Μετεκλογική επιλογή!

Πολύ χαίρομαι, που «και» αυτή τη φορά, δεν θα χρειαστεί να γράψω και πολλά, μια και οι μετεκλογικές γελοιογραφίες που διάλεξα απ’ τον ξένο τύπο, μιλούν από μόνες τους!

Στο τέλος, σας έχω μια έκπληξη, που προσωπικά, μου έβγαλε πολύ (πιο) πολύ γέλιο!

Η «ιστορία» ξεκίνησε κάπως έτσι:

 Niels-Bo-Bojesen1Η αποτυχία τής επιλογής ενός προέδρου, μπορεί ν’ αλλάξει την πορεία της Ελληνικής φορολογικής μεταρρύθμισης.
Niels Bo Bojesen

.

electionΟι γείτονες Τούρκοι, έτσι είδαν τη κάλπη.
Menekse Com

.

ubergreeceΜην ανοίξτε αυτό το κουτί.
Voreurop- Βρυξέλλες

.

election4Ελληνικές εκλογές: Αποτέλεσμα.

.

election6.

Niels-Bo-Bojesen-2Ελληνική έξοδος.
Niels Bo Bojesen

.

ECONOMISTECONOMIST

 .

unnamedTimes.

.

unnamedιιΕδώ, η περιβόητη γελοιογραφία, «εκδίκηση»!
Carlos Latuff- Βραζιλία.

.

unnamedγγΚαι κάπως έτσι είδαν τις Ελληνικές εκλογές οι Ισπανοί.

.

Και τώρα η έκπληξη!
«Η άλλη μέρα μιας κραιπάλης, όπως την είδαν τα ζώα!».

.

download1

 download2

.download6.

download3.

download7.

download4.

5.

.

Κακά τ’ αστεία, έχω την αίσθηση πως η νέα πορεία που ετοιμάζεται να χαράξει η Ελλάδα, μπορεί και να λειτουργήσει ως ντόμινο για τις υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης…

.

 unnamedρρ.

Είναι άραγε προφητική η παραπάνω γελοιογραφία ή θα μοιάσουμε στα ζώα,
«Την άλλη μέρα μιας κραιπάλης»;

.

download9

.

.

.

.

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

44 Responses to Μετεκλογική επιλογή!

  1. Εξαιρετική! Υπέροχη ανάρτηση! Την χάρηκα με την ψυχή μου. Μια απορία μόνο. Πως και που βρήκες τις πολύ πετυχημένες γελοιογραφίες; Καλά όμως οι φωτογραφίες των τετράποδων μετά την κραιπάλη τι να πω!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Για μένα blogging, χωρίς «αλίευμα» στο google δεν νοείται Χριστόφορε μου! 😉
      Οι περισσότερες αναρτήσεις μου, έχουν σαν ερέθισμα μια φωτογραφία που βρήκα ή κάποιο κείμενο που μου έστειλαν με mail και τις περισσότερες φορές, απ΄ αλλού ξεκινώ και αλλού με πάει, νομίζω πως και εσύ κάπως έτσι γράφεις, ή κάνω λάθος;
      Βοηθάει επίσης τα ερωτήματα που θέτω σε τρις διαφορετικές γλώσσες! 😉
      Εδώ πχ: » Πώς είδε ο ξένος τύπος την εκλογή του Σύριζα!» ή «ζαλισμένα ζώα»! χαχαχα! 😛

      ΑΦιλιά και χαίρομαι ιδιαιτέρως για το ποδαρικό του Φλεβάρη… καλή μας τύχη! 🙂

  2. Ο/Η aristea k λέει:

    Ίδωμεν Στεφανία μου!
    Γελάω συγκρατημένα αν και θέλω να χαρώ πολύ και ξέφρενα!
    Το έχω ανάγκη, αλλά είναι πολλοί τριγύρω που δεν με αφήνουν!
    Τα παραζαλισμένα ζωάκια σου υπέροχα! Κάποιο μου θύμισε δικές μου «καλές» εποχές! αχαχαχαχα!
    Φιλιά! ♥

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ω! Ναι Αριστέα μου… ίδωμεν, αν και ήδη βλέπουμε την αποφασιστικότητα, τη τόλμη και το πείσμα και αυτά είναι καλά σημάδια! 😉
      Οι φοβισμένοι «τριγύρω» ας σωπάσουν!
      Ποιο τρυφερό ζωάκι, σου θύμισε «καλές» εποχές; 😛

      ΑΦιλιά δυναμικά και πολύ πολύ υπομονετικά! 🙂

  3. Ο/Η Tzina Varotsit λέει:

    Νομίζω πως όλοι θα θέλαμε να γελάσουμε με την ψυχή μας, αλλά όλοι τηρούμε στάση αναμονής και μια συγκρατημένη αισιοδοξία…
    Ίδωμεν Στεφανία μου… ίδωμεν!

    Φιλιά πολλά 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Έχεις απόλυτα δίκιο Τζίνα μου, αν σου πω, πως είχα έτοιμη την ανάρτηση πριν τρις μέρες και περίμενα… γιατί αισθανόμουν ότι μόνο τα ζαλισμένα ζωάκια, έβγαζαν πραγματικό γέλιο, αλλά από την άλλη σκέφτηκα πως το χιούμορ είναι το τελευταίο πράγμα που πρέπει να αφήσουμε! 😉
      Ναι οψόμεθα, αν και πόσο χειρότερα απ΄ ότι ήταν μπορούν να είναι τα «πράγματα»;

      ΑΦιλιά πολλά πολλά! 🙂

  4. Ο/Η Margo λέει:

    Χαχα όλες τέλειες!!! Τα ζώα στη υπηρεσία του γέλιου που το χρειαζόμαστε μετά από τόσο καιρό προεκλογικής ανοησίας και συνεχίζεται με αμείωτο ρυθμό!!! Δεν ξέρω τι θα γίνει στο τέλος αλλά δεν μπορώ την φαγωμάρα τους….
    Καλό ξημέρωμα μαγισσούλα μου 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Οι γελοιογραφίες από τη μία και τα ζαλισμένα ζωάκια από την άλλη, νομίζω πως κατάφεραν να ισορροπήσουν τα μετεκλογικά και να μας κάνουν να γελάσουμε και όπως λέω και στη Τζίνα, με τίποτα δεν πρέπει να χάσουμε το χιούμορ μας! 😉

      Έδειξες στα μαγισσόπουλα σου, τα ζωάκια, είμαι σίγουρη πως θα γελάσουν πολύ! 😛

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και τρυφερά και υπομονετικά! 🙂

  5. Ο/Η Evie λέει:

    Υπέροχη η ανάρτησή σου Στεφανία μου, χα χα χα!
    Το σύμπαν ας βάλει το χέρι του!!!
    Καλό Μήνα και αποκριές! φιλάκια!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πολύ χαίρομαι που η ανάρτηση μου, σ’ έκανε και γέλασες… καλό σημάδι, για σένα! 😉
      Έχω την αίσθηση και είμαι σίγουρη πως δεν είμαι και η μόνη, πως παρακολουθούμε ένα θρίλερ πολλών πολλών επεισοδίων που γράφεται μέρα με τη μέρα και κανείς δεν ξέρει πώς θα τελειώσει!

      ΑΦιλιά Εύη μου, καλό μας μήνα… όσο για απόκριες, σίγουρα θα τις θυμόμαστε αυτές τις απόκριες!!! 🙂

  6. Καλημέρα και καλό μήνα Μαγισσούλα μου!!! Πολλά !!ΑΦ!! https://www.youtube.com/watch?v=SHpJmO4ZhS4

  7. Πολύ μου αρεσει γενικα η γελοιογραφία.. Μαγισσουλα μου και αυτες ήταν αρκετα εξυπνες… αν εχεις χιούμορ… αλλα εκει που γέλασα ήταν τα ζαλισμένα ζωακια… καλα το είπες οτι θα ήταν εκπληξη…
    Με την αλλαγή της κυβερνησης νομίζω οτι το καλο ειναι και ας μην είναι αληθινό οτι έχει ανεβει η ψυχολογία του κόσμου… και αυτό ειναι προς την θετική πλευρα.. θα δούμε πόσο θα κρατήσει αυτό… ελπίζουμε να είναι για το καλό μας…
    Στην προηγούμενη αναρτηση σου θα συμφωνήσω απο και απο ποιον είναι γραμμενα σοφα λόγια.. ελπίζω να τα καταφερω να αποθυκευτεί το σχόλιο μου πολύ στεναχωριεμαι που δεν τα καταφερνω…να έχεις φιλη μου εναν όμορφο μήνα … φιλακιαααα:) 🙂

  8. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Πολύ χαίρομαι που τα κατάφερες Ρουλίτσα μου… μήπως έκανες τα μαγικά που σου είχα γράψει με mail πριν λίγο καιρό; χαχαχα! 😉
    Περίεργοι καιροί… και πρέπει να έχουμε υπομονή για να δούμε πού θα μας βγάλει όλο αυτό… και φυσικά, με τίποτα να μη χάσουμε το χιούμορ μας… και προπαντώς τη σοφία μας! 😛

    ΑΦιλιά με χαμόγελα αισιοδοξίας! 🙂

  9. Ο/Η me (maria) λέει:

    Γέλασα με κάποιες γελοιογραφίες, με άλλες όχι και τόσο, μα με τα ζώα έπεσα κάτω από τα γέλια!
    Αγαπημένη μου γελοιογραφία είναι η εκδίκηση που από την πρώτη στιγμή είπα πως έπιασε ακριβώς το νόημα!
    Κατά τα άλλα μπαίνουμε στη δεύτερη εβδομάδα που η ελπίδα είναι εδώ…μακάρι να πάνε όλα καλά, γιατί έχουμε πολλούς εχθρούς με πρώτους τους παλιούς δυνάστες μας!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καταλαβαίνω πολύ καλά Μαρία(me) μου, πως πολλές γελοιογραφίες, δεν βγάζουν το γνωστό γέλιο «καρδιάς», αλλά ένα πικρό χαμόγελο, είπαμε, ο ξένος τύπος δεν χαρίζεται! 😉
      Αλλά επειδή σκοπός αυτής της ανάρτησης είναι να χαλαρώσουμε και να γελάσουμε, τα ζωάκια, μας αποζημίωσαν… θα τις «καταλάβαινε» και ο Μπρίκι σου! χαχαχα! 😛

      ΑΦιλιά υπομονετικά και καλή βδομάδα σε όλους μας! 🙂

  10. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    Τα ζωάκια ηταν καταπληκτικά κ γέλασα πολυ. Απο τις γελοιογραφίες εννοέιται ότι ξετρελάθηκα με την ´´εκδίκησή´´ (την καταευχαριστήθηκα μπορώ να πω) μια διαπίστωση όμως: η Αφροδίτη και πάλι μένει δίχως χέρια για να πραγματοποιήσει τούτη την εκδίκηση…´ιδωμεν λοιπόν μαγισσούλα, εύχομαι απο αυτήν την περιπέτεια να βγούμε αλώβητοι ιστορικά και οικονομικά και να έιμαστε όσο γίνεται εθνικά ενωμένοι…Αφιλακια γλυκα κ τρυφερά!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαχαχα! Κατερίνα μου, η γελοιογραφία «εκδίκηση» είναι όντος αυτό που λέμε:
      «Η εκδίκηση είναι ένα πιάτο που τρώγεται κρύο» … Στη περίπτωση μας, παγωμένο!!! 😛
      Και με κομμένα τα χέρια, θα τα καταφέρουμε, το σίγουρο είναι, πως μπορεί να μην αλλάξουν τα πάντα, (γιατί η αλλαγή θέλει και αλλαγή νοοτροπίας που…Χμ!) αλλά θα γίνουν πολλά θετικά βήματα που σίγουρα θα ανακουφίσουν πολλούς απελπισμένους! 😉

      ΑΦιλιά και γλυκά και τρυφερά, αλλά και χαμογελαστά! 🙂

  11. Ο/Η Μαρία Κανελλάκη λέει:

    Aπίθανη ανάρτηση! Πού τις ξετρύπωσες βρε θηρίο; Τελικά καταφέραμε να ασχολείται η υφήλιος μαζί μας. Μία με την είσοδό μας στο Μνημόνιο και τώρα που ήρθε η ώρα να πάρουμε το αίμα μας πίσω. Συγχαρητήρια Στεφανία μου για την «ψαριά» σου!
    Καλό μήνα εύχομαι ολόψυχα, πιο ανθρώπινο και αισιόδοξο!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαίρομαι Μαρία Κ. μου, που βρήκες την ανάρτηση απίθανη… ξέρεις αναρωτιόμουν μέχρι πιο σημείο ένας λαός μπορεί να γελάσει με την καρδιά του, σε παρόμοιες καταστάσεις, αλλά έχω διαπιστώσει, πως ο Έλληνας έχει χιούμορ και αυτό το έχει δείξει και ο αρχαίος Ελληνικός πολιτισμός, όπως εξάλλου το έχουμε ξανασυζητήσει και με τις γελοιογραφίες του Charlie Hebdo… 😉

      ΑΦιλιά καρδιάς και ΝΑΙ θα έχουμε ένα αισιόδοξο και ανθρώπινο μήνα! 🙂

  12. Ο/Η dodo λέει:

    Πολλές, ΠΟΛΛΕΣ ευχαριστίες για το γέλιο!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Όταν διάλεγα τις φωτό με τα ζαλισμένα ζωάκια, dodoula μου, σε σκεφτόμουν (ειδικά με τις ψιψίνες!) και ήξερα πως θα σου έφερναν γέλιο, που δυστυχώς δεν μπορεί να πει κανείς, ότι το γέλιο, «ρέει» αβίαστα τους τελευταίους καιρούς- χρόνια! 🙂

      ΑΦιλιά και εύχομαι αυτός ο μήνας να ξαναφέρει το γέλιο στη ζωή όλων μας! 🙂

  13. Ο/Η Γιώργος - Hengeo λέει:

    Καλό μήνα Στεφανία μου! 🙂

    Η γελιογραφία με το ντόμινο νομίζω ότι έχει πολύ περισσότερα νοήματα από αυτό που φαίνεται με το πρώτο κοίταγμα. Κάποιες χώρες τις έχει έτοιμες στη σειρά να πέσουν ενώ κάποιες άλλες πιο στο απυρόβλητο, ειδικά τις δύο αριστερά αριστερά!

    ΑΦ πολλά!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλή μέρα, καλή βδομάδα και καλό μας μήνα Γιώργο μου! 🙂
      Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, το ντόμινο έχει πολύ πολύ νόημα, πρώτα γιατί μας δείχνει πως δεν είμαστε μόνοι στην Ευρώπη και πως όλοι έχουν ευθύνη σ΄αυτό που συμβαίνει και θα συμβεί στα οικονομικά, γιατί ανεχτήκαμε και φυσικά προκαλέσαμε πολλά δεινά… 😦
      Δεν είχα προσέξει πως τα δυο ντόμινα αριστερά αριστερά, δεν φαίνεται να τα παίρνει η «μπάλα» και μπράβο σου που το πρόσεξες!!! 😛
      Νομίζω πως θα ξαναμελετήσω και τις υπόλοιπες, σίγουρα θα βρω και άλλα μηνύματα κρυμμένα κάτω από το χιούμορ! 😉

      ΑΦ πολλά πολλά! 🙂

  14. Ο/Η The outsider λέει:

    Προσπαθώ να διαβάζω όλα τα σχόλια των επισκεπτών και σήμερα συμπάσχω και με το περιεχόμενο του άρθρου σου αλλά και με τα συναισθήματα. Εξαιρετική η θεματολογία με τις γελοιογραφίες που μόνο γελοιογραφίες δεν μπορείς να τις πεις ειδικά αν είσαι Έλληνας, χε-χε. Και εγώ όπως πολλοί στέκομαι στο ντόμινο αλλά αισιόδοξα και όχι καταστροφικά γιατί έτσι θέλω να σκέφτομαι.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Το να βλέπει κανείς τη κατάσταση έτσι όπως είναι Κώστα μου, είναι το πρώτο βήμα και μάλιστα αν καταφέρει να παραμείνει αντικειμενικός, δηλαδή ούτε απαισιόδοξος, αλλά ούτε και πολύ αισιόδοξος, θα μπορέσει να έχει μια πιο καθαρή ματιά… 😉
      «Στη βράση κολλάει το σίδερο», λέει μια σοφή παροιμία και αυτό που βλέπουμε, είναι μια δραστική κινητικότητα που μόνο καλά μπορεί να φέρει!
      Μου αρέσουν γενικά οι γελοιογραφίες, γιατί αν τις «μελετήσει» κανείς, μπορεί να «πιάσει» πολλές αλήθειες… τώρα αν θα γελάσει ή όχι, είναι μια καθαρά προσωπική στάση! 😛

      ΑΦιλιά πάντα καρδιάς! 🙂

  15. Ο/Η Σούλη λέει:

    Υπέροχη η ανάρτηση, μαγισσούλα!!! Και καλή μας εβδομάδα! Οι γελοιογραφίες ευρηματικές, τα ζωάκια δε -τα οποία και λατρεύω, ιδίως τις γατούλες- υπέροχα! Πολλά θαυμαστικά έβαλα στις προτάσεις, κι αυτό γιατί, γέλασε το χειλάκι μου με τη θεματολογία σου. Και όπως, πολύ σωστά έγραψες, μαζί με το χιούμορ, δεν πρέπει να χάσουμε και τη σοφία μας, την όποια σοφία διαθέτει ο καθείς μας. Μόνο που «η σοφία» του καθενός από εμάς, δεν θα πρέπει να μας παραζαλίζει, παρά να μας αφυπνίζει. Η δική σου, χιομουριστικά δοσμένη ανάρτηση, με τη σειρά των εικόνων .. αφυπνίζει.
    (Το βλέμμα της γάτας με τα χριστουγεννιάτικα στολίδια στο κεφάλι, όλα τα λεφτά 😉 ευρώ ή δραχμή .. είδωμεν).
    ΑΦιλιά με ΑΑΑΑγάπη 🙂
    Φρίντα

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Δηλαδή Φρίντα μου, ο στόχος (της ανάρτησης) επιτεύχθηκε! (πολύ χαίρομαι!) 😉
      Τα ζωάκια, μας έκαναν και γελάσαμε και οι γελοιογραφίες, μας έδειξαν με χιούμορ πώς είδε την εκλογή του Σύριζα ο ξένος τύπος! 😉
      Τώρα από εκεί και πέρα, η σοφία έχει τη θέση που της δίνει ο καθένας και έχει να κάνει με την οπτική γωνία απ΄την οποία κανείς κρίνει ή αξιολογεί μια κατάσταση…
      Κατά τα άλλα, ίδωμεν, που είναι και αυτό που «βγαίνει» από τα σχόλια των φίλων-συνοδοιπόρων σ’ αυτό το μπλογκούλι!!! 😛

      ΑΑΑΦιλιά πάντα με το χαμόγελο! 🙂

  16. Ο/Η Levina λέει:

    Θαύματα δεν γίνονται αγάπη μου, μόνο στα παραμύθια συμβαίνουν αυτά…. Κι ο από μηχανής Θεός ήταν δημιούργημα των Ελλήνων Τραγικών για να σώζουν τους ήρωες τους όταν έφτανε το αδιέξοδο….
    Ωστόσο η Ελλάδα μας σήκωσε ανάστημα και απαίτησε να την προσέξουν …( αλήθεια τι συκώτια έχουν αυτοί οι Ελληναράδες που περιμένουν πως και πώς να μας δώσουν την κλωτσιά στα πισινά για να επαληθευτούν οι Κασσάνδρες; ) Και την πρόσεξαν, για πρώτη φορά μετά από χρόνια την πρόσεξαν και έπρεπε να παραμερίσουν οι οσφυοκάμπτες για να παραδεχτούν όλοι πια ότι τα μέτρα που επέβαλαν με την βία (και όχι με θυσία) στον λαό μόνο αθλιότητα και μιζέρια έφεραν κι όχι ανάπτυξη της χώρας …
    Δείχνουν να ξέρουν τι κάνουν… συγκρατημένη αισιοδοξία ναι… αισιοδοξία όμως τώρα πια κι όχι πίκρα, χαμόγελα και όχι πιστόλι στον κρόταφο για την επόμενη μέρα της ζωής μας.
    Όσο για τα υπέροχα ατελείωτα χιουμοριστικά σκίτσα … πραγματικά τα χαίρομαι γιατί στην πλειοψηφία τους δείχνουν την πραγματική εικόνα που έχουν οι άλλοι για εμάς …
    Αυτός ο γάτος με τα χριστουγεννιάτικα στο κεφάλι και το ύφος ‘’μη πλησιάζεις θα σε σκίσω’’ είναι όλα τα λεφτά!! 🙂 🙂

    Τα φιλιά μου μαγισσούλα μου και καλή εβδομάδα να έχουμε 🙂

    yg ελπίζω να εμφανιστεί αυτό που σου έγραψα γιατί τον υπολογιστή μου τον χτύπησε ο άνεμος της αλλαγής κατακέφαλα και κάνει ότι θέλει….

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλώς τη Εύη-καλή φίλη-και γειτονοπούλα μου! 🙂
      Προς το παρόν βγάζουμε τις ασφυξιογόνες μάσκες ετών, προσεχτικά γιατί ως γνωστόν το πολύ οξυγόνο ζαλίζει! 😉
      Και προσεχτικά, βήμα βήμα θα πορευτούμε, με επίγνωση της ευθύνης που φέρει ο καθένας μας πλέον!
      Μη ξεχνάμε, πως πληρώνουμε αμαρτίες και λάθη πολλών γενιών…
      «Αμαρτίαι γονέων τέκνα παιδεύουσι»… έτσι δεν είναι; 😉

      ΑΦιλιά με βαθιές ανάσες οξυγόνου, που εμείς εδώ πάνω έχουμε μπόλικο! 🙂

      ΥΓ: Κι ένα χαδάκι από μένα στον πληθυσμό γατιών και σκυλιών στο σπιτικό σου!!! 😛

  17. Ο/Η ekfrasou λέει:

    Kαλημέρα Στεφανία μου γλυκιά!
    Καλόν μήνα εύχομαι! Με υγεία και χαρά!
    Ελπίζω η Ελλάδα μας να ανθίσει όσο πιο σύντομα γίνεται!
    Το εύχομαι μέσα απο την καρδιά μου! 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλησπέρα Κική μου!
      Θα τον έχουμε τον καλό μήνα και με υγεία (εσωτερική προπαντός) και με χαρά!
      Στο χέρι όλων μας είναι να ανθίσει και πάλι η Ελλάδα! (και ας έχει ν’ ανθίσει, απ΄τον Χρυσό αιώνα κλπ κλπ!) 😉

      ΑΦιλιά και καλή χαμογελαστή βδομάδα να έχουμε! 🙂

  18. Ο/Η Π.......Ξωτικό λέει:

    Καλό μήνα μαγισσούλααααα
    Το ελεφαντάκι στην παραλία με τα μούτρα ζήλεψα πιο πολύ απ’όλα !!
    Αν και νοιώθω σαν τον προτελευταίο μαύρο αρκούδο στην διχάλα…..
    Το χιούμορ και τα μάτια μας όπως και να’χει είπαμε και να’σαι καλά που μας φροντίζεις γιατί απ’το πολύ κράτημα της ανάσας κοντεύουμε να ξεχάσουμε πως γελάνε……
    Αφφφφφφφφφφφφφφφ (όσα και τα μποφώρ που μας βαράνε 😉

  19. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλό μήνα και σε σένα ξωτικούλι μου… που «διαλογιζόσουν» όλο αυτό τον καιρό;
    Ελπίζω να είσαι καλά και ο φρέσκος αέρας που φυσάει να μας βγάλει το κεφάλι απ΄ τη παγωμένη παραλία κι ας αισθανόμαστε σαν τον ζαλισμένο αρκούδο!!! 😉
    Δεν θα το χάσουμε το χιούμορ μας, γιατί η Αρχαία Ελληνική Τραγωδία (που ζήσαμε!) και η Αρχαία Κωμωδία- Σάτιρα, μας έμαθαν να μη το βάζουμε κάτω με τίποτα! 😛

    ΑΦιλιάααααααααααααααα χαμογελαστά και με βαθιές ανάσες! 🙂

  20. Ο/Η mariakat80 λέει:

    Καλή μου μαγισσούλα γέλασα πολύ με την αναρτήση σου! Είμαι κι εγώ σε μια φάση όπως οι περισσότεροι. ΣΥγκρατημένη αισιοδοξία. Απο τη μια βλεπω αυτό το «διαφορετικό» αυτή την αλλαγή…. θελω να τσιρίξω θελω να βγαλω ολα τα αποθέματα ελπιδας που μου εχουν μεινει, προς τα έξω. Από την αλλη φοβαμαι… δεν με αφήνουν βέβαια και οι γυρω αλλα φοβάμαι .. φοβάμαι μήπως πάλι φαμε τα μούτρα μας φοβαμαι μήπως το όνειρο ειναι απατηλό..
    οπότε… ίδωμεν!!! 🙂

  21. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Χαίρομαι που ακόμα ένας δεν έχει χάσει το χιούμορ του, αν και εσύ Μαρία(kat) πολλές φορές μας έχεις αποδείξει πως μπορείς να γελάσεις και με τα καλά μας και με τα κακά μας! 😉
    Καλά κάνεις και έχεις συγκρατημένη αισιοδοξία… εξάλλου οι επόμενες μέρες θα είναι καθοριστικές!
    Ότι είναι να γίνει θα γίνει… το μόνο σίγουρο, χειρότερα δεν πρόκειται να είναι! 😛

    ΑΦιλιά υπομονετικά και χαμογελαστά! 🙂

    ΥΓ: Έχω πρόβλημα ν’ αφήνω σχόλιο στο blog σου, πότε μου ζητάει κωδικούς google, yahoo κλπ!
    Πάντως σήμερα τα κατάφερα! 🙂

  22. Ο/Η Maria Kat λέει:

    Μαγισσουλα μου το χιούμορ είναι το όπλο μου πραγματικά. Αυτό με έχει κρατήσει ψηλά και με έχει βοηθήσει να σταθώ όρθια σε πολύ δύσκολες και αντίξοες καταστάσεις. Αν το χάσω κι αυτό… Πάει.
    Στο blog μου ετοιμάζω αλλαγές οπότε θα είναι πιο εύκολο μετά. Προς το παρόν γράφε εκεί που έγραψες σήμερα στο πρώτο δηλαδή πλαίσιο και βάλε κωδικούς Yahoo!
    Σε φιλώ πολύ

  23. Ο/Η Κατερίνα λέει:

    Μα είναι υπέροχες αυτές οι εικόνες Στεφανία μου! Ειδικά με τα ζωάκια και μπράβο στην υπομονή τον χρόνο σου και τη διάθεση σου να τα μοιραστείς μαζί μας, με τόσο εύστοχο χιούμορ!
    Με συγκρατημένη αισιοδοξία παρακολουθούμε τις εξελίξεις κι ας κρατήσουμε χαμηλούς τόνους
    να δούμε ως που θα τεντώσουν το σχοινί οι εταίροι…
    Οψόμεθα…!
    Να έχεις μια όμορφη και δημιουργική Πέμπτη!
    Φιλιά πολλά με αγκαλιά!:))

  24. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Όσο περνούν οι μέρες Κατερίνα μου, οι καιροί, προστάζουν και απαιτούν ψυχραιμία…
    Το «θέμα» εδώ, είναι να μη χάσουμε το χιούμορ μας, παρόλο που αυτό δεν βγαίνει πια και τόσο εύκολα, γιατί κινδυνεύει να γίνει black humour….ευτυχώς τα ζωάκια εξακολουθούν και μας κάνουν να γελάμε! 😉

    ΑΦιλιά με μια τεράστια αγκαλιά! 🙂

  25. Ο/Η Antriana..Io λέει:

    Χιχιχιχιχιιιι…γελάω πονηρά! 😆
    Μπορώ να χαζεύω ώρες μια Γελοιογραφία.. Πολλές απο αυτές είναι διαχρονικές και κάποιες άλλες όχι τόσο αλλά εξίσου καλές!! Τα σκυλακια οι γατούλες κ οι αρκουδιτσα ήταν όλα τα λεφτά!!! Χιχιχιχι…

  26. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Αχ! αυτά τα πονηρά «γελάκια» σου…. ξέρεις πως περιμένω να μου στείλεις οδηγίες για φατσούλες!!! 😎
    «Ερεύνησες» την τελευταία γελοιογραφία με τα ντόμινο, έχει ενδιαφέρον! 😉
    Δεν βρήκα φωτό ζαλισμένου σκύλου γλυκούλη ασχημομούρη, να σου την αφιερώσω! 😛

    ΑΦιλάκια και καλές Φραγκφουρτιανές βολτίτσες! 🙂

Σχολιάστε

