Καλοκαιρινή ανάσα… δοκιμή!

Νομίζω πως όλοι μας έχουμε απόλυτη ανάγκη να πάρουμε μια βαθιά ανάσα, έστω για λίγα λεπτά, όπου δεν θ’ ακούμε τίποτα… έτσι, με αυτό το σκεφτικό αποφάσισα ν’ ανεβάσω τρία ολιγόλεπτα videos που μας δίνουν ακριβώς αυτή την αίσθηση ελευθερίας και χαλάρωσης, ελπίζω να τ’ απολαύσετε!

.

Ας γίνουμε αετοί και ας πετάξουμε για λίγα λεπτά…

.

.

Και ας μπούμε στη θέση της θαλάσσιας χελώνας και ας βυθιστούμε στο βάθος της θάλασσας…

.

.

Και καλοκαίρι χωρίς μουσική και βουτιές, δεν μπορεί να υπάρξει, έτσι δείτε ένα video clip που έφτιαξε πέρσι ο γιος μου, Κωνσταντίνος Πιλάβιος… όπου, ως μανούλα μπορώ να διακρίνω και τον ίδιο να βουτά και να κολυμπά…

.

.

Εύχομαι σε όλους μας, αυτό το δύσκολο καλοκαίρι, να μπορέσουμε να βρεθούμε έστω για λίγο κοντά στη θάλασσα, να χαλαρώσουμε και ν’ απολαύσουμε τις Ελληνικές θάλασσες!

.

 

*

 

*

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

33 Responses to Καλοκαιρινή ανάσα… δοκιμή!

  1. Ο/Η vikoparea λέει:

    καλή μου Στεφανία εύχομαι να είστε όλοι καλά και να περάσετε καλύτερα

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλώς την Βίκυ μου!
      Προς το παρόν, η καλοκαιρινή μας ανάσα, περιορίζεται σ’ ένα κοντινό μπανάκι, (Ευβοϊκό) αναμένοντας όπως χιλιάδες Έλληνες, καλύτερες συνθήκες… ευτυχώς ζούμε σε υψόμετρο και δεν μας ταλαιπωρεί η ζέστη! 😉

      ΑΦιλιά και στην λουλού και να περνάτε και εσείς καλά! 🙂

  2. Ο/Η Margo λέει:

    Μετά από αξιολογήσεις, συμφωνίες, μνημόνια, σύνοδοι κορυφής και άλλα επίσημα και σημαντικά, ετούτες οι νότες δροσιάς ήταν βάλσαμο!!!!!!!!!!

    Καλά να περάσετε μαγισσούλα μου.
    Σήμερα κάναμε κι εμείς το πρώτο μας μπάνιο 😉

    ΑΦάκια πολλά πολλά από όλη την μαργκοοικογένεια 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Εύχομαι να γίνουν εκατό τα μπάνια σας Margo μου, παρόλο που ξέρω όλες τις δυσκολίες και υποχρεώσεις σου! 😉
      Εμείς κάναμε τέσσερα μπάνια και με πολύ ανυπομονησία περιμένουμε να δούμε πότε θα καταφέρουμε να πάμε στο εξοχικό της οικογένειας, στη Σκιάθο… προς το παρόν, αυτό φαντάζει όνειρο καλοκαιρινής νύχτας! 😛

      ΑΦιλία στα μαγισσόπουλα σου και από μας! 🙂

  3. Ο/Η syros2js λέει:

    Ακόμη και χωρίς παρουσία θάλασσας, θα ευχηθώ να έχει ο καθένας τη δυνατότητα της γαλήνης και της χαλάρωσης…
    Πάω να απολαύσω τα βιντεάκια!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά! ❤

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλώς την Συριανή Γιάννα μου! 😉
      Δεν χρειάζεται να σου πω, πόσο τυχερή είσαι που ζεις σ΄αυτό το πανέμορφο νησί όπου η θάλασσα βρίσκεται στη πόρτα σου!

      Σίγουρα η γαλήνη είναι εσωτερική υπόθεση του καθενός, αλλά ας είμαστε ειλικρινής πιο εύκολα γαληνεύει κανείς στην εξοχή, παρά σε μια πόλη!

      Ελπίζω να σου άρεσαν και οι μετά μουσικής βουτιές, του γιου μου! 😛

      ΑΦιλιά πολλά πολλά! 🙂

  4. Ο/Η dodo λέει:

    Πολλές ευχαριστίες για τις δροσερές ανάσες!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευτυχώς που υπάρχει και αυτό το εργαλείο που εικονικά και με λίγη φαντασία, μπορεί και μας μεταφέρει χαλαρά σε μέρη δροσερά! 😉
      Πριν κάνω αυτή την ανάρτηση, ρώτησα τον εαυτό μου:
      Που θα ήθελες να βρεθείς για λίγο, όπου τίποτα να μην ακούς… αλλά μόνο ν’ απολαμβάνεις; 😛

      ΑΦιλιά dodoula μου, πολύ τρυφερά! 🙂

  5. Ο/Η Μαρία Κανελλάκη λέει:

    Ωραίες στιγμές δροσιάς μας χαρίσατε οικογενειακώς Στεφανία μου!
    Να είστε όλοι καλά και να περάσετε χαλαρά και όμορφα στο νησί ή όπου αλλού βρεθείτε.
    Τα φιλιά μου!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Προς το παρόν, Μαρία μου, η λέξη «διακοπές» φαντάζει, ένα όνειρο, όπως και για χιλιάδες άλλους πατριώτες μας… αυτό όμως που για μένα έχει σημασία, είναι να διατηρήσω όσο μπορώ την εσωτερική μου ηρεμία… και ξέρεις πόσο δύσκολο είναι… αλλά υπάρχει η διάθεση και αυτό φτάνει! 😛

      ΑΦιλιά και με την σειρά μου, εύχομαι να περάσεις και εσύ καλά όπου και αν βρεθείς! 🙂

  6. Ο/Η lefti λέει:

    Όμορφες δροσερές ανάσες όλα τα βίντεο, αλλά το τελευταίο..αγαπημένο!Το θυμάμαι από προηγούμενη σου ανάρτηση ( αν δεν με απατά η μνήμη μου..γιατί έχω κι ένα περιοδεύον αλτς ανα διαστήματα..)
    Εύχομαι να είστε καλά, να ξεκουραστείτε όσο μπορείτε και να περάσετε όμορφα, όπου κι αν είστε 🙂
    AΦιλιά πολλά Στεφανία μου 💋 💋 💋 💋 💋 💋 💋

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Η μουσική σου μνήμη Ελευθερία, σκίζει!!! (αλίμονο!) 😛

      Τώρα όσο για διακοπές… χλωμό, αλλά καλά να είμαστε και σαν χώρα και κάτι θα καταφέρουμε… θυμάμαι τις καλοκαιρινές ποταμίσιες διηγήσεις σου και εύχομαι σε όλους καλές βουτιές, όπου και να βρεθούμε! 😉

      ΑΦιλιά άπειρα! (χειλάκια δεν ξέρω να κάνω… μάθε με!) 😀

  7. Ο/Η koufetarios λέει:

    Αυτό που παρατηρώ σε βάθος χρόνου στο μπλογκ σου είναι πως τα κείμενά σου που προσδιορίζονται από τον τίτλο ξεπερνάνε κατά πολύ τον ίδιο τον τίτλο! Δηλαδή στη συγκεκριμένη περίπτωση τα βίντεα που επέλεξες με τίτλο ‘Καλοκαιρινή ανάσα’ δεν ήταν απλά μια ανάσα ήταν βουθιά κανονική στον αέρα, στο νερό, στο βυθό της φύσης! Πάω να πάρω την πετσέτα μου τώρα!

    Καλό σ/κ!!

  8. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλές βουτιές Μαβιέ μου, μόνο την μέση σου να προσέχεις! χαχαχα! 😉
    Με διασκεδάζει να βρίσκω τίτλους στις αναρτήσεις μου… είναι η βιτρίνα του κειμένου…. εξάλλου για πολλά πολλά χρόνια, έφτιαχνα βιτρίνες μαγαζιών, στο Παρίσι και στην Αθήνα.! 😛

    ΑΦιλιά και εύχομαι να είναι καλό αυτό ειδικά το Σ/Κ! 🙂

  9. Ο/Η lefti λέει:

    Eυχαρίστως Μαγισσούλα μου 🙂
    http://getemoji.com/ από το εν λόγω site κάνω κ(λ)όπι πέιστ 😉
    Xμ…ποταμίσιες βουτιές κατά τον Αυγουστο το βλέπω…μικρός άρρωστος..και σε δύο εβδομάδες θα είμαι στο big city για εγχείρηση της μητέρας μου.. αλλα γενικώς εδώ ολούθε θάλασσα..οπότε κάτι θα κάνουμε!

    ΑΦιλιά πολλά κι εύχομαι κι εγώ με τη σειρά μου να είναι καλό αυτό το Σ/Κ!

  10. Ο/Η Φρίντα λέει:

    Αγαπημένη μου μαγισσούλα, αντί για μπάνια και διακοπές, μέχρι στιγμής, κάνω ασκήσεις ηρεμίας, ψυχραιμίας, υπομονής, αναμονής … στην πόλη.
    Στιγμιαία, βρέθηκα -μέσα από τις εικόνες των video-clip σε μία άλλη φανταστική πραγματικότητα. γεμάτη μαγεία. Αυτή που μας προσφέρεις, απλόχερα, ως ειδική 😉
    Δεν σου κρύβω ότι με όλες αυτές τις «καταστάσεις πολιορκίας μιας ανοχύρωτης πόλης», αισθάνομαι αμήχανα και προτιμώ να σιωπώ.. συνειδητά. Το διάβασμα είναι αυτό που θεραπεύει, εν μέρει, το κενό της αμηχανίας. Ένας κόσμος δικός μου, που καταφέρνει να με περιβάλλει με τη δική του αλήθεια.
    Ειλικρινά, εύχομαι να καταφέρετε την επάνοδο στο αγαπημένο σας νησί. Θυμάμαι ακόμη τις φωτογραφίες που είχες αναρτήσει, με την πιο χαρακτηριστική τα πόδια να δροσίζονται στα κρυστάλλινα νερά.
    Γλυκά φιλιά με ΑΑγάπη 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Είμαστε όλοι Φρίντα μου, (νομίζω) στην ίδια κατάσταση, το τελευταίο που σκεφτόμαστε είναι οι διακοπές! 😎
      Το μόνο που είναι σταθερό (νομίζω) είναι, να μπορεί κανείς ν’ αντλήσει δύναμη από μέσα του… 😉
      Και το «νησί» έχει νόημα μόνο αν αυτό μπορεί να προσθέσει κάτι παραπάνω στη καθημερινότητα μας… έτσι όλοι μαζί, αναμένουμε με ψυχραιμία, τι μέλη γενέσθαι! 😛

      ΑΦιλιά πάντα με Αγάπη! 😍 😍 😍

  11. Ο/Η Antriana..Io λέει:

    Λάτρεψα χελωνιτσα χαλάρωσα με τραγούδι..οι αετοί με φοβίζουν.
    Εύχομαι ο κόσμος, πραγματικά, να απολαύσει οσο περισσότερο μπορεί τις μέρες του και να μην πανικοβάλλεται.. Ο πανικός δεν αξίζει την προσοχή μας και πολλές φορές θολώνει το τοπίο ώστε δεν βλέπουμε καθαρά ουτε τη μύτη μας..
    φιλιά πολλά 💚💚💚

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Έτσι Αντριάνα μου, νομίζω πως όλοι μας, τουλάχιστο εδώ μέσα μας, είμαστε ψύχραιμοι…
      και δείχνουμε ενωμένοι, τουλάχιστο οι bloggers! 😛
      Προσωπικά, μόνο αν έχω το κεφάλι μου κάτω απ΄ το νερό, είμαι καλά… βαρέθηκα τις ατελείωτες αναλύσεις και κόντρα αναλύσεις… 😎
      Το μόνο που με διασκεδάζει, τώρα, είναι να κάνω δοκιμαστικά με φατσούλες! 😀
      Πράσινες καρδούλες (των τσάκρας!) δεν έχω πετύχει ακόμα! 😍

      ΑΦιλιά πολλά πολλά! 🙂

  12. Ο/Η Oneiraparamithiou λέει:

    Λοιπον, ειναι απίστευτο πως αν παρατηρήσει κανεις προσεκτικά κ συγκρίνει τα δυο βιντεο, τις κινήσεις με τα φτερά που κάνει ο αετός, αντίστοιχα τις κάνει κ η χελωνιτσα με τα υδάτινα «φτερά» πτερύγια της… Μέσα σε έναν αλλο, παράλληλο, υδάτινο κόσμο! (για την επικαιρότητα τι να πει κανεις, την ώρα που σου γράφω διεξάγεται η…Σύνοδος). 😳😳Το τρίτο βιντεάκι απο τον γιόκα😜, το θυμάμαι απο την περσινή ανάρτηση της Σκιαθου, αλλα το ξανααπήλαυσα, χιχι! 😎😎
    Τα πρωτα δυο βΊντεο κ οι κοινές εικόνες τους σε τοσο διαφορετικα περιβάλλοντα μου θύμισαν -με αφορμή κ μια ταινία που φιλοσοφεί περί επιστήμης κ πίστης, DNΑ κ ψυχής, («eye origin»λέγεται κ μου άρεσε αρκετά) – μια κουβέντα που είχαμε με τον Φ. πρόςφατα κ κεντρικό θέμα ειχε το εξής: υπαρχει εκει έξω μόνο αυτο που βλέπουν τα μάτια μας; Που αποτελεί μοναδικο, τρανό αποδεικτικό στοιχείο μέσω του γονιδιακού μας τύπου, ή κ άλλοι κόσμοι που δεν ειναι απτοί επιστημονικά; Τροφή για σκέψη αποτέλεσε κ το εξής: τα ψάρια που ζουν στο βυθό, έχουν πραγματική αίσθηση του κόσμου έξω απο αυτήν;Κ επειδη έχουν μια μικρή αίσθηση μόνο, σημαίνει οτι αυτός ο κόσμος έξω απο τον δικό τους δεν υπαρχει ή υπαρχει μόνο στο βαθμό που αυτά δύναται να τον κατανοήςουν; (Απλές, καθημερινές σκέψεις, χιχι! Τωρα που κ σε ποιον κόσμο θα βρισκόμαστε απο αύριο, Ίδωμεν…) 😳(α, μια ακομα ταινια με ομορφα μηνύματα κι ας απευθύνεται σε εφήβους, ειναι κ «ο φύλακας της μνήμης», για όσα τείνουμε να ξεχνάμε, όπως τα συναισθήματα, οι έξι αισθήσεις, η ΑΓΑΠΗ…πες στον Κωνςταντινο σας να τις δει αν δεν τις εχει υπόψιν του τις ταινίες-όπως καταλαβαίνεις μαγισσουλα, με τον αντρούλη μου κλείνουμε την τηλεόραση κ βλέπουμε ταινίες…κ αποφεύγουμε τα θριλερ…μεσω…φιλοσοφικών αναζητήσεων κ συζητήσεων, χιχι) Αφιλακια καρδιας κ θετικής ενέργειας για όλους μας! ❤️😍❤️

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλημέρααααααααααααααααα με λευκό καπνό!!! 😛
      Είσαι η πρώτη με την οποία μοιράζομαι (πάντα ψύχραιμα) το τέλος του Ευρω-Γολγοθά…και αρχίζει το εσω-Γολγοθά… ας ελπίσουμε πως θα μείνουμε ενωμένοι, αφού γίνουν και μερικά ξεκαθαρίσματα… γιατί τώρα αρχίζουν οι πραγματικές διαπραγματεύσεις! 😎

      Σου έστειλα με mail ένα video- σεμινάριο, είναι μεγαλούτσικο, αλλά είμαι σίγουρη πως θα σας λύσει πολλές απορίες…. μπορούμε στη συνέχεια να το κουβεντιάσουμε! 😉

      Τώρα μιλάει ο «δικός» μου ο Ολάντ, είναι η πρώτη φορά που αισθάνομαι περήφανη για την Β’ μου πατρίδα, την Γαλλία, γιατί βοήθησε ουσιαστικά! 😀

      ΑΦιλιάαααααααααααααααααααααααααα! χαμογελαστά! 🙂 🙂 🙂

  13. Ο/Η eleniplus λέει:

    Μια στάση στο blog σου σήμερα το πρωί, Δευτέρα μετά-από-ένα-eurogroup-που-δεν-θα-λήξει-ποτέ, ήταν ό,τι καλύτερο μπορούσε να γίνει για να ξεκινήσει όμορφα η εβδομάδα μου.
    Σου εύχομαι πολλές καλοκαιρινές ανάσες, όπου και όπως επιθυμείς, Στεφανία μου γλυκιά.

    Σε φιλώ
    Ελένη
    https://myfortysomethingworld.wordpress.com/

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ζαλισμένη (σαν τις μέλισσες!) απ΄ τον λευκό καπνό, ακούω τον Ολάντ (τον β’ μου πρόεδρο!) και χαίρομαι που βοήθησε σ’ αυτή την διαπραγμάτευση και ξέρω πως θα συνεχίσει να βοηθά! 😛
      Τώρα Ελένη μου, θ’ αρχίσουμε να προγραμματίσουμε και κάποιες διακοπές! 😉

      ΑΦιλιά και ΚΑΛΗ μας βδομάδα! 🙂

  14. Καλή δύναμη, καλό καλοκαίρι.

  15. Ο/Η Giwrgos Sevastos λέει:

    Όμορφα βιντεάκια!

    ΑΦ! 🙂

  16. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Χαίρομαι Γιώργο μου, που τ’ απόλαυσες!
    ΑΦ! 🙂

  17. Ο/Η ekfrasou λέει:

    Καλημέρα Στεφανία μοΥ! Μια διαφορετική ανάσα δροσιάς μας κέρασες σημερα στο σπιτακι σου και πολυ μου αρεσε! Φιλακια πολλα! Να περνας ομορφα ευχομαι!

  18. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Πολύ χαίρομαι Κική μου, που βρήκες ευεργετικές τις μικρές αυτές ανάσες δροσιάς… και κάτι μου λέει πως θα τις χρειαστούμε για καιρό ακόμα! 😉

    ΑΦιλιά πολλά πολλά και να περνάς καλά! 🙂

  19. Αχ!! πραγματι ανασες δροσιας Μαγισσουλα μου.. μαγεύτηκα απο την ελευθερία που ένιωσα.. παρακολουθώντας τα βιντεο …το πρωτο δε….ηταν παντα το ονειρό μου να πεταξω ψηλα.. και να σου πώ να γελασεις ..:D καποτε εβλέπα ονειρα οτι πετουσα…φίλη μου οπως ο αετός σου και ο Παραμυθάς..συνειρμός ε;:D τα υδάτινα σου με δρόσισαν… εστω και απο μακρυα…το βιντεο κλιπ του Κωνσταντίνου.. δροσερότατο…… πολύ προσεγμένη δουλεια….όσο για τα μπaνια.. αστα φιλεναδα … που δεν εχουμε και πολύ κέφι αλλα και εδώ που είμαστε ενα βημα μακρυα της… φυσαει πολύ … και εγω χωρίς μπρατσάκια δεν μπαίνω… στην αγκαλιά της.:D:) ..να είσαι καλα και στα δυσκολα… φιλάκιαααααααα..!!!:k :k <3<3
    Υ.Γ πολύ ωραιες οι καινούργιες φατσούλες ..!!!

  20. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ξεκινώντας απ΄τα ψυχολογικά μας Ρούλα μου, καλό είναι να θυμόμαστε αυτό που είπε ένας μικρός (17!) μετανάστης:
    «Μια δυνατή καρδιά δεν αφήνει τη θλίψη να μπει μέσα»! 😉
    Τώρα για τα μπανάκια μας, με τέτοιο αέρα κανείς δεν μπορεί να ευχαριστηθεί τη θάλασσα! 😛
    ‘Οσο για τις φατσούλες, δεν σου βγαίνουν πρώτα γιατί τις κολλάς μεταξύ τους, πχ <3<3 ενώ ❤ μόνο του 😎 ή 😀 … επίσης η wordpress δεν συμβαδίζει με τους blogger! 😛

    ΑΦιλιά πολύ χαμογελαστά! 😘 😘 😘

Σχολιάστε

