Χαρισματικός!

Στο διαδίκτυο από καιρό κυκλοφορεί μια ιστορία- παραμύθι, για μικρούς και μεγάλους και κατά τη γνώμη μου, οι ιστορίες που απευθύνονται σε όλη την οικογένεια είναι και οι καλύτερες, έχει τίτλο, «Το δέντρο που έδινε»!
Την ιστορία υπογράφει ο Αμερικανός Shel Silverstein που έζησε από 1930-1999 και ως «συνήθως», έβαλα τ’ όνομα του στο google…και «έμεινα» έκπληκτη απ΄το τι ανακάλυψα γι αυτό το χαρισματικό άτομο!

Θα ξεκινήσω μ’ ένα ταινιάκι που είναι το παραμύθι που έγραψε, ζωγράφισε και διηγείται ο ίδιος, νομίζω δε πως ο ίδιος παίζει φυσαρμόνικα μια και είναι μουσικός και έχει τίτλο:

«Το δέντρο που έδινε»!

.

.

Σ’ αυτό το site, μπορείτε να διαβάσετε για «Το δένδρο που έδινε» στα Ελληνικά!

Ο Shel Silverstein, εκτός από συγγραφέας βασικά παιδικών βιβλίων, ήταν και σκιτσογράφος, ποιητής αλλά και μουσικός.

.

shel-silverstein-ribbet

 «Δεν υπάρχει ευτυχισμένο τέλος
το τέλος είναι το πιο στενάχωρο μέρος,
γι αυτό απλά δώστε μου ένα ευχάριστο ενδιάμεσο
και μια πολύ ευτυχισμένο ξεκίνημα».

.

14.02.09.03ΚΑΡΟΤΑ

Λένε πως τα καρότα είναι καλά για τα μάτια
Ορκίζονται πως βελτιώνουν το δέρμα
Αλλά δεν τα είδα καλά με ότι έκανα χθες το βράδυ-
Νομίζετε πώς δεν τα χρησιμοποιώ σωστά;

*

9086910ΦΑΝΤΑΣΙΩΣΗ.

Απλά φαντάζεσαι
Πως ένα ποντίκι είναι στα μαλλιά σου
Πρέπει να σταματήσεις να φαντάζεσαι
Αυτό το ποντίκι είναι παντού
Νομίζω πως απλά φαντάζεσαι
Για να τρομάξεις τον εαυτό σου
Αλλά έχε μου εμπιστοσύνη αγαπητή μου, δεν θα έλεγα ψέματα:
Δεν υπάρχει εκεί πάνω ποντίκι.

 .

tumblr_lnup2asGwM1qmqpiro1_1280ΠΕΣ ΜΟΥ.

Πες μου, είμαι έξυπνη
Πες μου, είμαι καλή
Πες μου, είμαι ταλαντούχα
Πες μου, είμαι χαριτωμένη
Πες μου, είμαι ευαίσθητη
Είμαι ευγενική και σοφή
Πες μου πως είμαι τέλεια-
Αλλά πες μου την αλήθεια.

*

hingessilversteinoΜΕΝΤΕΣΕΔΕΣ

Αν είχαμε μεντεσέδες στο κεφάλι μας
Δεν θα υπήρχε αμαρτία
Είναι η αιτία που δεν μπορούμε να βγάλουμε έξω τα κακά πράγματα
Και να αφήσουμε μέσα τα καλά πράγματα.

.

*

190684_v1«Ωραία, υποθέτω πως αυτό εξαφανίζει τον μύθο πως οι χίπηδες δεν πλενόντουσαν ποτέ!!!»

.

5186008609_2c854264f2_oΗ ΑΚΡΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.

Ο Κολόμβος λέει πως η γη είναι στρογγυλή;
Μη πιστεύετε λέξη απ΄όλο αυτό.
Γιατί πήγα στην άλλη άκρη του κόσμου,
Κάθισα στην άκρη εκεί που ο άνεμος στροβιλιζόταν
Κρυφοκοίταξα στην άκρη εκεί που ο γαλάζιος καπνός κατσαρώνει
Και μπορώ να σας πω, αγόρια και κορίτσια,
Η γη είναι ΕΠΙΠΕΔΗ!

.

0oo«Twistable-Turnable man».

«Ο ελισσόμενος-προσαρμοζόμενος άνθρωπος».

.

Ο Shel Silverstein ήταν επίσης μουσικός, βασικά τραγουδούσε ροκ και κάντρι τραγούδια, αλλά αγαπούσε πολύ και τα παιδιά γι αυτό και έγραφε παιδικά τραγούδια!

.

ΥΓ: Υπάρχει και μια σελίδα του χαρισματικού Shel Silverstein όπου μπορεί κανείς να βρει πολλά σχέδια, μουσικές κλπ.

maxresdefault

«But all the magic I have known
I’ ve had to make myself».

«Αλλά όλη την μαγεία που γνώρισα
έπρεπε να την φτιάξω μόνος μου».

*

*

*

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

34 Responses to Χαρισματικός!

  1. Ο/Η Tzina Varotsi λέει:

    Πρέπει να ομολογήσω πως είσαι εξπερ στο να ανακαλύπτεις γενικά..
    Εγώ θα σ’ ευχαριστήσω που τα μοιράζεσαι μαζί μας..
    Φιλιά πολλά Στεφανία μου 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι Τζίνα μου, που αρέσει να σπρώχνω την οποιαδήποτε έρευνα, μέχρι τέλους (αν υπάρχει κάτι τέτοιο!) και στη συνέχεια να μοιράζομαι τις ανακαλύψεις μου, μαζί με αυτούς που το εκτιμούν! 😉

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και περιμένω την συνέχεια της δικής σου ανάρτησης! 🙂

  2. Ο/Η aristea k λέει:

    Κοίτα να δεις. Την Ιστορία του δέντρου φυσικά και τη γνώριζα. Αλλά ήξερα και κάποια από τα μικρά αποσπάσματα να τα πω; που μας παρέθεσες. Αλλά δεν γνώριζα ότι όλα αυτά ανήκαν στον ίδιο!
    Θα ψάξω όταν επιστρέψω σε όλα τα λινκ που έδωσες γιατί τώρα σε λίγο φεύγω.
    Να πω ότι η ιστορία του δέντρου είναι ο γονιός. Ο όχι εγωιστής γονιός. Το έχω δει και ζήσει. οι δικοι μου είναι έτσι. Ελπίζω εγώ να μην είμαι ή γίνω σαν το αγοράκι. Γιατί δεν είναι μόνο το δέντρο που όλο έδινε. Είναι και η ιστορία ενός αγοριού …που όλο έπαιρνε!

    «Δεν υπάρχει ευτυχισμένο τέλος
    το τέλος είναι το πιο στενάχωρο μέρος,
    γι αυτό απλά δώστε μου ένα ευχάριστο ενδιάμεσο
    και μια πολύ ευτυχισμένο ξεκίνημα».
    Αυτό περιγράφει τη σχέση, Την ερωτική σχέση. Αυτό μου ήρθε.

    Θα μπορούσα να γράψω κι άλλα…
    Αλλά έμεινα… από χρόνο!
    Φιλιά κι αγκαλιές!
    Και σε ευχαριστούμε γλυκιά μου Στεφανία!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Για μένα το δέντρο δεν είναι μόνο ο γονιός, είναι η και η ζωή που μας δίνει πολλά καλά που συνήθως δεν εκτιμούμε! 😉
      Όσο για τις ερωτικές ιστορίες… σίγουρα δεν έχουν ευτυχισμένο τέλος, (πάντα ο ένας απ΄ τους δυο πονά) εκτός και αν οδηγηθούν στην αγάπη! 😛
      Αν έχεις χρόνο, δες την original ιστορία, είμαι σίγουρη πως θα σ’ ενθουσιάσει!

      ΑΦιλιά Αριστέα μου και καλό μας βραδάκι! (μακριά από TV!) 🙂

  3. Ο/Η Levina λέει:

    Δεν έχω λόγια Στεφανία μου…. μια γκάμα συναισθημάτων μου έβγαλαν όλες οι εικόνες, οι λέξεις, οι διηγήσεις… και δεν γνώριζα καθόλου τον Shel Silverstein οπότε θα το ψάξω περισσότερο!
    Κι αυτό που λέει η Αριστέα, πόσο σωστό είναι… δεν είναι μόνο μια ιστορία ενός που δίνει… αλλά και του παιδιού που συνέχεια θέλει να παίρνει ! κι αν το πάμε και παραπέρα, είναι όλοι εκείνοι στην ζωή που μόνο παίρνουν και παίρνουν μέχρι να αφήσουν κενούς τους άλλους γύρω τους ….

    Στέλνω τα χελιδόνια Στεφανία… κοίτα να τα ταίσεις γιατί κουβαλάνε και φιλιά μαζί τους :))

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαίρομαι Εύη μου που σου άρεσε η δουλειά και φυσικά και η ιστορία του Shel !
      Νομίζω πάλι, πως όταν κανείς θέλει να δώσει, πρέπει να δίνει και ας μην ακούει ευχαριστώ, έχω δει πως η ζωή ξέρει ν’ ανταμείβει αυτούς που δίνουν με την καρδιά τους! 😉
      Δεν νομίζω πως μένεις κενός όταν γύρω σου δεν υπάρχει ανταπόκριση, μένεις κενός αν αυτό που κάνεις δεν το κάνεις με την καρδιά σου…
      Εδώ κολλάει και το αγαπημένο μου:
      «Ευλογημένος όποιος δεν προσδοκά, δεν θα απογοητευτεί ποτέ»… Βούδας και Χριστός!

      Μόλις γύρισα από κηπευτική εργασία και έτσι καλωσόρισα και τα χελιδόνια μας!

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και επί τέλους χωρίς βροχή! 🙂

  4. Ο/Η dodo λέει:

    Κάτι τέτοιοι ταλαντούχοι άνθρωποι είναι που μεσολαβούν για να δούμε τον κόσμο ως περιβάλλον με δυνατότητες και όχι μόνον εμπόδια 😉

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ήμουν σίγουρη πως θα σε άγγιζε η δουλειά του Shel, έχει όντος πολύ ενδιαφέρον η προσωπικότητα αυτού του ανθρώπου! 😉

      ΑΦιλιά dodoula μου, που και εσύ έχεις καταφέρει με τα σκίτσα σου να μας κάνεις να χαμογελούμε! 🙂

  5. Ο/Η koufetarios λέει:

    Ο άνθρωπος αυτός με συγκίνησε με το Giving Tree κι όταν σκεφτείς πως είναι απλά σκίτσα, μα εκεί είναι όλη η μαγεία, η ιστορία, το νόημα, η αφήγηση, η μουσική!! Εκπληκτικός. Διαμαντάκι η ανάρτηση αυτή Μάγισσά μου. Οι φράσεις του παραπάνω είναι τόσο ουσιαστικές κι η απλότητά τους τις κάνει μαγικές εξίσου! Σ’ ευχαριστούμε 😀

  6. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Τι ταλέντο και αυτό Μαβιέ μου, να μπορείς να εικονογραφείς τις ιστορίες σου, παίζοντας και συνθέτοντας τη μουσική τους! 😉
    Ο κόσμος γύρω μας, έχει πολλά διαμάντια, στο χέρι μας είναι να τα ανακαλύψουμε και να διδαχτούμε απ΄ αυτά!
    Είμαι σίγουρη πως μπορούμε να φτιάξουμε την μαγεία γύρω μας, φτάνει να το θελήσουμε! 😉

    ΑΦιλιά πολλά πολλά! 🙂

    ΥΓ: Ξέχασα (επίσης) να σου γράψω, πόσο μου άρεσε και με συγκίνησε το φωτογραφικό σου υλικό στη «κουφεταρία» σου, έχεις και τις τρις πατρίδες μου… αχ! (νοσταλγίας)

  7. Ο/Η Μαρία Κανελλάκη λέει:

    Πολύ γέλιο με τα Καρότα! Είναι όλα πολύ πνευματώδη και εύστοχα.
    Το βίντεο με το δέντρο, είναι μοναδικό. Κι αν το έκανε με σκίτσα και όχι με τη βοήθεια της τεχνολογίας, έχει ιδιαίτερη αξία.
    Πλούσιο το βραδινό που μας σέρβιρες Στεφανία μου!
    Να’σαι καλά και καλό βραδάκι -άνευ τηλεόρασης- εννοείται 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Δεν νομίζω πως έχω ακούσει κάτι πιο όμορφο για τις αναρτήσεις μου, Μαρία μου, πως δλδ υπάρχει και άλλη λύση από μια βραδιά προς στην TV! (προσωπικά έχω περάσει υπέροχα βράδια κάνοντας blogging και είμαι σίγουρη πως δεν είμαι η μόνη!) 😛
      Ομολογώ πως τώρα που σου απαντώ είναι 23 η ώρα και η TV λειτουργεί αθόρυβα, γιατί περιμένω να δω τα μεσάνυχτα την σκηνοθετική δουλειά του γιο μου στο Skay!
      Εξαίρεση! 😉

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και καλή μας νύχτα! 🙂

  8. Ο/Η Σούλη λέει:

    Εκτός από το τόσο συγκινητικά περιεκτικό βίντεο που ανάρτησες, μου άρεσε ιδιαίτερα το σκίτσο με τον «ελισσόμενο – προσαρμοζόμενο άνθρωπο». Βλέπεις, ο καθείς ακουμπά άλλοτε στη δύναμη κι άλλοτε στην αδυναμία του. Ενίοτε, αυτές οι εκφράσεις είναι οι όψεις του ίδιου νομίσματος.
    Αυτό που ενδυναμώνει και που εισπράττω, είναι η φράση – κλειδί που έγραψες παραπάνω «ευλογημένος όποιος δεν προσδοκά, δεν θα απογοητευτεί ποτέ».
    Γλυκιά καληνύχτα σού εύχομαι, από καρδιάς 🙂
    Φρίντα

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλημέρα Φρίντα μου!
      Λοιπόν μια και αναφέρεις τον ελισσόμενο-προσαρμοζόμενο» άνθρωπο που και σε μένα αυτό το σκίτσο έκανε «κλικ» (αφού το διάλεξα ανάμεσα σε δεκάδες!) θα ήθελα να διαβάσεις ένα από τ’ αγαπημένα μου ποστ που είμαι σίγουρη πως θ΄ αρέσει και στην κόρη σου και έχει σχέση με κάτι που νομίζω μπορεί να βοηθήσει πολύ κόσμο! 😉

      https://ainafetst.wordpress.com/2010/02/20/flexible/

      ΑΦιλιά με όλη μου την αγάπη μου! 🙂

      • Ο/Η Σούλη λέει:

        Αγαπημένη μου Στεφανία, τι όμορφο κείμενο (αναμενόμενο, εξάλλου) του Κρισναμούρτι.
        Ευλιγισία, η πιο απαλή κίνηση σε κάθε σκέψη, σε κάθε πράξη. Που όμως προϋποθέτει σταθερή καρδιά, που σημαίνει γερές ρίζες στο δέντρο της ζωής. Έτσι, όσο κι αν φυσούν «οι καιροί» κι όσο κι αν λυγίζουν με τις συνθήκες τα κλαδιά, δεν ξεριζωνόμαστε 😉
        Σ’ ευχαριστώ και σου στέλνω την Ααγάπη μου με γλυκά φιλιά 🙂
        Φρίντα

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          Νομίζω Φρίντα μου, πως το «γνώθι σαυτόν» αυτό το σκοπό έχει, να απλώσουμε όσο πιο βαθιά γίνεται τις ρίζες στη ζωή μας, (αυτό που λέμε, «πατώ στα πόδια μου»!) έτσι που να μπορούμε να λυγίζουμε στα δύσκολα και να μη σπάμε! 😉

          ΑΦιλιά με πολύ αγάπη και στα δυο σας! 🙂

  9. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    Καλημέρα και απο μένα! Σκόπιμα καθυστέρησα για να έχω χρόνο μαγισσούλα μου να διαβάσω και τις απαντήσεις των άλλων μπλογκοφιλων και να δω την ερμηνεία που θα έδιναν σε τούτη την όμορφη ιστορια…(ο shelman εξαιρετικός σε όλα). Είχα διαβάσει κατα τύχη προηγουμένως και την ελληνική μετάφραση της ιστορίας στο ιστολόγιο της Νανσυ, ωστόσο κάθισα με απόλυτη προσοχή και το παρακολούθησα ξανα στην εκδοχή του με τα σκίτσα και τη μουσική απο τον ίδιο τον καλλιτέχνη, (επίσης λάτρευω την φυσαρμόνικα, προσπαθούσα αυτοδίδακτα να μάθω και γω κάποτε) 🙂 Παρατήρησα δε με συγκίνηση της μεταβολές στα ηχοχρώματα της φωνής του, ανάλογα με την εξέλιξη του παραμυθιου του…Πρωτοφανής η αγάπη με την οποία το έχει δημιουργήσει και το διηγείται…θα προσπαθήσω τέλος να προχωρήσω σε μια δική μου ερμηνεία της αλληγορίας του, η οποία είναι διττη:Απο την μια η έννοια της προσφοράς:αρχικά υπάρχει αλληλεπίδραση στην σχέση μεταξυ του δέντρου και του αγοριού, ίση θα λέγαμε προσφορά. Χαίρονται μαζι, παίζουν μαζι, αλληλεπιδρουν. Σταδιακά και μεγαλώνοντας το παιδι, παίρνει συνεχώς, χωρίς να δίνει. Όσο περισσότερο παίρνει, τόσο πιο κουρασμένος και με λιγότερα υπάρχοντα φαίνεται να επιστρέφει κάθε φορα. Και φυσικά ποτε δεν δίνει πια πίσω τίποτα. Γιατι οταν δεν δίνεις απο τη καρδια σου, τότε πραγματικά εισαι άδειος. Απο την άλλη, ενω το δέντρο (η εταίρη δηλαδη πλευρά της σχέσης) δίνει συνέχεια και όλο ακρωτηριάζεται απο την απόσταση και την απουσία στην πραγματικη ύπαρξη της σχέσης, συνεχίζει να δίνει με την ίδια αγάπη,μια και τούτο, δίνοντας είναι -αν και ακρωτηριασμένο εξωτερικά-πάντα γεμάτο…στο τέλος η μη προσφέρουσα πλευρά, ακόμα και αν τα έχει πάρει όλα και δεν έχει δώσει τίποτα επιστρέφει σε εκείνη της προσφοράς, και ας την έχει σχεδόν καταπίει. Και τότε, καθωςενώνουν την πορεία της ζωής τους (αν και στο τέλος πια) υπάρχει ξανά δηλαδή αλληλεπίδραση, και οι δυο θα λέγαμε ότι είναι ευχαριστημένοι.
    Η δεύτερη και σημαντική ερμηνεια (καθώς για μένα το παραμύθι κρύβει μια σημαντική αλληγορια για την οικολογική καταστροφη) είναι η σχέση του ανθρώπου-περιβάλλοντος. Ο ανθρωπος έχει μάθει να παίρνει, να καταναλώνει, να καταστρέφει, και η γη αιώνες τώρα του ανοίγει την αγκαλιά της και του δίνει τα δώρα της που είτε εκείνος πολλές φορές τα περιφρονεί, η τα θεωρεί δεδομένα. Αυτό που πρέπει να καταλάβει ο ανθρωπος, είναι όσο και να προσπαθήσει να κυριαρχήσει, να εξουσιάσει τη φύση, είναι ένα μέρος της, καταστρέφοντάς την καταστρέφει τον ίδιο του τον εαυτό, αφου είναι παιδί της και μόνο παιδι της, και πως ακόμα και στο τέλος της ζωής του, μέσα στην αγκαλιά της θα θάφτεί…γιατι μόνον αυτη έχει, και μόνο αυτη…:)
    Φιλια γλυκα μαγισσούλι μου, σε ευχαριστούμε για τούτη την τόσο όμορφη ανάρτηση, που για μια ακόμη φορα μας έβαλε σε σκέψεις-τώρα απλώνω επιτέλους το σεντονάκι μου (δεν είναι πρασινο, χιχι) και φευγω! ❤

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πολύ πολύ χαίρομαι για το σχόλιο σου Κατερίνα μου, βλέπεις όταν κάποιος κάνει μια ανάρτηση κάθε 7-8 μέρες (όπως η ίδια) μπορεί να διαβάσει τα σεντόνια των φίλων του και ας δεν ξέρω τι χρώμα έχουν! χαχαχαχα! 😛
      Πολύ χάρηκα που η Νάνσυ (νέα blogger) έβαλε την Ελληνική εκδοχή του «Δέντρου που έδινε» στο blog της και εκεί διάβασα και το σχόλιο σου. Νομίζω πως έχει άλλη χάρη να βλέπεις και ν’ ακούς τον Shel να διηγείται την ιστορία του… και αχ! αυτή η φυσαρμόνικα πόσο μου άρεσε και μένα! 🙂
      Είδες τελικά πόσες ερμηνείες χωρούν σ΄ αυτή την ιστορία, που βασικά είναι μια ιστορία καρδιάς! 🙂

      ΑΦιλιά με πολλά ανοιξιάτικα χαμόγελα! 🙂

  10. Αφού είδα το σκιτσαρισμένο βίντεο.. απλώς άκουγα γιατί ξέρεις δεν ξέρω αγγλικά Μαγισσούλα μου και μετά πήγα στην ελληνική του έκδοση ευτυχώς και την έβαλες για κάποιον σαν εμενα που δεν ξέρω..και εκεί καταλαβα (το δεντρο που εδινε)…… και εγώ οπως η ονειροπαραμυθού θα επελεγα την αποψη του ανθρώπου -περιβαλον…αυτό μου εβγαλε η αναγνωση αυτό του πολύ ομορφου παραμυθιού …και σε ευχαριστουμε που βρισκεις καθε φορα τοσο ομορφα θέματα.. το δεύτερο βιντεο δεν χρειαζόταν να ξερεις αγγλικα απλώς το ευχαριστιώσουν και μονο που ακουγες τις εναλλαγές τις φωνής του και έβλεπες τις φατσούλες και τα χαμόγελα των παιδιων ..!!
    οταν θα βρω τον χρονο θα μπώ και στην σελιδα του..να είσαι καλα και να περνας ακομα καλύτερα.. απο εδώ Κρήτη μεριά πολλα Φθινοπωρινα; προς το παρoν φιλακιαααα!!:) 🙂 ❤

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Σαφέστατα Ρούλα μου, όταν έκανα αυτή την ανάρτηση, σκέφτηκα και σένα, γι αυτό και έβαλα και την ιστορία στα Ελληνικά, την βρήκα σ’ ένα site που νομίζω πως έχει γενικώς ενδιαφέρον, τ’ άλλα sites εδώ είναι στα Αγγλικά, έτσι μετέφρασα μερικά σκίτσα-ποιήματα του Σελ που μου άρεσαν περισσότερο! 😉

      Σίγουρα αυτή η ιστορία «σηκώνει» πολλές ερμηνείες, αυτό είναι και το ωραίο της! 😛

      Το τραγούδι απ΄ ότι κατάλαβα, είναι ένας αυτοσχεδιασμός που μιλάει για βόες, δεινόσαυρους κλπ και κάνει τα παιδιά πολύ χαρούμενα! 😀

      Αχ! αυτός ο καιρός δεν λέει να ζεστάνει και λίγο το κοκαλάκι μας και να στεγνώσει και τις μπουγάδες μας! 😉

      ΑΦιλιά με πολλά πολλά χαμόγελα! 🙂 🙂 🙂

  11. Ο/Η Eva λέει:

    H τελευταία φράση του με καθήλωσε… Ευχαριστώ που μου τον γνώρισες!…

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ποια φράση εννοείς Ευαγγελία;
      Τη τελευταία φράση που λέει το κομμένο δέντρο στο ηλικιωμένο ή τον τελευταίο στίχο με τον οποίο τελειώνω την ανάρτηση, «όλη την μαγεία που γνώρισα, έπρεπε να τη φτιάξω μόνος»…

      Ούτως ή άλλως ο Shel υπήρξε εξαιρετικό άτομο και χαίρομαι που σε συγκίνησε! 😉

      ΑΦιλιά με μαγεία στις ζωές μας! 🙂

  12. Ο/Η Giwrgos Sevastos λέει:

    Εγώ πρόσφατα αγόρασα αυτό το βιβλίο του:

    Τα μεγάλα πνεύματα χεχε! 😉

    Πολλά ΑΦ και Χριστός Ανέστη!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Δεν ήξερα αυτό το βιβλίο του Shel, μια και η ίδια τώρα ανακάλυψα τον χαρισματικό αυτόν άνθρωπο, εκπληκτικό video και ευχαριστώ που μου το έστειλες! 🙂

      Μα φυσικά Γιώργο μου, όσο πιο γρήγορα συνειδητοποιήσουμε πως στη ζωή τίποτα δεν γίνεται τυχαία, τόσο πιο καλό για τις ζωές μας! χεχε! 😉

      ΑΦ! καρδιάς και χρόνια πολλά και από εδώ για τη γιορτή σου! 🙂

  13. Ο/Η Π.......Ξωτικό λέει:

    Εγώ ήρθα να σου πώ πως έφαγα ένα υπέροχο πιάτο σουπιές σπανάκι προς τιμήν σου στο Πήλιο και κρυφογέλαγα σαν χαζή ….και …κόλλησα με τις ώρες 😉
    (ειδικά με την προηγούμενη ανάρτηση….)
    Ήξερα το παραμύθι και είχα δεί το βίντεο με το μεγάλο 0 που μου άρεσε τρομερά !!!!!
    Δεν ήξερα τίποτα για τον δημιουργό .
    Το είπε η Ντοντούλα τέλεια : Κάτι τέτοιοι ταλαντούχοι άνθρωποι είναι που μεσολαβούν για να δούμε τον κόσμο ως περιβάλλον με δυνατότητες και όχι μόνον εμπόδια !!!
    Ευχαριστώ για όλα !!

    Διαρκή και κυρίως πραγματική ευτυχία δεν βιώνει κανείς έτσι κι αλλοιώς . Μακάριος όποιος επιλέγει το ρόλο της Μηλιάς ……

    φιλούδιααααααααααααα Α+Α(γαπησιάρικα)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Στο αγαπημένο μου Πήλιο, έφαγες σουπιές και δεν ντρέπεσαι να μου το γράψεις, άτιμο ξωτικούλι! 😛
      Ξέρεις πότε ξανάφαγα σουπιές η ίδια;
      Τις αγόρασα έτοιμα μαγειρεμένες από τον Σκλαβενίτη και τις έφαγα μόνη!!!!!!!!!!!!!!!
      (Ο Παραμυθοτέτοιος δεν τις τρώει, γι αυτό και δεν τις μαγειρεύω!) 😉

      «Ενδιαφέρουσα» απάντηση-σχόλιο και ίσως όχι και εντελώς άσχετο με την ανάρτηση! χαχαχα! 😀
      Νομίζω πάντως πως η επόμενη συνάντηση καφέ-σουπιάς επείγει! 😛

      ΑΦιλιάαααααααααααααααα πάντα Α+Α(γαπουλιάρικα) 🙂

  14. Ο/Η marron λέει:

    Το δέντρο και το Ο τα ήξερα,
    δεν ήξερα όμως τα υπόλοιπα 😉
    Εμένα με γοήτευσε και ως πρόσωπο 😉
    ΑΑΑΑΑΦιλιά πολλάααα

  15. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Δεν ήξερα ούτε την ιστορία (και ας είχαμε όπως μου είπαν, το βιβλίο του στο σπίτι!) ούτε το video ούτε και το Ο… και βρήκα και η ίδια πολύ γοητευτικό (και σαν φάτσα!) τον Shell, και φυσικά εξαιρετική και τη δουλειά του! 😉

    ΑΦιλιά άπειρα, πάντα καρδιάς και να την προσέχεις την Μαρώ! 🙂

    ΥΓ: Το τραγουδάκι όμως δεν το ήξερες; χαχαχα! 😛

  16. Ο/Η Fou a Graf λέει:

    Όντως χαρισματικός, το δέντρο που έδινε το γνώριζα, αλλά τίποτε άλλο. Ευχαριστούμε Άιναφετς! 🙂

  17. Ο/Η ekfrasou λέει:

    Καλημερα Στεφανια μου!
    Καλη εβδομαδα! Με υγεια και χαρα!
    Υπεροχη η ιστορια αυτη!
    Την ειχα διαβασει απο παλια!
    Ολοι ειμαστε ενα δεντρο που δινουμε, απλως καποιοι ενιοτε το ξεχνανε.

    Φιλακια πολλα!

  18. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Πότε είμαστε το δέντρο, πότε είμαστε το παιδί…
    Και νομίζω πως σπάνια συμ-βαδίζουν και τα δυο αρμονικά! 😉

    ΑΦιλιά αρμονικά και καλή βδομάδα να έχουμε! 🙂

Σχολιάστε

