Παράξενη Ζωή….

Duality

«ΠΑΡΑΞΕΝΗ ΖΩΗ»

 

Είπα, στο φίλο μου,

«Τη βλέπεις που ακουμπά στον ώμο του;

Χθες ακουμπούσε -στο δικό μου».

Κι εκείνος είπε:

«Αύριο θ’ ακουμπήσει στο δικό μου».

Εγώ είπα,

«Τη βλέπεις που κάθεται δίπλα του;

Χθες καθόταν δίπλα σε μένα».

Κι εκείνος είπε:

«Αύριο θα καθίσει δίπλα σε μένα».

Εγώ είπα,

«Τη βλέπεις που πίνει από την κούπα του;

Χθες έπινε από τη δική μου»..

Κι εκείνος είπε:

«Αύριο θα πιει από τη δική μου».

Εγώ είπα:

«Δες την πώς τον κοιτάζει με μάτια ερωτευμένα.

Χθες, έτσι με κοίταζε κι εμένα».

Κι εκείνος είπε:

«Αύριο, θα κοιτάξει έτσι εμένα».

Εγώ είπα:

«Άκου την πώς του ψιθυρίζει ερωτικά τραγούδια.

Τα ίδια μου τραγουδούσε χθες εμένα».

Κι εκείνος είπε:

«Αύριο θα τα τραγουδά σ’ εμένα».

Εγώ είπα:

«Κοίτα την πώς τον αγκαλιάζει.

Και χθες αγκάλιαζε εμένα».

Κι εκείνος είπε:

«Κι αύριο θ’ αγκαλιάζει έμενα».

Εγώ τότε είπα:

«Τι παράξενη γυναίκα που είναι!!»

Κι εκείνος είπε:

«Είναι η Ζωή».

.

Απόσπασμα απ΄το βιβλίο του Χαλίλ Γκιμπράν «Σκέψεις και Διαλογισμοί»

Εκδόσεις Μπουκουμάνη

.

.

1451401_953555358037692_845289940467029623_n

ΑΚΟΥ ΤΟΝ ΑΝΕΜΟ

«Ένα ταξιδάκι με πλοίο την Αγάπη,
για ένα καινούργιο ξεκίνημα στη Ζωή,
αρχίζει ακούγοντας το φύσημα του ανέμου…
 
.
Η ανάσα της Ζωής βρίσκεται στο φως του ήλιου,
το χέρι της ζωής βρίσκεται στον αέρα»…
 
.
Khalil Gibran.
.
.
.
.
About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

35 Responses to Παράξενη Ζωή….

  1. Ο/Η Άννα... λέει:

    Να ελπίζω δηλαδή; Καλά, θα δω…
    Καλό σαββατοκύριακο μαγισσούλα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Η Ζωή Άννα μου, είναι αυτή που είναι και πολλές φορές δεν μπορούμε να καταλάβουμε γιατί σε άλλους φέρεται ευσπλαχνικά και σε άλλους όχι…πάντως έχει η ζωή γυρίσματα και νομίζω πως έρχονται στιγμές που όλα ανατρέπονται… μόνο που κανείς δεν ξέρει, το πότε και το αν! 😉

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και ας έχουμε ένα ήρεμο Σαββατοκύριακο! 🙂

  2. Ο/Η dodo λέει:

    Σύνθημα σε τοίχο: Η ζωή είναι ωραία αλλά τάχει μ’ άλλον…
    😉

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Έτσι νομίζουν οι περισσότεροι, όταν η ζωή δεν τους χαμογελά…. μου αρέσουν πολύ τα συνθήματα στο τοίχο τα περισσότερα εκτός απ’ ότι είναι έξυπνα, είναι και σοφά! 😉

      ΑΦιλιά τρυφερά και καρδιάς, dodoula μου! 🙂

  3. Τελευταία όμως, μας κάνει απουσίες η Ζωή. Ερωτοτροπεί ασυστόλως με αχρεία και άχρηστα όντα, που μόνο βάρος στον πλανήτη αποτελεί η ύπαρξή τους και απουσιάζει προκλητικά σ’ όσους την έχουν πραγματικά ανάγκη, κυρίως στα μικρά παιδιά που καταδικάστηκαν σ’ έναν αργό και άδικο θάνατο. Συγνώμη αν χάλασα το υπέροχο ποιητικό κλίμα, αλλά αυτή η ρημάδα η επικαιρότητα Στεφανία μου, με πνίγει… Αυτά τα παιδικά μάτια που βλέπω καθημερινά να παγώνουν στο χρόνο, θα με κυνηγούν όσο ζω… Συγνώμη!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Η «Ζωή» Μαρία Κ. μου, αντανακλά την ανθρώπινη ασυδοσία, πλεονεξία, αδιαφορία… τίποτα δεν γίνεται τυχαία… είμαστε όλοι μας υπεύθυνοι γιατί αιώνες τώρα έχουμε ανεχτεί πολέμους και την απίστευτη βία…
      Το κλίμα δεν το χάλασες, απλά το επανατοποθέτησες….

      ΑΦιλιά με όλη μου την Αγάπη! 🙂

  4. Ο/Η serenata λέει:

    Παράξενο!
    Εχουμε και οι δυο αναρτήσει την ‘Παράξενη Ζωή’.
    Τα μεγάλα πνεύματα :)))

    Πολλά φιλάκια μαγισσούλα μου!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Έτσι ακριβώς… και έχει ενδιαφέρον γιατί δεν είναι η πρώτη φορά! 😉
      Μόνο αυτό να εντοπίσει κανείς, καταλαβαίνει, πόσο «Παράξενη είναι η Ζωή»!

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και πάντα καρδιάς! 🙂

  5. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    Ενα χάρτινο καραβάκι η ζωή, άλλες φορες τα ονειρα μας να μουλιάζουν στη θάλασσα, κ άλλες φορες να τα στεγνώνει στοργικά σε μια υπέροχη παραλία ο ήλιος…αν εχουμε αγάπη στο καραβάκι μας, κ λίγος ούριος άνεμος να φυσήξει, το σίγουρο ειναι οτι θα πάμε μπροστα! Καλο υπόλοιπο ΣΚ μαγισσούλι μου, Αφιλακια γλυκα!

  6. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Δες το και αλλιώς Κατερίνα μου, η ζωή είναι αυτή που είναι… εμείς είμαστε οι κατασκευαστές χάρτινων καραβιών με τα οποία ταξιδεύουμε… έτσι είναι και οι ελπίδες και τα όνειρα μας, χάρτινα!
    Αν ταξιδεύουμε και όπως πολύ σωστά επισημαίνεις με Αγάπη, σίγουρο είναι πως το τιμόνι του ταξιδιού είναι στα χέρια μας και όχι όπου «φυσήξει ο άνεμος»! 😉

    ΑΦιλιά και καλό υπόλοιπο Κυριακής! 🙂

  7. Ο/Η aristea λέει:

    Κρατήσου Στεφανία μου γιατί θα πω τεράστιο ευφυολόγημα: Η Ζωή είναι Ωραία! ☺ χεχε! Τι άλλο να πω εγώ; όσο μαύρα κι αν είναι πολλές φορές εκεί έξω εγώ προτιμώ να εντοπίζω τις λάμψεις από τις χαραμάδες… κάπου, κάποτε θα φωτίσει εξ ολοκλήρου. Κι αν δεν… τουλάχιστον δεν θα έχω περάσει όλες τις στιγμές στο σκοτάδι! :)))
    Φιλάκια πολλά Στεφανία μου. ♥
    Εξαιρετική επιλογή το ποίημα του Γκιμπράν ! :))

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Φυσικά και η Ζωή είναι ωραία… εμείς είμαστε οι άσχημοι, εμείς χρωματίζουμε τη Ζωή σύμφωνα με τις εσωτερικές μας διαθέσεις…. αλλά ΟΧΙ, εξακολουθούμε και τα ρίχνουμε στους άλλους… τι βολικό, έτσι κανείς δεν αναλαμβάνει τις ευθύνες του! 😉

      «Η ανάσα της Ζωής βρίσκεται στον ήλιο»… τόσο απλό!

      ΑΦιλιά Αριστέα μου και καλή βδομάδα να έχουμε! 🙂

  8. Ο/Η me (maria) λέει:

    Παράξενη και όμορφη είναι η ζωή, όσο κι αν πολλές φορές γίνεται αβάσταχτη!
    Περίεργο στα αλήθεια!
    Να είσαι καλά Στεφανία μου!
    Φιλιά πολλά!

  9. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ναι Μαρία(me) μου, έχεις δίκαιο όντος πολλές φορές οι Ζωή μας φαίνεται αβάσταχτη… και άλλες φορές πάλι υπέροχη, αν έχουμε επίγνωση αυτής της προσωπικής μας ανισορροπίας, υπάρχει περίπτωση ν’ αλλάξει η ματιά μας και να πάψουμε να τα ρίχνουμε στη πουτ… τη ζωή! 😛

    ΑΦιλιά πολλά πολλά και εύχομαι καλή συνετή βδομάδα σε όλους μας! 🙂

  10. Η ζωή είναι αυτή που είναι…. εμεις την κανουμε Στεφανια μου ομορφη η ασκημη… απο τις δικες μας πράξεις φιλη μου εξαρταται πιο πρόσωπο της βλέπουμε…αχ! αυτή η ζωή..!!!! πολύ μου αρεσε το απόσπασμα του Χαλίλ Γκιμπράν…..αλλα μου άρεσαν και ιδιαίτερα και τα καταπληκτικα βίντεο με τα υπέροχα πλασματα του βυθού..!!!! 🙂 φιλακιαααα :k <3<3 δεν ξερω αν τις πετύχω τις καρδούλες παλι… χι.χι.

  11. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Σε βρίσκω πολύ πολύ σωστή Ρούλα μου, όποιος «πιάσει» πως η Ζωή δεν είναι μια οντότητα που άλλοτε μας χαϊδολογά και άλλοτε μας παιδεύει έχει κάνει τεράαααααστιο εσωτερικό βήμα!
    Εμείς χρωματίζουμε τη Ζωή ανάλογα με τη ψυχολογία μας… τόσο απλό! 😉

    Εκεί όμως που δεν τα πας καλά στο blog μου, είναι με τις καρδούλες… τις κολλάς <3<3 ενώ ❤ ❤ (και :k φιλάκι εδώ δεν "πιάνει") χαχαχα! 😛

    ΑΦιλιά με όλη μου την Αγάπη! 🙂

  12. Ο/Η Φρίντα λέει:

    Να’μαι .. να’μαι. Άργησα, όμως οι δουλειές με το ατελείωτό τους .. αααχχχ 😦

    Χαλίλ Γκιμπράν, λοιπόν!!! Ξέρεις .. περιμένω κάθε φορά την έκφραση από το μεράκι και τη δημιουργικότητα σου, να έρθει -ενίοτε- ηλιαχτίδα από τη μισοκλεισμένη πόρτα. Ποιητικό μεν ακούγεται, ίσως λόγω του μεγάλου ποιητή, όμως πίστεψέ το, είναι και η πραγματικότητα, όπως τουλάχιστον την αντιλαμβάνομαι εγώ, με ή χωρίς το εγώ .. για να μην ξεχνιόμαστε 😉
    Το απόσπασμα που παρέθεσες, τόσο απλό και συγκινητικό, σκέφτομαι δε ότι η ανάσα της ζωής βρίσκεται στο φως του ήλιου και το χέρι της ζωής βρίσκεται στον αέρα, καθώς και ότι το νόημα της ζωής βρίσκεται μέσα μας.

    Γλυκά φιλιά, να έχεις μια όμορφη εβδομάδα, με Αγάπη 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλώς την, καλώς την! Μην ανησυχείς δεν υπάρχει καμιά βία, τα σχόλια και οι απαντήσεις έχουν το ρυθμό των διακοπών… βάλε και την αισθητή έλλειψη διάθεσης απ΄ όλους μας γενικώς να γράφουμε… 😉

      Αυτό που προκύπτει απ΄ το κείμενο και πλανάται στον αέρα, είναι αυτή η αίσθηση αδικίας δλδ πως η ζωή είναι άδικη… γιατί άλλοι περνούν καλά και γιατί άλλοι ταλαιπωρούνται… αυτό παραμένει ένα μεγάλο ερώτημα… φυσικά όλο αυτό δεν μας απαλλάσσει απ΄ την ευθύνη που φέρει ο καθένας μας απέναντι στη Ζωή αλλά…

      ΑΦιλιά πολλά πολλά μ’ ευχές ησυχίας και εσωτερικής ηρεμίας! 🙂

  13. Ο/Η Φλώρα λέει:

    Πόσο όμορφο είναι να διαβάζεις τέτοια κείμενα και να ταξιδεύεις στα σοφά συμπεράσματά τους.
    Σε φιλώ

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αχ! ναι Φλώρα μου, αυτά τα κείμενα, είναι η πραγματική τροφή για την ψυχούλα μας! 😉

      Χαίρομαι που είσαι πάλι κοντά μας και εύχομαι να έχεις ένα όμορφο και δημιουργικό Φθινόπωρο!

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και πάντα καρδιάς! 🙂

  14. Ο/Η ηλιογράφος λέει:

    Χαλίλ Γκιμπράν, ο αγαπημένος των εφηβικών μου χρόνων, είχα τρελαθεί με τον Κήπο του Προφήτη

  15. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Το αντίθετο από μένα ηλιογράφε μου, στην εφηβεία μου, διάβαζα Νίτσε, Σαρτρ, Καμί, Gide etc! 😉
    Τώρα στα «γεράματα» ανακάλυψα και τον Γκιμπράν και θέλω πια να διαβάζω μόνο ότι γλυκαίνει την καρδιά μου! 😛

    «Η ανάσα της Ζωής βρίσκεται στο φως του ήλιου»… τόσο απλά όμορφο!

    Αφιλιά πολλά και τρυφερά! 🙂

  16. Στην ζωή, όλα τα πράματα έχουν δυο όψεις.
    Στο χέρι μας είναι να διαλέξουμε την φωτεινή ή τη σκοτεινή.
    Να ζήσουμε στο φως, στη σκιά ή στο σκοτάδι.
    Τις περισσότερες φορές, καθορίζουν τις αποφάσεις μας και μας ωθούν άνθρωποι που διαλέξαμε να ζούμε μαζί τους.
    Χρειάζεται συνεχή προσπάθεια και αναγνώριση κάθε μικρής στιγμής φωτός για να διώχνει το σκοτάδι.
    Ας κρατήσουμε επαφή με τέτοιους ανθρώπους και ας προσπαθήσουμε να φωτίσουμε και όσους έχουν αφεθεί στη σκοτεινή πλευρά της ζωής.
    Στεφανία μου, μετά από πολύ καιρό, έχω τη χαρά να γευτώ μια τέτοια φωτεινή στιγμή στη σελίδα σου.
    Όλα αυτά τα χρόνια, πολύτιμη πηγή φωτός είσαι και απομακρύνεις – έστω και για λίγο – τα σκοτάδια που κυριαρχούν τούτο το καιρό στη ζωή μας.
    Συνοδοιπόρος που κάνει την ζωή, ΖΩΗ.
    Την αγάπη μου!

  17. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ευάγγελε μου, μετά και απ΄ αυτή την επι-κοινωνία μας, καταλήγω πως τα καλοσυνάτα ή έστω φωτεινά άτομα έλκονται απ΄ αυτά που έχουν ανοιχτή καρδιά και δεν φοβούνται να εκδηλώσουν την Αγάπη τους και αυτό προσωπικά για μένα είναι ένας άγραφος και ανακουφιστικός νόμος! 😉

    Νομίζω πως όλοι μας κατά περιόδους περνάμε σκιερές φάσεις και σ’ αυτές τις φάσεις οι δυνατοί οφείλουν να στηρίξουν και να ενθαρρύνουν τους άλλους, φτάνει φυσικά να τους το επιτρέψουμε…

    Σ’ ευχαριστώ για την ενέργεια που μου μετέδωσε το σχόλιο σου…

    ΑΦιλιά καρδιάς και καλή δύναμη στα επόμενα βήματα σου! 🙂

  18. Ο/Η syros2js λέει:

    Ax, αυτή η ΖΩΗ!
    Μια έτσι, μια αλλιώς… Ας καταφέρνουμε τουλάχιστον να προσαρμοζόμαστε στα δεδομένα της!
    🙂
    -Πολύ όμορφη ανάρτηση… Δεν θυμάμαι να το είχα ξαναδιαβάσει…-
    Φιλί γλυκό, κορίτσι μου!

  19. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    ‘Ετσι Γιάννα μου, λάστιχο μας έχει κάνει η ζωή και νομίζω πως η λύση είναι στην «ευλυγισία» !
    Σου αφιερώνω μια σχετική αγαπημένη μου ανάρτηση! 😉

    https://ainafetst.wordpress.com/2010/02/20/flexible/

    ΑΦιλιά πολύ πολύ τρυφερά! 🙂

  20. Ο/Η charismavros λέει:

    Ενώ είναι σκληρή αυτή η ενασχόληση της ζωής κάθε φορά με άλλον…εγώ τη βρήκα τόσο τρυφερή, σαν τη μάνα που βάζει στη σειρά τα παιδιά της για να ετοιμάσει ένα ένα πριν πάνε σχολείο…πολύ τρυφερό, με άγγιξε ειδικά το πρώτο απόσπασμα…

  21. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Η Ζωή είναι αυτή που είναι Χάρη μου, εμείς είμαστε αυτοί που δεν το αναγνωρίζουμε και κάθε φορά την χρωματίζουμε ανάλογα με τις απαιτήσεις μας! 😉

    Πολύ τρυφερή η παρομοίωση της ζωής με τα παιδιά πριν πάνε σχολείο κάθε πρωί!
    Όταν θ’ αποκτήσεις όμως παιδιά, θα δεις πόσο εύκολο είναι να τα ετοιμάζεις κάθε πρωί… θέλει γερά νεύρα και βασικά θέλει πολύ ΑΓΑΠΗ! 🙂

    ΑΦ! τρυφερά και καλό μας βραδάκι! 🙂

  22. Ο/Η lefti λέει:

    Όμορφη, φωτεινή η ανάρτηση σου Μαγισσούλα..
    Από εμάς εξαρτάται πως την βλέπουμε.Το ταξίδι μοναδικό.Είτε το ζούμε, είτε επιλέγουμε χίλιους δυο τρόπους να απομακρυνθούμε απ’ αυτό..
    Κι αυτό το Άκου τον Άνεμο, υπέροχο.
    Την καλησπέρα μου και πολλά πολλά ΑΦιλιά.
    Καλό φθινόπωρο να χουμε με ζεστή την καρδιά 🙂

  23. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Και σήμερα το βράδυ Ελευθερία μου που απαντώ στο σχόλιο σου, μου ξαναδόθηκε η ευκαιρία να ξαναδιαβάσω αυτό το υπέροχο ποίημα… ναι, το ταξίδι μοναδικό και σίγουρα μοναχικό.. 😉
    Τώρα ο άνεμος μας τραγουδάει όμορφα, παρόλο το κρύο που έχει αρχίσει να γίνεται αισθητό! 😛
    Μια ζεστή καρδιά δεν έχει τίποτα να φοβηθεί!

    ΑΦιλιά πολλά πολλά και τρυφερά! 🙂

Σχολιάστε

