Τα μικρά…

Πριν λίγο έπεσα σ’ ένα κείμενο, που με άγγιξε πολύ και βρήκα πως ταιριάζει σ’ αυτές τις μέρες… που γι άλλους είναι γιορτινές, γι άλλους μελαγχολικές, γι άλλους εξαιρετικά δύσκολες, γι άλλους μπορεί να είναι και μέρες περισυλλογής πριν μπει ο νέος χρόνος…

Κι αν λογαριάζεις τη ζωή σου μικρή κι ασήμαντη, τούτο να θυμάσαι μόνο.
Πως όλα τα πράγματα έχουν σημασία.
Κάθε μας σκέψη, κάθε μας λέξη και κάθε μας κίνηση έχει σημασία.

Μάθαμε να μετράμε την αξία μας με τα μεγάλα κατορθώματα.
Τις γενναίες πράξεις, τα σπουδαία λόγια, τα πολλά πτυχία,
τα μεγάλα ταξίδια και τα μεγάλα πορτοφόλια.
Σε κάθε άλλη περίπτωση νιώθουμε μικροί κι ασήμαντοι.
Σε κάθε άλλη περίπτωση αισθανόμαστε μηδαμινοί κι αδιάφοροι.

Κι όμως αυτά που δεν φαίνονται, τα μικρά κι ασήμαντα
είναι που κάνουν τη διαφορά.
Αυτά που δεν θα ακουστούν ποτέ προς τα έξω,
αυτά που δεν θα τα παρατηρήσει ποτέ κανείς.

Τα ψιχουλάκια που θα ρίξεις στο μπαλκόνι για τα σπουργιτάκια,
το νεράκι που θα βάλεις στο πεζοδρόμιο για τα διψασμένα ζωάκια,
τη σειρά που θα παραχωρήσεις στο ταμείο του σούπερ μάρκετ,
την υπομονή που θα κάνεις στο μποτιλιάρισμα.

Όλα αυτά για τα οποία κανένας δεν θα σου πει ένα μεγάλο μπράβο
κι ούτε θα σε επαινέσει ποτέ στους άλλους.

Η αγάπη που θα βάλεις στο φαγητό, η ψυχή που θα βάλεις σε ένα τραγούδι.
Η καλή κουβέντα που θα πεις σε έναν φίλο, ο θυμός που θα ξεχάσεις το βράδυ.
Η έμπνευση που θα βάλεις σε ένα ανέκδοτο και το κλάμα που θα ρίξεις μ’ ένα φιλμάκι.

Κάθε μικρή μας ταπεινή στιγμή, αντηχεί στα πέρατα του κόσμου
κι όσο πιο ασήμαντη κι ανόητη φαντάζει στα μάτια μας,
τόσο πιο μακριά εκείνη ταξιδεύει στ’ αστέρια.

Να χαμογελάς γιατί όλα έχουν σημασία κι ανυπολόγιστη αξία.

 

Χριστίνα Ανδρομέδα

 

Πηγή και από εδώ.

*

*

*

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

53 Responses to Τα μικρά…

  1. Ο/Η patzaroula λέει:

    Απλό είναι.Πάντα να μιλάμε με απλότητα και κατανόηση.Τα φιλιά μου!

  2. Ο/Η me (maria) λέει:

    Μόνο μικρά κι ασήμαντα δεν είναι όλα αυτά!
    Τα μικρά είναι τα σημαντικότερα και κατά τη δική μου ταπεινή γνώμη!
    Χρόνια πολλά με υγεία, δημιουργία και χαρά!!
    Φιλιά πολλά!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Η γνώμη σου Μαρία(me) είναι πολύ σωστή! 😉
      Ασήμαντα γίνονται τα πράγματα μόνο αν δεν δούμε τελικά πόσο απλά είναι! 😛

      Καλές γιορτές να έχεις και εσύ και η οικογένεια σου!

      ΑΦιλιά πολλά πολλά! 🙂

  3. Ο/Η aristea k λέει:

    Τεράστια είναι!
    Και τεράστια σημασία έχει να το ανακαλύψουμε νωρίς στη ζωή….
    Κρίμα να φθάνεις στο κατώφλι του θανάτου και να διαπιστώνεις πόσο ανώφελη υπήρξε η ζωή σου!
    Μπράβο στο Χριστινάκι μας!
    Μαγισσούλα μου, χρόνια πολλά, με υγεία, αγάπη και εσωτερική γαλήνη. Νομίζω ότι είναι οι απαραίτητες βάσεις για μια καλή ζωή!
    Σε φιλώ γλυκά♥

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Βλέπεις Αριστέα μας, μας μεγάλωσαν με παχιά και ανούσια λόγια και μας απομάκρυναν απ΄τα μικρά καθημερινά πράγματα που αυτά τελικά είναι που μας δίνουν χαρά! 😛

      «Κάθε μικρή μας ταπεινή στιγμή, αντηχεί στα πέρατα του κόσμου
      κι όσο πιο ασήμαντη κι ανόητη φαντάζει στα μάτια μας,
      τόσο πιο μακριά εκείνη ταξιδεύει στ’ αστέρια».
      Τα παραπάνω λόγια, μπορούν και έχουν πολύ βαθύ νόημα! 😉

      ΑΦιλιά πολλά και πάντα καρδιάς! 🙂

      ΥΓ: Θέλω να με συχωρέσεις που δεν περνώ πιο συχνά απ΄το σπιτικό άλλα τελευταία ο χρόνος που περιορίστηκε στις οικογενειακές υποχρεώσεις!

  4. Ο/Η Tzina Varotsi λέει:

    Μικρά μπορεί.. ασήμαντα όμως όχι!
    Χρόνια πολλά Στεφανία μου, να είσαι πάντα καλά εσύ και όλη σου η οικογένεια.. σου στέλνω την αγάπη μου και μια αγκαλιά :))

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Τόσο μα τόσο απλά Τζίνα μου που αυτά είναι που μας κρατούν όρθιους, φτάνει να τα εντοπίσουμε… και ξέρω και χαίρομαι που είσαι από τ’ άτομα που έχουν γεμίσει τη ζωή τους με αυτά τα μικρά και τόσο σημαντικά! 😛

      «Όλα αυτά για τα οποία κανένας δεν θα σου πει ένα μεγάλο μπράβο
      κι ούτε θα σε επαινέσει ποτέ στους άλλους»…

      ΑΦιλιά και ανταποδίδω με όλη μου την καρδιά την αγάπη και τη αγκαλιά σου! 🙂

  5. Ο/Η roula1smaragdenia λέει:

    Τι μικρά και ασήμαντα λενε οτι είναι΄ αυτά Μαγισσούλα μου .. αυτα ειναι φιλη μου τα μεγάλα και τα σημαντικά.. και όσοι τα κάνουμε βίωμα μας σίγουρα θα έχουμε μια ζωή με καλύτερη ποιότητα.:)
    και μια που δεν πρόλαβα να σου αφήσω τις ευχές μου εδώ για τα Χριστούγεννα .. τα οποία είναι κι όλας παρελθόν…ήρθα σήμερα να το κάνω και βλεπω οτι εχασα και την βολτα σου στο Ναυπλιο.. δεν σε προλαβαίνω… εχω γινει πολύ αργή στο σερφαρισμα τελευταιως… βέβαια ταξιδεψα με τις πανέμορφες φωτογραφίες σου και εγω μαζι σου μεχρι εκει…και αφου το έκανα και αυτό…αφηνω τις ευχες μου για τις υπολοιπες γιορτινες μερες 🙂 να τις περασεις φιλη μου.. οσο μπορείς πιο όμορφα με υγεια και αγαπη…παντου..!!!!! <3<3

  6. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Μα η ζωή σου, Ρούλα μου είναι γεμάτη απ΄ αυτά τα μικρά και όμορφα… κάθε τι που κάνεις, ξέρω πως βάζεις την καρδιά σου και αυτό φαίνεται μόλις κανείς σε διαβάσει ή σε ακούσει και απ΄το τηλέφωνο! 😛
    Ούτε και η ίδια προλαβαίνω ν’ αφήσω τις ευχές μου, στα ζεστά και φιλόξενα σπίτια των φίλων μας, βλέπεις η μικρή μπλογκοκοινωνία μας, όσο πάει και μεγαλώνει και απ’ την άλλη ο χρόνος μάς πιέζει… αλλά όταν υπάρχει κατανόηση, αυτά τα μικρά και καθημερινά, αφήνουν ένα τρυφερό χαμόγελο καρδιάς! ❤

    ΑΦιλιά με πολύ πολύ Αγάπη! 🙂

  7. Ο/Η syros2js λέει:

    Αυτά «τα μικρά», είναι μεγαλειώδη και ζωτικής σημασίας όμως!
    Δεν νομίζω πως υπάρχει λόγος να γράψω κάτι παραπάνω. Πολύ όμορφα «petits» 😉
    Χρόνια πολλά, καλά, γελαστά και γεμάτα αγάπη, κορίτσι μου!
    Υγεία κ’ πολύχρωμα όνειρα για εσένα και την οικογένειά σου!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αισθάνομαι πάρα πολύ τυχερή Γιάννα μου, που γύρω μου υπάρχουν άτομα που γεμίζουν την καρδιά τους με αυτά τα τόσο απλά πραγματάκια και δεν εξαρτώνται απ΄ την επιτυχία μεγαλεπήβολων σχεδίων! 😛

      Χρόνια σας πολλά πάντα με Αγάπη και με πολλά πολλά ΑΦιλιά! 🙂

  8. Ο/Η Π.......Ξωτικό λέει:

    Ήταν ό,τι έπρεπε 😉
    Το στέλνω και στην κόρη μου αμέσως !!!!!!!!!
    Είσαι πολύτιμη !!!
    φιλάκιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αχ! τα παιδιά μας ξωτικούλι αγαπημένο, που αγνοούν τ’ αυτονόητα και είναι στιγμές που αναρωτιέμαι μήπως εμείς είμαστε αυτοί που δεν καταφέραμε να τους μεταδώσουμε αυτά τα μικρά και τόσο σημαντικά καθημερινά «πραγματάκια»… 😛

      Πολύτιμοι είμαστε ο ένας για τον άλλο! 😀

      ΑΦιλιάααααααααααααααααααααααα! 🙂

  9. Θα έπρεπε να ήταν τα αυτονόητα, αλλά δεν είναι. Υπέροχο το κείμενο της Χριστίνας και καλά έκανες να το μεταφέρεις κι εδώ Στεφανία μου.
    Τις εγκάρδιες ευχές μου για την γιορτή σου αύριο, να είσαι γερή & δυνατή και να χαίρεσαι την οικογένειά σου!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστώ για τις ευχές Μαρία Κ. μου!
      Όλοι μας τελικά κάνουμε πολλά μικρά και όμορφα καθημερινά, μόνο που ίσως δεν τους δίνουμε την σημασία που τους αξίζει και προσωπικά έχω δει πχ. πως όταν παραχωρώ τη θέση μου σε κάποια ουρά, το χαμόγελο που εισπράττω είναι αυτό που με γεμίζει χαρά!

      ΑΦιλιά χαμογελαστά και ηλιόλουστα! 🙂

  10. Ο/Η maria nikol liakopoulou λέει:

    Πόσο αγαπώ αυτά τα μικρά αλλά πολύ σημαντικά , ένα χαμόγελο , μια αγκαλιά , μια βοήθεια , ένα μικρό δωράκι και πολλά άλλα που όσα μπορώ μαθαίνω μέσα από την ίδφια τη ζωή που αν θέλουμε μας διδάσκει … Εμαθα στα δύσκολα και βρήκα την αγάπη στα απλά πράγματα καλή μου !!Μαρία η Νικόλ η Νικολίτσα ακούω και στα τρία ονόματα !!
    Καλές και γαλήνιες οικογενειακές γιορτές σου εύχομαι από καρδιάς!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Θα σε λέω Νικόλ, μια και τ’ όνομα σου μου θυμίζει την (χαμένη!) μου πατρίδα, εξ’ άλλου έχω σύζυγο και αδελφό Νίκο! 😉
      Είμαι σαν και σένα γιατί μπορεί να μην στερήθηκα ακριβά δώρα και πλούσια ζωή, στερήθηκα όμως αυτές τις μικρές απλές και για πολλούς αυτονόητες κινήσεις, έτσι έμαθα να δίνω και να μην περιμένω ανταπόδοση! 😛

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και εύχομαι καλές γιορτές με ζεστές αγκαλιές! 🙂

  11. Ο/Η xristin λέει:

    Αυτές οι μικρές απλές πράξεις,στιγμές που δεν τις πιάνει καλά,καλά το μάτι μας είναι που δίνουν νόημα στην ζωή μας φτάνει να τις ξεχωρίσουμε από τις λεγόμενες και…..μεγάλες και σπουδαίες.Αυτές οι μεγάλες έχουν την κακιά συνήθεια να μην μένουν για πολύ κοντά μας γιατί έχουν την επιπολαιότητα στα ……γονίδια τους και εξαφανίζονται σαν τους διάττοντες αστέρες ένα πράμα,ενώ οι μικρές,αχ αυτές οι μικρές είναι σκέτη γλύκα και είναι αυτές που θα μας συντροφέψουν για όλη μας την ζωή.
    Τελικά ότι είναι μικρό είναι και χαριτωμένο! χα,χα,χα,χα
    Στεφανία κατά πως τα γράφει η Μαρία Κανελλάκη(γιατί εγώ είμαι άσχετη από ονομαστικές γιορτές) εσύ αύριο γιορτάζεις γιαυτό και εγώ σου εύχομαι να είσαι πάντα καλά και να έχεις καλή χρονιά με όλους όσους αγαπάς γύρω σου.
    Τις φιλούρες μου

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστώ για τις γιορτινές ευχές! 😉
      Η σημερινή μέρα της γιορτής μου, είχε πολλές απλές και όμορφες στιγμές, με εξαιρετικό φαγοπότι στις ανεψιάς μου το σπίτι που λέγεται Χριστίνα σαν και σένα και έτσι γιορτάσαμε παρέα τις ονομαστικές μας γιορτές! 😛
      Χρόνια πολλά και σε σένα Χριστίνα μου και για την γιορτή σου, με άπειρες μικρές και όμορφες στιγμές στη ζωή σου! 😀

      ΑΦιλιά πολύ πολύ χαμογελαστά! 🙂

  12. Ο/Η dodo λέει:

    Πολύχρονη! Να περάσεις όμορφα, με όσους αγαπάς!
    Όταν τα μικρά είναι πολλά και καθημερινά, αποκτούν σημασία 😉

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές! 😉
      Αυτά τα μικρά και καθημερινά, τα τόσο όμορφα και σημαντικά, γιατί που θυμίζουν πολύ έντονα το σπιτικό σου! χαχαχα! 😛

      ΑΦιλιά πολύ τρυφερά και χαρούμενα! 🙂

  13. Ο/Η Katerina koko λέει:

    Χρόνια Πολλά με Υγεία για τη γιορτή σου Στεφανία μου, κάθε επιτυχία κι ευτυχία με συναισθηματικό πλούτο χαράς κι αγάπης! Είναι πολύ σοφά όσα μας μετέφερες, από τη Χριστίνα και μακάρι να κρατάμε τα ουσιώδη και σημαντικά που δίνουν αξία στις στιγμές και τη ζωή μας! Τα απλά πράγματα γεμίζουν τη ψυχή μας κι είναι στο χέρι μας να τα πολλαπλασιάζουμε! Έκανες πολύ καλά που μας το γνωστοποίησες Στεφανία μου! Να περνάς υπέροχα και μαγικά φίλη μου τις γιορτές μ’ ένα όμορφο και δημιουργικό 2016!
    Φιλιά πολλά με μια μεγάλη αγκαλιά! :))❤️

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πολύ πολύ σ’ ευχαριστώ Κατερίνα μου που με σκέφτηκες και μου έστειλες τις τρυφερές ευχές σου! 😉
      Έχεις απόλυτα δίκαιο, στους δύσκολους καιρούς που όλοι μας περνάμε, αυτά τα μικρά και απλά πραγματάκια, μας κρατούν όρθιους και η χαρά διπλασιάζεται όταν αισθάνεσαι πως μπορείς να τα μοιραστείς και με άτομα που συμπλέουν μαζί σου! 😀

      Ανταποδίδω την μεγάλη αγκαλιά και εύχομαι να περάσεις όμορφα αυτές τις μέρες και η νέα χρονιά να φέρει στη ζωή σου ότι επιθυμείς!

      ΑΦιλιά με πολύ πολύ Αγάπη! 🙂

  14. Ο/Η Stella Vardaki λέει:

    Στεφανια μου χρονια πολλα.. οπωσδηποτε ολα εχουν ανυπολογιστη αξια, και οφειλουμε να νιωθουμε κυριως ευγνωμοσυνη..

    πολλα φιλια και να περασεις υπεροχα και τις υπολοιπες γιορτες, παντα με υγεια 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστώ Στέλλα μου για το πέρασμα και για τις ευχές σου, γιατί ξέρω πόσο δύσκολες είναι οι μέρες αυτές για σένα… 🙂

      Σου στέλνω όλη μου την αγάπη με μια μεγάλη ζεστή αγκαλιά, μαζί με τα γνωστά μας ΑΦιλιά! 🙂

  15. Ο/Η Margo λέει:

    Τι καλό! Και η φωτογραφία με το ασήμαντο αγριολούλουδο να εκρήγνυται σπάζοντας το δυνατό μπετόν.. εξαιρετική!!!
    Πολύτιμη μαγισσούλα μας, χρόνια πολλά για το όνομά σου, να σε χαιρόμαστε όσοι σ’ αγαπάμε;-)

    ΑΦιλιά πολλά πολλά με αγάπη!!! 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Έτσι και εμείς Margo μου, πρέπει να αποτινάξουμε επί τέλους ότι μας κρατά μακριά απ΄ την Αλήθεια και απ’ την Αγάπη και να απολαύσουμε αυτά τα εκατοντάδες μικρά καθημερινά και όμορφα που υπάρχουν γύρω…. και προπαντώς μέσα μας! 😛

      Ευχαριστώ για τις ευχές και αν είναι κάποιος που σας χαίρεται, αυτή είναι η αφεντιά μου!!! 😀

      ΑΦιλιά πάντα με πολύ Αγάπη! 🙂

  16. Ο/Η Φρίντα λέει:

    Σωστά τα γράφει η αγαπημένη μας. «Πολύτιμη μαγισσούλα μας». Έκανα ένα πέρασμα για να σου πω τα Χρόνια Πολλά και Καλά, μέσα από την καρδιά μου. Τι ευχή θα μπορούσα να δώσω που να φτάσει και ν’ αγγίξει το άγνωστο? Το μόνο που θα μπορούσα -επιτυχώς- να πω είναι να συνεχίσεις να υπηρετείς την Αγάπη και την Αλήθεια, με οποιοδήποτε κόστος.
    Σε φιλώ .. να περνάς όμορφα .. να χαίρεσαι ό,τι αγαπάς!!! 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ούτως ή άλλως το κόστος είναι μεγάλο Φρίντα μου, είναι κάτι που γευόμαστε καθημερινά… μια και όλοι μας θερίζουμε ότι τόσο ανέμελα σπείραμε τόσα χρόνια… αλλά μέχρι εδώ… και δεν είναι ποτέ αργά για να καλλιεργήσουμε το έδαφος και αν βάλουμε σ’ αυτό Αγάπη και αν καταφέρουμε να συχωρέσουμε, η ανταπόδοση θα είναι πλούσια! 😛
      Ευχαριστώ για τις ευχές και την ενέργεια που μου δίνουν τα λόγια σου! 🙂

      ΑΦιλιά πάντα καρδιάς και εύχομαι ότι καλύτερο για σένα την ίδια! 🙂

  17. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    Καταρχήν τρυφερό μας μαγισσούλι ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και αληθινά της καρδιας, για τη γιορτή σου! Σου ευχομαι προπάντων υγεια, σωματική και ψυχική, ανθρώπους γύρω σου που θα σε αγαπούν και θα σε σκέφτονται, και όπως λέει κ η Φρίντα πιο πανω…τη δυναμη και την πίστη να υπηρετείς την Αγάπη, το Σεβασμό και την Αλήθεια με Σοφία και κόντρα σε οποιοδήποτε κόστος… απλα κάνοντας τα μαγικά σου! 😊😊

    Πολλή ομορφη η φωτο με το αγριολούλουδο που σπάει το μπετόν-και στη πραγματική ζωή εγω τραβήξει πολλές φωτογραφιες απο αγριολούλουδα που φυτρώνουν στα πιο απίθανα μέρη και σχισμές- και το σίγουρο τελος είναι, οτι τα πιο ασήμαντα είναι αυτα που μένουν μέσα στη ψυχή μας, που είμαι τα πιο σημαντικά που απλα κρύβουμε, φωλιάζουμε μέσα μας, απλα γιατί δεν προσμετρώνται με κλίμακες , έπιπεδα και αριθμούς… Μια ασήμαντη στιγμη: να φτιάχνω με αγάπη χριστουγεννιάτικα μπισκοτάκια με τη Γιαγιά μου…Και να μου λέει: «Κάποια στιγμη θα θυμασαι Αυτα που ετοιμάζαμε μαζι…». Δεν υπαρχει μερα που να μην τη σκεφτώ κ καθε χρόνο, φτιάχνω μόνη πια τα χριστουγεννιάτικα μπισκοτάκια της ως φόρο τιμής σε έναν ανθρωπο που μου έδωσε μόνο Αγάπη. (Άσε που τα περιμένει πως κ πως κ τα τσακίζει κ το Λιονταρακι).😁😁
    Αφιλακι γλυκο γλυκο στελνω και γιορτινό! ❤️❤️🍰🍰🍰

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Όταν ένα μικρό φυτό Κατερίνα μου, καταφέρνει να σπάσει το τσιμέντο και όχι μόνο αυτό, αλλά καταφέρνει μετά και ν’ ανθίσει, τότε και εμείς βλέπουμε πως τα πάντα είναι δυνατά, φτάνει να πιστεύουμε στη Ζωή και στα μαθήματα που μας δίνει … συνήθως αυτά τα μαθήματα έχουν πόνο… την σοφία κανείς την κερδίζει, όχι διαβάζοντας διάφορα βιβλία που και αυτά φυσικά έχουν τη θέση τους, αλλά ζώντας συνειδητά την μια στιγμούλα, μετά την άλλη, έτσι δεν είναι; 😉

      Μμμμ! αυτά τα μπισκότα πόσο θα ήθελα να τα τρώγαμε μαζί και φυσικά θα δίναμε και στο Λιονταράκι σου! 😛

      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και υπόσχομαι να κάνω πολλά πολλά μαγικά καρδιάς για να σου φέρει η Ζωή ότι πιο πολύ ποθείς! 😀

      ΑΦιλιά πολύ πολύ τρυφερά και στα δυο σας και με τις ομορφότερες ευχές καρδιάς για τη νέα χρόνια, αν και θα τα ξαναπούμε μέχρι τότε! 🙂

  18. Ο/Η Υπατία η Αλεξανδρινή λέει:

    Πρώτο απ’ όλα: Χρόνια Πολλά και Καλά για τη γιορτή σου (με χρονοκαθυστέρηση, για να μην την πω αλλιώς 😉 )
    Ύστερα: Ναι! Απλά, μικρά και ταπεινά! Και τα πολυτελέστερα παλάτια, με μικρά και ταπεινά τούβλα χτίστηκαν! Μια «καλημέρα», ένα «παρακαλώ», μια ματιά, ένα παραμέρισμα, ένας πονόψυχος λόγος, μια στιγμή με την οικογένεια, το δάκρυ ενός φίλου, ένα μπουμπούκι μισανοιγμένο, ένα κοχύλι… Από αυτά είμαστε φτιαγμένοι… Εμείς και η ζωή μας… Περιφρονώντας αυτά, παραβλέπουμε και μειώνουμε την ίδια μας τη ζωή. Αυτοακυρωνόμαστε!
    Τέλος: Να αφήσω τις θερμότερες ευχές μου για μια Νέα Χρονιά, γεμάτη υγεία και πάντα δημιουργική, για σένα και την οικογένειά σου!
    Με πολλή αγάπη
    ΦΑΣΜΑ 😉

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστώ για τις ευχές, ευχαριστώ που πέρασες από εδώ, σ’ ευχαριστώ που σε αισθάνομαι κοντά μετά από τόσα χρόνια! 😀
      Ξέρουμε πια πολύ καλά και τα δυο μας Υπατία μου, πως ο χρόνος δεν αλλοιώνει τα αισθήματα καρδιάς ούτε και τις ευχές, έτσι δεν είναι; 😉
      Ευτυχισμένοι είναι οι Άνθρωποι που έμαθαν να χαίρονται σαν μικρά παιδιά αυτά που πολλοί θεωρούν ασήμαντα και μηδαμινά! 🙂
      Εύχομαι με όλη μου την καρδιά, η νέα χρονιά να σε γεμίσει υγεία, χαρά και Αγάπη! ❤

      ΑΦιλιά καρδιάς πάντα! 🙂 (Αχ! αυτό το ΦΑΣΜΑ) 😉

  19. Ο/Η lefti λέει:

    Χρόνια σου Πολλά Στεφανία μου, να σε χαίρονται οι δικοί σου να σε χαιρόμαστε κι εμείς – να είσαι γερή και δυνατή και πάντα με το χαμόγελο στα χείλη 🙂
    Σήμερα γυρίσαμε από βόλτα στη Β.Ελλάδα οπότε σήμερα και οι ευχές μαζεμένες..
    Πόσο αγαπώ τα μικρά και ασήμαντα…γιατί αυτά συνθέτουν τη ζωή μας..χωρίς να αναιρώ την αξία των μεγάλων.
    Αλλά αυτά τα» μικρά και ασήμαντα» έχω δει να αλλάζουν την μέρα/ζωή πολλών ανθρώπων και την δική μου ακόμη και τελικά δεν είναι καθόλου μικρά…ίσα ίσα έχουν αξία ανυπολόγιστη.
    Αγάπη και Καλοσύνη…και μάλιστα χωρίς να περιμένει κανείς ανταπόδοση..
    Η ανάρτηση σου μου θύμισε πολύ τον πατέρα μου και αυτά που μου έλεγε..τα οποία φυλάω ως θησαυρό.
    ΑΦιλιά γλυκά, μέσα απ την καρδιά μου και εύχομαι Υγεία, Αγάπη,Εσωτερική Ηρεμία για σένα και την οικογένειά σου Μαγισσούλα μου για το 2016💛

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστώ Ελευθερία μου, για τις ευχές σου που μου δίνουν πολύ πολύ δύναμη! 😀
      Εσύ γύρισες απ’ την Β.Ελλάδα και η ίδια απ΄ το Ναύπλιο και αυτές οι βόλτες είναι απίστευτα ανανεωτικές, ειδικά όταν έχεις καλή παρέα και πολύ ήλιο! 😛

      Νομίζω πως όποιος δίνει με την καρδιά του καλοσύνη και Αγάπη χωρίς να περιμένει ανταπόδοση κάποια στιγμή, του επιστρέφεται εκατονταπλάσια! 😉

      Δεν θυμάμαι αν σου έχω γράψει το παρακάτω, που μου άλλαξε τη ζωή…
      «Ευλογημένος αυτός που δεν προσδοκά, δεν θα απογοητευτεί ποτέ». Βούδας και Χριστός.

      ΑΦιλιά πάντα καρδιάς και σας εύχομαι, υγεία, αγάπη, χαρά και πίστη στη Ζωή! 🙂

  20. Ο/Η nikiplos λέει:

    ΑΦΣ, καλησπέρα… Καίτοι το έταξα, με έφαγαν οι δρόμοι εκτός Αττικής και Internet, οπότε να! Καθυστερημένα λοιπόν στέλνω την Αγάπη μου και τις θερμότερες από βάθους καρδιάς ευχές μου για να είσαι πολύχρονη, γερή και χαρούμενη από αυτές τις μικρές λεπτομέρειες, τις κβαντισμένες στιγμές ευτυχίας…

  21. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    ΑΦΣ, καλησπέρα και από μένα! 😀
    Ευχαριστώ για τις ευχές καρδιάς και για την Αγάπη σου… όσο για τις κβαντισμένες στιγμές ευτυχίας, προς το παρόν τις κυνηγώ και αυτές όλο και μου ξεφεύγουν… σε παράλληλα σύμπαντα Αγάπης!!! 😛

    ΑΦιλία καρδιάς ΑΦΣ απ΄ την ΑΦΣ! 🙂

  22. Ο/Η mariakat80 λέει:

    Εχουμε φτάσει σε ενα σημειο οποου τα βασικα και τα αυτονόητα μας φαίνονται πολυτέλειες! Τραγικο
    ΑΥτα ειναι τα ουσιαστικά στη ζωή .. τα μικρά και ασήμαντα που θα επρεπε να ειναι τα μεγάλα και σημαντικά!!!! Μονο αν αλλαξουμε τροπο σκεψης θα καταφερουμε να αλλαξουμε τη ζωη μας και τον κοσμο μας!!!!
    Φιλακια πολλά μαγισσουλα μου

  23. Ο/Η eleniplus λέει:

    Σε λίγες γραμμές, όλο το νόημα της ύπαρξής μας. Τα μικρά και τα ασήμαντα είναι τελικά που μας διαμορφώνουν, μας καθορίζουν, είναι όλη μας η ζωή, κάθε μας στιγμή.
    Να είσαι καλά που «ξετρυπώνεις» αυτά τα διαμαντάκια και τα μοιράζεσαι μαζί μας.

    Σου εύχομαι να έχεις μια υπέροχη χρονιά, γεμάτη αγάπη και ευτυχία, και μοναδικές, όμορφες στιγμές.
    Ελένη
    https://myfortysomethingworld.wordpress.com/

  24. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    «Κι αν λογαριάζεις τη ζωή σου μικρή κι ασήμαντη, τούτο να θυμάσαι μόνο.
    Πως όλα τα πράγματα έχουν σημασία.
    Κάθε μας σκέψη, κάθε μας λέξη και κάθε μας κίνηση έχει σημασία».

    Χαίρομαι Ελένη μου, που είσαι απ΄ αυτούς που χαίρονται τα μικρά καθημερινά και καθόλου ασήμαντα! 😛

    ΑΦιλιά καρδιάς με τις ομορφότερες μου ευχές σε σένα και την οικογένεια σου για μια χρονιά γεμάτη Αγάπη και Υγεία! 🙂

  25. Ο/Η fantra13 λέει:

    Το παραπάνω κείμενο μου έφερε στο μυαλό τη φράση του Ελύτη «Αυτός ο κόσμος ο μικρός, ο μέγας!» απ’ το Άξιον Εστί. Τίποτα δεν είναι μικρό, όλα είναι κομμάτι του μικρόκοσμου άρα και του μακρόκοσμου που μας περιβάλλει.

  26. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Όμορφα και σοφά λειτούργησε το μυαλό σου Φανή μου! 😉
    Ο αγαπημένος Ελύτης ήταν απ΄ τους ποιητές που είχαν «επίγνωση» του κόσμου που μας περιβάλλει! ❤

  27. Ο/Η Christina Andromeda λέει:

    Πολύ καλώς σε βρίσκω κι εγώ! 🙂 Σ ευχαριστώ που με φιλοξένησες στη γωνίτσα σου!

  28. Ο/Η magikifoni λέει:

    Ξέρω, έχω πολύ καιρό να περάσω μέσα από το »παραθυρόφυλλο» αυτού του ζεστού μαγικού σπιτιού, αλλά τώρα που σε επισκέπτομαι ξανά μαγισσούλα μου, έχω ακριβώς την ίδια γνώριμη αίσθηση, σαν να μην πέρασε ούτε μέρα. Όμως πέρασαν πολλές και πολλά έγιναν που ελπίζω θα τα αναπληρώσουμε στην πορεία! 🙂

    Φαντάζομαι, φαντάζεσαι πόσο πολύ το σκέφτομαι αυτό όλο. Τι είναι σημαντικό, τι αξίζει και τι όχι. Τι σημαίνει να ζεις με την ουσία στην καθημερινότητά σου. Ζούμε όπως θα μπορούσαμε και με όσο πάθος αντέχει η ψυχή μας? Έχω γνωρίσει κόσμο. Κάποιοι από αυτούς έχουν κάνει πολλά και διάφορα πράγματα στην μέχρι τώρα ζωή τους, όλοι όμως αναφέρονται πάντα με γνώμονα την »ύλη». Αρχίζουν να μου φαίνονται άδειοι, να σου πω, παρόλο που έχουν εμπειρίες. Και είναι σαν να έχουν χάσει όλες αυτές τις πολύ-πολύ μικρές στιγμές που είναι τόσο σημαντικές που άμα τολμήσεις και ακουμπήσεις το αυτί σου πάνω τους, θα ακούσεις ολόκληρη την αιωνιότητα να πάλλεται ρυθμικά όλο ζωή.

    Εύχομαι να μαθαίνουμε όλοι όλο και καλύτερα πώς να ζούμε εκτιμώντας όλα αυτά που πολλοί μας παρουσιάζουν ως »μικρά»! 🙂

    Σε φιλώ με πολλά ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια μαγικά! ❤
    (Τις ευχές μου τις συγκρατώ για το γιορτινό σου ποστ που το έχω ήδη διαβάσει και πρόκειται να το επισκεφτώ ξανά 😀 😀 😀 )

  29. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Η απουσία σου αισθητή Αλεξάνδρα μου! 😉
    Βλέπεις η «μαγισσούλα» με τα χρόνια, απέκτησε μεγαλύτερη κατανόηση και κατα-νοεί πως οι «εξαφανίσεις» ατόμων που έχουν πολλά να πουν και να δώσουν, πάντοτε είναι για καλό… έτσι είμαι σίγουρη πως εκτός απ΄ την «κανονική» σχολή σου, φοιτούσες και φοιτάς στην σοβαρότερη και δυσκολότερη σχολή (και ατελείωτη!) που είναι η Σχολή της Ζωής! 😛

    Πολλά Πολλά ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλιά μαγικά σου ανταποδίδω και πάντα καρδιάς! ❤

Σχολιάστε

