Πετώντας…

Και ποιος δεν θα ήθελα να είναι πουλί για να πετάξει και μάλιστα πάνω απ΄την πανέμορφη μας Ελλάδα;

Ανακάλυψα αυτόν που θα μας πάρει μαζί του, στα υπέροχα του «πετάγματα»  και είναι ο Σάκης Γιούμπασης!

(Τα φιλμάκια είναι μικρά, μην βαρεθείτε, δεν θα το μετανιώσετε και εκτός απ΄την εξαιρετική φωτογραφία, έχουν και μουσική επένδυση!)

Πάμε λοιπόν….

 

Ξεκινάμε πετώντας πάνω απ΄ την τεχνητή λίμνη Κερκίνη.

 

.

Συνεχίζουμε το πέταγμα πάνω απ’ την Αλεξανδρούπολη!
.

 

Περνάμε για πολύ λίγο πάνω απ΄την Παραλία Ποταμός που είναι κοντά στην Θεσσαλονίκη …

.

 

Και φτάνουμε πάνω απ’ την πανέμορφη Θεσσαλονίκη…

 

 

Και τελειώνουμε το πέταγμα, απολαμβάνοντας το ηλιοβασίλεμα πάλι πάνω απ΄ την Θεσσαλονίκη!

.

 

Καλή μας προσ- γείωση με ότι αυτό σημαίνει για τον καθένα!

 

.

 

.

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

23 Responses to Πετώντας…

  1. Ο/Η koufetarios λέει:

    Αυτά τα drones (πέρα από ζητήματα εθνικής ασφάλειας και προβληματισμοί περί ιδιωτικότητας μεγάλων αστικών κέντρων) ο σκοπός για τον οποίο πραγματικά δημιουργήθηκαν μας κάνει να δούμε με άλλο μάτι τον τόπο μας και να τον εκτιμήσουμε περισσότερο.. Και ναι για πρώτη φορά είναι σα να πετάμε κι εμείς μιας και η λήψεις από ελικόπτερο μας φάνταζαν κάπως ξένες νομίζω..

    Μακάρι να χαμε άλλη μια ζωή μόνο για ταξίδια (δωρεάν)!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και εδώ πάλι Μαβιέ μου, ερχόμαστε πάλι αντιμέτωποι με τη χρήση της τεχνολογίας που καλείται ο καθένας ν’αντιμετωπίσει… 😉
      Σίγουρα αυτά τα drones μπορούν να λειτουργήσουν σαν σπιούνοι… αλλά από την άλλη μεριά, τι υπέροχες λήψεις μπορούν να μας δώσουν, ειδικά όταν οι χειριστές είναι ταλαντούχοι…και τι υπέροχες ανα-τάσεις που μας βοηθούν έστω για λίγο να ξεκολλήσουμε απ΄ τα καθημερινά μας προβλήματα! 😛

      ΑΦιλιά πάντα τρυφερά και καλά νοερά μας ταξίδια (δωρεάν)! 🙂

  2. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    Το όνομα του αερογραφου μου θυμίζει νόστιμο φαγάκι… (Λες να πεινάω;;)
    Χμ, φόρμουλα 1 ειναι απο τα αγαπημένα του ε;ας κάνει τότε παρέα με το Λιονταρακι κ τους κουμπάρους μου (έχω ακούσει άπειρες τέτοιου τύπου αναλύσεις). Χαχαχα

    Για να σοβαρευτώ τωρα, να συμφωνήσω πως όπως κάθε πράγμα, ετςι κ η τεχνολογία τέτοιου τύπου εχει τα συν κ τα πλην της (εχει περάσει κ πάνω απο το σπίτι μου τέτοιο μαραφέτι), αλλα η αλήθεια ειναι ότι μόνο με αυτο ταξιδεύεις τ´οσο, κ όπως είπες, οι αεροφωτογραφίες με τα ελικόπτερα ηταν αλλιώς.

    Καλά ταξίδια λοιπόν ευχομαι σε όλους μας (πλησιάζει κ καλοκαιράκι άλλωστε), της καρδιας, της ψυχής κ όχι μόνο! 😉

    (Α! Αύριο να θυμηθώ κ να δω το Κωνσταντίνο σου επί τω έργω!) 🙂

    Αφιλακια γλυκά μαγισσούλι μου!σε ευχαριστούμε που μας ταξίδεψες ετσι όμορφα!

  3. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Γιουβαρλάκια ή γιουβετσάκι ονειρεύεσαι Κατερίνα μου; χαχαχα! 😉
    Δεν κατάλαβα τι λες για την γνωριμία… ποιος ξέρει ποιον;
    Ναι, έχω ακούσει πως ο εξαιρετικός αυτός φωτογράφος λατρεύει και τους αγώνες αυτοκινήτων!
    Πάντως προσωπικά, καθόλου δεν θα μου άρεσε να κυκλοφορεί πάνω απ΄ το κτήμα μου, αυτό το «πουλί» γιατί το καλοκαιράκι, από τότε που τα παιδάκια μου, έχουν τα σπιτάκια τους, κυκλοφορώ και έξω με την ενδυμασία της Εύας! χιχιχι! 😛
    Αχ! και όταν τα οικονομικά μας, είναι σε τέτοια χάλια, τα εικονικής πραγματικότητας ταξίδια, είναι η τέλεια λύση… να, από χθες που είχα λίγο χρόνο πήγα «πετώντας» στην Κρήτη, στις Ινδίες και έχω σκοπό να χαλαρώσω έτσι και με άλλες «πτήσεις»! 😉

    ΑΦιλιά και καλά μας ταξίδια, όπου τραβάει η καρδιά μας! 🙂

    • Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

      Καλε..γκιουλμπασι, φαγάκι δεν ειναι αυτο;
      δεν είπα για καμία γνωριμία…απλα πως κ ο καλός μου όσο κ τα κουμπαρακια μου (μας έχουν παντρέψει βλέπεις δυο άντρες κολλητοί μας) ειναι οπαδοί της Φόρμουλας, όποτε όπως καταλαβαίνεις έχω ακούσει κατα καιρούς άπειρες αυτοκινιστικες συζητήσεις, χαχαχαχα! 🙂

  4. Ο/Η kat. λέει:

    Πω πω.. και εγώ θα ήθελα με κάποιον τρόπο να μπορώ να ταξιδεύω εδώ και εκεί! ανάλογα με την διάθεση μου…
    Τι μαγεία αυτή η θέα από ψηλά! Τα μικρά γίνονται μεγάλα και σημαντικά και αυτομάτως όλα σου φαίνονται εύκολα..

    όμορφο ποστ!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλώς την, καλώς την! 🙂
      Είδες πόσο όμορφα που μπορούν να μας φανούν όλα, αν αποφασίσουμε λίγο να ξεκολλήσουμε απ΄ τη γη;
      Νομίζω πως παρόμοια πετάγματα μόνο χαρά μπορούν να μας δώσουν, φτάνει να διαλέξουμε το ταξίδι μας! 😉

      ΑΦιλιά γλυκιά μανούλα! 🙂

  5. Ο/Η dodo λέει:

    Να γιατί χρειαζόμαστε όλοι ένα… ιπτάμενο χαλί! 😉

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και να και μια καλή αιτία για να μη μαζεύουμε το καλοκαίρι τα χαλιά μας… πώς αλλιώς θα πετάξουμε; 😉
      Γιατί η λέξη πετώ (στα ουράνια)… είναι η ίδια όταν θέλουμε να «πετάξουμε» κάποιο σκουπίδι… θέλω απάντηση και όχι απαραίτητα λογική! 😛

      ΑΦιλιά πεταχτά αλλά πάντα αληθινά! 🙂

  6. Ο/Η χρηχα λέει:

    Καλησπέρα αγαπητή….

    Μια και σας αρέσουν οι οπτικές απ’τα ψηλά….
    σας αφιερώνω έναν Χατζή που τα λέει όλα….

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Σίγουρα αγαπητέ, μου αρέσουν τα από ψηλά και όχι τα από «υψηλού»… γι αυτό και νομίζω πως μας κάνει «καλό» και βάση του δοκιμίου που εκφράσαμε στο μπλόγκι σας, να ξεκολλάμε έστω και εικονικά, όσο πιο συχνά μας δίνεται η ευκαιρία απ΄ αυτόν τον περίεργο κόσμο όπου ζούμε! 😛

      Το τραγούδι αγαπημένο και τόσο «έτσι» και πολύ ευχαριστώ!
      «Και όλοι αυτοί που σε πικράνανε
      από ψηλά αν τους κοιτάζεις
      θα σου φανούν τόσο τόσο ασήμαντοι
      που στη στιγμή θα τους ξεχάσεις»…

      Καλό μας υπέροχα βροχερό μας απογευματάκι! 🙂

  7. Ο/Η syros2js λέει:

    Ποτέ δεν λέω όχι σε τέτοιες βολτούλες, που δεν μπορώ να απολαμβάνω «από κοντά»!
    (Να βάλω μπουφανάκι? Δεν ξέρω τί καιρό θα έχει… εκεί ψηλά!!!) 😉
    Σοβαρεύομαι! Πάω να δω τα βιντεάκια!!! Και επειδή είμαι ανάποδος άνθρωπος, θα ξεκινήσω από το τέλος!!!
    🙂
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, γλυκιά μου! ❤ ❤ ❤

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Κοίτα Γιάννα μου, το μπουφανάκι σου να είναι ζεστό και να έχει και κουκούλα, γιατί ρίχνει καρεκλοπόδαρα, αν και τα δικά μας ταξίδια εδώ είναι «προφυλαγμένα» από κακουχίες! 😉

      Και σματς και σμουτς και ΑΦιλιά και ότι άλλο επιθυμεί η ❤ σου, θα το βρεις πάντα πετώντας!!! 🙂

  8. Ο/Η me (maria) λέει:

    Άντε τώρα να προσγειωθούμε!!
    Μας πήραν τα μυαλά τα βιντεάκια!
    Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και γιατί να προσγειωθούμε Μαρία (me) μου, προτείνω λίγο να ξαποστάσουμε και πάλι φύγαμεεεε! 😛
      Είδες απίστευτη φωτό ο Γιούμπασης; 😉

      ΑΦιλιά ανάλαφρα! 🙂

  9. Ο/Η eleniplus λέει:

    Βλέπω συχνά στον ύπνο μου ότι πετάω, σημαίνει κάτι αυτό;
    (Μαγικές εικόνες μας έφερες σήμερα!)

    Καλημέρα
    Ελένη
    https://myfortysomethingworld.wordpress.com/

  10. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Και η ίδια Ελένη μου, όταν ήμουν μικρή πέταγα σχεδόν κάθε βράδυ στον ύπνο μου, μεγαλώνοντας η ζωή με κρατάει φαίνεται πολύ «κολλημένη» εδώ κάτω, γιατί σπάνια πια πετάω, πιο συχνά κολυμπώ κάτω απ΄το νερό… σίγουρα κάτι θα πει αυτό και επειδή δεν πιστεύω σε ονειροκρίτες… μάλλον την εξήγηση πρέπει να την δώσει καθένας για τον εαυτό του, μόνος! χαχαχα! 😛

    ΑΦιλιά και εύχομαι πολλά ακόμα «πετάγματα» στη ζωή σου! 🙂

  11. Ο/Η Φρίντα λέει:

    Με είδες μαγισσούλα μου? Εκεί .. είναι η αγαπημένη μου βόλτα από το μέγαρο μουσικής μέχρι το Λευκό Πύργο, βόλτα που θα την έκανα κάθε μέρα, αν δεν μα καλούσε το καθήκον με τις δουλειές που πρέπει να περάσουν από το χεράκι μου 😉 Πάντως, σε κάθε εποχή του χρόνου, αυτήν τη βόλτα την απολαμβάνω συχνά, πραγματικά με ηρεμεί και με θρέφει ταυτόχρονα.
    Να είσαι καλά που τη βρήκες, μαζί με τις υπόλοιπες εξορμήσεις, που όλες έτυχε να τις απολαύσω από κοντά !
    Μακάρι δε, να είχαμε και το μαγικό χαλί, να πετούσαμε και να χωρούσαμε σε κάθε όμορφη γωνιά αυτού του κόσμου. Εκεί, αρχίζουν τα φωτεινά όνειρα να μας ταξιδεύουν, μέσα από περίπλοκες και μοναδικές διαδρομές 🙂
    Φιλιά ταξιδεμένα με Ααγάπη ❤

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Φυσικά και σε «είδα» Φρίντα μου, δεν χρειάστηκε ούτε καν να πλησιάσω πιο κοντά για να βεβαιωθώ, αν όντος ήσουν εσύ!!! 😛

      Νομίζω πως μπορούμε να εκμεταλλευτούμε τις απίστευτες ευκαιρίες της τεχνολογίας και να ταξιδέψουμε σε όποια μεριά του πλανήτη μας αρέσει και δωρεά! 😀

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και εύχομαι να έχεις ένα όμορφο και ταξιδιάρικο τριήμερο! 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Θα «κοιτάξω» να πετάξω και πάνω απ΄ τα υπέροχα βουνά της Ευρυτανίας! 😉

      Και μόνο αν κάποιος είναι ελεύθερος μέσα του, μπορεί ν’ απολαύσει τις «ελεύθερες πτήσεις», έτσι δεν είναι καλέ μου φίλε;

      ΑΦιλιά καρδιάς! 🙂 (Α=Αληθινά)

  12. Ο/Η Π.......Ξωτικό λέει:

    Ωραίααα !! αλλά πόσο να ξενυχτίσω σήμερα πια ;;; κακούργααααα
    όνειρα γλυκά και ταξιδιάρικα μαγισσούλα .
    Φιλιάααα πετούμενα και οχι πεταχτά 🙂

  13. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Μα ναι, μας αρέσει ξωτικούλι μου, να πετάμε ανάλαφρα συνοδεία μιας υπέροχης μουσικής…
    Ουφ! να ξεκολλήσουμε αδελφέ μου, λιγουλάκι!!! 😉
    Κάτι «τέτοιες» σαν και σένα που ο χρόνος (και όχι μόνο) τους πιέζει, σκέφτηκα και έβαλα εδώ πτήσεις ενός λεπτού!!! χαχαχα! 😛

    ΑΦιλιά γλυκά, ταξιδιάρικα, τρυφερά και πολύ βρεγμένα σου στέλνω (και δεν φταίω εγώ αν βρέχει συνέχεια!) 🙂

Σχολιάστε

