Και με πολύ νόημα!

Δεν μπορώ να πω αν αυτή η ανάρτηση είναι η συνέχεια της προηγούμενης χιουμοριστικής, αν βγάζει ή όχι γέλιο, πάντως προσωπικά βρίσκω τα σκίτσα πολύ έξυπνα και διδακτικά!

Έκανα μια επιλογή από τις δεκάδες σατιρικές εικονογραφήσεις του Άγγλου John Holcroft που θίγει κοινωνικά, ψυχολογικά, ενίοτε και φιλοσοφικά ζητήματα συμπεριφοράς, μ’ ένα πολύ δικό του τρόπο.
Επίσης μπορείτε να διαβάστε και μια πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη του.

.

 

bellos

brain

cig

forestmower

jobbin

nurse

rootboy

snakecharmer

trap

vacant

w.can

pig

john-holcroft-15

satirical9

satirical1

Συνεχίζεται, με άλλους εξ’ ίσου καλούς σκιτσογράφους!

*

*

*

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

32 Responses to Και με πολύ νόημα!

  1. Ο/Η sea4 λέει:

    ΠΟΛΥ ΕΞΥΠΝΑ, ΕΠΙΚΑΙΡΑ και ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ

    Εύχομαι από καρδιάς η φετινή Ανάσταση να φέρει ΥΓΕΙΑ, ΑΓΑΠΗ, ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΑΝΤΟΧΕΣ!!!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Όταν υπάρχει Αγάπη στις καρδιές μας και υγεία (βασικά εσωτερική), η αισιοδοξία και οι αντοχές είναι φυσικά εκεί!
      Ανταποδίδω ευχές και αγκαλιές για μια φωτεινή Ανάσταση! 😉

      Ευχαριστώ και για το δώρο!

      ΑΦιλιά καρδιάς! ❤

  2. Ο/Η mariakat80 λέει:

    Δεν τα είχα δει ποτέ ξανά. Είναι πολύ εξυπνα και εκφραστικά! Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση μαγισσουλα μου

  3. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    χαχαχα! Γιατί νομίζεις πως η ίδια τα είχα δει; 😉
    Ψαχουλεύοντας έπεσα επάνω του!
    Λένε, πως στη ζωή ελκύουμε αυτά που πρέπει ν’ αντιμετωπίσουμε και νομίζω πως αυτό «δουλεύει» σε πολλά επίπεδα!

    Καλό Πάσχα και καλή ανάταση καρδιάς θα μας ευχηθώ!

    ΑΦιλιά πολλά πολλά! ❤

  4. Ο/Η kovovoltes λέει:

    Ααα…Εξαίσια σκίτσα, άκρως πολιτικά 😉
    Καλό Πάσχα και απο εδώ καλή μου. Με Ανάσταση στην ψυχή και τη ζωή μας 😉

  5. Ο/Η Μαρία Κανελλάκη λέει:

    Άμα ψαχουλεύεις, βρίσκεις μικρούς θησαυρούς. Τι ωραία σκίτσα!!!
    Στεφανία μου, σου στέλνω τα φιλιά και τις εγκάρδιες ευχές μου!
    Να είστε όλοι σας καλά και με την αγάπη να σηματοδοτεί πάντα τις ζωές σας!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ένα από τα «moto» μου, είναι και το: «Γηράσκω αεί διδασκόμενος», έτσι βρίσκω μικρούς θησαυρούς που μου αρέσει να μοιράζομαι μαζί σας! 😉
      Και μια και μιλάμε για «moto» άκουσε και άλλα δυο που με ακολουθούν καθημερινά!
      «Ευλογημένος όποιος δεν προσδοκά, δεν θα απογοητευτεί ποτέ»! (Βούδας και Χριστός)
      «Πηγή της δυστυχίας μας, είναι που δεν αποδεχόμαστε αυτό που είναι»! (Κρισναμούρτι, Γιούγκ και πολλοί άλλοι σοφοί!) 😀

      Ανταποδίδω Μαρία μου, μέσα από την καρδιά μου, ευχές και Αγάπη! ❤

  6. Αργησα να ερθω… αλλα με αποζιμιωσες με το παραπανω Μαγισσουλα μου τελεια τα χιουμοριστικα σκιτσα αλλα και οι γελειογραφιες του ΚΥΡ… δεν παιζονται…. να περασεις το ΠΑΣΧΑ ΣΟΥ με χαρα και υγεια.. με τους αγαπημενους σου.. κοντα.. ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ….φευγω απο εδώ με ενα τεραστιο πλατυ χαμογελο:D 😀 να μην πω και δυο χαμογελα… να είσαι καλα που μου τα χαρισες…φιλακιααααα!!! :k

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ακόμα να το πάρεις απόφαση Ρουλίτσα μου, πως έτσι είναι οι γιαγιάδες bloggers! Είναι πολυάσχολες! χαχαχα! 😉
      Και αυτές μάλιστα οι τρυφερές γιαγιάδες, έχουν και πολλά σχόλια στα σπιτικά τους που πρέπει ν’ απαντήσουν, έτσι δεν είναι; 😛
      Εύχομαι σε σένα και στην οικογένεια σου, να έχετε μια υπέροχη Ανάσταση, με πολλά χαμόγελα και με πολύ Αγάπη στις καρδιές σας! 🙂

      ΑΦιλιάαααααααααααααααααααα! πάρα πολύ τρυφερά! ❤

  7. Ο/Η nasia λέει:

    μου αρεσει το χιουμορ των Αγγλων και ο τρόπος που περνουν τα μηνύματά τους μέσα απο αυτο !
    Καλό Πάσχα να έχετε ! ❤

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και σε μένα Νάσια μου, αρέσει το χιούμορ των Άγγλων και νομίζω πως η παραπάνω ανάρτηση, είναι μια τρανταχτή επιβεβαίωση! 😉

      Εύχομαι με τη σειρά μου, να περάσετε όμορφες οικογενειακές στιγμές με πολύ χαρά και με ανά(σ)ταση ψυχής!

      ΑΦιλιά πάντα καρδιάς! ❤

  8. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    ‘Ενα θα σου πω:
    Ήθελα να σου αφιερώσω όλη αυτή την ανάρτηση, γιατί ξέρω πως πολλά απ΄ αυτά θα μπορούσες να τα έχεις ζωγραφίσει- σκεφτεί και η ίδια!!! 😛

    Καλή Ανάσταση dodoula μου, όπως εσύ την νιώθεις και εύχομαι επίσης να περάσετε υπέροχα! 🙂

    ΑΦιλιά ηλιόλουστα, χαμογελαστά και με πολύ Αγάπη! ❤

  9. Ο/Η lefti λέει:

    Μου άρεσαν πολύ..χτυπάνε κατευθείαν στο θέμα.
    Εύχομαι ολόψυχα Καλή Ανάσταση κι από δω, να μου είστε καλά, να περάσετε όμορφα με την οικογένεια σου και πολλά πολλά πολλά ΑΦιλιά και χαμόγελα Στεφανία μου 🙂

  10. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Χαχαχα! το Αγγλικό χιούμορ, καυστική και έξυπνη σάτιρα! 😉
    Και εσείς να περάσετε όμορφα το βράδυ της Ανάστασης όπως και στο αυριανό σας τραπέζι!

    ΑΦιλιά πολλά πολλά καρδιάς! ❤

  11. Ο/Η aristea k λέει:

    Wow!
    Κάποια σηκώνουν μεγάλη συζήτηση !
    Πανέξυπνα!

    Καλή Ανάσταση γλυκιά μου Στεφανία!
    Καλά να περάσεις, με αγάπη πάνω απ όλα!
    Αναστάσιμα φιλιά♥

  12. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Χαίρομαι που σου άρεσαν τα σκίτσα, γιατί δεν νομίζω πως μπορεί κανείς να τα εντάξει σε γελοιογραφίες! 😉

    Και εσύ να περάσεις όμορφα σήμερα το βράδυ!

    ΑΦιλιά Αναστάσιμα και πάντα με αγάπη! ❤

  13. Ο/Η side21 λέει:

    Τις πιο θερμές μου ευχές αγαπητή Στεφανία, για μια αυριανή μέρα πραγματικά Αναστάσιμη με ηρεμία και οικογενειακή ευτυχία …

  14. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Χαίρομαι Σιδερή μου που ήρθες και στα μέρη μας! 😉
    Εύχομαι καλή Ανάσταση για σήμερα το βράδυ και καλά να περάσεις αύριο κοντά στους αγαπημένους σου!

    Ελπίζω πως αυτές οι μέρες αγάπης θα μας συνοδεύσουν και όλες τις επόμενες μέρες!

    ΑΦιλιά με όλη μου την αγάπη! ❤

  15. Ο/Η Levina λέει:

    Ένα μικρό κενό για ανάσα ( βαλτές να μας ξεκάνουν είναι αυτές οι γιορτές;) και σου στέλνω τις ευχές και όλη μου την αγάπη μαγισσούλα μου :))
    Να είστε καλά, με υγεία, με γαλήνη και το όμορφο χαμόγελό σου να φωτίζει αυτές τις άγιες μέρες όλους γύρω σου…
    Καλή Ανάσταση !
    Σας φιλώ γλυκά … το γειτονάκι σας :))

  16. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ευχαριστώ Εύη μου, για τις τρυφερές ευχές σου!
    Εύχομαι ολόψυχα σε όλη σου την οικογένεια σου, καλή Ανάσταση (προλαβαίνουμε!) με υγεία, χαρά και με πολύ αγάπη!

    ΑΦιλιά πολλά πολλά πάντα τρυφερά! ❤

  17. Ο/Η koufetarios λέει:

    Πολύ ωραία και έξυπνα τα σκιτσάκια, αν και δεν ξέρω γιατί αλλά σε στενοχωρούνε και λίγο.. Όπως και να χει καλή χώνεψη απ’ το σημερινό τραπέζι και χρόνια πολλά!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Συμφωνώ Μαβιέ μου, πως πολλά από τα σκίτσα είναι λίγο στενάχωρα, φυσικό είναι αφού θίγουν τα κακώς κείμενα της ζωής μας! 😉
      Όσο για την χώνεψη, τα τελευταία χρόνια που δεν τρώμε και κρέας, το Πασχαλινό μας τραπέζι, δεν διαφέρει καθόλου από τα καθημερινά! 😛

      Χρόνια Πολλά και σε σένα, όπως το αισθάνεσαι και όπως το ζεις! 🙂

      ΑΦιλιά με όλη μου την αγάπη και καλή μας συνέχεια! ❤

  18. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    Εξαιρετικά! Τα αγαπημένα μου ηταν το hamburger, το vacant και το Facebook…εύχομαι να περνάτε όμορφα το Πάσχα με τον Παραμυθοσυντροφο κ την οικογένεια, μαγισσούλα μου! Αφιλακια γλυκα!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Α! ναι Κατερίνα μου, τα τρία τελευταία σκίτσα και σε μένα αρέσουν πολύ, είναι και τα πιο φιλοσοφημένα και ως γνωστόν… χμ! δεν γλυτώνει κανείς από το χούι μου!!! χαχα! 😛

      Η βδομάδα του Το Πάσχα, για μας, όπως λέω και πιο πάνω, ήταν μια συνηθισμένη βδομάδα, αν εξαιρέσουμε το πόσο στενάχωρο είναι να βλέπει κανείς την γιορτή αγάπης με το σφάξιμο και σούβλισμα… «τεσπα» δεν θα επεκταθώ, ο καθένας διαλέγει το πώς θέλει να ζει! 😉

      ΑΦιλιά και εύχομαι να πέρασες όμορφα κοντά στους αγαπημένους σου! ❤

  19. Μια εικόνα, χίλιες λέξεις, με τόσες που μας έδωσες έκθεση.
    Κάποιες ήταν πολύ έξυπνες και εμπνευσμένες.
    Χριστός Ανέστη μαγισσούλα μου, υγεία, αγάπη εύχομαι και ότι άλλο εσύ επιθυμείς.
    Καλή εβδομάδα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαίρομαι που σου άρεσαν τα σκίτσα Μαρινάκι μου! 😉

      Ελπίζω να πέρασες όμορφα αυτές τις μέρες!
      Χρόνια σου Πολλά, με ότι επιθυμεί η καρδούλα σου και καλή μας βδομάδα!

      ΑΦιλιά πάντα πολύ τρυφερά! ❤

  20. Ο/Η Κατερίνα λέει:

    Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά, με υγεία Στεφανία μου! Εύχομαι ο «πνευματικός πυρσός» των ημερών, να καίει λαμπερά και να φωτίζει κάθε σκιά στη ζωή, τη δική σου και των ανθρώπων που αγαπάς! Υπέροχα τα σκιτσάκια με ευφυή νοήματα που διοχετεύουν αλήθειες, όσο κι αν μας πονάνε, όσο κι αν μας προβληματίζουν. Να είσαι καλά φίλη μου και πάντα με «δόσεις» χιούμορ, να ομορφαίνεις και τη δική μας διάθεση!
    Φιλιά πολλά με μια αγκαλιά από καρδιάς!:))♥

  21. Παράθεμα: Χαλαρά τεστάκια! | Άιναφετς

Σχολιάστε

