Τόσο απλό…

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

53 Responses to Τόσο απλό…

  1. Ο/Η patzaroula λέει:

    Είναι….
    Ευχαριστώ για την ανάρτηση.

  2. Ο/Η Johnny-Joanna Syros λέει:

    Αυτό είναι απλό… Εμείς είμαστε περίπλοκοι…
    Τουλάχιστον, υπάρχουν κι εκείνοι που βλέπουν την ομορφιά ακόμα και μετά από 50 χρονιά…
    Το τρομακτικό είναι να μην τη δεις ποτέ την ομορφιά αυτή και ουσιαστικά ποτέ να μην είσαι πλήρης…
    Να είσαι καλά, μαγισσούλα με τις απίστευτα γαλήνιες αναρτήσεις!!!
    Φιλάκια πολλά-πολλά!
    Όμορφο Σαββατόβραδο!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Φυσικά και ποτέ δεν είναι αργά για τίποτα… και ας το αφήσουμε εκεί γιατί έχουμε όλοι μας τη τάση να περιπλέκουμε τα πράγματα! 😉

      ΑΦιλιά τρυφερά και στα δυο σας! 🙂 🙂

  3. Ο/Η Maria Kat λέει:

    τώρα εγώ γιατί καπου το χάνω? εννοει οτι ειμαστε τοσο βυθισμένοι στα δικά μας προβλήματα, που οχι μονο δεν φροντίζουμε να τα αντιμετωπίσουμε και να τα ξεπεράσουμε αλλά δεν βλέπουμε και τι άλλο υπάρχει γύρω μας? Σε σημείο που μπορεί ακόμα και η λύση του προβλήματος να ειναι μπροστά μας και τόσο απλή που να μην μπορούμε να τη δουμε?

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Τίποτα δεν χάνεις Μαρία Κατ, μου!
      Αντιθέτως τοποθετείς και βλέπεις τα πράγματα έτσι όπως είναι απλά, άσχετα αν στη συνέχεια προσπαθώντας να βρεις λύση, μπερδεύεσαι όπως όλοι μας! 😉

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και εύχομαι να έχεις ένα όμορφο Κυριακάτικο βραδάκι! 🙂

      ΥΓ: Περιμένω ακόμα να βρω χρόνο για να σε διαβάσω, αλλά θα τα καταφέρω σίγουρα!

  4. Ο/Η dodo λέει:

    Αλλιώς φαίνονται τα βουνά από μακριά 😉

  5. Ο/Η Αριστέα λέει:

    «Κι αυτό συμβαίνει επειδή είναι κανείς τεμπέλης, νωθρός, αδιάφορος, παγιδευμένος μέσα στα ίδια του τα προβλήματα…»
    Και επειδή δεν μάθαμε να αγαπάμε τη στιγμή, να κοιτάζουμε γύρω μας και να νιώθουμε ευγνωμοσύνη, θα εξακολουθούμε να πνιγόμαστε σε κουταλίτσες και να παγιδευόμαστε στα ανούσια….
    Ήρθα και πήρα την τροφή μου.
    Να’σαι καλά μαγισσούλα μου!
    Πολλά γλυκά φιλιά♥

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Έτσι Αριστέα μου, εξακολουθούμε να πνιγόμαστε σε κουταλίτσες, ενώ αν πεθαίναμε κάθε λεπτό, θα ξαναγεννιόμασταν φρέσκοι και οι «κουταλίτσες» μόνο Αγάπη θα μας έδιναν… 😉
      Είμαι σίγουρη πως η τροφή σου θα είναι εξαιρετικά εύπεπτη! 😉

      ΑΦιλιά εύπεπτα και γλυκά! 🙂

  6. Ο/Η lefti λέει:

    Υπέροχη ανάρτηση…
    Η ομορφιά της ζωής σε μια σταγόνα νερού, σε μια βόλτα με αγαπημένο σου άτομο, στο πρωινό ξύπνημα του παιδιού σου, σε ένα όμορφο τραγούδι που ακούς – θα μπορούσα να απαριθμήσω τόσα..
    »Γιατί δεν βλέπει κανείς την απλότητα και την αλήθεια και την ομορφιά του πράγματος..» αυτό για μένα τα λέει όλα.
    Ευγνωμοσύνη για αυτά που έχουμε ( δεν εννοώ υλικά αγαθά,),ανάσα και χαμόγελο..τόσο απλά.
    Καλή εβδομάδα να έχουμε Στεφανία μου 🙂
    AΦιλιά πολλά και όμορφο απόγευμα Κυριακής!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ζούμε την κάθε στιγμή με όλο μας το είναι και πεθαίνουμε κάθε λεπτό, μόνο έτσι μπορούμε να εκτιμήσουμε την επόμενη στιγμή φρέσκα με απλότητα και χαρά! 😉

      Ξέρω Ελευθερία μου, πόσο εκτιμάς τη κάθε σου στιγμή και χαίρομαι γι αυτό!

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και θα ευχηθώ να έχουμε μια δυναμική βδομάδα! 🙂

  7. Ο/Η Tzina Varotsi λέει:

    εμένα τώρα αλλού πήγε το μυαλό μου.. πόσο δύσκολο άραγε είναι να μεταφράζει κανείς τέτοια βιβλία με αυτού του είδους τις φιλοσοφικές αγωνίες;
    για πες .. 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Όταν αυτό που μεταφράζεις Τζίνα μου, είναι λόγια Αγάπης, βρίσκεις την ενέργεια… τόσο απλό! 😉

      ΑΦιλιά πολλά και τρυφερά! 🙂

      ΥΓ: Χαίρομαι που κατάφερες αυτή τη φορά ν’ αφίσες σχόλιο και να μου θέσεις κι ένα τόσο σοβαρό ερώτημα!

  8. Ο/Η ηλιογράφος (sunshine recorder) λέει:

    Τους υπόλοιπους τόμους δεν τους χρειάζομαι! Σ΄ευχαριστώ

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Οι τόμοι είναι τρεις στα Ελληνικά, ενώ το Αγγλικό βιβλίο είναι ένα και μεγαλούτσικο!
      Στον πρώτο μιλάει στους Ινδούς, στο δεύτερο στους Αμερικάνους και στο τρίτο στους Ευρωπαίους και έχει ενδιαφέρον πόσο διαφορετικά πλησιάζει αυτές τις τόσο διαφορετικές νοοτροπίες… τώρα εμείς επειδή είμαστε ανάμεσα στη Ανατολή και στη Ευρώπη, όλο αυτό, είναι ακόμα πιο ενδιαφέρον! 😉

      Το ευχαριστώ η ίδια πρέπει να το πω, αν αυτό το μικρό απόσπασμα σε κάλυψε τόσο καλά!

      ΑΦιλιά καλέ μου φίλε και καλό μας βραδάκι! 🙂

  9. Τόσο απλό! Μέσα απ’ το ευσύνοπτο κείμενο, μας έδωσες τον κανόνα ζωής.
    Και να σκεφτείς πως έχουμε σπαταλήσει το μεγαλύτερο μέρος της ζωής μας, διαγράφοντας μαίανδρους σκέψης, κι όμως αυτό που αναζητούμε είναι μπροστά μας.
    Τι να πω; Θαυμάσια έκδοση που θα την αναζητήσω μόλις βρεθώ στο βιβλιοπωλείο.
    Να’σαι καλά Στεφανία μου!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Έχουμε κάνει καλή δουλειά Μαρία Καν. μου όλα αυτά τα χρόνια, έτσι νομίζω… και αυτό το λέω γιατί μόνο όταν κανείς αναγνωρίσει τα λάθη του μπορεί προχωρήσει! 😉

      Και είδες πόσο δύσκολο μας είναι, να πεθαίνουμε κάθε λεπτό, γιατί μόνο έτσι θα πάμε παραπέρα, ανάλαφροι για ν’ αντιμετωπίσουμε πρακτικά τα καθημερινά μας προβλήματα!

      ΑΦιλιά ανάλαφρα και καρδιάς πάντα! 🙂

  10. Ο/Η pote-pote tin kiriaki λέει:

    Τόσο σπουδαίο νόημα σε τόσες λίγες σειρές.Πραγματικά ευχαριστώ για την ανάρτηση.Σίγουρα θα ειναι στις επόμενες αγορές 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαίρομαι που το μικρό αυτό απόσπασμα, σου έκανε «κλικ» και σου έδωσε το κίνητρο να μελετήσεις τον Κρισναμούρτι! 😉
      Πάντως και ο Παραμυθοσύντροφος μου (που έχει μεταφράσει 27 βιβλία του) και η ίδια (5!) δεν πληρωνόμαστε για τις μεταφράσεις και φυσικά δεν παίρνουμε ποσοστά πάνω στις πωλήσεις, το λέω για να μην αισθάνεται κανείς υποχρέωση ν’ αγοράσει αυτό το βιβλίο! 😛

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και καλή μας βδομάδα! 🙂

  11. Ο/Η pote-pote tin kiriaki λέει:

    Α, και φυσικά συγχαρητήρια για τη μετάφραση!!

  12. Ο/Η Margo λέει:

    Πολλές φορές δεν μας φτάνουν ούτε πενήντα χρόνια για να δούμε, να καταλάβουμε. Εξαιρετικό το απόσπασμα. Όλο το βιβλίο είναι εξαιρετικό!
    Ευχαριστούμε και τους δύο που μας τον φέρατε τόσο κοντά 🙂

    ΑΦλάκια με αγάπη πάντα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Έτσι είναι Μargo μου, άσε που οι περισσότεροι δεν θα δουν ποτέ… και αυτό γιατί μέσα τους δεν υπάρχει το κίνητρο που θα τους σπρώξει να εργαστούν στον εαυτό τους… λυπηρό αλλά είναι έτσι! 😉
      Αλλά ποτέ δεν είναι αργά, έτσι δεν είναι! 😎
      Πάντως αυτό που προσωπικά μου έκανε «κλικ» όταν τυχαία έπεσα σ’ αυτό το ερώτημα την περασμένη Πέμπτη, ήταν η βαθύτερη κατανόηση του τι σημαίνει, «να πεθαίνεις κάθε λεπτό»… αυτή η φράση μου άλλαξε τα φώτα! 😛

      ΑΦιλιά πάντα με όλη μου την αγάπη! 🙂

  13. Ο/Η Φρίντα λέει:

    Τόσο απλό .. Είναι γεγονός ότι είναι τόσο απλό. Το απλό όμως είναι και ταυτόχρονα δύσκολο. Η ήρεμη δύναμη της ψυχής, της νόησης και της πράξης μάς απεγκλωβίζουν από το όποιο πρόβλημα, που κι αυτό ως γεγονός υφίσταται. Αρκεί να «βλέπουμε» με Αλήθεια και Αγάπη. Αυτό κι αν είναι δύσκολο 😉
    Η αγαπημένη μου προλαλήσασα το έγραψε ήδη. «Πολλές φορές δεν μας φτάνουν ούτε πενήντα χρόνια ..»
    Στο τέλος, και πριν σου στείλω το σημείωμα αυτό, πήγα πάλι στην εικόνα που ανάρτησες κι αφέθηκα στην ομορφιά και στη γαλήνη της. Συνοδεύοντας δε το απόσπασμα από το εξαιρετικό βιβλίο, ήταν κάτι μαγικό. Όπως συνηθίζεις να είσαι κι εσύ, εξάλλου.
    Καλή εβδομάδα να έχεις, μαγισσούλα μου, σου στέλνω φιλιά με ΑΑγάπη 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλή μου Φρίντα, είδες τι χαρά όταν το σχόλιο σου ακολουθεί της αγαπημένης μας Margo, ειδικά που υπήρξε και η αιτία να γνωριστούμε! 😉

      Πάμε τώρα στα «δύσκολα», που εμείς τα περιπλέκουμε γιατί όπως είδες είναι απλά! 😛
      ‘Έχω «δει» πως αν σε οτιδήποτε μπει η λέξη «δύσκολο» έχουμε βάλει εξ αρχής φρένο στην έρευνα… τα πράγματα δεν είναι δύσκολα είναι οδυνηρά… το να μη κουβαλάς τίποτα και να πεθαίνεις κάθε λεπτό σε ότι σκουπίδια έχεις μαζέψει μια ζωή, για μένα είναι οδυνηρό γιατί το «εγώ» αντιστέκεται και να «δει» και να συχωρέσει και να πετάξει… 😉

      Η φωτογραφία της ανάρτησης είναι το βουνό που «βλέπω» απ΄ το παράθυρο μου, όταν δύει ο ήλιος! 🙂

      Καλή εργατική βδομάδα! 😉

      ΑΦιλιά πάντα καρδιάς και με όλη μου την αγάπη! 🙂

      • Ο/Η Φρίντα λέει:

        Πόσο δίκαιο έχεις αγαπημένη μου Στεφανία! Με επανέφερες με το νόημα και την έκφραση της λέξης «δύσκολο». Απλά, γράφοντάς το, δεν το εννοούσα στην κλασσική του (μη)δυναμική.
        Η περιγραφή δε, παρακάτω ..τα πράγματα δεν είναι δύσκολα είναι οδυνηρά .. μ’ έκανε να συμφωνήσω με όση δύναμη και συγκατάβαση διαθέτω και χαμογελώντας μάλιστα!
        Τι μου συμβαίνει. Έχοντας ήδη διαβάσει κάποια από τα έργα του Κρισναμούρτι (σου τα έγραψα σε παλαιότερη ανάρτηση) βρίσκομαι σε διαδικασία διαλόγου μαζί του, προσπαθώντας να μην έχω τοποθετήσει ένα ακόμη διαβασμένο βιβλίο στη βιβλιοθήκη, αλλά να το επαναφέρω στη μνήμη και στην καθημερινότητα, ως μία καλή και ζωντανή παρουσία. Ελπίζω να με καταλαβαίνεις.;) Μ’ αυτόν τον τρόπο προσδίδω αξία -την όποια αξία- όχι στον ίδιο που δεν την έχει και ανάγκη αλλά στην ίδια τη ζωή.
        Τελειώνοντας, κι επειδή πιστεύω ότι στη ζωή τίποτε δεν είναι τυχαίο, θεωρώ ευλογία τη συνάντηση μου με τη Margo που στάθηκε και η αφορμή να ανοίξω παράθυρο επικοινωνίας και ψυχής μαζί σου. 🙂 🙂
        Σε γλυκοφιλώ

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          Ναι έτσι γίνεται Φρίντα μου, όταν κανείς αποφασίζει να πάρει τη ζωή ΤΟΥ στα χέρια ΤΟΥ…
          Προσωπικά «Το Εγώ χωρίς Εγώ» του Κρισ. το διάβαζα κάθε μέρα για μήνες και κάθε φορά κάτι παραπάνω κατανοούσα! 😉
          Το ταξίδι είναι οδυνηρό αλλά πρέπει να έχουμε υπομονή και επιμονή με τους τόσο βαριά διαμορφωμένους εαυτούς μας (οικογενειακή, θρησκευτική, εθνικιστική, εκπαιδευτική διαμόρφωση) και εδώ η διαδικασία δεν είναι σιγά-σιγά όπως ξεφλουδίζουμε ένα κρεμμύδι, (είδες πάλι με κρεμμύδια ασχολούμαστε!) αλλά στιγμιαία, δλδ αναγνωρίζεις κάτι και η διαδικασία τελειώματος παίρνει χρόνο, γι αυτό και ο Κρ. λέει:
          «Το πρώτο βήμα είναι και το τελευταίο» … 😉

          Και το σημαντικότερο ΔΕΝ επικρίνουμε τους εαυτούς μας! 😛

          ΑΦιλιά τρυφερά και καλό βραδάκι να έχουμε! 🙂
          ,

  14. Ο/Η μαριελα λέει:

    Προφανώς είναι στη φύση μας να περιπλέκουμε τα πράγματα, γιατί όντως…. είναι πολύ απλό!!
    φιλάκια

  15. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ναι καλή μου Μαριέλα, έτσι είναι… αλλά δεν είναι η πραγματική μας φύση, είναι η βαριά μας διαμόρφωση που ενώ βλέπουμε πως τα πράγματα είναι απλά, εξακολουθούμε και τα περιπλέκουμε! 😉

    Και τίθεται εδώ ένα ερώτημα, γιατί δεν αλλάζουμε; 😛

    ΑΦιλιά πολλά πολλά και εύχομαι να έχουμε μια όμορφη βδομάδα… δράσης! 🙂

  16. Ο/Η ekfrasou@yahoo.gr λέει:

    οντως!
    τοσο απλο!

    συγχαρητηρια!
    καλημερα και φιλια πολλα

  17. Ο/Η mrs. tomary λέει:

    Όμορφο νόημα,δύσκολο να το συνειδητοποιήσουμε…
    καλησπέρα αγαπητή!

  18. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Τίποτα δεν είναι δύσκολο Νικολέτα μου, φτάνει να γίνει πράξη η συνειδητοποίηση! 😉

    ΑΦιλιά τρυφερά και στα δυο σας! 🙂

    ΥΓ: Εύχομαι σύντομα ν’ ακούσω καλά νέα…

  19. Ο/Η Π.......Ξωτικό λέει:

    Πάλι κρεμμύδια έβαλες καλέ ;;; 🙂 🙂
    Τόσο απλό που μόνο τα πολύ μικρά παιδιά το κατέχουν κι όσοι έχουν…λίγο «πεθάνει» με κάποιο τρόπο……
    Για τους υπόλοιπους έστω και λίγες τέτοιες στιγμές είναι μέγα επίτευγμα ……

    φιλούδια μαγικά και δυναμωτικά 😉

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Λέω κι εγώ…. κανένας δεν θα συσχετίσει την προηγούμενη κρεμμυδοανάρτηση με την απλότητα του κειμένου! 😛

      ΑΦιλιά και εύχομαι πολλές στιγμές όπου θα πεθαίνουμε ως προς τα φορτία! 🙂

  20. Ο/Η Π.......Ξωτικό λέει:

    Όσο το ξανασκέφτομαι μου’ρχεται στο μυαλό εκείνο το : «μακάριοι οι πτωχοί το πνεύματι »
    μάλλον κάτι τέτοιο θα εννοεί μου φαίνεται .

  21. Ο/Η charismavros λέει:

    Όλα είναι αλληλένδετα 😉

  22. Ο/Η eleniplus λέει:

    Ψάχνουμε πολλές φορές τις εξηγήσεις, να «ξεκλειδώσουμε» τα μυστικά και τις διαδικασίες και χάνουμε το πιο απλό, τη στιγμή που ζούμε κάτι, το συναίσθημα που μας δημιουργεί.
    Πολύ μου αρέσουν αυτά τα αποσπάσματα, με βάζουν να σκεφτώ λίγο διαφορετικά κάθε φορά που τα διαβάζω.

    Καλημέρα γλυκιά μου Στεφανία
    Ελένη
    https://myfortysomethingworld.wordpress.com

  23. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Έχεις δίκιο Ελένη μου, αυτά τα κείμενα μας αναγκάζουν πολλές φορές ν’ αντιμετωπίσουμε πρακτικά τις καθημερινές προκλήσεις της ζωής! 😉

    ΑΦιλιά πολλά πολλά και καλό Σ/Κ από αύριο! 🙂

  24. Ο/Η koufetarios λέει:

    …κι εγώ μόλις μπήκα και είδα και το σχόλιό σου στη μαβιά και χάρηκα. Συμφωνώ με τις σκέψεις που μας παραθέτεις. Να μην ξεχάσω να πω πως κι ο άνθρωπος έχει μεγάλο μερίδιο ευθύνης στην γενικότερη αντίληψη των πραγμάτων και της ζωής. Νομίζω πως η ζωή μας δίνει πολλές ευκαιρίες να μην χαθούμε στο βούρκο της αποδόμησης των ανθρώπινων αξιών. Επίσης εξακολουθώ να πιστεύω πως παράδοξο είναι το γεγονός πως οι άνθρωποι πλησιάζουν ο ένας τον άλλο πάντα όταν η ζωή δεν εχει αυτή την ηρεμία της ασφάλειας. Όταν δηλαδή τα πράγματα δυσκολεύουν επανεκτιμούμε και αρπάζουμε ότι αφήναμε τόσο καιρό και το αφήνουμε ξανά και το ξαναπιάνουμε. Ελπίζω όμως πως κάποια στιγμή η ζωή με τα πάνω και τα κάτω της σου προσφέρει με την εμπειρία της μια σταθερά που στο χέρι μας είναι αν θέλουμε να τη διατηρήσουμε.

    Σε χαιρετώ θερμά αγαπητή. Και σε καληνυχτώ!

Σχολιάστε

