Ευλογία είναι εκεί που είσαι…

12082015423.

«Η Αλήθεια δεν είναι κάτι μυστηριώδες· η αλήθεια είναι εκεί που είσαι. Από ‘κει μπορείς ν’ αρχίσεις. Η αλήθεια είναι ότι έχω θυμό μέσα μου, είμαι ζηλιάρης, είμαι επιθετικός και τσακώνομαι. Όλα αυτά είναι γεγονός. Πρέπει, λοιπόν, να αρχίσει κανείς από ‘κει που βρίσκεται. Γι’ αυτό είναι σημαντικό να γνωρίζεις τον εαυτό σου, να έχεις πλήρη γνώση του εαυτού σου όχι από άλλους, όχι από ψυχολόγους, ψυχαναλυτές, ειδικούς του εγκεφάλου, αλλά να ξέρεις εσύ ο ίδιος από μόνος σου τι είσαι. Και είσαι η ιστορία της ανθρωπότητας. Εάν ξέρεις να διαβάσεις αυτό το βιβλίο που είσαι εσύ ο ίδιος, τότε ξέρεις όλες τις δραστηριότητες, όλες τις βαρβαρότητες και τις βλακείες του ανθρώπινου είδους, γιατί είσαι η υπόλοιπη ανθρωπότητα».

1η Συνάντηση με Ερ. και Απ. Μπρόκγουντ Παρκ, 1983

.

Και είμαι:

13082015439130820154451208201541313082015441130820154401208201541913082015438.

«Η Αλήθεια δεν είναι κάτι μυστιριώδες.
Η Αλήθεια είναι εκεί που είσαι».

Κρισναμούρτι.

.

*

*

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

26 Responses to Ευλογία είναι εκεί που είσαι…

  1. Ο/Η Maria Kat λέει:

    Αν ο ίδιος δεν γνωρίζεις την αλήθεια του εαυτού σου σου και ποιος πραγματικά είσαι…. Δεν πρόκειται να σε μάθει κανείς σωστά…..

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Έτσι ακριβώς Μαρία Kat μου, το ταξίδι είναι μοναχικό και εμείς οι ίδιοι είμαστε οι δάσκαλοι του εαυτού μας! 😉

      ΑΦιλιά και να περνάς καλά με την Μαρία όπου και να είσαι! 🙂

  2. Ο/Η me (maria) λέει:

    Και είσαι σε ευλογημένο μέρος!!
    Πόση ομορφιά!
    Φιλιά πολλά!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Βρίσκω απίστευτα ανακουφιστικό Μαρία (me) αυτό το, «Η Αλήθεια είναι εκεί που είσαι»… δλδ απ΄το τώρα μας, όπου και να είναι αυτό, γιατί από μας εξαρτάται το πώς θα το διαχειριστούμε! 😉

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και γεμάτα απ’ όμορφες στιγμές! 🙂

  3. Ο/Η mahler76 λέει:

    Να περνάτε τέλεια. Καλή σου μέρα 🙂

  4. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλή μέρα και σε σένα Μalerako, και εσύ να φροντίζεις να περνάς καλά «εκεί που είσαι γιατί η Αλήθεια δεν είναι κάτι μυστηριώδες»! 😉

    ΑΦιλιά πολλά και τρυφερά! 🙂

  5. Ο/Η dodo λέει:

    Η ευλογία είναι μέσα μας- ή τουλάχιστον, αυτό είναι το ζητούμενο 😉

  6. Ο/Η Φρίντα λέει:

    .. κι όταν εκεί που είσαι, στην ηρεμία της απόλυτης φυσικής ομορφιάς, τότε η Αλήθεια «σου» φανερώνεται πιο αβίαστα, αρκεί να της έχεις ανοίξει ήδη τα κατάλληλα μονοπάτια 😉
    Σε γλυκοφιλώ με Ααγάπη 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Η ομορφιά υπάρχει παντού και σίγουρα όταν βρίσκεσαι στη φύση, η Αλήθεια- αυτό που πραγματικά «είναι», μας φανερώνεται εντελώς φυσικά, όσο για τα μονοπάτια, δεν υπόσχονται ότι θα είναι βατά, αλλά αυτός που έχει αποφασίσει να κάνει το μοναχικό αυτό ταξίδι πρέπει να ξέρει πώς να γεμίζει τις μπαταρίες του… και σ’ αυτό βοηθάει το να θυμάσαι, ότι η «Ευλογία είναι εκεί που είσαι»! 😉

      ΑΦιλιά Φρίντα μου, πολλά και τρυφερά όπου και να είσαι! 🙂

      • Ο/Η Φρίντα λέει:

        Στη Θεσσαλονίκη είμαι, γλυκιά μου Στεφανία, στην πόλη «φυλάττοντας Θερμοπύλες»!!! χα .. χα.. χα.. για να μην πω σνιφ.. σνιφ.. σνιφ 😉
        ΑΦιλιά (και κάνε και καμιά βουτιά για τη φίλη σου 🙂

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          «Η ευλογία είναι εκεί που είσαι»…
          Και εμείς επιστρέψαμε χθες και τώρα απ΄ εδώ που είμαι αισθάνομαι ευλογημένη και ευγνωμοσύνη… απλά που είμαι όπως είμαι! 😉

          ΑΦιλιά καρδιάς! 🙂

  7. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    Καλε τι ομορφη σκιά ειναι τούτη!;; Ναι, η αλήθεια ειναι αυτο που είμαστε, κάθε στιγμη, κ αν δεν μας αρέσει πρώτοι εμείς πρεπει κάτι να κάνουμε για να το αλλάξουμε.
    Πανέμορφες φωτογραφίες!
    Αφιλακια πολλα μαγισσούλι μου!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Είδες Κατερίνα μου, πόση φωτογένια έχει η σκιά μου; 😛

      Και σίγουρα η ανακάλυψη (στη πράξη), του πόσο σημαντικό είναι το να είναι κανείς παρόν, βοηθά στο να δούμε ανά πάσα στιγμή που βρισκόμαστε… γιατί η Αλήθεια- Ευλογία είναι σε κάθε μας στιγμή! 😉

      ΑΦιλιά ακόμα Σκιαθίτικα… και τώρα πάω για την τελευταία βουτιά! 🙂

  8. Ο/Η charismavros λέει:

    Η αλήθεια είναι εκεί που είσαι. Με έβαλες σε βαθείς προβληματισμούς, μαγισσούλα. Αμφιταλαντεύομαι μεταξύ του «συμφωνώ» και του «εν μέρει διαφωνώ»…έχει τόσες προεκτάσεις αυτό το άρθρο που θα δοκιμιογραφούσα αν δε με σταματούσαν οι υπέροχες εικόνες που έχει το ποστ, τόσο υπέροχες που την αλήθεια τους δεν μπορεί να την αμφισβητήσει κανείς. Και τελικά ψέμα ή αλήθεια, το θέμα είναι το εκεί που επιλέγεις να είσαι. ΑΦιλιά και ελπίζω οι βουτιές να παραμένουν ακόμη πέρα για πέρα αληθινές.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Το κείμενο Χάρη μου, δεν μας μιλάει για μυστηριώδη και πολύπλοκα πράγματα, απλά μας λέει, πως η Αλήθεια είναι μέσα μας εκεί που είναι ο καθένας «εσωτερικά» ανά πάσα στιγμή… τώρα αν είναι συνδεδεμένος κάποιος ή όχι με αυτή την αίσθηση, είναι στο χέρι του καθενός! 😉
      Όσο για βουτιές, οι θαλασσινές τέλειωσαν στη Σκιάθο χτες, αλλά οι «άλλες» βουτιές, έτσι και ξεκινήσουν δεν τελειώνουν ποτέ! 😛

      ΑΦιλιά και καλές δημιουργικές βουτιές και σε σένα! 🙂

      ΥΓ: Θα μου άρεσε να γνωρίσεις την «Μαγική φωνή» πιο κάτω, είναι μια πολύ νέα κοπέλα που το γράψιμο της, νομίζω πως θα σου αρέσει!
      Κάνω λογοτεχνικά προξενιά… χαχαχα! 😀

  9. Ο/Η syros2js λέει:

    Τί όμορφες φωτογραφίες!!! Θέλεις να χωθείς μέσα τους και να μη βγεις ποτέ!
    –Αν μπορούσαμε να εκτιμήσουμε, να διορθωσουμε και να διαχειριστούμε τον εαυτό μας πόσο πιο όμορφα θα ηταν όλα γύρω μας!–
    Να περνάς όμορφα, μαγισσούλα!
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά-πολλά!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Νομίζω Γιάννα μου, πως αν πραγματικά και βαθιά «το» θελήσουμε όλοι μας μπορούμε! 😉

      Τώρα είμαι πίσω στο βουνό μου και απολαμβάνω την όμορφη αλλά αποξηραμένη φύση, ευτυχώς ο Ευβοϊκός απέχει 25 λεπτά και θα συνεχίσω τις θαλασσινές βουτιές, μέχρι να χειμωνιάσει! 😛

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και να περνάς όσο πιο όμορφα μπορείς! 🙂

  10. Ο/Η magikifoni λέει:

    Μαγισσούλιιι μουυυ!!! Καλησπέρεεςς! Χαίρομαι πολύ που βλέπω ότι είσαι σε ένα τόσο όμορφο μέρος, όπως η Σκιάθος! 🙂

    Είναι όντως ανακουφιστικό, για εκείνους που έχουν πίστη κυρίως, να ξέρουν ότι η ουσία είναι στο χέρι τους και ότι το νόημα πηγάζει από μέσα… 😉 Οι υπόλοιποι κυρίως κλαίγονται νομίζω! Γιατί, «κι αυτό το ταξίδι έχει μόνο μία θέση» και είναι ατελείωτο 🙂 !

    (Υ.Γ.: Να ξέρεις ότι μία μέρα κάποτε θα έρθω προς τα μέρη σας να σε βρωω 🙂 χιχιχιχιχι)

    Να περάσετε όμορφα το υπόλοιπο καλοκαίρι! Ελπίζω να επιστρέψω σύντομα, γιατί κάνω κι εγώ ταξίδια….εσώτερα και καταλαβαίνεις!! 🙂

    ΑΦΦΦΦιλάκια ηλιοκαμμένα και αισιόδοξα!! ❤

  11. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ! καλώς την (ολίγον χαμένη, αλλά εδώ)! 😛

    Η πίστη Αλεξάνδρα μου, δεν είναι να πιστεύουμε ότι κάτι απ’ έξω θα μας φωτίσει ή βοηθήσει να αισθανθούμε πως η πίστη βασικά είναι η πίστη στον εαυτό μας και ότι χωρίς βοηθήματα, δασκάλους και βιβλία, μπορούμε να την αντλήσουμε από μέσα μας… μα τι λέω τώρα, εσύ το έχεις δει- νοιώσει! 😉

    Τώρα είμαι στο βουνό μου (ΒΑ Αττική) εσύ για πια μέρη μιλάς και με απειλείς; χαχαχα! 😀

    Και για το μονοθέσιο ταξίδι σε κερνάω ένα ποστ! 😛

    https://ainafetst.wordpress.com/2010/07/13/laromelibre/

    ΑΦιλιά καρδιάς και πολύ πολύ τρυφερά! 🙂

  12. Ο/Η koufetarios λέει:

    Η επιθυμία μου πραγματοποιήθηκε πάντως. Έλεγα μακάρι να βλέπαμε κι άλλες φωτογραφίες και να εδώ είναι! Πολύ χαίρομαι. Η ‘Αλήθεια’ Στεφανία μου νομίζω πως είναι η επίγνωση των ψυχικών μας χαρακτηριστικών και ιδιαιτεροτήτων. Περηφάνια για το σκαρί που είμαστε, μαχητικοί για να διορθώσουμε τις βλάβες που μας προκάλεσε η ζωή ή που εμείς προκαλέσαμε μόνοι μας από άγνοια. Αλήθεια είναι να είμαι εγώ να είσαι εσύ. Όποιος κι αν είμαι κι όποιος κι αν είσαι!

    Οι φωτογραφίες σου με ταξιδεψαν πάλι. Δεν θα σου ζητήσω άλλες προς το παρόν από τη Σκιάθο, στο υπόσχομαι. 🙂

    Καλημέρες!

  13. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Χαίρομαι Μαβιέ μου, που η επιθυμία σου πραγματοποιήθηκε, αλλά σου έχω ένα τεστ παρατηρητικότητας, χαχαχα! δεν ανέφερα τίποτα γιατί ήθελα να δω πόσο παρατηρητικοί είναι οι φίλοι μου! 😎
    Λοιπόν, σε δυο φωτό έχω τοποθετήσει σ΄ένα βραχάκι μες τη θάλασσα 3 πέτρες τη μια πάνω στην άλλη και σε μια άλλη φωτό, ένας γλάρος την έχει αράξει σ’ ένα βράχο!!! (με κλικ στη φωτό φαίνονται καλύτερα!) 😛

    Όσο για την «Αλήθεια», προσωπικά βρίσκω πολύ ανακουφιστικό πως βρίσκεται εκεί που είμαστε και όχι μόνο στα ουράνια! 😉

    ΑΦιλιά πολλά από το βουνό μου πλέον! 🙂

  14. Ο/Η glarenia λέει:

    ΝΑ ΕΙΣΑΙ, ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΣΤΙΓΜΗ, ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ (ΣΕ ΑΓΑΠΟΥΝ -ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ- ΚΑΙ ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΥΧΗ) ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ!ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΕ ΞΑΝΑΒΡΙΣΚΩ!
    ΦΙΛΙΑ

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλώς την! 😀
      Όταν ετοίμαζα αυτή την ανάρτηση και ειδικά στην τρίτη φωτογραφία σε σκεφτόμουν και αναρωτιόμουν που είσαι… και σκέφτηκα, πως να μια φωτό που θ’ άρεσε στην γλαρένια… (μεγάλωσε την και θα καταλάβεις)! 😉

      ΑΦιλιά πάντα καρδιάς! 🙂

  15. Ο/Η lefti λέει:

    Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου από την Σκιάθο… την απορία μου την έλυσες με το προηγούμενο σχόλιο σου.. 😉 χαίρομαι που πέρασες όμορφα και γέμισες μπαταρίες..η φύση πάντα βοηθά..
    Όσο καλύτερα ξέρουμε τον εαυτό μας τόσο καλύτερα ζούμε, συνδιαλεγόμαστε, παίρνουμε αποφάσεις πιστεύω.Ναι, η Αλήθεια είναι εκεί που είμαστε. Τόσο απλά. Και η ισορροπία, η ηρεμία είναι εσωτερική υπόθεση..
    ΑΦιλιά πολλά πολλά Στεφανία μου 🙂

  16. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Έτσι ακριβώς Ελευθερία μου! 😉
    «Η Αλήθεια δεν είναι κάτι μυστηριώδες» και αναρωτιέται κανείς γιατί δεν συνδεόμαστε τόσο εύκολα μαζί της και την αναζητούμε, σε βιβλία, σε δασκάλους κλπ;
    Μήπως γιατί δεν μας αρέσει αυτό που βλέπουμε μέσα μας; 😉

    ΑΦιλιά πολλά πολλά και καλό υπόλοιπο καλοκαιριού! 🙂

Σχολιάστε

