Η συνείδηση και η δουλειά μας.

 

turimetta-beach-04

 

«Η θάλασσα δεν είναι μόνο η επιφάνεια του νερού που βλέπεις να αστράφτει όλο ζωντάνια στο ηλιοβασίλεμα, είναι και όλο το βάθος του νερού που κάνει τη θάλασσα.
Το ίδιο και ο νους μας είναι όλο του το περιεχόμενο, είτε έχουμε συνείδησή του είτε όχι.
Ο νους είναι τόσο απασχολημένος, τόσο απορροφημένος από τις δραστηριότητες του, που ποτέ δεν αρχίζει να αναρωτιέται για το υποσυνείδητο, να ψάχνει, να ανακαλύπτει, να ψαρεύει μέσα σ’ αυτό.

 

06012015342

 

Ξέρουμε τι είναι το υποσυνείδητο, είναι πολύ απλό:
Είναι τα κίνητρα μας, η συσσωρευμένη γνώση μας, οι φόβοι μας, οι ελπίδες μας, ο σωρός των εμπειριών μας, οι πόθοι μας, τα απωθημένα μας, η επιθυμία για την ύπαρξη θεού και η δημιουργία θεών- όλα αυτά είναι η συνείδηση μας.
Έτσι, το να ξεχωρίζουμε το «εγώ» από τον νου, δεν έχει σχέση με την Πραγματικότητα (…)
Δείτε το αυτό, σας παρακαλώ, συνειδητοποιήστε το.
Όλο αυτό που είναι η συνείδηση, είναι ο νους, είναι το «εγώ».

 

06012015358

 

.
Η πιθανότητα να είσαι ελεύθερο άτομο εμφανίζεται μόνο όταν κατανοείς τον εαυτό σου και να μαθαίνεις γι αυτόν, όχι μέσα από βιβλία, επειδή ο εαυτός σου, το «εγώ» σου- αυτό που είσαι εσύ- δεν μπορεί να κατανοηθεί μέσω κάποιου άλλου (…)
Πρέπει να παρατηρείς τον εαυτό σου, να τον παρατηρείς με διαύγεια, με δύναμη και με αποφασισμένη αυστηρή κατεύθυνση σε σχέση με τα πάντα γύρω σου και μόνο (…)
Όλα θα σου δείξουν αν έχεις κάποια επίγνωση, πώς δουλεύει ο νους σου και ο νους είναι ο εαυτός, το «εγώ»(…)

 

06012015354

 

Και για να το τοποθετήσω διαφορετικά: είμαστε όλοι η ανθρωπότητα.
Οι άνθρωποι, είτε ζουν στην Ασία, στην Ελβετία είτε στην Αφρική όλοι υποφέρουν το ίδιο, ζούνε με άγχος, με αβεβαιότητα, με θλίψη, με στιγμές ευχαρίστησης και λοιπά.
Ο καθένας μας, όπου κι αν ζει τα περνάει αυτά.
Στην ουσία, ψυχολογικά είμαστε το ίδιο (…)
Που σημαίνει να μάθει κανείς για τον εαυτό του, που δεν είναι απλά ο εαυτός του, αλλά η συνείδηση όλης της ανθρωπότητας (…)
Έτσι, αρχίζεις να ανακαλύπτεις τη φύση του «εγώ», του εαυτού σου που είναι όλη η ανθρωπότητα, ανακαλύπτεις τη φύση της συνείδησης που είναι η συνείδηση όλων των ανθρώπινων όντων και αρχίζεις να ερευνάς σε βάθος.

 

06012015349

 

Τώρα: όταν συνειδητοποιώ ότι η συνείδηση μου είναι η συνείδηση όλης της ανθρωπότητας και ότι η συνείδηση της ανθρωπότητας είμαι εγώ, οποιαδήποτε αλλαγή κι αν γίνει μέσα μου θα επηρεάσει το σύνολο της ανθρώπινης συνείδησης (…)
Αν ο καθένας μας έβλεπε την αλήθεια αυτού του πράγματος, ότι η συνείδηση  της ανθρωπότητας, είναι η δική μου και η δική μου είναι της ανθρωπότητας, αν ο καθένας μας ένιωθε την υπευθυνότητα αυτού του πράγματος, αν όλοι το ένιωθαν αυτό, τι θα γινόταν τότε;
Και είναι δουλειά μας, να τους κάνουμε όλους να το νιώσουν αυτό, αυτή δεν είναι η δουλειά ενός πραγματικά θρησκευόμενου ανθρώπου»;

 

06012015362

 ΚΡΙΣΝΑΜΟΥΡΤΙ

«ΕΓΩ χωρίς ΕΓΩ»

Μετάφραση Νίκος Πιλάβιος
Εκδόσεις Καστανιώτης.

.

 Οι παραπάνω φωτογραφίες, εκτός από την πρώτη, τραβήχτηκαν με το κινητό μου σήμερα και είναι από το κτήμα όπου ζω.

.

 

.

 

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

41 Responses to Η συνείδηση και η δουλειά μας.

  1. καλή χρονιά, με όλα τα καλά από καρδιάς, με υγεία,αγάπη, χαρές, και παγωνιά μόνο τέτοιες μέρες και στα κλαδιά Στεφανία μου!!
    όλα τα όμορφα στη ζωή σας και στο σπιτικό σας :]]]]

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Σ’ ευχαριστώ Ειρήνη μου, για τις ζεστές ευχές καρδιάς!
      Με τη σειρά μου, σου εύχομαι και από εδώ, να έχεις μια πολύ καλή χρόνια, με υγεία, φως, χαρά, δημιουργία και με πολύ πολύ αγάπη!

      ΑΦιλιά πάντα καρδιάς! 🙂

  2. Ο/Η Π.......Ξωτικό λέει:

    Ααα κι εγώ μπήκα απλώς να δώ πως πάει ο αποκλεισμός και να ευχηθώ ζεστασιά
    και να που βρίσκω και φωτορεπορτάζ 🙂
    Χιονάνθρωπο δεν φτιάξατε καλέ ;;; καλά καλά μην αγριεύεις ένα κρύο αστείο έκανα 🙂 🙂

    Το θέμα της ανάρτησης μέγα ,το έχω νοιώσει έντονα σε κάποιες πολύ ιδιαίτερες στιγμές του μυαλού …βαριά η ευθύνη όταν το συνειδητοποιείς και συνήθως το αφήνεις εν υπνώσει……

    Καλά που μας το θυμίζεις ,μέρες που είναι και ψάχνουμε έξωθεν σωτήρες……

    Κουράγιο και ζεστά φιλιάααααααααααα μαγισσούλι

    Καλή χρονιά και πάλι με ψυχή με μυαλό με καρδιά !!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ο αποκλεισμός πήρε τέλος, ένδοξα σήμερα που γιορτάζουν οι Γιάννηδες όπως και ο πατέρας μου, Γιάννης ετών 97! 😀

      Όσο για τη δουλειά που έχει να κάνει ο συνειδητός άνθρωπος, είναι τεράστια, όπως και η ευθύνη που φέρει… και είδες πώς «ταιριάζει» αυτό, αυτές τις μέρες, που ζούμε τον πλήρη παρα-λογισμό;

      Έτσι ξωτικούλι μου, ας πορευτούμε με σύνεση, καρδιά και λογισμό!

      ΑΦιλιά πολύ τρυφερά! 🙂

  3. Ο/Η kat. λέει:

    ξερω μόνον να παρατηρήσω το εξής:
    ελάχιστοι πλέον έχουν συνείδηση και παλεύουν με δύναμη.

    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αιώνες τώρα kat. μου, αυτό συμβαίνει, ελάχιστοι έχουν συνείδηση και παλεύουν με δύναμη, αυτοί όμως οι λίγοι, κρατούν την ανθρωπότητα ακόμα όρθια, όσο και αν δεν είναι εμφανές! 😉
      «Το κακό είναι πιο ισχυρό απ’ το καλό, αλλά το καλό είναι πιο ανθεκτικό»… κάπου το αναφέρει ο Κρισναμούρτι!

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και εύχομαι σε σένα και στην οικογένεια σου, καλή χρονιά με υγεία, χαρά και πολύ αγάπη! 🙂

  4. Ο/Η Margo λέει:

    Μαγισσούλα μου αυτό ακριβώς μελετώ τον τελευταίο καιρό και δεν σου κρύβω πως δεν το βρίσκω καθόλου εύκολο. Να βλέπω τον εαυτό μου στα πάντα και τους πάντες γύρω μου σαν καθρέπτης και όχι το αντίστροφο. Χρειάζεται πολύ και συνεχή δουλειά και αξίζει κατά τη γνώμη μου.

    Υπέροχες οι εικόνες από το κτήμα. Χιόνισε και σε εμάς αλλά δεν το έστρωσε. Δεν πειράζει αρκεί που το είδαμε να πέφτει πυκνό 🙂
    Πολλά ΑΦάκια!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Έτσι ακριβώς Margo μου, φυσικά και θέλει δουλειά, ενέργεια, δύναμη, ειδικά όταν όλα γύρω μας, δουλεύουν προς την αντίστροφη κατεύθυνση…
      Και δεν είναι αισιόδοξο να ξέρει κανείς πως οποιαδήποτε πραγματική αλλαγή μέσα μας, επηρεάζει την συνείδηση της υπόλοιπης ανθρωπότητας;

      ΑΦιλιά πολλά πολλά με όλη μου την αγάπη σε όλους σας! 🙂

  5. Ο/Η dodo λέει:

    Και τι γίνεται με τις τοξικές εκείνες προσωπικότητες, που αποφεύγουν επίμονα να κοιτάξουν προς τα μέσα, μήπως τυχόν και αντικρύσουν το απόλυτο κενό;

    • Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

      Χρόνια ΚΑΛΑ κ αξιοπρεπη στον πατέρα σου, μαγισσούλα μου, πάντα με υγεία, σώματος και ψυχής…Ερώτηση κρίσεως:γεννιέται κάποιος με συνείδηση, την καλλιεργεί, ή η αλήθεια είναι κάπου στη μέση; Αφιλακια γλυκα!!!

      • Ο/Η Άιναφετς λέει:

        Ευχαριστώ Κατερίνα μου, για τις ευχές για τη γιορτή του πατέρα μου! 😀

        Νομίζω πως η απάντηση στην πολύ σοβαρή σου ερώτηση, βρίσκεται στη προσεχτική μελέτη του παραπάνω κειμένου και πάνω απ΄όλα στην παρατήρηση του εαυτού μας καθημερινά! 😉
        Πάντως κάποιο σποράκι πρέπει να βρίσκεται και μέσα μας, όταν ερχόμαστε στη ζωή…

        ΑΦιλιά πολύ γλυκά και στα δυο σας! 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Απαπαπα! τα σχόλια και οι απαντήσεις χοροπηδούν…
      Dodo, η απάντηση είναι από κάτω! 😉

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Νομίζω dodo μου, πως επείγει να δούμε πρώτα πώς αντιδρούμε εμείς οι ίδιοι στις προκλήσεις τις καθημερινότητας μας και γιατί δεν αλλάζουμε…

      Προσωπικά, αντιμετωπίζω οτιδήποτε τοξικό, αγνοώντας το! 😉

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και καλή μας δύναμη! 🙂

  6. Ο/Η Zeta λέει:

    Τι ενδιαφέρον θέμα… μας βάζεις σε ωραίες σκέψεις, όπως πάντα! Ζηλεύω τον χιονισμένο σου παράδεισο!

    Υ.Γ. Διάβαζα πριν ένα κείμενο με θέμα τις απίστευτες συμπτώσεις και σκέφτηκα πως σίγουρα θα εντυπωσιάσει κι εσένα (http://www.newsbeast.gr/world/arthro/493252/oi-pio-apisteutes-subtoseis/). Η ζωή έχει «χιούμορ» ε?

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πολύ καλά έκανες Ζέτα μου και με σκέφτηκες (και γενικά χαχαχα!) γιατί πολύ μου αρέσουν και εμένα αυτές οι συμπτώσεις που βασικά νομίζω πως δεν είναι και τόσο συμπτώσεις, τις «αισθάνομαι» σαν μαθηματικές εξισώσεις, πάντως σίγουρα έχουν κάτι το πολύ γοητευτικό… πχ. πόσες παρόμοιες ιστορίες μπορούμε όλοι μας να διηγηθούμε από προσωπικές εμπειρίες… και τι νομίζεις Ζέτα μου, πως το ότι σου γράφω τώρα, είναι συμπτωματικό; χαχαχα! δεν ξέρεις τι μας επιφυλάσσει το μέλλον! 😀

      Αλλά για να μη ξεφεύγουμε απ΄ το κείμενο, η αλλαγή μέσα στον καθένα μας, δεν είναι συμπτωματική… κάτι «άλλο» πολύ πιο σοβαρό υπάρχει εκεί!!! 😉

      Όσο για το «χιούμορ» που θεωρώ πως είναι μια πολύ σοβαρή στάση ζωής, χθες άκουσα στο TV5 (Γαλλικό κανάλι) σε μια εκπομπή για γιόγκα (που κάνω η ίδια πάνω από 30 χρόνια) πως το χιούμορ είναι ο σύντομος δρόμος προς την Αλήθεια!!!
      Ναι η ζωή έχει σίγουρα «χιούμορ»! 😛

      ΑΦιλιά χιονισμένα με φρέσκο χιόνι και σήμερα! 🙂

  7. Ο/Η aristea k λέει:

    «οποιαδήποτε αλλαγή κι αν γίνει μέσα μου θα επηρεάσει το σύνολο της ανθρώπινης συνείδησης»
    Αμήν! Γιατί είμαι υπέρ των αλλαγών και κυρίως μέσα μας!
    Καλή χρονιά Στεφανία μου! Με πολλή φιλοσοφία!
    Φιλιά!♥

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ακριβώς επειδή οποιαδήποτε εσωτερική αλλαγή επηρεάζει το σύνολο της ανθρώπινης συνείδησης, (εδώ έχουμε δει, πώς επηρεάζεται το άμεσο μας περιβάλλον) όσοι το συνειδητοποιούν φέρουν τεράστια ευθύνη, ειδικά τους τελευταίους καιρούς όπου πολλά γύρω μας, αποσυνθέτονται και παρακμάζουν …
      Νομίζω, πως ο καθένας μπροστά σε μια παρόμοια πρόκληση, πρέπει να κάνει ότι ορίζει η καρδιά του…

      ΑΦιλιά Αριστέα μου και ας γίνουμε πιο προσεχτικοί και υπεύθυνοι αυτή τη χρονιά! 🙂

  8. Ο/Η Αθηνά... λέει:

    Σαν Σειρήνες λειτούργησαν οι φωτογραφίες και δεν με άφησαν να διαβάσω το κείμενο! Οπότε, άσε με να παίξω τώρα λίγο με το χιόνι κι εγώ θα επιστρέψω αύριο για να διαβάσω τη σκέψη Κρισναμούρτι!
    Φιλί χιονισμένο!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και σήμερα Αθηνά μου, έπεσε φρέσκο χιόνι και επειδή δεν φύσαγε, τα πάντα ήταν πανέμορφα… αλλά αυτό μόνο στη φύση, γιατί γύρω μας, τα πάντα ήταν πραγματικά πολύ δυσάρεστα…

      ΑΦιλιά μ’ ένα πανέμορφο χιονισμένο ηλιοβασίλεμα (η τελευταία φωτό)! 🙂

  9. Ο/Η ekfrasou λέει:

    Στεφανια μου καλημερα!
    Χρονια πολλα! Καλη Χρονια! Με υγεια χαρα κι αγαπη!
    Το κτημα σας ειναι μοναδικο! Φαινετε στις φωτο!
    Φιλακια πολλα!

  10. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Και εσύ Κική μου, να έχεις μια Καλή Χρονιά, με ότι επιθυμεί πιο πολύ η καρδιά σου!

    ΑΦιλιά με πολλά πολλά χαμόγελα! 🙂

  11. Ο/Η mahler76 λέει:

    Υπέροχες η φωτογραφίες σου. Καλή χρονιά με υγεία και ο,τι άλλο επιθυμείς!

  12. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ευχαριστώ για τις ευχές μαλεράκο!
    Εύχομαι και σε σένα να έχεις τη χρονιά που επιθυμεί η καρδιά σου!

    ΑΦιλιά ακόμα χιονισμένα! 🙂

  13. Ο/Η lefti λέει:

    Tη ζεστή μου καλησπέρα Στεφανία, π α ν έ μ ο ρ φ ε ς οι εικόνες σου από το κτήμα, παράδεισος..:)
    Η ανάρτηση σου με βρίσκει απόλυτα σύμφωνη…πρώτα οφείλουμε να ψάξουμε εμάς και το πως αντιδρούμε..
    Όπως επίσης πιστεύω και συμφωνώ με την kat. πως λίγοι έχουν συνείδηση και παλεύουν με δύναμη
    Και πάλι εύχομαι καλή και ουσιαστικότερη νέα χρονιά για όλους 🙂
    AΦιλιά πολλά!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Σήμερα Ελευθερία μου, ήταν η πρώτη πραγματικά πανέμορφη μέρα του χιονιά… όλη τη νύχτα χιόνιζε και επειδή δεν φύσαγε, το πρωί επικρατούσε αυτή η μοναδική πραγματική ησυχία που κανείς μπορεί να νιώσει μόνο στη φύση… και όλο αυτό φυσικά σε αντίθεση με τις δυσάρεστες ειδήσεις… 😉

      Και πάλι ας ευχηθούμε για τη νέα χρονιά και ειδικά γι αυτές τις μέρες, να επικρατήσει η σύνεση, η νοημοσύνη, η καλοσύνη, η ενσυναίσθηση και η αγάπη!

      ΑΦιλιά πολλά πολλά! 🙂

  14. Ο/Η Φανή λέει:

    πολυ ευστοχο.. μονο εσυ μπορεις να σου πεις τι εισαι..

    σας φιλω 🙂

  15. Ο/Η thalassenia λέει:

    Καλή Χρονιά σε όλους σας. Τα χιόνια σας τα ζήλεψα 🙂

  16. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλή Χρονιά σε σένα και στην οικογένεια σου!
    ΑΦιλιά πάντα τρυφερά! 🙂

  17. Ο/Η ασωτοςγιος λέει:

    καλη χρονια κι απο μενα
    φωτεινη γεματη αγαπη
    ωραιες φωτο, σπιτικες

  18. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Με πολύ αγάπη πάνω από κάθε τι, Νίκο, εύχομαι η νέα χρονιά, να μας φέρει φως, χαρά, σύνεση, σοβαρότητα!
    ΑΦιλιά πάντα καρδιάς! 🙂

  19. Στεφανία μου να χαίρεσαι τον πατερούλη σου, να είναι καλά και να ζήσει σαν τα ψηλά βουνά!
    Ιδιαίτερα ξεχωριστό το απόσπασμά σου. Αλήθειες που αν και τις ξέρουμε όλοι στη θεωρία, στην καθημερινότητα όμως τις αφήνουμε στην άκρη και αναλωνόμαστε στα επουσιώδη.
    «Δούλευε με τον εαυτό σου και να τον φτιάχνεις καλύτερο όσο μεγαλώνεις» μου έλεγε η συγχωρεμένη η γιαγιά μου. Αν και αγράμματη, ήταν βαθιά φιλοσοφημένη.
    Επίσης έχω να πω ότι οι φωτογραφίες σου είναι σκέτη μαγεία!
    Φιλιά πολλά!

  20. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ευχαριστώ Μαρία μου, για τις ευχές!
    Πόσο δίκαιο είχε η γιαγιά σου, βλέπεις δεν χρειάζεσαι να έχεις σπουδάσει για να κατέχει η καρδιά σου, την Αλήθεια… τις τελευταίες ώρες ζούμε τραγικές στιγμές που αγγίζουν όλους μας, αυτό επισημαίνει το παραπάνω κείμενο, όταν λέει, πως είμαστε όλη η ανθρωπότητα…

    ΑΦιλιά πολλά και καρδιάς! 🙂

  21. Καλή χρονιά με υγεία, δύναμη, δημιουργικότητα!

  22. Ο/Η Σούλη λέει:

    Το σημαντικότερο Στεφανία μου είναι να λειτουργούμε, μέσω της συνειδητότητας μας, αβίαστα, χωρίς, δηλαδή, να χρησιμοποιούμε το «πρέπει», που προϋποθέτει αγώνα και κόπο αλλά να βασίζουμε τις σκέψεις και τις πράξεις μας στο «θέλω» (με τη σημασία του «είμαι») που προϋποθέτει ηρεμία και χαρά. Η διδασκαλία του Κρισναμούρτι ορίζεται σε τόσο λεπτές γραμμές, που εξυπακούεται ότι η ψυχή του «εγώ» να είναι τόσο στρογγυλεμένη, να μην έχει γωνίες, δηλαδή, που προκαλούν τραυματισμούς ή αυτοτραυματισμούς.
    Εύχομαι ο χρόνος να είναι φωτισμένος, τυχερός και γεμάτος από αγάπη 🙂
    ΑααααααΦιλιά!
    Φρίντα

  23. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Όσο το «εγώ» μας, αυτός ο εαυτούλης ασχολείται μόνο με το τι τον ευχαριστεί, θα επιπλέει στην επιφάνεια της θάλασσας και δεν θα μάθει ποτέ για τον εαυτό του, που δεν είναι απλά ο εαυτός του αλλά η συνείδηση όλης της ανθρωπότητας, αλλά Φρίντα μου, είμαστε τόσο βαριά εκπαιδευμένοι και διαμορφωμένοι με την ιδέα της ατομικότητας που όλα τα παραπάνω για τους περισσότερους είναι ρομαντισμοί ή θεωρίες!

    Εύχομαι με τη σειρά μου, αυτή η χρονιά να είναι γεμάτη αγάπη και να βρούμε την ενέργεια (φως) που θα μας δώσει δύναμη, χαρά, κατανόηση και διάκριση! 😉

    ΑΦιλιά με πολύ αγάπη! 🙂

  24. Ο/Η mixalis karlis λέει:

    Το «εγώ» είναι εξαιρετικά ισχυρό είναι συνυφασμένο με την ανθρώπινη φύση γιατί έχει να κάνει με το ισχυρότατο ένστικτο της επιβίωσης.Όταν άνθρωπος εξασφαλίσει την επιβίωση του τότε απελευθερώνεται και αποκτά συνείδηση της ολότητας,της παγκοσμιότητας και της ύπαρξης του μέσα σε ένα χαοτικό άγνωστο σύμπαν .Οι διάφορες θρησκείες εμποδίζουν την οπτική του ανθρώπου στην ολότητα.

  25. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Φυσικά και το «εγώ» είναι ισχυρό… και σίγουρα το παραπάνω κείμενο δεν μιλάει για αυτό το «εγώ» που είναι το πρακτικό «εγώ» που είναι συνυφασμένο με την επιβίωση και είναι απαραίτητο για την αυτοσυντήρηση μας, μιλάει για το ψυχολογικό «εγώ», αυτό που μας κάνει εγωιστές, ατομικιστές, αυτό είναι κτητικό, αλαζονικό, δεν έχει αισθήματα και μας κάνει να αισθανόμαστε ξεχωριστοί κλπ…
    Οι πρόγονοι μας, όταν μιλούσαν για το «γνώθι σαυτόν», εννοούσαν, ότι πρέπει να γνωρίσουμε το ψυχολογικό μας «εγώ» που μας απομακρύνει απ’ τους άλλους ανθρώπους και μας εμποδίζει να αισθανθούμε πως είμαστε όλη η ανθρωπότητα και έτσι να αναλάβουμε τις ευθύνες μας…
    Συμφωνώ επίσης μαζί σου, πως όλες οι θρησκείες εμποδίζουν να αισθανθούμε ένα με όλη την ανθρωπότητα και με το σύμπαν και αυτό για να μπορεί να ελέγχει μέσα απ’ τον φόβο κλπ κλπ….

    Κάτω απ΄ αυτό το όμορφο πρίσμα, Μιχάλη μου, εύχομαι η νέα χρονιά, να φέρει, σύνεση, χαρά και αγάπη στις καρδιές μας!

    ΑΦιλιά με όλη μου την αγάπη! 🙂

  26. Ο/Η evonita λέει:

    τι όμορφο θέμα μαγισσούλα μου!! η αλήθεια είναι πως πρέπει όλοι να το δουλέψουμε το «εγώ» μας παραπάνω, ώστε να γίνει «εμείς»!!! πανέμορφες και οι φωτό!!! εγώ χιονάκι από κοντά δεν είδα!!! φιλάκια πολλά!!

  27. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Χαίρομαι Εύη μου, που σου άρεσε το θέμα!
    Φυσικά και θέλει πολύ πολύ δουλειά, βασικά θέλει ενέργεια για να μπορέσει κανείς να καθαρίσει αυτό το ψυχολογικό «εγώ» που μας κάνει τόσο εγωιστές, κτητικούς, αλαζονικούς, ζηλιάρηδες, ανταγωνιστικούς και όλα τα «νόστιμα» και που μας εμποδίζουν βασικά να αγαπήσουμε! 😛

    ΑΦιλιά πολλά πολλά και να έχουμε μια χαμογελαστή βδομάδα! 🙂

Σχολιάστε

