Σπάνια και πανέμορφα!

Ο καλύτερος τρόπος να υποδεχτεί κανείς ένα μήνα που σίγουρα κρύβει εκπλήξεις, είναι να πρωτοτυπήσει δείχνοντας πως γύρω μας υπάρχουν πολύ πιο σπάνια, ενδιαφέροντα και πανέμορφα φαινόμενα απ΄ αυτά που μας σερβίρει η επικαιρότητα και μάλιστα με πινελιές σουρεαλισμού!

Πρώτο έρχεται ένα επτάλεπτο video με το «Allonautilus scrobilatus» ένα ον που πιστεύεται ότι έχει επιβιώσει και απ’ τις δυο περιόδους παγετώνων, ενώ χρονολογείται από την εποχή των δεινοσαύρων, απολαύστε το!

.

.

Αυτά τα περίεργα όντα που θυμίζουν κινούμενα κοχύλια, ζουν στα 300μ αλλά ανεβαίνουν τη νύχτα στα 100μ να τραφούν ειδικά αν υπάρχει κάποιο κοτόπουλο (!) προφανώς οι ψαράδες ανακάλυψαν την προτίμηση τους αυτή βάζοντας κάποιο κοτόπουλο ως δόλωμα για να πιάσουν κάποιο ψάρι…γιατί δεν νομίζω πως πολλά κοτόπουλα κολυμπούσαν την εποχή των δεινοσαύρων. Ευτυχώς οι δύτες τ’ απελευθέρωσαν και μάλιστα τα κατέβασαν πάλι στα μεγάλα βάθη όπου δεν κυκλοφορούν κοτόπουλα!

.

Το άλλο τρίλεπτο video που διάλεξα να σας δείξω είναι του BBC και είναι ο ερωτικός χορός των Μobula Rays, των γνωστών μας σαλαχιών… όσο πιο ψηλά, όσο πιο θορυβώδης η προσγείωση τόσο και το φλερτ έχει πιο επιτυχία!

.

.

Και θα κλείσω την υποδοχή του Σεπτέμβρη μ’ ένα μικρό αγαπημένο και σουρεαλιστικό ποίημα του Guillaume Apollinaire (Γκιγιώμ Απολλιναίρ):
Αν έχετε χρόνο και διάθεση, διαβάστε τη ζωή του Απολλιναίρ, πρόκειται για ένα πραγματικό μυθιστόρημα!

«Ελάτε στην άκρη».
«Δεν μπορούμε, φοβόμαστε».
«Ελάτε στη άκρη».
«Δεν μπορούμε θα πέσουμε».
«Ελάτε στην άκρη».

«Και ήρθαν»…
«Και τους έσπρωξε»…
«Και τότε πέταξαν»…

.

Καλό μήνα φίλοι μου!

.

.

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

29 Responses to Σπάνια και πανέμορφα!

  1. Ο/Η Άννα... λέει:

    Υποδέχομαι πάντα το Φθινόπωρο με ένα τραγούδι, αλλά δεν θα σου πω ποιο είναι. Θα το δεις μετά τα μεσάνυχτα στο βλογ μου!
    Σαφέστατα προτιμώ το βίδεο με τα σαλάχια. Δεν θα μεγαλώνω εγώ κοτόπουλα για να μου τα τρώνε οι ναυτίλοι!
    Φιλιά φθινοπωρινά (ναι βιάζομαι, το ξέρω καθώς επίσης γνωρίζω ότι η θερμοκρασία θα ανέβει, αλλά λίγη υπομονή ακόμα και μετά θα ανασαίνω καλύτερα)!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μάλλον Άννα μου, θα δω το πρωί την ανάρτηση σου, πίνοντας τον χυμό μήλου μου, μια και δεν πίνω ποτέ καφέ! 😉
      Τώρα αν θέλεις με πιστεύεις αλλά όταν διάβασα για τις προτιμήσεις των Allonotilus scrobilatus, θέλησα να σου αφιερώσω το ποστ, στη συνέχεια σκέφτηκα ότι πολλοί που δεν τρώνε κοτόπουλο (όπως η ίδια!) ή που δεν γουστάρουν τις κότες μπορεί να ενοχληθούν γι αυτό και περίμενα την αντίδραση σου που με μεγάλη μου χαρά ήρθε πρώτη πρώτη! 😛

      ΑΦιλιά με ανεβασμένη εσωτερική θερμοκρασία και καλό μας μήνα! 🙂

  2. Ο/Η magikifoni λέει:

    Τώρα δεν ξέρω από πού να ξεκινήσω! Καταρχήν, σκέφτηκα συνειρμικά ότι ξέρουμε ακόμα πολύ λίγα πράγματα για τον πλανήτη μας, αλλά οι περισσότεροι ζούμε χωρίς να το σκεφτούμε ποτέ 😛 (άσε που κάποιοι πιστεύουν πως ξέρουν τα πάντα!). Είναι ασύλληπτο αν σκεφτεί κανείς τι απίστευτα βάθη υπάρχουν και πόσοι οργανισμοί επιζούν εκεί κάτω κανονικότατα!!

    Οι ναυτίλοι είναι πανέμορφοι, αλλά μετά από δύο λεπτά είναι σαν αρχαία κοχύλια που περιφέρονται στον Χρόνο παρασυρμένα από τα θαλλάσια ρεύματα! Τα σαλάχια τελευταία και καλύτερα! 🙂 Για μια στιγμή είναι λες και πετούσαν 😀 ! Όπως και να’ χει, ήταν και τα δύο βίντεο πολύ όμορφα και εμένα τουλάχιστον μου μετέδωσαν μία γαλήνη!

    Το ποίημα,μικρό, απλό και υπέροχο! Ακριβώς μετά το »πέταγμα» των σαλαχιών, πολύ εύστοχο… 😉
    Ντάξει, έχουμε πει στην μπλογκογειτονιά ότι πάντα είναι αισθητή μία μελαγχολία αυτήν την εποχή, αλλά καιρός είναι να έρθουν λίγο και οι πιο »κρύες» εποχούλες! Μου έλειψαν οι βροχούλες, οι κουβέρτες, ο γαλλικός καφές και οι ομπρέλες! Επίσης, το φθινόπωρο πάντα φέρνει καινούργια πραγματα, αν το επιδιώξεις!

    Ό,τι πιο υπέροχο κι αισιόδοξο για να ξεκινήσει έτσι! Μπράβο μαγισσούλα! ❤

    ΑΦΦΦΦΦΦΦιλάκια τρυφερά και φτερωτά !
    Καλόν Σεπτέμβρη σε όλους!!

  3. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καμιά μελαγχολία δε θα επιτρέψω να διαρρεύσει στη τρυφερή μας μπλογκογειτονιά Αλεξάνδρα μου… τι τσάμπα αμπελοφιλοσοφούμε τόσα χρόνια… τσ τσ τσ! 😛
    Άσε που το σουρεάλ ποίημα ήθελα να στο αφιερώσω αλλά πάλι είπα πως και τ’ άλλα σουρεάλ (αγοράκια) εδώ μέσα θα ζηλέψουν, έτσι σιώπησα… χαχαχα! 😉

    ΑΦιλιά ζεστά, ανάλαφρα, τρυφερά, φτερωτά και πολύ χαμογελαστά! 🙂 🙂 🙂

  4. Ο/Η eleniplus λέει:

    Καλό και όμορφο μήνα να έχουμε! Με τις εικόνες σου, μου θύμησες πόσο μεγάλος και μεγαλειώδης είναι ο κόσμος μας και πόσο μικρές είναι οι δικές μας ανησυχίες και φόβοι. Θα κρατήσω όσο μπορώ αυτή τη σκέψη – όχι πως θα μου είναι και τόσο εύκολο!

    Σε φιλώ,
    Ελένη
    https://myfortysomethingworld.wordpress.com/

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Με αυτή την πανέμορφη σκέψη Ελένη μου, εύχομαι ν’ αντιμετωπίσουμε το Φθινόπωρο που προς το παρόν έχει πάρει αναστολή! 😉

      Καλό υπομονετικό μας μήνα λοιπόν! 😛

      ΑΦιλιά πολλά και τρυφερά! 🙂

  5. Ο/Η Φρίντα λέει:

    Καλό μας μήνα, αγαπημένη μου μαγισσούλα. Καλό και δημιουργικό μήνα σ’ εσένα, στους αγαπημένους σου και στην μπλογκοπαρέα 😀
    Το σουρεάλ ποιήμα δεν είναι και τόσο, καθότι κάπως έτσι οι μανούλες-πουλιά εκπαιδεύουν τα μικρά τους στο πέταγμα! Παρ’ όλα αυτά εγώ το θεωρώ συγκινητικό. .. «και τότε πέταξαν», σαν τα σελάχια-badman που ανάρτησες. Τώρα, αναφορικά με τα πλάσματα της εποχής των δεινοσαύρων, πάλι καλά που οι δύτες τα επανέφεραν στο φυσικό τους περιβάλλον. Αν εξαιρέσει κάποιος την πληροφορία, είναι ασχημόφατσες! όπως και να τα δεις ..
    Επιλέγω το παρακάτω τραγουδάκι, όχι για να μελαγχολήσεις (εξάλλου το γράφεις παραπάνω) όμως μ’ αρέσει και θέλω να το μοιραστώ 🙂
    .. «κι αν κάποτε χωρήσουμε, θυμήσου, Σεπτέμβρη σου’χα πει το σ’ αγαπώ»
    ΑΦιλιά ταξιδιάρικα και τρυφερά με Ααγάπη!!! 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Κατ΄ αρχάς χίλια ευχαριστώ για το τραγούδι! 😉
      Καλό μας μήνα και εύχομαι να έχει δημιουργικά πετάγματα…. προσέχοντας να μη πάρουν και τα μυαλά μας αέρα! χαχαχα! 😀

      ΑΦιλιά με όλη μου την Αγάπη! 🙂

  6. Ο/Η mariakat80 λέει:

    Γεια σου Μαγισσουλα μου! Μου αρεσαν πολυ τα βιντεακια που εβαλες καθοτι λατρευω οτιδήποτε εχει να κάνει με θάλασσα και καταδυσεις. Μάλιστα ο μεγαλος μου καημος είναι οτι λόγω προβληματων υγείας που έχω δεν γίνεται να κάνω καταδύσεις. Θα ηταν ένα όνειρο 🙂 Δεν πειραζει ομως!
    Για άλλη μια φορα υπεροχη αναρτηση. Δεν μασαμε προχωράμε δυναμικά στο φθινόπωρο 😀

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Εύχομαι Μαρία μου, εκτός από Καλό Μήνα, γρήγορα η υγεία σου να σου επιτρέψει τις καταδύσεις… προσωπικά, όταν κοιτάζω τον βυθό με μάσκα, με πιάνει κάτι σαν ίλιγγος που με τραβά προς τα κάτω… γι αυτό προτιμώ τα video! χαχαχα! 😛

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και δυναμικά! 🙂

  7. Ο/Η aristea λέει:

    Εντυπωσιάστηκα με τα σαλάχια!
    Εγώ τον λατρεύω τον Σεπτέμβρη …που για μένα είναι ακόμα Φθινόπωρο. Μόνο που μικραίνει η μέρα όλο και περισσότερο με ενοχλεί γιατί δεν με βοηθάει το φως της λάμπας, ούτε στις δημιουργίες μου , ούτε στο διάβασμα (παρά τα γυαλάκια μου).
    Καλό μήνα μαγισσούλα μου !
    Φιλιά καρδιάς♥

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλό μήνα Αριστέα μου, και προβλέπεται ζεστός- καυτός και λόγω καιρού και λόγω των γνωστών και λοιπών «υποχρεώσεων» μας! 😛
      Και σε μένα άρεσαν τα σαλάχια… απλά εντυπωσιάστηκα απ΄ το περίεργο προϊστορικό ζώο που μάλλον (πολύ) άσχημο είναι! 😉

      ΑΦιλιά πολλά και περιμένω και νέα σου για το «άλλο» θέμα (χιχιχι)! 🙂

  8. Ψηφίζω σαλάχια! Τύφλα να έχουν τα μπαλέτα Μπολσόι δηλαδή. Μα όντως τινάζονται έτσι έξω απ’ το νερό; Τι να πω, εντυπωσιάστηκα. Όσο για το -άγνωστο σε μένα- ποίημα του Γκιγιώμ, με ενθουσίασε. Αυτό το σπρώξιμο είναι που χρειαζόμαστε όλοι εμείς οι «ακροφοβικοί», για να κάνουμε επιτέλους το πέταγμα στην υπέρβαση.
    Θαλασσινά φιλιά & πολλές ευχές για το νέο μήνα Στεφανία μου!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Είδες Μαρία Κ. μου, τι κάνει ο έρωτας (και) στα ζώα, βγάζει φτεράααα! χαχαχα! 😉
      Το ποίημα (σε μετάφραση) το ανακάλυψα πρόσφατα και το βρήκα εκπληκτικό… φαίνεται πως όπως τα πουλιά που για να πετάξουν θέλουν ένα «σπρωξιματάκι» εμείς θέλουμε μάλλον πολύ μεγαλύτερο, επίσης νομίζω πως κανείς στη ζωή του πρέπει να παίρνει ρίσκα φτάνοντας τα πράγματα στα άκρα γιατί αλλιώς βουλιάζει στη ρουτίνα! 😛
      Αχ! ναι μου αρέσει που αυτός ο μήνας προβλέπεται ζεστός να ευχαριστηθούμε τουλάχιστο τη θάλασσα! 😎

      Καλό μας μήνα με πολλά θαλασσινά και τρυφερά ΑΦιλιά! 🙂

  9. Καλό μήνα Μαγισσούλα μου!!! Με πολλά !!ΑΦ!! από καρδιάς!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πολύ πολύ σ’ ευχαριστώ για το τραγούδι του Θαλασσινού με τον πανέμορφο στίχο του Ηλία Κατσούλη που απαγγέλει επίσης κι ένα μικρό παιδάκι! 😉
      Νομίζω πως είναι από τα ομορφότερα που μου έχεις στείλει!
      Καλό μήνα ΑΑΦΓιάννη μου και εύχομαι όπως το επιθυμείς!

      ΑΦ! πολλά και καρδιάς! 🙂

  10. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    Καλε εγω το μόνο Ναυτίλο που ήξερα ηταν απο τα βιβλια του Ιουλίου Βερν (το υποβρύχιο!). Απίστευτα τα σαλάχια μαγισσούλι, σαν θαλάσσιες…νυχτερίδες που πετούν! Οσο για το ποιήμα, μου έφερε δάκρυα στα ματια, τοσο μου άρεσε…
    Αφιλακια γλυκα!!❤️

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Συμφωνώ μαζί σου Κατερίνα μου, τα σαλάχια εντυπωσιακά, τα προϊστορικά όντα με τα «περίεργα» μάτια και γούστα, μάλλον ανατριχιαστικά… όσο για το ποίημα που και η ίδια λάτρεψα, νομίζω πως είναι ύμνος για την ανθρώπινη ατολμία! 😛

      ΑΦιλιά και καλό μας τολμηρό μήνα! 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Φοβερό ακουστικό ντοκουμέντο, δεν το είχα ξανακούσει!

      «Sous le pont de Mirabeau
      coule la Seine
      passent les jours et passent les semaines
      ni le amours reviennent»…

      Κάτω απ΄τη γέφυρα Μιραμπό
      κυλάει ο Σηκουάνας
      περνούν οι μέρες, περνούν οι βδομάδες
      ούτε οι έρωτες δεν επιστρέφουν…

      ΑΦιλιά dodoula μου και πολύ σ’ ευχαριστώ! 🙂

  11. Ο/Η ekfrasou λέει:

    Kαλημέρα αγαπημένη μου Στεφανία
    Υπέροχο το θέμα σου και τα βιντεάκια φυσικά
    Καλό Φθινόπωρο και καλό μήνα να έχουμε
    Φιλάκια πολλά

  12. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλησπέρα Κική μου!
    Χαίρομαι που σου άρεσε το καλωσόρισμα στο Φθινόπωρο και ας μη θέλει ακόμα να αισθανθούμε τη δροσιά του! 😉

    ΑΦιλιά πολλά πολλά! 🙂

  13. Ο/Η charismavros λέει:

    Το βιντεάκι αν δεν είχε τη φωνή του σχολιαστή και έμενε έτσι μοναχό του με τη μουσική είναι από μόνο του ποίηση! Πανέμορφο…

  14. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Συμφωνώ μαζί σου Χάρη μου και μένα προσωπικά μ’ ενοχλεί αφάνταστα ο σχολιασμός των ντοκιμαντέρ… αλλά τι να κάνω δεν μου επιτρέπεται να τους κόψω! 😉
    Βασικά το ποίημα του Απολλιναίρ είναι η βάση της ανάρτησης και μάλιστα σκεφτόμουν την Αλεξάνδρα για τα «φτερά» και σένα για το σουρεαλιστικό και μεταφυσικό μήνυμα! 😛

    ΑΦιλιά και μ’ αρέσει όταν κάνεις «ντου» και διαβάζεις μαζεμένες τις αναρτήσεις μου! 🙂

  15. Ο/Η Π.......Ξωτικό λέει:

    καλά έμεινα με το στόμα ανοιχτό με τα σαλάχια τόσο που ξέχασα όλα τ’άλλα !!!!!
    μ’έπιασε μια χαρά !!

    άπειρα ευχαριστώ μαγισσάκι !!!!

  16. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Είδες τι κάνει ο Έρωτας ξωτικούλη μου;
    ((και πόσο ωραίο είναι να το βλέπεις στους άλλους) 😛

    ΑΦιλιάααααααααααααααααα πολλά αγαπησιάρικα! 🙂

  17. Ο/Η katinaki λέει:

    Δε γνώριζα την ύπαρξη αυτού του πλάσματος που μοιάζει με κοχύλι… Ενδιαφέρον! Το Φθινοπωράκι είναι εδώ. Φιλιά πολλά.

  18. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Είδες Κατινάκι μου, τι υπέροχη που είναι η φύση και πόσες εκπλήξεις μας κρύβει! 😉

    ΑΦιλιά πάντα τρυφερά και καλό μας Φθινόπωρο! 🙂

Σχολιάστε

