Υποδοχή μ’ ευγένεια!

31122015492

Η τελευταία φωτογραφία του 2015
απ΄το χιονισμένο μου βουνό!

.

Έχει άραγε σημασία πώς υποδέχεται κανείς μια νέα χρονιά; … αναρωτιέμαι!
Μάζεψα μερικά ευγενικά, νόστιμα και έξυπνα που μου άφησαν ένα χαμόγελο… και λέω να ξεκινήσω μ’ ένα μουσικό κομμάτι που θα το αποκαλούσα «ευγενικό» χωρίς να ξεχνώ όμως πως τα ευγενικά λόγια είναι η μουσική της καρδιάς μας!

.

.

Τα παιδιά είναι τα μόνα που μας αφήνουν ένα καθαρό χαμόγελο με την αγνότητα και με τα ευγενικά τους λογάκια, έτσι δεν είναι;

Ρωτούν τα παιδιά τι θέλουν να γίνουν όταν μεγαλώσουν…

Στο νηπιαγωγείο

-Σταύρος: Εγώ θέλω να οδηγώ αεροπλάνα για να είμαι κοντά στον ουρανό.

– Εγώ: Σου αρέσει να ταξιδεύεις;

– Σταύρος: Όχι, αλλά θέλω εκεί στον ουρανό να βρω ένα αστέρι και να το πάρω για να το χαρίσω στη μαμά μου.

– Εγώ: Είσαι πολύ γλυκός. Η μαμά σου σου ζήτησε να της φέρεις ένα αστέρι;

– Σταύρος: Όχι, αλλά ο μπαμπάς μου λέει ότι όλες οι γυναίκες θέλουν τον ουρανό με τα άστρα!

.

euxes-xristougennwn-protoxronia-1

Στο δημοτικό σχολείο.

– Πέτρος: Αφού η Ελλάδα δεν έχει πολλά λεφτά γιατί δεν φτιάχνει δικά της;

– Εγώ: Δεν είναι τόσο εύκολο, γιατί μόνο κάποιες τράπεζες μπορούν να φτιάχνουν λεφτά.

– Πέτρος: Καλά, δεν μπορούμε και εμείς να μάθουμε να φτιάχνουμε λεφτά;

– Εγώ: Δεν γίνεται γιατί οι τράπεζες έχουν ειδικά μηχανήματα για να φτιάχνουν λεφτά.

– Πέτρος: Καλά, εγώ όταν θα μεγαλώσω θα γίνω φτιάχτης λεφτών και θα φτιάχνω όσα λεφτά θέλω!

***

2

.

– Ανδρέας: Εγώ όταν μεγαλώσω θέλω να γίνω δάσκαλος για μεγάλους.

– Εγώ: Και τι μαθήματα θέλεις να τους διδάσκεις;

– Ανδρέας: Θα τους βάζω να μαθαίνουν ποδοσφαιράκι, κρυφτό, μπαλονομαχίες, να κάνουν διαγωνισμό φτυσίματος και τέτοια. Θα τους αρέσει πολύ γιατί θα μάθουν χρήσιμα πράγματα για να τα κάνουν στην ελεύθερη ώρα τους!

(τα παραπάνω και πολλά άλλα ακόμα από εδώ!)

.

Για την Αγάπη.

Το σ’ αγαπώ όταν το λες θα πρέπει να το εννοείς.
Αν το εννοείς χρειάζεται να το λες συχνά,
γιατί οι άνθρωποι ξεχνούν.
Jessica 8 ετών.

.

Και μερικές εικόνες που αφήνουν ένα χαμόγελο και όχι μόνο…

unnamed

.

10929937_1059224210771514_5587646340433566977_n

Μπορούμε να πιάσουμε πιο πολλά αστέρια
αν δώσουμε ο ένας στον άλλο
μια μικρή ώθηση.

 .

934867_987529581274311_7858803870223080205_n

Υπάρχει ένα μαγικό μέρος μέσα σου,
όπου τίποτα δεν είναι αδύνατο…

.

download.jpgττ

.

Πισω

11705297_1000411173325806_5159433472442604935_n
.

7

*

Το 2016 πολλές χαρές να δώσει,
κι αν ήταν λίγες του παλιού να μας τις συμπληρώσει…
Μαντινάδα!

*

Χρόνια πολλά καρδιάς για μια γαλήνια και χαρούμενη Χρονιά!

*

**

***

*******

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

71 Responses to Υποδοχή μ’ ευγένεια!

  1. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    Πρόλαβα και σου ευχήθηκα στην προηγούμενη ανάρτηση κ μετα «έπεσα» σε τούτη την απίθανη- χορταστική σε μηνύματα και χαρα οφθαλμών γεμάτη!!!!Δωρακι όλο τουτο απο τον Άγιο Βασίλη, πραγματικα!! Και τι ωραία η εικόνα απο το παραθύρι σου!! Εμάς δεν χιόνισε με τοσο χοντρές νιφάδες μαγισσούλι μου, αλλα αύριο που θα πάμε στα πεθερικά που μένουν πιο βόρεια, θα δούμε μάλλον στρωμένο χιονάκι, τι ωραία! ☃☃🌨🌨

    Αχ, τα παιδια λενε τις μεγαλύτερες αλήθειες! Και ξερεις ποσο τα σέβομαι κ τα αγαπώ!…οι χριστουγεννιάτικες εικονες με τον Πύργο κ τα πιγκουινάκια απίθανες -την μια μαλιστα θα την κανω κ «ταπετσαρία» στον υπολογιστή μου στον οργανισμό, αφου μιλα για…αστεράκια! Οσο για την αγγελία,τι να πω; Πιο μέσα δεν θα μπορούσε να πέσει τουτο το «ζητείται»…

    Ευχομαι για όλους μας μια Χρονια γεμάτη Υγεια, ειλικρινή Αγάπη, κ λιγότερα άγχη απο αυτά που μας γέμισε το άτιμο το 2015! 🎇🎇
    Αφιλακια όπως παντα, καρδιας!!💌💌

  2. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    ΥΓ:Χαχαχα, δεν ειχα καταλάβει στην αρχή στη συγκεκριμένη εικόνα το αστείο με τη λέξη τσίπουρα , γιατι το διάβαζα… τσιπούρα κ έλεγα τι σχεση έχουν οι τσιπούρες με τον Άγιο! Χαχαχαχα τωρα το ´πιασα! 😉

  3. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ουπς! Η δεύτερη που μπαίνει στην πανηγυρική υποδοχή του 2016! 😉
    Όσο και να επαναλαμβάνω τις ευχές, δεν θα κουράζομαι ποτέ, γιατί πιστεύω στις ευχές και γιατί όταν είναι καρδιάς πάνε σαν σαΐτα στο στόχο τους! 😛

    Εύχομαι πάνω απ΄όλα εσωτερική υγεία για να έχουμε και την σωματική… και σε σένα προσωπικά να πραγματοποιηθούν όλες μα όλες οι ευχές σου! 😀

    ΑΦιλιά πολύ τρυφερά και στα δυο σας και να περάσετε όμορφα το βραδάκι σας… πάω τώρα ν’ ανάψω το τζάκι και να ετοιμάσω το γιορτινό δείπνο των δυο μας! 🙂

  4. Ο/Η syros2js λέει:

    Καλά, δεν το συζητώ: Η μελωδία που μας χάρισες είναι ονειρική!
    Απολαυστικότατες οι απαντήσεις των παιδιών (χάνουμε πολλά στην πορεία τελικά, εμείς οι… «μεγάλοι»…)
    Και οι ατάκες στις φωτογραφίες στο τέλος, όντως λένε πολλά! 😉
    Προσωπικά όμως, έμεινα να χαζεύω αρκετή ώρα την πρώτη φωτογραφία!!
    Το λευκό τοπίο στο φόντο και το κόκκινο χρώμα του λουλουδιού σε πρώτο πλάνο, μου ξύπνησε συναισθήματα! Πραγματικά, εκπληκτική η φωτογραφία σου!!!!
    Καλή χρονιά, κορίτσι μου! Υγεία, χαμόγελο και πάάάάρα πολλή αγάπη!!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!
    ❤ ❤ ❤

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Είδες Γιάννα μου και σε μένα αυτή η μελωδία με καθήλωσε, βγάζει δυναμισμό, χαρά, ομορφιά… ότι χρειάζεται η καρδιά μας για να υποδεχτεί θετικά το 2016! 😀

      Χαίρομαι που η πρώτη μου ανάρτηση σε γέμισε με όμορφα συναισθήματα και εύχομαι και όλη η χρονιά να συνεχίσει να σου δίνει χαρά, χαμόγελα και ότι άλλο επιθυμείς! 😉

      ΑΦιλιά με πολύ Αγάπη και στα δυο σας! 😉

  5. Ο/Η Tzina Varotsi λέει:

    Δεν θα μπορούσες να βάλεις πιο όμορφη φωτογραφία για το ξεπροβόδισμα του χρόνου.. σε πρώτο πλάνο το κατακόκκινο γεράνι και πίσω το χιονισμένο τοπίο.
    Καλή Χρονιά Στεφανία μου 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστώ την δασκάλα μου για την ενθάρρυνση! 😉
      Μάγια μου έχεις κάνει Τζίνα μου και κάθε φορά που «καδράρω» (cadrer) για να φωτογραφήσω κάτι, εσένα σκέφτομαι και μάλιστα δεν μου πολυάρεσε αισθητικά το γεράνι να είναι στη μέση του κάδρου, αλλά αν το μετακινούσα πιο αριστερά, έβγαιναν πιο πολύ οι πλάκες Καρύστου και όχι το χιονισμένο τοπίο από πίσω! χαχαχα! 😎

      ΑΦιλιά Τζίνα μου και ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με πολύ πολύ Αγάπη! 🙂

  6. Ο/Η mahler76 λέει:

    Καλή χρονιά εύχομαι. Ευτυχισμένο το 2016. Υγεία, αγάπη και δημιουργικότητα.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μαλεράκο μου, είσαι το πρώτο σχόλιο του 2016!!! 😀
      Τα προηγούμενα έβγαζαν 31/12/ 2015! 😉

      Ευχαριστώ για τις ευχές και για το ποδαρικό! 🙂

      Εύχομαι και σε σένα να έχεις ένα χαρούμενο 2016, με υγεία, πολλές πολλές όμορφες εκπομπές και με πολύ Αγάπη στη καρδιά σου! 🙂

      ΑΦιλιά πάντα καρδιάς! 🙂

  7. Ο/Η dodo λέει:

    Καλή χρονιά, με υγεία, έμπνευση και εμπιστοσύνη στο καλό που μπορεί να γίνει καλύτερο! 🙂

  8. Ο/Η aristea k λέει:

    Μαγισσούλα μου υπέροχη ανάρτηση ! Χαμογελάω!!!!
    Καλή χρονιά να έχεις, γεμάτη απ΄όλα όσα ποθεί η καρδούλα σου!
    Πάνω απ όλα υγεία σε σένα και σε όλο τον κόσμο!
    Φιλιά ζεστά και γλυκά! ♥

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Με χαμόγελα ήθελα ν’ αρχίσει η χρονιά μας Αριστέα μου και χαίρομαι αν κατάφερα να μεταδώσω αυτή την αίσθηση! 😛
      Και με την σειρά μου, ανταποδίδω τις τρυφερές ευχές σου και εύχομαι, Υγεία, Χαρά, Κατανόηση, Υπομονή, Δημιουργικότητα σε όλους μας! 🙂

      ΑΦιλιά ηλιόλουστα, χαρούμενα και με πολύ Αγάπη! 🙂

  9. Ο/Η eleniplus λέει:

    Ειδικά αυτό με τα tsipoura, εγκρίνω κι επαυξάνω! Όσο για το χιόνι, πόσο το χάρηκα! Σε εμάς πασπάλισε λίγο αυτοκίνητα, αλλά τουλάχιστον είχαμε όλη τη μέρα την αίσθηση ότι είναι γιορτές, χιόνια στο καμπαναριό και τα σχετικά.
    Ξεφεύγω από το θέμα μου, χμ….
    Να έχεις μια υπέροχη χρονιά, με γέλια, χαρές, παιδιά κι εγγόνια γύρω γύρω!
    Πολλά φιλιά πρωτοχρονιάτικα
    Ελένη
    https://myfortysomethingworld.wordpress.com

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Στην υγειά μας λοιπόν Ελένη μου, με ή χωρίς τσίπουρα! 😛
      Και εύχομαι αυτή η χρονιά να φέρει σε όλους μας πολλά πολλά χαμόγελα! 😀

      Το πρωί είχαμε ήλιο ενώ συνέχιζε να χιονίζει… δεν ήταν ήλιος με βροχή που λένε, αλλά χιόνι με ήλιο και ήταν πανέμορφα!… αργότερα άρχισε να λιώνει το χιόνι και τώρα που σου γράφω, έχουμε -4!!! 😉

      ΑΦιλιά με όλη μου την Αγάπη σε σένα και στην οικογένεια σου! 🙂

  10. Ο/Η Astria a λέει:

    χαχααα… σ’ ευχαριστούμε μαγισσούλα για αυτή την γλυκειά υπερπαραγωνή γλυκών λόγων και φωτογραφιών ….
    Καλή χρονιά εύχομαι από βάθος καρδιάς με αγάπη και υγεία για σένα και όλους τους δικούς σου ανθρώπους!
    ΑΦιλιά πολλά πολλά!:)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Είπα Αστεράκι μου, να τον καλοπιάσω τον νέο χρόνο, με μια υπερπαραγωγή που ν’ αφήνει μόνο χαμόγελα και χαίρομαι αν κατάφερα τουλάχιστο να μεταδώσω αυτή την επιθυμία μου!!! 😀

      Η μαγισσούλα πολύ θα ήθελε να μπορούσε κουνώντας το ραβδάκι της, ν’ ανακουφίσει όσους περνούν δύσκολα, αλλά επειδή πιστεύει στις ευχές όταν βγαίνουν απ΄ την καρδιά, εύχεται ολόψυχα υγεία, δύναμη, υπομονή, ενσυναίσθηση και πίστη στη Ζωή! 😉

      ΑΦιλιά καρδιάς με μια μεγάλη ζεστή και τρυφερή αγκαλιά! 🙂

  11. Ο/Η Margo λέει:

    Απίστευτη Άιναφετς, είναι όλα ένα κι ένα!!!!!! Ευχαριστώ τόοοοοοοοοοοσο πολύ για όσα μας χαρίζεις όλο τον χρόνο κάθε χρόνο! Να είσαι καλά εσύ και η μεγάλη σου οικογένεια!

    Αγάπη αγκαλιές και φιλιά πολλά πολλά σου στέλνω 🙂
    Καλή χρονιά!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Η Άιναφετς ήθελε να κάνει πρωτοχρονιάτικη ανάρτηση «ταρτινοκολόρ» όπως λένε οι Γάλλοι β’ πατριώτες μου και σημαίνει, πολύχρωμο χαρούμενο άλειμμα (πασάλειμμα)! χαχαχα! 😀

      Ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές και εύχομαι σε όλη την οικογένεια (+τα ζωάκια σας!) για την νέα χρονιά, Υγεία, χαρά, ηρεμία, εμπιστοσύνη στον εαυτό μας και στη Ζωή! 😛

      ΑΦιλιάααααααααααααααααααααααα με ηλιόλουστες αγκαλιές! 🙂

  12. Ο/Η maria nikol liakopoulou λέει:

    Αφού άκουσα την υπέροχη μουσική με ένα μεγάλο χαμόγελο διάβα τις αθώες ερωτήσεις και απαντήσεις των παιδιών !! Είναι μοναδικό το συναίσθημα να μιλάς με τα παιδιά σαν να είναι μεγάλοι , ανακαλύπτεις μοναδικά ξεχασμένα συναισθήματα !!1
    Καλή Χρονιά Στεφανία με πολλή υγεία , δύναμη , πίστη στον εαυτό μας και κυρίως ειρήνη στον κόσμο μας !!! Θεωρώ αυτονόητη την αγάπη και τη γαλήνη , πολύτιμα συστατικά για την εσωτερική μας υγεία !!! Μια αγκαλιά αφήνω !!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Τα παιδιά είναι μικροί σοφοί Nikol μου, που μεγαλώνοντας δυστυχώς χάνουν αυτή την αθωότητα γιατί μιμούνται εμάς τους μεγάλους! 😛

      Οι ευχές σου είναι ότι ακριβώς εύχομαι και η ίδια για όλους μας! 😉
      Εύχομαι και σε σένα προσωπικά η νέα χρονιά να εκπληρώσει όλες τις επιθυμίες σου και σε όλους μας πάνω απ’ όλα, εύχομαι, εσωτερική Υγεία, για να μπορέσει ν’ ανθήσει η Αγάπη, η ευγένεια και η καλοσύνη μέσα μας! ❤

      ΑΦιλιά πάντα καρδιάς! 🙂

  13. Ο/Η Φλώρα λέει:

    Καλή χρονιά και κάθε ευτυχία να την συνοδεύει.

  14. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλή χρονιά Φλώρα μου, με ότι ομορφότερο επιθυμεί η καρδιά σου για σένα και για την οικογένεια σου! 😀

    ΑΦιλιά πολλά πολλά με όλη μου την Αγάπη! 🙂

  15. Ο/Η roula1smaragdenia λέει:

    Μπαίνω ακούγοντας υπέροχη μουσική…( ο ανθρωπος την ζει την μουσική του έστω και με κομμένη χορδή η όχι;) 🙂 Μαγισσούλα μου ..με υπέροχη φωτογραφία.. και ακόμα πιο υπέροχα παιδικά λογάκια …:)
    Δεν θα μπορούσε να μπει καλύτερα η χρονιά.. με τόσα χαμόγελα μαζεμένα εδώ…τα καλύτερα δώρα είναι αυτά φιλενάδα… όχι σαν κάτι άλλα καθυστερημένα που αργούν να φτάσουν …:)
    Με μια τέτοια υποδοχή η καινούργια χρονιά δεν θα έχει κανένα παράπονο νομίζω..!!!:)
    Με το καλό να μπει και να γεμίσει τις καρδιές αγάπη παντού και οτι ποθεί ο καθένας να το έχει…:)
    Καλή και ευλογημένη να είναι …για όλο τον κόσμο.. και Ειρήνη να φέρει.. παντού..!!!!:)
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ..!!!!! ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ….:)φιλακιααα!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Σα να κατάφερα να υποδεχτώ το 2016 ευγενικά, τρυφερά και χαμογελαστά! 😛
      Δεν μένει πια παρά να κρατήσουμε αυτή την ευγενική αίσθηση και όλη τη χρονιά…. δεν θα είναι εύκολο, αλλά αν θωρακίσουμε το μέσα μας, είμαι σίγουρη πως θα τα καταφέρουμε! 😀
      Ευχαριστώ Ρούλα μου, για τις υπέροχες ευχές σου!
      Σου εύχομαι να έχεις μια χρονιά γεμάτη υγεία, Αγάπη και πολλά πολλά χαμόγελα!

      ΑΦιλιά πάντα καρδιάς! 🙂 🙂 🙂

  16. Ο/Η roula1smaragdenia λέει:

    🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

  17. Ο/Η Giwrgos Sevastos λέει:

    Καλή χρονιά Στεφανία!

    Έριξε και εδώ κάτι αραιές νιφάδες λίγες ώρες πριν φύγει το 2015, για στρώσιμο ούτε λόγος..

    ΑΦ!

  18. Ο/Η Thalassenia λέει:

    Μοναδικές όπως πάντα οι αναρτήσεις σου!!!! Την απόλαυσα 🙂

    Καλή Χρονιά με ό,τι πιο τρυφερό και χαρούμενο στην οικογένεια.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστώ για τις ευχές θαλασσένια μου!
      Εύχομαι σε σένα και στην οικογένεια σου, Υγεία, χαρά, υπομονή, τύχη, Αγάπη και ότι άλλο σε κάνει χαρούμενη! 😀

      ΑΦιλιά με πολύ πολύ Αγάπη! 🙂

  19. Ο/Η patzaroula λέει:

    Καλή χρονιά και αέρα στα πανιά μας!! Με δύναμη ,πίστη και αποφασιστικότητα για το νέο έτος,νέο «καθεστός», νέα πορεία με τον καλό γνώριμο χαρακτήρα μας!! Φιλιά!!

  20. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Συμφωνώ μαζί σου, μόνο με αέρα στα πανιά μας, θα καταφέρουμε ν’ αφήσουμε τα γνώριμα λιμάνια και ν’ ανοιχτούμε σε νέες θάλασσες… όσο και αν είναι οι καιροί αποτρεπτικοί! 😛
    Έτσι σου εύχομαι πρώτα υγεία, μετά δύναμη, αποφασιστικότητα, συνειδητότητα, πίστη στον εαυτό μας και στη Ζωή! 😉

    ΑΦιλιά καρδιάς και πολύ χαμογελαστά! 🙂

  21. Ο/Η sweet jane eyre λέει:

    Καθυστερημένη μία μέρα σου εύχομαι Καλή Χρονιά με υγεία και ευτυχία! Τα λογάκια, η μουσική και οι φωτογραφίες είναι υπέροχα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Δεν υπάρχει καθυστέρηση στις ευχές Ιωάννα μου, μπορούν να πηγαινοέρχονται όλη τη χρονιά και αυτό είναι νόμος και στο blogging!!! 😛

      Καλή Χρονιά και σε σένα με ότι ποθεί η καρδούλα σου! ❤

      ΑΦιλιά πολύ πολύ τρυφερά! 🙂

  22. Ο/Η Βαρβάρα λέει:

    ΚΑΛΉ ΧΡΟΝΙΆ κ.Στεφανία!
    Δεν είναι η πρώτη φορά που έρχομαι, αλλά σήμερα έρχομαι..σταλμένη απο την ΣΜΑΡΑΓΔΕΝΙΑ!
    Διάβασα για πρώτη φορά το βιογραφικό σας και συγκινήθηκα!Θυμάμαι που είχα ετοιμάσει απο καιρό μήνυμα να στειλω στο e–mail σας, πράγμα που δεν έγινε ποτέ.Ακόμα είναι..αποθηκευμένο.
    όμως από σήμερα, καλή αρχή, θα περνώ συχνότερα!
    Να είστε καλά!
    ΚΑΛΉ ΧΡΟΝΙΆ!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ και σε σένα Βαρβάρα και καλώς όρισες! 😉
      Αν έρχεσαι απ΄ τη Σμαραγδένια μας, πρέπει να είσαι όσο γλυκιά και καλοσυνάτη είναι και η Ρουλίτσα μας… μόνο που εδώ μιλάμε όλοι μας στον ενικό και ας υπάρχουν μεταξύ μας μεγάλες διαφορές ηλικίας! 😛
      Πήγα και στο φιλόξενο και γλυκό (σαν μέλι) blog σου και θα ξαναεπιστρέψω σύντομα να σου γράψω εκεί τις εντυπώσεις μου! 😉

      ΑΦιλιά με τις καλύτερες ευχές μου, για ένα χαρούμενο 2016! 🙂 (Α=Αληθινά)

      ΥΓ: Περιμένω το αποθηκευμένο mail!!! 😀

  23. Ο/Η fantra13 λέει:

    Πολύ Καλή Χρονιά να έχεις! 🙂 Τέλειο post τόσο για ν’ αποχαιρετήσεις μια χρονιά όσο και για να υποδεχθείς μια καινούρια!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πολύ καλή Χρονιά και σε σένα Φανή μου! 🙂
      Για να δούμε αν ο νέος χρόνος θα μας χαρίσει χαμόγελα… πάντως η ίδια δοκίμασα να του κάνω ανάρτηση υπερπαραγωγή για να τον καλοπιάσω! 😛

      ΑΦιλιά πολλά πολλά με λιωμένα μεν χιόνια αλλά με πολύ βροχή… ήρθε και εδώ ο χειμώνας! 🙂

  24. Ο/Η Επικουρος λέει:

    Καλή χρονιά Στεφανία μου!!!

    Ρίξε μια ματιά εδώ https://www.facebook.com/spiros.zgantzouris
    κάτι που θα αρέσει στον παραμυθά μας!
    Φιλιά!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλή Χρονιά Ευάγγελε μου!!! 🙂
      Δεν έχω fb γι αυτό και δεν μπορώ να δω τι γράφει ο φίλος σου, για τον Παραμυθοσύντροφο μου, αλλά του έστειλα το Link και το είδα…
      Ο Νίκος χαμογέλασε με το σκίτσο ειδικά που τον ζωγράφισε με γραβάτα… ευχαριστούμε!!! 😛

      ΑΦιλιά πολλά πολλά καλέ μου φίλε! 🙂

  25. Καλή χρονιά με υγεία για να αντιπαλέψουμε τη σκληρή καθημερινότητα.
    Δύναμη-ψυχή βαθιά!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλή Χρονιά ιχνηλάτη μου! 🙂
      Δεν θα το βάλουμε κάτω ούτε φέτος και θα αντιπαλέψουμε την σκληρή καθημερινότητα με ευθύνη, σύνεση και ενσυναίσθηση! 😉

      ΑΦιλιά δυναμικά! 🙂

  26. Xoρταστική και απολαυστική η πρωτοχρονιάτικη ανάρτησή σου Στεφανία μου! Ωραίες επιλογές, έξυπνοι παιδικοί διάλογοι, θεϊκή μουσική και η πανέξυπνη μικρή αγγελία που λέει πολλά.
    Εύχομαι ολόψυχα να έχετε όλοι σας μια δυναμική νέα χρονιά, καλοδιάβατη, με υγεία, ωραίες συντροφιές και με ευχάριστες εκπλήξεις!
    ΑΦιλιά κι αγκαλιές γιορτινές Στεφανία μου!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πρώτη πρώτη η ίδια διασκέδασα με το στήσιμο της πρωτοχρονιάτικης ανάρτησης γιατί ήθελα ν’ αφήσει ένα χαμόγελο και χαίρομαι αν το κατάφερα! 😀
      Εύχομαι και σε σένα Μαρία Κ. μου να είσαι γερή και δυνατή για να μας χαρίζεις τις υπέροχες ιστορίες σου που έχουν έναν μοναδικό κι ευγενικό τρόπο να μας βάζουν στη θέση μας, γιατί όπως γράφω παραπάνω, τα ευγενικά λόγια είναι η μουσική της καρδιάς μας! 😉

      ΑΦιλιά καρδιάς με ολόψυχες ευχές για μια ευσπλαχνική και φωτεινή χρονιά! 🙂

  27. Ο/Η μαριελα λέει:

    Αυτό το κόκκινο γεράνι στο χιονισμένο τοπίο είναι σχεδόν μαγικό!!!!
    Θα επανέλθω να διαβάσω τα υπόλοιπα…. Καλή χρονιά Μαγισσούλα μου!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Να επανέλθεις Μαριέλα μου, γιατί είμαι σίγουρη πως θα σου αρέσει πολύ η μουσική, τα λογάκια των παιδιών και όλα τα υπόλοιπα! 😛
      Καλή Χρονιά με πολλές πολλές καλλιτεχνικές και μη επιτυχίες! 😀

      ΑΦιλιά με πολύ πολύ Αγάπη! 🙂

  28. Εξαιρετικό το ‘σχεδίασμα’ του Πρωτοχρονιάτικου αφιερώματός σου, Στεφανία, πλούσιο σε εικόνες και λόγια, όπως πλούσια είναι η ψυχή σου. Για αυτό και έχεις κατακτήσει την αγάπη τόσων φίλων.
    Είσαι ένας σπάνιος άνθρωπος, μια σπάνια φίλη, και σου αξίζει να σας φέρει το 2016 τα καλύτερα.
    Φιλιά πολλά πολλά και ευχές καρδιάς, και από εδώ, καλή μου ❤

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Δεν ξέρω αν είμαι σπάνια Ειρήνη μου, αλλά σίγουρα περιτριγυρίζομαι από μοναδικούς και σπάνιους φίλους που όπως και εσύ, είναι πιστοί και μου δίνουν με την αγάπη τους, δύναμη και απέραντη χαρά! 😀

      Η κάθε μας επικοινωνία με συγκινεί και με γαληνεύει και πολύ σ’ ευχαριστώ γι αυτό! ❤

      Καλή Χρονιά σου εύχομαι και από εδώ!

      ΑΦιλιά πολλά πολλά πολλά! 🙂

  29. Ο/Η Άννα... λέει:

    Τον υποδέχτηκα όσο πιο ευγενικά μπορούσα!
    Με νόστιμα εδέσματα, με όμορφα γλυκά και πρωτίστως με πλατύ χαμόγελο!
    Ελπίζω να φερθεί αναλόγως!

    Καλή χρονιά μαγισσούλα μου!
    Φιλί!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ότι δίνουμε παίρνουμε Άννα μου, το βλέπουμε νομίζω πια όλοι μας! 😉
      Καλή Χρονιά να έχεις όπως την επιθυμείς και εύχομαι να μη χάσεις ποτέ το πολύχρωμο σου χιούμορ γιατί είναι το μόνο πράγμα που μας γαληνεύει στους δύσκολους αυτούς καιρούς! 😛

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και πολύ χαμογελαστά! 🙂

  30. Ο/Η me (maria) λέει:

    Καλή χρονιά με υγεία,δημιουργία κι ευτυχία!
    Μια ανάρτηση υπέροχη από την πρώτη φωτογραφία (την τελευταία του 15), το βίντεο με πολύ αγαπημένη σύνθεση, τα ανέκδοτα, όλα!
    Φιλιά πολλά!

  31. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλή Χρονιά και σε σένα Μαρία(me) μου!
    Εύχομαι αυτή χρονιά να είναι φωτεινή και ευσπλαχνική για όλους μας… μια και η υπομονή, αντοχή και ανοχή μας έχει τα όρια της! 😉

    Χαίρομαι ιδιαιτέρως που ως «ειδικότατη» σου άρεσε η φωτογραφία μου και όλα τα υπόλοιπα «καλοπιάσματα» για το 2016!!! 😀

    ΑΦιλιά πάντα τρυφερά και με πολύ Αγάπη! 🙂

  32. Ο/Η Φρίντα λέει:

    Τελευταία (υποθέτω ..) μιας και σήμερα πρωί-πρωί πρωτοάνοιξα τον υπολογιστή μου και, φυσικά στη δική σου σελίδα, μετά από την παύση των γιορτινών ημερών και απόλαυσα την «υποδοχή μ’ ευγένεια». Και ήταν το μήνυμα που τόσο εύστοχα στέλνεις. Ευγένεια!! Να αφήσουμε τον «καθωσπρεπισμό» και να προτάξουμε την ευγένεια στους λόγους και στις πράξεις μας.
    Η ευχή μου είναι αυτή για τη φετινή χρονιά. Αλήθεια, τόλμη, αξιοσύνη. Περιτέχνως, δε χρησιμοποιώ τη λέξη Αγάπη. Γιατί αυτήν επικαλούμαστε και σ’ αυτήν κρυβόμαστε, ενίοτε, προκειμένου να καλύψουμε -ίσως- τις αδυναμίες μας. Και.. λίγο λιγότερο φιλόδοξοι. Γιατί καμία, έστω, ευγενής φιλοδοξία δεν δικαιώνει το ράγισμα μιας καρδιάς 😉
    Σ’ έχω στη σκέψη μου και στην καρδιά μου και σου στέλνω πολλά ΑΦιλιά!!!
    Καλή και Τυχερή Χρονιά σ’ εσένα και την πολύτιμη oικογένειά σου 🙂 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πολύ καλά έκανες Φρίντα μου και κράτησες κλειστό τον υπολογιστή σου, κάτι που δεν είναι πάντα εύκολο ειδικά όταν είσαι blogger (παρόλο που αυτή η λέξη, για κάποιο ανεξήγητο λόγο με ανατριχιάζει!) αισθάνεσαι την ανάγκη της ευγενικής επικοινωνίας ας είναι και διαδικτυακή… επίσης ήθελα να υποδεχτώ το 2016 και λίγο πιο ανάλαφρα, γιατί πολύ βαρύναμε τελευταία!!! 😛
      Σου έχω ένα εκπληκτικό κείμενο του Κρισναμούρτι που μάλιστα έστειλα σήμερα και σε δυο αγαπημένες φίλες! 😉

      «…Το είδος της αγάπης που νιώθουμε τώρα είναι κάτι γεμάτο θλίψη· η αγάπη που ξέρουμε έχει θλίψη, πίκρα, απογοήτευση· ο πόνος αυτής της αγάπης είναι μαρτυρικός· μέσα της γνωρίζουμε το φόβο και την πικρία. Και δεν μπορούμε να ξεφύγουμε απ’ αυτή την αγάπη, παρόλο που είναι μαρτύριο. Ο ανόητος κατηγορεί την αγάπη, χωρίς να κατανοεί την αιτία του πόνου· αν δεν γνωρίσεις τη σύγκρουσή της δεν υπάρχει η πέρα από τη λογική οδύνη. Αν δεν αποκτήσεις επίγνωση της πηγής τής σύγκρουσης, της αίσθησης του ανικανοποίητου, τότε η αγάπη φέρνει πόνο. Η αίσθηση του ανικανοποίητου είναι που φέρνει τον πόνο κι όχι η αγάπη. Είναι η αίσθηση του ανικανοποίητου κι όχι η αγάπη που δημιουργεί την εξάρτηση κι όλα τα θλιβερά ζητήματα που γεννιούνται μετά…».

      ΑΦιλιά καρδιάς και σου εύχομαι Υγεία, Αγάπη και πίστη στη Ζωή! 🙂

      • Ο/Η Φρίντα λέει:

        Πόσο χαίρομαι αγαπημένη μου μαγισσούλα, όταν μου στέλνεις τέτοια αποσπάσματα! Είδες που, όπως σου γράφω, «περιτέχνως δε χρησιμοποιώ τη λέξη Αγάπη?»
        Για τις γιορτές δώρισα στον εαυτό μου 3 ακόμη βιβλία του Κρισναμούρτι: Εις εαυτόν, Το Τέλος του Χρόνου και το Γράμματα σε μια νεαρή φίλη.
        Έχοντας πια διαβάσει αρκετά από τα βιβλία του, αισθάνομαι ότι κάθε φορά κάτι νέο έχει να μου πει και το κυριότερο, έχω την αίσθηση ότι τον έχω δίπλα μου, σαν ένα φίλο, να λέει απλά τη γνώμη του .. μεταφέροντας ταυτόχρονα την τεράστια εσωτερική γνώση, δηλαδή την αυτογνωσία.
        Η λέξη blogger ανατριχιάζει και μένα λιγάκι, καθότι με παραπέμπει ακουστικά στο «μπλοκάρισμα». Όμως, ταυτόχρονα, πόσο τυχερή αισθάνομαι, που μπορώ να συζητώ ακούραστα και με ειλικρίνεια μ΄εσένα, μία blogger 🙂
        Καλημέρα!!!!!!

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          Φρίντα μου, διάβασα το σχόλιο σου στον Παραμυθοσύντροφο μου (και βασικό μεταφραστή για την Ελλάδα του Κρισναμούρτι) και χάρηκε πολύ για σένα γιατί και αυτός έχει την ίδια αίσθηση… πως είναι σαν να έχεις κοντά σου ένα φίλο που σου λέει τη γνώμη του και εσύ αν θέλεις κάνεις την δουλειά, γιατί κανείς δεν μπορεί να την κάνει στη θέση σου … Να, είναι σαν να σου δείχνει τον διακόπτη, αλλά εσύ πρέπει να τον ανοίξεις! 😛

          ΑΦιλιά πάντα καρδιάς απ’ την blogger φίλη σου! 🙂

  33. καλη χρονια! χρονια πολλα! με υγεια και καθε καλο
    φιλια πολλα

  34. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλή Χρονιά και σε σένα με υγεία και ότι επιθυμείς!
    ΑΦιλιά πολλά πολλά! 🙂

  35. Μαγισσούλα μου, καλή χρονιά, με υγεία, αγάπη, ευτυχία και όλα τα καλά!
    Λατρεύω τον τρόπο που τα παιδιά βλέπουν τον κόσμο! Ειναι τόσο απλός, μα συνάμα αληθινός. Απόλαυσα πολύ τις εικόνες σου, αλλά την δική σου με το χιόνι, την ζήλεψα. Θέλω κι εγώ χιόνι. Σνιφ κλαψ!
    Καλή χρονιά και πάλι! Σε γλυκοφιλώ!!

  36. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Μαρινάκι τρυφερό και χαμογελαστό! 😀
    Ευχαριστώ για τις ευχές και με την σειρά μου, θέλω να ευχηθώ το 2016 να σου εκπληρώσει όλες σου τις ευχές! 😛

    ΑΦιλιά πολλά πολλά τρυφερά και χαμογελαστά! 🙂
    ΥΓ: έχεις κλείσει τα σχόλια στο blog σου;… γιατί δεν μπορώ να μπω να σου ευχηθώ και από εκεί! 😉

  37. Ο/Η koufetarios λέει:

    Φοβερό το κομμάτι! Και τέλεια η ανάρτησή σου! ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ! Από καρδιάς.
    Αισιόδοξη όπως πάντα μα πάντα! Πολύ χάρηκα!

  38. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ και σε σένα Μαβιέ μου φίλε, με ότι επιθυμεί η καρδιάς σου! 😉

    Δεν ξέρω αν είμαι αισιόδοξη… για μένα η αισιοδοξία έχει να κάνει με τα «μελλούμενα»… μ’ έβαλες σε σκέψεις… νομίζω πως όταν κάποιος έχει δει την μαγεία του τώρα, απλά έχει «επίγνωση» και δεν ξέρω αν αυτό είναι αισιοδοξία ή θετικότητα! 😛

    Για δες εδώ:
    https://ainafetst.wordpress.com/2014/07/15/connaitre/

    ΑΦιλιά πάντα μα πάντα καρδιάς! 🙂

  39. Ο/Η Christina Andromeda λέει:

    Εμ μας έφαγε η «ωριμότητα» Στεφανία, η ψευτο- σοβαρότητα καλύτερα. Να αυτοσχεδιάζουμε περισσότερο και να παίζουμε ακόμα περισσότερο!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Έτσι ακριβώς Χριστίνα μου! -)
      Βλέπεις για πολλούς το να έχεις χιούμορ και να χαίρεσαι τη ζωή σαν μικρό παιδί, το θεωρούν «μη πνευματικό» γιατί δεν έμαθαν ν’ ακούν την καρδιά τους και λειτουργούν μόνο εγκεφαλικά! 😛

      ΑΦιλιά πάντα καρδιάς! 🙂

  40. Ο/Η lefti λέει:

    Φοβερή υποδοχή!!!!
    Στεφανία μου γέμισα..ήχο, εικόνα, γέλασα..υπέροχη ανάρτηση.
    ΑΦιλιά πολλά πολλά από καρδιάς 🙂
    Kαλό σας βράδυ

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαχαχα! Ελευθερία μου, δηλαδή, ανάρτηση υπερπαραγωγή! 😀
      Αυτό που με χαροποιεί ακόμα πιο πολύ με το σχόλιο σου είναι, πως σου άρεσε η μουσική… γιατί είσαι η μουσικοδασκάλα μου, μια και δεν έχω πολύ χρόνο ν΄ ανακαλύπτω νέα συγκροτήματα και χάρη σε σένα κάτι καταφέρνω! 😛

      ΑΦιλιά πολύ τρυφερά συνοδεία με μια υπέροχη ηλιόλουστη μέρα! 🙂

  41. Ο/Η magikifoni λέει:

    Μαγισσούλα το τραγουδάκι που επέλεξες είναι πραγματικά εξαιρετικό και το απόλαυσα με την καρδιά μου όσες φορές το άκουσα!! Εκτός από Καλή Χρονιά λοιπόοονν, σου εύχομαι τόσο »ευγενική» να είναι η κάθε μέρα, γεμάτη μουσική και φωτεινές στιγμές! Υγεία κι αγάπη, ό,τι χρειαζόμαστε! Κι όλους εκείνους που μας αγαπάν και ξέρουμε κι εμείς να τους αγαπούμε 🙂 🙂 !! Μέσα από την καρδιά μου, εδώ να είμαστε και να έχουμε όλοι κουράγιο, θάρρος και χρόνο να γράφουμε για τις εμπειρίες μας, τις πνευματικές και τις άλλες 😀 😀 !!

    Υπέροχη ανάρτηση, που πάλι σε έκανε να πετύχεις τον σκοπό σου και να απλώσεις τα χαμόγελα στην μπλογκογειτονιά! 😉

  42. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ν’ αγαπάμε Αλεξάνδρα μου, ξεκινώντας απ΄ τον εαυτό μας, αυτό μας δίνει εσωτερική υγεία και είναι η σοβαρότερη ευχή για όλους μας… και να πάψουμε να νομίζουμε πως όταν αγαπάς τον εαυτό σου είναι εγωιστικό! 😉

    Χαίρομαι που η ανάρτηση «υπερπαραγωγή» άφησε χαμόγελα, ευχή μου είναι το 2016 που δεν θα μας χαριστεί, να μπορέσουμε να το αντιμετωπίσουμε δυναμικά, με επίγνωση και χαμογελαστά! 🙂 🙂 🙂

    ΑΦιλιά ευγενικά, δυναμικά και πολύ χαμογελαστά! 🙂

Σχολιάστε

