Φλυαρία…

100509688.

Μια φορά κι έναν καιρό ένα δάσκαλος περπατούσε με τον μαθητή του στο δάσος. Καθώς περπατούσαν, ανάμεσα στους φυσικούς ήχους του δάσους, άρχισε να ακούγεται και ένας διαφορετικός, αφύσικος ήχος.
Τότε, ο δάσκαλος σταματάει απότομα, γυρνάει προς την πλευρά του μαθητή του και τον ρωτάει:
«Μπορείς να διακρίνεις τι είναι αυτός ο ήχος;»
Ο μαθητής κοντοστάθηκε και αφού αφουγκράστηκε για λίγη ώρα απάντησε:
«Είναι μια καρότσα».
Ο δάσκαλος δεν φάνηκε ικανοποιημένος από την απάντηση και ρώτησε εκ νέου:

«Ναι, είναι μια καρότσα αλλά τι καρότσα είναι;»

Ο μαθητής σταμάτησε πάλι για να ακούσει καλύτερα και ομολόγησε ότι δεν μπορούσε να καταλάβει. Ο δάσκαλος τότε χαμογέλασε και του είπε:
«Είναι μια άδεια καρότσα, γι αυτό κάνει τόσο θόρυβο, το ίδιο συμβαίνει και με τους ανθρώπους.
Όσο πιο άδειοι είναι, τόσο πιο πολύ θόρυβο κάνουν και τόσο πιο πολύ μιλάνε».
 

.

estampes-4

.
Μια λατινική παροιμία λέει:
«Vasa inania plurium sonant».
«Τα κενά δοχεία ηχούν περισσότερο».

.

 

estampe
*
.
«Έξι μειονεκτήματα πρέπει  να υπερνικήσεις για να φτάσεις τη γαλήνη:
Την νωθρότητα, την οκνηρία, τον φόβο, το θυμό, την αταξία και την φλυαρία».

Σανσκριτική παροιμία.

*
«Ένας πολιτικός όσο πιο πολύ μιλάει, τόσα περισσότερα θέλει να κρύψει».

 Τάγιος Ν

*

«Όσο λιγότερο σκέπτονται οι άνθρωποι, τόσο περισσότερο μιλούν».
Μοντεσκιέ.

*

.
2602doep
*
«Εάν πήρες λάθος δρόμο, μπορείς να επιστρέψεις,
εάν είπες λάθος λέξεις, τίποτα δεν μπορείς να κάνεις».
Κινέζικη παροιμία.
*

1107oiseaux

*

«Δε σε σκοτώνω πέρδικα
όσο κι αν κακαρίζεις
γι αυτό σ’ αφήνω να πετάς
τα όρη να στολίζεις».

Μαντινάδα του Ν. Βιτώριου.
.

*

Για τ’ όνομα του Θεού,
μην μιλάτε και
αφήστε με να σας αγαπώ!

Άγνωστος.

*

*

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

75 Responses to Φλυαρία…

  1. Ο/Η patzaroula λέει:

    Πονηρό θέμα..υπέροχες φωτογραφίες!!Φιλιά!!

  2. Ο/Η aristea k λέει:

    Απλά μαθήματα της αξίας της σιωπής όταν πρέπει!
    «νωθρότητα, οκνηρία, φόβο, θυμό, αταξία φλυαρία»
    Τα 5 μαγισσούλα τα έχω δουλέψει. Η φλυαρία μου όταν είμαι χαρούμενη κι ανέμελη, θέλει δουλίτσα! Είναι τώρα στα 46 σχεδόν να με λένε κενό δοχείο;
    Καλημέρα και καλό Σαββατοκύριακο να έχεις :))

  3. Ο/Η eleniplus λέει:

    Αχ, αχ, μου πατάς κάλο! Νομίζω πως μεγαλώνοντας μιλάω πολύ περισσότερο από ποτέ. Δεν ξέρω γιατί το κάνω, ίσως επειδή μετατράπηκα σε μια διαφορετική από τα μικράτα μου, εξωστρεφή -σε πρώτη ανάγνωση, τουλάχιστον- Ελένη και αυτή η Ελένη πρέπει να μιλήσει για όλα τα χρόνια που είχε παραμείνει σιωπηλός παρατηρητής.
    Ελπίζω πως δεν κάνω την ίδια φασαρία με το κενό δοχείο!

    Καλημερούδια!
    Ελένη
    https://myfortysomethingworld.wordpress.com

  4. Ααααα, εμένα μου άρεσε, πιο πολύ απ’ όλα, η Κινέζικη παροιμία!
    Ευχές για όμορφο Σαββατοκύριακο και μπιζούδια! 🙂

  5. Ο/Η dodo λέει:

    «Less is more», και στα λόγια 😉

  6. Ο/Η me (maria) λέει:

    Σιωπώ…δε θα πω πολλά…μην ξεχνάμε πως το «Λακωνίζειν εστί φιλοσοφείν»
    Ε όχι δε φιλοσοφώ ακριβώς τώρα δα…χαχα!
    Πάντως συμφωνώ πως όσο πιο κενός είναι ο άλλος, τόσο μεγαλύτερο θόρυβο κάνει!
    Η κινέζικη παροιμία είναι πολύ σοφή!!
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

  7. Ο/Η μαριελα λέει:

    Όσο πιο άδειοι είναι τόσο περισσότερο θόρυβο κάνουν….
    πόσο αληθινό!!!

  8. Ο/Η cherrybookish λέει:

    Αχ,μιλαω πολυ.Ειδικα οταν εχω αγχος και μου την λενε πολυ για αυτο.Αλλα οταν πλεον αντικρυζουν την σιωπη μου δεν τους αρεσει.Ομορφα τα λογια που μετεφερες ❤

  9. Ο/Η syros2js λέει:

    Υποκλίνομαι! Με έκανες να νιώσω πολύ-πολύ όμορφα!
    Να, αφήνω εδώ στην άκρη πολλά γλυκά ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ (για να μην κάνω θόρυβο 😉 ) και μια μεγάλη αγκαλιά! Ζεστή γιατί κάνει αρκετό κρύο σήμερα!
    ❤ ❤ ❤

  10. Ο/Η Π.......Ξωτικό λέει:

    χαααχαχααα
    και τώρα περιμένεις με πονηρό χαμόγελο να δείς ποιός θα τολμήσει να γράψει σεντόνια ε ;
    🙂 🙂 🙂 🙂

    Εκεί με την αταξία …ζορίστηκα 😉
    (Η μαντινάδα είναι βέβαιο οτι κολλάει στο θέμα ή εγώ ως μπούφος δεν κατάλαβα ;; )
    κι επειδή «τα πολλά λόγια είναι φτώχια » αφήνω την αγάπη μου και δυό γλυκά φιλιά μήπως και σε ζεστάνουν λιγουλάκι 😉

    υγ. μιλώντας πολύ ζεσταίνεσαι ή κρυώνεις 😉 😉

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      χαχαχαχα! δε λες τίποτα, άτιμο και άτακτο ξωτικούλι!!! 😀

      Τώρα, η μαντινάδα, αναφέρεται σ’ αυτούς που κακαρίζουν, (φλυαρούν, προφανώς στα Κρητικά!) δεν τους/τις «πυροβολούμε», απλά τους/τις αφήνουμε να πετάξουν! 😛

      μερσί πουρ les filia, σίγουρα ζεσταίνουν! 😉

      ΑΦ! ολίγον παγωμένα λόγω χιονιού και όχι λόγω σχολίων! 🙂

  11. Να μπορούσες αυτή την ανάρτηση να τη στείλεις στο ελληνικό κοινοβούλιο! Μήπως και σιγήσουν λίγο οι «καρότσες» της πολιτικής μας. Συγνώμη για το συνειρμό αυτό, αλλά μιλώντας για ακατάσχετη φλυαρία, ο νους μου πήγε κατευθείαν στους απανταχού γκαζοτενεκέδες που μας ξεκουφαίνουν καθημερινά. Αχ Στεφανία μου, είναι πολύ σοφές οι κινέζικες παροιμίες και οι παραβολές τους, αλλά πού να βρουν εδώ εφαρμογή; Στη κατεξοχήν χώρα του «φλυαρείν». Τουλάχιστον ας το εφαρμόζουμε στην προσωπική μας ζωή και εννοείται πως όσο μεγαλώνουμε, πρέπει να μειώνουμε τον αριθμό των λέξεων που χρησιμοποιούμε & να αυξάνουμε την ουσία.
    Αφιλιά, που θα φτάσουν στα μέρη σου παγωμένα όπως το κόβω;-)))

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Κοίτα να δεις, Μαρία Κ. μου, όταν έγραψα το, «Ένας πολιτικός όσο πιο πολύ μιλάει, τόσα πιο πολλά έχει να κρύψει», είπα, «αυτό θ’ αρέσει και στην Μαρία»… γιατί έτσι ακριβώς είναι και θα το πάω και πιο μακριά, » Οι πολιτικοί φλυαρούν, γιατί κρύβουν την αλήθεια, λέγοντας ψέματα»!!! 😛
      Παρατήρησε και τ’ άτομα γύρω σου, συνήθως φλυαρούν γιατί αισθάνονται ένοχα για κάτι που κρύβουν! 😉

      ΑΦ! με λιωμένα (σχεδόν) χιόνια κι ένα υπέροχο ηλιοβασίλεμα! 🙂

  12. Ο/Η roula1smaragdenia λέει:

    Ωχ!! μάλλον πρέπει να την κόψω την πολυλογία…αθεράπευτα άρρωστη με αυτήν είμαι…για αδεια καρότσα με βλέπω…. μήπως να το ξανασκεφτώ Μαγισούλα μου; προβληματίστηκα.. με την ανάρτηση σου… θέλω να την κοψω ( την πολυλογια) αν με αφησει αυτή να το κάνω.. να γινω μια σοφή με λίγα λόγια λες; χμμμμμ χλωμό το βλέπω… ομως μια προσπαθεια δεν βλάπτει..ε; Το Κανελλάκι μας .. τα είπε ολα…οπως κι η κινεζικη παροιμία …..μια ζεστη αγκαλια σου στελνω γιατι σήμερα κανει κρύο και εδω.. φιλακιαααααα!!! 🙂 🙂 ❤ ❤

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και ποιος σου είπε Ρουλίτσα μου, πως αυτοί που νομίζουν ότι είναι σοφοί, δεν φλυαρούν; 😉
      Δεν είσαι πολυλογού, απλά έχεις μια τεράστια ανοιχτή καρδιά που ξεχειλίζει αγάπη και αυτό το εκφράζεις πιο πολύ με πράξεις παρά με λόγια! 😀

      ΑΦ! δροσερούλια ακόμα και εδώ! (-1) 🙂

  13. Ο/Η Φρίντα λέει:

    Πάντα κατά περίσταση, αγαπημένη μου μαγισσούλα. Υπάρχουν περίοδοι σιωπής και περίοδοι φλυαρίας κι εξαρτάται αν και ποιόν ή ποιούς έχεις δίπλα σου τη συγκεκριμένη στιγμή.
    Εμένα, πάλι, μ’ αρέσει να διηγούμαι. Να εξιστορώ ιστορίες ζωής δικές μου ή άλλων ανθρώπων ή ακόμη και αφηγήσεις από συγγραφικά έργα. Με κόπο κρατήθηκα να μην σου διηγηθώ μία ιστορία άκρατης φλυαρίας ενός ανθρώπου, όταν εργαζόμουν, με στόχο να προξενεί την προσοχή για να βρίσκεται στο επίκεντρο. Όχι, όχι δεν θα το κάνω. Η ομορφιά της ανάρτησης με τις θαυμάσιες φωτογραφίες αρκούν.
    Ιδιαίτερα η κινέζικη παροιμία θα είναι για μένα ένας παραπάνω οδηγός συμπεριφοράς.
    Σε γλυκοφιλώ και σου εύχομαι μία όμορφη Κυριακάτικη μέρα .. χιονισμένη .. υποθέτω 🙂 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Για πολύ καιρό Φρίντα μου, ήθελα να βάλω μια ταμπέλα κάπου που να την βλέπουν οι γύρω μου και να λέει, «Όχι άλλα λόγια, πράξεις»… δεν χρειάστηκε γιατί αποφάσισα να σιωπήσω η ίδια! 😉
      Μου αρέσει να μου διηγούνται ιστορίες ή γεγονότα, ειδικά όταν είναι προσωπικά γιατί βρίσκω πως μόνο έτσι επικοινωνούμε σωστά και αυτό δεν είναι καθόλου φλυαρία! 😉
      Ναι οι φαφλατάδες όπου και να βρεθούν κάνουν πολύ θόρυβο για να τραβήξουν την προσοχή! 😛

      ΑΦ! τρυφερά και πάντα καρδιάς! 🙂

  14. Ο/Η Evi λέει:

    αυτό το τελευταίο πολύ μου άρεσε!!! αγάπη μόνο!!! 🙂 φιλάκια πολλά μαγισσούλα!!!

  15. Ο/Η Margo λέει:

    Διαβάζοντας την ιστορία και πριν προχωρήσω πιο κάτω σκέφτηκα αμέσως τους πολιτικούς αλλά και τους πολιτές. Τους θεωρώ συγγενείς επαγγελματικά 😉
    Το τελευταίο του άγνωστου… ποιητικότατον!!!
    Και επειδή εδώ τα αξομολούμαστε όλα.. εγώ ζορίστηκα στο θυμό 😉

    Όμορφο ξημέρωμα μαγισσούλα μου 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Οι φλύαροι συγγενεύουν θέλουν δε θέλουν, έτσι δεν είναι Margo μου; 😉

      Όσο για τον θυμό, νομίζω πως πιο πολύ με τον εαυτό μας θυμώνουμε που τόσα χρόνια δεχόμαστε να καταπιούμε τόσα και τόσα! 😛

      ΑΦ! μ’ ένα όμορφο βραδάκι! 🙂

  16. Ο/Η Ζωή λέει:

    Με την ανάρτησή σου προβληματίστηκα. Προσπάθησα να εντάξω τον εαυτό μου σε μια από τις δυο κατηγορίες που αναφέρεις. Τελικά αποφάσισα πως είμαι μια κατηγορία από μόνη μου 🙂 Στα προφορικά λιγομίλητη, στο γραπτό λόγο λαλίστατη. (Μιλάμε όμως για πολύ φλυαρία στα γραπτά!!!).
    ❤ ❤ ❤

    • Ο/Η Ανέσπερη λέει:

      Ήθελα επίσης να πω, εεεεεεεε, συγνώμη να γράψω, πως η τελευταία εικόνα σου μου άρεσε πάρα πολύ όπως και το «απόφθεγμα» που τελείωσε η ανάρτησή σου.

      «Για τ’ όνομα του Θεού,
      μην μιλάτε και
      αφήστε με να σας αγαπώ!»
      Άγνωστος.

      Το αποθηκεύω στο λιγοστό χώρο της μνήμης μου!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Απαντάμε και στη Ζωή, που έχει πολλά πολλά ακόμα να μας γράψει και προσωπικά δεν την βρίσκω καθόλου φλύαρη, απλά ανοιχτή και ειλικρινής! (τεράστια διαφορά!) 😉
      Νομίζω πως τη γραπτή φλυαρία, την συναντάμε συχνά στα blogs… οι πιο πολλοί πλατειάζουν γιατί δυσκολεύονται να πουν ότι έχουν να πουν με λίγα λόγια, δηλαδή, δεν κατέχουν το «Λακωνίζειν εστί φιλοσοφείν» των Σπαρτιατών, αυτή την υπέροχη λιτότητα στα πάντα!!! 😛

      ΑΦ! με κατανόηση! 🙂

  17. Ο/Η pote-pote tin kiriaki λέει:

    Είμαι κι εγώ μια πολυλογού και μάλιστα απο μικρή!Σκέψου η μήτερα μου έλεγε ότι υπήρχαν μέρες που περιμενε να πέσω για ύπνο γιατι μόνο τότε σταματούσα να μιλάω!χαχα
    Από τότε το έχω ελαττώσει βέβαια (ελπίζω) :ρ

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Τι καλά, πόσο χαίρομαι που εδώ μέσα δεν φοβόμαστε να πούμε αυτό που νομίζουμε πως είναι έτσι! 😉
      Τα κοριτσάκια Σοφία μου, συνήθως είναι πιο φλύαρα από τ’ αγοράκια, γιατί από μικρά λειτουργεί πιο σωστά το συναίσθημα… μεγαλώνοντας πολλές φορές, το καταπιεσμένο συναίσθημα παίρνει τη μορφή φλυαρίας! 😉

      ΑΦ! με συναίσθημα! 🙂

  18. Ο/Η fantra13 λέει:

    Πολυλογού μάλλον εκ γενετής κι εγώ και μεγαλώνοντας δε βλέπω μεγάλη βελτίωση να σου πω την αλήθεια… Κενό δοχείο; Ποιος να ξέρει… Μπορεί μερικές φορές να υπάρχει και η φλυαρία ως μορφή άμυνας. Πάντως τις περισσότερες φορές θέλω οπωσδήποτε να εκφράσω τις σκέψεις μου, μην και κάνω μπαμ! 🙂

  19. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Αχ! αυτό το «μπαμ» πώς το καταλαβαίνω Φανή μου, να, είναι σαν μια χύτρα ταχύτητος που αν δεν λειτουργήσει σωστά η βαλβίδα ασφαλείας, όταν εκραγεί κάνει τρομερό θόρυβο!!! 😛

    Συνήθως επίσης φλυαρούμε όταν δεν θέλουμε να πούμε τι πραγματικά έχουμε στην καρδιά μας!

    ΑΦ! με λιωμένα πια χιόνια! 🙂

  20. Ο/Η ηλιογράφος (sunshine recorder) λέει:

    Γεγονός είναι ότι τον γραπτό λόγο τον αγαπώ πολύ περισσότερο από τον προφορικό. Η Κινέζικη παροιμία πάντως πολύ μου άρεσε: «Εάν πήρες λάθος δρόμο, μπορείς να επιστρέψεις,
    εάν είπες λάθος λέξεις, τίποτα δεν μπορείς να κάνεις».

    • Ο/Η Ανέσπερη λέει:

      Αυτό όμως το «τίποτα δεν μπορείς να κάνεις» δεν είναι πολύ απόλυτο ηλιογράφε και Στεφανία? ? Ακυρώνει μια ειλικρινή συγνώμη αν και όταν ειπωθεί.

      • Ο/Η Άιναφετς λέει:

        Αχ! Ανέσπερη Ζωή μου, πάτησες το πιο ευαίσθητο μου σημείο, που είναι η συγνώμη…
        Ομολογώ πως δουλεύω την συγνώμη και δυσκολεύομαι τραγικά… 😦
        Βλέπεις δεν έχω βλάψει κουνούπι, ενώ από μικρή λαμβάνω λεκτική βία από το περιβάλλον μου… παρόλο που μου ζήτησαν συγνώμη, αδυνατώ να συγχωρέσω, γιατί κατά βάθος δεν αισθάνομαι πως αυτή η συγνώμη είναι καρδιάς! 😉
        Αναρωτιέμαι αν πληγές ετών, μπορούν με επουλωθούν με μια συγνώμη! 😛

        Θαυμάζω απεριόριστα τ’ άτομα που συγχωρούν όσους τους έχουν κακοποιήσει λεκτικά!

        ΑΦ! χιονισμένα και πανέμορφα! 🙂

        • Ο/Η Ανέσπερη λέει:

          Συγχωρώ δεν σημαίνει Στεφανία μου απαραίτητα πως μένω εδώ στάσιμη δίνοντας μια δεύτερη ευκαιρία που είναι σίγουρο πως δεν θα εκμεταλλευτεί με θετικό τρόπο. Συγχωρώ για ΄μένα σημαίνει πως αφήνω δίχως κακία πίσω μου ό,τι συνέβει και προχωρώ παρακάτω δίχως πικρία καμιά. Ανάλαφρη σαν πούπουλο.
          Ηλιόλουστα χαιρέτισμα!!! ❤ 🙂 ❤

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Νομίζω ηλιογράφε μου, πως τον φωτογραφικό λόγο αγαπάς πάνω απ΄όλα!!! 😉
      Συμφωνώ πως όταν πάρουμε λάθος δρόμο, μας δίνεται η ευκαιρία να επιστρέψουμε ή καλύτερα, ν’ αλλάξουμε ρότα… για τα δούμε τώρα πώς θα πείσουμε και την αγαπημένη μας φίλη, την Ανέσπερη, Ζωή! 😛

      ΑΦ! με πολύ περισσότερα χιόνια σήμερα (στο όριο του αποκλεισμού)! 🙂

  21. Ο/Η Astria a λέει:

    Ακολουθώντας το μήνυμα της ανάρτησης : ) αφήνω μόνο δύο λόγια του ξεχωριστού Τζελαλαντίν Ρουμί:
    Θα γνωρίσει το μυστικό του Αόρατου μόνο εκείνος που είναι ικανός να κλείσει τα χείλη του και να μείνει σιωπηλός.
    Προσήλωσε το βλέμμα σου στα άστρα και ψάξε το Δρόμο. Τα λόγια εμποδίζουν να βλέπεις μακριά,

    Ε, και βέβαια θ’ αφήσω πολλά Αφιλιά !!! (αυτά δεν συμπεριλαμβάνονται ποτέ στις φλυαρίες;; 🙂

    • Ο/Η Ανέσπερη λέει:


      «Άκου καλώς όσα θα ειπώ διά την ζωή σου!…
      Δια να βρεις ό,τι εδιάλεξες,πρώτον εις σιωπήν θα μπεις. Κι όταν μέσα σου πήξει ο λόγος ως γάλα που γένεται τυρί, άμα φουσκώσει η ζύμη της ψυχής σου κι ε’ιν’ έτοιμη να γενεί άρτος, ετότες, πάλιν να εμβείς εις τον κόσμον και να διακονείς αυτό που πλέον θέλεις Εις τη σιωπή θα ερευνάς και δεν θα σταματήσεις…
      Κι άμα εις το τέλος βγεις -γιατί μπορεί, ως εγώ, να μην εβγείς ποτές σου-, θα ιδείς ότι έφτασες εκεί απ’ όπου κίνησες. Κι ετότες θα αρχίσεις να χτίζεις τόπους καλούς να ακούνε οι αθρώποι τα λόγια της σιωπής. Εσύ θα βρεις τον τρόπο… »

      Astria a, σ’ αυτό το μικρό απόσπασμα με παρέπεμψε το σχόλιό σου. 🙂
      (Μαράν Αθά ή Ιερά και Ανόσια του Θωμά Ψύρρα)

  22. Ο/Η mariakat80 λέει:

    Ααααα πετυχες σημειο! Αν αρχίσω δεν τελειωνωω!!!!! θες προφορικά θες γραπτά θες με μαιλς θες με μηνυματα στο κινητο??? Αστα να πανε!!! Ενα δραμα ειμαι!!! 😛

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Είναι αλήθεια Μαράκι μου, πως για να διαβάσει κανείς τις αναρτήσεις σου, θέλει (αρκετούτσικο!) χρόνο, αλλά, όταν υπάρχει καλή πρόθεση, (σχεδόν!) πάντα, κανείς τα καταφέρνει! 😉
      Το καλό είναι που έχεις επίγνωση του «θέματος» και είμαι σίγουρη πως μελλοντικά, θα μπορέσεις να συντομεύσεις τα κείμενα σου! 😛

      ΑΦ! πολύ πολύ τρυφερά! 🙂

  23. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Λένε, πως η ποίηση του Ρουμί, είναι σαν μια μεταξωτή κλωστή που σαν καλός τεχνίτης μετατρέπεται σε περσικό χαλί… Ναι, αστεράκι μου, αυτές οι αόρατες κλωστούλες!!! 😉

    Πόσο σωστά είναι τα λόγια του Ρουμί, είναι απ΄τους ποιητές που μιλούν κατ’ ευθεία στη καρδιά, του έχω αφιερώσει και πολλές αναρτήσεις… (αν γράψεις Ρουμί, στο παραθυράκι, «τι ψάχνεις» θα σε βγάλει σ’ αυτές). 🙂

    ΑΦ! καρδιάς και το παρακάτω 28′ λεπτό video, είναι κέρασμα στους αγαπημένους μου φίλους! ❤

  24. Ο/Η Κατερίνα λέει:

    Κι η σιωπή είναι χρυσός κάποιες φορές Στεφανία μου, φτάνει να τη χρησιμοποιούμε σωστά.
    Προσωπικά δεν μου αρέσει καθόλου η φλυαρία, γενικά.
    Η κινέζικη παροιμία πολύ μου άρεσε, τα λέει και τα εννοεί ως έχει!
    Υπέροχο και το video με τα λόγια του Ρουμί, με ταξίδεψε όμορφα!
    Πήγα και σε παλαιότερες αναρτήσεις σου που είχα χάσει (γιατί έτρεχα με διάφορα) και θέλω να σου ευχηθώ έστω και καθυστερημένα Χρόνια Πολλά με υγεία κι αγάπη για τα γενέθλια σου κι ευχαριστώ για όλα σου τα κεράσματα!
    Επίσης με συγκίνησε ο αετός και για τους προβληματισμούς που μας έθεσες στο τέλος, μα αν δεν πάρουμε κάποιες καθοριστικές αποφάσεις ή ρίσκα στη ζωή μας, δεν θα είχαμε συνέχεια στα όνειρα μας, ούτε δικαίωμα στις προσδοκίες μας. Τώρα βέβαια η εποχή μας πάει κόντρα, αλλά το παλεύουμε, φίλη μου!
    Να έχεις ένα όμορφο και γλυκό απόγευμα Στεφανία μου, γεμάτο χαρά και αγάπη! Φιλιά πολλά με μια μεγάλη ζεστή αγκαλιά!:)) ♥

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Η παρουσία σου εδώ Κατερίνα μου μαζί με τις ευχές και τη πάντα ζεστή σου αγκαλιά, είναι για μένα μια μικρή όαση, ειδικά αυτές τις μέρες όπου το κρύο και η γενική κατάσταση της χώρας μας, καθόλου δεν βοηθούν! 😉

      Τελικά, γεμίζω ενέργεια όταν διαβάζοντας τα σχόλια σας, βλέπω πως είμαστε πολλοί αυτοί που το παλεύουμε, χωρίς ηττοπάθεια, αλλά συνειδητοποιημένα! 😛

      ΑΦ! καρδιάς, ζεστά, τρυφερά και δυναμικά! 🙂

  25. Ο/Η nikiplos λέει:

    ΑΦΣ, καλησπέρα…

    Δεν ξέρω για πόσο έχω μετανιώσει για λόγια που είπα… Πάρα πολλές φορές… εντούτοις για εκείνο που έχω μετανιώσει πικρά, είναι για τα λόγια που δεν είπα σε κάποιους δικούς μου ανθρώπους που τώρα δεν μπορώ πλέον… για λόγια που δεν τόλμησα να πω και τώρα τα λέω μέσα μου κάθε βράδυ σαν προσευχή… πόσο άδικο είναι να ξεστομίζουμε αλόγιστα τα ελαφριά λόγια μας, απερισκεπτα ενίοτε κι εκείνα τα βαριά, τα εκ βαθέων, τα πνιχτά να μην τα λέμε…

    Ας είναι… ας μην είμαι φλύαρος κι εγώ απόψε… Σου στέλνω τα ΑΦΣ, από τον πάντοτε ΑΦΣ

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      ΑΦΣ, καλημέρα…

      Ίσως γιατί μ’ έχουν πληγώσει πολύ τα λόγια ανθρώπων γύρω μου, ίσως από άμυνα για να μην μπω στην διαδικασία, «στα λέω», γιατί μου τα είπες «εσύ πρώτος», στη ζωή μου, υπήρξα πολύ προσεχτική. Αυτό με τα χρόνια, μου βγήκε σε καλό… ανέπτυξα ένα τρόπο να λέω ότι έχω στη καρδιά μου, χωρίς φόβο, πάντα προσέχοντας όμως μη πληγώσω…

      Άλλες φορές πάλι, η σιωπή μας, τα «λέει» καλύτερα, έτσι δεν είναι; 😉

      ΑΦΣ, από την πάντοτε ΑΦΣ! 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ελπίζω να απολαμβάνεις το πατινάζ… θυμάμαι πόσο σου αρέσει! 😉

  26. Ο/Η xristin λέει:

    Κύριε Μοντεσκιέ μου αυτό το…… «όσο λιγότερο σκέπτονται οι άνθρωποι, τόσο περισσότερο μιλούν» να το πάρει στα σοβαρά η xristin η να το πάρει καλύτερα το ποτάμι γιατί αν το πάρει στα σοβαρά θα της βγει ότι…….σκέφτεται πολύ καθότι δεν μιλάει γενικώς πολύ και αυτό δεν το θέλει ούτε ο Θεός αλλά ούτε και ο Βούδας!
    Αν έχεις κάνει λάθος καλέ μου κύριε ενημέρωσε την πριν το μάθει όλη η πιάτσα!
    Την ξέρω εγώ!Από την χαρά της θα βγάλει φιρμάνι!
    Τις φιλούρες μου Στεφανία

  27. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Χαχαχα! Χριστίνα μου! 😀
    Η πιάτσα θέλει άτομα της δικής σου κατηγορίας…που είναι λαλίστατα χωρίς να φλυαρούν… και προς Βούδα, άσε τον Μποντεσκιέ στην λήθη του, μια και οι εποχές άλλαξαν και αν δεν τα πούμε κι ένα κομμάτι θα σκάσουμε!!! 😛

    ΑΦ! σκεπτικά! 🙂

  28. Ο άγνωστος είπε το πιο ουσιαστικό, αγάπη μόνο. Και αγάπη όχι με λέξεις, αλλά με πράξεις! Γενικά η κοινωνία μας έχει μάθει να φλυαρεί, μα όταν χρειαστεί πραγματικά να μιλήσει, δεν βρίσκει λέξεις…
    Σε φιλώ γλυκά μαγισσούλα μου 🙂

  29. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Και πίσω από τον «άγνωστο» βρίσκονται ευτυχώς πολλοί που ξέρουν ν’ αγαπούν και να το δείχνουν! 😉

    ΑΦ! Μαρινάκι μου! 🙂

  30. Μα τι καλαίσθητη (και πάλι) ανάρτηση :-))) Καλημέρα Στεφανία μου ****

  31. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλημέρα αγαπημένη Ειρήνη!
    Η καλαισθησία για μένα είναι ύψιστη ηθική!

    ΑΦ! με πολύ αγάπη! 🙂

  32. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    Μπόρεσα επιτέλους να απολαύσω απο μεγάλη οθόνη τούτη την εξαιρετική ανάρτηση. Πολυ σοφά λογια και εξαιρετικές φωτογραφιες. Και τα δυο μίλησαν στην καρδια μου. Σε ευχαριστουμε μαγισσουλα μας… 😘😘😘

  33. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Χιχιχι! Γελάω πονηρά Κατερίνα μου, γιατί με το που επέστρεψες στο blogging, πού χρόνος για να «φλυαρήσεις»… έχεις πολύ πολύ δουλειά!!! 😛

    ΑΦ! χαμογελαστά! 🙂

Σχολιάστε

