Να προχωράμε…

Προχωράμε με μια πρόσκληση!

Ο Παραμυθάς στους κινηματογράφους από τις 18 Δεκεμβρίου!

.

Και συνεχίζουμε και προχωράμε, μ’ ένα πολύ συγκινητικό video clip που φτιάχτηκε για να «ντύσει» ένα πανέμορφο τραγούδι των «James».

«Moving On»

Please don’t get me started
Looking backwards to move on.
Strong yet open-hearted,
Accept leaving when leaving’s come.
.

God didn’t see it coming,
Never said I love you, hope you knew.
Now my bags are packed and my sails are tacked
And my course is marked by stars,

[2x]
I’m on my way,
Soon be moving on my way,
Leave a little light on,
Leave a little light on,

Time always unwinding,
All these dead lines in my mind.
Seeds and dreams we planted
Took for granted, didn’t prove.

Walking down this road
When my pulse beats slow,
Hope to have you close at hand.
When this cycle ends,
Will it start again?
Will we recognize old friends?

I’m on my way,
Soon be moving on my way,
Leave a little light on,
Leave a little light on.

I’m on my way,
On my way, on my way, on my way,
Leave a light on,
Leave a little light on.

I’m on my way,
Soon be moving on my way,
Leave a little light on,
Leave a little light on.

I’m on my way,
On my way, on my way, on my way.
Leave a light on,
Leave a little light on,
Leave a little light on.

Εξαιρετικά αφιερωμένο σε όσους προχωρούν ακούγοντας την καρδιά τους…

.

.

.

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

39 Responses to Να προχωράμε…

  1. Ο/Η dodo λέει:

    Υπέροχα νέα, συγχαρητήρια! Έτσι να προχωρείτε πάντα 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Για να δούμε dodo μου, πώς θα προχωρήσει αυτό το εγχείρημα! 😉
      Η ταινία θα παίζεται το απόγευμα για να μπορούν να τη δουν τα παιδιά!

      ΑΦιλιά και πολύ σ’ ευχαριστούμε! 🙂

  2. Ο/Η nasia λέει:

    καλή επιτυχία στον κινηματογραφο! Αν ερθει και απο την πόλη μου θα πάμε!Σας ζήλεψα έτσι που πετάτε μαζί!
    φιλάκια!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Έμαθα πως θα γίνει διανομή και στην επαρχία, ελπίζω να έρθει και στη πόλη σου, έτσι θα μπορεί και ο δικός σου παραμυθάς να δει τον παππού (πια!) παραμυθά στον κινηματογράφο!!! 😉

      ‘Έχω και πολύ αγωνία να δω τις ζωγραφιές μου σε μια τεράστια οθόνη!

      ΑΦιλιά Νάσια μου και ευχαριστώ για τις ευχές! 🙂

  3. Ο/Η Μαρία Κανελλάκη λέει:

    Ευκαιρία να πάμε σινεμά λοιπόν!
    Καλή επιτυχία να έχει Στεφανία μου! Ολόψυχες ευχές και στους δυο σας!

    Υ.Γ. Το βίντεο πολύ ιδιαίτερο και με τη σφραγίδα του Παραμυθά! Εξαίσια δουλειά μπράβο σας!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και αν μάλιστα Μαρία μου, πας να δεις την ταινία τις μέρες που θα την παρουσιάσει ο Νίκος και θα υπογράφει τα βιβλία του, θα γνωριστούμε από κοντά! 😉

      ΑΦιλιά πολλά πολλά! 🙂

      ΥΓ: Θα ειδοποιήσω ποιές μέρες θα βρίσκομαι στον Δαναό και η πρόσκληση είναι για όλους!!!

  4. Ο/Η me (maria) λέει:

    Καλή επιτυχία!!
    Τι ωραία νέα! Πολύ χαίρομαι!
    Να προχωράτε πάντα!!!
    Φιλιά πολλά!

  5. Ο/Η χρηχα λέει:

    Καλησπέρα σας αγαπητή…

    Σας εύχομαι να έχετε μεγάλη επιτυχία στο εγχείρημά σας…..

    Και να συνεχίσετε να «πετάτε » έτσι μαζί πολλά χρόνια ακόμη……:)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλησπέρα αγαπητέ Χρήστο!
      Ευχαριστούμε για τις ευχές και για τα «πετάγματα»! 😉

      Ανταποδίδω ευχές (αν θυμάμαι καλά η δικιά σας επέτειο, 28 χρόνια, δεν είναι και πολύ μακριά!) 🙂 🙂

  6. Ο/Η evonita λέει:

    αύριο πρεμιέρα?? 🙂 καλή επιτυχία!!!!!! τι υπέροχο το video clip, τρομερά συγκινητικό, όμως είδα αυτή την αισιοδοξία, όταν φεύγει μια ζωή μια νέα γεννιέται… μου άρεσε πολύ το μήνυμά σου στο τέλος!! 🙂 φιλάκια πολλά μαγισσούλα μου!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Έτσι Εύη μου, προχωράμε και τολμάμε!!! 😉

      Χαίρομαι που σου άρεσε το video clip….(το ανακαλυψα στο fb του γιόκα μου, του Κωνσταντίνου)…. και μάλιστα σαν σχόλιο έγραφε: » Έκλαψα σαν μικρό παιδί»….

      ΑΦιλιά και τι λες, θα σε δούμε σε κάποια προβολή; 🙂

      • Ο/Η evonita λέει:

        μέχρι πότε θα παίζεται? θέλω πολύ να το κανονίσω, είδα τα σινεμά που προβάλλεται..θα ανέβει και η αδερφή μου πρωτοχρονιά, αν προλάβω να το δω μαζί με το ανιψούδι μου..πώς τα πήγατε χτες???? φιλάκια, καλημέρα!!!!

  7. Ο/Η Γιώργος-Hengeo λέει:

    Ωραία! Δεν έχω ηχείο να το ακούσω τώρα (το επισκεύασα καλά καλά και.. το ξέχασα στο εργαστήριο!), όμως θα το έχω στα υπόψιν.

    ΑΦ και πάντα να προχωράμε ακούγοντας την καρδιά μας! 🙂

  8. Ο/Η aristea k λέει:

    Καλοτάξιδη η ταινία!
    Το κομμάτι…υπέροχο :))
    Καλημέρα Στεφανία μου ♥
    Τα φιλιά μου!

  9. «When this cycle ends,
    Will it start again?
    Will we recognize old friends?
    Εδώ μπορεί να είμαι και βουρκωμένος! Υπέροχο!

    Για την ταινία εύχομαι κάθε επιτυχία ( για την οποίαν δεν έχω αμφιβολία). Ίσως σας δούμε κι εμείς. Δεν το λέω με σιγουριά γιατί εξαρτάται από πολλά που δεν είναι στο χέρι μας. Φιλια από Α εως Ω και αντίστροφα για άπειρες διαδρομές.

  10. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Την ίδια συγκίνηση ένοιωσα και εγώ με το τραγούδι, με τα λόγια και όλο τον συμβολισμό που έκρυβε το εκπληκτικό video clip!

    Μόλις έμαθα πως ο Παραμυθάς και η αφεντιά μου, (ως η ζωγράφος της ταινίας και ως καλή μάγισσα), θα είμαστε στις 26 και 27 Δεκεμβρίου στις 12 το μεσημέρι στον Δαναό και θα χαρούμε πολύ πολύ να συναντήσουμε παππού και εγγόνια και όσους μπλογκόφιλους το θελήσουν! 😉

    Α-Ω Φιλιά με τ’ άπειρα ευχαριστώ μας!!! 🙂

  11. Ο/Η Φλώρα λέει:

    Μέσα απ’ την καρδιά μου
    κάθε ευχή για να πετύχει το έργο !!!
    κι εγώ θα περηφανεύομαι για σας….
    Φιλάκια

  12. Ο/Η kovovoltes λέει:

    Τα καλύτερα να γευτεί η ταινία απο το βλέμμα των θεατών 😉

  13. Ο/Η mia petra λέει:

    Θερμά συγχαρητήρια! Το είδα στο ίντερνετ! Φιλιά πολλά 🙂

  14. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Α! έτσι Joannoula….έχεις τώρα και fb; χιχιχι! 😉
    Χίλια ευχαριστώ για τις ευχές!

    ΑΦιλιά πολλά πολλά και καλές γιορτές σε όλους! 🙂

  15. Ο/Η Margo λέει:

    26 και 27, δεν μπορούσε να είναι 23 έστω; Θα είμαι για δύο μέρες Αθήνα. Θα ήταν τέλεια να ερχόμασταν.. σαν μαγικό Χριστουγεννιάτικο δώρο 🙂
    Υπέροχο το τραγούδι!
    Ευχαριστούμε πολύ πολύ!!!

    Καλές γιορτές μαγισσούλα μου σε όλους σας, πάντα επιτυχίες εύχομαι!

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πολύ κρίμα Margo μου!
      Αλλά μπορείτε να δείτε την ταινία σε κάποιο από τα παρακάτω σινεμά:
      Δαναός κάθε μέρα μέχρι και τις 24/12 στις 17.00
      Έλλη,(κέντρο) Παρ. Σαβ. Κυρ και στις 24/12 στις 16.00
      3.Sporting (Νέα Σμύρνη), Παρ. Σαβ. Κυρ. και στις 24/12 στις 17.00

      Ελπίζω να περάσετε καλά ότι και να κάνετε! 😉

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ! πολλά πολλά και χίλια ευχαριστώ για τις ευχές και ακολουθεί Χριστουγεννιάτικη και Πρωτοχρονιάτικη ανάρτηση! 🙂

  16. Ο/Η Σούλη λέει:

    Καλή επιτυχία στην προβολή της ταινίας, του αγαπημένου Παραμυθοσυντρόφου, μαγισσούλα μου!
    Στο trailer σάς βλέπω να πετάτε μαζί και είναι τόσο συγκινητικά αισιόδοξο το μήνυμα που μας στέλνετε και πόσο γλυκά το πλαισιώνεις με το τραγούδι που ακολουθεί!
    Για μένα, το πλέον αποστομωτικό είναι ότι έχετε τη φρεσκάδα του «σήμερα» και το πείσμα του «αύριο» .. πραγματώνετε σχέδια, απλώνοντάς τα στο μεγάλο τραπέζι που έχει το χάρτη της ζωής 🙂
    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!!! (τι μόνο η αγαπημένη Margo μας θα έχει τόσα Φ 😉 )
    Φρίντα

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πολύ όμορφα το έθεσες Φρίντα μου!
      Η φρεσκάδα του τώρα, σίγουρα βοηθά τα μελλοντικά «πετάγματα» όλων μας! 😉

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦατελείωτα και ευχαριστούμε για τις όμορφες ευχές σου!
      χαχαχα! και τα φιλιά πέταξαν προς τα έξω!!! 🙂

  17. Ο/Η Zeta λέει:

    Στεφανία μου Χρόνια Πολλά!!!
    Εύχομαι υγεία, αγάπη, ευτυχία σε όλη μας τη παρέα εδώ και καλή επιτυχία στο film του Παραμυθά!
    Φιλάκια γιορτινά!

  18. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ευχαριστούμε Ζέτα!
    Χρόνια Πολλά και σε σένα και στην οικογένεια σου!
    Εύχομαι αυτές οι γιορτές, να είναι φωτεινές, χαρούμενες και γεμάτες όμορφες στιγμές!

    ΑΦιλιά γιορτινά και χαμογελαστά! 🙂

Σχολιάστε

