Κάνε κουράγιο Ελλάδα. Βέμπο 1946

.

Κάνε κουράγιο Ελλάδα μου
και όσο μπορείς κρατήσου
και στα παλιά παπούτσια σου
γράψε όσα λένε οι εχθροί σου…

(…)

Κάνε κουράγιο Ελλάδα μου
να μην μας αρρωστήσεις
γιατί το θέλει και ο Θεός
να ζήσεις ΚΑΙ ΘΑ ΖΗΣΕΙΣ…

*

*

ΥΓ: Και για να «θυμηθούμε»  σε μια πρόσφατη μου ανάρτηση, τι είχε πει και η Πυθία,
πριν ακόμα πιο πολλά χρόνια:

«Ασκός κλυδωνιζόμενος μηδεπώποτε βυθιζόμενος»

*

*

*

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

20 Responses to Κάνε κουράγιο Ελλάδα. Βέμπο 1946

  1. Ο/Η mahler76 λέει:

    Βέβαια αυτό το «πάλι μας την σκάσατε» μας κάνει λίγο διαχρονικά ευκολόπιστους…Ας, είναι κάπως θα τα καταφέρουμε και πάλι. Καλό σου απόγευμα 🙂

  2. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Οκ! Mαλεράκο, είπαμε μην τα παίρνουμε και όλα κατά γράμμα… βλέπεις η ιστορία διδάσκει! 😉
    Μόνοι μας βγάζουμε τα μάτια μας… 😎

    ΑΦιλιά και καλό (και ενδιαφέρον) απόγευμα να έχουμε! 🙂

  3. Ο/Η Maria Kat λέει:

    Αυτό το κουράγιο είναι πολύ δυνατή λέξη γιαυτα που ζουμε… κουράγιο σε ολους μας λοιπόν!!!

  4. Ο/Η aristea k λέει:

    Εξαιρετική η πινελιά σου μαγισσούλα μου!
    Δεν θα το βάλουμε μαράζι!
    Ας κάνουμε την αυτοκριτική μας και ας αγωνιστούμε να γίνουμε καλύτεροι.
    Πέρα από νούμερα και αριθμούς!
    Ξεκινάμε από όσα έχουν αξία στη ζωή!
    Φιλιά καρδιάς!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Προχθές στο αυτοκίνητο άκουσα αυτό το τραγούδι και μου άρεσε πολύ, βασικά μου αρέσουν τα ρετρό, βρίσκω πως πολλές φορές είναι πιο ποιοτικά απ΄τα σύγχρονα! 😉
      Συνεχίζουμε με τις αξίες που έχουμε ως Έλληνες και ευχόμαστε σύνεση!

      ΑΦιλιά καρδιάς πάντα! 🙂

  5. Μια Βέμπο μας χρειαζόταν αυτές τις μέρες. Για να θυμηθούμε το χρέος μας να συνεχίσουμε την ένδοξη ιστορία των προγόνων μας. Και τότε δεν κινδύνευαν με κλειστές τράπεζες & capital control, αλλά με πείνα και εκτελέσεις.
    Να’σαι καλά ρε Στεφανία για τη φωνή σου. Βαρέθηκα ν’ ακούω γκρίνιες και δυσοίνωες προβλέψεις. Γίναμε ξαφνικά όλοι οικονομολόγοι και προφήτες…

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και Βέμπο και ξύλο χρειαζόμαστε μπας και βάλουμε μυαλό… 😉
      Προσωπικά απογοητεύομαι απ΄ τα άτομα που βγάζουν τόσο εύκολα συμπεράσματα… και είναι «πότε έτσι και πότε γιουβέτσι»! 😛

      ΑΦιλιά Μαρία μου και πάω να ακούσω και άλλα τραγούδια της Βέμπο! 🙂

  6. Ο/Η dodo λέει:

    Μιά μέρα σαν την χθεσινή, ας προσθέσω κάτι: https://www.youtube.com/watch?v=KTsg9i6lvqU

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι… και στις 14 Ιουλίου ήταν η επέτειος της β’ πατρίδας μου, που για να είμαι ειλικρινής δεν έχω ακόμα καταλάβει τι πραγματικό παιχνίδι παίζει… 😎
      Ευχαριστώ πολύ για το τρομερό απόσπασμα μια εκπληκτικής ταινίας που θα μείνει σίγουρα στην ιστορία! 😉

      ΑΦιλιά dodoula μου! 🙂

  7. Ο/Η Giwrgos Sevastos λέει:

    Η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει!!
    Να χαίρεσαι τον παραμυθοσύντροφο!
    ΑΦ πολλά! 🙂

  8. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές! 😉
    Να δεις Γιώργο μου, πως όχι μόνο η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει, αλλά θα δώσει και ένα γερό μάθημα στους «έξω»! 😛

    ΑΦ πολλά! 🙂

  9. Ο/Η Φρίντα λέει:

    Πολύ επίκαιρο το τραγούδι που ερμήνευσε η Σοφία Βέμπο, αγαπημένη μου μαγισσούλα.
    Σου αφιερώνω τους στίχους ενός άλλου -πολύ αγαπημένου μου τραγουδιού- της αξέχαστης ερμηνεύτριας, μιας και που οι περισσότεροι στον κόσμο ετούτο αποφεύγουν την ουσία, την ταμπακιέρα δηλαδή 😉
    Εκτός από τη ζωή, με τα όσα ανεκτίμητά της, τίποτε άλλο δεν μας χαρίζεται 🙂
    Την καληνύχτα μου, τα φιλιά και την Ααγάπη μου!!!

    Τι μου τη χάρισες αυτή τη ταμπακιέρα
    αφού για μένα πονηρά έχεις σκεφτεί
    Κι αφού στο βάθος θέλεις να με κάνεις πέρα
    τι μου τη χάρισες την ταμπακιέρα αυτή;

    Την ταμπακιέρα σου δεν έπρεπε να πάρω
    γιατί τη βλέπω και βαθιά μελαγχολώ
    Μέχρι που σκέφτομαι να κόψω το τσιγάρο
    για να σε διώξω μια στιγμή απ’ το μυαλό.

    Ποτέ δε μ’ άφησες να δω μιαν άσπρη μέρα
    και σου γουστάρει πάντα να με τυραννάς
    Κι ίσως μου χάρισες αυτή την ταμπακιέρα
    για να μου γίνει και το κάπνισμα βραχνάς.

  10. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ευχαριστώ Φρίντα μου!
    Ας ακούσουμε και το τραγούδι! 😛

    Θα την δούμε την άσπρη μέρα, μόνο αν «ασπρίσουμε» πρώτα μέσα μας! 😀 (εξυπνάδες;)

    ΑΦιλιά πολλά πολλά! 🙂

  11. τα τραγουδια της Σοφίας βέμπο Μαγισσουλα μου εμψυχώνανε μια χουφτα Ελληνες που τόλμησαν να τα βαλουν με ολοκληρη την Ιταλικη αυτοκρατορία….τότε γραψανε ιστορία και δρεψανε δαφνες ….γιατι να μην το κανουμε και τωρα;……..προς το παρόν όμως …μονο ουτοπία το βλέπω……μαζί με την Ελλαδα μας φίλη μου κουραγιο και σε όλους μας γενικώς… φιλακιαααα θαλασσινά….να σε δροσίσω…..:) 🙂 :k

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι Ρούλα μου ΚΑι κουράγιο θα κάνουμε ΚΑΙ θα βάλουμε κάτω τον Χμ! κολ…. μας ΚΑΙ θα δουλέψουμε όλοι μαζί ΚΑΙ αυτό γιατί εδώ ζούμε ΚΑΙ εδώ θα μεγαλώσουν τα εγγονάκια μας! 😉

      ΑΦιλάκια με όλη μου την Αγάπη! 🙂

  12. Ο/Η me (maria) λέει:

    Πρέπει να κάνουμε κουράγιο όλοι μας.
    Μπορεί να χάθηκε μια μάχη, αλλά το μέτωπο είναι ολάνοιχτο με ό, τι αυτό συνεπάγεται!
    Μονάχα να δείξουμε σύνεση!
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

  13. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Το μέτωπο ήταν ανοιχτό και θα παραμείνει ανοιχτό….και τώρα καλούμαστε ένας ένας χωριστά και όλοι μαζί να δείξουμε τι αξίζουμε…. με ψυχραιμία, σύνεση και συνεργασία! 😉

    ΑΦιλιά πολλά πολλά Μαρία(me) μου! 🙂

Σχολιάστε

