Έμαθα πως:

 31052015374

Έμαθα:

Πως να μεγαλώνεις
δεν σημαίνει μονάχα να «κλείνεις» χρόνια.
.

 Πως η σιωπή
είναι η καλύτερη απάντηση όταν ακούς ανοησίες.
.

Πως να δουλεύεις
δεν σημαίνει μονάχα να κερδίζεις χρήματα.

31052015375

 
Πως οι φίλοι
«αποκτούνται» δείχνοντας το πραγματικό μας πρόσωπο.

.
Πως οι αληθινοί και πραγματικοί φίλοι
βρίσκονται πάντα κοντά μας.

 .
Πως τα χειρότερα πράγματα
«κρύβονται» μέσα σε μια καλή εμφάνιση.

 .

 31052015379
Πως η φύση
είναι το πιο όμορφο δημιούργημα σε αυτή την ζωή.
.


Πως όταν σκέφτομαι πως γνωρίζω τα πάντα
ακόμη δεν γνωρίζω τίποτα.
.


Πως μια μοναδική ημέρα
μπορεί να είναι πολύ σπουδαιότερη από πολλά χρόνια.

.
31052015381
Πως μπορείς να «συνομιλήσεις» με τα αστέρια.
.


Πως μπορείς να «εξομολογηθείς» στο φεγγάρι.

.

Πως μπορείς να ταξιδέψεις στο άπειρο.
.
31052015377
Πως είναι υγιές να ακούς όμορφα και καλά λόγια.
.

Πως το να είσαι ευγενικός κάνει καλό στην υγεία.
.

Πως είναι αναγκαίο να ονειρεύεσαι.
.

31052015376

Πως μπορείς να είσαι «παιδί» για όλη την ζωή.
.

Πως η ύπαρξη μας είναι ελεύθερη.
.

Πως ο Θεός δεν απαγορεύει τίποτα στο όνομα της αγάπης.
.

Πως το να κρίνεις και να κατακρίνεις τον εαυτό σου δεν έχει σημασία όταν αυτό που
πραγματικά έχει σημασία είναι η εσωτερική γαλήνη.
.

Και τέλος έμαθα πως δεν μπορείς να πεθάνεις για να μάθεις να ζεις.

William Shakespeare

.

Καλό μήνα, σε όλους μας!

Οι φωτογραφίες, ανοιξιάτικες απ΄το κτήμα μας!

*

*

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

62 Responses to Έμαθα πως:

  1. Ο/Η Χαρά Θ. λέει:

    ΤΙ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΣΟΦΑ ΛΟΓΙΑ, ΤΙ ΟΜΟΡΦΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟ 3ΗΜΕΡΟ ΚΑΙ ΓΙΑ…ΠΑΝΤΑ!!!
    Νάσαι καλά αγαπημένη.
    Την αγάπη μου και το θαυμασμό μου πάντα.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Νομίζω Χαρά μου, πως μάθαμε πλέον,
      «Πως είναι υγιές να ακούς όμορφα και καλά λόγια»!!! 😉

      Καλό μήνα αγαπημένη μου και εύχομαι να είναι επιτέλους (πολύ) πιο ήρεμος!

      ΑΦιλιά πάντα καρδιάς! 🙂

  2. Ο/Η lefti λέει:

    Υπεροχή η ανάρτηση…όμορφες οι φωτογραφιες σου Στεφάνια μου 🙂
    Διαχρονικοτατος ο Ουίλιαμ και ταιριαστος για το ξεκίνημα του μήνα..
    Καλό μήνα να έχουμε Μαγισσουλα μου,με χαμόγελο,ευαισθησία και καθαρό βλέμμα 🙂
    ΑΦιλια πολλά πολλά…

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Όταν το βλέμμα είναι καθαρό, όταν η καρδιά είναι ευαίσθητη, νομίζω πως το χαμόγελο δεν θα λείψει απ΄τα χείλη μας! 😉

      Καλό μας μήνα! 🙂

      ΑΦιλιά πολλά πολλά Ελευθερία μου! 🙂

  3. Ο/Η syros2js λέει:

    Αχ, τί όμορφα λόγια, πόσο υπέροχες διαπιστώσεις/συνειδητοποιήσεις…
    (Και πόσοι δεν θα τα καταλάβουνε/καταβάλουμε ποτέ, αλήθεια… Και είναι τόσο κρίμα…)
    Γέμισα ομορφιά με αυτήν την ανάρτηση!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και ευχές για έναν υπέροχο μήνα!
    ❤ ❤ ❤

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Όταν τα λόγια βγαίνουν απ΄ την καρδιά, νομίζω πως αγγίζουν και τους πιο σκληροπυρηνικούς… μπορεί να μην το δείχνουν, αλλά κάτι μαλακώνει μέσα τους, γι αυτό μην ανησυχείς (πολύ)! 😛

      Καλό, ζεστό και τρυφερό μήνα θα σου ευχηθώ!

      ΑΦιλιά πολύ χαμογελαστά! 🙂 🙂 🙂

  4. Ο/Η Margo λέει:

    Οι φωτογραφίες, το κτήμα δηλαδή, είναι όλες οι σοφίες μαζί, γιατί » η φύση
    είναι το πιο όμορφο δημιούργημα σε αυτή την ζωή» 🙂
    Στο τελευταίο έμεινα λίγο παραπάνω μιας και λίγο πριν βρέθηκα μπροστά στο τελευταίο αντίο κάποιας γιαγιάς «Και τέλος έμαθα πως δεν μπορείς να πεθάνεις για να μάθεις να ζεις» Σηκώνει πολύ κουβέντα όπως και τα περισσότερα. Τροφή για σκέψη λοιπόν..

    Πολλά ΑΦάκια μαγισσούλα μου με πολύ αγάπη…

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι Margo μου, έτσι είναι…
      Όταν ζεις μες τη φύση, ανακαλύπτεις πως όλη η σοφία και ομορφιά είναι εκεί! 😉
      Ακόμα και για τον θάνατο, σου μαθαίνει η φύση, φτάνει να δεις «πως δεν υπάρχει ζωή χωρίς τον θάνατο»…
      Πώς θα γεννηθεί κάτι νέο, αν πρώτα δεν πεθάνει το παλιό! 😉

      ΑΦιλιά σε όλους σας, με όλη μου την Αγάπη! 🙂

  5. Ο/Η magikifoni λέει:

    Υπέροχο και πολύ φωτεινό το ποστ σου μαγισσούλα μου! 🙂 🙂
    Οι φωτογραφίες είναι πανέμορφες και τα λόγια του σαίξπηρ γεμάτα σοφία. Μακάρι αυτήν την σοφία να την κάναμε πράξη συχνότερα… Αν το θέλουμε μπορούμε να προσπαθήσουμεε!

    Καλό μήνα εύχομαι, γεμάτο φως και όμορφες στιγμές! 😀 😀
    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια μαγικάα!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Κοίτα να δεις Αλεξάνδρα μου, τι νομίζω… νομίζω πως αν πάρεις ένα ένα τα λόγια του Σαίξπηρ θα δεις πως τα περισσότερα να έχουμε δει, δλδ τα έχουμε αναγνωρίσει και είναι όντος μέρος της καθημερινότητας μας… και στο κάτω κάτω, ποιος μας εμποδίζει να μιλάμε με τα αστέρια και να εξομολογούμαστε στο φεγγάρι; 😛
      Ίσως το ποιο δύσκολο, είναι να σταματήσουμε να επικρίνουμε τον εαυτό μας, να τον αποδεχτούμε έτσι όπως είναι και να τον αγαπήσουμε! 😉

      Καλό μήνα γεμάτο όμορφες στιγμές θα μας ευχηθώ! 🙂

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ πολλά, φωτεινά και πολύ χαμογελαστά! 😀 😀

  6. Ο/Η eleniplus λέει:

    Καλό μήνα! Τι όμορφες εικόνες και πόσο αναπάντεχα όμορφα συνοδεύουν τα σοφά αυτά λόγια. Μια γαλήνη μου δημιούργησε αυτός ο συνδυασμός…
    Έστω και δυο τρεις από αυτές τις κουβέντες να μπορούσαμε να θυμόμαστε σε κάποιες στιγμές της ζωής μας, θα ήμασταν πολύ πιο ήρεμοι και καλοί άνθρωποι, για εμάς και για τους γύρω μας.

    Φιλιά πολλά
    Ελένη
    https://myfortysomethingworld.wordpress.com/

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αφού διαβάσεις την απάντηση μου Ελένη μου, θέλω να ξαναδιαβάσεις ένα ένα τα σοφά λόγια του Σαίξπηρ και αυτό για να διαπιστώσεις πως σχεδόν όλα είναι ήδη κτήμα σου, (δλδ τα ξέρεις) γιατί το κείμενο λέει: «Έμαθα πως»! 😉
      Και αν ένα δεν είναι (που δεν το νομίζω!) είμαι σίγουρη πως θ΄ ανακαλύψεις, πως το είχες μέσα σου… ίσως λίγο πιο κρυμμένο! 😎

      Καλό μήνα σε όλη την όμορφη οικογένεια σου! 🙂

      ΑΦιλιά πολλά και πάντα τρυφερά! 🙂

  7. Ο/Η Tzina Varotsi λέει:

    αυτή είναι η ομορφιά όταν μεγαλώνεις.. μαθαίνεις!
    οι φωτογραφίες υπέροχες .. με φέραν κοντά σου.. εκεί στο κτήμα σας!

    (αυτήν την φορά επέλεξα να δημοσιεύσω το σχόλιο με τον λογαριασμό του google+ κι όχι της wordpress.. για να δούμε.. )

    Kαλό μήνα Στεφανία μου 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Είδες Τζίνα μου. πώς αυτός που έχει υπομονή, μαθαίνει…. μαθαίνει ακόμα και όταν η wordpress δεν θέλει να συνεργαστεί μαζί του; 😛

      Χαίρομαι, όταν οι φωτογραφίες μου, σου άρεσαν και είναι με το κινητό μου, έχω καλή μηχανή, αλλά έχω τόσο καιρό να την χρησιμοποιήσω που έχω ξεχάσει πώς δουλεύει! (έχουμε για όλα μια δικαιολογία!) χαχαχα! 😉

      ΑΦιλιά με τις πιο όμορφες μου ευχές για έναν καλό μήνα! 🙂

  8. Ο/Η Tzina Varotsi λέει:

    και ναι!!!!!!!

    φαίνεται πως η wordpress δεν με θέλει.. ο google όμως είναι ο άνθρωπός μου 😉

  9. Ο/Η ηλιογράφος (sunshine recorder) λέει:

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Τώρα καλέ μου φίλε μου, τι θα απαντούσε πχ. ο Σαίξπηρ, αν άκουγε αυτό το τραγουδάκι; χαχαχα! 😛
      Μήπως πως εκτός από μάγκας μπορεί κανείς να είναι μερακλής ή μπελαλής; 😉

      Πάντως ότι μαθαίνει κανείς καλό είναι, έτσι δεν είναι;

      Καλό μήνα με τα ΑΦιλιά μου παρέα! 🙂

  10. Ο/Η χρηχα λέει:

    Καλό μας μήνα , αγαπητή……..

  11. Ο/Η dodo λέει:

    Καλό, καλοκαιρινό μήνα! Ευχαριστώ για τις όμορφες εικόνες: γαλάζιο, πράσινο, κίτρινο- φως, εξοχή, καλή διάθεση.
    Τα λόγια αφήνω ασχολίαστα, γιατί… τα λένε όλα!

  12. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    Ποσό απλα κ όμως τόσο σοφά ολα τούτα τα λόγια…κ οι φωτογραφίες του σπιτικού σου τοσο κ μένα με γαληνέψαν, μαγισσούλι μου. Κ τι όμορφο να βρίσκω τούτη την ανάρτηση εδώ στο τέλος μιας ημέρας, απλής, «καθημερινής» που κρατούσα το χέρι του καλού μου κ απλα είχα επιτέλους το χρόνο να των «δω» λιγο περισσότερο απο ότι μας «επιτρέπει» η καθημερινότητα….κ που σε τούτη τη βόλτα απόλαυσα εικόνες γεμάτες φύση επίσης και που κ που βρεφικά κ παιδικά χαμόγελα που τα συνόδευε η ηρεμία κ ευτυχία των γονιών τους…υπαρχει καλύτερο;;
    Σε φιλώ γλυκά, ΚΑΛΟ ΜΑΣ ΜΗΝΑ!😘😘😎😎 (ξεμωραθηκα με τα εικονίδια που ανακάλυψα επιτέλους στο διαβολικό εργαλείο που λέγεται αιιι πανττττ!)

  13. Ο/Η μαριελα λέει:

    Τι μοναδικό καλωσόρισμα για τον καινούργιο μήνα!
    Φωτογραφίες να ανοίγει η καρδιά σου μαζί με λόγια τόσο φωτεινά!!!!
    φιλάκια μαγισσούλα μου να έχεις έναν μήνα τόσο λαμπερό και χαρούμενο!!!!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Έτσι όπως του αξίζει του Ιούνη Μαριέλα μου, είναι αυτή η ανάρτηση… μπας και τον καλοπιάσουμε και δούμε άσπρη μέρα! (καιρικά εννοώ!) 😛

      Πολλά πολλά ΑΦιλιά και εύχομαι να έχεις έναν όμορφο και δημιουργικό μήνα! 🙂

  14. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Πολύ πολύ χαρούμενη μ’ έκαναν τα όμορφα σου σχόλια! 😉
    Να πηγαίνετε βολτίτσες Κατερίνα μου, να γεμίζει η καρδιά σας απ΄ τις ομορφιές που είναι γύρω μας, εξάλλου όλα είναι δίπλα μας (βασικά μέσα μας!) και δεν υπάρχει ωραιότερο πράγμα απ΄ αυτή την σύνδεση- επίγνωση! 😛

    Τα ζηλεύω τα εικονίδια αλλά ειλικρινά με τίποτα δεν θα ήθελα να έχω αυτό το αιιιιι πανττττ…. και αναρωτιέμαι τι θα μπορούσε να μου δώσει παραπάνω απ΄ αυτά που ήδη έχω! χαχαχα! 😎

    ΑΦιλιά και στα δυο σας και να έχετε ένα γαλήνιο και χαρούμενο μήνα! 🙂

    • Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

      Χαχα, ποπ όσο έχεις δίκιο για αυτό το διαβολόπραμα! Ηταν δώρο του πατέρα μου (απο τα σπάνια προσωπικά δώρα που κάνει) (κατα τα αλλα ο άνθρωπος μας εχει προσφέρει απλόχερα ότι εχει κ δεν εχει, αλλα ως άντρας δεν κάνει πολλά προσωπικά δώρα) κ για αυτό το αγαπώ ιδιαιτέρως…κ επειδή ο υπολογιστής μου θέλει ανανέωση, αφου ειναι πια για πέταμα, μέχρι να αποκατασταθεί η κατάσταση, αυτο το διαβολόπραμα εχει κερδίσει έδαφος! 🙂 θα μεταφέρω στο Λιονταράκι τις ευχές! 😉

  15. Ο/Η me (maria) λέει:

    Μαθαίνουμε μεγαλώνοντας και φυσικά απολαμβάνουμε τις όμορφες φωτογραφίες σου που μας γέμισαν γαλήνη!
    Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι!!
    Φιλιά πολλά!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Άσε Μαρία μου, που αυτή η δίψα για μάθηση, δεν έχει τελειωμό, να είναι καλά το internet που μας την προσφέρει ατελείωτα… 😉
      Πάντως τα καλύτερα μαθήματα, παραμένουν πάντα αυτά που αποκομίζουμε απ’ τα λάθη μας, έτσι δεν είναι; 😛

      Καλό μας μήνα και καλό καλοκαιράκι πια ελπίζω! 😀

      ΑΦιλιά πολύ γαλημένα! 🙂

  16. Ο/Η xristin λέει:

    Λοιπόν αυτός ο Wiliam είχε πολύ δίκιο όταν έλεγε…..πως μπορείς να συνομιλήσεις με τα αστέρια.Και όχι μόνο να συνομιλήσεις αλλά και να τα…μετρήσεις!
    Όλα αυτά όχι φυσικά στην Αθήνα όπου η υπέρμετρα φωτισμένη πόλη δεν σου δίνει αυτή την δυνατότητα αλλά στην…..Άνδρο όπου κατοικοεδρεύω εδώ και λίγες μέρες και ο ουρανός της μου αποκάλυψε όλα τα αστέρια του. Και είναι και πολλά παναθεμάτα και εγώ δεν τα πάω καλά με το μέτρημα.Τέσπα,θα το ρίξω στην ψιλή κουβεντούλα!
    Στεφανία λες να δω και τις μαύρες τρύπες στον ουρανό της Άνδρου;χα,χα,χα
    Τις φιλούρες μου

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Τυχερούλα Χριστίνα, όχι τόσο που τα «λες» με τ’ αστέρια, αλλά γιατί είσαι στην Άνδρο! 😉
      Προσωπικά δεν έχω παράπονο, αφού ζω στην εξοχή, αλλά μου λείπει η θάλασσα και ας είναι 20 λεπτά απ΄ το σπίτι μου… αλλά μαθαίνω να μη γκρινιάζω (πολύ), όπως μαθαίνω να χαίρομαι και τα τρυφερά σχόλια των φίλων μου! 😛

      ΑΦιλιά χωρίς καμιά μαύρη τρύπα, ever! 🙂

  17. Καλό μήνα Μαγισσούλα μου!!! Πολλά-πολλά !!ΑΦ!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πολύ, πολύ, πολύ καλό μήνα και σε σένα καλέ και πιστέ μου φίλε! 🙂
      Ελπίζω να είσαι καλά, μια και έχω πολύ καιρό να πάρω νέα σου!

      Ευχαριστώ για το τραγούδι! 😉

      ΑΦ! πολλά και πάντα καρδιάς! 🙂

  18. Ο/Η aristea k λέει:

    Υπέροχα λόγια, υπέροχη ανάρτηση. Πραγματικά.
    Είναι από αυτές που δεν μπορείς να σχολιάσεις κάτι άλλο χωρίς να επαναλάβεις όσα διάβασες.
    Βέβαια ουσία έχει η πράξη….

    Καλημέρα Στεφανία μου!
    Καλό μήνα!
    Φιλιά καρδιάς!♥

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πολλά απ΄ τα λεγόμενα του Σαίξπηρ τα μάθαμε στη πράξη, Αριστέα μου… και ευτυχώς που έχουμε και άλλα τόσα να μάθουμε, έτσι δεν είναι; 😉

      Καλό μας μήνα και καλή μας δύναμη!

      Πολλά πολλά ΑΦιλιά πάντα καρδιάς! 🙂

  19. Ο/Η Π.......Ξωτικό λέει:

    Έμαθα…….Πως μπορείς να «εξομολογηθείς» στο φεγγάρι. !!!
    πράγματι !! χαίρομαι που δεν είμαι η μόνη ..τρελλή 🙂

    Παίρνω όλες τις φωτογραφίες προσωπικά 😉 με’ένα βαθύ ευχαριστώ !!!!

    Καλό μήνα μαγική μαγισσούλα-δασκάλα !!!

    Φιλούδια γλυκά και…γνωστικά 😉

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και σήμερα έχουμε πανσέληνο, ξωτικούλι… εκεί να δεις τι έχει ν’ ακούσει το φεγγάρι! χαχαχα! 😀
      Καλά κάνεις και παίρνεις όλες τις φωτό προσωπικά, μια και μοιραζόμαστε και ένα πανέμορφο μυστικό ❤ … χαχα! την περίμενα την αντίδραση σου! 😛

      Προσωπικά έμαθα, πως είμαστε ο μαθητής και δάσκαλος του εαυτού μας! 😉

      ΑΦιλιά και γλυκά και γνωστικά και πολύ αγαπουλιάρικα! 🙂

  20. Ο/Η cocooning cat λέει:

    Έμαθα πως διαβάζοντας το blog της Στεφανίας πάντα θα πέσω σε κάτι που μου εξελίσσει τη σκέψη μου! 😄
    Ευχαριστούμε για αυτή την υπέροχη ανάρτηση!
    Φιλάκια πολλά! 😘

    • Ο/Η cocooning cat λέει:

      Έβαλα ενα «μου» παραπάνω…😳

      • Ο/Η Άιναφετς λέει:

        Τρυφερή μου Παναγιώτα, υπάρχει ωραιότερο πράγμα απ΄ το να μοιράζεσαι κάτι που μαθαίνεις και αγαπάς; 😉
        Από πολύ μικρή, μόλις μάθαινα κάτι, όπως για ένα καινούργιο παιχνίδι, για ένα καινούργιο τραγούδι, για ένα καινούργιο βιβλίο, αργότερα μια έξυπνη και εύκολη συνταγή μαγειρικής ή κάποιο κόλπο ομορφιάς, έτρεχα να το μοιραστώ με τους φίλους μου…
        Ε! αυτό δεν άλλαξε, εξακολουθώ να μαθαίνω και να μοιράζομαι!!! 😛

        ΑΦιλιά καρδιάς και εύχομαι να έχεις έναν όμορφο και δημιουργικό μήνα! 🙂

  21. Ο/Η Φρίντα λέει:

    Καλό μας μήνα, αγαπημένη μαγισσούλα, σου το είχα ξαναγράψει εξάλλου ότι δεν με εκπλήσσουν οι τόσο εύστοχες κι αγαπημένες αναρτήσεις σου, παρά μόνο έχω την προσμονή να δω και να απολαύσω μέσα από την καρδιά μου την επόμενη και την επόμενη ..
    Κάθε πρόταση του κειμένου αγγίζει και αφυπνίζει. Μένω στο «μια μοναδική μέρα μπορεί να είναι σπουδαιότερη από πολλά χρόνια». Μένω στη δυναμική της μοναδικότητας της στιγμής .. με αντιλαμβάνεσαι και κυρίως με νοιώθεις 😉
    Οι φωτογραφίες μύρισαν ήδη καλοκαιράκι, μακάρι να έχουμε σύμμαχο και τον πραγματικό καιρό, κι ας είμαστε πλασμένοι για «παντός καιρού» ……
    ΑΦιλιά αγαπημένα 🙂

  22. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    «Οι αληθινοί και οι πραγματικοί φίλοι βρίσκονται πάντα κοντά μας» Φρίντα μου και αυτό είναι τόσο μα τόσο παρήγορο… το βλέπουμε αυτό ακόμα και όταν σύννεφα σκεπάζουν για λίγο τις καρδιές μας, έτσι δεν είναι; 😉

    Εύχομαι αυτό το καλοκαίρι να είναι φωτεινό και ο ήλιος να λειτουργήσει σαν βάλσαμο για όλους μας! 🙂

    Πολλά ΑΦιλιά καρδιάς σου στέλνω! 🙂

  23. «μια μοναδική ημέρα
    μπορεί να είναι πολύ σπουδαιότερη από πολλά χρόνια.»

    =========

    Ο ορισμός του ΤΩΡΑ!!!

  24. Ο/Η charismavros λέει:

    Πάλι θα φλυαρήσω…υπέροχο!!!

  25. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Χάθηκες Χάρη, μου έλειψε η φλυαρία σου! χαχαχα! 😛

    Πολλά ΑΦιλιά σου στέλνω! 🙂

  26. Ο/Η thalassenia λέει:

    Έχω καιρό να σε επισκεφτώ καθώς και όλους τους φίλους γι αυτό χαίρομαι περισσότερο που έτυχε να διαβάσω αυτή την ανάρτηση με τα σοφά λόγια.

    Να είσαι καλά
    Φιλιά θαλασσένια

  27. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλώς την! 🙂
    Η απουσία σου, αισθητή καλή μου φίλη!
    Μου αρέσει να αισθάνομαι:
    «Πως οι αληθινοί και πραγματικοί φίλοι βρίσκονται πάντα κοντά μας»! ❤

    ΑΦιλιά με όλη μου την αγάπη! 🙂

  28. Ο/Η Giwrgos Sevastos λέει:

    Όμορφες φωτογραφίες και όμορφα λόγια Στεφανία!

    Πιο πολύ μου έμεινε αυτό:

    Πως οι αληθινοί και πραγματικοί φίλοι
    βρίσκονται πάντα κοντά μας.

    Έτσι είναι, ένας αληθινός φίλος ξέρεις ότι ό,τι και να κάνει, είναι πάντα κοντά σου.

    Πολλά ΑΦ! 🙂

  29. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Έτσι (πρέπει) να είναι οι αληθινοί και πραγματικοί φίλοι Γιώργο μου! 😉
    Και εύχομαι να βρίσκονται πάντα κοντά σου… μόνο που μερικοί ξέρω πως ήθελαν να σε συγχαρούν για το β’ βραβείο που πήρες στον διαγωνισμό φωτογραφίας και βρήκαν πάλι κλειστά τα σχόλια στο blog σου, αλλά προφανώς οι καλοί φίλοι, μπορούν να σε συγχαρούν και από εδώ!
    Μπράβο Γιώργο, για τη φωτό με τίτλο, «Το απέραντο ταξίδι»! 😉
    Θυμάσαι τι σου είχα γράψει και κάποτε, «ασχολήσου με την φωτό, γιατί το έχεις»! 😛

    ΑΦ! πολλά πολλά! 🙂

  30. Ο/Η Μαρία Κανελλάκη λέει:

    Έμαθα πως… ο Γιώργος μας έσκισε στο διαγωνισμό φωτογραφίας και ειλικρινά το χάρηκα πολύ. Η συμμετοχή του ήταν πολύ προχωρημένη και αντισυμβατική και γι αυτό ξεχώρισε. Μπράβο του!
    Έμαθα πως… κοντά σου δεν θα πάψω ποτέ να μαθαίνω, να αισιοδοξώ και να έχω θετική διάθεση.
    Φιλιά πολλά Αρχόντισσα μου!

  31. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλημέρα Μαρία Κ. μου! 🙂
    Πριν σου απαντήσω ξαναδιάβασα τι «έμαθε» ο Σαίξπηρ (!) και αυτή την φορά «κόλλησα» σε δυο:
    «Πως είναι υγιές ν’ ακούς όμορφα και καλά λόγια»…
    «Πως το να είσαι ευγενικός κάνει καλό στην υγεία»…
    Και είδα πως τελικά σ’ αυτό το σονέτο-ποίημα του, ο Σαίξπηρ δεν αφήνει τίποτα απ΄έξω, γιατί όντος η εσωτερική και η εξωτερική μας υγεία εξαρτάται 100% απ΄ αυτά που προσλαμβάνουμε από το περιβάλλον μας και όταν αυτό είναι καλοσύνη, σίγουρα είναι ότι καλύτερο, έτσι δεν είναι; 😉

    ΑΦιλιά πολλά πολλά και να έχεις ένα Σαββατοκύριακο όμορφο και γεμάτο ενέργεια! 🙂

  32. ‘Ολα σωστά, και ακόμα μαθαίνουμε, γλυκιά μου, δεν σταματάει αυτό…….

  33. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ευτυχώς που η διάθεση για μάθηση για πολλούς δεν σταματάει…
    Είναι να μη σου κολλήσει το σαράκι! 😉

    ΑΦιλιά Ειρήνη μου και καλή δυναμική βδομάδα θα μας ευχηθώ! 🙂

  34. Ο/Η koufetarios λέει:

    Σωστές φράσεις, ουσιαστικές που εκφράζουν το πραγματικό νόημα της ζωής. Δίνω έμφαση στη φράση » Πως η σιωπή είναι η καλύτερη απάντηση όταν ακούς ανοησίες.» Για κάποιο λόγο ομολογώ πως αυτό κάνω.. Και βασικά όταν είσαι σίγουρος γι αυτά που πιστεύεις και για τον εαυτό σου τότε δεν έχεις ανάγκη καμία αντιπαράθεση σε ανοησίες και βαρύγδουπες δηλώσεις χωρίς όμως ουσία.

  35. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Έτσι ακριβώς Μαβιέ μου! 😉
    Καλή μας δύναμη-σύνεση-φώτιση και ότι «άλλο»… εύχομαι! 🙂

Σχολιάστε

