Αν μου επιτρέπετε να προτείνω…

il_570xN.764210278_gh9y

«Δεν ξέρετε πραγματικά τον εαυτό σας.
Το να ξέρετε τον εαυτό σας σημαίνει ότι ξέρετε την εξαιρετική ικανότητα του νου σας να φωτίζει τις κρυφές γωνιές της καρδιάς σας, σημαίνει ότι ξέρετε πώς λειτουργεί ο νους σας και αυτό που σκέφτεστε είναι δράση ή απλώς αντίδραση, σημαίνει ότι έχετε επίγνωση της πολυπλοκότητας του υποσυνειδήτου και ότι βλέπετε όλους τους υπαινιγμούς και τις νύξεις που το υποσυνείδητο προβάλει στο συνειδητό. Αλλά δεν έχετε επίγνωση όλων αυτών, λειτουργείτε απλώς στην επιφάνεια και προχωράτε μες τη ρουτίνα της καθημερινότητας.
Πηγαίνετε στο γραφείο, κάνετε τη δουλειά σας και γυρνάτε πίσω, συνεχίζοντας μέρα με τη μέρα το ίδιο παλιό μοντέλο και δεν θέλετε να διαταράξει κανείς αυτό το μοντέλο, που σημαίνει ότι είστε επιφανειακά ικανοποιημένοι.
Όταν ενοχληθείτε επιφανειακά αναζητάτε περισσότερη ικανοποίηση, κι έτσι η ζωή σας παραμένει στο επιφανειακό επίπεδο.
Παρόλο που μπορεί να διαλογίζεστε, να διαβάζετε τις Γραφές, η σκέψη σας να είναι στον Θεό, όλα βρίσκονται στην επιφάνεια.

marronnier-planche-botanique

Είναι, λοιπόν, πολύ σημαντικό να κατανοήσει κανείς όχι μόνο το συνειδητό, αλλά και το υποσυνείδητο νου. Ο υποσυνείδητος νους είναι πολύ πιο ισχυρός, πολύ πιο επίμονος, πολύ πιο δεσποτικός και συντηρητικός από τον συνειδητό νου, επειδή το συνειδητό είναι απλώς ο εκπαιδευμένος νους που προσαρμόζεται στο περιβάλλον.

ob_11277f_hooker-himalaya2

Αν μου επιτρέπετε να προτείνω, παρατηρήστε το νου σας, μην ακούτε απλώς τα λόγια μου, αλλά μέσα από τα λόγια μου παρατηρείστε τις σκέψεις που κάνετε και ανακαλύψτε τον εαυτό σας. Εγώ περιγράφω την εικόνα, αλλά αυτή είναι η δική σας εικόνα, όχι η δική μου. Αν πραγματικά παρακολουθείτε τον εαυτό σας καθώς ακούτε, θα βρείτε ότι γίνεται μια ριζική αλλαγή σε πείσμα του συνειδητού νου σας.
Είναι σαν ένας σπόρος που έχοντας φυτευτεί σε εύφορο έδαφος σπρώχνει τη γη και ξεπετάει ένα μπουμπούκι».

ΕΓΩ χωρίς ΕΓΩ

ΚΡΙΣΝΑΜΟΥΡΤΙ

Μετάφραση Ανθή Ανδρεοπούλου -Νίκος Πιλάβιος

Εκδόσεις Καστανιώτη

*

*

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

61 Responses to Αν μου επιτρέπετε να προτείνω…

  1. Ο/Η koufetarios λέει:

    Το λάτρεψα. Πραγματικά το λάτρεψα.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Νομίζω Μαβιέ μου, πως όταν επιτρέψουμε στον εαυτό μας, ν’ ακούσει την καρδιά του, είναι σίγουρο ότι θα υπάρξει μια ριζική αλλαγή σε «πείσμα του συνειδητού μας νου»…
      Μελώνει η καρδιά! (Μου επιτρέπεις να δανειστώ απ΄το ποίημα σου αυτή την υπέροχη αίσθηση)! 😉

      ΑΦιλιά και καλό μας απογευματάκι! 🙂

      • Ο/Η koufetarios λέει:

        Χεχε, μελώνει η καρδιά, φυσικά αρκεί να το παλέψουμε λίγο παραπάνω! Έχεις δίκιο, ο συνειδητός νους είναι τις περισσότερες φορές νομίζω δασκαλεμένος χωρίς όμως καμιά συστηματική μάθηση. Το ασυνείδητο μέρος πρέπει, χρειάζεται, είναι αναγκαίο να λαμβάνει κι αυτός πρωτοβουλίες διότι,χμ, ε αυτό το κομματι είμαστε πραγματικά εμείς, είναι λάθος να το καταπιέζουμε!

        Καλό απογευματάκι, με γαλήνη!

      • Ο/Η charismavros λέει:

        Η καρδιά μελώνει όταν ψηλώνει (σας το λέει ένας πανύψηλος)…

    • Ο/Η charismavros λέει:

      Και εδώ εύστοχος ο Κουφετάριος; Συγχύζομαι να συμφωνώ πια…

  2. Ο/Η mariakat80 λέει:

    Μεγάλη υπόθεση το υποσυνείδητο. Εκεί κρύβονται τα πάντα! Από αυτό ελέγχονται όλες οι πτυχές του εαυτού μας ακόμα και χωρίς καλά καλά να το καταλαβαίνουμε. Είναι μεγάλο βήμα το να καταφέρουμε να μας γνωρίσουμε μέσω αυτού αλλα….. είναι εφικτό???Μπορούμε να το καταφέρουμε; γιατί νομίζω ότι πολλοί από εμάς φοβόμαστε να βαδίσουμε σε τέτοια μονοπάτια….δυστυχώς (αναμεσά τους κι εγώ)

  3. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ναι Μαρία μου, μεγάλη υπόθεση το υποσυνείδητο όπου εκεί κρύβονται πολύ καλά τα πάντα!
    Νομίζω όμως, πως όσο φοβόμαστε να φοβηθούμε-να πειραματιστούμε-να ερευνήσουμε- να παρατηρήσουμε τις αντιδράσει μας 😉 (γιατί προφανώς το υποσυνείδητο μας έχει του κόσμου τις ιδέες), δύσκολα θα καταφέρουμε να γνωρίσουμε τους εαυτούς μας! 🙂

    Αφιλιά πολλά πολλά και κάτι από καιρό μου λέει, πως εσύ ειδικά μπορείς! 🙂

    • Ο/Η MeditativeDiaries λέει:

      Θέλω να ρωτήσω εδώ, αν το υποσυνείδητό μας είναι ένα αυτοτελες, ανεξάρτητο κομμάτι που υπάρχει από μόνο του, ή αν το υποσυνείδητο είναι δημιούργημα της συνείδησής μας.. η συνείδησή μας που δυσαρεστείται, φοβάται, αγχώνεται, τρέμει και λέει «αυτό είναι επώδυνο, καλύτερα να μην το σκέφτομαι παραπάνω» και θάβει κάτω από την επιφάνεια οτιδήποτε δυσάρεστο..η ίδια συνείδησή που λέει «αυτό με ικανοποιεί αρκετά, δεν πρόκειται να το χαλάσω εξετάζοντας την φύση του, προσπαθώντας να το κατανοήσω, αφού με ευχαριστεί ας ταυτιστώ μαζί του» και έτσι την ίδια στιγμή χώνει τις εικόνες ικανοποίησης, βαθιά μέσα της. Μήπως όλο κι όλο αυτό είναι το υποσυνείδητο;; Μνήμες επώδυνες που θέλουμε να ξεχάσουμε και μνήμες ευχάριστες, απολαυστικές που δεν θέλουμε να πειράξουμε.

      Τώρα μπορεί η συνείδηση που δημιουργεί όλη αυτή την παράνοια, να γίνει εργαλείο στα χέρια μιας ενέργειας τελείως διαφορετικής, μιας ενέργειας ζωτικής, της ενέργειας της ίδιας της ζωής, της νοημοσύνης (που θα έλεγε ο Κ) και να ξεσκεπάσει ολόκληρο το υποσυνείδητο;; Νοημοσύνη με την έννοια της ικανότητας να βλέπουμε αυτό που είναι Τώρα, να έχουμε αληθινή επίγνωσή του και όχι μέσα από το διαστρεβλωτικό φίλτρο των σκέψεων.

      • Ο/Η Άιναφετς λέει:

        Κατ’ αρχάς καλώς όρισες! 🙂
        Νομίζω πως η συνείδηση είναι μια και μάλιστα συμπαντική… και όλοι μας είμαστε μέρος αυτής της συνείδησης.
        Τώρα σε προσωπικό επίπεδο ο καθένας καλείται (αν το αισθάνεται) να εργαστεί συνειδητά πάνω σ’ αυτό και να δει πώς λειτουργεί το εγώ του, απλά καθημερινά, με ουδέτερη επίγνωση (δλδ χωρίς να επικρίνει τον εαυτό του) και αυτό ειδικά στις σχέσεις του… και για να μη μακρηγορώ για μένα συνείδηση και υποσυνείδητο είναι ένα… μόνο που το υποσυνείδητο μας είναι πανούργο και όπως λέει και ο Κρ. «είναι ισχυρό, επίμονο, δεσποτικό και συντηρητικό»…
        Νομίζω επίσης πως αν αφήσουμε πραγματικά την καρδιά μας να «μιλήσει» πολλοί λογικοί συλλογισμοί (σκέψεις) θα παραμεριστούν και σίγουρα θα ξεκαθαρίσει το τοπίο μέσα μας! 😉

        Καλό Σαββατοκύριακο εύχομαι! 🙂

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          Η δυσκολία μας, βρίσκεται στ’ ότι το υποσυνείδητο είναι κρυφό! 😉

          • Ο/Η MeditativeDiaries λέει:

            Πρέπει να το καλέσουμε λοιπόν στην επιφάνεια.. θέλει θάρρος, πάθος, μια αίσθηση ανικανοποίητου που δεν εμπεριέχει ελπίδα, απογοήτευση, προσδοκία ή κάτι τέτοιο

            • Ο/Η Άιναφετς λέει:

              Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, η ελπίδα, η ονειροπόληση (τα λεγόμενα όνειρα για ένα καλύτερο αύριο!), οι προσδοκίες, οι απογοητεύσεις, ακόμα και τα ψέματα που λέμε στον εαυτούλη μας, εμποδίζουν την παρατήρηση που μόνο αυτή μπορεί να φέρει στην επιφάνεια μέρος του υποσυνειδήτου καθώς εργαζόμαστε, ερευνούμε και πειραματιζόμαστε, σίγουρα με πάθος! 😉
              Για το απαραίτητο δε ανικανοποίητο κάτι πιο «παλιό»!

              https://ainafetst.wordpress.com/2010/07/02/nosatisfact/

        • Ο/Η MeditativeDiaries λέει:

          καλώς σε βρήκα Αιναφετς! Θαρρώ συναντιόμαστε! Στην ουδέτερη επίγνωση, χωράνε λέξεις;; Όταν δω το δέντρο και σχηματιστεί η λέξη δένδρο στο κεφάλι μου, είναι το παρελθόν που παρεισφρύει και θέλει να κάνει αυτό που ξεδιπλώνεται τώρα μπροστά μου, γνωστό, σύμφωνα με την εμπειρία του παρελθόντος. Αν δω το δένδρο χωρίς τη λέξη δένδρο μου φαίνεται ότι είναι μια τελείως άλλη υπόθεση.

          Αντίστοιχα αν δω τη ζήλια χωρίς τη λέξη, μια τελείως άλλη ενέργεια εκλύεται. Η λέξη ζήλια, εμπεριέχει από μόνη της «κριτική», οπότε κάνει μη-δυνατή την χωρίς επίκριση επίγνωση/παρατήρηση.

          Δεν υπονοείται εδώ ότι εσύ έχεις λεκτική επίγνωση της ακτσουάιλιτι, δεν ξέρω τίποτα για σένα, απλά ήθελα να τονίσω πως «η λέξη» καταστρέφει την αυθεντική παρατήρηση.

          • Ο/Η Άιναφετς λέει:

            Νομίζω πως όταν λέμε «επίγνωση», εννοούμε επίγνωση και όταν λέμε ζήλια, όλοι ξέρουμε τι σημαίνει η λέξη ζήλια… η λέξη σίγουρα δεν είναι η αυθεντική παρατήρηση… αλλά τελικά τι είναι αυθεντικό για τον καθένα είναι μια άλλη ιστορία, μια και όλοι μας, είμαστε κομματιασμένοι και διαμορφωμένοι! 😉
            Μήπως ουδέτερη επίγνωση έχει κανείς όταν δεν επικρίνει και δεν αξιολογεί κάτι… εκεί μπαίνει η σιωπή… αυτή η ευλογημένη στιγμή όπου δεν υπάρχει καμιά σκέψη;

            • Ο/Η MeditativeDiaries λέει:

              Η λέξη δεν είναι το πράγμα..η λέξη επίγνωση δεν είναι η επίγνωση.. η λέξη ζήλια είναι φορτισμένη από το παρελθόν με κάμποση κριτική, αναπόφευκτα.. η λέξη είναι σκέψη.. μου φαίνεται ότι δεν είναι δυνατή αυθεντική παρατηρήση, όταν φυτρώνει η λέξη μέσα..

              Τι είναι αυθεντικό.. ωραίο ερώτημα.. ή υπάρχει κάτι αυθεντικό, αληθινό;; Είμαστε όντως διαμορφωμένοι, κατακερματισμένοι, αλλά υπάρχει τίποτα μέσα μας, όχι διαμορφωμένο, όχι μηχανικό;; Ο καθένας πρέπει να ψάξει να βρει την απάντηση..

              • Ο/Η Άιναφετς λέει:

                Καλημέρα Γιώργο!
                Έτσι ακριβώς… και σίγουρα δεν είναι η δυνατή η καθαρή παρατήρηση όταν όπως λες «φυτρώνει» η λέξη… αλλά έλα που έχουμε μόνο τις λέξεις για να επικοινωνήσουμε μεταξύ μας και επειδή η ζωή είναι σχέσεις, ας φροντίσουμε τουλάχιστο να εδραιώσουμε μεταξύ μας ένα λεξιλόγιο που να εξηπυρετεί απλά την επικοινωνία μας, βλέπεις όσοι από μας έχουν μελετήσει τον Κρισναμούρτι επικοινωνούν και λεκτικά πιο εύκολα απ΄όσους απλά του έχουν ρίξει μια ματιά ή δεν τον έχουν διαβάσει καθόλου! 😉
                Όσο για το τι είναι αυθεντικό, αληθινό, νομίζω πως αν ακούμε την καρδιά μας πιο πολύ και όχι την σκέψη-παρελθόν, η καθημερινότητα μας θα είναι πιο βατή…το δράμα είναι ότι έχουμε γίνει πολύ εγκεφαλικοί!
                Εύχομαι να έχεις μια όμορφη Κυριακή και σ’ ευχαριστώ για τον ουσιώδη μας διάλογο! 🙂

                • Ο/Η MeditativeDiaries λέει:

                  ναι, βγάζει νόημα αυτό που λες… η αληθινή παρατήρηση δεν έχει να κάνει με λέξεις. Υπάρχουν όμως άνθρωποι και έχουν μόνο (;; δεν είμαι σίγουρος) λέξεις για να επικοινωνήσουν.. οι άνθρωποι που έχουν ανεπτυγμένοι παρατηρητικότητα, ναι, φαίνεται να είναι ικανοί να κάνουν πολύ σωστή/εύλογη χρήση του εργαλείου της γλώσσας. Γιατί εκεί η γλώσσα είναι εργαλείο, μέσο και όχι μια διαστρεβλωμένη δύναμη που θαρρεί ότι μπορεί να λύσει κάθε πρόβλημα.
                  Καλησπέραααα

                  • Ο/Η Άιναφετς λέει:

                    Κοίτα να δεις κάτι όμορφο… πριν «έρθει» το σχόλιο σου, «βρισκόμουν» στο blog σου και διάβαζα την απάντηση στο σχόλιο μου, εκεί που σε διάβαζα, ξαφνικά και χωρίς να πατήσω κανένα πληκτρολόγιο, βρέθηκα στο blog μου και εκείνη τη στιγμή εμφανίστηκε το σχόλιο σου…
                    Κάποτε είχαν ρωτήσει τον Κρ. γι αυτές τις συμπτώσεις και είναι ενδιαφέρον τι είχε απαντήσει… προσωπικά, μου συμβαίνουν αρκετά συχνά αυτές οι ας πούμε «τυχαίες» συντονίσεις και ομολογώ πως κατά βάθος με διασκεδάζουν! 😉

                    https://ainafetst.wordpress.com/2015/04/27/par-chance/

                    Τι νομίζεις;
                    Νομίζω πως το παραπάνω έχει πολύ ενδιαφέρον γιατί μας παραπέμπει στο ότι κάθε τι έχει ένα αποτέλεσμα που στη συνέχεια γίνεται η αιτία για ένα άλλο αποτέλεσμα… Εκπληκτικό! 🙂

                    • Ο/Η MeditativeDiaries λέει:

                      Καλημέρα όοολη μέρα! Δεν ξέρω! Το διάβασα κάμποσες φορές. Κάθε τι είναι αιτία για κάτι άλλο και αυτό με τη σειρά του αιτία για κάτι άλλο.. ναι, μοιάζει λογικό. Αυτή την στιγμή δεν ξεκλειδώνει κάποιο αποκαλυπτικό insight από το βάθος, ίσως όμως δεν έχω αλήθεια καταλάβει τι υπονοείται εδώ

                    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

                      Καλημέρα!
                      Έτσι όπως εξελίσσεται η συν-ομιλία μας, στο τέλος θα είναι μια λέξη κάτω απ΄άλλη… ήδη δεν μου βγάζει απάντηση στο σχόλιο σου… το link είχε σχέση με το τυχαίο! 😉
                      Τυχαίο όλο αυτό; 😛 (μη χάνουμε και το χιούμορ μας!)

                    • Ο/Η MeditativeDiaries λέει:

                      Εννοείται, δεν χάνουμε το χιούμορ μας! Να σαι καλά και καλή βδομάδα Στεφανία!!!

  4. Το πρωί το είχα βάλει κάτω (τον εαυτό μου) και διαλογιζόμασταν. Βοήθησαν βέβαια και οι συνθήκες. Διακοπές, πλάι στο κύμα, γαλήνη τριγύρω και ν’ ακούς μόνο το πάφλασμα της θάλασσας, είναι η μαγική στιγμή. Στεφανία μου πέρα απ’ την πλάκα, η αυτογνωσία είναι το μεγάλο ζητούμενο και για μένα προσωπικά, είναι μια διαρκής άσκηση. Που όμως θέλει ψυχική ηρεμία, επαφή με τη φύση και ρυθμούς… διακοπών. Ενίοτε το σκάψιμο μέσα μας πονάει βέβαια, αλλά μόνο έτσι προχωράμε μπροστά…
    Φιλιά πολλά Στεφανία μου!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαίρομαι Μαρία Καν. μου, για τα όμορφα και γαλήνια σου νέα… και σίγουρα είναι πολύ πιο εύκολο να διαλογιστείς και να γαληνέψεις όταν είσαι σε διακοπές… έλα όμως που καλούμαστε να γνωρίσουμε τους εαυτούς μας, εν μέσω θορύβων, τηλεοπτικών νέων και δύσκολων οικονομικών καταστάσεων… πολλοί είναι αυτοί που λένε, πως όταν έχεις μέρες να φας, δύσκολα φιλοσοφείς, εκτός αν μια ζωή έχεις μάθει να κινήσε σ’ αυτό το μήκος… 😉
      Συμφωνώ απόλυτα, το σκάψιμο πονάει όπου και να είσαι γιατί εκεί βρίσκεται η Αλήθεια!

      ΑΦιλιά πολλά και καλή μας «συνέχεια»! 🙂

    • Ο/Η charismavros λέει:

      Αυτές τις συνεχείς διακοπές πώς θα τις κατακτήσουμε, αυτή τη μόνιμη επαφή με τη φύση; Ε; Βγαίνουν σε κανένα πακέτο προσφοράς ή έστω ανταλλαγής με την παλιά ζωή μας;

      • Ο/Η Άιναφετς λέει:

        Μη μου βάζεις δύσκολες ερωτήσεις Χάρη μου, σε παρακαλώ! 😛
        Μια ιδέα είναι να τις εγκαταστήσουμε μόνιμα μέσα μας (τις διακοπές) και μια άλλη είναι να ζούμε την κάθε μας στιγμή σαν να είναι η τελευταία… έτσι όλα θα μας φαίνονται φρέσκα, καινούργια και αναζωογονητικά! 😉

        ΑΦ! και καλό Σαββατιάτικο βραδάκι με μια υπέροχη πανσέληνο (που αδιαφορεί πλήρως για εκλογές!) 😀

  5. Ο/Η syros2js λέει:

    Διαβάζοντάς σε, ήρθε στο νου μου μια συζήτηση που είχα με την καθηγήτρια φιλοσοφίας που είχα στο Λύκειο (την αναζητούσα 10 χρόνια+ και επιτέλους φέτος συναντηθήκαμε!).
    Ουσιαστικά, αυτά που αναφέρονται στην ανάρτησή σου λέγαμε και μόνο που με έβαλε στη διαδικασία να εμβαθύνω λίγο παραπάνω, μόνο κερδισμένη ένιωσα!
    –Νομίζω πως παίζει ρόλο και ποιος σου λέει κάτι… Η εκτίμηση παίζει σπουδαίο ρόλο…—
    Πολύ μου άρεσε η ανάρτησή σου, λοιπόν, για πολλούς λόγους!
    😉 😉 😉
    Ας παρατηρήσουμε τον εαυτό μας! Αυτό!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά-πολλά! ❤ ❤ ❤

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Φαντάζομαι Γιάννα μου, την χαρά σου όταν συνάντησες την καθηγήτρια φιλοσοφίας σου… φαίνεται πως από τότε είχε πέσει ο «σπόρος»… πολύ χαίρομαι για σένα! 😉
      Με τα χρόνια προσωπικά δίνω μεγαλύτερη σημασία σ’ αυτά που λέγονται απ’ το ποιος τα λέει, γιατί θυμάμαι κοριτσάκι να έχω ακούσει όμορφα λόγια και να μου έχουν αποτυπωθεί μέσα μου για πάντα… όπως και άλλα στενάχωρα που για πολύ καιρό κοιμόντουσαν στο υποσυνείδητο μου! 😛

      ΑΦιλιά πάντα τρυφερά και παρατηρητικά! 🙂

  6. Ο/Η pote-pote tin kiriaki λέει:

    Υπέροχη ανάρτηση, σε βάζει σε πολλές σκέψεις. Νομίζω η διαδρομή προς την αυτογνωσία και η ικανότητα «ν’ ακούς» το υποσυνείδητό σου είναι από μόνη της μια διαρκής διαδικασία χωρίς ποτέ να μπορέσεις να πεις με σιγουριά ότι έχεις φτάσει στο επίπεδο που θα’ θελες. Νομίζω, όμως, πως και μόνο που μπαίνουμε σ’ αυτή τη δοκιμασία έχουμε πολλά να κερδίσουμε.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Κατ΄αρχάς καλώς όρισες στη παρε-ούλα μας! 😉
      Ευτυχώς που η διαδρομή προς την αυτογνωσία δεν τελειώνει ποτέ και νομίζω πως όσο σκάβεις προς τα μέσα τόσο ανακαλύπτεις πως έχεις ακόμα πολύ δουλειά… και να μη ξεχνάμε τα πισωγυρίσματα που καραδοκούν… εκεί με τίποτα δεν πρέπει να αποκαρδιωνόμαστε, αντιθέτως, να πεισμώνουμε! 😛

      ΑΦιλιά πολλά πολλά! (το Α σημαίνει Αληθινά) ! 🙂

  7. Ο/Η Φρίντα λέει:

    Και σ’ ένα άλλο σημείο του εκπληκτικού αυτού βιβλίου, γράφει:
    Στην επίγνωση δεν υπάρχει προσπάθεια. Επίγνωση σημαίνει να αντιλαμβάνεσαι κάτι, έτσι όπως είναι, χωρίς να το διαστρεβλώνεις. Διαστρέβλωση υπάρχει, όταν υπάρχει προσπάθεια …..
    και παρακάτω συνεχίζει :
    Γι’ αυτό πρέπει κανείς να κοιτάζει τον εαυτό του με μία επίγνωση που δεν κάνει επιλογές, ώστε να μπορεί να δει ακριβώς αυτό που είναι κι όχι εκείνο που θα έπρεπε να είναι.
    Το ζητούμενο και το ευκταίο, λοιπόν, αγαπημένη μου μαγισσούλα είναι η επίγνωση είτε οδηγούμενη από δρόμους του συνειδητού είτε από το υποσυνείδητο, με όσο πιο απαλές γραμμές διαχωρισμού ή συγκερασμού .. κανείς δεν μπορεί να ισχυριστεί με βεβαιότητα .. το αποτέλεσμα μετράει, με την ήρεμη δύναμη του νου και της καρδιάς, στα καθημερινά μας βήματα και βιώματα 😉
    Πόσο χαίρομαι μ’ αυτές σου τις αναρτήσεις και τα σχόλια των πολύτιμων φίλων! Ώρες-ώρες έχω την αίσθηση ότι καθόμαστε όλοι μαζί, ανοίγοντας τις ζωές μας, μ’ ένα ποτήρι κρασί ή μια κούπα καφέ.
    Σου στέλνω πολλά φιλιά και την Ααγάπη μου 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Τι καλά που κάνεις Φρίντα μου και μιλάς για προσπάθεια… βλέπεις εκεί όλοι μας, την «πατάμε»… γιατί προσπαθούμε να γίνουμε καλύτεροι, (όλοι έχουμε μια ιδέα τι είναι καλύτερο, βασικά συγκρίνοντας!) ενώ είναι τόσο απλό… αν κάτι δεν σου αρέσει πάνω σου άλλαξε το… αυτό είναι Πραγματική δράση και φυσικά έχοντας ουδέτερη επίγνωση δλδ. παρατηρώντας τον εαυτό σου χωρίς να τον κατακρίνεις! 😉
      Τελευταία, μου αρέσει να λέω, πως είμαι αυτή που είμαι και σε όποιον αρέσω… τεράστια ελευθερία! χαχαχα! 😀
      Προσωπικά είμαι στη «φάση» να παρατηρώ και να βλέπω αν πίσω απ΄ τη δράση μου, υπάρχει κίνητρο… εκεί να δεις «δουλειά» απαπαπα!!! 😉

      Έχεις δίκιο για το κρασάκι το απογευματάκι… (βλέπεις δεν έχω πιει ποτέ μου καφέ, μόνο στα πολύ νιάτα μου, σε καφετζού, που τα «βρήκε» σχεδόν όλα!) 😎

      ΑΦιλιά πολλά και με την Ααγάπη μου! 🙂

  8. Ο/Η ekfrasou λέει:

    καλημέρα!
    πέρασα να ευχηθω ενα ομορφο σκ και ενα ευχαριστο φθινοπωρο.
    να εισαι καλα.
    φιλακια πολλα!

  9. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    Να μαι κ γω!Απο την μακρινη (;) κ φεεεεετα (ξυνομυτζηθρα εχουν εδω οι ανθρωποι βεβαια) Σχοινουσσα!Συμφωνω με τη Φριντα,πολλες φορες νιωθω οτι ειμαστε ολοι κοντα με το καφεδακι κ τις ανοιχτες καρδιες μας διπλα διπλα κ συζηταμε.Αυτη τη στιγμη ειμαι σε ενα εναλλακτικο ηρεμο καφενεδακι-καφετερια στο νησι,μου λειψατε κ ετσι σπαω τους κανονες μου κ μπαινω απο το κινητο μου…Τι εξαιρετικη αναρτηση μαγισσουλι μου!Που αποτυπωνεται στο συνειδητο αλλα κ υποσυνειδητο μας ακομα πιο ευστοχα με τις εξαιρετικες αυτες εικονες των λουλουδιων κ των οπωροκηπευτικων…Με εβαλες-οπως παντα-σε σκεψη…Πολλα τρυφερα κ κυκλαδιτικα αφιλια (κ απο το λιονταρακι-εδω δεν μπορει ν δει πολλες ειδησεις (χαχαχαχα)!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Τυχερούλα Κατερίνα! 😛
      Ελπίζω να μη φυσάει πολύ αυτή την φορά και να έχεις πάρει και μερικά μανταλάκια! 😎
      Η αφεντιά μου, είναι με φριχτό βήχα… σίγουρα «κάτι» δεν έκανα καλά για να την αρπάξω έτσι… χαχαχα! έχω εδώ και πέντε μέρες την 88 ετών μαμά (όπως κάπου είπα) και κάτι μέσα μου υποσυνείδητα αντιδρά! 😉
      Χαίρομαι που σου άρεσε η ανάρτηση, αν και θα προτιμούσα να μην είχες πάρει το κινητό μαζί σου… τεσπα! αλλά πιο πολύ χαίρομαι που το λιονταράκι δεν πολύ βλέπει ειδήσεις… αχ! τώρα άνοιξε η TV! βαρέθηκα! 😦
      Τρελαίνομαι για ξυνομυτζήθρα… κοίτα να περάσετε καλά και έχουμε καιρό να εξετάσουμε το υποσυνείδητο μας! 😀

      ΑΦιλιά πολλά και τρυφερά και στα δυο σας! 🙂

      • Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

        Αχ!Προσπαθησα να σου απαντησω χτες,αλλα μπλογγινγκ μεσω κινητου…χμ,μαλλον παραμενω ασχετη στο να κανω, ετσι απο οτι βλεπω,δεν καταχωρηθηκε!Ελεγα λοιπον πολλα…περαστικουλια!! κ πως μαλλον «φταινε» τα «μαθηματα» μπανιου με τη μαμα που λεγαμε σε αλλο σχολιο:)
        Αφιλακια πολλα κ τρυφερα κ ονειρα γλυκα ευχομαι κατω απο την αυγουστιατικη πανσεληνο κ μακρυα απο εκλογικες…μπαρουφες! 🙂

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          Η Γαλλίδα maman έφυγε αλλά ο βήχας επιμένει και σίγουρα δεν έχω ανακαλύψει ακόμα γιατί τόσο επιμονή… το κακό είναι που σταματήσαμε λόγω βήχα να πηγαίνουμε στη θάλασσα… που θα πάει θα μου αποκαλυφθεί το υποσυνείδητο μπλοκάρισμα!!! 😛

          Χαίρομαι που απόλαυσες την πανέμορφη μας πανσέληνο! (και εύχομαι και τυχερή!) 😉

          ΑΦιλιά τρυφερά και στα δυο σας! (ελπίζω να του τα μεταβιβάζεις!) 🙂

  10. Ο/Η dodo λέει:

    «Ο υποσυνείδητος νους είναι πολύ πιο ισχυρός, πολύ πιο επίμονος, πολύ πιο δεσποτικός και συντηρητικός από τον συνειδητό νου…»: Αλήθεια είναι αυτό!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι dodoula μου, από δεσποτισμό, συντηρητισμό, επιμονή… στρουθοκαμηλισμό και άλλα καλούδια, το υποσυνείδητο μας, άλλο τίποτα!!! 😉

      ΑΦιλιά καρδιάς και καλή συνειδητή μας δράση! 🙂

  11. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλημέρα Κική μου!
    Ελπίζω να πέρασες ένα όμορφο και ξεκούραστο καλοκαίρι για να μπορέσεις να έχεις κι ένα ευχάριστο φθινόπωρο! 😉
    Θα επιστρέψω όμως όταν μας μπει για τα καλά το φθινόπωρο, προς το παρόν και ο καιρός μας εμπαίζει! 😛 !

    ΑΦιλιά πολλά πολλά! 😉

  12. Ο/Η fifaki λέει:

    Στεφανία μου, κάτι έπαθε και μπλόκαρε η σελίδα μου sunset colours και ξεκίνησα σε νέα σελίδα :https://happybrightme.wordpress.com/ Εύχομαι να είσαι καλά!! Φιλάκιααα!!!! (:

  13. Βέβαια σήμερα πολλοί άνθρωποι χάνουν τον εαυτό τους πριν καν τον βρουν και είναι τόσο κρίμα. Δεν έχουμε ταυτότητα γι αυτό ο κόσμος είναι χάος.
    Φιλάκια μαγισσούλα μου και σε ευχαριστούμε που πάντα μας προβληματίζεις δημιουργικά!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλώς το Μαρινάκι! 😉
      Δυστυχώς το μεγαλύτερο μέρος της ανθρωπότητας ούτε που ασχολείται με όλα όσα αναφέρονται στο παραπάνω κείμενο όπου ο Κρισναμούρτι απλά προτείνει…

      Ελπίζω να είσαι καλά, έχω καιρό να σε διαβάσω ή δεν λαμβάνω ειδοποίηση; 😉

      ΑΦιλιά πάντα τρυφερά! 🙂

  14. Ο/Η Άννα... λέει:

    Προς το παρόν λέω να αφήσω το υποσυνείδητό μου σε βαθύ ύπνο, γιατί έχω και κάτι γεμιστά να κάνω και δεν θα τα προκάνω όλα!
    Φιλί!

  15. Τωρα αν πώ οτι δεν με προβλημάτισες θα ειναι ψέματα μαγισσούλα μου…αλλα, αν δεν προβληματιστούμε με τα ενδότερα μας… και με το εγω μας πώς θα ανοίξουν τα μυαλά μας να γίνουμε καλύτεροι για τον εαυτό μας και για τους αλλους; αν κατάλαβα κάτι…. είναι αυτό … που έγραψε ο Κρισναμούτρι φίλη μου;…..απλά πράγματα …. αλλά ότι χρειάζεται πολύ δουλειά με το μέσα μας και δεν την κάνουμε είναι αλήθεια..οσο για το υποσυνείδητό μου…. μάλλον είναι πολύ βαθιά χωσμένο και δεν έχω τις γνώσεις να το βγάλω στην επιφάνεια φιλενάδα….:D Η πρόταση σου όμως με βάζει σε σκέψεις.
    Ελπίζω να κατάλαβα την έννοια των γραμμένων σου…!!!!!!! να περνάς όμορφα με ότι σε κάνει να νιώθεις καλά φιλάκιαααααααα ..!!! :k :k <3<3 ❤ ❤

  16. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Θα επαναλάβω (πάλι) κάτι που σου το έχω γράψει και παλιά Ρούλα μου και είμαι σίγουρη πως θα στο επιβεβαιώσει και η κόρη σου… υπάρχουν άτομα που λόγω συνθηκών μπορεί να μην έχουν πάρει μεγάλη μόρφωση και πολλές φορές μάλιστα και ελάχιστη (όπως πχ η πεθερά μου) που όμως έχουν γεννηθεί με το χάρισμα της καλοσύνης αυτό που λέμε, «ανοιχτή καρδιά» και σε βεβαιώνω πως αυτά τ’ άτομα είναι που κρατούν την ανθρωπότητα σε ισορροπία … μόνο με το να υπάρχουν. Εσύ έχεις και την τύχη να έχεις και blog, όπου δεν είναι τυχαίο… για δες πόσα άτομα προσελκύεις και σίγουρα δεν χρειάζεται να γράφει κανείς συγγράμματα ή φιλοσοφικές αναλύσεις για να είναι αγαπητός, μια και ξέρουμε πια πολύ καλά και οι δυο μας, πως το ζητούμενο είναι η Αγάπη… 😉

    χιχιχι! πάλι κόλλησες τις καρδούλες! <3<3 ❤ ❤ (άφηνε μια ανάσα στις καρδούλες ν' αναπνεύσουν! 😎

    ΑΦιλιά πάντα και μόνο καρδιάς! 🙂

  17. Ο/Η Antriana..Io λέει:

    να κοιτάμε και την ουσία πέρα από την επιφάνεια. Τις λεπτομέρειες.
    Με ωραίο άρθρο σε ξαναβρήκα μάγισσα 🙂 🙂
    Επέστρεψα μετά από αρκετέεες μέρες διακοπών. 🙂
    Καλως σας βρήκα 🙂

  18. Ο/Η Ελίνα λέει:

    Μαγισσούλα, έχω πιάσει και διαβάζω το blog σου τώρα που έχει ησυχία. Είναι πολύ ωραία όλα, αλλά αυτό το κείμενο είναι από τα καλύτερα. Ίσως γιατί συμφωνώ μαζί του. Δε θα συμφωνούσα όμως πριν μερικά χρόνια. Δηλαδή, γενικά και αόριστα ότι όλα πηγάζουν από το υποσυνείδητο θα τα έλεγα, αλλά πράξη δε θα τα είχα κάνει. Στην αρχή σε τρομάζει να το πιάσεις, μετά όμως αν ρίξεις άμυνες είναι όλα εύκολα και μόνος σου βρίσκεις το δρόμο. Τεράστιο βοήθημα για εμένα ήταν να κατανοήσω πρώτα τους άλλους και να καταφέρω να συγχωρώ τα πάντα. Αφού έγιναν αυτά, μόνο τότε δε φοβήθηκα να αρχίσω να κοιτάω και το υποσυνείδητο. Πολύ βοηθάει και η καταγραφή των σκέψεων (blogs τι άλλο;) γιατί ακούς τι σκέφτεσαι και μόνα τους τα λόγια σου σε οδηγούν μετά εκεί που πρέπει να κοιτάξεις. Δε μιλάω τόσο πολύ όσο γράφω στο blog, οπότε νομίζω πως χωρίς το blog πολλά πράγματα δε θα τα είχα καταλάβει. Yποψιάζομαι όμως πως αυτό το πράγμα δε σταματάει ποτέ σε μερικούς ανθρώπους. Συνεχώς ανακαλύπτεις κι άλλα κι άλλα και όσο πιο πολλά παρατηρείς που σου κάνουν εντύπωση, τόσο πιο πολλά θέλεις να μάθεις για αυτά. Σε αναζητήσεις να βρισκόμαστε.

  19. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Μπράβο Ελίνα μου! 😀
    Η μάθηση δεν σταματάει ποτέ και όταν λέμε «μάθηση», δεν εννοούμε την συσσώρευση εγκυκλοπαιδικής γνώσεις, αλλά την γνώση του εαυτού μας, «γνώθι σαυτόν» …είμαστε οι μαθητές και οι δάσκαλοι του εαυτού μας και είναι καλό να μη το ξεχνάμε…. μαθαίνουμε στο ΤΩΡΑ (που σου γράφω) μαθαίνουμε παρατηρώντας, το πώς αντιδρούμε στη καθημερινότητα στις προκλήσεις της ζωής και βασικά στις σχέσεις μας, μαζί σου μαθαίνω και η ίδια, γιατί γινόμαστε ο ένας καθρέπτης του άλλου!!! 😉
    «Αν μου επιτρέπετε να προτείνω, παρατηρήστε το νου σας, μην ακούτε απλώς τα λόγια μου, αλλά μέσα από τα λόγια μου παρατηρείστε τις σκέψεις που κάνετε και ανακαλύψτε τον εαυτό σας. Εγώ περιγράφω την εικόνα, αλλά αυτή είναι η δική σας εικόνα, όχι η δική μου. Αν πραγματικά παρακολουθείτε τον εαυτό σας καθώς ακούτε, θα βρείτε ότι γίνεται μια ριζική αλλαγή σε πείσμα του συνειδητού νου σας.
    Είναι σαν ένας σπόρος που έχοντας φυτευτεί σε εύφορο έδαφος σπρώχνει τη γη και ξεπετάει ένα μπουμπούκι».
    Καλή μας βδομάδα! 🙂

Σχολιάστε

