Η φτώχεια…

1102201536512/2/2015   στις 1o.3o

Ένας φτωχός ρώτησε τον Βούδα:

-Γιατί είμαι φτωχός;
Ο Βούδας απάντησε:
-Γιατί δεν έμαθες να δίνεις.
Ο φτωχός απάντησε:
-Αφού δεν έχω τίποτα να δώσω.
Βούδας:
-Και όμως έχεις κάτι να δώσεις:
Το πρόσωπο, μπορείς να δώσεις ένα χαμόγελο.
Την καρδιά, μπορείς να την ανοίξεις με τα μάτια της καλοσύνης.
Το σώμα, μπορείς να το χρησιμοποιήσεις για να βοηθήσεις τους άλλους…

.

11022015364

Ο Βούδας συνέχισε:
Επομένως στην πραγματικότητα δεν είσαι φτωχός.
Η «φτώχεια» του πνεύματος είναι η πραγματική φτώχεια.

.

.

.

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

40 Responses to Η φτώχεια…

  1. Ο/Η Levina λέει:

    Κοίτα να δεις αγάπη μου που σήμερα , λίγο πριν μπω εδώ με αφορμή κάτι που συνέβη πρόσφατα, αυτό ακριβώς σκέφτηκα !
    Πόσο φτωχοί είναι μερικοί άνθρωποι !
    Υπερέχει η μνησικακία, η ματαιοδοξία του τίποτα, ο ναρκισσισμός …. και επικρατεί η »φτώχεια» … μεγάλη απέραντη φτώχεια, ένα κενό που δεν μπορεί να γεμίσει με τίποτα !

    Τι όμορφος είναι ο τόπος μας μαγισσούλα μου !!!
    Δεν έχω σταματήσει να τον θαυμάζω, δεν έχει σταματήσει να με αποζημιώνει με τις αλλαγές του !

    Σε φιλώ πολύ (μέσα από τα δυο πουλόβερ μου, ένα σκουφί κι ένα ζευγάρι γάντια 🙂 )

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι Εύη μου, υπάρχει πολύ εσωτερική φτώχεια, δεν το αμφισβητώ, αλλά αυτό δεν αφορά αυτούς που μπορούν και έχουν να δώσουν με τη καρδιά τους, ένα χαμόγελο, μια καλή κουβέντα και να βοηθήσουν αυτούς που έχουν ανάγκη ή που θα το ζητήσουν, έτσι δεν είναι; 😉
      Ευτυχώς το χιόνι έλιωσε κάπως, αλλά το κρύο brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! 😛

      Χαχαχα! Δεν βαριέσαι, όταν έχεις ζεστή καρδιά, δεν πάει να έχει -1, τώρα!

      ΑΦιλιά κάτω από το ροζ πάπλωμα μου/μας! 🙂

  2. Ο/Η ηλιογράφος λέει:

    Και όταν αυτή η φτώχεια συνδυάζεται με γεμάτες τσέπες, είναι άστα να πάνε……

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αχ! να πάρει ευχή, πόσο δίκαιο έχεις…
      Και αναρωτιέται κανείς, γιατί αυτοί που έχουν γεμάτες τσέπες, τις περισσότερες φορές έχουν φτωχή καρδιά… είναι σαν τα πλούτη τους, να τους έχουν αποκοιμίσει! 😉

      ΑΦιλιά ζεστά, παρόλη την παγωνιά στο βουνό μου! 🙂

  3. Ο/Η sofia λέει:

    Όλες οι μεγάλες αλήθειες κρύβονται σε τόσες λίγες λέξεις…
    Πράγματι, φτωχός είναι όποιος θέλει να είναι φτωχός…
    Καλημερούδια νεραϊδούλα μου!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλησπέρα Σοφία μου!
      Άντε να πεις αυτό που γράφεις, σ’ αυτούς που έχουν κλείσει τις καρδιές τους! 😉
      Τώρα ετοιμαζόμουν ν’ αφήσω σχόλιο- σεντόνι στο blog σου και αυτό θα είναι γεμάτο πολλά! 🙂 🙂 🙂

      ΑΦιλιά καρδιάς, βεβαίως βεβαίως! ❤

  4. Πολύ ωραία η ανάρτησή σου και σήμερα. Πολύ φοβούμαι όμως πως η φτώχεια του πνεύματος είναι δυστυχώς αυτή που κυριαρχεί στο τόπο μας σήμερα, πνίγοντας της νησίδες όπου επικρατεί κάποιος πνευματικός πλούτος.
    Όμως συμφωνώ με την αγαπημένη μας φίλη την Levina. Ναι πράγματι ο τόπος τούτος είναι πλούσιος σε ομορφιές. Ας μάθουμε να τον αγαπάμε και να τον χαιρόμαστε. Καλημέρα με πολλά Α(αφρικάνικα)Φ!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χριστόφορε μου, νομίζω πως όταν μια νησίδα καρδιάς είναι πλούσια, δεν κινδυνεύει να πνιγεί απ΄ τη φτώχεια του πνεύματος των άλλων, είναι «αδιάβροχη», μπορεί μεν να εκνευριστεί λιγάκι, αλλά πιο πολύ θα στεναχωρηθεί για την άγνοια και την εσωτερική φτώχεια του άλλου… και με τον καιρό θα μάθει να αδιαφορεί! 😉

      Μου αρέσουν τα Α(αφρικάνικα)Φ! σου, δεν θέλει και πολλά η φαντασία μου, για ν’ ακούσει και ταμ-ταμ!!! χαχαχα! 😀

      ΑΦιλιά καρδιάς απ΄ το πανέμορφο βουνό μου/μας! 🙂

  5. Ο/Η Tzina Varotsi λέει:

    μ’ αρέσουν αυτές οι.. διδακτικές αναρτήσεις σου.. τις αγαπώ!!

    φιλί! 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Επειδή ξέρω πως σου αρέσουν Τζίνα μου, αυτές οι διδακτικές αναρτήσεις, γι αυτό ψάχνω να τις βρω και να τις αναρτήσω!
      Δεν μου γράφεις αν σου άρεσαν οι φωτό μου, βρήκα το φως πίσω από τα σύννεφα γεμάτο «διδακτικές» υποσχέσεις! 😎
      «Πίσω από τα σύννεφα ο ήλιος πάντα λάμπει», {μας κάνει καλό να το θυμόμαστε!} 😉

      ΑΦιλιά πάντα τρυφερά! 🙂

  6. Ο/Η Φλώρα λέει:

    Η μιζέρια της ψυχής είναι η χειρότερη μιζέρια στον άνθρωπο.
    Κι όποιος δεν μπορεί να δώσει την ψυχή του σίγουρα δεν μπορεί να δώσει και υλικά αγαθά.
    Αυτό λειτουργεί βέβαια και αντίστροφα.
    Ποτέ δεν πρέπει να περιμένουμε από άνθρωπο τσιγγούνη
    πλούσια αισθήματα.
    Φιλάκια Στεφανία μου

    • Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

      Φλώρα μου καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις, αλλά επέτρεψέ με να διαφωνήσω στη τελευταία σου πρόταση, ή τουλαχιστον να μην την δεχθώ ως απόλυτη. Έχω γνωρίσει στη ζωή μου ανθρώπους τσιγγούνηδες, που η άσχημη πορεία της ζωής τους τους έκανε να μετρούν και τα φραγκοδίφραγκα (φτάνοντας σε γελοιότητες πολλές φορές και σε βαθμό να θέλω να παρεξηγηθώ μαζί τους ) λόγω της πρότερης οικονομικής τους ανασφάλειας, ανθρώπους τσιγγούνηδες σε υλικά αγαθά πρωτίστως απέναντι στον ευατό τους, αλλά κατά ένα περίεργο τρόπο γενναιόδωρους σε αισθήματα…!

      • Ο/Η Άιναφετς λέει:

        Ενώ απαντούσα στη Φλώρα, μπήκε στη μέση το σχόλιο σου Κατερίνα μου, έτσι θέλω να ξέρεις και τη δική μου εμπειρία από ανθρώπους «σφιχτούς» γύρω μου… ναι, οι περισσότεροι είναι ανασφαλείς, τους έχουν συμβεί μεγάλες οικονομικές καταστροφές, έχουν βρεθεί να ζουν σε υπόγεια, από εκεί που ζούσαν σε ρετιρέ και τώρα που μιλάμε, κρυώνουν γιατί δεν έχουν λεφτά να βάλουν πετρέλαιο… αλλά αυτά τα άτομα, ήταν πάντα εσωτερικά φτωχά ακόμα και όταν είχαν τα πλούτη τους! 😛
        Από την άλλη υπάρχουν και πολλοί άλλοι γύρω μου που ήταν πλούσιοι και τα έχασαν σχεδόν όλα, αλλά επειδή είναι και ήταν εσωτερικά πλούσιοι, δεν υποφέρουν και είναι γενναιόδωροι… δεν είσαι κατά συνθήκη εσωτερικά πλούσιος ή φτωχός, έτσι νομίζω! 😉
        Μη ξεχνάμε, πως οι περισσότεροι πλούσιοι είναι πιο ανασφαλείς και σφιχτοί από αυτούς που δεν έχουν τίποτα, γιατί φοβούνται μη τα χάσουν, ενώ αυτός που δεν έχει τίποτα, τι να φοβηθεί; 😉

        ΑΦιλιά πολύ πολύ τρυφερά! 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Θα συμφωνήσω 100% μαζί σου, Φλώρα μου! 😉
      Πολύ σωστή λέξη διάλεξες, για να περιγράψεις τη μιζέρια της ψυχής πολλών ανθρώπων, που κατά τη γνώμη μου ότι και να τους έχει συμβεί στη ζωή τους, δεν δικαιολογεί την οποιαδήποτε υλική τσιγκουνιά…
      Μια πλούσια καρδιά επειδή είναι γενναιόδωρη σε αισθήματα, τα υλικά αγαθά, είναι ασήμαντα, γι αυτό και θα να βοηθήσει όπως μπορεί ακόμα και υλικά!

      ΑΦιλιά με πολλά πολλά χαμόγελα κατανόησης! 🙂 🙂

  7. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    Από τις αναρτήσεις μαγισσούλα μου που μας κάνουν να σε αγαπούμε περισσότερο ακόμα (αν γίνεται αυτό), σε ευχαριστούμε! (τώρα χωρίς καμιά διάθεσης περιαυτολογίας, μόλις τη διάβασα αυτό το κομμάτι από το κείμενό μου μου ήρθε στο μυαλό:

    […] «Η Μοίρα επέλεξε εσένα, για να μοιράσεις τα δώρα του Θεού στους γύρω σου. Αλλά εσύ, μόνο για τον εαυτό σου τα κράτησες. Ποτέ δεν τα μοιράστηκες, και έτσι ποτέ δεν έμαθες το νόημά τους το πραγματικό».
    «Μα μόνο σαν μοιραστείς αγαθό μαθαίνεις την πραγματική αξία αυτού που σου χάρισαν. Μόνο αν γυρέψεις να γνωρίσεις τα δώρα που σου δίνονται και τις ανάγκες των ανθρώπων που έχεις γύρω σου μαζί τους για να τα μοιραστείς, βασιλεύεις πραγματικά».
    […]
    «Βασιλιάς και όχι Ζητιάνος ντύθηκες, ίσως γιατί κάποιος είδε σε σένα μυαλό αρκετό και καρδιά καθαρή, για να μοιράσεις με τρόπο ίσο τα δώρα τούτου του κόσμου σε αυτούς που είναι φτωχοί.
    Αλλά, το ίδιο φτωχός αποδείχτηκες και ο ίδιος».
    Και σαν τον είδε να μην καταλαβαίνει, συνέχισε:
    «Φτωχός δεν είναι μόνο κάποιος που χρήματα δεν έχει, αλλά και κάποιος που αρκετή γνώση δεν κατέχει. Γνώση για τα πράγματα που τον περιβάλλουν. Για το τι χρειάζεται πραγματικά. Γνώση του τι εκείνος μπορεί να προσφέρει στους άλλους. Και γνώση του τι αποζητούν οι άλλοι γύρω του τόσο από τον εαυτό τους, όσο και από αυτόν μοναχά.)

    Αφιλάκια πολλά και τρυφερά και συνέχισε να μας εμπνέεις! >3

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Τώρα μπορώ ν’ απαντήσω και στο σχόλιο σου Κατερίνα μου, χωρίς παρεμβολές! 😉
      Τα παραπάνω αποσπάσματα είναι όλα εξαιρετικά, δεν γράφεις όμως αν είναι δικά σου κείμενα ή τα βρήκες κάπου αλλού… πάντως πολύ σ’ ευχαριστώ που τα μοιράζεσαι μαζί μας!

      ΑΦιλιά και ξανά και πολύ χαμογελαστά! 🙂

      ΥΓ: αυτά τα κείμενα είναι μια εξαιρετική ανάρτηση στο blog σου… Χμ! 😛

      • Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

        Μμμ, για το τσιγγούνης δέχομαι ότι η εμπειρία ζωής σου και της φλώρας έχει να πει πολλά περισσότερα, οπότε και εγω με αυτούς τους ανθώπους έχω πέσει στην εξαίρεση, και ελπίζω να μην διαψευστώ μαζί τους! Αυτό που σίγουρα μου έχει κάνει από τη δικη εμπειρία ζωής εντύπωση είναι ότι περισσότερο δίνουν από το υστέρημα τους φτωχοί άνθρωποι στην εκκλησία ή στους τηλεμαραθωνίους όταν χρειάζονται χρήματα, παρά πλούσιοι, ίσως ή μάλλον σίγουρα γιατί οι πρώτοι κατανοούν περισσότερο τι θα πει υστέρηση…

        όσο για τα κείμενα, σε ευχαριστώ για τα καλά σου σχόλια, δικά μου είναι απλά δεν έδωσα περισσότερες λεπτομέρειες γιατί δεν ήθελα να σε «χρησιμοποιήσω» για…αναγωγή στο μπλογκ μου, είναι από το δεντράκι μου, μάλλον τελικά το κατάλαβες ε; Αφιλάκιααααα 😉

  8. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ευχαριστώ dodoula μου!
    Το είχα δει και πιο παλιά το video και με είχε εντυπωσιάσει! 😉

    76.574.604 αγκαλίτσες και βάλε και μια δικιά μου, σε σένα= 76.574.605!!! 😛
    ΑΦιλιά πολλά πολλά και χαμογελαστά! 🙂

  9. Ο/Η Σούλη λέει:

    Πόσο δίκαιο περιέχεται στο διάλογο του Βούδα με το «φτωχό» και πόση σοφία .. οι αξίες είναι αυτές που πλουτίζουν τον άνθρωπο και όχι μόνο τα λογής «αποκτήματα». Αλίμονο σ’ αυτόν που θα ισχυριστεί το «ουκ αν λάβεις παρά του μη έχοντος» με τη σημασία του μη υλικού, φυσικά. Βλέπω ανθρώπους γύρω μου, ακόμα και στο φιλικό (?) περιβάλλον που ζουν εδώ και χρόνια με μία διανοητική μιζέρια, ορίζοντας τη ζωή τους μόνο με το χρήμα, κι όταν προσπαθώ να αφυπνίσω τις κρυμμένες αξίες ζωής τους, εισπράττω λογής επιθέσεις με χλευασμό. Ειλικρινά, όχι ότι με νοιάζει, επί προσωπικού .. υπάρχουν άνθρωποι, όπως η αφεντιά σου, με τους οποίους μπορώ να συνομιλώ και να γεμίζει το «είναι» μου ευφορία, χωρίς καν να έχουμε διασταυρώσει το βλέμμα 😉
    Έχω τη γνώμη ότι όσο πιο απλόχερα φερθείς στη ζωή, τόσο αυτή θα σου το ανταποδώσει. Με κάθε τρόπο .. με το δικό της μοναδικό τρόπο!
    Σημείωση: Τα όμορφα τοπία που συμπληρώνουν την ανάρτιση σίγουρα θα τα απολαμβάνεις. Έχετε αποκλειστεί κιόλας?
    ΑΦιλιά με Αγάπη 🙂
    Φρίντα

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καταλαβαίνω πολύ καλά Φρίντα μου και το δικό σου παράπονο-θλίψη σχετικά με την εσωτερική φτώχεια ακόμα και των ανθρώπων γύρω μας… ναι, όπως έγραψα και πιο πάνω, είναι οδυνηρό όταν βλέπεις πως αυτά τα «φτωχά» και βασικά δυστυχισμένα άτομα μπορεί να είναι ακόμα και τα παιδιά σου ή τα αδέλφια σου…
      Αυτή η εποχή- αιώνας, έχει βάλει τη λατρεία του χρήματος, πάνω από κάθε τι… και ας έχουμε μεγαλώσει με άλλες αξίες…
      Δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα, για να τους δώσουμε να καταλάβουν, πως το χρήμα, δεν θα γεμίσει το συναισθηματικό τους κενό, το μόνο που μπορούμε να κάνουμε, είναι να τα συμπονούμε και να τ’ αγαπάμε…

      Το χιόνι έλιωσε, αλλά δεν έλιωσε και η επιθυμία για καλύτερες μέρες, έτσι δεν είναι;

      ΑΦιλιά με όλη μου την αγάπη! 🙂

  10. Ο/Η xristin λέει:

    Τον πλούτο και την φτώχεια οι άνθρωποι δεν τα έχουν στο σπίτι αλλά στην καρδιά τους είπε ο Αντισθένης στον Σωκράτη όταν τον ρώτησε γιατί καυχιέται για τον πλούτο αφού έχει τόσο μικρή περιουσία.
    Τι να πω εγώ λοιπόν Στεφανία.
    Τα είπαν όλα για μένα οι αρχαίοι ημών πρόγονοι.
    Τις φιλούρες μου

  11. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Έτσι ακριβώς Χριστίνα μου, γι αυτό και όσοι έχουν ζεστές και πλούσιες καρδιές, αλλά κρύα σπίτια, κουκουλώνονται κάτω απ΄ τις κουβέρτες, φορούν τρια πουλόβερ και παρηγορούνται με το «κρύο καιρός για δυο»! χαχαχα! 😉

    ΑΦιλιά ζεστά και ας στάζει η μύτη απ΄ το κρύο! 🙂

  12. Ο/Η aristea k λέει:

    Μα θέλει μυαλό και ψυχή για να το καταλάβουν αυτοί που αγνοούν…
    Όταν δίνεις το σύμπαν σου επιστρέφει πολλαπλάσια…
    Φιλιά πολλά Στεφανία μου!

  13. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Γι αυτό και ο σοφός λαός μας, Αριστέα μου, έχει την παροιμία:
    «Κάνε το καλό και ρίχτο στο γιαλό»! 😉

    ΑΦιλιά και να έχουμε ένα πλούσιο βραδάκι Κυριακής! 🙂

  14. Ο/Η Μαρία Κανελλάκη λέει:

    Είναι αντιφατικό. Όσο πιο εύποροι και καλοζωισμένοι είμαστε, τόσο πιο κλειστοί και τσιφούτηδες γινόμαστε. Ο πλούτος δημιουργεί κτητικότητα Στεφανία μου. Οι άνθρωποι που στερούνται είναι κι αυτοί που αναγνωρίζουν την αξία του μοιράσματος.
    Καλή εβδομάδα να έχεις!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Συνήθως οι εύποροι και καλοζωισμένοι όπως λες, Μαρία μου, είναι και εσωτερικά φτωχοί, τους ναρκώνουν τα πλούτη! 😉
      Ευτυχώς όμως που υπάρχουν και εύποροι που απ’ τη φύση τους είναι εσωτερικά πλούσιοι, αυτοί βοηθούν πραγματικά χωρίς να φαίνονται και δωρίζουν απλόχερα… η φιλανθρωπία είναι παρεξηγημένη έννοια στην εποχή μας!

      ΑΦιλιά και εύχομαι να έχουμε όλοι μας, μια καλή βδομάδα! 🙂

  15. Την φτώχεια των χρημάτων Μαγισσούλα μου μπορείς να την αλλαξεις δουλεύοντας να βγαλεις πολλα χρήματα και να είσαι ευχαριστημενος με τον εαυτό σου….. αλλα την φτώχεια της καρδιας πως την πλουτίζεις….. οταν σε απορροφά η σκεψη πως να βγαλεις περισσότερα χρήματα;
    Πόσο λάθος σκέψεις σε πολλούς ανθρώπους…!!!! τελικά.. στις περισσότερες θρησκείες δεν έχουν θέση τα χρήματα … αλλα το τι μπορεί να δώσει η καρδιά…και αυτή δεν έχει τσέπες οπως και κατι αλλο που δεν θελω να το αναφερω αλλα ελπίζω να το καταλαβες Μαγισουλα μου… 😀 μια ομορφη εβδομαδα να έχεις… φιλακιααα σμαραγδένια.. ;k 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Συμφωνώ απολύτως μαζί σου Ρούλα μου! 😉
      Νομίζω πως κανείς γεννιέται πλούσιος εσωτερικά και αυτό δεν έχει τόσο να κάνει, με το πώς μεγαλώνει, γι αυτό και σε μια οικογένεια βλέπει κανείς και τόσες διαφορές ως προς τον εσωτερικό πλούτο! 😎

      ΑΦιλιά και εύχομαι αυτή η βδομάδα να ξεκαθαρίσει και το θολό τοπίο μας! 🙂

  16. Ο/Η Giwrgos Sevastos λέει:

    Στεφάνια μου διάβασα και τις δύο σοφές αναρτήσεις σου και πολύ σου άρεσε. Ειδικά το ότι όλα μας συμβαίνουν για κάποιο λόγο είναι κάτι που το σκέφτομαι συχνά, ο Θεός ξέρει τι κάνει, αν και ομολογώ ότι ορισμένες φορές δεν καταλαβαίνω τα σχέδιά του..

    Εύχομαι να σε βρίσκω καλά και ακμαία!

    Πολλά πολλά ΑΦ! 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και μένα Γιώργο μου, μου άρεσαν πολύ οι φωτό σου, στο σπιτικό σου! 🙂
      Σου έχω πει, πως το «έχεις» το φωτογραφικό… συνέχισε!!! 😉

      Εύχομαι να εξακολουθείς να είσαι καλά και περιμένω mail με λεπτομέρειες!

      ΑΦ! και να έχεις μια δημιουργική βδομάδα! 🙂

  17. Ο/Η Margo λέει:

    Πώς ακούγονται όλα αυτά μια ημέρα σαν κι αυτή και την στιγμή που ακούω να μιλούν στην ΤV για το ναυάγιο στις διαπραγματεύσεις! Δεν φοβάμαι εκείνη την φτώχεια μαγισσούλα μου την άλλη δυσκολεύομαι να αποδεχτώ.Από όπου κι αν προέρχεται ακόμη και από το μέσα μου.
    Σε γλυκοφιλώ με αγάπη 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Κοίτα να δεις Margo μου, η κατάσταση που καλούμαστε όλοι μας ν’ αντιμετωπίσουμε είναι εξαιρετικά δύσκολη και γίνεται ακόμα δυσκολότερη γι αυτούς που είναι εσωτερικά φτωχοί… αυτοί που το χρήμα και η καλοπέραση ήταν το μόνο τους ενδιαφέρον, ακόμα και αν μερικών οι τσέπες τους είναι γεμάτες, τώρα περνούν πολύ πολύ δύσκολα…
      Αν δεν έχεις να αντλήσεις από μέσα σου, δεν μπορείς να ανταπεξέλθεις στις προκλήσεις της καθημερινότητας και αυτό δεν είναι θέμα λογικής αλλά καθαρά θέμα καρδιάς… εσωτερικής κατάστασης… ❤
      Ξέρω πως τα πράγματα θ' αλλάξουν γιατί πρέπει ν' αλλάξουν… λίγη ακόμα υπομονή! 😉

      ΑΦιλιά με όλη μου την αγάπη! 🙂

  18. Ο/Η evonita λέει:

    πολύ ωραίο μαγισσούλα μου!!! εύχομαι όλοι οι άνθρωποι να είναι πρώτα πλούσιοι στην καρδιά και το μυαλό και τελευταία στην τσέπη!!! ο πλούτος όλου του κόσμου βρίσκεται στην καρδιά! φιλάκια πολλά, καλή εβδομάδα!!

  19. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Η ευχή σου Εύη μου, ξέρω πως είναι ευχή καρδιάς!
    Προσωπικά, όλη μου η στεναχώρια αυτές τις μέρες, είναι γι αυτούς που μέσα τους είναι φτωχοί και υποφέρουν γιατί δεν μπορούν ν’ αντλήσουν χαρά από πουθενά και φοβούνται μη χάσουν το μόνο πράγμα που τους δίνει χαρά και είναι το χρήμα…
    Δυστυχισμένοι είναι, οι φοβισμένοι…. 😦

    ΑΦιλιά πολλά και καλή βδομάδα εύχομαι, με καλή κατάληξη! 🙂

  20. Ο/Η Zeta λέει:

    Πες αλήθεια τώρα… κάνεις παρέα με τη μαμά μου? Χαχα! Μου έχει μείνει μια φράση που μου μετέφερε κάποια στιγμή, όταν επέστρεψε από τον πνευματικό της: «Τα πνευματικά πλούτη, εξαργυρώνονται στη μετά θάνατον ζωή»… επίσης συμπλήρωσε πως όταν κάποιος σου κάνει κακό με την θέλησή του κι εσύ δεν ανταποδώσεις, τότε τα «πλούτη» σου τοκίζονται. Αντίθετα μειώνονται όταν επιστρέψεις την κακία!
    Λίγο απλουστευμένο, αλλά μεταδίδει αποτελεσματικά την έννοια της καλοσύνης, της πνευματικής ανάτασης και της ορθότερης φιλοσοφίας της ζωής!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαχαχα! Ζέτα μου! Τώρα εξηγείται από πού έχεις «πάρει»… τυχερούλα! 😀

      Προσωπικά πιστεύω στην τωρινή ζωή και πως σχεδόν όλα εδώ εξαργυρώνονται… δηλαδή όλα εδώ πληρώνονται… η κόλαση και ο παράδεισος είναι μέσα μας! 😉

      ΑΦιλιά πολύ χαμογελαστά! (και λόγω μαμάς!) 🙂

Σχολιάστε

