Αν κάναμε πιο συχνά έρωτα…

Ο συγγραφέας και ψυχοθεραπευτής Χόρχε Μπουκάι αποκαλύπτει λίγα από τα μυστικά του.

Οι άλλοι πρωταγωνιστές «Θα ήμασταν πιο ευτυχισμένοι αν κάναμε πιο πολύ έρωτα»

. 13241857.limghandler

«Θεωρούμε άσχετους κάποιους σοφούς και κάποιους άσχετους τούς θεωρούμε σοφούς.»

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ: ΣΤΑΥΡΟΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ   | ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 19/12/2009 07:00 |
«Δεν ξέρω αν κάνουμε λίγο σεξ, επειδή υπάρχουν οι θρησκείες ή έχουμε εφεύρει τις θρησκείες για να απαγορεύσουμε στον εαυτό μας το σεξ. Η σεξουαλικότητα είναι όπως η όσφρηση, η όραση, η αφή και ό,τι ακρωτηριάζουμε μάς αφαιρεί πιθανότητες να είμαστε ευτυχισμένοι. Ζούμε σε μια εποχή που δίνει πολλή σημασία στη διανόηση. Αλλά αν δεν έχεις καλή σεξουαλική ζωή, δεν μπορείς να σκεφτείς» τονίζει ο Χόρχε Μπουκάι.
(…)
.
 Το παραπάνω κείμενο, είναι ένα απόσπασμα που δημοσίευσαν τα Νέα στις 19 Δεκεμβρίου 2009 και είναι μια συνέντευξη που έδωσε ο Χόρχε Μπουκάι στον Σταύρο Θεοδωράκη, τον τότε δημοσιογράφο και τωρινό… Ποτάμι!
Σας παραθέτω και ένα άλλο απόσπασμα που προσωπικά βρήκα εξαιρετικά ενδιαφέρον:
.
.
hz3y8207-thumb-large
.
Οι καλόγεροι, το ποτάμι και ο Βούδας: Μια μέρα ρώτησαν τον Βούδα γιατί δεν συμπαθεί τους καλόγερους. Και εκείνος είπε ότι οι καλόγεροι πουλάνε νερό στις όχθες του ποταμού και αυτό είναι απάτη. Και ήρθε μια επιτροπή καλογέρων και του είπε: «Ξέρουμε ότι πουλάμε νερό στην όχθη του ποταμού, αλλά το κάνουμε ώσπου οι άνθρωποι να αντιληφθούν ότι δεν το χρειάζονται από εμάς και ότι ο Θεός δεν χρειάζεται ενδιάμεσους». Ο Βούδας γέλασε πολύ και όταν οι καλόγεροι ρώτησαν γιατί γελούσε, απάντησε: «Γιατί αν δε βρισκόσασταν εκεί να πουλάτε νερό, οι άνθρωποι θα αντιλαμβάνονταν πολύ πιο γρήγορα ότι δεν χρειάζονται ενδιάμεσους».
.
Η συνάντηση με τον Κρισναμούρτι: Ο μεγάλος «δάσκαλος» της ζωής μου ήταν ο Κρισναμούρτι. Τον συνάντησα όταν ήμουν έντεκα χρόνων. Είχε έρθει στο Μπουένος Άιρες. Εγώ είχα μία αγαπημένη θεία, την Τζούλια. Με τον αδελφό μου πήγαινε γήπεδο, με μένα σε μουσεία. Μια μέρα ζήτησε από τη μητέρα μου να με πάει να δω τον Κρισναμούρτι. Η μητέρα μου της είπε ότι ήταν γελοίο, γιατί ήμουν πάρα πολύ μικρός. Εγώ την παρακάλεσα όχι επειδή με ενδιέφερε ο Κρισναμούρτι- δεν ήξερα ποιος ήταν!- αλλά επειδή ήθελα να πάω βόλτα με τη θεία Τζούλια. Ο Κρισναμούρτι μίλησε λίγο και έπειτα θα απαντούσε σε ερωτήσεις. Τότε είπε: «Κάποιος με ρώτησε χθες τι είναι η ζωή». Ένας στο βάθος σηκώθηκε και είπε «Εγώ». Ο Κρισναμούρτι του είπε «Σου ζήτησα να μου φέρεις δυο φασόλια γίγαντες, μου τα έφερες;». Και άνοιξε τα χέρια και ζήτησε απ’ τον άντρα να βάλει από ένα φασόλι σε κάθε παλάμη του. Εν συνεχεία απάντησε σε ερωτήσεις για μισή ώρα. Και στο τέλος είπε: «Άφησα για το τέλος την ερώτηση σχετικά με τη ζωή, γιατί είναι η πιο σημαντική. Δεν μπορώ να το πω με λόγια, γιατί η ζωή που ζούμε δεν εξηγείται. Η ζωή είναι η διαφορά που υπάρχει ανάμεσα σε αυτό το φασόλι» και άνοιξε το δεξί χέρι «και σ΄ αυτό το φασόλι» και άνοιξε το αριστερό χέρι. Το φασόλι που βρισκόταν στο δεξί χέρι είχε πετάξει βλαστάρι. Εγώ έμεινα έκπληκτος. Μετά ρωτούσα πώς το έκανε. Η ζέστη, η ενέργεια, η υγρασία, αλλά γιατί μόνο στο ένα χέρι; Ποτέ όμως δεν ξέχασα το μήνυμα. Ότι η ζωή υπάρχει, είναι ανάπτυξη και επέκταση του εαυτού μας και εμπεριέχει και ένα μυστήριο.
.
Οι νευρωτικοί:  O οπισθοδρομικός νευρωτικός ζει σκεπτόμενος τι ωραία που θα ήταν αν είχα γεννηθεί αδύνατος, τι ωραία που θα ήταν αν το αφεντικό μου είχε πεθάνει και εγώ είχα προαχθεί… Και οι εμπροσθοδρομικοί νευρωτικοί ζουν με τη σκέψη τι ωραία που θα είναι όταν θα είμαι πλούσιος, τι ωραία που θα είναι όταν μου δώσουν το Πούλιτζερ… Αλλά, υγεία για εμάς τους ψυχοθεραπευτές της Γκεστάλτ είναι να μπορεί κανείς να νιώθει τι όμορφη που είναι η ζωή του σήμερα. Τι ωραία που είναι να είμαι ζωντανός τώρα!
.
Την συνέντευξη πήρε ο Σταύρος Θεοδωράκης και μπορείτε να την διαβάσετε ολόκληρη στο παρακάτω link:
Πηγή : tanea.gr

. -2-638

 *

*

 *
About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

32 Responses to Αν κάναμε πιο συχνά έρωτα…

  1. ……….και τρώγαμε περισσότερο παγωτό 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαχαχα! «πονηρούλη» ηλιο-γράφε!
      Ξέρεις (σίγουρα) πολύ καλά πως το τέλειο είναι, να τρώει κανείς παγωτό αφού έχει κάνει έρωτα! 😛

      ΑΦιλιά και εύχομαι να έχεις το Σαββατοκύριακο που εσύ επιθυμείς! 🙂

  2. Σίγουρα θα ήμασταν πιο χαρούμενοι Μαγισσούλα μου και με το παγωτό θα συμφωνήσω.. απόλαυση και τα δύο… (τι όμορφη που είναι η ζωή του σήμερα. Τι ωραία που είναι να είμαι ζωντανός τώρα!!!!! ) συμφωνώ και επ αξάνω .. 🙂 ας μείνουμε σε αυτά..!! φιλάκιααα!!!! ❤

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Τρελαίνομαι όταν εμείς οι «μεγάλες», μιλάμε για έρωτα… γιατί η ζωή, μας έχει δείξει πόσο σημαντικές είναι οι σχέσεις, ειδικά οι ερωτικές! 😛
      Φυσικά και είναι υπέροχη η ζωή και φυσικά και το να είσαι στο παρόν, είναι εξαιρετικά σημαντικό, αλλά η ερωτική πράξη σε κάθε ηλικία είναι ΖΩΗ και είναι κρίμα που δεν τις δίνουμε την «πρέπουσα» σημασία! 😀

      ΑΦιλιά πολλά πολλά Ρούλα μου! 🙂

  3. Ο/Η aristea k λέει:

    Ξέρω τα περισσότερα από όσα κυκλοφορούν στο διαδίκτυο για τον Μπουκάι γιατί είναι λατρεμένος, από το πρώτο κιόλας βιβλίο του που αγόρασα από ένστικτο τότε (δεν τον είχα ακουστά καν!)
    Κοίτα σύμπτωση μαγισοούλα μου, χτες μου έκαναν δώρο (από τη Βιβλιοθήκη του Πύργου-θα κάνω ανάρτηση προσεχώς το γιατί) ένα βιβλίο του ( το τέταρτο κατά σειρά δικό του που θα διαβάσω)
    Όσο για τον Έρωτα (και ουχί το σεξ) θα συμφωνήσω με τον συγγραφέα αλλά ως το κομμάτι «οργασμός». Καθημερινοί οργασμοί που για μένα όμως δεν προέρχονται αποκλειστικά από τον Έρωτα (μόνο!) Νομίζω ότι εσύ, ως δημιουργός ξέρεις γιατί μιλάω. Θα με ενδιέφερε και η δική σου άποψη πολύ 🙂
    Πολλά γλυκά φιλιά μαγισσούλα μου ♥

  4. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Μάλιστα Αριστέα μου…. μια και θέλεις τη δική μου άποψη, θα προσπαθήσω να εξηγήσω τι σημαίνει για μένα το σ ε ξ…. Το θεωρώ αναπόσπαστο μέρος μιας σχέσης, μιας σωστής σχέσης ανάμεσα σ’ ένα ζευγάρι ή ζουν μαζί ή όχι… χωρίς την ερωτική αυτή πράξη, το ζευγάρι αργά ή γρήγορα, θα πάψει να έχει βαθύτερη επικοινωνία-κατανόηση… στην καλύτερη περίπτωση θα παραμείνουν φιλαράκια που και αυτό είναι καλό, αλλά η σχέση δεν θ’ ανθίσει… και είναι ο ρόλος της γυναίκας (συνήθως!) να φροντίσει ώστε η ερωτική πράξη να μην σταματήσει… ποτέ! 😛
    Γιατί για μένα, «οργασμός» = σ ε ξ! 😀
    Τώρα, όταν κανείς είναι ερωτευμένος με τη Ζωή, αυτό σίγουρα του δίνει Χαρά, καθημερινές μικρές χαρές που όμως με τίποτα δεν συγκρίνονται με την ερωτική πράξη! 😉
    Έτσι, όσο είμαστε υγιείς και «στέκουμε» ακόμα στα πόδια μας, ας κοιτάξουμε το «θέμα» πιο σοβαρά… αν φυσικά θέλουμε να μιλάμε για ευτυχία!!! 😛

    AΦιλιά και πολλά και γλυκά! 🙂

    • Ο/Η aristea k λέει:

      Αχ στο τέλος μου τα χάλασες μαγισσούλα μου! Γιατί η ευτυχία δεν λέμε ότι είναι κάτι πολύ προσωπικό και ξεχωριστό για τον καθένα;
      Εγώ μίλησα για Έρωτα και όχι σεξ γιατί ο Έρωτας εμπεριέχει και μια πνευματική εξύψωση… η προσπάθεια να αγγίξουμε το «θείο».
      Αλλιώς να πιστέψω ότι όλοι όσοι κάνουν σεξ (και καθημερινά μάλιστα) είναι απόλυτα ευτυχισμένοι;

      • Ο/Η Άιναφετς λέει:

        «Ου εν τω πολλώ το ευ»! (για την συχνότητα!) 😛
        Α! και ο οργασμός στην σεξουαλική πράξη, είναι η μοναδική στιγμή που αγγίζει κανείς το «θείο» για τον πολύ απλό λόγο… γιατί χάνεται το «εγώ»…. όσο για τον έρωτα αυτόν τον γνωστό μας, τον κτητικό και που έχει πάντα ημερομηνία λήξης, δεν νομίζω πώς εξυψώνει στα ουράνια… αλλά Αριστέα μου, δεν θα χαλάσουμε τις καρδιές μας, για κανένα λόγο. ειδικά για το σ ε ξ!!! 😉

        ΑΦιλιάααααααααααααααα! 🙂

  5. Ο/Η Μαρία Κανελλάκη λέει:

    Να έχεις κάτσει παρέα με τον Μπουκάι, να έχεις κοινωνήσει τα μυστικά του και να καταντάς κομματάρχης και γυρολόγος στην πιάτσα της πολιτικής. Κατάντια το βρίσκω…
    Στεφανία μου, τα βιβλία του Μπουκάι είναι αγαπημένος μου προορισμός, χρόνια τώρα. Δίχως βαθυστόχαστα κείμενα, αλλά με απλό και κατανοητό λόγο, μας θυμίζει τα αυτονόητα. Σαν το συγκεκριμένο που διάλεξες να αναρτήσεις. Όλες οι αλήθειες μας, συμπυκνωμένες σε λίγες αράδες.
    Φιλιά πολλά!

  6. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Έτσι ακριβώς Μαρία μου… ακριβώς την ίδια σκέψη έκανα…. αλίμονο μας, όταν η Ζωή μάς δίνει παρόμοιες ευκαιρίες και εμείς αντί να γίνουμε σοφότεροι {ή έστω πιο ερωτικοί ή σεξουαλικοί !} …
    το παίζουμε ηγέτες και εθνοσωτήρες! 😛

    ΑΦιλιά πολλά πολλά και καλό μας Σαββατόβραδο! 🙂

    • Ο/Η aristea k λέει:

      Εδώ κολλάει η ατάκα του Αρκά: Οι πολιτικοί κάνουν στη χώρα ότι δεν μπορούν να κάνουν στη γυναίκα τους! αχαχαχα!
      (συγγνώμη για την παρέμβαση Στεφανία μου…μπήκα για να απαντήσω στο σχόλιο σου αλλά μου ήρθε αμέσως αυτό μόλις διάβασα τη στιχομυθία σας☺)

  7. Ο/Η dodo λέει:

    Η λεμονιά που φύτεψα τον Απρίλιο κοντεύει να με φθάσει σε ύψος. Έχει μικρούλικα, πράσινα λεμονάκια από την προηγούμενη ανθοφορία και νέα, ευωδιαστά ανθάκια, ανάμεσα σε φρέσκα φυλλαράκια που ξεπέταξε.
    Μού χαμογελά τρυφερά- «η ζωή είναι ωραία», φαίνεται να μού λέει 😉

  8. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Η ζωή είναι υπέροχη, dodoula, και μας το φωνάζει η φύση σε όλες της τις εκδηλώσεις… τώρα τι βλέπει ο καθένας, είναι άλλη υπόθεση! 😎

    ΑΦιλιά πολύ τρυφερά και καλό μας βραδάκι! 🙂

  9. Ο/Η me (maria) λέει:

    Η ζωή είναι ωραία και γίνεται ωραιότερη με τον έρωτα…γεγονός!!
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατόβραδο!

  10. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Μα φυσικά και είναι γεγονός!!! 😛

    ΑΦιλιά Μαρία(me) και καλή μας Κυριακή! 🙂

  11. Ο/Η Antriana..Io λέει:

    έχω διαβάσει σχεδόν όλα τα βιβλία του και όσα βιβλία είχα, τα χάρισα σε φίλους και γνωστούς. Μ’αρέσει πολύ ο Μπουκάι..πάντα μαθαίνω κάτι καινούργιο, πάντα σε κάτι με βοηθάει να δω «αλλιώς».

    Καλή Κυριακή άιναφετς και καλή ξεκούραση!! 🙂 🙂

  12. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Μεγάλη και σοβαρότατη ανακάλυψη Antriana μου, το να μπορεί να δει κανείς και «αλλιώς» όλες τις δυσκολίες που μας παρουσιάζονται, μια και μαθαίνουμε και απ΄ τα χειρότερα! 😎
    Όσο για ξεκούραση… από χθες έχω καθηλωθεί απ΄ φοβερό σφάχτη στη μέση… αυτά παθαίνει κανείς όταν δεν λαμβάνει υπ΄ όψι του, τα «σήματα» που του στέλνει η ζωή! 😛

    ΑΦιλιά και καλό μας υπόλοιπο καλοκαιριού! 🙂 🙂

  13. Ο/Η Άννα... λέει:

    Θα ήμασταν πιο ευτυχισμένοι αν κάναμε πιο πολύ έρωτα;
    -Μήηηηηητσοοοοο! Για έλα εδώ που σε θέλω κάτι!

    Κίσιζ μαγισσούλα!

  14. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Νάμαστε όooooooooooooooλοι καλά, γιατί είναι ο μόνος σίγουρος τρόπος να συνεχίσουμε να έχουμε την υγειά μας, έκτος αν έχεις άλλον να μου προτείνεις! χαχαχα! 😛

    AΦιλιά πολλά και στον Μήτσο! 🙂

  15. Ο/Η Pandaimonia λέει:

    Έννοιες που πάντα στριφογυρνάμε στο μυαλό μας έρωτας, αγάπη, σεξ. Δυστυχώς δεν χάνουν όλοι το εγώ τους στον οργασμό, δυστυχώς κι αυτή η απόλαυση έχει φυλακιστεί σε «πρέπει». Το σεξ σε εξυψώνει στο «θείο» θα συμφωνήσω αγαπημένη μαγισσουλα αλλά θα προσθέσω ότι το αποκορύφωμα έρχεται στο «σεξ με έρωτα» ή καλύτερα σε ένα μοναδικο συνδυασμό που τον βρίσκει ο καθένας. Ο έρωτας δεν χρειάζεται αποπνικτικούς συμβιβασμούς, κτητικότητα και μύρια άλλα. Έκει χάνουμε το νόημα πιστεύω.

    Μεγάλη συζήτηση για ένα μόνο σχόλιο….πιο πολύ έρωτα λοιπόν

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ω! πόσο θα συμφωνήσω μαζί σου, παν-δαιμόνιο! 😛
      Ευτυχισμένοι μπορεί να είναι όσοι έχουν γνωρίσει, έστω για μια στιγμή το «σ ε ξ με έρωτα»…αλλά επειδή ο έρωτας έχει ημερομηνία λήξης, καλό είναι και η «αγάπη με σ ε ξ» γιατί η πραγματική Αγάπη δεν τελειώνει και αν τελειώσει, θα πει πως ποτέ δεν ήταν Αγάπη ! 😉

      Η ελληνική γλώσσα χρησιμοποιεί δυο λέξεις γι αυτό το υπέρτατο συναίσθημα, Αγάπη (και δεν αναφέρομαι στον χριστιανικό όρο) και Έρωτας…τώρα τον έρωτα όπως τον ζούμε και που έχει ημερομηνία λήξης, περιέχει πολύ πόνο, κτητικότητα, εξάρτηση, ζήλια, ανταγωνισμό, ενώ η αγάπη, τίποτα απ΄όλα αυτά! 😉
      Στα αγγλικά υπάρχει μια λέξη, falling in love και στα γαλλικά, tomber amoureux… δλδ πέφτει κανείς (απ΄τα ουράνια!) στον έρωτα! 😀
      Λένε, πως ‘Ερωτας είναι η Αγάπη που έχασε το δρόμο της» και θα συμφωνήσω!
      Και φυσικά τεράστια συζήτηση για ένα σχόλιο!

      ΑΦιλιά με πολλά καλοκαιρινά πανδαιμόνια! 🙂

  16. Ο/Η eleniplus λέει:

    Δεν έχω διαβάσει όλα τα βιβλία του Μπουκάι, αλλά με τα αποσπάσματα που σταχυολογείς εδώ μου δίνεις συχνά το ρυθμό της ημέρας. Ναι συμφωνώ, όταν κάνουμε περισσότερο έρωτα, γινόμαστε καλύτεροι άνθρωποι, πιο ήρεμοι, πιο δεκτικοί, πιο πρόθυμοι να ακούσουμε, να υποχωρήσουμε, να διαλεχτούμε. Μεγάλη η κουβέντα, αλλά αν έπρεπε να διαλέξω ένα «σύνθημα» αυτή την περίοδο, θα έκλεβα τον τίτλο σου!

    Καλή σου μέρα
    Ελένη
    https://myfortysomethingworld.wordpress.com/

  17. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ο Μπουκάι διαβάζεται εύκολα γι αυτό και είναι τόσο αγαπητός και ως ψυχίατρος ξέρει πώς να σου μεταδώσει έννοιες που άλλοι ψυχίατροι θα έκαναν μ’ έναν πιο δύσκολο και θα έλεγα και πιο βαρετό τρόπο, είναι δλδ ότι πρέπει και για την αμμουδιά! 😉
    ‘Ετσι λοιπόν, «ας κάνουμε πιο πολύ έρωτα»! 😛

    ΑΦιλιά πολλά πολλά Ελένη μου και καλή μας βδομάδα! 🙂

  18. Ο/Η Oneiraparamithiou λέει:

    Να μαι κ γω!! Πισω, σε μια Αθήνα που βράζει, απο ενα νησί (τη Σέριφο) που ειχε πολυ ´ομορφες εικονες, καταπληκτική θάλασσα κ ερωτική διάθεση και μας αγκάλιασε με την πρώτη, αλλα και…μας πήρε κ μας σήκωσε, γιατι απο τη μια βδομάδα που κάτσαμε τις πέντε μερες ειχε συνεχώς επτά μποφόρ!!!!! Χιχιχι
    Πολυ σωστά τα λογια του Μπουκάι, έχω να πω…Αφιλακια πολλα μαγισσούλι μου, σου χρωστώ κ τις εντυπώσεις μας για το βιντεο, δεν το έχω ξεχάσει…:)

  19. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Περίεργο καλοκαίρι Κατερίνα μου και δεν ξέρω αν η λέξη «περίεργο» περιλαμβάνει όλα τα περίεργα που συμβαίνουν, ακόμα και σε προσωπικό επίπεδο… λες εκτός απ΄ το ξερό μας το κεφάλι να φταίνε και τα άστρα; χαχαχα! ( λένε πως ακόμα και τον καιρό επηρεάζουν) 😛
    Εμείς ελπίζουμε πως καλώς εχόντων των πραγμάτων θα φύγουμε για Σκιάθο την άλλη βδομάδα!

    ΑΦιλιά πολύ τρυφερά και στα δυο σας! 🙂

  20. Ο/Η koufetarios λέει:

    Ένα μεγάλο θέμα που συζητιέται τελευταία στον κύκλο μου είναι η ουσία που έχει χαθεί στις σχέσεις μεταξύ των ανθρώπων, στον ανύπαρκτο έρωτα και στην άποψη πως ο έρωτας ντε και καλά πρέπει κάποια στιγμή στο μέλλον να συνοδεύει και κουτσούβελα που κάποιους είτε τους εξυψώνει αυτή η εξέλιξη είτε τους διαλύει κυριολεκτικά. Κι αυτό γιατί υπάρχει αυτός ο άγραφος νόμος της εξέλιξης -ντε και καλά επαναλαμβάνω. Άν τα στερεότυπα είναι για σπάνε, ας χαρούμε λοιπόν τον έρωτα και το σεξ αλλά με προσοχή, και προτρέπω όσους αγαπούν τον έρωτα στη ζωή τους αν δεν νιώθουν έτοιμοι γι’ αυτή την περιβόητη εξέλιξη να μείνουν εκεί, δεν υπάρχει λόγος να ταλαιπωρούν μια νέα ψυχούλα! (Ξέρω είμαι λ΄γο νευρικός να με συγχωρείς!)

    Καλό καλοκαίρι, μα τις καλύτερες μέρες τις έχει ο Σεπτέμβρης!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πολύ σωστά νομίζω πως αντιμετωπίζεις το θέμα του έρωτα, της σεξουαλικής πράξης και των παιδιών! 😉
      Αυτό που έχω δει γύρω μου, είναι πως οι γυναίκες απ΄ τα 30-35 αρχίζει και τους «κτυπάει» κάποιο καμπανάκι και θέλουν γάμους και παιδιά… και αυτό είναι κάπου φυσικό γιατί το να κάνει μια γυναίκα παιδιά είναι μες τη φύση της… γι αυτό και υπάρχει ο γάμος που είναι μεν κοινωνική κατοχύρωση.,,αλλά «όλο» αυτό δεν είναι τόσο απλό! 😛
      Προσωπικά έτσι που έχει γίνει η ζωή στον πλανήτη Γη, νομίζω πως πρέπει κανείς να είναι πολύ σίγουρος ότι έχει την σοβαρότητα, την ωριμότητα και την οικονομική άνεση να μεγαλώσει παιδιά, αλλιώς θεωρώ απίστευτα εγωιστικό το να κάνει κανείς παιδιά στην εποχή μας… ειδικά όταν υπάρχουν και τόσα εγκαταλειμμένα… μεγάλη κουβέντα ανοίξαμε, αλλά νομίζω πως κάπου συμφωνούμε! 😉

      ΑΦιλιά και καλό υπόλοιπο καλοκαιριού! 🙂

      • Ο/Η koufetarios λέει:

        Έτσι είναι όπως τα λες, συμφωνώ κι εγώ με τις σκέψεις και ευτυχώς συμφωνώ σε αυτό το θέμα και με την κοπέλα μου. Και για να το πάω λίγο πιο πέρα, μιας και η κοπέλα μου δουλεύει σε κέντρο εξωσωματικής γονιμοποίησης και έχουν δει πολλά εκεί τα μάτια της μου έχει περάσει την άποψη πως είναι επίσης εγωιστικό να προσπαθείς με χίλια δυο χημικά να κάνεις παιδιά ενώ υπάρχουν χιλιάδες νεογέννητα ορφανά και μικρά παιδιά που πεινάνε και δεν έχουν στον ήλιο μοίρα!
        Τέλως πάντων, κατάλαβες τι θέλω να πω και χαίρομαι που σκέφτεσαι επίσης έτσι.

        Καλό υπόλοιπο να έχουμε μα έρχομαι κι εγώ. 🙂

  21. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Και θα προσθέσω κάτι που με προβληματίζει, τα παιδιά που γεννιούνται με εξωσωματικές ή με παρενθετικές μητέρες ή με «ξένα» ωάρια ή σπέρμα, έχουν δείξει μελλοντικά σε τι άτομα εξελίσσονται; 😉
    Όντος μεγάλη κουβέντα… και που έρχεσαι; 😛
    ΑΦ! 🙂

  22. Ο/Η rena christodoulou λέει:

    Αγαπημένος μου συγγραφέας.
    Γιατί αργησα να σε ανακαλυψω Στεφανία μου;

  23. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλώς όρισες Ρένα με τις εξαιρετικές και έξυπνες κατασκευές σου! 🙂
    Όσο για την γνωριμία μας, είναι ποτέ αργά για οτιδήποτε και ειδικά για μια γνωριμία; 😉
    Επιστρέφω να σε γνωρίσω καλύτερα!

    ΑΦιλιά πολύ χαμογελαστά! (Α=Αληθινά) 🙂

Σχολιάστε

