video-ξυπνητήρι…

Μέσα σ’ όλα τα video που κυκλοφορούν υπάρχουν και μερικά που μπορούν να δουλέψουν και σαν ξυπνητήρια και επειδή περνώ φάση (λόγω πολλών υποχρεώσεων) όπου τα μεγάλα ποστ με κουράζουν, αποφάσισα αυτή τη φορά ν’ αναρτήσω ένα οκτάλεπτο video που περιέχει οτιδήποτε «χρειαζόμαστε» για να ξυπνήσουμε και έχει τίτλο «Ξύπνα»!

.

.

«Είμαστε σαν μια αρρώστια που σαρώνει τη γη»…

«Τελειοποιήσαμε  την τέχνη του να σκοτώνουμε,
τώρα ας τελειοποιήσουμε τη χαρά του να ζούμε».

(…)

.

.

 

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

46 Responses to video-ξυπνητήρι…

  1. Ο/Η Johnny-Joanna Syros λέει:

    Πωπω! Χαστούκι, δηλαδή τί χαστούκι? Γροθιά στο στομάχι το βίντεο.
    Τόσες αλήθειες (που ναι μεν τις γνωρίζεις, αλλά όταν τις βλέπεις όλες μαζί συγκεντρωμένες), καταλαβαίνεις πώς ακριβώς ζεις…
    (Ο παραλληλισμός «άνθρωπος με κουστούμι» και «κούκλα σε βιτρίνα» περιγράφει επακριβώς τη σημερινή ζωή…)
    Σκληρές εικόνες που όμως είναι δίπλα μας… Είναι στο χέρι μας να μην κλείνουμε τα μάτια και να αποκτήσουμε επιτέλους την κυριαρχία του εαυτού μας πάνω απ’ όλα, για να μπορέσουμε να εξελιχτούμε…
    Εξαιρετική ανάρτηση, Μαγισσούλα! Ειλικρινά, εξαιρετική!
    *Και καλό θα ήταν, να το κρατήσουμε στη μνήμη μας αυτό το βίντεο… Συνηθίζουμε να ξεχνάμε…
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πολλά είναι στο χέρι μας, Γιάννα μου και όσο περνάει ο καιρός, διαπιστώνω πως χάρη και στη πληροφόρηση που προσφέρει το διαδίκτυο όλο και περισσότεροι άνθρωποι ξυπνούν… 😛
      Το πρώτο βήμα είναι η συνειδητοποίηση…
      Το δεύτερο, η δράση, στο βαθμό που αναλογεί στον καθένα…
      Το τρίτο, είναι να μην αποκαρδιωνόμαστε αν δεν βλέπουμε γρήγορα αποτελέσματα και να εξακολουθούμε τη δράση!
      Αυτά τα τρία βήματα τα προτείνει ο Γιουνγκ και προσωπικά τα εφαρμόζω στην καθημερινότητα μου, είναι κάτι σαν ευαγγέλιο! 😉

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και ΔΡΑΣΗ! 🙂

  2. Ο/Η pote-pote tin kiriaki λέει:

    Πολλές αλήθειες μαζεμένες και δυσβάσταχτες!»Αυτό σημαίνει να είσαι ενήλικας;» Δυστυχώς για τους περισσότερους,ναι. Οι 3 γραμμές που έγραψες τα είπαν όλα!
    Μακάρι κάποια μέρα να ξυπνήσουμε,αλλά τι θα αντικρύσουμε τότε είναι το θέμα..

  3. Ο/Η lefti λέει:

    Yπέροχο βίντεο!!!

    Και ναι..είμαστε σαν μια αρρώστεια που σαρώνει τη γή..η απληστεία, η αγάπη για εξουσία, κυριαρχία, μάταια όλα αυτά.. Είμαστε μια στιγμή στον χρόνο αλλά η επίδρασή μας θα είναι για πάντα – όπως όμορφα λέει στο βίντεο ο εκφωνητής.

    Ποτέ όμως δεν είναι αργά να θυμηθούμε τι σημαίνει να είσαι άνθρωπος και να ( ξανα)θυμηθούμε την χαρά του να ζούμε 🙂

    ΑΦιλιά πολλά Στεφανία μου και καλό Σαββατοκύριακο

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Δεν ξέρω Ελευθερία μου, αλλά νομίζω πως αυτό το video δεν αφήνει τίποτα απ΄έξω και μου άρεσε αυτό που λέει αυτός ο νέος, λέει πως μπορούμε να καταφέρουμε πολλά κάνοντας σωστή χρήση του internet .. προσωπικά νομίζω, πως η πληροφόρηση είναι αυτό που τρέμουν όσοι πιστεύουν πως για πολύ καιρό θα μπορούν να ελέγχουν τις τύχες εκατομμυρίων ανθρώπων και το όπλο τους, ο φόβος και το δικό μας όπλο, η πληροφόρηση… μακριά λοιπόν από TV! 😛

      ΑΦιλιά πολλά και καρδιάς! 🙂

  4. Τα λόγια του νεαρού είναι σοφά και προφητικά. Αν η νέα γενιά έχει τέτοια συνείδηση και καταφέρει να εναντιωθεί στις καταστροφικές πρακτικές των πολυεθνικών, ίσως καταφέρει η επόμενη φουρνιά ανθρώπων να προχωρήσει μπροστά. Φοβάμαι ότι είναι πολύ δύσκολο να ξεφύγουμε απ’ την υποδούλωση της οθόνης και τις φαντασιώσεις που αυτή δημιουργεί, αλλά θα αναγκαστούμε εκ των πραγμάτων να διαλέξουμε ανάμεσα στην καταστροφή ή στην αναθεώρηση της ύπαρξής μας. Οι φυσικοί πόροι δεν είναι ανεξάντλητοι. Θέλω να πιστεύω και η ανθρώπινη απληστία…
    Υπέροχο το βίντεο Στεφανία μου. Δεν το είχα δει και σ’ ευχαριστώ που το μοιράστηκες. Μακάβριο μεν, αλλά ας δούμε επιτέλους κατάματα την αλήθεια μας.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Έχει παρατηρηθεί Μαρία Κ. μου, πως αιώνες τώρα την όποια αλλαγή στον κόσμο, την φέρνουν σιωπηλά μεγάλες μορφές που δουλεύουν στη συλλογική συνείδηση της ανθρωπότητας… αν δεν υπήρχαν αυτές οι φωτισμένες μορφές, η ανθρωπότητα θα ήταν σε πολύ χειρότερη κατάσταση… «Ένας ν’ αλλάξει πραγματικά και βαθιά και αυτό επηρεάζει όλη την ανθρωπότητα»… καταλαβαίνεις τώρα την ευθύνη που φέρουν όσοι το συνειδητοποιούν… 😛
      Νομίζω πως είναι καιρός να σοβαρευτούμε, αν θέλουμε κάτι ν’ αλλάξει και αυτή η αλλαγή ξεκινάει από μέσα απ΄ τον καθένα μας πρώτα! 😉

      ΑΦιλιά πάντα καρδιάς! 🙂

  5. Ο/Η Αριστέα λέει:

    Δεν το ένιωσα γροθιά. Γιατί δεν μου είπε κάτι που να μην με έχει προβληματίσει κι εμένα πολλάκις καθώς μεγαλώνω και ενδοσκοπώ, γιατί τον εαυτό μου μπορώ μόνο να αλλάξω και μάλιστα έχω υποχρέωση να το κάνω.
    Θλίβομαι όμως . Γιατί λέει μεγάλες αλήθειες. Γιατί η χειραγώγηση μέσω του χρήματος τελικά και μιας απατηλής ευτυχίας που μάθαμε από πολύ νωρίς να κυνηγάμε (το αμερικάνικο όνειρο) είναι σκληρό ναρκωτικό!
    Σταφανία μου , όσοι σκέφτονται διαφορετικά, προσπαθούν να ξυπνήσουν, φιλοσοφούν και προβληματίζονται περιθωριοποιούνται κατά κάποιο τρόπο.
    Εξαιρετικό βίντεο που τα περιλαμβάνει όλα σε λιγότερο από 10 λεπτά!
    Σε ένα σημείο μόνο διαφώνησα ,… για το στήσιμο στην οθόνη! αχαχχα! Να, αν δεν ήμουν τώρα στον υπολογιστή μου , μόνη άρα απερίσπαστη να σε διαβάσω, δεν θα έβλεπα αυτό το εκπληκτικό βιντεάκι ( κι άλλα πολλά )
    Σε γλυκοφιλώ.
    Καλό Σαββατόβραδο!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Δεν νομίζω Αριστέα μου, πως όσοι εργάζονται στον εαυτό τους, περιθωριοποιούνται… απλά αποκτάς μια απόσταση απ’ τα πράγματα και δεν σε νοιάζει καθόλου τι θα πουν οι άλλοι για σένα, εξακολουθείς και κάνεις αυτό που νομίζεις πως είναι σωστό, στο μέτρο που μπορείς με καλοσύνη, κατανόηση και χωρίς να προκαλείς! 😉

      Και φυσικά αν δεν κάναμε σωστή χρήση της οθόνης, πώς θα επι-κοινωνούσαμε τώρα; 😛

      Ανταποδίδω τα γλυκά φιλιά και εύχομαι καλή μας δύναμη! 🙂

  6. Ο/Η Katerina koko λέει:

    Η σύγχρονη ζωή μας βάζει οδοφράγματα στην διαπαιδαγώγη, στην ποιότητα στις συνανθρώπινες αξίες κ.ά. Στεφανία μου, πόσες αλήθειες λέγονται σ’ ένα ολιγόλεπτο video, που λίγο πολύ σε γενικές γραμμές, μας είναι γνωστά, αλλά πάντα μας τσακίζουν το μυαλό και την καρδιά.
    Μια χούφτα ανθρωπόμορφοι τύποι, που τους ανήκει το χρήμα του πλανήτη, εξακολουθούν με ζήλο κι επιμονή να εμπορεύονται το κάθε τι, για να φουσκώνουν με εξουσία και λεφτά, για να γεμίζουν την άδεια τους ψυχή με τη δυστυχία που προσφέρουν στους ανθρώπους. Ειπώθηκαν τόσα σπουδαία και σημαντικά στο video, «… μας έδωσαν χρήμα και γι’ αντάλλαγμα τους δώσαμε τον κόσμο…» μου έφερε δάκρυα, γιατί το άδικο κι η αλήθεια όσο κι αν τα γνωρίζεις πονάνε.
    «…Είμαστε πωλήσιμοι… είμαστε το καύσιμο…», φίλη μου, μακάρι κάποια στιγμή ν’ αντισταθούμε σ´ αυτή τη καταστροφή…
    Κρατάω κάτι απ’ το τέλος του video, «…Ας τελειοποιήσουμε τη χαρά για να ζούμε…»
    Καλό βραδάκι εύχομαι Στεφανία μου κι έναν Νοέμβριο γεμάτο χαμόγελα!
    Φιλιά πολλά με μια ολόθερμη αγκαλιά!:))❤️

  7. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Έτσι ακριβώς Κατερίνα μου, η διαφθορά και η αποσύνθεση βγάζουν πια μάτι! 😉
    Αλλά, νομίζω πως όταν δεν μας υποστηρίζουν οι καιροί, πρέπει να βρούμε εμείς τρόπους να υποστηρίξουμε τον εαυτό μας, αλλάζοντας εσωτερικά και αναλαμβάνοντας τις ευθύνες μας… και είμαι σίγουρη πως σ’ αυτό συμφωνείς 100%! 😛

    Καλό συνετό μας μήνα από αύριο και καλό μας βραδάκι! 😉

    ΑΦιλιά και ανταποδίδω την ολόθερμη αγκαλιά ειδικά τώρα που έχουμε 8 βαθμούς! 🙂

  8. Ο/Η Π.......Ξωτικό λέει:

    Ευτυχώς τουλάχιστον εμείς κάνουμε καλή χρήση της οθόνης 😉
    Καλό μήνα μαγισσούλα !!
    (Οι σοφές σου αναρτήσεις -και οχι μόνο- ούτε φαντάζεσαι πόσο βοηθάνε μερικές φορές ειδικά )
    Φιλούδια ζωη-ρά 😉

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Οι ώρες που μου μένουν για να καθίσω μπροστά στην οποιαδήποτε οθόνη ξωτικούλι μου, όλο και λιγοστεύουν … αλλά απ΄ την άλλη μεριά αυξάνεται η ποιότητα του blogging και αυτό μου δίνει πραγματική χαρά! 😀
      «Ου εκ τω πολλώ το ευ»…. 😛

      Καλό μας μήνα και ας φροντίσουμε να είναι συνετός και με Αγάπη στις καρδιές μας! ❤

      ΑΦιλιά ζωηρότατα και ανεμοδαρμένα! 🙂

  9. Ο/Η dodo λέει:

    Είναι μοιραίο κάθε γενιά στο ξεκίνημά της να ελπίζει ότι θα αλλάξει τον κόσμο. Χωρίς αυτή την ελπίδα, όλα φαίνονται μάταια.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και εμείς dodoula μου, ως μεγαλύτεροι ας τους δώσουμε τη γνώση και να μη τους στερήσουμε την ελπίδα για μια καλύτερη ζωή! 😉

      Και θυμήθηκα ένα Γαλλικό ρητό:
      «Αν οι νέοι ήξεραν και αν οι ηλικιωμένοι μπορούσαν»! 😉

      ΑΦιλιά και εύχομαι με όλη μου την καρδιά, Καλό μας Μήνα! 🙂

  10. Εγώ μαγισσούλα μου διαβάζω την ανάρτηση σου πρωτομηνιά! Και αυτό το βίντεο αν και γεμάτο σκληρές αλήθειες που κανείς δεν θέλει στην καθημερινότητα του να παραδεχτεί αν και τις αναγνωρίζει και απλώς γυρνά το κεφάλι και συνεχίζει, νομίζω πως είναι ένας ωραίος τρόπος να ξεκινήσει ο μήνας με αφύπνιση και διάθεση για αλλαγή!!!! Οι τρεις γραμμές που ξεχώρισες και μας παράθεσες τα είπαν όλα.
    Καλό μας μήνα μαγισσούλα μου. Σε φιλώ γλυκά 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πολύ χαίρομαι Μαρίνα μου, που είδες αυτό το ποστ σαν πρωτομηνιάτικο «μποναμά» αυτό δείχνει άτομο που δεν κάνει φυγές και αντιμετωπίζει την όποια σκληρή πραγματικότητα συνειδητά… 😉
      Έτσι, ας τελειοποιήσουμε τη χαρά του να ζούμε και αυτή είναι η ευχή η πρωτομηνιάτικη ευχή μου! 😛

      ΑΦιλιά πάντα τρυφερά και χαμογελαστά! 🙂

  11. Ο/Η Άννα... λέει:

    Όλες οι αλήθειες μαζεμένες σε 8 λεπτά και 25 δευτερόλεπτα. Κατά τα λοιπά, αγαπώ τις εξελίξεις της τεχνολογίας και θα συμφωνήσω με τον νεαρό που λέει να χρησιμοποιείται προς κοινό όφελος.
    Καλό μήνα Άιναφετς!
    Μπιζού! (Θα το έγραφα γαλλιστί, αλλά ξέχασα πώς γράφεται! Τι μυαλό κι αυτό; Αλλά, από την άλλη, πώς να συγκρατήσει την ορθογραφία μιας λέξης από μια γλώσσα που ποτέ του δεν έχει διδαχθεί;)

  12. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Στις 7:45 έγραφα καθυστερημένα στο blog σου ενώ εσύ μου είχες γράψει στις 7:38 και είχες δει και το παραπάνω video και το special video που σου έστειλα… αυτό λέγεται κβαντική επικοινωνία και μη το ψάχνεις γιατί δεν μπορώ να εξηγήσω κάτι που αισθάνομαι πως εκεί ανήκει!!! 😀
    Νομίζω πως το καλύτερο που έχουμε να κάνουμε, είναι να το ρίξουμε στη τρελή, μια και ζούμε σε τρελές εποχές! 😛

    Καλό διαδικτυακό μήνα θα μας ευχηθώ! 😉

    ΑΦιλιά και bisous πάντα με πολύ Αγάπη! 🙂

  13. Ο/Η Astria a λέει:

    Οφείλουμε να γνωρίζουμε τί συμβαίνει γύρω μας για να προστατευτούμε (όσο μπορούμε), να συμμετέχουμε για να βοηθήσουμε (όποτε μπορούμε) και να επιλέγουμε προσεχτικά ( ανάμεσα από αυτά που μπορούμε). Όμως κυρίως ν’ αγαπάμε και τότε όλα φαίνονται πάρα πολύ απλά.

    Φιλιά πολλά και μια μεγάλη αγκαλιά στην αγαπημένη μου μαγισσούλα.

    Και ναι, οι μαγικές κλωστές που μας συνδέουν, παρά την απουσία, είναι ακόμα πολύ γερές και δυνατές! 🙂

  14. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Αστεράκι μου αγαπημένο, τι χαρά! 😀
    Πριν δω το σχόλιο σου, έλαβα ένα mail απ΄ το ξωτικούλι μας, που μας ανακοίνωνε πως είσαι καλά, έτσι έσπευσα να της ζητήσω να σου πει, πως οι κόκκινες κλωστούλες που μας ενώνουν λειτουργούν θαυματουργά… και να που εσύ ακριβώς εκείνη τη στιγμή μου έγραφες για την μαγική μας σύνδεση! 😉
    Η ζωή μου έμαθε μετά από πολλές πολλές δυσκολίες πως όταν Αγαπάς τα πάντα γίνονται πιο υποφερτά! 😉

    ΑΦιλιά πάντα καρδιάς και με μια τεράστια αγκαλιά! ❤

  15. Ο/Η Stella Vardaki λέει:

    καλημερα μαγισσουλα μου
    σου εχω ενα βιντεακι που νομιζω ταιριαζει απολυτα στην αναρτηση σου – σε φιλω

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Το τέλειο! και είναι τέλειο γιατί αφορά πιο πολύ τη νέα γενιά (εμείς το πήραμε το μάθημα μας!) που νομίζει πως θα είναι πάντα νέοι, ωραίοι, ανέμελοι, εγωκεντρικοί, απόλυτοι και πολλά παρόμοια! 😛

      Χίλια ευχαριστώ Στέλλα μου, μου έφτιαξες τη μέρα! 😀

      ΑΦιλάκια, έρωτες, αγκαλίτσες, χαδάκια, τρυφεράδες, γλύκες…. σερίιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι! 🙂

  16. ..Εγώ βέβαια, είμαι φαν του Ομπάμα ;-]]]

    να μην είμαστε εγωιστές, ναι, ούτε υπνοβάτες, να είμαστε εμείς και όχι Εγώ.

    ζητούμενα αυτά, και στον 21ο αιώνα ε;

    καλόν Νοέμβριο, με όλα τα καλά, αγαπημένη Στεφανία μου, φιλιά πολλά.

  17. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Πολλά τα ζητούμενα Ειρήνη μου, για να μην υπνοβατούμε… 😛

    Δεν έχω την αίσθηση, όσα χρόνια και αν σε ξέρω, πως έχεις ανάγκη απ’ ένα παρόμοιο ξυπνητήρι! 😉

    ΑΦιλιά πολλά πολλά και να έχουμε ένα δυναμικά δημιουργικό Νοέμβρη! 🙂

    ΥΓ: Χαίρομαι πολύ πολύ που επέστρεψες έτσι δυναμικά και στο blog σου! 😉

  18. Ο/Η beautyisallaround6 λέει:

    Χρειάζονται και τέτοιου είδους αναρτήσεις για να ξυπναμε! Μπράβο

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλώς την! 🙂
      Νομίζω πως πολλοί νέοι, τουλάχιστο σ’ αυτή την όμορφη μας μπλογκογειτονιά έχουν ξυπνήσει και αυτά τα video, απλά λειτουργούν σαν υπενθύμιση και προπαντώς μας παροτρύνουν να μη φοβόμαστε να δράσουμε, γιατί βλέπεις, δεν είμαστε μόνοι! 😛

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και πολύ τρυφερά! 🙂

  19. Ο/Η Antriana..Io λέει:

    Είμαι τοοοοσο κουρασμένη, μα τόσο κουρασμένη που οτιδήποτε θέλει χρόνο απλά δεν το κάνω εκτός από τα απολύτως απαραίτητα. Εκεί που καθόμουν τον Σεπτέμβρη, ξαφνικά τον Οκτώβρη έπεσαν όλα μαζί. 🙃🙂🙃

  20. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλή και αγαπημένη μου Αντριάνα, μη σε νοιάζει που έχεις χαθεί… ξέρω πολύ καλά, τι σημαίνουν οι ξέφρενοι ρυθμοί της δουλειάς σου και ειδικά όταν δουλεύεις με παιδιά που έχουν δεκαπλάσια ενέργεια από μας! 😛
    Αυτό που πρέπει να προσέχεις είναι τη διατροφή σου, τις ώρες ύπνου, αλλά και την προσωπική σου ζωή… με τον καιρό θα βάλεις μέτρο, μην απελπίζεσαι, να σκέφτεσαι πως έχεις την τύχη να κάνεις το επάγγελμα που αγαπάς! 😉

    ΑΦιλιά με μια τεράστια αγκαλιά Αγάπης! 🙂

  21. Ο/Η Φρίντα λέει:

    Άργησα λιγουλάκι να σε δω, εν όψει της χειμερινής προετοιμασίας στο σπίτι μου και της κορούλας μου, επίσης, και λόγω του ότι δεν μ’ αρέσει να προσπερνώ, παρά να προσδίδω το ενδιαφέρον και την προσοχή που σου αξίζει, αγαπημένη μου Στεφανία, που με τόσο μεράκι επιλέγεις τα θέματα που αγγίζουν, αφυπνίζουν κι ενίοτε «ξύνουν» συνειδήσεις, στάθηκα και είδα το βίντεο δύο φορές.
    Όλα είναι τόσο κοντά μας και τόσο μακριά μας, ταυτόχρονα. Είναι τόσο μέσα μας και τόσο επιδερμικά μας, ταυτόχρονα, κι επιτέλους τόσο «μπερδεμένα». Έχουμε δύο επιλογές. Να αποδεχτούμε την αδυναμία ή την άρνηση να κάνουμε τον κόσμο μας καλύτερο (πόσο πιο απλά μπορώ να το εκφράσω) ή να ξεκινήσουμε από τον μικρόκοσμο του εαυτού μας και του δικού μας περιβάλλοντος να σηματοδοτούμε με τα αποτυπώματά μας έναν καλύτερο κόσμο.
    Σε καλημερίζω, σε γλυκοφιλώ και σου στέλνω μια μεγάαααλη αγκαλιά με Ααγάπη 🙂
    Οι ημέρες ομολογουμένως υπέροχες, με λιακάδες και μαγευτικά ηλιοβασιλέματα!!!!! Ααα, τώρα θυμήθηκα ότι σ’ αρέσουν τα ομιχλώδη τοπία .. θα έρθουν κι αυτά, να καλυψουν τις όποιες άλλες προτιμήσεις. Μόνο μην έρθουν οι χαμηλές θερμοκρασίες της βαρυχειμωνιάς. Αυτές δεν τις αντέχω 😉

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλημέρα Φρίντα μου! 😀
      Εδώ «μέσα» δεν υπάρχουν dead lines, (αρκετά μας έχει βάλει η πολιτεία!) ο καθένας σχολιάζει όταν και αν έχει το χρόνο ή την διάθεση να κάτσει ν’ ασχοληθεί, γι αυτό και κάνω μια ανάρτηση την βδομάδα. Τα θέματα που αναρτώ θέλουν επεξεργασία και τις περισσότερες φορές, χρειάζεται να τα ξαναδιαβάσουμε για να μπουν λίγο πιο πολύ μέσα μας και να μη μείνουν στο κεφάλι μας σαν ιδέες, αλλά να γίνουν πράξη… πχ το παραπάνω video το είδα 8 φορές όχι μόνο γιατί «τρέχει» γρήγορα, αλλά για να μπω στο κλίμα πριν καθίσω ν’ απαντήσω στα σχόλια! 😛
      Η λύση είναι μια και ξέρω πως και σ’ αυτό συμφωνείς, αν δεν συνειδητοποιήσουμε πώς έχει η όλη κατάσταση στον πλανήτη μας και αυτό δεν μας «τσούξει» όχι μόνο εγκεφαλικά, αλλά ν’ αγγίξει όλο μας το είναι, θα γίνει άλλη μια θεωρία, ενώ ξέρουμε πολύ καλά πως η αλλαγή στον πλανήτη αρχίζει απ’ τον καθένα χωριστά… 😉

      ΑΦιλιά πολλά καρδιάς και ηλιόλουστα! 🙂

  22. Ο/Η mrs. tomary λέει:

    Καλημέρα…όλη μέρα!!
    δεν ξέρω τι ακριβώς θέλω να σχολιάσω,το βίντεο είναι κάτι παραπάνω από αληθινό,και είναι πράγματα φαντάζομαι που όλοι μας τα έχουμε σκεφτεί και έχουμε προβληματιστεί με αυτά κατά καιρούς.Η αλήθεια που κρύβει είναι τόσο σκληρή ωστόσο που προτιμάμε να την κρύβουμε ακόμα και από τον ίδιο μας τον εαυτό.Μέρες ολόκληρες έχω περάσει με το να προσπαθώ να καταλαβω αν αυτή είναι η ελευθερία τελικά που όλοι παλεύουμε είναι υπαρκτή ή αν τελικά έχουμε παγιδευτεί σε μια ψευδαίσθηση ότι είμαστε ευτυχισμένοι-επιτυχιμένοι ή ότι άλλο.
    Φαντάζομαι πως όντως αυτό που πρέπει να αλλάξει είμαστε εμείς οι ίδιοι,ο τρόπος που αντιμετωπίζουμε τη ζωή και τον ίδιο μας τον εαυτό,και αν αναλογιστούμε και την θεωρία της έλξης,μόνο και μόνο με την αλλαγή της στάσης μας μπορούμε να καταφέρουμε το αδύνατο.Αν και δεν θα έλεγα ότι το πιστεύω απόλυτα,νομίζω είναι σίγουρα ένας ουσιαστικός τρόπος να γίνουν τα πράγματα λίγο καλύτερα,όλα άλλωστε ξεκινούν από εμάς και καταλήγουν σε εμάς.Όταν σκέφτεσαι τον εαυτό σου,και ενεργείς γι’αυτόν μοιραία σκέφτεσαι και τους άλλους αφού λίγο πολύ όλοι το ίδιο θέλουν,ένα πιο φωτεινό και όμορφο κόσμο.Γιατί όπως λέει και στο βίντεο,ο κόσμος θα συνεχίσει να υπάρχει,οπότε το θέμα είναι εμείς πως συμπεριφερόμαστε πάνω σε αυτόν.

    Ελπίζω να έβγαλες άκρη,είναι πρωί,αν όχι,συνέχισε να προσπαθείς!χαχαχαχαχα
    φιλάκια Α Β Γ Δ….Ω!(βρες μια όμορφη λέξη για κάθε γράμμα 😛 )

  23. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Νικολέτα μου αγαπημένη!
    Το σχόλιο σου με γέμισε χαρά και αισιοδοξία και αυτό γιατί προέρχεται από ένα νέο κορίτσι! 😀
    Το να έχει συνειδητοποιήσει ένας νέος άνθρωπος πως όλοι μας αν θέλουμε μπορούμε να κάνουμε αυτή την αλλαγή είναι ότι πιο βαθιά αισιόδοξο υπάρχει! 😉
    Αυτό που συμβαίνει μετά την συνειδητοποίηση είναι οι σκέψεις που έρχονται και σαν διαβολάκια σου λένε: «Σιγά μη γίνει τίποτα σ’ αυτό τον πλανήτη, δεν βλέπεις τους γύρω σου, πόσο ατομικιστές είναι, πόσο συμφεροντολόγοι, σιγά μην καταφέρεις κάτι αν αλλάξεις εσύ»…
    Αλλά η αλλαγή έχει ήδη γίνει, αυτός που έχει κατα-νοήσει, δεν αλλάζει τόσο εύκολα, αυτό συζητούσα σήμερα το πρωί με τον Νίκο, αυτός που έχει εργαστεί μέσα του, έχει και την δύναμη στα δύσκολα να μη πέσει, ν’ αντισταθεί και να δράσει! 😛

    Φυσικά και έβγαλα άκρη, τι μαγισσούλα θα ήμουν εξάλλου! χαχαχα! 😀

    ΑΦιλιά με πολύ πολύ Αγάπη! 🙂

    • Ο/Η mrs. tomary λέει:

      Ήμουν σίγουρη ότι θα απαντούσες,και λέω τώρα πήγε μεσημέρι και δεν έχει εμφανιστεί,για να δω.Μπήκα και είχες απαντήσει,αλλά το ρημάδι το γουορντπρες δεν μου το έβγαλε!
      Με την επίσκεψη διάβασα ξανά και το σχόλιο μου και έβγαλα το συμπέρασμα πως το πρωί δεν με επηρεάζει τελικά,κατανοητότατο είναι!
      Τελικά ελπίζω να παρατήρησες πόσο βαθιά αισιόδοξος άνθρωπος είμαι…για να μην έχουν να πουν οι κακές οι γλώσσες!χαχα

      Δεν ήθελα τίποτα να πω ουσιαστικά,απλά απάντησα για να μην με ξεχνάς! χο χο

      Δουλειά,δουλειά και πάλι δουλειά.
      Με τον εαυτό μας,τις σχέσεις μας,τους φίλους μας και όσα αγαπάμε!
      Και το φως θα φανεί,αν το δούμε εμείς,θα το δουν κι άλλοι!!

      Αγάπη και σε εσένα ❤

  24. Ο/Η roula1smaragdenia λέει:

    Αλήθειες .. αληθειες και μονο αλήθειες..το βιντεο σου οσο σκληρες και να ειναι Μαγισσούλα μου θα αφυπνιστούμε κάποτε;..ηδη έπρεπε να το εχουμε κανει εμεις .. τόσο χθες…αναρωτήθηκα τι εχουμε κανει ….για να αφήσουμε την γη αυτή στα παιδια μας να μπορέσουν να ζήσουν ..έχω την εντύπωση οτι οι νέες γενιές θα αρχίσουν να ξυπνάν από αυτόν τον εφιάλτη… το βλεπω απο τα εγγόνια μου είναι μια αρχή….και εννοείται ότι πρωτα πρεπει να αλλαξουμε εμεις. και να ανοιγουμε τα αυτια μας να ακουμε τι μας λενε !! ξερουν περισσότερα απο εμας…!! μου αρεσε και το βιντεο με το τραγουδι των παιδιών…αλήθειες παντού..!!! θα τις δούμε άραγε; να είσαι καλά φιλη μου σε ευχαριστουμε για το βίντεο μας έκανε να ξανασκεφτούμε πράγματα… να ξυπνάμε απο τον λήθαργο. Να περνάς όμορφα με οτι σκεφτεσαι και κάνεις … φιλακιααααα!! 🙂 🙂

  25. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Δεν είναι ποτέ αργά Ρούλα μου, ακόμα και εμείς πια που έχουμε φάει πάνω απ΄τη μισή ζωή μας, να δώσουμε το παράδειγμα στους γύρω μας και νομίζω πως σε κάποιο βαθμό, ξεκινώντας απ΄τα blogs μας το κάνουμε και πολλοί νέοι που μας διαβάζουν κάτι ακούν, κάτι αναγνωρίζουν! 😉
    Το τραγουδάκι, «πάρτο σερί» εξαιρετικό, το έχουν ακούσει άραγε τα εγγόνια σου, πλάκα θα είχε να τους το βάλεις, να δουν τι προχωρημένη γιαγιά έχουν!!! 😛
    Η εποχή μας θέλει πολύ εσωτερική δύναμη, έτσι δεν είναι;

    ΑΦιλιά πολλά πολλά και πάντα καρδιάς! 🙂

  26. Ο/Η me (maria) λέει:

    Κι ενώ παρακολουθούσα ξαφνικά νευρίασα…δε μου άρεσε η φράση «οι πιο ευτυχισμένοι άνθρωποι είναι αυτοί που έχουν τα λιγότερα»!
    Και ναι, την ευτυχία μέσα μας πρέπει να την ψάχνουμε, αλλά αν το άγχος της επιβίωσης γίνεται θηλιά δυσκολεύει η αναζήτηση….
    Ξαφνικά ένιωσα πως γίνεται μια προπαγάνδα για όσα μας στερούν…και όσα θα μας στερήσουν στο μέλλον.
    Και θα το πάω παραπέρα…
    Δε λέω, για τις πολυεθνικές, για το χρήμα, για όλα λέει αλήθειες, όλοι τα έχουμε σκεφτεί, αλλά πώς ακριβώς εννοεί ο καθένας μας την ελευθερία?
    Είναι κι αυτό ένα ερώτημα…από τις πρωτόγονες κοινωνίες ακόμα, τότε που δεν υπήρχε το χρήμα σα μέσο συναλλαγής, όποιος δε δούλευε, δεν κυνηγούσε, δεν μάζευε καρπούς, δεν πρόσφερε γενικά, έμπαινε στο περιθώριο…και υπήρχαν αυτοί που ασκούσαν εξουσία…υπήρχαν κι εκείνοι που αδικούνταν!
    Το τελικό μου συμπέρασμα είναι πως λέει αλήθειες, αλλά τις μπερδεύει με κλισέ και χάνει την ουσία.
    Λύσεις δε δίνει…εστιάζει στο να αλλάξουμε τον εαυτό μας σαν κακός ψυχολόγος του συρμού που έμαθε δυο ατάκες και τις κοπανάει.
    Ναι, αν θέλει άλλαγμα ο εαυτός μας να τον αλλάξουμε,αλλά να σου λένε οι «μεγάλοι» άλλαξε τον εαυτό σου, και να το δέχεσαι αμάσητο, σημαίνει με πολύ απλά λόγια πως μεταθέτουν σε σένα την ευθύνη για όσα γίνονται παγκοσμίως και στα οποία όσο κι αν αλλάξεις δεν επηρεάζεις στο ελάχιστο κι εσύ το δέχεσαι αδιαμαρτύρητα!
    Η χαρά του να ζούμε πάλι είναι προσωπική υπόθεση…μπορώ να βρω χαρά σε χίλια πράγματα, που μπορεί άλλος να τα προσπεράσει!

    Δε γράφω άλλα….νομίζω πως καταλαβαίνεις τι εννοώ!
    Φιλιά πολλά και συγνώμη για το σεντόνι!

  27. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Όχι μόνο καταλαβαίνω πολύ καλά αυτά που γράφεις Μαρία μου, αλλά χαίρομαι που με αυτό το σχόλιο σου, μου δίνεις την ευκαιρία να πω μερικά πράγματα που η ζωή με δίδαξε… 😉
    Έχω διαπιστώσει, πως όσα λιγότερα κατέχουμε, τόσο λιγότερο αυτά μάς κατέχουν… και αυτό «κολλάει» και στην έννοια της ελευθερίας, γιατί ελευθερία σίγουρα δεν είναι, κάνω ότι γουστάρω, αλλά, δεν είμαι προσκολλημένος και εξαρτημένος από τίποτα!
    Όταν κανείς αισθανθεί βαθιά μέσα του, πως έχει τεράστια ευθύνη απέναντι στη Ζωή, αυτομάτως οι πράξεις του αλλάζουν, παύει να βάζει τον εαυτό του πρώτο και αυτό θα πει αλλαγή!
    Οι περισσότεροι, αιώνες τώρα περιμένουν απ΄ τις κυβερνήσεις ν’ αλλάξουν τους πολίτες και «αυτές» αιώνες τώρα σκορπώντας τον φόβο, χαλιναγωγούν και χειρίζονται όλη την ανθρωπότητα με θεό το χρήμα….μα τι σου τα γράφω, τα ξέρεις πολύ καλά όλα αυτά! 😛
    Σταματώ, γιατί πήρα φόρα! 😉

    ΑΦιλιά πολλά και καρδιάς! 🙂

  28. Ο/Η me (maria) λέει:

    Μαγισσούλα μου καλημέρα, κατανοώ το σκεπτικό σου και ως ένα σημείο συμφωνώ.

    Υπάρχουν αυτοί που συσσωρεύουν αντικείμενα, επειδή κάτι τους λείπει και δεν μπορούν να το εντοπίσουν, αλλά υπάρχουν κι εκείνοι που ξέρουν να το διαχειριστούν γιατί δεν έχουν μέσα τους κενά. Και το μεγαλύτερο κενό το δημιουργεί η έλλειψη αγάπης.
    Για την αλλαγή…όλος ο κόσμος να αλλάξει, αν δεν αλλάξουν οι έχοντες την εξουσία και τα αμύθητα πλούτη, τίποτα δε θα γίνει. Και οι πολιτικοί είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου, γιατί όλοι γνωρίζουμε πως την πραγματική εξουσία την ασκούν οι έχοντες!
    Κι όλοι αυτοί δε θα αλλάξουν, γιατί απλούστατα αυτό που τους τα δίνει όλα αυτά είναι ο σατανικός εαυτός τους. Κανείς δεν πλούτισε με το σταυρό στο χέρι. Κανείς όμως!
    Και όλοι αυτοί, η ιστορία η ίδια μας το δείχνει, είναι αυτοί που πάντα θα θριαμβεύουν όσες επαναστάσεις, ή ξεσηκωμοί γίνουν!
    Οπότε η ευθύνη που έντεχνα πάνε να μας περάσουν για να μην διαμαρτυρόμαστε, να μην ξεσηκωνόμαστε, (κι ας πνιγεί η αγανάκτησή μας στο αίμα) είναι ένας τεράστιος μύθος!
    Ίσως το βίντεο, εκεί που έλεγε πως αυτοί που έχουν τα λιγότερα είναι οι πιο ευτυχισμένοι,να μη γίνονταν τόσο χαζό, αν οι εικόνες του δεν ήταν εικόνες παιδιών του αναπτυσσόμενου κόσμου.
    Εικόνες παιδιών στα χωράφια (με τις όποιες σκληρές συνθήκες, καιρικές, επιβίωσης), εικόνες παιδιών από μέρη που δεν έχουν σε επάρκεια όχι σε αφθονία, το πιο πολύτιμο για τη ζωή, το νερό το ίδιο, μόνο φαβέλες που δεν μας έδειξε για να μας πείσει πως η ανέχεια είναι ευτυχία.
    Και ναι, φυσικά και χαμογελούν τα παιδιά, όπως κάνουν τα παιδιά πάντα, σε όλο τον κόσμο και με όλες τις συνθήκες, αφού εύκολα ξεχνιούνται με λίγο παιχνίδι, ή ένα «τσίγκινο κατιτίς» που θα τους προσφέρει ο φωτογράφος για να τα φωτογραφίσει!
    Εγώ κι αν πήρα φόρα!! 🙂
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

  29. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Δεν αντιλέγω Μαρία μου, η συνειδητοποίηση ότι ο κόσμος στον οποίο ζούμε αποσυντίθεται είναι το πρώτο βήμα και το πώς θα δράσει ο καθένας είναι το επόμενο βήμα, το αν δλδ ο καθένας μας θα αισθανθεί υπεύθυνος γι αυτή την αποσύνθεση και δράσει… και δράση δεν είναι τα λόγια αλλά η καθημερινές μας πράξεις, έτσι απλά σκέφτηκα να «βάλω» στην επόμενη μου ανάρτηση δυο μικρές ιστορίες όπου πολύ απλά, μας δείχνουν ότι η εσωτερική μας αλλαγή είναι υποχρέωση του καθενός φτάνει να μη φοβόμαστε ν’ αφήσουμε την «ακτή» απ΄ τα μάτια μας! 😉
    Το να περιμένει κανείς την αλλαγή απ΄ την πολιτεία-πολιτικούς παραβλέποντας πως εμείς όλοι είμαστε αυτή η πολιτεία, μοιάζει με «όνειρο θερινής νυχτός»! 😛
    Μεγάλη κουβέντα ανοίξαμε…

    ΑΦιλιά πολλά και εύχομαι να έχουμε μια χαλαρή Κυριακή! 🙂

  30. Ο/Η fantra13 λέει:

    8 λεπτά μαγείας και ατελείωτου προβληματισμού! Σ’ ευχαριστούμε για τη δημοσίευση!

  31. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Πριν καθίσουμε για μεσημεριανό Φανή μου, είδα για ένατη φορά το video (!) και αυτό όχι γιατί δεν έγινε κατανοητό με την πρώτη, αλλά ήθελα να ξανακούσω τον νεαρό να λέει, πως πρέπει να χρησιμοποιούμε το διαδίκτυο για να πλησιάσουμε ο ένας τον άλλο και όχι για να κλειστούμε στον εαυτό μας! 😛

    Και εμείς αυτό δεν κάνουμε τώρα «εδώ» μέσα;

    ΑΦιλιά πολλά πολλά και χαίρομαι που σε μάγεψε και συγχρόνως σε προβλημάτισε! 🙂

Σχολιάστε

