Για το καλό μας…

 

pabaa009_court_scene_mughal_emperor.

Στην μακρινή μας Ινδία διηγούνται ένα παραμύθι, απ’ αυτά που σου αφήνουν κάποιο χαμόγελο, γιατί έχουν ένα αναπάντεχα διδακτικό τέλος.

.

miniaturemoghleShah Jahanr

 

Μια φορά και έναν καιρό ήταν ένας αυτοκράτορας , που είχε διαλέξει σαν προσωπικό του σύμβουλο ένα πολύ σοφό γέροντα που όμως είχε ένα μεγάλο ελάττωμα, συνεχώς  επαναλάμβανε, «ότι σου συμβαίνει είναι για το καλό σου…ότι σου συμβαίνει είναι για το καλό σου»…

.

1311-6-6883e

.
Ο αυτοκράτορας όμως παρόλο που το «ελάττωμα» του σοφού τον εκνεύριζε, τον κρατούσε κοντά του γιατί οι συμβουλές και η σοφία του, τού ήταν πολύ χρήσιμα και γι΄ αυτό το λόγο, τον έπαιρνε πάντα μαζί του, ειδικά όταν απομακρυνόταν από το παλάτι.

 

moghol

.

Μια βροχερή μέρα, ο αυτοκράτορας αποφάσισε να καλλωπιστεί και αφού τον έπλυναν οι γυναίκες της αυλής, ζήτησε από τον κουρέα να τον ξυρίσει και να του κάνει μανικιούρ. Την ώρα όμως που ο κουρέας του έκοβε τα νύχια, ακούστηκε ένας κεραυνός τόσο δυνατός που ο αυτοκράτορας και ο κουρέας τρόμαξαν τόσο πολύ που ο κουρέας έκοψε το μικρό δαχτυλάκι του αυτοκράτορα…

.

haveli_mandawa_-_inde_cdalbera_-_wikimedia_commons_0

.

Κραυγές, πόνου και θυμού κυρίευσαν τον αυτοκράτορα που έπεσε πάνω στον κουρέα με μεγάλη οργή :  «Γρήγορα στην φυλακή, ανάξιε, έκοψες το δάχτυλο του αυτοκράτορα, θα σαπίσεις μέσα στην φυλακή για τα υπόλοιπα χρόνια της ζωής σου!»
Τότε επενέβη ο σοφός γέρος και άρχισε πάλι να επαναλαμβάνει :«ότι σου συμβαίνει είναι για το καλό σου…, ότι σου συμβαίνει είναι για το καλό σου»…
Ο αυτοκράτορας γεμάτος οργή, φώναξε: «Φτάνει πια, με αυτές τις ανοησίες, σε βαρέθηκα όλα αυτά τα χρόνια και εσύ στην φυλακή, έτσι θα μπορείς ν’ ακούς μόνος σου τις βλακείες σου μέχρι το τέλος της ζωής σου!»

.

exp_001

.

Την επόμενη μέρα ο αυτοκράτορας, για να ξεθυμώσει και να χαλαρώσει, αποφάσισε να πάει κυνήγι στο δάσος, βέβαια μόνος του, μια και είχε φυλακίσει τον γέροντα σοφό που συνήθως τον ακολουθούσε παντού.

.

moghol10-Shah-Jahan

.
Ενώ βρισκόταν στο δάσος , ξαφνικά τον περικύκλωσαν οι πολεμιστές-αιρετικοί της θεάς Κάλι, τον συνέλαβαν και ήταν πολύ ευτυχισμένοι που βρήκαν ένα θύμα για να το θυσιάσουν στην θεά τους.

.

livre-d-art-ramayana-valmiki-marche-raksasa.

Ο αυτοκράτορας, φώναξε, ούρλιαξε, παρακάλεσε, αλλά τίποτα. Εκείνοι είχαν αποφασίσει να τον θυσιάσουν στη θεά Κάλι που ήταν η θεά του κακού και γιόρταζε εκείνη τη μέρα. Τον έντυσαν λοιπόν με το ειδικό ράσο, τον άλειψαν με το ιερό τους λάδι, τον έδεσαν στον βωμό και ενώ ο αρχηγός ήταν έτοιμος να του μπήξει το μαχαίρι στην καρδιά, είδε, με τρόμο, πως από το θύμα έλλειπε ένα μέλος- το μικρό του δαχτυλάκι, βρίζοντας και φτύνοντας τον έλυσε, γιατί δεν επιτρεπόταν να θυσιάσουν κάποιον που δεν ήταν αρτιμελής και έτσι τον άφησαν να φύγει…

.

kali_ma

 

Ακόμα ζαλισμένος, ο αυτοκράτορας γρήγορα έτρεξε στο παλάτι του και στο δρόμο κατάλαβε τι είχε γίνει, ο σοφός γέροντας είχε δίκιο και ευτυχώς που σε εκείνο το ατύχημα τού έκοψε ο κουρέας το δάχτυλο και έτσι σώθηκε η ζωή του. Τι σημασία είχε ένα δαχτυλάκι λιγότερο μπροστά στον κίνδυνο που είχε διατρέξει;
Καλύτερα ζωντανός και με ένα δάχτυλο λιγότερο παρά νεκρός!

.

b_883063_image1.

Φτάνοντας στο παλάτι ο αυτοκράτορας, πήγε αμέσως στις φυλακές και ελευθέρωσε τον κουρέα και μετά πήγε στον σοφό γέροντα, μπήκε στο κελί τον αγκάλιασε και του είπε: «Φίλε μου, συγχώρεσε με, για το κακό που σου έκανα, τι τυφλός που ήμουνα. Με συνέλαβαν οι αιρετικοί της θεάς Κάλι και ενώ ήταν έτοιμοι να με θυσιάσουν, είδαν πως μου έλειπε το μικρό μου δαχτυλάκι και με άφησαν να φύγω, είχες δίκιο φίλε μου,
«ότι μας συμβαίνει είναι για το καλό μας!»
Συγχώρεσε με φίλε μου, θα είσαι πάντοτε κοντά μου και όλο το βασίλειο σου ανήκει…
Αλλά τώρα πες μου σε παρακαλώ πολύ, εσύ, που σε έβαλα φυλακή, «που είναι το καλό που συνέβηκε σε σένα;»

.

miniature 1.

Με ηρεμία ο γέροντας κοίταξε τον αυτοκράτορα και του απάντησε :
«Βλέπετε εξοχότατε, εάν δεν με είχατε φυλακίσει θα σας είχα συνοδέψει, όπως πάντα, στο κυνήγι σας στο δάσος και σε εμένα δεν λείπει κανένα δάχτυλο…!

«Ότι μας συμβαίνει είναι για το καλό μας».

.

.

.

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

57 Responses to Για το καλό μας…

  1. Ο/Η Levina λέει:

    O σοφός λαός μας λέει «κάθε εμπόδιο σε καλό» και είναι μια φράση που την έχω ακούσει δεκάδες φορές από το στόμα του συντρόφου μου.
    Τόσο που κάποια στιγμή εξανέστην με αυτή του την επανάληψη και του είπα ότι βαρέθηκα πια και θέλω να γίνεται αυτό που προγραμματίζουμε δίχως εμπόδια και αναβολές.
    Κι όμως τελικά εκείνος είχε δίκιο, γιατί το είδα να συμβαίνει στην πράξη και όχι μια φορά αλλά πολλές. Ένα παράδειγμα είναι για μια αγορά που ήταν να γίνει και δεν έγινε και δυο μήνες μετά είχαν πέσει κατακόρυφα οι τιμές.
    Κάπως έτσι πρέπει να μάθουμε όλοι να περιμένουμε, να διαβάζουμε τα σημάδια και τι καλύτερο από τα λόγια του λαού μας και το μοναδικό παράδειγμα που έβαλες απόψε!

    Σε φιλώ γλυκά μαγισσούλα μου και κάνει κι ένα κρύο απόψε στο βουνό μας… μπρρρ…. 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χα! «αυτοί» οι σύντροφοι τής καθημερινότητας μας, Εύη μου, ενίοτε έχουν «και» δίκιο! 😉
      Για καμιά δεκαριά χρόνια μια οικογενειακή κατάσταση πολύ με παίδευε και ο άνδρας μου, όταν με έβλεπε να φτάνω στα άκρα, μου επαναλάμβανε: «Άδικα παιδεύεσαι»…γιατί προφανώς ήξερε, πως αυτό που περνούσα ήταν παροδικό… όπως και αποδείχτηκε, αλλά το σοβαρό του παιδέματος μου ήταν, πως έμαθα πράγματα για μένα, πήρα τη ζωή στα χέρια μου και ελευθερώθηκα από εξαρτήσεις- προσκολλήσεις! 😉

      ΑΦιλάκια πολλά πολλά και ας προετοιμαστούμε για τα χιόνια της Δευτέρας (εδώ δεν μπορώ να φανταστώ το καλό) αλλά τεσπα!!! χαχαχα! 😛

  2. Ο/Η me (maria) λέει:

    Μακάρι να ήταν αλήθεια…κάποια πράγματα συμβαίνουν και για το κακό μας δυστυχώς!
    Παλιότερα το πίστευα, τώρα όμως, μια το πιστεύω, μια μου φεύγει….χαχα!
    Ή χαλάω μεγαλώνοντας, ή γύρω μου βλέπω παρανοϊκά πράγματα που μόνο για καλό δεν είναι…χμ..
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καταλαβαίνω πολύ πολύ καλά τι εννοείς Μαρία (me) μου!
      Το μόνο που μπορώ να πω, γιατί μου αρέσει να μιλώ από προσωπική μου εμπειρία είναι, πως καλό είναι να κυλούμε με τα γεγονότα, όσο και αν μας ζορίζουν και να μη ξεχνάμε αυτό που λέει και ο Γιουγκ, «πως πηγή της δυστυχίας μας είναι, πως δεν μπορούμε να δεχτούμε αυτό που είναι»…
      Μια καλή μου φίλη, πέρασε δυο μήνες στο Νοσοκομείο για ένα σοβαρότατο θέμα υγείας, με πολύ κουράγιο και επιμονή, κατάφερε και έγινε καλά. Εκεί γνώρισε και ερωτεύτηκε έναν απ΄ τους νέους γιατρούς και το καλό της ιστορίας της είναι, ότι παντρεύονται τον Σεπτέμβρη… η αρρώστια, της βγήκε σε καλό! 😉
      Και ένα ερώτημα, αναρωτιέμαι γιατί πρέπει να μας αφορούν τα παρανοϊκά πράγματα που βλέπουμε γύρω μας; 😉

      ΑΦιλιά και να έχουμε ένα πολύ ΚΑΛΟ Σαββατιάτικο βραδάκι! 🙂

  3. Ο/Η Μαρία Κανελλάκη λέει:

    Κόντρα ακόμα και στον ίδιο μου τον εαυτό πολλές φορές, είμαι οπαδός αυτής της φράσης. Μπορεί να μην είναι πάντα ορατό το καλό που συνέβη, ή να εμφανίζεται μετά από πολύ καιρό, αλλά στη διάρκεια των χρόνων επιβεβαιώθηκε πολλές φορές. Κάθε τραγικό συμβάν που μου συνέβη, είχε σαν επακόλουθο μια σειρά θετικών επιρροών.
    Στεφανία μου νομίζω πως όλα τοποθετούνται στη ζωή μας σαν κομματάκια ενός παζλ. Κάθε κομμάτι είναι μοναδικό και μόνο αυτό ταιριάζει για να συμπληρώσει την τελική εικόνα.
    Μου άρεσε πολύ ο μύθος με τον αυτοκράτορα. Και χαίρομαι να διαβάζω τέτοιες σκέψεις. Σαν αντιστάθμισμα στα ζοφερά και δυσοίωνα σημάδια των καιρών. Να κρατιόμαστε απ’ τις παραδόσεις και τις ιστορίες των παλιών. Για να ερμηνεύουμε με μεγαλύτερη ακρίβεια αυτά που εξελίσσονται στο παρόν μας.
    Σε φιλώ γλυκά και σου εύχομαι καλό σαββατοκύριακο!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Έτσι ακριβώς όπως το περιγράφεις, είναι Μαρία Κ. τα πράγματα στη ζωή μας…
      Στην Εύη πιο πάνω δίνω και ένα παράδειγμα απ΄ τη προσωπική μου ζωή… φυσικά όταν υποφέρεις, τίποτα δεν σε παρηγορεί, ούτε καν η γνώση, πως «όλα είναι περαστικά» (ακόμα και εμείς οι ίδιοι!) και χρειάζεται κανείς να έχει τεράστια αποθέματα ψυχικής δύναμης για να υπομένει, να επιμένει και να περιμένει να περάσει η δύσκολη φάση (Θεέ μου, πόσα ρήματα)!!! 😉
      Αυτό που βοηθά (πολύ) νομίζω πως είναι, να ζει κανείς με επίγνωση τη μια στιγμή μετά την άλλη, να κυλάει με τα γεγονότα και να μην αφήνει τα προβλήματα της καθημερινότητας του, να διαιωνίζονται! 😉

      ΑΦιλιά πολύ γλυκά και θα έχουμε ένα καλό και συνειδητό Σ/Κ! 🙂

  4. Ο/Η Katerina koko λέει:

    Γλυκό κι αισιόδοξο το μήνυμα του παραμυθιού σου, Στεφανία μου!
    Πάντα έχεις τον τρόπο, να μας προσφέρεις όμορφα λουλούδια σκέψης
    ώστε, ξεφυλλίζοντας τα, να εμβαθύνουμε στο νέκταρ της ιστορίας και του νοήματος!
    Χρειάζεται νομίζω, να αποβλέπουμε στα θετικά των δυσκολιών όταν συμβαίνουν
    και να παραθέτουμε ένα κομμάτι υπομονής στη ζωή μας.
    Υπέροχη η ανάρτηση σου! Να έχεις ένα Σαββατοκύριακο, γεμάτο χαμόγελα!
    Φιλιά πολλά με ζεστή αγκαλιά!:-))

  5. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Και εσύ Κατερίνα Κ. μου, έχεις πάντα ένα τρόπο να «πιάνεις» ότι καλό και αισιόδοξο, σου παρουσιάζει η ζωή. Και ξέρουμε πια πολύ καλά πως η ζωή σε κανένα μας δεν χαρίζεται και τίποτα δεν είναι δεδομένο, γι αυτό και νομίζω πως πρέπει να είμαστε ευγνώμονες γι αυτά που μας δίνει και ας μας παίρνει και από την άλλη, τόσα «άλλα»… 😉

    ΑΦιλιά καρδιάς και με όλη μου την αγάπη ανταποδίδω τη ζεστή σου αγκαλιά! 🙂

  6. Ο/Η μαριελα λέει:

    Πάρα πολύ καλό!!!!!

  7. Ο/Η sigatabga λέει:

    Ωραίο το παραμύθι, αλλά αποκλείεται το γόνατό μου να πονάει για το καλό μου!
    Από την άλλη, πολύ θα ήθελα να έχω ένα ψήγμα της σκέψης του σοφού!
    Καλό Σαββατοκύριακο Άιναφετς!

    • Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

      Μαγισσούλα μου, είμαι της άποψης ότι «ουδέν κακών αμιγές καλού», αφου κάθε εμπειρία ακόμα κ μια αρνητική θα μας αφησει πισω της κ κάτι θετικό, κι ας είναι μόνο να ανακαλύψουμε τα όρια των δυνάμεων και του εαυτού μας. Ωστόσο, προσπαθω να είμαι κ ρεαλιστρια. Τι θα έλεγε για παράδειγμα ο σοφός γέροντας στο παλικάρι στο κλουβί την ώρα που έβαζαν τη φωτιά κ τον εκαιγαν ζωντανό; (φανταζομαι ξέρετε για ποιο παλικάρι μιλάω) (συγγνώμη αν νταουνιάζω λιγο τη συζήτηση, αλλα πραγματικά πολλές φορές αναρωτιέσαι γιατι κάποιος να πρέπει να υποφέρει ΤΌΣΟ;). Αφιλακια γλυκα, γεμάτα απο brainstorming…(άσχετο, τυχερούλα από αύριο πάλι χίονια στο βουνό σου…) ❤

      • Ο/Η Άιναφετς λέει:

        Πάλι χοροπηδάνε τα σχόλια και οι απαντήσεις μου! 😉
        Λοιπόν Κατερίνα μου, καλά κάνεις και θίγεις το τόσο ακραίο παράδειγμα του νέου που έκαψαν ζωντανό μερικοί θεότρελοι… Νομίζω, πως αν ασχοληθεί κανείς με τα νοήματα που θέλουν να δώσουν μερικοί ανεγκέφαλοι, δεν θα βρει κανείς άκρη, γιατί «αυτοί» οι άθλιοι, κοιτάζουν το δικό τους καλό, γιατί έτσι πιστεύουν ότι θα μεταδώσουν καλύτερα τα άθλια μηνύματα τους! 😦
        Τώρα γιατί συνέβηκε αυτό το τραγικό γεγονός στον συγκεκριμένο νεαρό… είναι μια απορία που κανείς δεν μπορεί ν’ απαντήσει, ίσως αυτή η «θυσία» ταρακουνήσει αυτούς που τόσο καιρό παρατηρούν και δεν δρουν… θα δείξει…
        Ο σοφός γέροντας, κάτι μου λέει, πως θα έλεγε, πως είναι θέλημα Θεού…

        Τα χιόνια πχ: για μας είναι το αναπόφευκτο κακό, γιατί μας κλείνει στα σπίτια μας, σπάει τις σωληνώσεις, καίμε πιο πολλά καύσιμα κλπ κλπ… είδες πως το καλό για τους μεν, μπορεί είναι το κακό για τους άλλους; 😉

        ΑΦιλιά και όλη μου την αγάπη και στα δυο σας! 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαχαχα! Αθηνά μου, υπάρχει και μια άποψη, (της εναλλακτικής ιατρικής) πως το σώμα, μας στέλνει μηνύματα όταν στη ζωή μας, το παρατραβάμε! 😉
      Λένε πως το γόνατο διαμαρτύρεται, γιατί κάποια στιγμή το παραέκανες, έκανες πιο πολλά απ΄ότι αντέχει ο ψυχισμός σου…
      ‘Έτσι για το «καλό» σου, χαλάρωσε και ξεκουράσου! 😉

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και καλή ξεκούραση! 🙂

      • Ο/Η Αθηνά... λέει:

        Τη λάτρεψα αυτή την εξήγηση που δίνεις! Βλέπεις ο ορθοπεδικός μου δεν λέει ότι έκανα πιο πολλά, αλλά διατείνεται ότι έφαγα πιο πολλά γλυκά και πήρα κιλά! Αλλά τι ξέρουν οι γιατροί; Τίποτα! Εγώ θα ακούω την μαγισσούλα! Το προτιμώ!

  8. Ο/Η Χαρά Θ. λέει:

    Το λέω παρόλο που πολλές φορές δεν το πιστεύω,αλλά μετά αποδεικνύεται αληθινό.
    Κάπως σαν τον αυτοκράτορα Στεφανία μου…
    Μεγάλη φράση αυτή!
    Τελικά πόσο μοιάζουν οι ιστορίες που έφτασαν μέχρι τις μέρες μας απο τους διάφορους λαούς και το δικό μας φυσικά!
    Εμπνευσμένες και στοχαστικές με βαθειά διδάγματα!!
    Αφιλάκια πολλά γλυκειά μου μαγισσούλα

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Συνήθως Χαρά μου ή καλύτερα πάντα, όταν υποφέρουμε δεν υπάρχει περίπτωση να σκεφτούμε πως είναι για το καλό μας… λέμε: «Τι μου λες τώρα, εγώ πονάωωωωωωω»… Μετά, αχ! μετά, «μπορεί» και να αποδειχτεί πως ήταν για το καλό μας, τουλάχιστο κάτι μάθαμε, ειδικά όταν μιλάμε για τον ψυχολογικό πόνο! 😉
      Ναι, μας αρέσουν οι ιστορίες-παραμύθια ειδικά όταν το τέλος έχει και κάποιο δίδαγμα!

      ΑΦιλιά πολλά πολλά με όλη μου την αγάπη! 🙂

  9. Ο/Η dodo λέει:

    «A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty.»
    Λένε πως το είπε ο… περπατημένος Winston Churchill 😉

  10. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Εμείς οι «ολίγον περπατημένες», δεν πολυνομίζω πως βλέπουμε τις ευκαιρίες στις δυσκολίες… 😉
    Είναι φυσικό να μη θέλουμε την ταλαιπωρία. έτσι δεν είναι;

    ΑΦιλιά dodoula μου και να έχουμε μια γαλήνια νύχτα! 🙂

  11. Ο/Η Antriana..Io λέει:

    Χαχααα…ωραιότατο!!
    Μ´αρεσουν τα παραμύθια! Πρόπερσι το καλοκαίρι, πήρα σβάρνα ποσά παραμύθια και τα διάβασα μονορούφι! Σε ταξιδεύουν 😊

  12. Ο/Η magikifoni λέει:

    Αγαπητή μαγισσούλα… Νομίζω πως δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι για το τι ακριβώς συμβαίνει, καθώς δεν υπάρχει τρόπος να αποδείξουμε ούτε την μία θέση ούτε την άλλη. Ωστόσο, φαίνεται πως είναι μία άρρητη επιλογή του καθενός, ποια άποψη θα «υϊοθετήσει»! Υπάρχουν άνθρωποι που προτιμούν να εστιάζουν στις δυσκολίες, στην θλίψη, στον οίκτο και στις δικαιολογίες και είναι και άτομα που επιδιώκουν να παραμένουν όσο αισιόδοξα αντέχουν στις περισσότερες δυσκολίες και σ’αυτές να ανακαλύπτουν και προκλήσεις. 🙂 Καθένας τους βιώνει και τις αντίστοιχες συνέπειες…

    Προσωπικά, τείνω πλέον να σκέφτομαι πως το «όλα γίνονται για το καλό μας» είναι μια όμορφη φόρμουλα που μας βοηθάει να προχωράμε μπροστά και ίσως να γινόμαστε και καλύτεροι, όταν το προσπαθούμε. Τι σημασία έχει αν όντως έτσι είναι τα πράγματα ή όχι? Η ουσία έγκειται στο πώς εμείς επιλέγουμε να ερμηνεύουμε την ζωή… και τότε αποκτά το ανάλογο νόημα ❤

    Καλό βραδάκκι μαγισσούλα μας και μια όμορφη Κυριακή να έχουμε:

  13. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Προσωπικά, Αλεξάνδρα μου, μπορώ να πω, πως η χειρότερη (ψυχολογικά) εποχή για μένα, μου βγήκε σε καλό… με άλλαξε, ναι, ίσως δίνοντας μου χαστούκια… που σίγουρα τα χρειαζόμουν, για να ξυπνήσω… και να πάρω στα χέρια μου την ευθύνη των πράξεων μου! 🙂

    Συμφωνώ πως όλα εξαρτώνται απ’ το πώς βλέπει και ερμηνεύει κανείς τα γεγονότα στη ζωή! 😉

    Ξέρεις, πως ένα ποτήρι που το νερό βρίσκεται στη μέση, δεν είναι ούτε μισογεμάτο, ούτε μισοάδειο;… χαχαχα! Απλά το νερό είναι στη μέση! Αυτό, μας λέει:
    Πως μαθαίνουμε να βλέπουμε τα πράγματα όπως πραγματικά είναι και όχι όπως θα θέλαμε να είναι!!! 😎

    ΑΦιλιά πάντα καρδιάς! 🙂

    ΥΓ: Ευχαριστώ για το μουσικό κομμάτι που θα μπορούσε να είναι Ελληνικό ή απλά Ανατολίτικο!

  14. Ωραίο παραμύθι, σέ ευχαριστώ.

    Το χάρηκα αν και με έχει κουράσει η new age μανία της Θετικής Σκέψης και η μοιρολατρική καραμέλα ‘όλα γίνονται για κάποιο λόγο’. Εσύ είσαι εξαίρεση γιατί ξέρεις τι λες, οι άλλοι με βγάζουν εκτός εαυτού όμως..

  15. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Δε βαριέσαι Δάφνη μου, τι να πω…αυτή η μόδα της θετικής σκέψης, ίσως να είναι καλύτερη απ΄ το να τα βλέπει κανείς όλα μαύρα… και αυτό όταν αδυνατεί να δει τα πράγματα όπως όντως είναι.. ούτε καλά, ούτε κακά… απλά, «τα πράγματα», είναι!!! 😉

    ΑΦιλιά αναμένοντας τα χιόνια, χωρίς εξαίρεση! 🙂

  16. Εξαιρετική παραβολή, να είσαι καλά.

  17. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Χαίρομαι που βρήκες στην παραβολή, κάποια αλήθεια! 😉

    Καλό μας βράδυ, με πολλά ΑΦιλιά! (Α=Αληθινά) 🙂

  18. Ο/Η Eva λέει:

    Πιστεύω πλέον βαθειά σε αυτό. Κάποτε θύμωνα, τώρα πιστεύω. Μπορεί να ακούγεται «μοιρολατρικό» αλλά προσωπικά με έχει βοηθήσει. Και χαίρομαι που τόσο ωραία μέσα από ένα παραμύθι μας το πέρασες στην σκέψη.
    Καλό απόγευμα!

  19. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Διαπίστωση είναι Ευαγγελία, η ίδια η ζωή, μας το αποδεικνύει, ειδικά όταν έχουμε τόσα και τόσα παραδείγματα για το αποδείξουμε…
    Να μη ξεχνάμε όμως, πως πολλές φορές και οι ίδιοι, με τη στάση, τις πράξεις, τις επιλογές ή τις αποφάσεις μας, έχουμε προκαλέσει αυτό που άλλοι θα ονόμαζαν «μοίρα»…

    ΑΦιλιά ενώ εδώ το στρώνει (το χιόνι)! 🙂

    • Ο/Η Eva λέει:

      Αν όμως δεν πράταμε ό,τι έχουμε πράξει, δεν σκεφτόμασταν ό,τι σκεφτήκαμε, δεν θα είμασταν και αυτοί που είμαστε, ναι; Η Μοίρα λοιπόν, η μοίρα μας, είμαστε εμείς.
      Κι όλα για καλό μας είναι και γίνονται, ως μαθήματα. Φιλί κι από εδώ, παγωμένο μα όχι χιονισμένο (φτάνει για φέτος, δεν θα το άντεχα άλλο για να είμαι ειλικρινείς!) 🙂

      • Ο/Η Eva λέει:

        ٩(͡๏̯͡๏)۶ χμ, και δύο ορθογραφικούλια βιασύνης, πακέτο με το παραπάνω σχόλιό μου, συγνώμη ٩(-̮̮̃•̃)۶

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          Από προσωπική και μόνο εμπειρία, έχω δει, πώς πολλά από τα δικά μου «δεινά», είχαν σαν αφετηρία κακές επιλογές, λάθος κινήσεις, εκτιμήσεις κλπ κλπ! 😉
          Το «καλό» σ’ αυτό είναι, πως αυτή η φάση της ζωής μου, υπήρξε μεγάλο σχολείο!

  20. Τι παραβολικό παραμύθι Μαγισσούλα μου.. και πόσο με εκφραζει..!! έτσι βλέπω τα πράγματα..γιατί αυτό με κάνει και αισθάνομαι καλά …πάντα πίσω απο ένα δύσκολο γεγονός υπάρχει και η καλή πλευρά…ειναι αυτή που θα σε κανει να δεις τα πράγματα αλλιως.. αλλα δεν είναι ολοι οι άνθρωποι ίδιοι…Μαγισούλα μου.. μου αρεσει που παντα θα βρώ κατι εδώ να μου αφηνει μια γευση αισιοδοξίας.. να είσαι καλά και να περνας ακομα καλύτερα.. φιλακιααααα!!:) 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Νομίζω πως δεν υπάρχει μεγαλύτερη σοφία, απ΄ τη διαπίστωση πως αυτό που χρωματίζει τα πράγματα γύρω μας, είναι το πώς κανείς ερμηνεύει τα γεγονότα… αυτό το, «δες το και αλλιώς» είναι το κλειδί! 😉
      Λίγοι είναι όμως αυτοί Ρουλίτσα μου που σαν και σένα, καταφέρνουν να δουν τα πράγματα αλλιώς! 😎

      ΑΦιλιά τρυφερά, απ΄ το ανεμοδαρμένο και χιονισμένο μου/μας βουνό! 🙂

  21. Ο/Η evrynoos λέει:

    Απίθανα σοφή ιστορία!
    Όλα γίνονται για κάποιον λόγο ακόμη κι αν δεν φαίνεται αμέσως.

    Καλησπέρα. 🙂

  22. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Έτσι ακριβώς Τάσο μου, συνήθως μας «κτυπάει» πρώτα καλά καλά και μετά παίρνουμε το μάθημα, αν το πάρουμε… αλλιώς η ζωή, μας στέλνει και άλλα πετραδάκια- τουβλάκια- βραχάκια !!! 😉

    ΑΦιλιά με τη χιονισμένη καλή μέρα μου! 🙂

  23. Ο/Η Tzina Varotsi λέει:

    είναι η τρίτη φορά που προσπαθώ να αφήσω σχόλιο (έχω πρόβλημα με την wordpress .. δεν μου εμφανίζει – απ’ ότι κατάλαβα – τα σχόλια), τώρα μπαίνω με τον λογαριασμό google+, για να δούμε θα το εμφανίσει;…

  24. Ο/Η Tzina Varotsi λέει:

    είχα δίκιο τελικά… κάτι τρέχει με τον λογαριασμό wordpress… ουφ!! πάω να το ψάξω…

  25. Ο/Η Φλώρα λέει:

    Τόσο σωστές οι ρήσεις του λαού
    που πρέπει να είναι αναμφισβήτητες.
    Σήμερα ταξίδεψα στο παραμύθι σου
    και μπήκα μέσα στον κόσμο αυτό
    με τις τόσο ζωντανές ζωγραφιές που το κόσμησαν.
    Φιλάκια

  26. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Πόσο χαίρομαι να σε βλέπω εδώ Φλώρα μου, και πάνω απ΄όλα να είσαι πια καλά! 🙂

    Ο λαός είναι σοφός και οι ρήσεις του, είναι τα βιώματα του!

    ΑΦιλιά καρδιάς και να σε προσέχεις! ❤

  27. Ο/Η Zeta λέει:

    Αργώ αλλά δε λησμονώ! Εδώ είμαι πάλι… πολύ διδακτική ιστορία και κοίτα να δεις σύμπτωση, αυτή τη στιγμή ακούω ινδική μουσική!
    Η μαμά μου λέει συνέχεια: «Ότι είναι να γίνει, θα γίνει για καλό»… το πιστεύω! Πιστεύω πως για κάποιου το καλό γίνεται, ακόμα κι αν δε το ανακαλύψουμε ποτέ!
    Φιλάκια αισιόδοξα!

  28. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Είδες Ζέτα μου, πως κάτι τέτοιες ιστορίες, σου αφήνουν στο τέλος αν όχι κάποιο διδακτικό μήνυμα, πάντως σίγουρα ένα χαμόγελο! 🙂
    Μου αρέσει πολύ η Ινδική μουσική… σε μικρές όμως δόσεις!
    Προσωπικά από τα ζόρια που έχω τραβήξει, έχω μάθει πολλά! 😛

    ΑΦιλιά αισιόδοξα σίγουρα! 🙂

  29. Ο/Η Ηράκλεια Σάντη λέει:

    μου άρεσε η ινδική ιστορία, τις λατρευω όλες αυτές για την μαγική τους δύναμη και αλήθεια…απόλαυσα και όλα τα σχόλια σας…όμορφο όλο το πακέτο εμπειριων…σεβαστή η κάθε άποψη…το πιστευω και εγώ από δική μου εμπειρία ,ότι όλα για καλό μας γίνονται…έπασχα 7 χρόνια απο μελάνωμα με μεταστάσεις παντού…είμαι ακόμη ζωντανή και η ασθένεια μου για μένα ήταν από τις μεγαλύτερες ευλογίες…γιατί ήρθαν πολλά όμορφα και θαυματουργά στη ζωή μου.Ευλογία…αυτή είναι η μόνη λέξη που ταιριάζει στην ζωή μου και στα αποτελέσματα…έμαθα πολλά, τίποτα και κανέναν να μην θεωρώ δεδομένο, ούτε την υγεία μας, ούτε τους συντρόφους μας,0ύτε την ζωή μας… αλλά στο τέλος βλέπουμε όλα τα δώρα του μαθήματος και όλες τις ευλογίες.Όλα καλά! Ευχαριστώ και ευγνωμονώ για όλα τα όμορφα κάθε μέρα, αλλά και όλα τα δύσκολα, γιατί εκεί κρύβονται τα
    πιο σημαντικά μαθήματα.Να είμαστε όλοι καλά να μοιραζόμαστε την ομορφιά και την εμπειρία!

  30. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ευχαριστώ Ηράκλεια για το σχόλιο!
    Δεν ξέρω αν το το Ηράκλεια είναι το πραγματικό σου όνομα, (και δεν έχει και τόσο σημασία), έχεις σίγουρα μέσα σου τεράστια δύναμη και εύχομαι με όλη μου την καρδιά αυτή η εμπειρία, να είναι απλά ένα διδακτικό παρελθόν!

    Ευλογία… έτσι ακριβώς! ❤

  31. Παράθεμα: Ότι σου συμβαίνει είναι για το καλό σου - Αντικλείδι

  32. Παράθεμα: Οτιδήποτε μας συμβαίνει είναι για το καλό μας... | Lovesteps

  33. Παράθεμα: Ό,τι συμβαίνει είναι για το καλό μας… - Αφύπνιση Συνείδησης

  34. Παράθεμα: Ότι σου συμβαίνει είναι για το καλό σου | Newmail.gr

  35. Παράθεμα: Διάβασε το αν έχεις στεναχώρια. Ό,τι μας συμβαίνει είναι τελικά για το καλό μας… | Τι λες τώρα;

  36. Παράθεμα: Ό,τι συμβαίνει είναι για το καλό μας… – Newspolis

  37. Παράθεμα: Οτιδήποτε μας συμβαίνει είναι για το καλό μας… – Newspolis

  38. Παράθεμα: Ό,τι συμβαίνει είναι για το καλό μας… - HippieTeepee.gr

  39. Παράθεμα: Ό,τι συμβαίνει είναι για το καλό μας… – Newspolis

  40. Παράθεμα: Ό,τι συμβαίνει είναι για το καλό μας… - spiritalive.gr

Σχολιάστε

