχει γράψει ο Ν. Πιλάβιος που παίζει και τον Παραμυθά, η αφεντιά μου, έχει ζωγραφίσει και τα 26 επεισόδια, ο γιος μας Κωνσταντίνος Πιλάβιος, εκτός απ’ τη σκηνοθεσία, έχει κάνει το μοντάζ και το animation, η δε κόρη του Νίκου, η Μαρία Πιλαβίου, ήταν η διευθύντρια παραγωγής… δηλαδή, υπήρξε μια όμορφη οικογενειακή συνεργασία!

Στο τέλος τού τελευταίου επεισοδίου, ο Παραμυθάς εμφανέστατα και αληθινά συγκινημένος, αποχαιρετά τα παιδιά ενώ ακούγεται ένα εξαιρετικό τραγούδι απ΄την Μαριέτα Φαφούτη σε στίχο του Ν. Πιλάβιου… εκεί ο Παραμυθάς, πετά μαζί με την Άιναφετς, πάνω απ΄τις ιστορίες-παραμύθια του…

 

«Η θάλασσα, εσύ κι εγώ,
τα σύννεφα στον ουρανό,
κοκόρια, κότες κι αετοί,
κι οι γλάροι εκεί στη κουπαστή,
είμαστε ένα όλοι εμείς,
ένα ολόκληρο σωστό,
το ένα το μοναδικό.

Τα δέντρα, εσύ και τα παιδιά,
η θάλασσα και η στεριά
και ό,τι είναι πάνω στη γη,
λεπτοί, χοντροί, κοντοί, ψηλοί,
είμαστε ένα όλοι εμείς,
ένα ολόκληρο σωστό,
το ένα το μοναδικό».

.

Και επέτειος χωρίς τούρτα, φυσικά και δεν γίνεται!

.

03-

Διάλεξα αυτή την ολίγον «ανισόρροπη» αλλά πολύ χαρούμενη τούρτα, γιατί εκφράζει ακριβώς τα 31 χρόνια συμβίωσης!

ΥΓ: Φτάστε και εσείς «όρθιοι» και χαμογελαστοί  τα 31 χρόνια γάμου κρατώντας τις όποιες λεπτές ισορροπίες και το ξανασυζητάμε!!!

.

Τραγουδάκι σχετικό και φυσικά χιουμοριστικό!

 

 

 

(Συνεχίζεται!)

.

***

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

76 Responses to Η Άιναφετς και ο Παραμυθάς, έφτασαν τα 31!

  1. Ο/Η kat. λέει:

    δεν ξέρω που να πρωτοσταθώ!
    στα 31 χρόνια;
    στον ίδιο τον παραμυθά (τον αγαπούσα τόοοοοοσο πολύ και εγώ..);
    στην φανταστική τούρτα;
    ή μήπως στο ακόμα πιο φανταστικό τραγουδάκι…

    υπέροχος τρόπος για να κλείσει μια δύσκολη μέρα!
    ευχαριστούμε Αιναφετς…

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ελπίζω Kat μου, να κεράστηκες τούρτα, είναι μαγική γιατί απ΄ όπου και να την κόψεις αυτή δεν καταρρέει ποτέ! 😉
      Λίγο ακόμα να μεγαλώσει το μπισκοτάκι σου και θα μπορεί ν΄ ακούσει τα ίδια παραμύθια που άκουγε η μανούλα της!!!

      Ευχαριστούμε για τις ευχές!

      ΑΦιλιά πολύ χαμογελαστά! 🙂

  2. Ο/Η AnD λέει:

    Τι γλυκιά ιστορία! Την είχα ξανακούσει βέβαια από εσένα αλλά άλλο να στη λέει ο Παραμυθάς…
    Πάντα είναι ωραίο να βλέπεις ανθρώπους που εκτιμούν αυτά που έχουν, να είναι χαρούμενοι και να καταλαβαίνουν πως η ζωή είναι αυτές οι συναντήσεις κι αυτά τα λίγα όμορφα κι απλά. Αυτά είναι μαγικά, όχι αστεία..!
    Σας φιλώ και τους δύο, πάντα με Α!

    Σε προλαβαίνω Μαγισσούλα, δε χάθηκα, σε διαβάζω ανελλιπώς από το μέιλ μου απλά δε συμμετέχω ενεργά πια στο μπλόγκινγκ και παρατηρώ οτι πλέον τις περισσότερες φορές κρατάω τα σχόλια για τον εαυτό μου. Δε σε ξεχνώ ποτέ και πάντα σε χαίρομαι, ειδικά αυτή την οικογενειακή κατάσταση που έχετε φτιάξει και μπορέσατε να τη μεταφέρετε ακόμα και μέσα από την τηλεόραση.

    Ξανά Αφιλιά!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αχ! Αντούλα μου, πόσο χαίρομαι που ήρθες να μας ευχηθείς, δεν ξεχνώ τα φιλοσοφημένα μας σχόλια και την όμορφη μας πάρε-ούλα! 😉
      Να είσαι καλά πάντα και εύχομαι να ξαναποκτήσεις το κέφι για blogging, πάντως δεν βγάζω το όνομα σου απ΄ το blogroll μου… έτσι για γούρι!

      ΑΦιλιά με όλη μου την αγάπη! ❤

  3. Ο/Η aswtosyios λέει:

    τιποτα δεν ειναι τυχαιο
    ενας παραμυθας και μια μαγισσα
    κανεις δεν μπορει να ζησει χωρις τον αλλο

  4. Και στα 50 να είστε ακομα μαζί…τι θα γινόταν ένας παραμυθάς χωρίς την μαγισσούλα του; συνάντηση καρμική νομιζω.. και οπως λέει ο Ασωτος .. τιποτα δεν είναι τυχαιο..!! θα συμφωνήσω απόλυτα.. και θα σας ευχηθω.. παντα έτσι δεμένοι σαν οικογενεια ….!!! να συμπληρώνει ο ένας τον άλλο….τι καλύτερο στην ζωή..!!!!!!
    Πήρα μια μπουκίτσα απο την τουρτα σας πριν καταρεύσει..χι.χι. σαν τον πυργο της Πιζας ειναι…που την αλιευσες.. βρε φιλεναδα; σας ευχαριστούμε για τα χαμόγελα που μας χαρίσατε…. φιλακιαααα!! θα ξαναπεράσω..! 🙂 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Η τούρτα είναι μαγική Ρουλίτσα μου και είναι έτσι φτιαγμένη, που απ΄ όπου και να την κόψεις, πρώτα δεν τελειώνει και στη συνέχεια ισιώνει μόνη της χαχαχα! 😉
      Να ξαναπεράσεις και θα διαπιστώσεις και μόνη σου, πώς η αγάπη ισιώνει μαγικά όλα τα στραβά! 🙂

      ΑΦιλιά πάντα με όλη μου την αγάπη! 🙂

  5. Ο/Η mariela λέει:

    ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΤΕ…. ΜΑΓΙΚΑ ΚΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ (με όλα τα ups and downs – είναι το αλατοπίπερο)
    ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ (όπως λες κι εσύ) ΦΙΛΑΚΙΑ…..

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστούμε Μαριέλα μου για τις ευχές, έχεις απόλυτο δίκαιο για το αλατοπίπερο, έτσι είναι αν και δεν προσθέτω ποτέ ούτε αλάτι ούτε πιπέρι σε ότι «τρώω»! χαχαχαχα! 😉

      ΑΦιλιά πολύ πολύ γλυκά σαν τα σοκολατοβυσσινάκια «μας» ! 🙂

  6. Ο/Η mariela λέει:

    Βιάστηκα να αφήσω τις ευχές μου και είδα μετά τα βίντεο.
    Πολύ τρυφερό το επεισόδιο, χαμογέλασα πλατιά με το τραγουδάκι….
    Μαζί και στα 100!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  7. Ο/Η Η Blogger της διπλανής πόρτας λέει:

    Μαγισσούλα μου χρόνια σας πολλά, πάντα ευτυχισμένοι και αγαπημένοι να είστε και να απολαμβάνετε την όμορφη οικογένεια σας.
    Εύχομαι μόνο υγεία, αγάπη,ευτυχία και όμορφες στιγμές να συναντάτε στο διάβα της ζωής σας.
    Σε γλυκοφιλώ! 🙂

  8. Ο/Η Evie λέει:

    Θερμά Συγχαρητήρια Στεφανια, να χαίρεστε την οικογένειά σας, να είναι γεματη η ζωή σας με υγεία και χαρές κι όπως επιθυμείτε. Αχα χα χα, ναιιιι γέλασα με την τούρτα που διάλεξες, τι ωραία περιγραφή ενός ευλογημένου μακροχρόνιου γάμου πολύχρωμου και ισορροπημένου!!!.
    Ευχές και πολλά φιλάκια!!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Επειδή Εύη μου, χωρίς το χιούμορ δεν ξεπερνιέται καμιά δύσκολη κατάσταση στη ζωή μας, διάλεξα αυτή την τούρτα και το χιουμοριστικό βιντεάκι! 😉

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και χαμογελαστά! 🙂

  9. Ο/Η mahler76 λέει:

    Δεν είχα ιδέα. Έχω μερικές από τις καλύτερες παιδικές μου αναμνήσεις με τις ιστορίες του Νίκου Πιλάβιου. Να είσαστε πάντα μαζί και ευτυχισμένοι και δώστε του ένα μεγάλο ευχαριστώ για όσα μας πρόσφερε όταν ήμασταν παιδιά!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Του έδωσα το μεγάλο σου ευχαριστώ mahler μου, και σου στέλνει και αυτός πολλά φιλιά και με τα δικά μου τα ΑΦιλιά, (Α=Αληθινά), θα έχεις μερικά παραμυθένια! 😉

      ΑΦιλιά πολύ τρυφερά! 🙂

  10. Ο/Η Levina λέει:

    Αγαπημένοι μου, ολόψυχα θα ευχηθώ …❤
    Ότι εσείς οι δυο εύχεστε να βγει αληθινό… για τώρα, για αύριο, για πάντα… (◕␣◕)

    Όσο για την επιλογή της τούρτας…. καλύτερη εικόνα για να αποτυπώσει την πολύχρονη συμβίωση δυο ανθρώπων δεν θα μπορούσα να φανταστώ, το ίδιο θα διάλεγα και για την δική μου συμβίωση 🙂 Πολυεπίπεδη, ισορροπημένη μέσα στην ανισσορροπία της, γλυκιά, πολύχρωμη,
    άσχετη μα ποτέ… ποτέ βαρετή τελικά….❤
    Σας φιλώ γλυκά γλυκιά μου μαγισσούλα, να μου είστε καλά 🙂
    ❤..❤..❤..❤..❤..❤..❤..❤..❤..❤..❤..❤..❤..❤..❤..❤..❤..❤..❤

  11. Ο/Η aristea k λέει:

    Γλυκιά μου Στεφανία , χρόνια σας πολλά και ευτυχισμένοι ! Πάντα μαζί!
    Η τούρτα όλα τα λεφτά…στάθηκα αρκετή ωρίτσα και τη χάζευα! Έργο τέχνης ! ☺
    Φιλάκια πολλά και στους δύο!
    ( η φωνή της Άιναφετς στο βίντεο ήταν η δική σου;)
    Φιλάκια πολλά χαρά μου!

    (υγ: 31 χρόνια θα έκλεινα κι εγώ με τον πρώην άντρα μου φέτος αν ήμασταν ακόμα μαζί…κατά κάποιο τρόπο η αγάπη μας όμως έχει κρατήσει 31 χρόνια κι ας μην είμαστε μαζί, ζευγάρι)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Τελικά αυτό που έχει σημασία Αριστέα μου, είναι η αγάπη που μένει στα ζευγάρια, όσα χρόνια και να περάσουν και χαίρομαι που την έχεις! 😉
      Ελπίζω να κεράστηκες λίγη μαγική τούρτα!

      ΑΦιλιά πολύ γλυκά! 🙂

  12. Ο/Η nasia λέει:

    αυτό που μου άρεσε πάρα πολύ και το χάζευα στις εκπομπές ,ήταν που οι ζωγραφιές γίνονταν εκεινη τη στιγμη ,οταν πετουσε ο Παραμυθάς !
    Η τουρτα τέλεια!!!
    Χρόνια σας πολλά ,πάντα μαζί κι ευτυχισμένοι !

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Το μαγικό μολύβι παλιά ήταν ο Κυριτσόπουλος, τώρα η αφεντιά μου! 😉
      Δοκίμασες να δείξεις στα διδυμάκια σου, κανένα απ΄τα νέα επεισόδια και να τους δείξεις τι έβλεπε η μαμά τους όταν ήταν μικρή;
      Ευχαριστούμε Νάσια μου, για τις ευχές!

      ΑΦιλιά πολλά πολλά στ’ αγόρια σου! 🙂

  13. Ο/Η Paramithas λέει:

    Η τούρτα είναι όλα τα λεφτά! Αν την είχαμε και στ’ αλήθεια να την τσιμπολογάμε κάθε τόσο….

  14. Ο/Η passive attack (τη) λέει:

    Έξoχη η οικογένεια ..Παραμυθά, έχει επιλέξει το εύφορο χωράφι της φαντασίας να ριζώσει τα όνειρά της. Ευχές και πυγολαμπίδες κι από μένα.
    passive attack (τη)

  15. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    Είχα γράψει ένα πολυυυυυυυυυ τρυφερό σχόλιο και ξαφνικά ο υπολογιστής μου άρχισε…τα update του και μου έκλεισε τη σύνδεση κατάμουτρα, ααα, ας το ξαναγράψω λοιπόν!! ;))
    ΄Ελεγα μεταξύ άλλων, πως τα 31 χρόνια επιτυχημένου γάμου είναι κάτι το απίστευτο, βλέπεις μαγισσούλα μου το βιντεάκι με το αρκουδάκι θα μπορούσα να το χαρίσω σε πολλούς από αυτούς που γνωρίζω γύρω μου!!! Νομίζω πάντως πως το καλύτερο το είπε ο Ασωτος, δεν μπορεί να είναι τυχαίο, να συναντηθεί μια Μαγισσούλα με έναν Παραμυθά, οπότε και να γράψουν την πιο γλυκειά κοινή παραμυθοΪστορία…Μέσα από την καρδιά μου, σας εύχομαι ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ Κ ΚΑΛΑ, συνεχώς γεμάτα από ειλικρινή συναισθήματα τρυφερότητας, σεβασμού και αγάπης…, μια αγάπης τόσο όμορφης και διαυγούς, που δεν φοβάστε να μοιραστείτε από αγωνία μην σπιλωθεί… :)))
    Ευχές στέλνω σε όλη τη γλυκειά Παραμυθοοικογένεια, και να πω μέσω αυτού του βήματος στον Άσωτο, ότι όπως κάθε φθινόπωρο-χειμώνα, έτσι και αυτές τις μέρες, τα φύλλα που ρίχνει το Δέντρο έξω από το παραθύρι μου, μου επαναφέρουν στο νου την ταινία του «Πατρική Αγάπη» και βέβαια τα νοήματά της…31.000 αφιλιά γλυκά σε σένα και τον Παραμυθά σου μαγισσούλι μου!!!!!!!

  16. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    Με αυτά τα παλιο…updates, ξέχασα να πω πόσο μου αρέσει το τραγούδι σε στίχους του Παραμυθά που ακούγεται στο τέλος του βίντεο, ιδιαίτερα οι λέξεις «ένα ολόκληρο σωστό¨» και πως κατά σύμπτωση το λιονταράκι μου μου έκλεισε να πάμε αύριο να ακούσουμε Μαριέττα Φαφούτη…!Χαίρομαι πάντως που το διαδύκτυο μας επιτρέπει, χρόνια αρκετά από τη δική μας τρυφερή τηλεοπτικά παιδική ηλικία, να μπορούμε να δείξουμε στα δικά μας παιδιά παραμύθια αυτής της αγαπημένης εκπομπής ή ιστορίες της Σαραβταποδαρούσας…Θυμάμαι, αυτό το ραντεβού Κυριακή μεσημέρι δεν το έχανα με τίποτα!! Σας φιλώ γλυκά και πάλι! :))

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χίλια ευχαριστώ για τις όμορφες ευχές σου και εύχομαι πολύ πολύ γρήγορα να κάτσεις μαζί με τα παιδάκια σου να ξαναδείτε Παραμυθά, γιατί οι ιστορίες του, θα αντέχουν πάντα στο χρόνο!
      Καλά να περάσετε στης Μαριέττας και αν έχεις την ευκαιρία να την δεις, να της πεις χαιρετίσματα απ΄ την οικογένεια του Παραμυθά! 😉

      ΑΦιλιά πολύ τρυφερά και στα δυο σας! 🙂

      • Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

        Ουπς, ξανάδιαβάζοντας τα σχόλια, συνειδητοποιησα, ότι με τα κρασαρίσματα του υπολογιστή μου το πρωι, μπερδεύτηκα! Μπέρδεψα το cpil (αυτο δεν είναι του Κωνσταντίνου?) με τον Ασωτο, και εμπλέξει αυτόν στα της πατρικης αγάπης…τέλος πάντων, ευχαριστώ για την κατανόηση, και πάλι Αφιλακια πολλα και γλυκα σαν της υπέροχης τούρταααααςςς!!

  17. Ο/Η fwtinoasteraki λέει:

    Γιούπιιιιιιιιιιιι!!! Καλησπέρες στο μπλογούλι 😛 και σε όλους! 😀
    Χρόνια Πολλά μαγεισούλα μου, να ζήσετε να τα χιλιάσετε και να ακόμα πιο ευτυχισμένοι απ τώρα! 😀 😀 😀 Υπέροχη η τουρτίτσα γιάμι γιάμι! 😛 😛 Το τραγουδάκι πολύ χοροπηδηχτούλικο, είμαι σίγουρη οτι δεν αφήνει κανέναν χωρίς να χαμογελάσει με τη όλη γλύκα που βγάζει! ❤ ❤

    Υ.Γ. Μαγεισούλα μου ελπίζω να σαι καλά, δεν σε ξέχασα απλά έχω μπλέξει κάπου στο ενδιάμεσο…( είδα ανάρτηση για μύγα 😛 θα επανέλθω με την πρώτη ευκαιρία.. 😉 )
    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλακια μαγεισούλα μου και ζουπιχτες αγκαλιτσες! ❤ 😀 ❤
    και ΠΑΦ ΠΑΦ, μην ξεχνιόμαστε! 😉

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλά είμαστε άτακτο και πονηρό αστεράκι και πολύ πολύ χαίρομαι που ήρθες να μας ευχηθείς, ελπίζω εσύ και ο «μύγος» σου, να είστε καλά! 😉
      Να δεις το ποστ της μύγας, θα το καταδιασκεδάσεις! 🙂

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλιά πολύ πολύ χαρούμενα! 🙂

  18. Ο/Η dodo λέει:

    Αυτά ήσαν τα ΠΡΩΤΑ τριάντα ένα χρόνια- εύχομαι άλλα τόσα και άλλα τόσα, μαγικά και παραμυθένια!

  19. Δεν γίνεται να μη νιώσω συγκίνηση για την ταλαντούχο αυτήν οικογένεια με την χρυσή καρδιά. που πάλεται στα στήθια τους. Εύχομαι να μπορούσαμε να ακόυγαμε ακόμη τις ιστορίες του Παραμυθά. Μαγικες στιγμές για μικρούς και μεγάλους. Τώρα που γράφω βλέπυμε και ακούμε τον Παραμυθά μαζί με τα εγγονάκια μου. Τσιμουδιά δεν βγάζουν. Καταλαβάινω έτσι πόσο κακό κάνουν αυτά τα βίαια δημιουργήματα με τα πανάσχημα τερατόμορφα πλάσματα που στοιχειώνουν τα όνειρα των παιδιών μας.
    Τα επόμενα τριάντα ένα χρόνια εύχομαι να είστε πάντα καλά, αγαπημένοι και δημιουργικοί όλοι σας.
    Δεχθείτε την αγάπη μας!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαίρομαι Χριστόφορε μου και για τις ευχές, αλλά πιο πολύ που τα εγγονάκια σου μπορούν να δουν αυτά τα απλά παραμυθάκια! 😉

      Δύσκολες εποχές ζούμε…

      ΑΦιλιά με όλη μας την αγάπη σε όλη την όμορφη οικογένεια σου! 🙂

  20. Ο/Η ekfrasou λέει:

    αχ τι ωραια Στεφανια μου!!!! συγκινητικη αναρτηση! ευχομαι πολλα πολλα ακομη χρονια και κυριως ευτυχισμενα και αγαπημενα να ειναι με πολλες πολλες δημιουργιες! φιλακια πολλα! καλο βραδυ να εχεις!

  21. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Έλα Κική μου και στα δικά σου… χωρίς να βιαστείς όμως! 😉
    Ευχαριστώ για τις όμορφες ευχές σου!

    Αφιλιά πολύ πολύ γλυκά, σαν τη τούρτα! 🙂

  22. Ο/Η lefti λέει:

    Μέσα απ’ τα βάθη της καρδιάς μου σας εύχομαι να είστε καλά, αγαπημένοι και να χαίρεστε αυτήν την πανέμορφη οικογένεια που έχετε…Χρόνια σας Πολλά 🙂 Εύχομαι πολλά πολλά χρόνια να ακολουθήσουν και να είστε ευτυχισμένοι 🙂
    Μακάρι να παίζονταν ακόμη τα επεισόδια του Παραμυθά στην τηλεόραση…Όταν πρωτόδειξα στον γιό μου επεισόδειο είχε ξετρελαθεί…
    Όσο για την τούρτα αλήθεια, δεν νομίζω να έχω δει πιο όμορφη.. και πιο ταιριαστή για τα 31 χρόνια συμβίωσης.. Αγάπη μόνο αυτό έχω να πω, ένα από τα πιο πολύτιμα αγαθά 🙂
    Με συγκίνησες Στεφανία μου
    ΑΦιλιά πολλά..

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Σ’ ευχαριστώ πολύ πολύ Ελευθερία μου για τις τρυφερές ευχές σου! 🙂

      Όσο για τα επεισόδια του Παραμυθά, ευτυχώς που ο Νίκος έφτιαξε το Παραμυθάς TV (έχω πιο πάνω και το link) εκεί είναι και τα 26, στο 25 μάλιστα διηγείται και πώς γνωριστήκαμε (σχεδόν!) 😉
      Πάντως έχει σκοπό να ξαναζητήσει από τη νέα EΡΤ (?) να του εγκρίνουν καινούργια επεισόδια, παρόλο που αυτό για μένα που τα ζωγραφίζω, είναι Γολγοθάς!!!
      Όσο για τη τούρτα, νομίζω πως μιλάει από μόνη της, χαχαχα! 😉
      Και φυσικά στη βάση όλων, είναι η Αγάπη, αυτή εξάλλου είναι που κάνει και την τούρτα φαγώσιμη!!! 😆

      ΑΦιλιά με όλη μου την αγάπη! 🙂

  23. Μα τι ωραίο βίντεο! Παραμυθένιο και μαγικό;-)
    Η τούρτα που διάλεξες και η περιγραφή σου, είναι μια υπέροχη και πανέξυπνη προτροπή προς όλους μας! Μπράβο σας ρε παιδιά… Να είστε καλά και να κάνετε για πολλά – πολλά χρόνια επετειακές αναρτήσεις!
    Ο Νικόλας μας είχε συντροφεύσει στα παιδικά μας χρόνια και μας άφησε ανεξίτηλη στη μνήμη μας, ωραίες στιγμές και ουσιαστικά παραμύθια. Μακάρι να βρεθούν επάξιοι συνεχιστές του έργου του.
    Να είστε καλά!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαίρομαι Μαρία μου, που σου άρεσε το video, νομίζω πως όντος βγάζει κάτι μαγικό! 😉
      Σκέφτηκα να διαλέξω αυτή την διασκεδαστική τούρτα, γιατί πολλά μπορούν να καταλάβουν όσοι συζούν και προπαντώς να κατανοήσουν πως παρόλες τις δυσκολίες που έχει μια συμβίωση, ποτέ να μη χάνουν το χιούμορ τους!!! 😉

      Σ΄ ευχαριστώ για τις «δυναμικές» ευχές σου και εύχομαι καλή δύναμη σε όλους!

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και τρυφερά! 🙂

  24. Ο/Η Tzina Varotsi λέει:

    Είναι τόσο υπέροχο να γιορτάζεις και να μοιράζεσαι την καθημερινότητά σου με αγαπημένο σύντροφο!
    Να είστε πάντα καλά, γεροί, δυνατοί και δημιουργικοί!!
    Φιλιά πολλά και στους δυο σας :))

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Έτσι ακριβώς Τζίνα μου και σ’ ευχαριστώ για τις ευχές!!!
      Και εύχομαι με τη σειρά μου, σε όσους συμβιώνουν, να έχουν πάντα αγάπη στις καρδιές τους, γιατί είναι η λύση σε όλες τις δυσκολίες!

      ΑΦιλιά πολλά πολλά στα αγόρια σου, μικρά και μεγάλα! 🙂

  25. Ο/Η mia petra λέει:

    Πάντα χαρούμενοι και ευτυχισμένοι Στεφανία μου! Ακόμα και η ανάρτηση, είναι τόσο γλυκιά όσο (υποθέτω πως θα) είναι κι αυτή η υπέροχη τούρτα! Τα φιλιά μου 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστώ Joanoula για τις γλυκές ευχές σου!
      Η τούρτα είναι σοκολατένια και η χρωματιστή επικάλυψη από πάνω, είναι απ΄ το αγαπημένο μου, πικραμύγδαλο! 😉

      ΑΦιλιά φυσικά πολύ χαμογελαστά! 🙂

  26. Ο/Η evonita λέει:

    αχ μαγισσούλα μου σας εύχομαι όλα τα υπόλοιπα χρόνια να είναι τόσο ευτυχισμένα και ακόμα περισσσότερο από τα προηγούμενα!!! πάντα υγεία, ευτυχία και μπόλικη δόση αγάπης και συνεργασίας!!!! υπέροχη η τουρτίτσα!!! καλό μήνα!!! φιλάκια!!!!

  27. Ο/Η ηλιογράφος λέει:

    Να τα εκατοστήσετε και μετά να τα χιλιάσετε! (τριαντά ένα χρόνα γάμου είναι τέσσερις επταετίες φαγούρα και κάτι παραπάνω 🙂 Με αφορμή την τούρτα το εμπνεύστηκα από εδώ:

  28. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Χαχαχα! Ηλιογράφε μου!
    Πολύ άτακτος μου βγήκες τελευταία, αλλά πάντα τρυφερός και ευαίσθητος! 😉

    Ευχαριστώ και για τις ευχές τρυφερής φαγούρας! χαχαχα!
    Πάντα θα είναι στη καρδιά μου, οι άνθρωποι που έχουν χιούμορ!

    ΑΦιλιά πάντα τρυφερά! 🙂

  29. Ο/Η Φανή λέει:

    μπορω να εχω ενα τερααααααστιο κομματι τουρτα?? η μαλλον θα ηθελα εναν ολοκληρο οροφο τουρτα! ειμαι λιγο λιχουδα, πως να το κανουμε.. χεχε!

    χρονια σας πολλα λοιπον, ή, καλύτερα, χρονια ακομη πιο πολλα! 🙂
    παντα θαυμαζω τετοια ζευγαρια, ποση υπομονη και επιμονη θα χρειαζεται για να ξεπεραστουν οι δυσκολιες, τα προβληματα.. και ποσες ομορφες στιγμες που να λειτουργουν ως αναχωματα σ’αυτα τα κυματα! αλλα οταν εχεις βρει τον ανθρωπο σου, τον ανθρωπο σου, τι αλλο χρειαζεσαι στη ζωη..

    πολλες πολλες ευχες απο καρδιας! σας φιλω!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλώς τη Φανή μας!
      Σου χαρίζω, όλο τον πάνω όροφο, αν και θα μπορούσα και τον μεσαίο ή τον κάτω κάτω… βλέπεις η τούρτα είναι μαγική και όσο και να τη σκάψεις ή να την κόψεις, αυτή επανέρχεται στην αρχική μορφή της! γιατί το μυστικό είναι στη βάση! χαχαχαχα! 😉
      Αυτές οι μακροχρόνιες σχέσεις βασικά θέλουν αγάπη… αλλά και πολύυυυυυυυυυυυυ υπομονή, αλλά και πολύυυυυυυυυυυυ κατανόηση, φροντίδα αλλά πάνω απ΄όλα πολύυυυυυ χιούμορ! 😉

      ΑΦιλιά καρδιάς και πολύ σ’ ευχαριστώ για τις ευχές! 🙂

  30. Ο/Η FLORA GIA λέει:

    Να ζήσετε και να είστε πάντα δημιουργικοί και ευτυχισμένοι.
    Να διατηρήσετε και λίγη απ’ την ανισορροπία της τούρτας
    γιατί έτσι η ζωή γίνεται πολύ πιο ενδιαφέρουσα….

  31. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Χίλια ευχαριστώ Φλώρα μου, για τις όμορφες ευχές σου… ξέρω (πια) ότι είναι καρδιάς!

    Όσο για την ανισορροπία… Ω! ναι έτσι είναι… αν και ώρες ώρες, βαριέμαι!!! χαχαχα! 😉

    ΑΦιλιά καρδιάς και να έχεις ένα ισορροπημένο Σ/Κ!!! 🙂

  32. Ο/Η Hengeo λέει:

    Πέρασα κατ’εξαίρεση να ευχηθώ να τα εκατοστήσετε (ή μήπως παραείναι πολλά;) και να κεραστώ, με την ευχή η τούρτα αν και ανισόρροπη να μην πέσει ποτέ και τα μαχαίρια να περιοριστούν στο κόψιμό της και διάφορων άλλων φαγητών χαχα! 😉

    ΑΦ! 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστούμε Γιώργο μου, για τις ευχές σου και με τη σειρά μου, εύχομαι να σε ξαναδούμε κατά δω… σύντομα! 😉

      Σημαντικό είναι να κρατάμε τις λεπτές ισορροπίες στη ζωή και αυτό δεν είναι πάντα τόσο εύκολο, συνήθως αυτό που αντιστέκεται είναι το «εγώ» μας και είμαι σίγουρη πως αυτό το καταλαβαίνεις πολύ καλά! 🙂

      ΑΦ! χαμογελαστά! 🙂

  33. Ο/Η Σούλη λέει:

    Χα,χαχα!!!!!!!!!!!!!!!!! Στεφανία μου. Κοντά είμαστε… Κι εμείς, κάπου στο 2015 θα κλείσουμε τα 31 χρονάκια μας.
    Και τι ωραία που τα λες, με τις λεγόμενες «λεπτές» ισορροπίες, που εύχομαι ειλικρινά να τις κρατάτε, σαν κόρη οφθαλμού, αν και μετά από τόσα χρόνια, κάποια πράγματα λειτουργούν και με τον «αυτόματο πιλότο», έτσι δεν είναι?
    Εύχομαι, επίσης, να ζείτε, όπως εσείς ορίζετε τη ζωή σας, να χαίρεστε, όπως εσείς ορίζετε τη χαρά σας, να αγαπιέστε, όπως εσείς ορίζετε την αγάπη.
    Η φοβερή τούρτα που ανάρτησες, τα λέει όλα! Με τα χρώματα, τα λουλουδάκια, τα μαντηλάκια, τις ανισορροπίες, και με το αμήχανο χαμόγελο της μπροστινής φάτσας με τα κάτασπρα δόντια, δίπλα σε ένα ρολόι … που τρέχει τον χρόνο …
    Με ΑΑγάπη και φιλιά,
    Φρίντα 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Τι καλά Φρίντα μου, που και εσύ ανήκεις στο κλαμπ των πολύχρονων παντρεμένων, αν και οι γονείς μου, έκλεισαν ήδη τα 68 χρόνια γάμου!!! 😉
      Είναι ο δεύτερος μου γάμος και σίγουρα πιο σταθερός απ΄ τον πρώτο που κράτησε 2 χρόνια (ίσως) ούτε που θυμάμαι!!! χαχαχα!
      Προσωπικά είμαι από τα άτομα που δεν «χαρίζουν κάστανα» στις σχέσεις τους και τα τελευταία χρόνια δεν σηκώνω «μύγα στο σπαθί μου» (όπως θυμάσαι στο ποστ περί μύγας!) έτσι με μένα τίποτα δεν μπαίνει στον «αυτόματο πιλότο» πλέον, με αυτό τον τρόπο κρατώ τις λεπτές ισορροπίες! 😉
      Οι σχέσεις, είτε είναι φιλικές, είτε είναι διαδικτυακές, είτε είναι ερωτικές, θέλουν πολύ πολύ φροντίδα, όπως το τζάκι που αν δεν του ρίχνεις ξύλα σε τακτά διαστήματα σβήνει πολύ γρήγορα και είμαι σίγουρη πως συμφωνείς! 😉

      Ευχαριστώ για τις τρυφερές ευχές σου!

      ΑΦιλιά με όλη μου την αγάπη! 🙂

  34. Ο/Η xristin λέει:

    Όλα τα καλά του κόσμου εύχομαι σε σένα και στην οικογένεια σου Στεφανία.
    Να είσαστε πάντα μαζί και ευτυχισμένοι
    Η ανισόρροπη τούρτα είναι όλα τα λεφτά.
    Τις φιλούρες μου

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ελπίζω Χριστίνα μου, να κεράστηκες τούρτα!
      Στα ανισόρροπα συνήθως βρίσκεται η γλύκα, αλλιώς κινδυνεύει η επιφανειακή ισορροπία της ρουτίνας! 😉

      Ευχαριστώ για τις ευχές και εύχομαι και σε σένα πολύχρονη σχέση, με πολύ πολύ χιούμορ! 😉

      ΑΦιλιά και να έχεις ένα όμορφο Σαββατόβραδο! 🙂

  35. Ο/Η sigatabga λέει:

    Ω! Εγώ πού ήμουν και έχασα την ημέρα της επετείου;
    Και τι θα κάνω τώρα;
    Έμεινε καθόλου τούρτα;
    Ή θα περιμένω του χρόνου να έλθει πάλι αυτή η ημέρα;
    Ας είναι…
    Θα αφήσω 31 ευχούλες και 31 φιλάκια και για τους δύο σας!

  36. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    χαχαχα! Τίποτα δεν έπαθες καλέ!
    Η τούρτα ανέπαφη, είναι απ΄αυτές που τις «τρως» όλο το χρόνο αλλά καταφέρνεις να μην παθαίνει τίποτα η καρδούλα σου! 😉
    Ευχαριστώ για τις ευχές και τα φιλάκια!

    ΑΦιλιά και σε σένα και καλή μας Κυριακή! 🙂

  37. Ο/Η Margo λέει:

    Μαγισσούλα μου στον δύσκολο δρόμο της συμβίωσης (οι δυσκολότερος είναι με τον ίδιο μας τον εαυτό) είναι όμορφα να βγαίνει νικητής η αγάπη! Άπειρα χρόνια σας εύχομαι μαζί, αγαπημένοι ερωτευμένοι και δημιουργικοί!!!

    Σας αγαπάμε πολύ 🙂

  38. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Μη γελάσεις με αυτό που θα σου πω Μargo μου, αλλά πολύ πολύ πρόσφατα ανακάλυψα, πως όταν (επί τέλους) τα έχεις καλά με τον εαυτό σου, (δλδ τον αποδεχτείς έτσι όπως είναι) οι σχέσεις σου, με ΟΛΟΥΣ όμως, κυλούν πιο ομαλά, και σ’ αυτό δεν χρειάζεται «προσπάθεια» !!! 😉

    ΑΦιλιά πολλά πολλά και ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές καρδιάς! ❤

  39. Ο/Η Zeta λέει:

    Εύχομαι ολόψυχα να ζήσετε, να συνεχίσετε να ευτυχείτε… γιατί η ευτυχία είναι η λάμψη της αγάπης που φωτίζει και όσους βρίσκονται τριγύρω απ’ αυτήν!

  40. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Χίλια ευχαριστώ Ζέτα μου, για τις λαμπερές ευχές σου! 🙂
    Ανταποδίδω με όλη μου την καρδιά! ❤

    ΑΦιλιά πάντα τρυφερά! 🙂

  41. Ο/Η Fou a Graf λέει:

    Να ζήσετε, γεροί και τυχεροί! Ευχαριστούμε για όλα! ❤

  42. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Σ’ ευχαριστούμε Foulianna για τις ευχές σου, να είσαι πάντα καλά για να μας διηθείσαι τις «ιστορίες» σου, με αυτόν το μοναδικό σου τρόπο! 😉

    ΑΦιλάκια μόνο καρδιάς! ❤

  43. Ο/Η katinaki λέει:

    Χρόνια πολλά αγαπημένη μου μάγισσα σε σένα και στον παραμυθά σου. Συγχαρητήρια που τα καταφέρατε. Οι μακροχρόνιες σχέσεις είναι έτσι σαν την τούρτα που έβαλες. Το πιστεύω. Εξωτερικά κάτι είναι στον αέρα και γέρνει, εσωτερικά γλυκές και νόστιμες….Λοιπόν πάντα αναρωτιόμουν πως τα καταφέρνουν οι άνθρωποι να μένουν μαζί τόοοοσα πολλά χρόνια. Εμείς αυτές τις μέρες κλείνουμε τα 7. Της φαγούρας. Χαχαχαχα!

  44. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Μπράβο σας Κατινάκι μου, πόσο χαίρομαι όταν ακούω νέους ανθρώπους να ξεκινούν μαζί αυτόν αγώνα που είναι η ζωή όλων μας, εύχομαι να είσαστε πάντα αγαπημένοι και τώρα θα σου πω και ένα μυστικό (για να μη καταρρεύσει ποτέ η «τούρτα»)… 😉
    Η ζωή είναι σχέσεις και θέλουν πολύ πολύ φροντίδα, ειδικά απ΄ τη γυναίκα, γιατί οι άνδρες αιώνες τώρα έχουν διαμορφωθεί να τα θέλουν όλα δικά τους και όσο συνεργάσιμοι και αν είναι, «αυτό» έχει περάσει στο DNA τους, άρα, φροντίδα, φροντίδα, φροντίδα και συζήτηση, τίποτα να μη πλανάται στον αέρα ούτε για ένα απόγευμα και φυσικά όλα αυτά όταν η «τούρτα» έχει γερό πάτο (Αγάπη) όσο και να γύρει ποτέ δεν θα γκρεμιστεί!!!

    Ευχαριστώ για τις ευχές και να μου τον φιλήσεις… ξέρει αυτός! 😉

    ΑΦιλιά με όλη μου την αγάπη! ❤ ❤

  45. Ο/Η bookaieva λέει:

    Να τα εκατοστήσετε και πάλι λίγα είναι…
    Τίποτα δεν είναι τυχαίο… Δε χτίζονται σε μια νύχτα τα παλάτια…. Θέλουν πολλά χρόνια και κόπο αλλά είναι γερά και για πάντα…
    Άλλωστε που θα πρωταγωνιστούσαν τόσα παραμύθια χωρίς το παλάτι τους…….;

Σχολιάστε

