Κατάλευκα και ρόδινα!!!

 Μέσα σ’ ένα κατάλευκο τοπίο, αλλά με ρόδινη διάθεση με βρίσκει το 2015!

 

31122014337

31122014336

.

Η ρόδινη διάθεση προέκυψε, απ’ την ανάρτηση που είχα ετοιμάσει για τη πρωτοχρονιά πριν πέσει το χιόνι εδώ που ζω και έχει σχέση με το ρόδι και το έθιμο που όλοι γνωρίζουμε.

Μπορεί το τοπίο γύρω, να μην έχει χρώμα, αλλά σίγουρα δεν είναι μαύρο, είναι λευκό, είναι αγνό, καθαρό και η ρόδινη διάθεση έχει σχέση, μ’ αυτό που υπάρχει στη καρδιά, που είναι κάτι ήρεμο, απαλό, τρυφερό, ζεστό και βασικά ελεύθερο…

 

11699102-murs-fruits-colores-grenade-sur-branche-d-arbre-sous-la-neige-dans-le-jardin

.

Μπορεί το ρόδι να φέρει καλοτυχία;

Προσωπικά δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με το ρόδι, ούτε με το έθιμο, ούτε με το όμορφο και νόστιμο φρούτο, το μόνο που έκανα πριν κάτι χρόνια, είναι να το ξεραίνω και να το τοποθετώ με άλλα ξερά φρούτα ως διακοσμητικό!
Αλλά κάθισα και έμαθα γι αυτό το έθιμο και έμαθα επίσης τι μπορεί να μας προσφέρει, εκτός από καλή τύχη!

Γιατί σπάμε το ρόδι;

Είναι ένα πανάρχαιο έθιμο του λαού μας και έχει σχέση με την γιορτινή μέρα της έλευσης του νέου χρόνου. Το έθιμο αυτό αρχικά εντοπίστηκε στην Πελοπόννησο, αν και μετά διαδόθηκε σε κάθε γωνιά της Ελλάδας και  συνεχίζεται μέχρι και σήμερα.

Την Πρωτοχρονιά η οικογένεια έβαζε τα καλά της και πήγαινε στην εκκλησία για να παρακολουθήσει την λειτουργία και να υποδεχτεί τον καινούργιο χρόνο.
Ο νοικοκύρης του σπιτιού είχε μαζί του το ρόδι και γυρνώντας στο σπίτι έπρεπε να χτυπήσει την πόρτα και να του ανοίξουν. Έτσι θα ήταν ο πρώτος που θα έμπαινε στο σπίτι για να κάνει το καλό ποδαρικό (με το δεξί πάντα) σπάζοντας το ρόδι και λέγοντας, «με υγεία, ευτυχία και χαρά το νέο έτος».
Βέβαια στο σήμερα που όλα έχουν απλουστευθεί ή και έχουν ξεχαστεί πολλές εθιμοτυπικές συνήθειες, εκείνο που έχουμε διατηρήσει είναι απλά το σπάσιμο του ροδιού που συμβολίζει την καλοτυχία.

 

477323-pomegranate

Η ιστορία του ροδιού.

Η δύναμη του ροδιού έχει τις ρίζες της στην αρχαία Ελλάδα αφού θεωρούσαν ότι οι κόκκοι του συμβόλιζαν την αφθονία, ίσως και λόγω της ποσότητάς τους, τη γονιμότητα, την αιωνιότητα (αν και σχετίζεται με τον θάνατο) αλλά και την καλή τύχη.
Στην ελληνική μυθολογία είναι το φρούτο που δένει την Περσεφόνη με το βασίλειο του Κάτω Κόσμου και με το έμβλημα των Ελευσίνιων μυστηρίων.
Στην αρχαία Αίγυπτο, το χρησιμοποιούσαν ως ταφικό κτέρησμα, ενώ αποτελούσε διακοσμητικό μοτίβο στο ναό του Σολομώντα κι αναφέρεται στην Παλαιά Διαθήκη.
Στον Βουδισμό αποτελεί ένα από τα τρία ευλογημένα φρούτα και είναι από τα πρώτα δέντρα που καλλιεργήθηκαν. Το πρώτο ρόδι όμως πρωτοεμφανίστηκε στην Περσία.

 

Pomegranate seedsΤο ρόδι είναι ωφέλιμο!

Το ρόδι είναι πλούσιο σε βιταμίνες, σίδηρο, κάλιο και φυτικές ίνες και η συνολική αντιοξειδωτική ικανότητά του έχει υπολογιστεί ότι είναι 2-3 φορές μεγαλύτερη από αυτήν του κόκκινου κρασιού ή του πράσινου τσαγιού. Επίσης η δράση του ροδιού, συμβάλλει και στο να μειωθούν τα σημάδια της γήρανσης που προκαλούνται από τις ελεύθερες ρίζες.

granatapfelsaft_bioprodukte

Σε τι άλλο μας ωφελεί;

Παράλληλα, διαθέτει ιδιότητες που συμβάλλουν στη φυσιολογική καρδιαγγειακή λειτουργία, μειώνοντας τη πλάκα από τις αρτηρίες και τη χοληστερόλη, με αυτό τον τρόπο βελτιώνει τη λειτουργία της καρδιάς.
Ταυτόχρονα, εξαιτίας του πλήθους των αντιοξειδωτικών βιταμινών που διαθέτει μπορεί να ενισχύσει τη λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος, βοηθώντας το να ανταπεξέρχεται καλύτερα σε οποιαδήποτε εξωτερική επίθεση δέχεται ο οργανισμός.
Παράλληλα ο χυμός του, είναι χαμηλής περιεκτικότητας σε θερμίδες και έτσι δεν παχαίνει.
Αυτά είναι μόνο ορισμένα από τα θετικά αποτελέσματα που μπορεί να προσφέρει αυτός ο ξεχωριστός καρπός στον οργανισμό μας!

 

ekmetaleyteite-tis-ishyres-antigirantikes-kai-kallyntikes-idiotites-toy-rodioy

Μια και το ρόδι εννοιολογικά σημαίνει, ροή και δύναμη, είναι καρπός καλοτυχίας και οργανικά είναι πολύ ωφέλιμος, σκέφτηκα πως δεν έχουμε τίποτα να χάσουμε, έτσι ας σπάσουμε το ρόδι (αν δεν το έχουμε ήδη κάνει!) ή αν όχι, τουλάχιστο ας το φάμε και να ευχηθούμε υγεία, καλοτυχία, ευτυχία και… καλά μας μυαλά για ένα συνετό 2015!!!

 Και ένα ρόδινο ποιηματάκι που βρήκα και λιγάκι «τροποποίησα»!

????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????                2  ρόδια λέω να σπάσουμε να φέρουνε ευχές    
                    ο  λοι μας να το γιορτάσουμε με γέλια και χαρές
  1  όμορφο ξεκίνημα να έχει η χρονιά   

5  χιλιάδες όνειρα να βγουν αληθινά!

.

 

.

.

 

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

63 Responses to Κατάλευκα και ρόδινα!!!

  1. Ο/Η Χαρά θ. λέει:

    KΑΛΗ ΦΩΤΕΙΝΗ, ΜΑΓΙΚΗ ΚΑΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΗ ΧΡΟΝΙΑ Μαγισσά μου
    Πάντα με την αγάπη μου

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Όταν οι ευχές της Χαράς, μου κάνουν ποδαρικό, κάτι μέσα μου, μου λέει, πως αυτή η χρόνια θα είναι ξεχωριστή, ουσιαστικά ξεχωριστή, γιατί μέρες τώρα φυσάει άλλος αέρας μέσα μου, δεν θα τον έλεγα τόσο αισιόδοξο, όσο σίγουρα πιο φρέσκο, πιο αποφασιστικό… και το ίδιο εύχομαι και σε σένα Χαρά μου, εύχομαι με όλη μου την καρδιά υγεία, φως, όσο για μαγεία, ξέρω πως φροντίζεις πολύ σοβαρά, να μη λείψει ποτέ απ΄ τη ζωή αυτών που αγαπάς και σ’ αγαπούν! 😉

      ΑΦιλιά με όλη μου την αγάπη πάντα! ❤

  2. Ο/Η dodo λέει:

    Σού εύχομαι να συνεχίζεις έτσι πάντοτε, με ρόδινη διάθεση μέσα από το φωτεινό τοπίο!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Όσο άσπρο καθαρό, απαλό και παγωμένο είναι το τοπίο γύρω μου Ελένη, τόσο μέσα μου, έχει εγκατασταθεί μια τρυφερή και ζεστή διάθεση και αισθάνομαι πως πολλά είναι στο χέρι μας να τα διεκδικήσουμε και να τα αποκτήσουμε! 😉
      Με αυτή τη «ρόδινη» λοιπόν διάθεση, θέλω να σου ευχηθώ για τη νέα χρονιά, υγεία, χαρά, δύναμη, αντοχή, υπομονή και πολλά πολλά χαμόγελα!

      ΑΦιλιά τρυφερά και πολύ χαμογελαστά! ❤

  3. Ο/Η μαριελα λέει:

    Ομολογώ πως δεν διάβασα για τα ρόδια….. έμεινα όμως να χαζεύω την κάτασπρη μαγική ομορφιά!!!
    Να είναι η ζωή σου το 2015 αλλά και…πάντα!!!!
    μαγική και αναπάντεχη όπως ακριβώς είσαι κι εσύ!
    φιλάκια γλυκά της πρώτης του καινούργιου χρόνου…

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι Μαριέλα μου,… άστα τα ρόδια και κράτα την κάτασπρη και ρόδινη διάθεση της πρώτης μέρας του καινούργιου χρόνου και του τοπίου που σήμερα για δεύτερη μέρα, είναι ακόμα πιο λευκό, όμορφο και μαγικό! 😉
      Με τη σειρά μου, θα σου ευχηθώ, υγεία, χαρά, τύχη και πολλές πολλές όμορφες δημιουργίες!

      ΑΦιλιά γλυκά και πολύ τρυφερά! ❤

  4. Α θέλω και εγώ χιόνιιιιι. Το ρόδι είναι ευεργετικό και το λατρεύω.
    Τι ωραίες πληροφορίες μας έδωσες πάλι μαγισσούλα μου.
    Καλή χρονιά να έχουμε, με υγεία, αγάπη και αισιοδοξία! 🙂
    Σε γλυκοφιλώ και σου εύχομαι 2015 ευχές σου να πραγματοποιηθούν εφέτος!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Είναι περίεργα τα πράγματα Μαρίνα μου, όταν δεν έχουμε χιόνι, μας λείπει και όταν το έχουμε, μετά από δυο τρις μέρες, μας δημιουργεί προβλήματα, ειδικά όταν ζούμε αποκλεισμένοι και τα τρόφιμα και τα φάρμακα τελειώνουν… αλλά όταν η διάθεση παραμένει ρόδινη όλα αντιμετωπίζονται χαμογελαστά! 😉
      Εύχομαι και σε σένα, υγεία, χαρά, δύναμη, έμπνευση (χωρίς να σε λογοκλέψουνε!) και πολλά χαμόγελα!

      ΑΦιλιά πάντα με όλη μου την αγάπη! ❤

  5. Ο/Η sigatabga λέει:

    Χάπι νιού γίαρ δίαρ Άιναφετς!
    Εμείς το ρόδι, απαραιτήτως στη σαλάτα τέτοιες μέρες!
    Φιλί πρωτοχρονιάτικο!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μα ναι, Αθηνά μου, να έχουμε ένα πολύ χάπι με υγεία και χαρά νέο χρόνο, να μη μας λείψει ποτέ το χιούμορ και η καλή μας διάθεση!
      Σωστά, το ρόδι στη σαλάτα, φοριέται πολύ τον τελευταίο καιρό! 😉

      ΑΦιλιά πάντα χαμογελαστά και τρυφερά! ❤

  6. Όλα ρόδινα για τη νέα χρονιά!

  7. Ο/Η Giwrgos Sevastos λέει:

    Καλή χρονιά και πολλά ΑΦ! 😀

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλή χρονιά και σε σένα Γιώργο μου!
      Εύχομαι να είναι τυχερή και να φέρει στη ζωή σου, ότι ονειρεύεσαι… και φαντάζομαι πως θα έχεις ακουστά, πως οι ευχές μιας καλής μάγισσας πάντα πιάνουν! 😉

      Πολλά χαμογελαστά ΑΦ! καρδιάς! ❤

  8. Ο/Η fwtinoasteraki λέει:

    Όλη η χώρα στα λευκά,στα γιορτινά που λέγαν κάποτε..ας ελπίσουμε το φως να έρθει και να κουρνιάσει στην καρδιά όλων! 😀 Και δω με χίονιιιιιιια μας βρήκε ο καινούργιος χρόνος μετά από πολύ καιρό…
    Εδώ νομίζω λέμε, οτι σε όσο περισσότερα κομμάτια σποράκια ανοίξει το ρόδι όταν θα το πετάξεις κάτω τόσο μεγαλύτερη τύχη θα έχει το σπίτι… στα χωριά έχω την εντύπωση πως το κάνουν ακόμα..

    Χρόνια Πολλά Μαγεισούλα μου Καλή Χρόνια να έχουμε με υγεία αγάπη χαρά ευτυχία και κάθε μέρα να μας φέρνει πιο κοντά στα όνειρά μας! 😀 😀

    ΑΦΦΦΦΦΦΦιλάκια πολλά ΠΑΦ ΠΑΦ και γλυκιές αγκαλίτσες! 😀 ❤ 😀

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και εσύ φωτεινό μου αστεράκι, που εμφανίζεσαι σαν πεφταστέρι 😉 να είσαι πάντα χαμογελαστό, να μη το βάζεις κάτω με τίποτα, γιατί μόνο έτσι θα έχεις ότι ποθεί η καρδούλα σου… και η μαγισσούλα, σου το εύχεται ολόψυχα! 🙂

      ΑΦιλιά με πολλές γλυκιές και ζεστές αγκαλίτσες! ❤

      • Ο/Η fwtinoasteraki λέει:

        Εμφανίζομαι εξαφανίζομαι μα κάπου δω γύρο είμαι….χαχαχα! 😛 😛
        ΑΦΦΦΦιλιά και ΠΑΦ ΠΑΦ! 😀 😀 😀

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          Να εμφανίζεσαι αστεράκι και να μην εξαφανίζεσαι! 😉
          Πάλι το στρώνει το χιόνι εδώ και ο «ξεροκέφαλος» έφυγε, τα βρήκε σκούρα και γυρίζει πίσω (χωρίς αλυσίδες και με τα μυαλά κάπου ξεχασμένα!) χαχαχα! 😛

          ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλιά με χαμόγελα πολλά! 😀

  9. Ο/Η Tzina Varotsi λέει:

    Καλή χρονιά Στεφανία μου, Υγεία και Χαρά στο σπιτικό σου!

    Να είστε όλοι καλά!

    Φιλιά πολλά και την αγάπη μου!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Θα την έχουμε την πολύ καλή χρονιά Τζίνα μου, γιατί είμαστε απ΄ αυτές που δεν μασάνε και που με τίποτα δεν το βάζουν κάτω! 😉

      Υγεία, χαρά, δημιουργία και αγάπη σε όλη την οικογένεια σου, εύχομαι ολόψυχα!

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και πολύ αγάπη! ❤

  10. Ο/Η Zeta λέει:

    Καλή χρονιά και ρόδινα χρόνια πολλά!
    Εύχομαι το 2015 να είναι ευτυχισμένο, γεμάτο, δημιουργικό, καρποφόρο για όλους μας!
    Πέρυσι στόλισα με ρόδι το ψητό μου και ήταν καταπληκτικός συνδυασμός… τόσο σε εικόνα, όσο και σε γεύση! Παραθέτω εικόνα (https://lh5.googleusercontent.com/-_Ekbbfe3Syg/UsQu0FWSW3I/AAAAAAAATyI/4Po8Ef_N01Y/w958-h748-no/hnycook.jpg).
    Φέτος -όπως και κάθε χρονιά- απλώς τηρήσαμε το έθιμο με το σπάσιμο του ροδιού στην είσοδο του σπιτιού, για να πάνε όλα ρόδινα!
    Υ.Γ. Οι φωτογραφίες σου τα «σπάνε» επίσης! Χοχοχο! Φιλάκια!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλή και χαρούμενη να είναι αυτή η χρονιά Ζέτα μου! 🙂

      Πολύ εντυπωσιακή η γαστρονομική σου φωτό! 😉
      Χαίρομαι που τηρήσατε το έθιμο του ροδιού και είμαι σίγουρη πως όλα θα σας πάνε όχι μόνο καλά, αλλά και πολύ πολύ ρόδινα! χοχοχο! 😉

      ΑΦιλιά με πολλά ρόδινα χαμόγελα! ❤

  11. Ο/Η Μαρία Κανελλάκη λέει:

    Ρόδινη να είναι η χρονιά σας, καλότυχη και παραμυθένια!…
    Ως συνήθως, έβαλες τις εξαίσιες πινελιές σου στη διάθεσή μου. Το λευκό του χιονιού και το κατακόκκινο του ροδιού.
    Καλή κι ευλογημένη χρονιά στην παραμυθο-οικογένεια σας!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πιστεύω με όλη μου την καρδιά Μαρία μου, πως όταν η εσωτερική μας στάση είναι ρόδινη, όλα μπορούν να μεταμορφωθούν και όλα γύρω μας ν’ αλλάξουν… θα δεις, θα τα καταφέρουμε! 😉

      Εύχομαι, εσωτερική δύναμη, αντοχή και υπομονή σε όλους μας και υγεία, χαρά και αγάπη σε σένα και στην οικογένεια σου! 🙂

      ΑΦιλιά με πολύ πολύ αγάπη! ❤

  12. Ο/Η serenata λέει:

    Μαγισσούλα μου, σου εύχομαι μια ρόδινη, παραμυθένια χρονιά!!

    Πολλά φιλάκια:))

    ΥΓ. Εξαιρετικές φωτογραφίες!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και εσύ τρυφερή μου serenata, εύχομαι να συναντήσεις στη ζωή σου ότι επιθυμεί η καρδούλα σου… και να ξέρεις πως οι ευχές της μαγισσούλας πάντα πιάνουν… μόνο που δεν σου καθορίζουν την ακριβή ημερομηνία! 😉

      ΑΦιλιά πάντα πολύ πολύ τρυφερά! ❤

  13. Ο/Η mahler76 λέει:

    Τι όμορφο χιονισμένο τοπίο. Ζηλεύω. Καλή χρονιά εύχομαι! Υγεία, ευτυχία και δημιουργικότητα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Το πανέμορφο τοπίο, όσο δεν έχεις να βγεις έξω, είναι υπέροχο και όντος αξιοζήλευτο, μαλεράκο… αλλά όταν είσαι αποκλεισμένος όπως είμαστε εμείς, μετά από τρις μέρες, η μαγεία χάνεται, αλλά η ρόδινη αίσθηση παραμένει! χαχαχα! 😉

      ΑΦιλιά πολύ χαμογελαστά και τρυφερά! ❤

  14. Ο/Η crux λέει:

    Καλη χρονια σε σενα και στην οικογενεια σου Άιναφετς 🙂

  15. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Και εσύ καλέ μου φίλε, να έχεις μια πολύ καλή και δημιουργική χρονιά….Α! και καλή επιτυχία στην εξεταστική! 😉

    ΑΦιλιά πάντα καρδιάς! ❤

  16. Ο/Η Π.......Ξωτικό λέει:

    Να έχεις μια μαγική χρονιά με τόσες χαρές όσα τα όμορφα χαμόγελα που μας έχεις προσφέρει !!!
    Η μαγεία της αγάπης να ζεσταίνει μέσα και γύρω σου και η σοφία σου να είναι θεραπευτικά μεταδοτική !!!!!
    Υγεία υγεία υγεία !!!!!

  17. Ο/Η Π.......Ξωτικό λέει:

    ε και Αφφφφφφφφφφφφφφφφφ καλέ πάει ξωτικομουρλάθηκα 😉

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Απ’ το ξωτικόσπιτο σου έρχομαι, όπου άφησα και εκεί ευχές καρδιάς… ξεκινώ εδώ, με ευχές για υγεία, για χαρά, για σοφία, για υπομονή, για επιμονή, για τύχη, για ευημερία, για ανεμελιά, για δύναμη, για ηρεμία, για χιούμορ, για πολλά χαμόγελα και τελειώνω με άπειρη αγάπη!
      Τώρα αν κάτι παρέλειψα, συμπλήρωσε!!! 😉

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλιά μόνο αγάπης! ❤

  18. Ο/Η lefti λέει:

    Μαγική Χρονιά σου εύχομαι Στεφανία μου…:) με πολύ αγάπη και μπόλικο χαμόγελο να ζεσταίνει την καρδιά!
    Πανέμορφο το τοπίο… λατρεύω τα ρόδια και φέτος ο γιος μου που…αποφάσισε να τα δοκιμάσει…ξετρελαθηκε!
    ΑΦιλιά πολλά πολλά πολλά!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και σε σένα Ελευθερία μου, όπως και σε όλη την οικογένεια σου, εύχομαι να έχετε μια χρονιά γεμάτη αγάπη… γιατί όταν υπάρχει αγάπη, έχουμε τα πάντα και τα πάντα μπορούμε ν’ αντιμετωπίσουμε! 😉
      Χαίρομαι που ο γιος σου, ξετρελάθηκε με το ρόδι… χμ! προσωπικά μου είναι (ως φρούτο) αδιάφορο, παρ’ όλη την μακροσκελή μου έρευνα! χαχαχαχα!

      ΑΦιλιά με όλη μου την αγάπη! ❤

  19. Ο/Η roula-smaragdenia λέει:

    Μια μαγική.. αφου εισαι .. μαγισούλα… μια λευκή σαν το χιόνι που έχει πέσει γύρω σου..και μια ρόδινη χρονιά σαν το γούρικο ρόδι σου εύχωμαι φιλενάδα…(εννοείται οτι μορφωθήκαμε παλι περι ροδιού..χι.χιχ.) να σου φέρει η καινούργια χρονιά τα καλύτερα στην ζωή σου.. φιλακιααα ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑΑΑΑΑ!!!!!! 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και εγώ μαζί σας, μορφώθηκα Ρουλίτσα αγαπημένη…. δεν το πολύ γνώριζα, ούτε και μου πολυάρεσε ως φρούτο, αλλά μετά απ’ αυτή την έρευνα θα το βάζω τουλάχιστο στη σαλάτα μου (αφού είναι και της μόδας!) χιχιχι! 😉
      Σ’ ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ρόδινες ευχές (που αυτή όντος είναι και η διάθεση μου!) και με τη σειρά μου, θέλω εσύ και όλοι οι αγαπημένοι σου, να έχετε μια υπέροχη χρονιά!

      ΑΦιλιά μαγικά και πολύ τρυφερά! ❤

  20. Καλό μήνα και καλή χρονιά Μαγισούλα μου!!! Και σε όλη την παραμυθοικογένεια!!! !!ΑΦ!! και !!ΦΑΣΜΑ!! από καρδιάς!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Τι χαρά ΑΦΓιάννη μου, όταν βλέπω πως δεν ξεχνάς τη παρε-ούλα και πάντα μου/μας στέλνεις όμορφα πρωτομηνιάτικα τραγούδια!
      Εύχομαι να έχουμε όλη μας, μια φωτεινή, χαρούμενη και γεμάτη αγάπη και υγεία χρονιά!

      ΑΦιλιά με πολύ πολύ αγάπη! ❤

  21. Ο/Η Margo λέει:

    Ωραίο το ρόδι. Δεν το σπάμε αλλά το τρώμε, μας αρέσει και μας κάνει και καλό 🙂
    Το ποιηματάκι σούπερ και η διάθεση το καλύτερο απ’ όλα γιατί όλο και κάτι μεταδίδεται νοτιότερα 🙂 🙂
    Το άσπρο τοπίο το ζηλέψαμε λιγουλάκι 😉

    Ευχές θα δώσω φεύγοντας για τη νέα χρονιά, όμορφη να είναι όπως εσύ μαγισσούλα μου 🙂
    Πολλά πολλά ΑΦ με αγάπη!!!!!!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μπορεί να μη σπάω το ρόδι και να μη το πολυτρώω προσωπικά, αλλά αυτή η ρόδινη διάθεση Μargo μου, έχει αγκαλιάσει απαλά και τρυφερά τη καρδιά μου και είναι μια μαγική αίσθηση που πόσο θα ήθελα να μεταδώσω παντού!!!

      Σήμερα τρίτη μέρα χιονιά, βγήκαμε να γεμίσουμε το ψυγείο που λόγω αποκλεισμού είχε εντελώς αδειάσει, τα καταφέραμε μεν, αλλά βρήκαμε τα πάντα κλειστά γιατί έκαναν απογραφή, ευτυχώς κάτι είχε ακόμα απομείνει στα ντουλάπια! 😉

      Εύχομαι ολόψυχα, εσωτερική γαλήνη, υγεία, χαρά, υπομονή, επιμονή, πολλά χαμόγελα και φυσικά αγάπη πολύ αγάπη!

      ΑΦιλιά με μια τερααααααααααάστια αγκαλιά σε όλη την οικογένεια σου! ❤

  22. Ο/Η me (maria) λέει:

    Και τα κατάλευκά σου και τα ρόδινα, μια όαση!!
    Πάντα ρόδινη να είναι η διάθεσή σου μαγισσούλα μου!
    Καλή, ευλογημένη χρονιά με υγεία, δημιουργία και ομορφιές!
    Φιλιά πολλά!

  23. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Με όλη μου τη καρδιά Μαρία(me), θέλω να ευχηθώ σε σένα και στην οικογένεια σου, υγεία (προπαντός εσωτερική), δύναμη, πολύ χαρά, πολλά χαμόγελα γύρω σου, να έχεις πάντα τη διάθεση να δημιουργείς και να μοιράζεις ομορφιά και πάνω από κάθε τι, εύχομαι αγάπη!

    ΑΦιλιά πολλά πολλά και καρδιάς! ❤

  24. Ο/Η H.Constantinos λέει:

    Καλή Χρονιά !!! 🙂

  25. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    Μαγισσούλα μας γλυκια, καλη χρόνια εύχομαι και ευτυχισμένος ο καινούργιος χρονος, με περισσότερες ακόμα θετικές εμπειρίες, γνωριμίες με θετικα πρόσωπα, ακομη πιο δημιουργικές ασχολίες και πάντα άσβεστη αυτη τη φλόγα στη καρδια…ζηλεύω τούτο το χιονισμένο τοπίο σου, εμάς στο δικο μου αθηναϊκό ´´χωριό´ χιονιζει σπάνια…Είναι δε τραγικα που η παράδοση της Πρωτοχρονιάς των τελευταίων 3-4 χρόνων δεν έσπασε ούτε φέτος, έτσι….ΚΑΙ φέτος…η καινουργια χρόνια με βρήκε γριπιασμενη, σου γράφω τώρα απο το ζεστό μου πάπλωμα!! Να φανταστείς ότι προχτές είχα τραπέζι όλη την οικογένεια (γονείς, πεθερικά κτλ) και μαγείρευα λογής λογής καλού δια ενω ήμουν μισολυπόθυμη, αααα! Όσο για τα ρόδια, η γιαγιά τα καλοκαίρια στο Ξυλοκαστρο μας έφτιαχνε κάτι περίεργες πορτοκαλάδες με γεύση στυφή και ύποπτο πορτοκαλοροδί χρώμα, οταν δε με τον αδελφό μου ρωτουσαμε τι έχει μέσα, έλεγε «πορτοκάλι είναι θα σας κάνει καλο, πιείτε το!» , σαν μεγαλώσαμε λίγο ομως και βάζαμε κάτω την κοινή λογική, δεν μπορούσε να μας κοροϊδέψει πια και παραδέχτηκε τη…»νοθεία» της περιβόητης πορτοκαλάδας που μας έφτιαχνε με τους καρπούς των πολλών ροδιών του κτήματος, χιχιχι! Έχω να πιω ή να φάω ρόδι απο εκείνες τις αγαπημένες εποχές, το έβαλα απλα στη σαλατα στο πρόσφατο τραπέζι που έκανα….Χρόνια πολλα για όλη την οικογενειά σου μαγισσούλι μου, να είστε όλοι καλά και γεμάτοι όρεξη για τον νέο χρόνο που μας υποδέχτηκε…Αφιλακι γλυκο! ❤ ❤

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Κατ’ αρχάς περαστικούλια!
      Βλέπεις ο οργανισμός μας, βρίσκει τρόπους να μας πει: Ξεκουράσου τώρα… χώσου κάτω απ΄τα σκεπάσματα και άσε τους άλλους να σε φροντίσουν!!! χαχαχα! 😉
      Όσο για την περίεργη πορτοκαλάδα που σας έφτιαχνε η αγαπημένη σου γιαγιά (είναι η γιαγιά που αγαπούσες και έφυγε;) ήξερε πολύ καλά τις θαυματουργές ιδιότητες του ροδιού, εμένα μου το έβαζε (πολύ κάποτε!) στο γάλα μου ένας καλός «φίλος», μπας και πιο τίποτα το πρωί όταν «ξυπνούσαμε» , αφού δεν έχω πιει ποτέ μου καφέ, ούτε μου αρέσουν τα διάφορα τσάγια! Grenadine λέγεται ο χυμός ροδιού και είναι σαν τη βυσσινάδα πολύ πολύ νόστιμος, αλλά έχω να τον πιω από «τότε»! 😉
      Ας αφήσουμε τις αναμνήσεις και ας επικεντρωθούμε στο τώρα μας, Κατερίνα μου!
      Εύχομαι με όλη μου τη καρδιά, να έχεις μια υπέροχη χρονιά που θα σου φέρει πολύ χαρά και ότι επιθυμεί η καρδούλα σου!

      ΑΦιλιά με πολύ πολύ αγάπη και στα δυο σας! ❤ ❤

      • Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

        Ναι, είναι η αγαπημένη μου γιαγιούλα…Πόσο δίκιο έχεις για το ότι πρεπει να συγκεντρωνόμαστε στο «τώρα»…!!! Ούτε ένα πτί καφέ, δεν έχεις πιει μαγισσούλα μου, αλήθεια, δεν το ήξερα, εγω πάλιμείμαι καφέ-εθισμενη, κακως βέβαια! Πολλα γλυκά αφιλακιααα! :))

  26. Ο/Η koufetarios λέει:

    Καλή χρονιά αγαπητή μου μάγισσα, εύχομαι να είσαι ευδιάθετη, υγιής εσύ και όσοι αγαπάς και νοιάζεσαι. Εύχομαι κάθε χρόνο να είμαστε όλο και πιο περήφανοι για τις καλές μας πράξεις και να βοηθάμε όσο μπορούμε.. Και τώρα που μου εξήγησες για το ρόδι, θυμήθηκα πως στο ψυγείο μου υπάρχουν, ωστόσο δεν σκέφτηκα να δοκιμάσω ένα τόσες μέρες, αλλά να που βρέθηκε η αφορμή!!

    Υ.Γ. Ετοιμάζομαι σε μερικές μέρες να ταξιδέψω στο Παρίσι (εκδρομούλα), πέρα από τα γνωστά και καθιερωμένα αξιοθέατα, εάν υπάρχει κάποιο μαγικό μέρος που οπωσδήποτε αξίζει να επισκεφτώ σε παρακαλώ κάνε τα μαγικά σου και πες μου!

    Καλή χρονιά με αγάπη..!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και εγώ σου εύχομαι μέσα από την καρδιά μου, να έχεις μια πολύ ενδιαφέρουσα, δημιουργική και τυχερή χρονιά, με υγεία, χαρά και πολύ πολύ αγάπη γύρω σου! 🙂

      Όσο για την «εκδρομούλα» (δέκα χρόνια έχω να επισκεφτώ τη γενέτηρά μου!), και πολύ καλά θα κάνεις να «την» προσφέρεις στον εαυτό σου! 😉
      Συμβουλές: Αν αποφασίσεις πχ να επισκεφτείς το Λούβρο ή να κάνεις ένα τουρ στο Παρίσι, μη το τολμίσεις μόνος, να βρεις ένα οργανωμένο τουρ, από πολύ καλό γραφείο, αλλιώς θα ταλαιπωρηθείς μαζί με χιλιάδες Γιαπωνέζους, Κινέζους και λοιπούς τουρίστες! χαχαχα! 😉

      ΑΦιλιά πολλά πολλά! ❤

  27. Ο/Η Lysippe λέει:

    Πάντα ρόδινη να είναι η διάθεσή σου, μαγισσούλα μου. Χρόνια πολλά κι ένα ζούπερ χαρούμενο, τυχερό κι ουσιαστικό ’15 για σένα και την οικογένειά σου. Υγεία κι αγάπη στις στιγμές σας. ΑΦιλιά πολλά και γλυκά, Στεφανία μου!! 🙂

  28. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές Λυσίππη!
    Χρόνια πολλά και σε σένα, με υγεία, χαρά, τύχη, σύνεση και πολλές επιτυχίες!

    ΑΦιλιά πάντα χαμογελαστά! ❤

  29. Ο/Η Σούλη λέει:

    Καλή, τυχερή και δημιουργική χρονιά μαγισσούλα μου, σ’ εσένα και στην ανεκτίμητη οικογένεια σου!
    Κάθε σπόρος ροδιού να συμβολίζει το κάθε ευγενές συναίσθημα, που με κόπο και αγώνα δημιούργησες, αναγνώρισες, υπερασπίστηκες και μετέδωσες μαζί με τις πολύτιμες εμπειρίες σου.
    ΑΦιλιά με ΑΑγάπη 🙂
    Φρίντα

  30. Ο/Η magikifoni λέει:

    Εμείς ρόδι δεν έχουμε σπάσει ποτέ μέχρι τώρα, αλλά μετά από αυτό το ποστ θέλω να σπάσω κι εγώ ένα! 🙂 🙂 Από τα ρόδια μου αρέσουν δυστυχώς μόνο τα χρώματά τους, καθώς έχω δοκιμάσει και χυμό από ρόδι, αλλά δεν ενθουσιάστηκα ιδιαίτερα 🙂

    Μαγισσούλα, Καλή Χρονιά να έχουμε όλοι, κι εσύ και η οικογένειά σου! 🙂
    Με υγεία, αγάπη κι ευτυχία 😀 😀

    ΑΦΦΦΦΦΦΦιλάκια μαγικά-γιορτινά!! ❤

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μα ναι τελικά Αλεξάνδρα μου, αυτό που αξίζει στο ρόδι πιο πολύ απ΄ τις βιταμίνες του κλπ, νομίζω πως είναι αυτή η εσωτερική ρόδινη αίσθηση που μπορεί να σου δώσει… και ας γίνεται «έξω» χαμός και αυτό δεν είναι αναισθησία, αντιθέτως είναι μια πολύ λεπτή εσωτερική στάση! 😉

      Θα την έχουμε την καλή χρόνια, το αποφάσισα, γιατί έτσι θέλουμε, χαχαχαχα! 😆

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλιά με πολλά χαμόγελα! ❤

  31. Ο/Η Antriana..Io λέει:

    Καλή χρονιά μάγισσα!! με υγεία και ηρεμία! η γιαγιά μου ως λάτρης των φρούτων και των φυτών, κάθε χρόνο μου καθαρίζει κι απο μερικά ρόδια να τα φάω(αλλιώς δεν μπαίνω στον κόπο από μόνη μου). επίσης είναι το αγαπημένο της δέντρο, όπως και δικό μου γιαυτό στην αυλή μας πάντα είχαμε κι από μια ροδιά. Ροδή έλεγαν και την άλλη μου γιαγιά αλλά δεν ξέρω τι σχέσεις είχε με τα ρόδια. Το άλλο πάλι είναι, ότι αν λερωθείς από ρόδι, δύσκολα καθαρίζει…
    Να σπάσω όμως, ποτέ δεν έτυχε..ίσως το δοκιμάσω.
    Καλό βράδυ μάγισσα και φιλια πολλά 🙂

  32. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Να ένα όμορφο όνομα να δώσεις στη κόρη σου, «Ροδή», σίγουρα θα έχει ρόδινα μάγουλα και θα είναι πολύ καλότυχη (αλλά μη βιαστείς!) χαχαχα! 😉
    Φέτος αποφάσισα να βάζω τουλάχιστο ρόδι στη σαλάτα μου, μια και ως φρούτο μου είναι αδιάφορο…. αλλά τι με νοιάζει, όταν μέσα μου επικρατεί ρόδινη διάθεση;

    Με όλη μου τη καρδιά Αντριάνα μου, θα σου ευχηθώ, ρόδινη διάθεση, χαρά, υγεία και πολύ πολύ αγάπη γύρω σου!

    ΑΦιλιά πάντα τρυφερά! ❤

  33. Ο/Η evonita λέει:

    τέλεια ευχή!!! αγαπώ και τα ρόδια (έχουμε σκέψου 4 ροδιές σπίτι μας) αλλά και το χιόνι το λατρεύω!!!! σας εύχομαι (σε όλη την οικογένεια) υγεία, αγάπη, ευτυχία, καλοτυχία και κάθε όμορφο όνειρο να γίνει πραγματικότητα!!! φιλάκια πολλά μαγισσούλα!!! (τελικά δεν κατάφερα να πάω σινεμά, σνιφ)…

  34. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Πολύ χαίρομαι Εύη μου, που υπάρχουν και άλλοι «φαν» του ροδιού… όσο για το χιόνι, πάλι το στρώνει εδώ, με μεγάλες ταχύτητες! 😉
    Εύχομαι επίσης να έχεις και εσύ μια ρόδινη διάθεση (ελπίζω να είναι και κολλητική!) και η νέα χρονιά να σου φέρει υγεία, χαρά, τύχη, δουλειά, υπομονή και πολύ πολύ αγάπη! 😀

    ΑΦιλιά τρυφερά και πολύ χαμογελαστά! ❤

  35. Ο/Η aristea k λέει:

    Για μένα το ρόδι είναι ωφέλιμο για όλα τα καλά που προσφέρει στον οργανισμό μας!
    Κατά τα άλλα δεν πιστεύω καθόλου σε τύχες και γούρια!
    Επειδή έχουμε ροδιά πάντα σπάμε ρόδι αλλά αυτό δεν απέτρεψε πολλές δυσκολίες και προβλήματα!
    Φέτος δεν σπάσαμε ! Σπάσαμε το έθιμο! αχαχαχαχα!
    καλή χρονιά μαγισσούλα μου!
    Με υγεία κι αγάπη!
    Φιλιά♥

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαχαχα! Αριστέα μου! Λένε πως όταν πιστεύεις ότι κάτι σου κάνει ψυχολογικά καλό ή σου φέρνει τύχη, προκαλείς και τη τύχη σου, δλδ δημιουργείς γύρω σου μια θετική ενέργεια που το έλκει! 😉
      Πάντως ούτε και εγώ πιστεύω στη τύχη… πιστεύω όμως ότι ο καθένας μας, μπορεί να ορίσει τη ζωή του, ψυχολογικά! 😛
      Έτσι λοιπόν, με αυτή τη ρόδινη διάθεση, θέλω να σου ευχηθώ να έχεις μια ρόδινη και τυχερή χρονιά, με υγεία, δουλειά και πολλές ακόμα δημιουργίες! 😀

      ΑΦιλιά πάντα με πολύ αγάπη! ❤

  36. Υπέροχα τα ρόδια, και να σας φέρουνε όλην την τύχη που αξίζετε ❤

Σχολιάστε

