Να αγαπιέστε…

Χαλίλ Γκιμπράν

 

p

Χαλίλ Γκιμπράν

*

Για το γάμο.

Και τι έχεις να πεις για το γάμο Δάσκαλε;
Κι εκείνος αποκρίθηκε έτσι:
Γεννηθήκατε μαζί και θα είστε παντοτινά μαζί.
Θα είστε μαζί κι όταν τα άσπρα φτερά του θανάτου σκορπίσουν τις μέρες μας.
Ναι, θα είστε μαζί ακόμα και μέσα στη σιωπηλή ανάμνηση του Θεού.
Αφήστε όμως να υπάρχουν αποστάσεις στην ένωσή σας.
Κι αφήστε τους ανέμους του ουρανού να χορεύουν ανάμεσα σας.

*

Για την αγάπη.

Να αγαπιέστε..
αλλά μην μετατρέψετε την αγάπη σε δεσμό..
Αφήστε να είναι
σαν τα κύματα σε συνεχή κίνηση
ανάμεσα στα δύο άκρα των ψυχών σας..
Γεμίστε ο ένας το ποτήρι του άλλου
αλλά μην πίνετε από ένα μονάχα ποτήρι..
Ανταλλάξτε το “ψωμί”σας
αλλά μην τρώτε μόνο ένα “ψωμί”..
Γιατί μόνο το χέρι της Ζωής μπορεί να κρατήσει τις καρδιές σας.

 

Τραγουδήστε και χορέψτε μαζί
και μαζί να είστε ευτυχισμένοι..
αλλά επιτρέψτε στον καθένα σας να είναι μόνος!!

Να στέκεστε μαζί, κι ωστόσο όχι πολύ κοντά μαζί:
Γιατί οι κολόνες του Ναού στέκονται χώρια και η βελανιδιά και το κυπαρίσσι δε φυτρώνουν το ένα στη σκιά του άλλου.

*

Η ΑΓΑΠΗ ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ παρά μόνο τον εαυτό της, και δεν παίρνει τίποτα παρά από τον εαυτό της.
Η αγάπη δεν κατέχει κι ούτε μπορεί να κατέχεται, γιατί η αγάπη αρκείται στην αγάπη.

*

 

Ο Χαλίλ Γκιμπράν ο γνωστός μας ποιητής υπήρξε και μεγάλος ζωγράφος και είναι κάτι που μόλις ανακάλυψα.

.

khalil-gibran-famille

.

Murmure-dusilence

.

01

.

Belle-aucristal

.
Το βιογραφικό του Χαλίλ Γκιμπράν.

*

**

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

68 Responses to Να αγαπιέστε…

  1. Ο/Η nasia λέει:

    πες τα χρυσόστομε Χαλίλ ,που ο άντρας μου μού έχει κάνει κεφαλοκλείδωμα!
    Ποιητικότατος ο Χαλίλ!
    Καληνύχτα Άιναφετς!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και εσύ τι κάνεις Νάσια μου; 😉
      Μήπως η λύση, είναι:
      «Να στέκεστε μαζί, κι ωστόσο όχι πολύ κοντά μαζί:
      Γιατί οι κολόνες του Ναού στέκονται χώρια και η βελανιδιά και το κυπαρίσσι δε φυτρώνουν το ένα στη σκιά του άλλου».

      ΑΦιλιά και καλό οικογενειακό μας βραδάκι! 🙂

  2. Ο/Η patzaroula λέει:

    Καλή η ανακάλυψη,αλλά ότι το μοιράστηκες μαζί μας το κάνει «δώρο»!!
    Φιλάκια!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Έπαθα «πλάκα» όταν το ανακάλυψα, ήμουν έτοιμη να ανεβάσω την ανάρτηση, όταν βάζοντας το Link για τον Γκιμπράν το είδα και το συμπλήρωσα!!! 😛

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και εδώ μαζί μαθαίνουμε! 🙂

  3. Ο/Η tasteofmysoul λέει:

    … μια υπέροχη ανάρτηση ***

  4. Ο/Η Φρίντα λέει:

    Τον Χαλίλ Γκιμπράν τον ανακάλυψα στα εφηβικά μου χρόνια, όπου πήγαινα στη δημοτική βιβλιοθήκη και δανειζόμουν βιβλία. Με είχε συνεπάρει η ποίησή του.
    Μετά τις κολώνες του ναού που στέκονται χώρια, στηρίζοντας το ναό, αν θυμάμαι σωστά, γράφει ότι και οι χορδές μίας κιθάρας είναι σε απόσταση η μία από την άλλη, όμως συνθέτουν μουσική.
    Σαν ζωγράφο δεν τον γνώρισα, παρά μόνο σήμερα που δείγμα της ζωγραφικής του μας δείχνεις. Πολύ όμορφα τα έργα του, οι προσωπογραφίες κι ειδικά η 2η στη σειρά μου άρεσε ιδιαίτερα!
    Συμπάσχω δε με τη Νάσια και το «κεφαλοκλείδωμα». Εξάλλου, κανείς δεν είναι τέλειος … Υπομονή … 😉
    Σήμερα η μέρα μας, αγαπημένη μου μαγισσούλα, ήταν και γεμάτη και ουσιαστική!!!!!!!!!!
    Φιλιά από καρδιάς! 🙂 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Τον Γκιμπράν, προσωπικά τον ανακάλυψα πριν λίγα χρόνια, όσο για την ζωγραφική του, το ανακάλυψα χθες!!! 😉

      Για τα «κεφαλοκλειδώματα», Χμ! προτείνω, να ψάξουμε πρώτα μέσα μας, γιατί τα ανεχόμαστε… αλλά είναι ένα θέμα που δεν λύνεται στα σχόλια… εξάλλου, έχουμε και τον «φίλο» μας, που μιλάει πολύ καλά για τις σχέσεις μας! 😛

      https://ainafetst.wordpress.com/2013/09/20/reponces/

      ΑΦιλιά με δράση και με πολύ Αγάπη! 🙂

  5. Ούτε εγώ το γνώριζα πως ήταν και ζωγράφος, τι ζεστές εικόνες! Σε ευχαριστούμε που το μοιράστηκες μαζί μας!
    Σου στέλνω ένα μεγάλο φιλί μαγισσούλα μου! 🙂

  6. Ο/Η ηλιογράφος (sunshine recorder) λέει:

    Δεν ήξερα ότι ήταν και ζωγράφος! Ο αγαπημένος των εφηβικών μου χρόνων.

  7. Είδες τι κάνει μια ανάρτηση; Μάθαμε κάτι καινούργιο απόψε. Πως ήταν και ζωγράφος. Για φαντάσου! Κι όσο διαβάζω το απόσπασμα που διάλεξες, τόσο διαπιστώνω πόσο στρεβλή άποψη έχουμε για την αγάπη. Καμία σχέση μ’ όσα λέει ο ποιητής!
    Όμορφο βράδυ να έχεις Στεφανία μου!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Προσωπικά Μαρία μου, ενθουσιάζομαι όταν ανακαλύπτω κάτι που δεν γνώριζα και ευτυχώς, η μάθηση δεν σταματά ποτέ… και έχουμε πολλά ακόμα να μάθουμε για την αγάπη, που ξεκινάει απ΄ την αγάπη προς τον εαυτό μας! 😉

      ΑΦιλιά πάντα καρδιάς! 🙂

  8. Ο/Η syros2js λέει:

    Για τα σοφά αυτά λόγια, τί να γράψω εγώ?!
    Μαγισσούλα μου, σχετικά πρόσφατα το «ανακάλυψα» κι εγώ πως ήταν και ζωγράφος, όταν είδα έναν υπέροχο πίνακα (The archer λεγόταν αν θυμάμαι… Δεν βάζω και το χέρι μου στη φωτιά) και είχα μπερδευτεί νομίζοντας πως επρόκειτο για συνωνυμία!
    Μια μεγάλη αγκαλιά, καθόλου αποπνικτική, με γεμάτη γλύκα και ζεστασιά!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μπράβο σου Γιάννα μου, που και εσύ είσαι από αυτούς που ψάχνουν… σε όλα τα επίπεδα! 😉
      Όταν μπεις στο google, ανακαλύπτεις πως η ζωγραφική του Γκιμπράν έχει περάσει από πολλές φάσεις, εντελώς διαφορετικές μεταξύ τους! 😛
      Όσο για την αγάπη, τα λόγια του, μιλούν κατ’ ευθεία στη καρδιά μας! ❤

      ΑΦιλιά με μια μεγάλη γλυκιά αγκαλιά! 🙂

  9. Ο/Η Margo λέει:

    Την ιδιότητα που ζωγράφου κανείς μας δεν την ήξερε. Όσο για τα υπόλοιπα χμμμμ.. άλλο να τα διαβάζεις και άλλο να τα εφαρμόζεις και κυρίως να τα νιώθεις και να τα νιώθει! Μαζί να χτίζεις μία αγάπη που δεν σκλαβώνει αλλά ελευθερώνει. Έχω αναρωτηθεί αν αυτό μπορεί να κατακτηθεί με τα χρόνια και με πολύ δουλειά φυσικά. Αν δεν το έχουν από την αρχή είναι χαμένη υπόθεση;
    Μόνιμα ερωτήματα στο χρόνο 😉

    Καλό ξημέρωμα μαγισσούλα μου 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Με όλη μου τη καρδιά Margo μου, μπορώ να σε βεβαιώσω, πως οι σχέσεις δουλεύονται, δεν είναι μεν εύκολο, αλλά εφικτό! (Συνήθως η γυναίκα φροντίζει και αυτό!) 😛
      Δεν είναι πολύ καιρός που ανακάλυψα, πως αν δεν αγαπήσουμε τον εαυτό μας, δεν θα μπορέσουμε να μεταδώσουμε αυτό το αίσθημα και στους συντρόφους μας! 😉

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και με Αγάπη! 🙂

  10. Ο/Η eleniplus λέει:

    Εγώ πάλι δεν γνώριζα τον Χαλίλ Γκιμπράν, αλλά γι’ αυτό είμαστε εδώ, για να μαθαίνουμε, να ανακαλύπτουμε, να θυμόμαστε, να θαυμάζουμε και να απορούμε. Κι εγώ απορώ που δεν τον «συνάντησα» μια δυο δεκαετίες πριν… Όμως ποτέ δεν είναι αργά και μέσα από τα λόγια του που μας μετέφερες ο έρωτας και η αγάπη μπαίνουν στο σωστό και ταιριαστό τους «δοχείο».

    Σε φιλώ,
    Ελένη
    https://myfortysomethingworld.wordpress.com/

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Τι καλά Ελένη μου, τώρα έχεις πολύ μελέτη και είμαι σίγουρη πως πολύ θα την απολαύσεις! 😉
      Όσο και να διαβάζουμε για την αγάπη, «αυτή» δεν μας χορταίνει, όποια και αν είναι η ηλικία μας! 😉

      Πολλά πολλά ΑΦιλιά και καλό μας Σαββατοκύριακο! 🙂

  11. Kαλημέρα Στεφανία μου.
    Διαβαζω πολλά απο τα εργα του στο διαδίκτυο και πραγματικά λέει υπέροχα πράγματα.

  12. Ο/Η dodo λέει:

    Και η χριστιανική άποψη: «Η αγάπη μακροθυμεί, χρηστεύεται, η αγάπη ου ζηλοί, η αγάπη ου περπερεύεται, ου φυσιούται, ουκ ασχημονεί, ου ζητεί τα εαυτής, ου παροξύνεται, ου λογίζεται το κακόν, ου χαίρει επί τη αδικία, συγχαίρει δε τη αληθεία, πάντα στέγει, πάντα πιστεύει, πάντα ελπίζει, πάντα υπομένει. Η αγάπη ουδέποτε εκπίπτει».

  13. Ο/Η Ανέσπερη λέει:

    Δεν θα σχολιάσω αν ήξερα ή όχι την ενασχόλησή του με τη ζωγραφική. Το πιθανότερο είναι ότι δεν το ήξερα, μα δεν θυμάμαι.
    Τώρα όσο διάβαζα τα ποιήματα που ανάρτησες άθελά μου το μυαλό πήγε σε ένα άλλο ποίημα μιας άγνωστης ποιήτριας με το όνομα Μισέλ. Το είχα διαβάσει στο βιβλίο του Λεό Μπουσκάλια «Να ζεις, ν’ αγαπάς και να μαθαίνεις». Το αντιγράφω γιατί ξέρω πως θα το δεις με τα δικά μου μάτια.
    Σου το αφιερώνω με ένα μεγάλο ευχαριστώ στην τύχη και σε κοινό «γνωστό» που έπεσα πάνω σου!
    «Η ευτυχία μου είμαι εγώ όχι εσύ.
    Όχι μόνο γιατί εσύ μπορεί να είσαι περαστικός,
    αλλά και επειδή εσύ θέλεις να είμαι αυτό που δεν είμαι.
    Δεν μπορώ να είμαι ευτυχισμένη όταν αλλάζω μόνο και μόνο για να ικανοποιήσω τον εγωισμό σου.
    Ούτε μπορώ να νιώσω ήρεμη όταν με κριτικάρεις που δεν σκέφτομαι σαν εσένα.
    Ή που δε βλέπω όπως εσύ.
    Με φωνάζεις επαναστάτρια.
    Και όμως κάθε φορά που απέρριψα τα πιστεύω σου εσύ επαναστάτησες ενάντια στα δικά μου.
    Δεν προσπαθώ να διαμορφώσω το μυαλό σου.
    Ξέρω πως είναι δύσκολο να είσαι απλά εσύ.
    Και δεν μπορώ να σου επιτρέψω να με υπαγορεύεις τι θα είμαι – γιατί βάζω όλη μου την προσοχή να είμαι εγώ.
    Είπες πως είμαι διάφανη και εύκολα με ξεχνούν!
    Τότε γιατί προσπάθησες να χρησιμοποιήσεις τη ζωή μου για να αποδείξεις στον εαυτό σου ποιος είσαι? »
    Και αυτό σου το αφιερώνω :

  14. Η αγάπη, η ουσιαστική και άδολη, είναι η σπανιότερη ‘τέχνη’. Εσύ την έχεις άπλετη για τους φίλυος σου, και την ‘εξασκείς’ με ‘μαστοριά’. Φιλιά πολλά αγαπημένη μας ****

  15. Ο/Η Levina λέει:

    Κάνε με 18 χρονών δώσε μου ένα σάκο και άσε με να γυρίζω στον κόσμο δίχως σύνορα μάντρες αλυσίδες κι ίσως κάποτε γυρίσω και μαντρωθώ οικειοθελώς με μια αδελφή ψυχή.
    Ο εγωκεντρισμός αγαπημένη μου δεν αφήνει τον άνθρωπο ελεύθερο για ν αφήσει κι εκείνος με την σειρά του ελεύθερους τους άλλους και ειδικά εκείνον που στέκεται πλάι του.
    Αγάπη λοιπόν κι ας μην γνωρίζουμε τι είναι αυτή …

    Καλό Σαββατοκύριακο με αααφιλιά πολλά…

  16. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Και επειδή Εύη μου, κανείς δεν γυρίζει πίσω (ευτυχώς!) … μπορεί να διδαχτεί απ΄τα ανέμελα και εγωκεντρικά του νιάτα πως την αγάπη δε την βρίσκει κανείς σε αδελφές ψυχές, «αυτή» είναι παντού γύρω και μέσα μας!!! 😉
    «Η αγάπη δεν κατέχει κι ούτε μπορεί να κατέχεται, γιατί η αγάπη αρκείται στην αγάπη»…

    ΑΦιλιά πολλά πολλά απ΄ το όμορφο βουνό μας! 🙂

  17. Ο/Η aristea k λέει:

    Η πραγματική αγάπη συνεχίζει στο βάθος του χρόνου μαγισσούλα μου , όσες(φυσικές) αποστάσεις κι αν έχουν οι αγαπημένοι. Νομίζω ότι καταλαβαίνεις ότι μιλώ για τις καρμικές σχέσεις., αυτές που δεν σβήνουν ποτ΄έ, γιατί δεν στηρίζονται σε δεσμά και συμβάσεις, αλλά έχουν πάντα την ελευθερία της επιλογής!

    «Αφήστε όμως να υπάρχουν αποστάσεις στην ένωσή σας.» Πόσοι το κάνουν άραγε;
    Τα φιλιά μου και την αγάπη μου :)))

  18. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Δεν ξέρω ποιες είναι οι καρμικές σχέσεις και ποιες δεν είναι Αριστέα μου, το μόνο που έχω κατανοήσει είναι πως η αγάπη είναι μια και είτε είσαι «μέσα» της ή δεν είσαι… και πως οι περισσότεροι μπερδεύουν τον έρωτα με την αγάπη! 😛

    ΑΦιλιά πολλά πολλά και καλό μας Σαββατιάτικο βραδάκι! 🙂

  19. Ο/Η katinaki λέει:

    Καλημέρα μαγισσουλα. Ειμαι κ γω φαν της ατομικής ελευθερίας μεσα στη σχεση κ στο γαμο. Κ το να μην τρως ιδιο ψωμί καθε μερα ειναι πολυ βασικο γιατι το πολυ το κύριε ελέησον….

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Είναι πολύ καλό Κατινάκι μου, από πολύ νέος, να μη προσκολλάται κανείς σε τίποτα, ειδικά στις σχέσεις του! 😉
      Να μοιράζεσαι μια καθημερινότητα και να σέβεσαι τον άλλο γι αυτό που είναι! 😛

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και στην παγωμένη σου χώρα! 🙂

  20. Ο/Η Π.......Ξωτικό λέει:

    Καλά είσαι εντελώς μάγισσα ;;
    Που το κατάλαβες οτι είχαμε γάμο ;;;;; 😉 🙂 🙂
    (αχ τα ποδαράκια μου )

    Όπως το θύμησε η dodo αυτό που περιγράφει ο » ποιητής «είναι η αγάπη .
    Το άλλο που πνίγει είναι άλλα πράγματα …..που απλώς τα βαφτίζουμε αγάπη .

    Πολύ ωραία η απάντηση στην Μάργκω και ταιριάζει σε όλους μας 😉 😉 😉
    Την χειρότερη κακομεταχείριση την κάνουμε τελικά κατά βάθος οι ίδιοι στον εαυτό μας .
    Όποτε οι καλοί φίλοι με βοηθάνε να το συνειδητοποιήσω γίνονται πολλά καλά βήματα και στις σχέσεις μου 😉

    φιλούδια γλυκά σαν…..κουφετάκια 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ω! γάμος… τι καλά και ας κουράστηκες! 😀
      Φαντάζομαι πως πρόκειται για κάποιο πολύ κοντινό και όχι για την κόρη σου! 😛

      Να ζήσουν και θα ευτυχήσουν αν μπορέσουν να:

      «Να σταθούν μαζί, κι ωστόσο όχι πολύ κοντά μαζί:
      Γιατί οι κολόνες του Ναού στέκονται χώρια και η βελανιδιά και το κυπαρίσσι δε φυτρώνουν το ένα στη σκιά του άλλου»…

      Η φροντίδα, ο σεβασμός, η κατανόηση, η συμπόνοια και η αγάπη, πρώτα πρέπει να ξεκινήσουν απ΄ τον εαυτό μας και αναρωτιέμαι γιατί το ανακαλύπτουμε τόσο αργά! 😉

      ΑΦιλιά πολύ γλυκά και χαμογελαστά! (μου αρέσουν πολύ τα κουφέτα)! 🙂

  21. Ο/Η me (maria) λέει:

    Να στέκεστε μαζί, μα όχι πολύ κοντά μαζί…αυτό!
    Να μπορούμε να παίρνουμε κι ανάσες…ανάσες είπα, δεν υπονόησα τίποτα άλλο, γιατί όποιος αγαπάει δε φεύγει να πάει αλλού…κι αν φύγει δεν αγάπησε ποτέ του!
    Ούτε εγώ γνώριζα πως είναι ζωγράφος!
    Φιλιά πολλά πάντα με αγάπη!

  22. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ναι Μαρία (me) μου, η απόσταση είναι απαραίτητη και αυτό προϋποθέτει πως δεν θα προσκολληθείς και δεν θα εξαρτηθείς και για μένα αυτό είναι η Αγάπη! 😛
    Για το «φευγιό» ο Γκιμπράν έχει μιλήσει πολύ όμορφα… έτσι, όταν αγαπάς δεν πας αλλού! 😉

    Τ’ ότι είναι και ζωγράφος, του προσθέτει μεγαλύτερη ακόμα αξία!

    ΑΦιλιά πάντα με αγάπη! 🙂

  23. Ο/Η fantra13 λέει:

    Τα άρθρα σου Στεφανία μου είναι δώρα για όλους μας! Συνέχισε να μας τροφοδοτείς με φως και ομορφιά, τα έχουμε όλοι πολλή ανάγκη!

  24. Ο/Η Dennis Kontar;inis λέει:

    Καλημέρα και καλή σου εβδομάδα.
    Από καιρό σκεφτόμουν να περάσω από το μπλογκ σου. Το κατάφερα μόλις Ελπίζω να μην ενοχλώ. Τον Γκιμπράν τον έχω γνωρίσει και μου αρέσει σαν ποιητής. Δεν γνώριζα ότι ήταν και ζωγράφο. Πάντως και η ζωγραφική του αξιέπαινη.
    Πολύ καλή ανάρτηση. Θα περνάω από εδώ.
    Νάσαι καλά.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλώς τον! 😀
      Και η ίδια σκεφτόμουν να περάσω απ΄το blog σου και χαίρομαι που με πρόλαβες! 😉
      Θα δεις πως εδώ μαζί μαθαίνουμε, εξάλλου η μάθηση δεν τελειώνει ευτυχώς ποτέ, έτσι δεν είναι!
      Είμαστε μαθητές της ζωής! 😛

      Καλή βδομάδα σου εύχομαι και φυσικά και θα τα λέμε! 🙂

  25. Ο/Η μαριελα λέει:

    Απλά υπέροχο!!!

  26. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Α! μπιεν σουρ! 😛

    Σοφά λόγια και λόγια αγάπης σε συνδυασμό με τη ζωγραφική… είναι το «φόρτε» μας!!! 😉

    ΑΦιλιά αγαπημένη Μαριέλα! 🙂

  27. Ο/Η nikiplos λέει:

    ΑΦΣ, καλησπέρα…

    Δεν τον γνώριζα, ούτε την ποίησή του, ούτε εκείνη με τα λόγια, ούτε εκείνη με τα χρώματα… Αν η Αγάπη έχει να δώσει κάτι αυτό είναι σίγουρο, μόνο τον εαυτό της… κι έχει τόσο δίκιο…
    Σε ευχαριστούμε που μας τον έμαθες και μοιράστηκες μαζί μας σκέψεις του

    ΑΦΣ, από τον αεί ΑΦΣ!

  28. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    ΑΦΣ, καλησπέρα…

    Χαίρομαι που σου τον γνώρισα και νομίζω, πως αν ψάξεις στο διαδίκτυο, ο Γκιμπράν θα σου δώσει πολύ χαρά!
    Τελικά, μόνο λόγια Αγάπης μπορούν να μας ανακουφίσουν… και αυτό και στις φιλίες μας, γιατί οι φιλίες μας είναι πολύτιμες ειδικά στους δύσκολους καιρούς που ζούμε! 😉

    ΑΦΣ, από την αεί ΑΦΣ! 🙂

  29. Ο/Η roula1smaragdenia λέει:

    Θα ξεκινησω με γέλιο το σχόλιο μου Μαγγισούλα μου αν σου πω τι έκανα θα γελασεις και εσύ.. λοιπόν φιλη μου ξεκινω να διαβαζω…για τον Γκιμπράν ακουστα τον είχα αλλα δεν ηξερα τι έγραφε .. μπαινω στην βιογραφία του που έλεγες.. και χανομαι στα δαιδαλώδη μονοπάτια … εμαθα πραγματα για εκεινον και έχασα εσενα … εφυγα χωρίς ενα σχόλιο .. ένα αντίο βρε αδερφέ.. :D.ενα ευχαριστω για τα τόσα που μαθενω εδώ μέσα… τι να πω… ενα κενό το παθαίνω.. χι.χι.:D και περνώ σημερα να δώ αν μου απαντησες γιατί το κανω παντα και παντου οπου σχολιαζω.. και δεν βλεπω τίποτα…!!! τι να δώ αφου δεν έγραψα…το χαζό;… και για ενα τόσο ομορφο θεμα..!! κανω αντιγραφή αυτό που μου αρεσε εδώ….
    (Η ΑΓΑΠΗ ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ παρά μόνο τον εαυτό της, και δεν παίρνει τίποτα παρά από τον εαυτό της.
    Η αγάπη δεν κατέχει κι ούτε μπορεί να κατέχεται, γιατί η αγάπη αρκείται στην αγάπη.)
    Πολύ όμορφο .!!!
    Σε γλυκοφιλώ έστω και καθυστερημένα..:) 🙂 ❤

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και το βρίσκεις περίεργο Ρούλα μου; 😉
      Ξέρεις πόσες φορές το έχω πάθει και η ίδια; 😦
      Το internet, είναι ένας μαγικός κόσμος, όπου όλα βρίσκονται εκεί, φτάνει να το ψάξουμε! (εξαιρείται το φατσοβιβλίο, όπου εκεί κινδυνεύεις να μπλέξεις άθελα σου, σ’ ένα τεράστιο ανταγωνιστικό κουτσομπολιό και ευτυχώς που ούτε και εσύ, έχεις!) 😛

      Ας μείνουμε σ’ αυτό που μας καλύπτει 100%!
      «Η αγάπη δεν κατέχει κι ούτε μπορεί να κατέχεται, γιατί η αγάπη αρκείται στην αγάπη»…

      ΑΦιλιά με πολύ πολύ Αγάπη! 🙂

  30. Ο/Η Astria a λέει:

    Βεβαίως! από τους αγαπημένους συγγραφείς. Τα λόγια του πλημμυρισμένα από Σοφία. Αγάπη και Ποίηση… Τρία βιβλιαράκια στη βιβλιοθήκη μου από πολύ παλιά, εξ αιτίας της ανάρτησής σου θυμήθηκα να τα βγάλω να τα ξαναδιαβάσω. Το πιο ωραίο για μένα: «Η φωνή του δασκάλου»

    Οι περικοπές που διάλεξες λένε τόσα πολλά με τόσο λίγα!
    Μου άρεσε η υπενθύμιση της dodo και η σκέψη της Margo.

    Καλό βραδάκι μαγισσούλα και πολλά Αφιλιά!!!

  31. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Προσωπικά αστεράκι μου, είμαι σε φάση να διαβάζω ή ν’ ακούω οτιδήποτε γαληνεύει την καρδιά μου, γι αυτό και δεν ανοίγω πια καθόλου την TV μόνο αν θέλω να δω κάποια ταινία… και νομίζω πως όλοι μας, σε δύσκολες εποχές έχουμε ανάγκη καλής πνευματικής τροφής και ο Γκιμπράν, μας την προσφέρει απλόχερα! 😉
    Η υπενθύμιση είναι δουλειά όλων μας και ας επαναλαμβανόμαστε… πάντα κάτι μένει! 😛

    ΑΦιλιά πολλά και πολύ τρυφερά! 🙂

  32. Αγαπιόμαστε! Μην κοιτάς που τον δίνω στεγνά δημοσίως ότι δεν ξέρει να βράσει ούτε ένα αβγό!
    Στην πραγματικότητα, αγαπιόμαστε από το 1981!

    Εντάξει, εκείνος μ ‘ αγαπάει λίιιιιιιιιγο πιο πολύ!
    Μενυ κίσιζ δίαρ Άιναφετς! 🌼

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ω! Αρτίστα μου, πόσο χαίρομαι που υπάρχουν τελικά αρκετά άτομα που ο χρόνος δεν έχει «χαλάσει» τις σχέσεις τους… «εμείς» γιορτάσαμε (μόνο!) 33 χρόνια γάμου! 😉

      Εύχομαι να τα τριπλασιάσετε και ας μη μάθει ο Μήτσος ποτέ να φτιάχνει αβγά!!! 😛

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και πάντα τρυφερά και στα δυο σας! 🙂

  33. Ο/Η Επικουρος λέει:

    Κάπου, σε ένα ερώτημα για την αγάπη, έγραψα πριν από λίγο: Η αγάπη είναι παραδοχή και παράδοση. Τυφλή εμπιστοσύνη του ενός στον άλλον. Για αυτό και πηγή ελευθερίας.
    Αγαπημένος άνθρωπος με ξεχωριστή προσωπικότητα ο Χαλίλ Γκιμπράν. Ότι και αν έχω διαβάσει δικό του, έχει γίνει γαλήνιο καταφύγιο σε δύσκολες ώρες. Έτσι και τε εικαστικά του αποτυπώματα. Αποπνέουν ηρεμία και γαλήνη.
    Στεφανία μου, είναι να μη το έχει κανείς…
    Έτσι και εσύ. Όλο και κάτι έχεις κρατήσει από όλους αυτούς τους στοχαστές που προσπάθησαν να κάνουν τον κόσμο καλύτερο, αλλά φοβάμαι πως το κατάφεραν μόνο σε άτομα που πίστεψαν σε αυτούς.
    Μα είναι τόσο λίγα!
    Γι’ αυτό και ο κόσμος μας είναι έρμαιο στα χέρια των ανθρώπων που κατέχουν τον πλούτο.
    Μα ο πλούτος, είναι σαν την κοπριά.
    Όταν είναι στη μέση του χωραφιού, σωρός, βρωμάει και το υπόλοιπο χωράφι μένει χέρσο. Μόνο αν απλωθεί γίνεται γόνιμο και ευωδιάζει από τους καρπούς που θα αναδείξει.
    Καλό βράδυ!

  34. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ευάγγελε μου!
    Πιστεύω πως αυτό που είναι κανείς μέσα του, αντανακλάται και γύρω του, συνήθως ελκύουμε άτομα που εκπέμπουν στα ίδια μήκη κύματος με μας…
    Ο πλούτος όπως πολύ καλά ξέρεις και εσύ, είναι μέσα μας, στο χέρι μας, είναι να κρατήσουμε τους καλοσυνάτους και εσωτερικά «πλούσιους» κοντά μας και τους άλλους να τους απομακρύνουμε «ευγενικά»! 😉
    Ο Κρισναμούρτι αναφέρει κάτι που νομίζω πως πολλά «λέει»:
    «Να είσαι αυτού του κόσμου, χωρίς να του ανήκεις»! 😉

    Η ευγένεια καρδιάς και η καλοσύνη απλώνεται όλο και πιο πολύ, ειδικά σε δύσκολους καιρούς και ας μην είναι εμφανές… ακόμα! 😛

    ΑΦιλιά καρδιάς και μη μου σκοτεινιάζεις! 😉

  35. Ο/Η Κατερίνα λέει:

    Τι όμορφα αποσπάσματα και θέματα αγαπημένη μου Στεφανία!
    Τα είπαν όλα οι φίλοι/ φίλες και συμφωνώ απόλυτα μαζί τους! Η Αγάπη θέλει αέρα, θέλει χώρο, θέλει συντροφιά κι όχι καταπίεση ή εγωιστική «κατοχή».
    Δεν ήξερα πως ήταν ένας καλός ζωγράφος και χαίρομαι που πάντα εμπλουτίζεις τις γνώσεις μας!
    Εύχομαι να έχεις ένα γλυκό και τρυφερό Σαβ/Κο, Στεφανία μου, γεμάτο αέρινη αγάπη!
    Φιλιά πολλά με μια σπουδαία αγκαλιά!:)) ♥

  36. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ο Γκιμπράν για μένα Κατερίνα μου, είναι απ΄ αυτούς που όταν τους διαβάζω, παίρνω ενέργεια και είναι κάτι σαν τροφή για το πνεύμα και τη καρδιά μου! ❤
    Και χαίρομαι πολύ, όταν καταφέρνω να μοιραστώ αυτό που αγαπώ! 😉

    ΑΦιλιά καρδιάς και καλό Σαββατοκύριακο από αύριο! 🙂

  37. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    Τι πιο ομορφο, άδολο, δυνατό και γεμάτο απο την Αγάπη! ❤️

  38. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Έτσι ακριβώς! ❤

    ΑΦιλιά με όλη μου την Αγάπη! 🙂

  39. Παράθεμα: Άλλη γεύση! | Άιναφετς

  40. Παράθεμα: Για το καλό, το κακό… | Άιναφετς

Σχολιάστε

