Αιχμηρή ματιά…

11011831_886180428117631_2992203353592945386_ni

 

Δεν θα γράψω πολλά, αλλά θα δείξω πολλά, που έχουν πολλά να πουν, παρουσιάζοντας  τον 34 ετών ζωγράφο- σκιτσογράφο Gunduz Agrayev που ζει στο Baku του Αζερμπαϊτζάν.

.

k

.

Ο Gunduz, με την αιχμηρή ματιά του, σατιρίζει την εποχή μας.

.

9

1.

.

10430460_716609555074720_8887769423721128091_nl2.

.12112371_967477079987965_8966431237497223974_nv3.

.10402679_696861537049522_3940395662373344113_nm4.

.

10613098_813440618724946_8357045818318210604_n45.

.

12115447_983798268355846_4676795844290605287_nl6.

.

12047015_965760793492927_1872811157588865084_no7.

.

11058598_915756368493370_3579432712830847175_nz8.

 .

12027270_962167457185594_1201945636467251589_op9.

.

t10.

.

Ο Gunduz Aghayev, προτιμά ν’ αναρτά τα έργα του στα Social Media και κυρίως στο facebook.
Στο παρακάτω link, ο σκιτσογράφος μ’ έναν εξαιρετικά κατά τη γνώμη μου σκληρό τρόπο, δείχνει πώς οι ηγέτες των χωρών αντιμετωπίζουν τη δικαιοσύνη και έχει ως κύριο πρόσωπο την Θέμιδα, την θεά της δικαιοσύνης, σύμφωνα με την Ελληνική Μυθολογία.

.

12111992_975392999196373_8192773922613730562_ny

.

«Δεν αγαπώ τη σκληρή γλώσσα,
ο σκληρός λόγος δαγκώνει ακόμα και όταν είναι δίκαιος».

Σοφοκλής ο Αθηναίος
(496-406 π.χ.)

.

.

.

.

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

62 Responses to Αιχμηρή ματιά…

  1. Ο/Η dodo λέει:

    Εξαιρετικός- τον αγνοούσα, σ’ ευχαριστώ που μού τον εγνώρισες!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλημέρα dodoula!
      Για μια ακόμη φορά, όταν «πέφτω» σε σκιτσογράφο με ουσία, εσένα σκέφτομαι! 😉

      ΑΦιλιά τρυφερά και με πολύ Αγάπη! 🙂

      ΥΓ: Πιο κάτω υπάρχει ένα video του Gunduz, που το βρήκα εξαιρετικά σκληρό και ας με απωθεί η σκληρότητα, ενώ θεωρώ την αυστηρότητα απαραίτητη, αλλά η οπτική του έχει ενδιαφέρον!

  2. Ο/Η aristea k λέει:

    Πωπω μερικά σκίτσα ήταν …θάνατος!
    Έμεινα λίγο περισσότερο στο 8 (όχι άδικα! Οτιδήποτε έχει να κάνει με τα παιδιά με αφορά!)
    Φιλάκια καρδιάς Στεφανία μου! ♥

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ακριβώς επειδή αναφέρθηκες σε παιδιά Αριστέα μου, δες αυτό το video του ίδιου…

      ΑΦιλιά πάντα καρδιάς! 🙂

      • Ο/Η aristea k λέει:

        Ήρθα να πάρω το βιντεάκι μου !
        ( Στο μεταξύ έχω χαρά μεγάλη γιατί σήμερα έκλεισα μαγισσούλα μου πάλι μια δουλίτσα με παιδιά και δημιουργική απασχόληση! Πετάω ♥)

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          Είδες Αριστέα μου, πως ο επιμένων πάντα νικά!!! 😀
          Και το videaki, ήρθε στη κατάλληλη στιγμή, γιατί είμαι σίγουρη, πως θα δώσεις στα παιδιά σου πολύ πολύ χαρά! 😛

          ΑΦ! με πολλά μπράβο καρδιάς! 🙂

  3. Ο/Η syros2js λέει:

    Υπάρχει άραγε κανείς που διαφωνεί με το ότι χωρίς λόγια, μέσα από εικόνες (ή σκίτσα στην προκειμένη περίπτωση) λέγονται οι μεγαλύτερες αλήθειες και δημιουργούνται οι μεγαλύτεροι προβληματισμοί?
    Από πού να αρχίσει και πού να τελειώσει κανείς… Ας βγάλουμε τα συμπεράσματά μας…
    Φιλί γλυκό, Μαγισσούλα! ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Έτσι Γιάννα μου! 😉
      Νομίζω πως δεν χρειάζονται πολλά λόγια, για να αισθανθείς, να δεις, να διαβάσεις ή ν’ ακούσεις μεγάλες αλήθειες… και ο «νοών νοήτω»!

      ΑΦιλιά πολύ τρυφερά και στα δυο σας! 🙂

  4. Ο/Η nasia λέει:

    υπέροχος και ταλαντούχος!
    Μια εικόνα του ,χιλιάδες λέξεις θα έλεγα!
    Καλό ΣΚ Άιναφετς!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι, Νάσια μου, «μας» αρέσουν οι «λίγες λέξεις και καλές», όπως έλεγε και ο Σεφέρης! 😉

      ΑΦιλιά πολλά πολλά σε όλη την οικογένεια και ειδικά στον pepitouli! 🙂

      • Ο/Η nasia λέει:

        ο Πεπιτούλης δεν κάνει άλλη δουλειά απο το να γραφει όλες τις λέξεις ανάποδα ,απο τοτε που εμαθε για το όνομά σου ! Το διασκεδαζει πολύ!
        Φιλακια~!

      • Ο/Η Άιναφετς λέει:

        Ωχ! ας ελπίσουμε πως δεν γράφει και ανάποδα την ορθογραφία στο σχολείο… αν και για να γράψεις μια λέξη ανάποδα, πρέπει να ξέρεις να τη γράψεις και «κανονικά»! χαχα! 😛
        ΑΦ! 🙂

  5. Ο/Η Φρίντα λέει:

    Αιχμηρή ματιά .. εξαιρετικά εύστοχη, όπως μας έχεις συνηθίσει εξάλλου. Τον ζωγράφο τον αγνοούσα, όπως αγνοώ πολλά-πολλά ακόμη, καθότι η γνώση δεν είναι παγκόσμια, κι έτσι αισθάνομαι ευγνώμων που μου τον σύστησες μέσα από την ανάρτιση σου.
    Τα σκίτσα του παραπέμπουν σ’ αυτό που λέμε «γροθιά στο στομάχι», ιδιαιτέρως δε, όταν «αδυνατούμε» να τα αντικαταστήσουμε με τις ζωές και τις πράξεις μας σε εικόνες, σκίτσα και ζωγραφιές ενός άλλου, πιο όμορφου και πιο ανθρώπινου κόσμου.
    Καλό Σαββατοκύριακο, αγαπημένη μου μαγισσούλα και σου στέλνω Αφιλιάααααα και ΑΑΑγάπη 🙂

  6. Ο/Η fwtinoasteraki λέει:

    Αυτό είναι που λένε….» Μια εικόνα χίλιες λέξεις!»
    Καλησπέρες και καλό Σ/Κ σ όλους με πολλάαααααα ΑΦΦΦιλάκια και αγκαλίτσες! :* :* :*

  7. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ναι, αγαπημένη μου Φρίντα, οι αιχμηρές εικόνες, ότι και να πει κανείς, «δαγκώνουν» όπως έλεγε ο Σοφοκλής και το «δάγκωμα» πονά… απ΄ την άλλη όμως όταν με αυτές τις εικόνες ζωγραφίζεις ή γράφεις ποίηση ή λογοτεχνικό κείμενο, η ανταπόκριση αλλάζει εντελώς! 😛
    Δες το παραπάνω video, ο ζωγράφος αντικατέστησε τις σκληρές εικόνες παιδιών με χαρούμενες και προσωπικά αυτή η «σκληρή» δουλειά του, με άγγιξε πολύ!

    ΑΦιλιά πολλά και εύχομαι να έχεις ένα χαλαρό Σαββατοκύριακο! 🙂

    • Ο/Η Φρίντα λέει:

      Είδα το video. Πες οι εικόνες, πες η μουσική .. δάκρυσα. Πράγματι, σκληρή δουλειά για έναν τόσο ευαίσθητο καλλιτέχνη. Υπηρέτη της τέχνης και της ανθρωπιάς ταυτόχρονα.
      Κυριακή μεσημεράκι, κάπου απ’ έξω ακούω τα γκλιγκ-γκλογκ των κρεμαστών που έχω στο μπαλκόνι μου, καθώς και των φύλλων που πηγαινοέρχονται από το καλούτσικο νοτιαδάκι.
      Ώρα για ένα ζεστό τσάι (με ή χωρίς συμπάθεια) 😉
      Ααγάπη με γλυκά φιλιά 😀

      • Ο/Η Άιναφετς λέει:

        Σαν μου έρχεται και σε μένα το γκλιγκ- γκλογκ σου, Φρίντα μου και ανακατεύεται με τον λυσσασμένο εδώ αέρα, τα ρούχα που δεν λένε να στεγνώσουν και τα φύλλα της Καστανιάς που είναι πια γυμνή (δες φωτό στη προηγούμενη ανάρτηση!) 😀

        Εδώ τσάι πίνει μόνο ο Παραμυθοσύντροφος μια και αφεντιά μου, αρκείται στο νεράκι! 😛

        ΑΦιλιά με Αγάπη και πολύ κατανόηση! 🙂

  8. Μια εικόνα – χιλιάδες λέξεις!

  9. Ο/Η Άννα... λέει:

    Πολύ ενδιαφέρουσα δουλειά. Μου άρεσε πάρα πολύ το 2!
    Καλημέρα και φιλί!

  10. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    To 2. που ταιριάζει παντού!
    Και… όλα τα σκουπίδια που ενίοτε βγαίνουν απ΄ το στόμα των πολιτικών! 😛

    Καλησπέρα με πολλά ΑΦιλιά καρδιάς! 🙂

  11. Είναι τόσο καλαίσθητα (εκτός των άλλων), που αποτυπώνουν με ακρίβεια τη ζοφερή επικαιρότητα. Πολύ ταλαντούχος και ευφάνταστος ο άνθρωπος αυτός!
    Στεφανία μου, πολύ καλή η επιλογή σου αυτή. Τα σκίτσα του είναι πολύ αιχμηρά και περνούν πολλά μηνύματα. Μπράβο του!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Νομίζω Μαρία Κ. μου, πως αυτές τις μέρες έχουμε όλοι μας κουραστεί από λόγια… γι αυτό όταν «τυχαία» έπεσα πάνω σ’ αυτόν τον εξαιρετικό καλλιτέχνη είπα, «εδώ είσαι», μοιράσου και μη πεις πολλά! 😉

      ΑΦιλιά πολλά καλή δύναμη και καλή βδομάδα να έχουμε! 🙂

  12. Ο/Η me (maria) λέει:

    Πάρα πολύ αιχμηρή η ματιά του και τόσο εύγλωττα τα σκίτσα του!!!
    Φιλιά πολλά και καλό βράδυ!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αυτές οι αιχμηρές ματιές είναι που δίνουν ποιότητα στις σκληρές μέρες που ζούμε, όπως και όταν οι ίδιοι μπορούμε και δημιουργούμε είτε φωτογραφίζοντας την ομορφιά γύρω μας ή γράφοντας ωραία κείμενα… 😉

      ΑΦιλιά Μαρία (me) μου πολλά και τρυφερά! 🙂

  13. Ο/Η metaphrasi λέει:

    Στεφανία μου πραγματικά ένα χαστούκι στην ήσυχη συνείδησή μας αυτά τα σκίτσα! Καλό βράδυ με πολλά Αφιλιά!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πολλά τα χαστούκια και για πολλούς είναι αναγκαία, αν και αναρωτιέμαι πότε θα στραφούν προς το «καλό» αυτοί που κρατούν τις τύχες μας στα χέρια τους… 😉

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και ας έχουμε όλοι μας μια συνετή βδομάδα! 🙂

  14. Ο/Η mariakat80 λέει:

    Πόσα υπέροχα πραγματα εχω μαθει απο εσένα!Πραγματικά δυνατά τα σκίτσα του!!
    Να σαι καλα μαγισσουλα μου :*

  15. Ο/Η Margo λέει:

    Απίστευτος!!! Ενθουσιάστηκα!!! Κάθε έργο του ένα χαστούκι στο κακό που κάποιο επιβάλουν στην ανθρωπότητα. Χαστούκι και σε όσους κάνουν πως δεν βλέπουν. Πάω για το βίντεο τώρα και φυσικά για την σελίδα του.
    υ.γ. μα πού τα βρίσκεις 😉

    Πολλά ευχαριστώ συνοδευμένα με ΑΦάκια 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Νομίζω Margo μου, πως είναι ότι καλύτερο κυκλοφορεί σ’ αυτό το είδος πάντα! 😉
      Επίσης, δεν νομίζω πως αυτά τα σκίτσα όπως και το video με τα παιδιά, «κάνει» για τα παιδιά μας, αν και τα σημερινά παιδιά είναι πολύ πιο ώριμα απ’ ότι είμασταν εμείς σ’ αυτή την ηλικία… δεν ξέρω, έχω αυτή την αίσθηση, εσύ τι νομίζεις; 😉

      ΑΦιλιά πάντα με πολύ Αγάπη και με μια τεράστια αγκαλίτσα ΚΑΙ στα παιδάκια σου! 🙂

      ΥΓ: Ότι αναρτώ εδώ, με «βρίσκει», σπάνια ψάχνω βασικά λόγω έλλειψης χρόνου! 😛

      • Ο/Η Margo λέει:

        To βίντεο δεν τους το δείχνω. Τα συζητάμε, αλλά άλλο τα λόγια και άλλο οι εικόνες.
        Βέβαια αυτή τη στιγμή είναι από πάνω μου και με ανακρίνουν.. αλλά ήρθε η ώρα για το κρεβάτι και πολύ αργήσαμε 🙂
        Καλό βράδυ μαγισσούλα μου

  16. Ο/Η ekfrasou λέει:

    Καλημερα Στεφανια μου
    Πραγματικα δε χρειαζεται να πει κανεις πολλα λογια γιατι τα σκιτσα λενε πολλα, φωναζουΝ.

    Καλη εβδομαδα

  17. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλή μέρα και καλή βδομάδα και σε σένα Κική μου! 😉
    Όντως τα σκίτσα «φωνάζουν»!

    ΑΦιλιά πολλά πολλά και καλή μας συνέχεια! 🙂

  18. Ο/Η ηλιογράφος λέει:

    Πολύ καλός, σ΄ευχαριστώ!

  19. Ο/Η Π.......Ξωτικό λέει:

    Τον είχα ανακαλύψει πριν λίγο καιρό και είχα καταενθουσιαστεί !!!
    χαίρομαι τόσο που μου τον θύμησες .
    Δεν τον θεωρώ καθόλου σκληρό αλλά απολύτως αναγκαία εύστοχο και σαφή !!
    Μια ευφυής πάλλουσα καρδιά !!

    μεγάααααλο φιλί !!

  20. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Τα σκίτσα του περί δικαιοσύνης, προσωπικά τα βρήκα σκληρά αλλά πολύ αληθινά, γι αυτό λέμε, «σκληρή αλήθεια»! 😉
    Χαίρομαι που δεν σου είχε ξεφύγει!

    ΑΦιλιά πολύ τρυφερά και με μια γλυκιά καληνύχτα! 🙂

  21. Ο/Η roula1smaragdenia λέει:

    Πράγματι εξαιρετικό ταλέντο Μαγισσούλα μου .. τι να τα κανεις τα λόγια φίλη μου ο άνθρωπος μιλαει τόσο πολύ μεσα απο τα σκιτσα του… και οχι χαμηλόφωνα.. αλλα δυνατά….και λέει την σληρη αλήθεια…ομά μεν .. αλλά αλήθεια δε..!! μου αρεσε οπως και της Αννας το 2 το τι σκουπίδια ακούμε δεν λέγεται αυτόν τον καιρό…..αγροπορημένη πάλι είμαι … σου στελω μια όμορφη καληνύχτα και μια μεγάλη αγκαλιά:) …. φιλάκι; ❤

  22. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Μας πνίξανε τα λόγια Ρούλα μου και από καιρό δεν ανοίγω την ΤV… το άνδρο της παραπληροφόρησης, του ψέματος και των λοιπών σκουπιδιών! 😛
    Πάω τώρα κι εγώ μια βολτίτσα στο σπιτικό σου ως μόνιμη καθυστερημένη (επίσης!), να δω τι θα με τρατάρεις! 😉

    Ανταποδίδω τα φιλιά και την αγκαλιά με πολύ Αγάπη! 🙂

  23. Παλιά έλεγαν πως μια εικόνα είναι ίση με χίλιες λέξεις, σήμερα θα μπορούσαμε να πούμε πως είναι ίση και με μια πραγματικότητα. Μου άρεσε η οπτική του αν και κάπως σκληρά δοσμένη και πραγματικά θαυμάζω τους ανθρώπους που μπορούν να περάσουν : καταστάσεις, σκέψεις, συναισθήματα, μηνύματα, μέσα από εικόνες.
    Σου στέλνω ένα φιλί μαγισσούλα μου!

  24. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Είναι σίγουρα αξιοθαύμαστη η δουλειά του Gunduz και ας είναι αιχμηρή και χαίρομαι Μαρινάκι μου που σου άρεσε! 😉
    Αν έχεις χρόνο και δεν πρόλαβες να δεις το video με τα παιδιά που έβαλα στο σχόλιο της Αριστέας λίγο πιο πάνω, νομίζω πως η ματιά του, έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον! 😉

    ΑΦιλιά πολλά και τρυφερά! 🙂

  25. Ο/Η μαριελα λέει:

    Είπα να περάσω μια βόλτα από τον μπλόγκερ μετά από τόσο καιρό και μάλλον η ανταμοιβή μου είναι μεγάλη…. πολλά και ενδιαφέροντα ποστ από όλους τους φίλους!!
    Μοναδικός ο σκιτσογράφος, τα έργα του είναι εντελώς to the point!!!!! φιλάκια μαγισσούλα μου καλή!!
    Κανένα Τζίντζερ παίζει;;

  26. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλώς την… μας έλειψες, ελπίζω να είσαι καλά! 😉
    Το «παρεάκι» καλά κρατεί και θα φροντίσουμε η gingeropareoula μέσα στο Δεκέμβρη και πριν τις γιορτές να βρεθεί πάλι! 😛

    ΑΦιλιά πολλά πολλά Μαριέλα μου! 🙂

  27. Ο/Η Evi λέει:

    φοβερός ο καλλιτέχνης!! τα σκίτσα του είναι γροθιά στο στομάχι!! φιλάκια πολλά μαγισσούλα μου!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και για μένα Εύη μου, η έκπληξη ήταν μεγάλη, όταν «τυχαία» τον ανακάλυψα και σίγουρα τα σκίτσα του είναι γροθιά στο στομάχι μας και «δαγκώνουν» όπως θα έλεγε και ο δικός μας σοφός Σοφοκλής! 😉

      ΑΦιλιά πολλά και πάντα τρυφερά! 🙂

  28. Ο/Η Κατερίνα λέει:

    Τα είπαν όλα οι εικόνες και το καλοδουλεμένο vιdeo του καλλιτέχνη Gunduz Agrayev, Στεφανία μου! Εξαιρετικές οι εμπνεύσεις του και μπράβο σου που μας τον σύστησες.Είχα δει τυχαία τη φωτο 2, μα δεν ήξερα ούτε το όνομα ούτε τη σπουδαία δουλειά του. Πόσα μπορεί να πει κανείς και να προβάλλει μόνο με μια εικόνα! Εξαιρετική επιλογή στο θέμα και στη στη στιγμή, φίλη μου!
    Να είσαι καλά μαγισσούλα μου και να έχεις ένα γλυκό και τρυφερό Σαββατοκύριακο!
    Φιλάκια πολλά με μια ζεστή αγκαλιά!:)) ♥

  29. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Και να φανταστείς Κατερίνα μου, κοίταξα να μην αναρτήσω τα πολύ πιο σκληρά του σκίτσα, γιατί σκέφτηκα πως αρκετά «σκληρά» μας περιτριγυρίζουν όλους μας και ίσως η «φειδώ» εδώ να ήταν απαραίτητη… αυτός είναι και ο λόγος που στο τέλος έβαλα αυτό που είχε πει ο Σοφοκλής για το δίκαιο, «Δεν αγαπώ τη σκληρή γλώσσα γιατί δαγκώνει και ακόμα και αν είναι δίκαιη»! 😉

    Ζούμε μια εποχή που η λέξη «καλοσύνη» σπανίζει γύρω μας…

    ΑΦιλιά πάντα με πολύ Αγάπη και εύχομαι και σε σένα ένα γαλήνιο Σαββατοκύριακο! 🙂

  30. Ο/Η fantra13 λέει:

    Φοβερά σκίτσα, εντελώς τροφή για σκέψη!

  31. Ο/Η lefti λέει:

    Eξαιρετικός…δεν τον γνώριζα και σε ευχαριστώ που μας τον παρουσίασες. Ότι και να πώ είναι λίγο,τα σκίτσα του, γροθιά στο στομάχι αποτυπώνουν την πραγματικότητα ως έχει..
    Το δε βίντεο καθηλωτικό.
    Πολλά πολλά ΑΦιλιά Στεφανία μου και καλό βράδυ 🙂

  32. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Στην εποχή μας, Ελευθερία μου, πολλοί είναι αυτοί που με τα σκίτσα τους δίνουν γροθιές… και όποιος ξύπνησε, ξύπνησε! 😛
    Έχεις δίκαιο το video είναι όντως καθηλωτικό!

    ΑΦιλιά πολλά πολλά και καλό ανεμοδαρμένο βραδάκι! 🙂

Σχολιάστε

