Η ξένη και οι ξένοι…

Σήμερα, θα σας μεταφράσω απ΄τα γαλλικά μια ιστορία που μου έστειλε η συμμαθήτρια μου η Λένα Λ. και έχει τίτλο, «Η ξένη».

«Η Ξένη».

Μερικά χρόνια πριν τη γέννηση μου, ο πατέρας μου
γνώρισε μια ξένη που μόλις είχε φτάσει στο χωριό μας.
Απ΄τη πρώτη στιγμή ο πατέρας μου, έμεινε αποσβολωμένος
απ’ αυτή τη γνωριμία, τόσο που καταφέραμε να την προσκαλέσουμε σπίτι.

Η ξένη δέχτηκε και από τότε είναι μέρος της οικογένειας μας.

Εγώ μεγαλώνοντας, ποτέ δεν ρώτησα από που ερχόταν,
όλα μου φαινόντουσαν φυσικά.

Οι γονείς μου ήταν δάσκαλοι:
Η μητέρα μου, μου έμαθε τι ήταν το καλό και το κακό
και ο πατέρας μου, μου έμαθε την υπακοή.

Αλλά η ξένη ήταν μια παραμυθού, μια πλανεύτρα.
Μας κρατούσε για ώρες μαγεμένους, με τις μυστηριώδεις
ή διασκεδαστικές της, ιστορίες.

Είχε άποψη για ότι έχει σχέση με την πολιτική, την ιστορία, τη τέχνη
ή την τεχνολογία.

Γνώριζε τα πάντα για το παρελθόν, για το παρόν,
μπορούσε ακόμα να μιλάει για το μέλλον.

Κατάφερε μάλιστα για πρώτη φορά να κάνει όλη την οικογένεια
να δει ποδόσφαιρο!

Η ξένη δεν σταματούσε να μιλάει και αυτό δεν φαινόταν να ενοχλεί
τη μαμά μου.

Καμιά φορά η μητέρα μου, χωρίς να ειδοποιήσει, σηκωνόταν
την ώρα που εμείς εξακολουθούσαμε και ρουφούσαμε τα λόγια της ξένης
Νομίζω πως πήγαινε στη κουζίνα για να έχει λίγη ησυχία.
(Τώρα αναρωτιέμαι αν ήλπιζε με ανυπομονησία μήπως και η ξένη φύγει).

Ο πατέρας μου, είχε τις δικές του ηθικές απόψεις,
αλλά τη ξένη δεν φαινόταν να την αφορούν.
Οι βλασφημίες, οι βρισιές που για παράδειγμα κανένας μας,
ούτε οι γείτονες, ούτε οι φίλοι μας, επέτρεπαν στον εαυτό τους,
αυτή τα επέτρεπε στον εαυτό της,
προσβάλλοντας τον πατέρα μου και κάνοντας τη μητέρα μου να κοκκινίσει.

Ο πατέρας μου, είχε απαγορεύσει τα ποτά
εκείνη όμως μας προσκαλούσε να πιούμε.
Μας βεβαίωνε πως τα τσιγάρα είναι νόστιμα και δεν βλάπτουν
και πως η πίπα και τα πούρα, είναι αριστοκρατικά…
Μιλούσε για σ ε ξ (ίσως και πολύ), ελεύθερα.

Τα σχόλια της ήταν προφανή, υποβλητικά και συχνά παράτολμα.

Τώρα ξέρω πως οι σχέσεις μου, επηρεάστηκαν
σε μεγάλο βαθμό κατά τη διάρκεια της εφηβείας μου απ΄τη ξένη.

Την κριτικάραμε, αλλά εκείνη δεν έδινε σημασία στις αξίες των γονιών μου
και παρόλα αυτά, εξακολουθούσε να είναι εκεί!

50 χρόνια πέρασαν από τότε που φύγαμε απ΄τη πατρική στέγη.
Από τότε πολλά άλλαξαν, δεν είμαστε το ίδιο γοητευμένοι, παρόλο
που αν μπείτε στο σπίτι των γονιών μου, θα την ξαναδείτε σε μια γωνιά
να περιμένει ούτως ή άλλως να έρθει κάποιος ν’ ακούσει τα λόγια της
ή να της αφιερώσει τον ελεύθερο του χρόνο.

Θέλετε να μάθετε πώς τη λένε;

ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ!

Αυτή την όμορφη ιστορία, θα πρέπει να τη διαβάσουν όλοι!

Προσοχή!

Τώρα έχει ένα σύζυγο που τον λένε:
ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ.

Ένα γιο που τον λένε:
ΚΙΝΗΤΟ.

Και έναν ανιψιό, χειρότερο απ΄όλους που το λένε:
SMART PHONE.

Η τεχνολογία στη ζωή μας!

download1Τα παιδιά μας, στην παραλία!

people-with-mobile-phonesΠεριμένοντας το μετρό…

download3«Ζευγάρι» στο εστιατόριο.

couple-in-bed-on-phones.png«Ζευγάρι» στο κρεββάτι…

download5Στο μουσείο.

imageΗ νεολαία στο δρόμο.

mobile_phones_swimming-374261Μικροί και μεγάλοι ακόμα και στη πισίνα!

Going_Mobile1Το είδαμε και αυτό!

.

ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΙΑ ΚΙΝΗΤΑ!

african-people-mobile-phoneAn Indian vegatable seller arranges vega

.india220_1616765f

Το παραπάνω κείμενο και τις φωτογραφίες με τα κινητά,
δείτε πώς θα τις σχολίαζε
Ο ALBERT EINSTEIN

download7
«Φοβάμαι τη μέρα που η τεχνολογία θα υποσκελίσει
τις ανθρώπινες  σχέσεις.
Η ανθρωπότητα θα έχει μια γενιά ηλιθίων».

 

 

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

47 Responses to Η ξένη και οι ξένοι…

  1. Ο/Η Tzina Varotsi λέει:

    θεωρώ πως η τελευταία πρόταση του Αϊνστάιν αντιπροσωπεύει πλήρως την σημερινή κατάσταση, ΔΥΣΤΥΧΩΣ!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Όντος ο Αϊνστάιν είχε αυτή διορατικότητα να προβλέπει το μέλλον, τουλάχιστο αυτό που εξαρτάται απ΄ το ανθρώπινο είδος! 😉

      Όταν όμως μεγαλώνεις παιδιά, καλό είναι να τους επισημαίνεις τους κινδύνους αποβλάκωσης, έτσι δεν είναι; 😛

      ΑΦιλιά πολλά πολλά Τζίνα μου! 😉

  2. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    Καταπληκτική ανάρτηση μαγισσούλα μου. Ομολογω πως είχα υποψιαστει ποια θα ηταν αυτη η «ξενη» πριν μας το αποκαλύψεις, είναι πασιφανές οι επιρροές της, ίδια.ιτερα τη σημερον ημέρα,μπου δεν τηρούνται κάποιοι κανόνες ηθικής, δημοσιογραφικής δεοντολογίας, προβολής κατάλληλου υλικού για παιδικες´ εκπομπές κτλ. Το κακό είναι ότι το συνάψει της πολλαπλασιάστηκε, όπως λες και σύ με κινητά, υπολογιστές κτλ. Κυρίως λυπάμαι τα νέα παιδία που επικοινωνούν ποιο πολυ με γκάτζετς παρά με ανθρώπους…οι φωτό σου πάνω συγκλονιστικές και πέρα για πέρα αληθινές…παν μέτρον άριστον…Αφιλακια πολλα και ημι-ανοιξιάτικα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Δεν είμαι απαισιόδοξος τύπος Κατερίνα μου, απλά η ζωή, μου έμαθε να βλέπω τα πράγματα όπως είναι… και τα «πράγματα» μέρα με τη μέρα, μας δείχνουν πως σε πολλά έχουμε χάσει το παιχνίδι, οι γονείς έχουν τόσα προσωπικά προβλήματα επιβίωσης και σχέσεων που δεν έχουν πάντα τη δύναμη-διάθεση να τα βάλουν με τα παιδιά τους… (αφού φυσικά ίδιοι τους αγόρασαν όλα αυτά τα γκάτζετς)… και για να έχουν οι ίδιοι την ησυχία τους, ανοίγουν την TV…
      Tα παιδιά, δεν έχουν μέτρο, δεν υπάρχει η λέξη «μέτρο» στον εγκέφαλο τους, άρα το μέτρο, είναι ευθύνη των μεγάλων! 😛
      Τους παίρνουν κινητό για να μπορούν να τα ελέγχουν και το μόνο που καταφέρνουν, είναι να συμβάλλουν σε μια γενιά αγράμματων ηλιθίων…
      Τώρα αν δεν έχεις υπολογιστή, δεν θεωρείσαι ενεργός πολίτης, αφού εφορία- ΙΚΑ κλπ περνούν απ΄ το διαδίκτυο… 😉

      ΑΦιλιά πολύ πολύ βροχερά! 🙂

  3. Ο/Η Σούλη λέει:

    > Σήμερα, κανείς δεν τολμά να υποστηρίξει ότι η πρόοδος θα μας κάνει καλύτερους ή πιο ευτυχείς. Όλος ο κόσμος ξέρει καλά
    ότι η πρόοδος το μόνο που μπορεί να προσφέρει είναι, ενδεχομένως, μια καλύτερη -ως προς την ποιότητα της εικόνας- τηλεόραση…
    (Κορνήλιος Καστοριάδης – Η εποχή της γενικευμένης αδιαφορίας)
    Τα δικά μου σχόλια, περιττεύουν.. Καταθέτω μόνο αυτό. Η εικόνα μάς άνοιξε ένα παράθυρο στον κόσμο κι έκλεισε πολλά παράθυρα της ψυχής. Παν μέτρον άριστον, λοιπόν.
    Αφιλιά και αγαπημένα 😉
    Φρίντα

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Έτσι ακριβώς Φρίντα μου!
      Το μόνο που μπορούμε πλέον να κάνουμε, είναι να έχουμε «επίγνωση» της κατάστασης και να μην αφηνόμαστε να παρασυρθούμε απ΄ τις δήθεν ευκολίες που προσφέρει η εποχή της τεχνολογίας… γιατί κινδυνεύουμε ν’ αντικαταστήσουμε τον εγκέφαλο μας, απ’ έναν υπολογιστή… έναν όλο και πιο ύπουλο «βοηθό»!
      Ευτυχώς που ο υπολογιστής δεν μπορεί να δακρύσει βλέποντας ένα ηλιοβασίλεμα! χαχαχα! 😉
      Και φυσικά, «παν μέτρον άριστον»!
      (και ακόμα και αυτό το «μέτρο» , το ορίζει πλέον ο καθένας, σύμφωνα με τη βολή του…)

      ΑΦιλιά με πολύ αγάπη! 🙂

  4. Ο/Η Νewagemama λέει:

    Απίθανη ανάρτηση μαγισσούλα! Μπορώ να την αναδημοσιεύσω κάποια στιγμή και στο δικό μου ιστολόγιο (με αναφορά στην πηγή βεβαίως βεβαίως…)?

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Σημασία δεν έχει η πηγή Παναγιώτα μου, σημασία έχει που πολλοί γονείς σε διαβάζουν, γι αυτό και χαρά μου, είναι η αναδημοσίευση! 😉
      Προσωπικά πάρα πολλές φορές, έχω στείλει τις αναρτήσεις σου στις μανούλες αυτής της δύσκολης εποχής και πολλές μου έχουν απαντήσει, πως, «Ναι, το έχω διαβάσει γιατί έχει κυκλοφορήσει στο διαδίκτυο»… άρα εκεί το fb μπορεί να κάνει και καλή δουλειά, (σε όσους ξέρουν να το χρησιμοποιούν!) 😛

      ΑΦιλιά καρδιάς και καλή δύναμη σε όλους τους γονείς! 🙂

  5. Ο/Η magikifoni λέει:

    Μαγισσούλα, δυστυχώς, η ανάρτηση αυτή παρουσιάζει την σημερινή πραγματικότητα, που όσο περνάει ο καιρός χειροτερεύει. Πιο πολύ από την τηλεόραση, πιο πολύ από τους υπολογιστές, θα έλεγα πως σήμερα πρωταγωνιστούν κυρίως τα κινητά και τα smartphones τα οποία σαν μικροί υπολογιστές έχουν τη δυνατότητα να δικτυώνουν τους πάντες, όπου κι αν αυτοί βρίσκονται. Τα σημερινά κινητά μπορούν και μας συνδέουν στα social media και στους προσωπικούς λογαριασμούς μας, τους οποίους εμείς -ιδιαίτερα αυτής της γενιάς- φροντίζουμε καλύτερα από καθετί άλλο, επενδύοντας ασυνείδητα ή και συνειδητά σε μια εικονική ζωή, που πρώτα απ’ όλα θα »ευχαριστήσει» τους άλλους κι εμάς, όταν προκληθεί ο θαυμασμός τους.

    Αλήθεια, είμαστε τόοοσο νευρωσικοί? 😛

    Έχει πολλά καλά όλη αυτή η τεχνολογική εξέλιξη βέβαια, τόσα καλά όσα και οι δυνατότητες που προσφέρει στους χρήστες, που ξέρουν να την αξιοποιούν και να την χειρίζονται σωστά. Δεν πιστεύω ότι η ζωή μας και η ρουτίνα μας θα ήταν καλύτερη χωρίς όλα αυτά, απλά θεωρώ ότι μαζί με την τεχνολογία καλείται να συμβαδίσει και ο άνθρωπος, με την έννοια του να μάθει να ελέγχει όλα αυτά που του προσφέρονται και όχι να ελέγχεται αυτός από εκείνα. Να είμαστε συνειδητοποιημένες και συνειδητοποιημένοι, να βάζουμε προτεραιότητες, να σκεφτόμαστε κριτικά, να ιεραρχούμε τα πάμπολλα ερεθίσματα, να πετάμε όλα τα άχρηστα. Είναι μία πρόκληση!

    Αλλά, δεν παύει πραγματικά να είναι θλιβερό να βλέπεις τους φίλους, τις καλύτερές σου φίλες, τους συμφοιτητές, και τους πιο στενούς σου ανθρώπους, όταν τους έχεις ανάγκη, να ορθώνουν μπροστά στο πρόσωπό τους το πιο απροσπέλαστα αόρατο τείχος της τεχνολογίας… (όταν φτάνει ένα smartphone και η οθόνη του να είναι πιο ενδιαφέροντα από έναν καλό φίλο, υπάρχει σοβαρό πρόβλημα). 🙂 😀

    ΑΦΦΦιλάκια μαγικά, ανοιξιάτικα κι απογευματινάα! ❤

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι σοφή μικρή μου φίλη… πολύ καλά μας τα λες και δεν έχω να προσθέσω τίποτα… 😉 Μόνο όσοι είναι συνειδητοποιημένοι, νομίζω πως με τη στάση τους δλδ με αυτό που εκπέμπουν, μπορούν να επηρεάσουν το περιβάλλον τους, έτσι με τα χρόνια (μεγαλώνοντας) έχουμε γύρω μας, τα άτομα που μας αξίζουν και μπορούμε να επικοινωνούμε! 😛

      ΑΦιλιά Αλεξάνδρα μου, πάντα τρυφερά και ας ρίχνει καρεκλοπόδαρα ! 🙂

  6. Ο/Η katinaki λέει:

    Έχει πραγματικά καταντήσει αηδία. Χώρια που ο κόσμος βγάζει φωτογραφίες πράγματα για τα οποία δε θα χαράμιζε ούτε μία λήψη σε μία μηχανή με φιλμ που έβγαζε μετρημένες φωτογραφίες. Πιο πολύ οι φωτογραφίες με εκνευρίζουν. Κάναμε παστίτσιο φωτογραφία, μας έφεραν δώρο φωτογραφία, μπήκαμε στο αεροπλάνο φωτογραφία. Νομίζω ότι η τεχνολογία έχει κάνει τους ανθρώπους πολύ δήθεν.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Α! Κατινάκι μου, θυμάμαι νομίζω πέρσι, μια ανάρτηση σου που μου είχε κάνει πολύ εντύπωση, περιέγραφες με πλήρη συνειδητότητα, ένα ταξίδι σου, στο Παρίσι, όπου διαπίστωσες, πως πιο πολύ οι άνθρωποι φωτογράφιζαν παρά απολάμβαναν την ομορφιά που υπήρχε γύρω τους… 😉
      Αυτό που προσωπικά επίσης θεωρώ εντελώς γελοίο, είναι η μόδα των selfies! (το να φωτογραφίζεις τον εαυτό σου, το «άκρον άωτο» τής αυταρέσκειας!) 😦

      ΑΦιλιά καρδιάς και καθόλου δήθεν! 🙂

      • Ο/Η katinaki λέει:

        Καλά οι selfies κ αν είναι το ρεζιλίκι του αιώνα. Δεν αντιλέγω με το να βγάλεις φωτογραφίες σε κάποιο ταξίδι ή σε μια όμορφη στιγμή αλλά όχι 2000.15 λήψεις για την κάθε βλακεία. Παλιά με τα 35άρια φιλμ θεωρώ πως βγάζαμε πολύ πιο ποιοτικές φωτογραφίες. Δε μπορώ να βλέπω στο προφίλ σου ας πούμε 20 φωτογραφίες με φλιτζάνια καφέ από κάθε φορά που βγαίνεις με τους φίλους σου. Ούτε φωτπγραφίες από ταβέρνα ή εστιατόριο με σχόλια για το πόσο πού τρως και πόσο τέλεια περνάς. Γενικά έχω σιχαθεί την επιδειξη και το δήθεν. Και ναι έχω υποπέσει και γω στο παράπτωμα να βγάλω 800 φωτογραφίες σε κάποιο ταξιδι αλλά πλέον βγάζουμε από 10-15 ουσιαστικές ενίοτε και καμμία.

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          Χαχαχα! Κατινάκι μου, το «παράπτωμα» σου, το θυμόμουν, αλλά δεν ήταν αυτό που με είχε εντυπωσιάσει, είχα εντυπωσιαστεί από την «επίγνωση» που είχες τότε! 😛
          Καλή μελέτη… τώρα!!! 😉

          ΑΦιλιά και καλό μας Σ/Κ! 🙂

  7. Ο/Η Μαρία Κανελλάκη λέει:

    Ο Αϊνστάϊν όπως και ο Όργουελ, επαληθεύονται δραματικά.
    Αυτό που κάποιοι ονομάζουν «τεχνολογία», δεν είναι παρά ο δρόμος προς την πλήρη χειραγώγηση και εξαθλίωση του ανθρώπου. Στον χάρτη της ανθρώπινης εξέλιξης, ξαναγυρίζουμε σιγά-σιγά στην αρχική μας εικόνα. Του πιθήκου.
    Υπέροχη αλληγορία Στεφανία!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι, καλή μου Μαρία Κ., έτσι ακριβώς! 😉
      Και εδώ, τίθεται ένα ερώτημα: Τι κάνει ο καθένας μας, ποια είναι η ευθύνη μας, πώς μπορεί να υποδείξει κανείς με αγάπη και καλοσύνη στη νέα γενιά των παιδιών μας, πως αυτή η «τεχνολογία» κινδυνεύει να δημιουργήσει μια γενιά ηλιθίων, μήπως με το παράδειγμα μας και συζητώντας μαζί τους;

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και ας είναι βροχερά! 🙂

  8. Ο/Η dodo λέει:

    «Κατάφερε μάλιστα για πρώτη φορά να κάνει όλη την οικογένεια
    να δει ποδόσφαιρο!»: δεν ήταν η μόνη οικογένεια, σε βεβαιώ 😉

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαχαχα! dodoula, «αυτό» εμείς το γλυτώσαμε… αλλά δεν γλυτώσαμε άλλα, πχ την εξάρτηση του άνδρα-πατέρα απ΄ το κινητό και τον υπολογιστή του… ναι, ναι ξέρει πώς και πότε να τα χρησιμοποιεί και ναι, είναι εργαλεία δουλειάς και ναι, ναι, ναι… αλλά όταν χαλάνε, εκεί είναι το crash-τεστ, για να δει κανείς την εξάρτηση του! 😛

      ΑΦιλιά ανυπόμονα… με κούρασε η κακοκαιρία! 🙂

  9. Ο/Η me (maria) λέει:

    Διάβαζα και αναρωτιόμουν ποια ήταν αυτή η ξένη….καταπληκτική ιστορία!
    Όλα χρειάζονται μέτρο, αυτό είναι το μόνο σίγουρο!
    Πάντως δεν ήξερα πως υπάρχουν και αδιάβροχα τηλέφωνα…και πού τα βάζουν όταν κολυμπούν?…χαχα!!!
    Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαίρομαι Μαρία (me) που σε διασκέδασε η ιστορία!
      Χθες κάπου διάβασα πως αν μετρήσουμε πόσες ώρες βλέπουμε TV καθημερινά (περίπου 4 ώρες) και τις πολλαπλασιάσουμε με την ηλικία που αρχίσαμε να την κοιτάμε, ο αριθμός που προκύπτει είναι εντυπωσιακός! 😛
      Ευτυχώς που η δική μας TV είναι όλο και πιο άθλια με την τρομολαγνεία της και την παραπληροφόρηση της, έτσι πολλοί πια ενημερώνονται μόνο από έγκυρα sites απ΄το διαδίκτυο που ευτυχώς και υπάρχουν! 😉

      Τι ρωτάς και εσύ! Ποιος έχει όρεξη να κολυμπήσει, όταν έχει τόσα «ενδιαφέροντα» να μοιραστεί με το κινητό ή με το smartphone του! (και ας υπάρχουν και αδιάβροχες θήκες!) χαχαχαχα ! 😦

      ΑΦιλιά και καλό βραδάκι μας! 🙂

  10. Ο/Η xristin λέει:

    Το κακό Στεφανία με τόσους «ξένους» στην ζωή μας είναι ότι σπαταλάμε πολύτιμο χρόνο για πάρτι τους ενώ θα μπορούσαμε να καθόμαστε……και να μην κάνουμε τίποτα!χα,χα,χα,χα
    Τις φιλούρες μου

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χίλιες φορές να μη κάνεις τίποτα Χριστίνα παρά αυτή την αλόγιστη σπατάλη του χρόνου που μας «προσφέρουν» οι ξένοι… ακόμα και το να κάτσεις λίγο ήσυχα, χωρίς τίποτα «ανοιχτό», είναι πολύ δημιουργικό γιατί σκέφτεσαι και για λίγο δεν λειτουργεί ο αυτόματος πιλότος σου! χαχαχαχα! 😛

      ΑΦιλιά σου στέλνω πάντα με χιούμορ! 🙂

  11. Ο/Η Giwrgos Sevastos λέει:

    Βρε μήπως εμπνεύστηκες από τα mail που ανταλλάσσαμε;
    Δυστυχώς πάει το μέτρο και από απλό εργαλείο θα καταλήξουμε στο τέλος μέχρι και έρωτα μέσω προσωπικών μηνυμάτων να κάνουμε..
    Πολλά ΑΦ!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      χαχαχα! Γιώργο μου! 😉
      Όταν έχεις, παιδιά, εγγόνια, άνδρα και υπερήλικες γονείς, (88 & 97!) 7 στρέμματα κτήμα και μένεις στου διαβ.τη μάνα (!), οι ελεύθερες ώρες σου, είναι πολύ μετρημένες… έτσι για μένα, το να μου μένει και χρόνος για μια ανάρτηση τη βδομάδα και να βρίσκω χρόνο ν’ απαντώ στα σχόλια (και όχι του στιλ, ευχαριστώ, νάσαι καλά, καλή βδομάδα κλπ! 😦 ) και προπαντώς να συνομιλώ με mail με αγαπημένους φίλους είναι πραγματική απόλαυση! 😛
      Καλά και εσύ… δεν ξέρεις πόσοι και πόσοι, έχουν κάνει και κάνουν έρωτα μέσω μηνυμάτων… τσ τσ τσ, μα είσαι πολύ πολύ πίσω παιδάκι μου, είσαι και 30 χρονών! 😀

      ΑΦ! και είπαμε, η ζωή είναι έξω απ’ το διαδίκτυο! 🙂

  12. Τι όμορφη ιστορία μαγισσούλα μου, μακάρι να την διαβάσει κανείς όσες φορές χρειάζεται και να καταλάβει το μήνυμα της.
    Είχε τα δίκια του ο Αινστάιν μην νομίζεις, ήξερε τι έλεγε 😛
    Σε καλημερίζω και σε φιλώ!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πολύ χαίρομαι Μαρινάκι μου, που ορισμένοι νέοι, συνειδητοποιούν πόσο κινδυνεύουν χωρίς να το πολύ καταλαβαίνουν απ΄ αυτή την τεχνολογία, που φυσικά και αν ξέρει κανείς να την χρησιμοποιεί σωστά, είναι ένα εκπληκτικό εργαλείο! 😉

      Μα ναι, ήξερε τι έλεγε ο Αϊνστάιν, και ας τον περνούσαν τότε για εκκεντρικό τρελό! 😛

      ΑΦιλιά και καλό χαμογελαστό μας Σ/Κ από αύριο! 🙂

  13. Ο/Η ηλιογράφος λέει:

    Συγκλονιστικός ο Αινστάιν, και το κείμενο που προηγείται!

  14. Ο/Η ekfrasou λέει:

    ποσο δικιο εχεις Στεφανια μου!
    συγκλονιστικη αναρτηση! και επικαιρη οσο ποτε!

    καλο σκ να εχεις! φιλακια πολλα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ο Αϊνστάιν είχε δίκαιο και εδώ… η ίδια απλά «διάνθισα» την ανάρτηση με φωτογραφικό υλικό, φυσικά μέσα από το intrenet, όπως και η ιστορία που μου έστειλε η συμμαθήτρια μου με mail! 😉

      ΑΦιλιά και σε σένα και καλό σκ! 🙂

  15. Ο/Η Margo λέει:

    Κάτι που προσπαθώ να περάσω στα παιδιά, είναι, πως το κάθε τι που έχουμε δημιουργήσει για να μας κάνει την ζωή πιο εύκολη μπορεί εντέλει αν μας χρησιμοποιεί αντί να το χρησιμοποιούμε. Να μας δημιουργεί αντί να το δημιουργούμε. Κινούνται όλα με τέτοια ταχύτητα που πριν καλά καλά συνειδητοποιήσουμε πόσο μας άλλαξε ο τρόπος ζωής μας έχουμε ξεχάσει την ίδια τη ζωή και τις αληθινές ομορφιές της. . . Το παλεύω πολύ μαγισσούλα μου κινδυνεύοντας να γίνω πολύ πολύ κουραστική γιατί συν της άλλης μόνο εγώ μιλώ…

    Πολλά πολλά γλυκά φιλιά!

  16. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καταλαβαίνω πολύ πολύ καλά Margo μου, πόσο δύσκολο είναι να προφυλάξει κανείς τα παιδιά του, απ΄ αυτή την «επιδημία» και βασικά απ’ τον μιμητισμό, ειδικά όταν όλα τα άλλα παιδιά γύρω τους έχουν, κινητά, τάβλετ, κλπ κλπ 😛
    Είδες πόσο βάρος πέφτει στα χέρια μιας μητέρας που έχει και τόσα άλλα να φροντίσει;

    Είμαι σίγουρη, πως πολλά τους έχεις περάσει… θα δεις, θα φανεί πολύ γρήγορα!!! 🙂

    ΑΦιλιά πολλά πολλά στη «κουραστική» μανούλα! 🙂

  17. Ο/Η nasia λέει:

    είναι μαγική η τεχνολογία και το ξόρκι για να την αποφύγεις δυσεύρετο και πανάκριβο! Μεχρι τώρα το έχω δώσει στα 7χρονα παιδιά μου ,οι υπόλοιποι της οικογένειας είμαστε χαμενοι από χέρι χαχαχα
    πολύ ωραία ανάρτηση!
    Καλό ΣΚ Άιναφετς!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Φυσικά και είναι μαγική Νάσια μου, η τεχνολογία…(χαίρομαι που σχολίασες την ανάρτηση, παρόλο που είναι μεγαλούτσικη!) 😉
      Τώρα, δεν φέρουμε ευθύνη όταν αγοράζουμε στα ανήλικα παιδιά μας, τάμπλετ, κινητά- smartphone etc? Δεν είναι στο χέρι μας, οι ίδιοι να κάνουμε σωστή χρήση, που ξέρω πως εσύ η ίδια την κάνεις; 😉
      Δεν μιλάω για τον υπολογιστή γιατί είναι πλέον απαραίτητο εργαλείο και όσοι δεν έχουν μάθει να τον χειρίζονται ταλαιπωρούνται (πχ συνταξιούχοι στο ΙΚΑ, στη εφορία!) 😦
      Σε πολύ λίγα χρόνια τα παιδιά μας, δεν θα γράφουν ούτε στο σχολείο, γιατί αντί σάκα, θα κουβαλούν τον υπολογιστή τους….
      Αχ! Αϊνστάιν, πόσο σωστή ήταν η πρόβλεψη σου! 😛

      ΑΦιλιά και να έχετε όοοοολη σου η οικογένεια μια όμορφη Κυριακή! 🙂

  18. Φοβάμαι τη μέρα που η τεχνολογία θα υποσκελίσει
    τις ανθρώπινες σχέσεις.
    Η ανθρωπότητα θα έχει μια γενιά ηλιθίων

    ===========

    Η τεχνολογία θα μπορούσε να ισορροπήσει με τον άνθρωπο ΑΝ χρησιμοποιούνταν για τις πραγματικές ανθρώπινες ανάγκες. ΟΣΟ είναι στα χέρια των αδηφάγων τσακαλιών της κερδοφορίας, δυστυχώς θα επιβεβαιώνεται η ανωτέρω ρήση.

    • Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

      Συμφωνω απόλυτα μαζι σας…δυστυχώς αυτο ισχύει για όλους τους τομείς, όπως την ιατρική, την βιομηχανία κτλ…

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και δυστυχώς ιχνηλάτη, είναι πια γεγονός πως η τεχνολογία έχει περάσει στα βρώμικα χέρια όλων αυτών που μας κρατούν στα χέρια τους …
      Γι αυτό μόνο για τα συνειδητοποιημένα άτομα ισχύει το: «Παν μέτρον άριστον»…
      Να μάθουμε στα παιδιά μας, απ΄το σπίτι να μην είναι έρμαια της τεχνολογίας… μια και το μέλλον της ανθρωπότητας εξαρτάται απ’ το πώς ΕΜΕΙΣ θα τα διαπαιδαγωγήσουμε! 😉

      ΑΦιλιά πάντα καρδιάς! 🙂

  19. Ο/Η Zeta λέει:

    Φοβερό! Πολύ έξυπνη ιστοριούλα… ομολογώ την πάτησα δε κατάλαβα που το πήγαινε. Σοκαριστικές φώτο… μα και στη πισίνα??? Αναρωτιέμαι αν η μέρα που εννοούσε ο Αϊνστάιν έχει έρθει. Κάτι μου λέει πως θα υπάρξουν και χειρότερα. Όπως όλα όμως στη ζωή, έτσι και η τεχνολογία, είναι στο χέρι μας αν θα την χρησιμοποιήσουμε για καλό ή για κακό!
    Είναι όπως και το καλό και κακό πρόσωπο της επιστήμης, το καλό και κακό πρόσωπο της γνώσης γενικότερα!
    Φιλάκια ηλεκτρονικά! Χαχα!

  20. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλό είναι Ζέτα μου, να έχουμε «επίγνωση» της κατάστασης μας! 😉
    Να δούμε πως η επικοινωνία στα blogs μας, είναι χάρη στο internet και στην τεχνολογία!
    Ν’ αναγνωρίσουμε όπως πολύ σωστά επισημαίνεις, πως στο χέρι μας, είναι να την διαχειριστούμε σωστά! 😛
    Και προσωπικά δεν ξεχνώ, πως έχω γνωρίσει από κοντά πάνω από 15 άτομα χάρη στο blogging! 😉
    Αυτό που προσωπικά με ανησυχεί και εκεί ο Αϊνστάιν έχει «πέσει μέσα» είναι, η νέα γενιά που είναι 90% εξαρτημένη από κινητά, από smartphones κλπ που οι γονείς τους, τους έχουν αγοράσει!!! 😦

    ΑΦιλιά ηλεκτρονικά και εύχομαι σύντομα να μας δοθεί η ευκαιρία να φιληθούμε και ζωντανά! 🙂

  21. Ο/Η Κατερίνα λέει:

    Σιγά σιγά γλιστρήσαμε στην «παγωνιά» της μονόδρομης επικοινωνίας, Στεφανία μου!
    Τα τελευταία χρόνια μάλιστα, τα βήματα ήταν και είναι γοργά με βουβή προσήλωση στον ανεξέλεκτο ηλεκτρονικό εθισμό και συγχρόνως στην απομόνωση και στη μοναξιά! Πόσο αληθινή η «περιγραφή» της ανθρώπινης αποξένωσης, πόσο έκδηλη η ανησυχία που από συντροφικό και κοινωνικό ον ο άνθρωπος έχει γίνει απλός παρατηρητής. Οι φωτογραφίες σοκάρουν πραγματικά! Μακάρι να μάθουμε ν’ αντιστεκόμαστε στην υπερβολική συνήθεια χρήσης όλων των μέσων. Χρειάζεται μέτρο και σύνεση, ποτέ δεν ήταν άκακος «αγωγός» επικοινωνίας, ούτε η TV, ούτε το internet, ούτε το κινητό. Πολύ προσεγμένη η ανάρτηση σου και… καθόλου «ξένη».
    Να είσαι καλά φίλη μου και να έχεις ένα όμορφο και ανθηρό απόγευμα!
    Πολλά φιλιά με μια ανοιξιάτικη αγκαλιά!:))

  22. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Μπορώ να σε βεβαιώσω Κατερίνα μου, πως όσοι κρατούν ανοιχτές τις καρδιές τους, δεν έχουν τίποτα να φοβηθούν όσο και αν προχωρήσει η τεχνολογία, γιατί μέσα τους είναι γεμάτοι! 😉
    Νομίζω πως όταν θεωρείς ότι στη ζωή, τίποτα δεν είναι δεδομένο, μπορείς να κάνεις και σωστή χρήση της τεχνολογίας… βλέπεις παντού είναι θέμα καρδιάς! ❤
    Τώρα επειδή έχω τη τύχη και τη τιμή, να συνομιλώ συχνά με πολλούς νέους 18 με 35 χρονών, διαπιστώνω ότι το παιχνίδι δεν έχει ακόμα χαθεί και ακόμα και ανάμεσα σ' αυτούς, υπάρχουν άτομα που πήραν το μάθημα τους απ' τη κακή χρήση της τεχνολογίας και αναθεώρησαν…
    Βλέπεις για όλες τις γενιές ισχύει το, "αν δεν πάθεις δεν μαθαίνεις"… έτσι, έκλεισαν λογαριασμούς στο fb ή είναι πολύ πιο προσεχτικοί στο πώς χειρίζονται το διαδίκτυο ή τα κινητά τους! 😛

    ΑΦιλιά καρδιάς και ανταποδίδω τη ζεστή σου αγκαλιά, περιμένοντας να φανεί και η άνοιξη! 🙂

  23. Ο/Η Παναγιώτης Ευθυμιάδης λέει:

    Αν θέλετε, σας παρακαλώ, στείλτε μου την ιστορία στα γαλλικά…
    Σας ευχαριστώ!

    Με Εκτίμηση,
    Παναγιώτης Ευθυμιάδης

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Δυστυχώς αφού το μετέφρασα δεν το κράτησα, αλλά έγραψα στην συμμαθήτρια μου και θα ψάξει να το βρει και αν το έχει κρατήσει θα μου το στείλει ξανά, έτσι θα σας το προωθήσω με mail.
      Καλό Πάσχα! 🙂

  24. Παράθεμα: Η ξένη και οι ξένοι… | Ένατο Κύμα

Σχολιάστε

