Πειραματίσου!

Λουλούδια

 

«Είναι καλό να πειραματίζεσαι με την ταύτιση.
Και πώς πειραματιζόμαστε με οτιδήποτε; Από το πιο απλό μέχρι το πιο πολύπλοκο;
Λέμε: «αυτό είναι δικό μου», «τα παπούτσια μου», «το σπίτι μου», «η οικογένειά μου», «η δουλειά μου», «η θρησκεία μου»· με  την ταύτιση μαζί τους έρχεται ο αγώνας για να τα κρατήσουμε.
Το να κάνουμε δικό μας οτιδήποτε γίνεται συνήθεια. Κάθε αναστάτωση που θα μπορούσε να κόψει αυτήν τη συνήθεια φέρνει πόνο κι ύστερα αγωνιζόμαστε για να ξεπεράσουμε τον πόνο.

.

dsc00317

.

Αλλά η ταύτιση, το αίσθημα της ιδιοκτησίας, ανήκει σε κάτι που συνεχίζεται.
Αν πειραματιστεί κανείς στ’ αλήθεια μ’ αυτό, έχοντας απλώς επίγνωση, χωρίς καμιά επιθυμία ν’ αλλάξει ή να διαλέξει το ένα ή το άλλο, τότε θ’ ανακαλύψει πάρα πολλά εκπληκτικά πράγματα στον εαυτό του.
Ο νους είναι το παρελθόν, οι αναμνήσεις, που είναι η πηγή της ταύτισης.
Και μπορεί ο νους, έτσι όπως τον ξέρουμε, να λειτουργήσει χωρίς τη διαδικασία της ταύτισης;
Βρες το· παίξε μαζί του· έχε επίγνωση των κινήσεων της ταύτισης με τα κοινά καθημερινά πράγματα και με τα πιο αφηρημένα. Βρίσκει κανείς παράξενα πράγματα: πώς σβήνει σιγά-σιγά η σκέψη, πώς παίζει παιχνίδια στον ίδιο της τον εαυτό.  

.

12112015459

.

Άσε την επίγνωση να κυνηγάει τη σκέψη στους διάδρομους του νου· ξεσκεπάζοντας την, χωρίς να διαλέγει, ας’ την να κυνηγάει ασταμάτητα.
Είναι ιδιαίτερα δύσκολο -έτσι όπως είναι φτιαγμένος κανείς- να μην επιθυμεί, να μη λαχταρά κάποια πράγματα και γεγονότα, να μη συγκρίνει. Ό,τι κι αν συμβαίνει, η επιθυμία, η λαχτάρα και η σύγκριση συνεχίζουν. Πάντοτε λαχταρούμε να έχουμε κάτι περισσότερο ή λιγότερο, λαχταρούμε για τη συνέχιση κάποιας ευχαρίστησης ή την αποφυγή ενός πόνου.

.

12112015457

.

Εκείνο που είναι πραγματικά πολύ ενδιαφέρον, είναι τούτο:
Γιατί ο νους δημιουργεί ένα κέντρο μέσα του, γύρω από το οποίο κινείται και στήνει όλη του την ύπαρξη;
Η ζωή είναι χίλιες δυο επιρροές, αμέτρητες πιέσεις, συνειδητές και ασυνείδητες. Ανάμεσα απ’ αυτές τις πιέσεις και τις επιρροές διαλέγουμε κάποιες, παραμερίζουμε άλλες, κι έτσι σταδιακά χτίζουμε το κέντρο. Δεν τις αφήνουμε όλες αυτές τις πιέσεις και τις επιρροές να περνάνε, να προσπερνάνε χωρίς να επιδρούν επάνω μας.

.

12112015458

 


Κάθε επιρροή, κάθε πίεση επιδρά πάνω μας· οι επιδράσεις χωρίζονται σε καλές ή κακές και δεν μοιάζουμε ικανοί να παρακολουθούμε, να έχουμε επίγνωση των πιέσεων χωρίς να συμμετέχουμε με τον ένα ή τον άλλο τρόπο: είτε με το ν’ αντιστεκόμαστε σ’ αυτές είτε με το να τις καλωσορίζουμε.
Η αντίσταση ή το καλωσόρισμα είναι που φτιάχνουν αυτό το κέντρο απ’ όπου δρούμε. Μπορεί ο νους να μη δημιουργεί αυτό το κέντρο;
Η απάντηση μπορεί να βρεθεί μόνο μέσα από τον πειραματισμό κι όχι μέσα από κάποιο είδος αποδοχής ή άρνησης.
Πειραματίσου, λοιπόν, και βρες.
Με το τελείωμα αυτού του κέντρου, υπάρχει αληθινή ελευθερία».

 

ΚΡΙΣΝΑΜΟΥΡΤΙ

«Γράμματα σε μια νεαρή φίλη».

Μετάφραση
Νίκος Πιλάβιος.

Εκδόσεις Καστανιώτης.

.

06052011593

.

ΥΓ. 1: Οι παραπάνω φωτογραφίες είναι απ΄ το σπίτι και το κτήμα μας.

ΥΓ. 2: Έχω κατά εποχές δημοσιεύσει και άλλα γράμματα που έστειλε ο Κρισναμούρτι σε μια νεαρή του φίλη.

Εδώ μπορείτε να διαβάσετε τρία:

«Λεφτά»…

«Αβεβαιότητα»

«Γράμμα σε μια νεαρή φίλη».  (Με σχετική υποσημείωση )

 

.

.

.

 

 

 

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

47 Responses to Πειραματίσου!

  1. Ο/Η dodo λέει:

    Πειραματιζόμαστε για να προχωρούμε. Με σεβασμό, όμως 😉

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πειραματιζόμαστε dodoula μου, με το «κέντρο» μας, με όλα μας τα «μου» και πάμε παρακάτω και πάντα με σεβασμό και προς τον εαυτό μας πρώτα και φυσικά και προς τους άλλους! 😉

      ΑΦιλιά αρκετά στενάχωρα λόγω γεγονότων… 🙂

  2. Ο/Η ekfrasou λέει:

    Καλημερα Στεφανια μου
    Οι φωτο πανεμορφες
    Ειδικα οι δυο πρωτες
    Να περνας παντα ομορφα ευχομαι

  3. Ο/Η eleniplus λέει:

    Τροφή για σκέψη η σημερινή σου ανάρτηση… Ειδικά η αναφορά στην ελευθερία μου το κάνει πολύ ενδιαφέρον να προσπαθήσω να πειραματιστώ. Πολύ ενδιαφέρον κείμενο, χαίρομαι που το ανέβασες και είχα την ευκαιρία να το διαβάσω.
    Όσο για το σπίτι και το κτήμα σου, το ξέρεις ότι το ζηλεύω και σε χαίρομαι που ζεις εκεί, μέσα την εξοχή, με το βουνό στα πόδια σου! Αυτή η εποχή πρέπει να είναι ευλογημένη εκεί έξω!

    Φιλιά πολλά πολλά
    Ελένη
    https://myfortysomethingworld.wordpress.com/

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Νομίζω Ελένη μου, πως είναι απ΄ τα πιο «ζόρικα» κείμενα-γράμματα του Κρισναμούρτι και προσωπικά το διάβασα πολλές φορές για να το κατα-νοήσω σε βάθος… και θα το ξαναδιαβάσω πάλι και πάλι γιατί ο πειραματισμός δεν έχει τέλος! 😉

      Αυτές τις μέρες το κτήμα είναι χαρά Θεού! 🙂

      ΑΦιλιά και εύχομαι σ’ όλη την οικογένεια σου, ένα ήσυχο Σ/Κ! 🙂

  4. Ο/Η Johnny-Joanna Syros λέει:

    Είναι εκπληκτικό να το καταφέρνεις να «δουλέψεις» τον εαυτό σου και να φτάσεις στο σημείο να κάνεις πράξη τις φιλοσοφίες της ζωής σου. Σίγουρα χρειάζεται προσπάθεια και πειραματισμός, όμως η γαλήνη και η ελευθερία που αποκτά κανείς, είναι αξίες ανεκτίμητες!
    (Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες από το κτήμα! Ευλογία να μπορείς να αντικρίζεις αυτά τα χρώματα της φύσης!)
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, μαγισσούλα μας!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Βήμα, βήμα «δουλεύουμε» Γιάννα μου, τα ψυχοφιλοσοφικά που ακούμε ή διαβάζουμε (δλδ αυτά που μας κάνουν κλικ!), γιατί αν δεν πειραματιστούμε κάνοντας τα πράξη, δεν υπάρχει καμιά πιθανότητα να «ξυπνήσουμε»! 😉
      Νομίζω δε, πως η ζωή σου στέλνει τόσα και τόσα που ο πειραματισμός δεν έχει τελειωμό… ευτυχώς! 😛

      Η φύση για μένα, ειδικά σήμερα με τα ζόρικα νέα της γενέτειρας μου, είναι βάλσαμο!

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και στα δυό σας! 🙂

  5. Ο/Η Tzina Varotsi λέει:

    κάθε σου ανάρτηση μια πρό(σ)κληση για σκέψη και εμβάθυνση!
    οι φωτογραφίες σου πολύ όμορφες.. πόσο σε ζηλεύω που ζεις σ’ αυτόν τον παράδεισο!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Α! Τζίνα μου, όταν βρίσκεις ειδικά εσύ τις φωτογραφίες μου όμορφες… φουσκώνω σαν γαλοπούλα! 😉

      Πριν λίγο καθόμουν απλά και απολάμβανα ένα ηλιοβασίλεμα, βάλσαμο…

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και να έχεις ένα όμορφο Σαββατόβραδο με την οικογένεια σου! 🙂

  6. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    Νομιζω τούτη την ανάρτηση θα την ξαναδιαβασω για να την ασπαστώ οσο πιο πολυ γίνεται, ιδιαίτερα μετά τις τελευταίες εβδομάδες που πέρασα αρκετα δυσκολες καταστάσεις σε επίπεδο συναισθηματικό οσο και υγείας και βεβαίως για αυτο και…εξαφανίστηκα… Παντα τροφή για σκεψη οι αναρτήσεις σου αγαπημένη μου μαμ-μαγισσούλα, μπαίνω τωρα να δω και ολα τα υπόλοιπα που έχω χάσει… Αφιλί γλυκο γλυκο σου στελνω, καθως μου έλλειψες, της καρδιας! ❤️

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Σωστά… Κατερίνα μου, αυτά τα κείμενα, όπως και όλα τα γράμματα που έγραψε ο Κρισναμούρτι σε μια νεαρή φίλη (πληγωμένη ψυχικά και σωματικά) είναι βάλσαμο… έχω περάσει μέρες και μέρες διαβάζοντας τα και κάθε φορά η κατανόηση βάθαινε όλο και πιο πολύ… βλέπεις ο πειραματισμός μας όπως και η παρατήρηση, πάνε κάθετα και δεν έχουν πάτο! 😉

      ΑΦιλιά και στα δυο σας και παρακαλώ να την προσέχεις την Κατερίνα! 🙂

  7. Ο/Η roula1smaragdenia λέει:

    Να πω την αλήθεια μου Μαγισσούλα μου πως κατάλαβα με την πρώτη αυτήν την ανάρτηση σου θα είναι ψέμα .. και επειδή θέλω να εμπεδώνω ότι γράφεις.. σίγουρα θα ξαναπεράσω γιατί ΄ξέρω ότι θα αποκομίσω γνώσεις.. από εδώ..απόλαυσα όμως την ιστορία του σπουργίτη…δίδαγμα για όλους μας.. πήγα και στα λεφτα … και στην αβεβαιότητα… αχ! αυτός ο Κρισναμούρτι με τα φιλοσοφικά του..!!!!
    Το σπίτι σου παράδεισος σκέτος με τα χρώματα του Φθινοπώρου…. τα φύλλα κάτω τα είδε η Αριστέα να τα ζωγραφίσει;:) 🙂 πανέμορφα είναι φίλη μου να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο .. φιλακιαααααα!!!:D..<3<3

    • Ο/Η roula1smaragdenia λέει:

      Πάλι δεν μου βγήκαν οι καρδούλες προσπαθώ ξανά… ❤ ❤

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Σου το έχω ξαναγράψει εκατοντάδες φορές Ρούλα μου, ειδικά σε σένα, πως η ίδια η ζωή, σου έχει διδάξει όλα όσα γράφονται εδώ κατά εποχές… επίσης κανένας μας, δεν μπορεί να κατανοήσει ούτε με την δεύτερη, ούτε με την δέκατη, τι σημαίνει «πειραματίζομαι» … Να, πχ είναι σαν να έχεις ανάψει πάνω απ΄ το κεφάλι σου μια κάμερα, που παρακολουθεί, τα πάντα, τις σκέψεις σου, πώς αντιδράς, πώς μιλάς… τα πάντα! 😛

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και να έχεις ένα ακόμα όμορφο βραδάκι! 🙂

  8. Ο/Η aristea k λέει:

    Η αντίσταση ή το καλωσόρισμα….

    Πόση τροφή έδωσες και πάλι Στεφανία μου!
    Στο μεταξύ το πείραμα είναι η μέθοδος που διδάσκει περισσότερο ανθρώπους σαν κι εμένα: πάντα μάθαινα μέσα από την πράξη και τη δράση. Ποτέ απλά γιατί διάβασα ή άκουσα!
    Την καλησπέρα μου και την αγάπη μου ! :))

  9. Αν σκεφτείς πως οι μεγαλύτερες εφευρέσεις ήταν προϊόν πειραμάτων και επίπονης προσπάθειας, τότε καταλαβαίνεις την αξία του αυτο-πειραματισμού. Μόνο έτσι ξεπερνάς τον εαυτό σου και ορίζεις νέα σύνορα στην ύπαρξή σου. Θέλει βέβαια τόλμη και ξεβόλεμα απ’ τη συνήθεια, αλλά μόνο έτσι βαδίζουμε μπροστά.
    Μοναδικές αλήθειες, που θα περνούσαν απαρατήρητες αν δεν μας τις υπενθύμιζες εσύ Στεφανία μου!

  10. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Είδες πόσο λογικό μας φαίνεται ο πειραματισμός Μαρία μου;
    Και πώς να μην αναρωτηθεί κανείς, γιατί δεν έχει γίνει και τρόπος ζωής μας;
    Πολλά ερωτήματα, που ο καθένας καλείται ν’ απαντήσει για λογαριασμό του…
    Είμαι πολύ προβληματισμένη και βασικά πολύ ανήσυχη για την κατάσταση που επικρατεί στον πλανήτη μας… 😦

    ΑΦιλιά πολλά και πάντα καρδιάς! 🙂

  11. Ο/Η Φρίντα λέει:

    Απόσπασμα από το μυθιστόρημα της Ζυράννας Ζατέλη «Και με το φως του λύκου επανέρχονται»:
    Όμως τούτο εστί το αίμα ή ο πλούτος μας. Διότι και τα συμβάντα λήγουν ασταμάτητα για να γίνουν αναμνήσεις. Κι οι αναμνήσεις λίγο-λίγο αυτοδιαλύονται. Μα όχι και η επίδρασή τους.
    Κι έρχεται η σοφία του Κρισναμούρτι να δώσει το έναυσμα του πειραματισμού για «την επίδραση». Μακρύς και μοναχικός ο δρόμος. Ευθεία ή κύκλος? Γεγονός είναι πάντως πως ακόμη κι αν δεν φτάσουμε στην «αληθινή ελευθερία» θα μπορούμε να δούμε καθαρά!!!..τις αλυσίδες μας. Κι όταν τις δούμε καθαρά, θα προσπαθήσουμε -ως πολυμήχανοι- με τους μοναδικούς μας τρόπους να τις σπάσουμε.
    Έστω… θα μάθουμε να προσπαθούμε 😉
    Καλό σου Σαββατόβραδο, αγαπημένη μου μαγισσούλα. Φιλιά γλυκά με Ααγάπη 🙂
    ΥΓ: Οι φωτογραφίες από το κτήμα σας, γι’ ακόμη μια φορά μαγευτικές!

  12. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλησπέρα Φρίντα μου,
    Είδες πώς τα έφερε η ζωή και τώρα είναι που «σε θέλω», τώρα που ζούμε το αποκορύφωμα της βίας (και τ’ ότι τα συμβάντα έγιναν στη πόλη όπου γεννήθηκα και έζησα πολλά χρόνια) είναι για μένα πρόκληση να «πειραματιστώ» και να δω πώς λειτουργεί η «εργασία» ετών…
    Σίγουρα δεν λειτούργησε η ταύτιση με την «χώρα μου», λειτούργησε η επίγνωση, πως αν το μέσα μας, δεν είναι στέρεο, κινδυνεύουμε να παρασυρθούμε απ΄ τις σκέψεις που κουβαλούν φόβο, τον φόβο, του τι έπεται… κάτι που δεν έχει να κάνει με το τώρα μας… 😉
    Μεγάλη υπόθεση να μην εξαρτάται κανείς από τίποτα, ούτε απ΄ τα παιδιά του και αυτό δεν θα πει πως κανείς δεν αγαπά… αντιθέτως, η Αγάπη ανθίζει μόνο στην ελευθερία!

    ΑΦιλιά πολλά και εύχομαι να έχουμε ένα ήρεμο Κυριακάτικο βραδάκι! 🙂

  13. Μαγισσούλα μου πως να μην σκέπτεσαι βαθιά σε ένα τέτοιο περιβάλλον. Πανέμορφες οι φωτογραφίες σου.
    Νομίζω πως η ζωή γενικά μας καλεί να πειραματιζόμαστε, ίσως γι αυτό και δεν μας δίνει οδηγίες. Θέλει να πάθουμε για να μάθουμε. Το τι θα διδαχθεί κανείς εξαρτάται από εκείνον και το κατά πόσο θέλει να αφήσει τις επιρροές που αναφέρονται από τον Κρισναμούρτι να τον αγγίξουν.
    Εγώ πειραματίζομαι καθημερινά σε όλα πια. Γιατί από κάθε τι μικρό, μαθαίνω και κάτι καινούριο για εμένα. Και αυτό δεν σταματά ποτέ να μου χαρίζει χαμόγελα. Όχι γιατί πάντα βρίσκω κάτι καλό, απλά γιατί κάθε φορά φτάνω και πιο κοντά στην αλήθεια μου 🙂
    Σε γλυκοφιλώ μαγισσούλα μου! 🙂

  14. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Και με τα χρόνια Μαρινάκι, ανακαλύπτουμε, πως συνήθως μαθαίνουμε αφού «πάθουμε»… επίσης μαθαίνουμε παρακολουθώντας τις καθημερινές μας αντιδράσεις και τις σκέψεις μας και το πώς συμπεριφερόμαστε στους οικείους μας και γενικά πώς αντιδράμε στις προκλήσεις της ζωής που δεν λείπουν, ειδικά αυτές τις μέρες… 😉

    Χαίρομαι όταν ακούω τους νέους να μη φοβούνται να πειραματιστούν, γιατί μόνο έτσι προχωράμε!

    ΑΦιλιά πολλά και τρυφερά! 🙂

  15. Ο/Η Evi λέει:

    Πρέπει να θες να πειραματιστείς αρχικά για να έχει αποτέλεσμα! Τα πειράματα είναι ρίσκο λίγο πολύ..κρύβουν όμως θησαυρούς που ίσως ποτέ να μην ανακάλυπτες! Μου άρεσαν πολύ και οι φωτογραφίες σου μαγισσούλα..φιλάκια πολλά και καλά μας πειράματα σε όσους τα τολμάμε!! 😉

  16. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    «Δεν θ’ ανακαλύψεις νέους ορίζοντες, αν δεν ρισκάρεις (πειραματισμός) ν’ αφήσεις την ακτή (ρουτίνα) απ΄τα μάτια σου (παρατήρηση-έρευνα)»… κάπως έτσι πειραματιζόμαστε, αλλιώς Εύη μου, κάνουμε ατέλειωτους κύκλους, στα ίδια και στα ίδια… 😉

    ΑΦιλάκια δυναμικά και καλή μας βδομάδα! 🙂

  17. Ο/Η Maria Kat λέει:

    Εγώ πως νόμιζα οτι ειχα απαντησει εδω????
    Είμαι σχεδον σίγουρη! Μαλλον το γραψα και δεν το στειλα ποτε 😛
    Σωστό αυτό με τους πειραματισμούς Στεφανία μου, αν δεν ψαχτουμε λιγο παραπερα απο το «κεντρο» μας δεν θα ανακαλύψουμε νεα πραγματα και συνεπως δεν θα βελτιώσουμε τον εσωτερικό μας κοσμο.
    Πρέπει λοιπον κατά καιρούς να παραμερίζουμε το φόβο για το άγνωστο και να ανακαλύπτουμε νέες ακτές όπως λεει και το αποφθεγμα! Σε φιλω πολυ πολυ 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Α! μα τι γίνεται εδώ και εσύ όπως και η Άστρια έχετε το ίδιο θέμα… 😦
      Πάω να πειραματιστώ με το internet… (που είμαι ασχετάρα) και επανέρχομαι! 😛

      Μήπως τα «κέντρα» μας, βραχυκυκλώθηκαν; χαχαχα! 😀

      ΑΦιλιά πολλά και χωρίς φόβο! 🙂

      • Ο/Η Άιναφετς λέει:

        Εσύ Μαρία μου, που σπουδάζεις πληροφορική, τι νομίζεις πως μπορεί να έγινε, γιατί δεν βρήκα τίποτα! 😎
        Επίσης, θέλω να με συγχωρέσεις που δεν κατάφερα να διαβάσω τις τελευταίες σου αναρτήσεις, φταίει ο χρόνος που με πιέζει! 😉

        ΑΦιλιά πολλά πολλά και καλή βδομάδα θα ευχηθώ! 😉

  18. Ο/Η Astria a λέει:

    μαγισσούλα μου, ήρθα να δω την απάντηση στο σχόλιο που άφησα και δεν βρήκα ούτε το σχόλιό μου που το είχα δει δημοσιευμένο, έγινε τίποτα μαγικό;;;
    ΑΦ………….. καλή εβδομάδα:)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Που είναι Αστεράκι μου;
      Πάω να δω μήπως για κάποιο λόγο πέρασε στα spam… 😦
      Επανέρχομαι…
      ΑΦ… 😎

      • Ο/Η Άιναφετς λέει:

        Τίποτα δεν βρήκα… ούτε ένα ανεπιθύμητο! 😉
        Εκεί που πάει ο νους μου είναι, μήπως με το google έγινε κάποιο μπέρδεμα…
        Λυπάμαι πολύ, γιατί ειδικά για το σημερινό και δύσκολο θέμα, ήθελα να ξέρω πώς το είδες… ξέρω είναι «σπάσιμο» να γράφεις και μετά αυτό να μην υπάρχει! 😉

        Οι κόκκινες κλωστούλες δεν επηρεάζονται από κανένα μαγικό, αντιθέτως! 😀

        ΑΦιλιά πολλά και πάντα μέσα απ΄ τη καρδιά μου! 🙂

  19. Ο/Η Astria a λέει:

    Γράφω λοιπόν μαγισσούλα για τρίτη φορά σχόλιο, κάθε φορά λίγο διαφοροποιημένο:), πειραματιζόμενη και προχωρώντας:)

    Νομίζω ότι είμαστε φτιαγμένοι για να λειτουργούμε έτσι, δηλαδή να πειραματιζόμαστε και να προχωρούμε. Έχοντας όρια στις γνωστές μας δυνατότητες, κάθε φορά που κατορθώνουμε να προχωρήσουμε ένα βήμα απλώνουμε κατά τι το όριο αυτό…

    ΑΦ…………………………………………………:)
    υγ. Οι φωτογραφίες σου απεικονίζουν με έντονο τρόπο τον δικό σου όμορφο (μαγικό:) κόσμο:)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστώ που μπήκες πάλι στο κόπο, Asteraki! 😉
      Δεν ξέρω αν είμαστε όλοι μας φτιαγμένοι για να πειραματιζόμαστε… ειδικά όταν αφορά τις σχέσεις μας, πάντως προσωπικά, έχω πειραματιστεί και προχωρήσει σε πολλούς τομείς της ζωής μου ακόμα και με τη δουλειά μου, αλλάζοντας κατά εποχές αντικείμενο (ζωγραφική, βιτρίνες, σκηνικά, εικονογράφηση) και στις σχέσεις μου και τώρα μπορώ με σιγουριά να δηλώσω, πως προχώρησα και ακόμα προχωρώ! 😛

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και καλή δύναμη σε όλους! 🙂

  20. Ο/Η vikoparea λέει:

    οι φωτογραφίες από το σπίτι σου με τον υπέροχο κήπο πάντα με ταξιδεύουν, και ας είναι ο κήπος άγριος. Είναι τόσο όμορφα όλα

  21. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Η φύση, μας αγκαλιάζει όλο και πιο πολύ Βίκυ μου, και είναι αυτή που δίνει ενέργεια να προχωράμε χωρίς να φοβόμαστε το αποτέλεσμα… 😉
    Μου αρέσει ένα παράδειγμα που κάπου διάβασα και μάλλον είναι του Αϊνστάιν:
    «Η ζωή μοιάζει με ποδηλατάδα, αν σταματήσεις να κάνεις πετάλι, πέφτεις» ! 😛

    ΑΦιλάκιαααααααααααααααααααααα! 🙂

  22. Ο/Η Giwrgos Sevastos λέει:

    Στεφανία σε σκεφτόμουν με αυτό που έγινε στο Παρίσι. Τι να πω, συλλυπητήρια..

    ΑΦ!

  23. Ο/Η Άννα... λέει:

    Θα σε μαλώσω. Βάζεις τέτοιες όμορφες φωτογραφίες από το κτήμα και μετά περιμένεις να διαβάσω με προσοχή το κείμενο; Πόσα να κάνω πια η γυναίκα;
    Φιλί.

  24. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    χαχαχα! Άννα μου…. τις φωτογραφίες τις βάζω για τους τεμπέληδες που αποφεύγουν τους πειραματισμούς! 😛
    Ξέρω όμως πώς όχι μόνο το διάβασες, αλλά πήρες και το μήνυμα!!! 😉

    ΑΦιλιά πολλά και με κατανόηση! 🙂

    • Ο/Η Άννα... λέει:

      Ουπς! Με κατάλαβες!
      Πάντα διαβάζω, άσχετα αν δεν αφήνω κάποιο σχόλιο σχετικό με το θέμα της ανάρτησης.
      Κρατώ αυτά που έχω διαβάσει για να τα σκεφτώ. Κι ας μην τα καταλαβαίνω κι όλα κάτι φορές! Ενίοτε ξαναγυρνώ για να επαναλάβω την ανάγνωση. Και στο τέλος, πάντα κάτι μένει!
      Καλό βράδυ μαγισσούλα!

  25. Ο/Η Antriana..Io λέει:

    Αν εστιάσω μόνο στη λέξη «πειραματισμός» και της δώσω τον δικό μου ορισμό, θα πω οτι ναι…πειραματιζομαι! Εδώ και μια εξαετία, κάθε μέρα, όλη μέρα και διαρκώς, πειραματιζομαι. Δεν είναι οτι κάνω κάτι πολυμελετημενο ή βαρυσήμαντο αλλά πειραματιζομαι στην καθημερινότητα μου. Στα φαγητά, στη μουσική, στους φίλους και στις σχέσεις, στην τηλεόραση και τα μαγαζιά που κυκλοφορώ. Χαρακτηριστικό παράδειγμα τα γενέθλια μου στα μπουζούκια και η μέρα πριν αυτήν στα καταγώγια της Θεσσαλονίκης. Και δεν είναι οτι δεν έχω ταυτότητα ή προτιμήσεις, κάθε άλλο. Ξέρω τι μου αρέσει και ξέρω που θα περάσω καλύτερα, αλλά είναι αυτό το κάτι του πειραματισμού. Αυτό που σε τραβάει να δοκιμάσεις αυτό, να δοκιμάσεις το άλλο, να δεις τις αντιδράσεις/ανταποκριςη του εαυτου σου και των γύρω σου. Με απλά λόγια να δεις «και το άλλο».

    Αυτά είχα να πω για τον πειραματισμο μαγισσα☺️☺️
    Συλλυπητήρια και για τη Γαλλία. Από τότε που το έμαθα σε έχω συχνά στο μυαλό μου…

    Καλό βράδυ. Φιλιά πολλά ❤️❤️❤️

  26. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Πολύ σωστό βρίσκω τον πειραματισμό σου Αντιάνα μου… και αν συνεχίσεις έτσι πολύ σύντομα θα πάρεις και διδακτορικό! 😛

    Μόνο με τον πειραματισμό θα γνωρίσουμε τον εαυτό μας, έτσι δεν είναι; 😎

    ΑΦιλάκια και να έχουμε μια δυναμική μέρα! 🙂

  27. Ο/Η fantra13 λέει:

    Με πετυχαίνεις σε περίοδο που απ’ τις διαφόρων ειδών πιέσεις κοντεύω να κάνω ένα μεγάλο μπαμ! Αλλά κρατιέμαι και προσπαθώ να τις χειριστώ με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Το κείμενο σου υπήρξε ένα απρόσμενο βάλσαμο και γι’ αυτό σ’ ευχαριστώ! 🙂

  28. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Το σχόλιο σου Φανή μου, μου έδωσε πολύ χαρά, γιατί μη νομίζεις πως τα πράγματα είναι εύκολα και για μένα, αλλά αυτή η «αίσθηση καρδιάς» πως μπορείς να μοιράζεσαι και να επικοινωνείς με άτομα που εκπέμπουν στα ίδια μήκη κύματος με σένα είναι το βάλσαμο… ειδικά σ’ αυτούς τους δύσκολους καιρούς πρέπει εμείς να βρούμε τον τρόπο να υποστηρίξουμε τον εαυτό μας και να γίνουμε οι γονείς και οι κηδεμόνες του ίδιου μας του εαυτού! 😉

    Να την προσέχεις τη Φανή! ❤

    ΑΦιλιά πολλά και καρδιάς και με βαθιές ανάσες (που βοηθούν πολύ!) 🙂

  29. Παράθεμα: Κάστρα ασφαλείας… | Άιναφετς

Σχολιάστε

