Τολμώ να ρισκάρω!

22102015454.

Γελάς; Κινδυνεύεις να σε πουν τρελό.
Κλαις; Κινδυνεύεις να δείξεις αδύναμος.
Σου αρέσει κάποιος; Κινδυνεύεις να δεσμευθείς.
Εκφράζεις τα συναισθήματά σου;
Κινδυνεύεις να εκθέσεις τον βαθύτερο εαυτό σου.
Μιλάς για τις απόψεις σου και τα όνειρά σου στους άλλους;
Κινδυνεύεις να τους χάσεις.
Ερωτεύεσαι; Κινδυνεύεις να μην βρεις ανταπόκριση.
Ζεις; Κινδυνεύεις να πεθάνεις.
Ελπίζεις; Κινδυνεύεις να απογοητευτείς.
Δοκιμάζεις; Κινδυνεύεις να αποτύχεις.

.

22102015452.

Αλλά … χρειάζεται να πάρεις ρίσκα,
γιατί ο μεγαλύτερος κίνδυνος στη ζωή είναι να μη διακινδυνεύεις καθόλου.
Εκείνος που δε διακινδυνεύει τίποτα
δεν κάνει τίποτα,
δεν έχει τίποτα,
δεν γίνεται τίποτα.

.

22102015450.

Μπορεί να αποφύγει τον πόνο
αλλά,
δεν μαθαίνει τίποτα,
δεν αισθάνεται τίποτα,
δε μπορεί ούτε να αλλάξει, ούτε να πάει μπροστά σε τίποτα,
δεν μπορεί ούτε ν’ αγαπάει, ούτε να ζει.
Αλυσοδεμένος στη σιγουριά του
γίνεται σκλάβος και προδίδει την ελευθερία του.
Μόνο εκείνοι που ρισκάρουν ν’ αγαπήσουν είναι ελεύθεροι!

Αγνώστου συγγραφέα

.

22102015451.

«Δεν μπορείς ν’ ανακαλύψεις νέους ορίζοντες
αν δεν έχεις το κουράγιο να χάσεις την ακτή από τα μάτια σου».

Πλάτων

.

ΥΓ: Οι φωτογραφίες είναι έξω απ΄το παράθυρο μου και τραβήχτηκαν ανάμεσα σε δυο μπόρες!

.

.

*

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

62 Responses to Τολμώ να ρισκάρω!

  1. Ο/Η Tzina Varotsi λέει:

    μόνο ρισκάροντας προχωράς και εξελίσσεσαι..

    μ’ αρέσουν οι φωτογραφίες κι ας είναι μέσα απ’ το παράθυρο :))

  2. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Όταν τράβηξα τις φωτογραφίες Τζίνα μου, σε είχα στο νου μου, γιατί θυμήθηκα πως μου είχες ζητήσει να σου στείλω μερικές απ΄ το κτήμα μου, έτσι περίμενα να σταματήσει ο κατακλυσμός και βγήκα έξω απ’ το δωμάτιο μου να φωτογραφίσω… εκείνη την ώρα πάνω στα φύλλα του έλατου, λαμπύριζαν οι σταγόνες της βροχής και πλησίασα όσο μπορούσα να τις τραβήξω… δυστυχώς μόνο στη μεγέθυνση φαίνονται κάπως, πάντως πήρες μια ιδέα της ζούγκλας μας! 😉

    ΑΦιλιά ανεμοδαρμένα βροχερά, υγρά αλλά πανέμορφα! 🙂

  3. Ο/Η mariakat80 λέει:

    Πολυ μεγαλη η κουβέντα του Πλάτωνα!
    Τι νόημα έχει η ζωή αν δεν κανουμε πράγματα μόνο και μόνο επειδή φοβόμαστε;
    Τι νόημα έχει να μην τολμάμε; Τι νόημα έχει να μην ρισκάρουμε;
    Τα πάντα είναι μια εμπειρία και τα πάντα μετράνε στη ζωή, και φυσικά από όλα μαθαίνουμε! Από όλα! 🙂
    Φιλάκια μαγισσούλα μου !!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πολύ σωστά το έθεσες Μαρίαkat μου, ο φόβος είναι η αιτία που στη ζωή δεν παίρνουμε ρίσκα και δεν τολμούμε ν’ αφήσουμε τη βολή μας! 😉

      ΑΦιλιά πολλά και καλό δημιουργικό Σ/Κ! 🙂

  4. Ο/Η cocooning cat λέει:

    Αν δεν ρισκάραμε όλη μας η ζωή θα ήταν ένας φόβος! Θα παραποιήσω λίγο μια γνωστή και θα πω:

    «Με το να ρισκάρεις είναι σαν να πλέεις στη θάλασσα χωρίς πυξίδα.
    Αν δεν ρισκάρεις όμως, είναι σαν να μην πηγαίνεις στη θάλασσα καθόλου.»

    Για άλλη μια φορά, Στεφανία μου, με την ανάρτησή σου δίνεις μαθήματα ζωής! Σε ευχαριστούμε για αυτό!
    Να έχεις ένα όμορφο-βροχερό υπόλοιπο Παρασκευής

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Επί τέλους σταμάτησε ο κατακλυσμός και κάθομαι ήσυχα ν’ απαντήσω στα σχόλια!

      Καλά έκανες και τόλμησες να παραποιήσεις το ρίσκο χωρίς πυξίδα! 😛

      Όταν παίρνουμε ρίσκα στη ζωή μας, τίποτα δεν μας εγγυάται ότι θα πετύχουμε τον σκοπό μας, το μόνο σίγουρο είναι το μάθημα που θα έχουμε πάρει! 😉

      ΑΦιλιά πολλά και τρυφερά! 🙂

  5. Ο/Η ekfrasou λέει:

    καλα κανεις και τολμας γιατι ιδαμε το αποτελεσμα
    βουρ ορμαμε στον οποιονδηποτε φοβο
    καλο σκ αγαπημενη μου

  6. Ο/Η Johnny-Joanna Syros λέει:

    Βρε, μαγισσούλα!!!! Τί όμορφες που είναι οι φωτογραφίες σου!!!
    (Νομίζω πως σχεδόν μυρίζω το φρεσκοβρεγμένο χώμα!!!)
    Εννοείται πως επιλέγουμε να ρισκάρουμε!!! Γιατί… πώς να περάσει η ζωή αν δεν τη ζήσεις???!!!
    😉
    Φιλάκια πολλά-πολλά! Καλό Σαββατοκύριακο!!!

  7. Ο/Η pote-pote tin kiriaki λέει:

    Μεγάλη κουβέντα είπες!Ξέρεις, για καλή ή κακή μου τυχη,έχω ένα άτομο στο κοντινό μου περιβάλλον που δεν πήρε σχεδόν ποτέ κανένα ρίσκο.Τώρα φυσικά μετανιώνει για πολλά, αλλα τι να το κάνεις; Αυτός ο άνθρωπος είναι μία καθημερίνη υπενθύμιση για τα ρίσκα που πρέπει να πέρνουμε.
    P.s. Είσαι πολύ τυχερή που έχεις τέτοια θέα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Νομίζω πως για κανένα δεν είναι ποτέ αργά, φυσικά εξαρτάται απ΄τα ρίσκα που παίρνουμε και ειδικά στα επαγγελματικά μας ή στη προσωπική μας ζωή… συνήθως η ζωή μάς φέρνει αυτά που πρέπει ν’ αντιμετωπίσουμε, γι αυτό ας είμαστε υπομονετικοί και συμπονετικοί με τους κοντινούς μας… 😉

      Η πραγματική θέα είναι πίσω από τα δέντρα, είμαστε στα 500μ και βλέπουμε την Πάρνηθα και όταν ο καιρός είναι καθαρός και τη χιονισμένη κορυφή του Παρνασσού! 😛

      ΑΦιλιά πολλά και με τόλμη! 🙂

  8. Ο/Η koufetarios λέει:

    Σα να μπήκες στο μυαλό μου, σα να το σκάλισες λίγο κι αυτό να πόνεσε. Αλλά είναι πόνος προόδου και δημιουργικότητας, είναι πόνος της προσπάθειας, της αντοχής και της απεριόριστης υπομονής για τον υπέρτατο στόχο που συχνά μοιάζει τόσο δύσβατος.

    Εξαιρετικό!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Δεν σε φοβάμαι Μαβιέ μου… ξέρω πόσο προσεκτικός είσαι σε κάθε σου βήμα και έχεις αντοχές και ας σου φαίνεται τις περισσότερες φορές οδυνηρό…
      Κανείς δεν μας εγγυάται για το αποτέλεσμα ούτε πως το ταξίδι θα είναι εύκολο, γι αυτό και πρέπει να τολμάμε και να ρισκάρουμε, ειδικά όταν είμαστε νέοι! 😉

      ΑΦιλιά χαμογελαστά και υπομονετικά! 🙂

  9. Ο/Η Φρίντα λέει:

    Δεν είναι κακό να τολμάει κανείς ακόμα και όταν βλέπει το μάταιο* . (Αισχύλος από Ελευσίνα , 525 – 456 π.χ.) .
    .. και κατά το λαϊκότερον: Γκολ αυτοί, σέντρα εμείς!
    Βέβαια, ανάμεσα στην τόλμη και στο ρίσκο πρέπει να συνυπάρχει και η σύνεση 😉 Αυτή σού κρατά όσο γίνεται την ενέργεια, ώστε να μην ξοδεύεται άσκοπα στα τέσσερα σημεία αλλά να στοχεύει αληθινά και ουσιαστικά. Το λέω εγώ που ξόδεψα με «τόλμη και γοητεία» ενέργεια σε ανθρώπους και καταστάσεις που σήμερα απλά θα προσπερνούσα. Όχι-όχι δεν κάνω αυτοκριτική, παραθέτω εμπειρίες 😉 . Εξάλλου, μπορεί να έγινα κατά τι διορατικότερη, όμως η τόλμη -ευτυχώς- δεν με εγκατέλειψε!
    Οι φωτογραφίες, γι’ ακόμη μια φορά, υπέροχες!!!
    Σε γλυκοφιλώ με Ααγάπη και σου εύχομαι καλό σαββατοκύριακο 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Είναι τίποτα μάταιο στη ζωή; 😉
      Προσωπικά από πολύ μικρή τολμούσα και έπαιρνα ρίσκα και είναι αρκετές οι φορές που τα τίναξα όλα στον αέρα (που λένε)! 😛
      Φαίνεται πως με τα χρόνια Φρίντα μου, ζυγίζουμε τα ρίσκα που έχουμε να πάρουμε και όταν η ζυγαριά γύρει πολύ στ’ αρνητικά που έχουν κατακλύσει τη ζωή μας, (συνήθως από δικιά μας ανοχή ή τεμπελιά ή φόβο), εκεί νομίζω πως πρέπει να ρισκάρουμε και να εκφράζουμε τα θέλω μας, με καλοσύνη και φυσικά με σύνεση…γιατί η ζωή είναι σύντομη! 😉

      Όταν φωτογραφίζω τη Φύση, συνδέομαι με κάτι βαθύτερο που είναι κοινό σε όλους… δεν ξέρω μπορεί να είναι και Αγάπη!

      ΑΦιλιά πάντα καρδιάς και καλό και συνετό Σαββατιάτικο βραδάκι! 🙂

  10. Ο/Η dodo λέει:

    Το δίλημμα είναι λοιπόν, «σκλαβιά, αλλά σιγουριά» ή «ελευθερία και κίνδυνος».
    Δεν είναι λίγοι αυτοί που διαλέγουν το πρώτο.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Είναι έτσι dodoula μου, η ελευθερία κρύβει κινδύνους αλλά εκεί βρίσκεται και η ευτυχία!
      Να είσαι ελεύθερος από εξαρτήσεις, προσκολλήσεις και να μη φοβάσαι να είσαι ο εαυτός σου… και σε όποιον αρέσεις, εκεί νομίζω πως βρίσκεται και το κλειδί! 😉

      ΑΦιλιά πάντα πολύ τρυφερά! 🙂

  11. Ο/Η ηλιογράφος (sunshine recorder) λέει:

    Πολύ σωστή! και ο Πλάτωνας δεν πάει πίσω!

  12. Ο/Η serenata λέει:

    Σοφός ο άγνωστος συγγραφέας.
    Γιατί όπως έγραφε ο Καζαντζάκης ‘ερχόμαστε από μια σκοτεινή άβυσσο καταλήγουμε σε μια σκοτεινή άβυσσο το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε ζωή’.
    Η ζωή είναι μόνο μια και μικρή.
    Δε πρέπει να την χαρούμε παίρνοντας ρίσκα;

    Πολλά φιλάκια μαγισσούλα μου:))

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Όντος Σοφία μου, ο άγνωστος συγγραφές έχει πιάσει το νόημα του ρίσκου! 😉
      Δεν ξέρουμε από που ερχόμαστε και δεν ξέρουμε αν εκεί που καταλήγουμε είναι μια σκοτεινή άβυσσος, ξέρουμε όμως να σπαταλάμε τη ζωή μας, να βολευόμαστε, να είμαστε άτολμοι και φοβισμένοι… και τελικά να μη ζούμε μια συνειδητή ζωή!

      ΑΦιλιά τρυφερά και με πολλά ρίσκα! 🙂

  13. Πολύ μου άρεσε ο μονόλογος του άγνωστου δημιουργού!
    Πόσο αληθινές οι σκέψεις του!
    Ομολογώ πως βρήκα μέσα του και κάποια προσωπικά πισωγυρίσματα, κάποιες αναστολές και φοβίες, που αν δεν τολμούσα τότε, σήμερα θα είχα μετανιώσει για τα ρίσκα που δεν πήρα.
    Όπως λέει κι ένα αγαπημένο τραγούδι του Αγγελάκα:
    «Μη γκρινιάζεις που δε σου `ρθε η ζαριά
    τζογάρισες στο όνειρο κι είσαι έτοιμος για όλα.
    Το λέει κι ένα τραγούδι που μας μάθαιναν παλιά
    ο χαμένος τα παίρνει όλα»…

    Υ.Γ. Οι φωτογραφίες σου, παράθυρο στον ουρανό!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καταλήγω Μαρία Κ μου, πως δεν πρέπει κανείς να φοβάται να είναι ο εαυτός του, γιατί μόνο έτσι τολμάει και ρισκάρει τη βολή του… 😉
      Τα μεγαλύτερα ρίσκα τα πήρα τα τελευταία χρόνια γιατί αισθάνθηκα πως η ζωή είναι πολύ μικρή για να χαρίζομαι και να ζω καταστάσεις συγκαταβατικές… και μέχρι στιγμής αυτό μου βγήκε σε καλό! 😛

      Ο στίχος του Αγγελάκα εξαιρετικός και πολύ σ’ ευχαριστώ! 🙂

      Χαίρομαι που οι φωτογραφίες μου, άνοιξαν ένα παράθυρο στον ουρανό, παρόλο που οι τελευταίες ζόρικες μέρες γενικά, μας τον έκρυψαν!

      ΑΦιλιά καρδιάς και με μια μεγάλη αγκαλιά! 🙂

  14. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ναι ηλιογράφε μου, τολμάμε και ρισκάρουμε τη βολή μας και όπου μας βγάλει! 😉

    ΑΦιλιά και εύχομαι να έχεις ένα όμορφο βραδάκι! 🙂

  15. Ο/Η eleniplus λέει:

    Δεν θα μπορούσε να εκφράσει καλύτερα αυτός ο άγνωστος τον τρόπο που σκεφτόμουν από πολύ πιο νέα. Δεν γίνεται να ζήσεις αν δεν ρισκάρεις. Στον έρωτα, στη δουλειά σου, στις φιλίες, ακόμη και στον τρόπο που μεγαλώνεις τα παιδιά σου… ρίσκο είναι κάθε απόφαση και κάθε επιλογή σου αφού δε γνωρίζεις τι θα προκύψει. Και ακόμη κι αν με το ρίσκο πάρεις μεγάλες πίκρες και μεγάλες απογοητεύσεις, οι ανταμοιβές και οι στιγμές ευτυχίας που θα έχεις νιώσει στη ζωή σου το αξίζουν.
    (Ζήλεψα το παράθυρό σου!)

    Φιλιά πολλά πολλά
    Ελένη
    https://myfortysomethingworld.wordpress.com

  16. Ο/Η me (maria) λέει:

    Ή αλλιώς…τολμώ να ζω!!
    Πολύ χάρηκα τις ματιές που έριξα από το παράθυρό σου!! 🙂
    Φιλιά πολλά και καλή Κυριακή!

  17. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Εσύ χάρηκες για τις ματιές και η ίδια χάρηκα γιατί έχω μια φίλη τολμηρή! 🙂

    ΑΦιλιά πολλά πολλά και εύχομαι να έχουμε μια ήσυχη Κυριακή! 🙂

  18. Ο/Η Π.......Ξωτικό λέει:

    Ωωχ ωχ ωχ ωωωχ

    Πολύ…αγριεμένη σε οσμίζομαι μαγισσούλα .
    Τιιιι ετοιμάζεσαι να …αποτολμήσεις ;;
    Ψυχραιμία εε .
    Διότι σωστόν το τολμάν αλλά οχι εν (πολύ) θερμώ εε .
    Διότι αλλιώς δεν είσαι ελεύθερος αλλά δέσμιος των παρορμήσεων ,εντάξει ;;;;
    (καλά αυτό δεν το είπα για σένα αλλά γενικώς να υπάρχει 🙂 😉

    Τώρα μπορώ να συμφωνήσω απολύτως και…εκ πείρας με το κείμενο !!!!

    υγ. Το να μην μπορείς να αγαπήσεις είναι νομίζω δυστυχώς «αναπηρία» οχι ακριβώς επιλογή.
    Και πολύ σπάνια δυστυχώς θεραπεύεται ……..(λέει η πείρα μου )

    Ζηλευτό το παραθύρι σου και…χαλάλι σου αφού τολμάς και πληρώνεις το αντίτιμο 😉 😉

    υγ.Πήρες το μέιλ εντάξει ;;;

    ΑΦιλιάααααα ζεστούλικα !!!

  19. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Αυτό το καιρό ξωτικούλι μου, είμαι μάλλον στα ήρεμα μου, σε σχέση με ρίσκα και τολμηρές συζητήσεις, περασμένων βδομάδων… αλλά δεν θέλω και πολλά για να το ξανατολμήσω! χαχαχα! 😛

    Ευτυχώς που αναφέρθηκες στο mail γιατί την απάντηση την έστειλα στον εαυτό μου… .είδες τι μπορεί να πάθει αν κάποιος δεν τολμήσει να ζητήσει το λόγο; … και μάλιστα, επειδή δεν είχα και απάντηση σε κάποιο ερώτημα μου, σκέφτηκα πως το κομπιούτερ σου ήταν κατειλημμένο ή πως είχες οικογενειακά τρεχάματα! 😦

    ΑΦιλιαααααααααααααααααά καθόλου ζεστούλικα εδώ, αλλά ολίγον ηλιόλουστα! 🙂

  20. Ο/Η Άννα... λέει:

    Ειλικρινά μου έκανε καλό αυτό το ποστ. Βλέπεις προσπαθώ να ξεμπλέξω με κάποιους φόβους εδώ και λίγο καιρό. Νομίζω, θα το αντιγράψω, θα το τυπώσω και θα το βάλω στο ψυγείο με μαγνητάκι, να το βλέπω κάθε μέρα να παίρνω κουράγιο!
    Αποστέλλω φιλί!

    ΥΓ. Αχ αυτό σου το έλατο! Με μαγεύει!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Κατ’ αρχάς εύχομαι στη κολόνα του σπιτιού Χρόνια Πολλά! 😀
      Λαμβάνω αισιόδοξο φιλί και αποστέλλω πολλά ΑΦιλιά και εύχομαι να έχεις μια όμορφα δημιουργική βδομάδα! 🙂 🙂 🙂

  21. Ο/Η Mariana Nikolaidou λέει:

    Λοιπόν, το ποστ σου από τις πρώτες κιόλας σειρές του μου θύμισε εκείνο σκίτσο με τον γάιδαρο, τη γριά και τον γέρο. (Σου το περιγράφω εν συντομία γιατί δεν μπορώ να προσθέσω φωτό στα σχόλια:
    Η γριά κάθεται πάνω στο γάιδαρο, οι γείτονες σχολιάζουν πόσο αναίσθητη είναι που αφήνει τον άντρα της να περπατά.
    Ο γέρος κάθεται πάνω στο γάιδαρο, οι γείτονες σχολιάζουν πόσο φαλλοκράτης είναι που αφήνει την γυναίκα του να ταλαιπωρείται περπατώντας.
    Είναι κι οι δυο πάνω στο γάιδαρο, οι γείτονες σχολιάζουν πόσο άκαρδοι είναι που έχουν ξεπατώσει από την κούραση το ζώο.
    Δεν είναι κανένας τους πάνω στον γάιδαρο, οι γείτονες σχολιάζουν το πόσο ηλίθιοι είναι που πήραν έναν γάιδαρο και δεν τον χρησιμοποιούν!

    Ηθικό δίδαγμα: Ό,τι και να κάνουμε στη ζωή μας, κάποιος θα υπάρξει που θα μας σχολιάσει αρνητικά. Γι’ αυτό δεν πρέπει να ακούμε κανέναν και να ακολουθούμε το στόχο μας και αυτό που αγαπάμε.

    Τέλειο ποστ,… έτσι για να μας θυμίζεις ότι πρέπει στη ζωή να προχωράμε κι όχι να παραμένουμε στάσιμοι εξ’ αιτίας των φόβων μας ή του τί μας λέει ο ένας κι ο άλλος!
    Φιλάκια πολλά πολλά!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Τι καλή ιστορία Μαριάννα μου, την θυμάμαι πιο πολύ σαν γελοιογραφία και σίγουρα το νόημα της είναι πως πρέπει να τολμούμε να κάνουμε αυτό που μας λέει η καρδιά μας και να μη δίνουμε σημασία στο τι θα πουν οι άλλοι! 😉

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και καλή μας βδομάδα! 🙂

  22. Ο/Η Αριστέα λέει:

    Με πρόλαβες. Θα σου έγραφα τη ρήση του Πλάτωνα που την έχω οδηγό.
    Γιατί την έμαθα σκληρά μεν, αλλά εποικοδομητικά δε! Βλέπεις εμένα με πέταξαν στη θάλασσα.
    Κι αναγκάστηκα να κολυμπήσω… Αλλά ήταν ωραία τα μέρη στα οποία βγήκα!
    Το μόνο που δεν ρισκάρω εύκολα είναι να αφήσω τη βάση μου: το πυργόσπιτο.
    Κινδυνεύω να με πουν μούχλα… αλλά μακριά του ..μου λείπει….
    χρειάζομαι θεραπεία γιατρέ μου;
    Φιλάκια καρδιάς μαγισσούλα μου ♥

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Τι μου θύμησες τώρα Αριστέα μου… ήμουν δεν ήμουν 5 χρονών όταν με πέταξαν στα βαθιά και παγωμένα νερά του Βοσπόρου, για ν’ αναγκαστώ να μάθω να κολυμπώ… 😦
      Γι αυτό νομίζω πως αυτή η εμπειρία μ’ ανάγκασε να μάθω να κολυμπώ στα «βαθιά» χωρίς να περιμένω βοήθεια από πουθενά! 🙂
      Μη σε νοιάζει τι θα σου πει ο ένας ή ο άλλος… σημασία έχει, εσύ να αισθάνεσαι καλά!

      ΑΦιλιά πολλά και πάντα καρδιάς! ❤

  23. Ο/Η Σμαραγδάκη λέει:

    Γράφω δοκιμαστικά μαγισσούλα μου…να δω αν το σχόλιο μου δημοσιευτεί…μου λείπει αυτό να το κάνω…Το να τολμά να ρισκάρει κανείς είναι αίσθηση ελευθερίας έστω κι αν σπάσει τα μούτρα του..η ζωή θα ήταν ανιαρή χωρίς τα ρίσκα της….εννοείται οτι θα συμφωνήσω με τον άγνωστο συγγραφέα. και με τον Καζαντζάκη …σοφοί άνθρωποι ας παρουμε λιγο απο την σοφία τους… οι φωτογραφίες απο την ζούγκλα σου ξεκουραση στο ματι.. φιλη μου…..φιλακια απο καρδιας <3<3 ….μακάρι να δημοσιευτεί το σχόλιο … !!

  24. Όλοι πρέπει να τολμάμε και να ρισκάρουμε σε αυτή την ζωή. Όπως είπε άλλωστε ο Κοέλο: «Να είσαι γενναίος. Ρισκάρισε. Δεν υπάρχει υποκατάστατο για την εμπειρία». Και η εμπειρία είναι πολύτιμη!
    Υπέροχες οι εικόνες σου μαγισσούλα μου.
    Να είσαι πάντα καλά να μας παροτρύνεις να γινόμαστε καλύτεροι! 🙂
    Σε γλυκοφιλώ και σε καλημερίζω!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πολύ καλά τα είπε και ο Κοέλο, οι εμπειρίες μας είναι σχολείο ζωής! 😉
      Χαίρομαι Μαρινάκι μου, που συμπλέεις και δεν φοβάσαι να ρισκάρεις!

      ΑΦιλιά και εύχομαι να έχεις μια όμορφη νύχτα! 🙂

  25. Ο/Η μαριελα λέει:

    Ωωωω πόσο μα πόσο συμφωνώ μαζί σου!!
    μ’ αρέσουν οι αναρτήσεις σου γιατί μας προτρέπουν πάντα σε κάτι καλό, θετικό και οπωσδήποτε σε σκέψεις…!!
    και οι φωτό…. τέτοια λοιπόν βλέπεις από το παράθυρο σου….. δε λέω!!!!!!
    φιλάκια

  26. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Χαίρομαι Μαριέλα μου, που βάζω που και που ένα λιθαράκι στις καρδιές των αγαπημένων φίλων μου! 😉
    Με όλη μου την καρδιά εύχομαι καλή δύναμη! ❤

    ΑΦιλιά με όλη μου την Αγάπη! 🙂

  27. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    Προσωπικά ενα απο τα μεγαλύτερα ρίσκα που πήρα πριν χροοόνια ηταν να ομολογήσω σε έναν απο τους καλύτερους μου φίλους οτι έχω πέραν του φιλικού αισθήματα για αυτόν. Ρίσκο που οδήγησε αρχικά σε…τρικυμία και ξάφνιασμα, αλλα τελικα λιγο μολις αργότερα οδήγησε σε μια σχεση έρωτα και αγάπης που κρατάει ευτυχώς αισίως τα τελευταία… 13 χρονια! 😁😁
    Ρισκα μικρά και μεγάλα παίρνουμε ολοι μας κατα καιρούς, νομίζω καλυτερα να μετανιώνεις για κάτι που έκανες παρα για κάτι που δεν έκανες….Και η αλήθεια ειναι οτι έχω μετανιώςει για ρίςκα που δεν πήρα μικρη ή που με εμπόδισαν να πάρω…Και πλέον η εθελοντική μου απασχόληση σε ενα χώρο με μικρά ανθρωπάκια που καθημερινα δοκιμάζονται μου διδάσκει οτι η ζωη ειναι ΜΙΑ, δεν ειναι πρόβα θεατρικού, δεύτερη ζωή δεν εχει όπως εχουμε ξαναπεί, συνεπώς πρεπει να δράττουμε των ευκαιριών και να παίρνουμε τα ρίσκα μας και να ζούμε στο ΤΩΡΑ!
    Πριν λιγο τελείωσα ενα μικρο βιβλιαράκι, αφημένο απο καιρο στο σαλόνι μου του Ρόμπερτς Φίσερ, με τίτλο «Ο Ιππότης με τη Σκουριασμένη Πανοπλια¨. Μου άρεσε γιατι μου θύμιζε συν τοις άλλοις σε μεγαλο βαθμο, αυτα που προσπαθούσα να θίξω εγω κάποτε στο χριστουγεννιάτικου μου παραμύθι που έγραψα πριν χρονια. Κάπου, προς το τελος του βιβλίου, ο Ιππότης καλείται να παλέψει με τον Δράκοντα του Φόβου και της Αμφιβολίας. Το alter ego του, ο Σαμ του λέει: » ο Θεός έδωσε το θάρρος στον άνθρωπο. Το θάρρος δίνει στον άνθρωπο το Θεό». Και αργότερα η φίλη του η Σκιουρίτσα τον συμβουλεύει επίσης: » ο φόβος μαι η αμφιβολία ειναι ψευδαισθήσεις. Η Αυτογνωσία μπορει να σκοτώσει τον Δράκο του Φόβου και της Αμφιβολίας». (Το διάβαζα στο μετρό σήμερα και εννοείται πως σκεφτόμουν εσένα και τον Κρισναμούρτι σου 😁😛).
    Αφιλακια πολλα πολλα πολλα και τρυφερά!! ❤️

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Περίμενα με ανυπομονησία 😉 πότε θα βρεις καιρό να έρθεις από εδώ, μια και είχα διαβάσει σε σχόλια σου αλλού, πως κάνεις εθελοντική δουλειά και μάλιστα σε παιδιά! 😀
      Μπράβο Κατερίνα μου, θα δεις πόσο πλούσια θα βγεις και τι μάθημα ζωής είναι όλο αυτό! 😛
      Συνήθως οι μεγάλες αποφάσεις στη ζωή μας, θέλουν και μεγάλα ρίσκα και χαίρομαι που σου βγήκε σε καλό! 😉

      Να προσέχεις τον εαυτό σου και το λιονταράκι σου, γιατί οι σχέσεις θέλουν φροντίδα! ❤

      ΑΦιλιά πάντα καρδιάς και καλή σου δύναμη! 🙂

  28. Ο/Η Giwrgos Sevastos λέει:

    Ωραίες εικόνες Στεφανία και όντως η ζωή θέλει και λίγο ρίσκο.

    Ίσως σου φανεί περίεργο αλλά σε σκεφτόμουν και θα ήθελα να μιλάγαμε..

    ΑΦ

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Δεν θα μπορούσες να μου δώσεις μεγαλύτερη χαρά Γιώργο μου!
      Πρώτα γιατί ξέρω πως παίρνεις ρίσκο γράφοντας μου, μετά απ΄την ατυχή μας παρεξήγηση και δεύτερο γιατί αυτή σου η κίνηση δείχνει ωριμότητα και σύνεση! 😉
      Σε είχα στο νου μου, όλο αυτό τον καιρό και αν θέλεις μπορείς να μου γράψεις τα νέα σου,με mail!

      ΑΦ! 🙂

  29. ….Και ανάμεσα στις μπόρες, να αντέχουμε, και να ρισκάρουμε πάντα, για να ζούμε.
    Να μην είμαστε αθύρματα και υπνοβάτες.
    Επανέρχομαι στα ιστολογικά μετά από μήνες Στεφανία μου, σε φιλώ!!

  30. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλώς την!
    Χαίρομαι αγαπημένη μου Ειρήνη που επανήλθες στα ιστολόγια και εύχομαι να παραμείνεις χωρίς μπόρες και ρίσκα… έτσι μόνο για τη Χαρά που σου δίνει η επικοινωνία! 😉
    Ελπίζω να τα πούμε και αλλιώς…

    ΑΦιλιά πολλά πολλά με μια μεγάλη αγκαλιά! 🙂

  31. Ο/Η mrs. tomary λέει:

    Πέρα του ότι στις λέξεις που ανέβασες κρύβετε υπέροχο νόημα,και πως αν δεν ρισκάρεις τίποτα πραγματικά δεν ξέρω αν θα καταφέρεις να ζήσεις και να αισθανθείς ελεύθερος,εγώ θα μείνω στις φωτογραφίες!!!!!!!!
    Σε μισώ και σε ζηλεύω,θέλω κι εγώ μια ζούγκλα έξω από το παράθυρο μου ! ❤

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Τις προάλλες σε σκεφτόμουν Νικολέτα μου και θυμήθηκα πώς τα δικά σου ρίσκα των τελευταίων μηνών σε οδήγησαν να αισθάνεσαι και να είσαι ο εαυτός σου… γιατί σίγουρα μόνο αυτοί που ρισκάρουν ν’ αγαπήσουν είναι ελεύθεροι! ❤

      ΑΦιλιά πάντα τρυφερά και στα δυο σας! 🙂 🙂

  32. Ο/Η mahler76 λέει:

    Είναι ωραίο και σίγουρα αναγκαίο να ρισκάρεις. Χωρίς ρίσκο δεν υπάρχει εξέλιξη. Καλό σου βράδυ!

  33. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Έτσι πρέπει να σκέφτονται οι νέοι! 😛
    Καλό μας βραδάκι Μαλεράκο! 🙂

  34. Ο/Η Katerina koko λέει:

    Πανέμορφες οι φωτογραφίες σου Στεφανία μου, τυχερή κι ευλογημένη που έχεις τέτοια όμορφη θέα! Προσωπικά είμαι υπερ στο να ρισκάρεις στη ζωή. Χρειάζεται να παίρνουμε ρίσκα, να τολμάμε κι ας σκοντάψουμε κι ας αποτύχουμε, γεμίζουμε εμπειρία και δοκιμάζουμε τις αντοχές μας!
    Αλλού θα κερδίσεις, αλλού θα χάσεις, έτσι είναι αυτά αλλά τουλάχιστον θα έχεις προσπαθήσει. Αυτοί που δειλιάζουν θεωρώ πως χάνουν περισσότερα.
    Να έχεις ένα όμορφο βραδάκι κι έναν καλό Νοέμβρη που φτάνει αύριο!
    Φιλάκια πολλά με μια ζεστή αγκαλιά!:))❤️

  35. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Νομίζω Κατερίνα μου, πως αν για κάποιο λόγο πρέπει να ζήσω στην Αθήνα (πχ γεράματα!) θα μου είναι εξαιρετικά δύσκολο, παρόλο που είμαστε μακριά από τα πάντα, απολαμβάνω την μοναχικότητα μου και φυσικά τη φύση! 😉
    Ξέρω πως και εσύ ανήκεις σ’ αυτούς που στη ζωή τους έχουν πάρει ρίσκα, αυτό φαίνεται απ΄ το πώς αντιμετωπίζεις ακόμα και εμάς τους μπλογκόφιλους! 😛

    ΑΦιλιά ζεστά και καρδιάς και καλό μας μήνα από αύριο! 🙂

  36. Ο/Η Zeta λέει:

    Μπορούμε να γιορτάζουμε την 23η του Οκτώβρη ως ημέρα ρίσκου χαχα… τηλεπάθεια και οι δύο να ασχοληθούμε με το ίδιο θέμα!
    Μου άρεσε η προσέγγιση και ο τίτλος σου τα λέει όλα! Τολμώ κι εγώ να ρισκάρω (ποτέ απερίσκεπτα!).
    Τα φιλιά μου!

  37. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Φυσικά και μπορούμε να καθιερώσουμε την 23η του Οκτώβρη σας μέρα ρίσκου… αν και προσωπικά τα τελευταία χρόνια έχω πάρει πολλές φορές τα μεγαλύτερα και σοβαρότερα ρίσκα της ζωής μου, ευτυχώς μου βγήκαν σε καλό! 😛

    Πάντα μου αρέσουν αυτά που γράφεις Ζέτα μου και ας μη σχολιάζω πάντα… αλλά το συγκεκριμένο σου άρθρο το βρήκα εκπληκτικό και πολύ πιο ενδιαφέρον απ΄ το παραπάνω δικό μου! 😉

    Καλό μήνα εύχομαι και εύχομαι να είναι τολμηρός!

    ΑΦιλιά πολλά πολλά και πάντα καρδιάς! 🙂

  38. Ο/Η Antriana..Io λέει:

    Αχ….😠😠😠διάβασα τα πρώτα λόγια και ήταν λες και ακούω τη φίλη μου στο τηλέφωνο και κάθε φορά θέλω να βγει το χέρι μου από το ακουστικό να τη χτυπήσει! Μα δεν πάει έτσι, δεν μπορείς να κανείς προσπάθεια και να σκέφτεσαι πρώτα το αρνητικό, απλά δε γίνεται! Δεν είμαι ο πιο αισιόδοξος ανθρωπος, απλά πιστεύω (ναι, ναι, πιστεύω και όχι θεωρώ) οτι ο άνθρωπος είναι το μεγαλύτερο θηρίο κι από εκεί ξεκινάνε όλα. 🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃

  39. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Αχ… 😦 ! Δυστυχώς υπάρχουν άτομα γύρω μας που θα γκρινιάξουν για τα πάντα, αυτά τ’ άτομα είναι τοξικά και καλά θα κάνουμε, να τ’ απομακρύνουμε όσο μπορούμε πάντα προσεχτικά! 😛
    Η «σούμα» αυτής της ανάρτησης είναι, πως πάνω απ΄όλα, πρέπει να εμπιστευόμαστε τον εαυτό μας, να μη μας νοιάζει τι θα πουν οι άλλοι και να παίρνουμε ρίσκα για να πάμε πιο πέρα στη ζωή μας! 😉
    Ναι και είμαστε χειρότεροι από θηρία, γιατί χρησιμοποιούμε τον εγκέφαλο μας για να βλάψουμε τον άλλο, ευτυχώς όχι όλοι, αλλά αυτοί οι λίγοι έχουν δύναμη!

    «Το κακό είναι ισχυρό, αλλά το καλό πολύ πιο ανθεκτικό»…

    ΑΦιλάκιααααααααααααααααααααααααα! 🙂

Σχολιάστε

