Λιοντάρια!

Σκέφτηκα να μη γράψω τίποτα αυτή τη φορά και απλά να βάλω το παρακάτω 9 λεπτών video που μιλάει κατ’ ευθεία στη καρδιά, στην συνέχεια καθώς το κοίταζα, είδα μια πολύ τρυφερή σκηνή μ΄ ένα λιοντάρι που μου έφερε δάκρυα στα μάτια και έτσι αποφάσισα να βάλω μια παλιά και αρκετά γνωστή  ιστορία με λιοντάρια!

.

Σκέψου…
(μεγαλώστε την εικόνα!)

.

.

Ομολογώ, πως έχω μια αδυναμία στα λιοντάρια, ίσως επειδή είναι ο ωροσκόπος μου ή καλύτερα γιατί απλά, τα βρίσκω όμορφα και θαυμάζω την δύναμη τους!

.

 

lionceau&moutons_thumb[2]

Το πρόβατο και το λιοντάρι.

Θυμάμαι το 2012, είχα βάλει μια ακόμα διδακτική ιστορία μ’ ένα λιοντάρι που έγινε χορτοφάγος γιατί δεν ήθελε άλλο να σκοτώνει ζώα (!) και μπορείτε να την διαβάστε εδώ.

 

*

 

*

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

48 Responses to Λιοντάρια!

  1. Σοφή ιστορία! Να υποθέσω πως η πλειοψηφία των ανθρώπων πιστεύει πως είναι πρόβατα. Δεν εξηγείται αλλιώς η απόλυτη παράδοση σ’ όσα μας καταδυναστεύουν.
    Κι ίσως να μην υπάρχουν και λιοντάρια δηλαδή, παρά μόνο έξυπνα πρόβατα που επιδίδονται σε «λεονταρισμούς».
    Μπεεεε (καληνύχτα) Στεφανία μου!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Έπεσες «διάνα» Μαρία Κ. μου! 😉
      Νομίζω επίσης πως υπάρχουν πραγματικά «λιοντάρια» που το χαρακτηριστικό τους είναι, ότι δεν φοβούνται, γιατί πιστεύουν στον εαυτό τους και στις δυνάμεις τους! 😛
      Όσο για τα πρόβατα που επιδίδονται σε «λεονταρισμούς», αναρωτιέμαι μήπως βρίσκονται σε καλύτερη θέση απ΄τα πρόβατα που το μόνο που κάνουν, είναι να βελάζουν, εκ του ασφαλούς!!! 😉

      ΑΦιλία μετά διαφόρων «ζωικών» ήχων! 🙂

  2. Ο/Η Ανέσπερη λέει:

    Καλή μου Στεφανία, χθες κοιμήθηκα με το παραμύθι σου. Το συνδύασα με τις «μάσκες» που πολύ με απασχολούν. Αυτές που κατά περίσταση φοράμε και δεν έχουμε τη δύναμη να τις αποχωρηστούμε για να μη βρεθούμε έξω από τον κύκλο. Και όταν τελικά το κάνουμε, βλέπουμε πόσο όμορφοι ήμαστε χωρίς αυτές και πως η ξεχωριστή αυτή ομορφιά μας χανόταν μέσα σ’ αυτόν τον κύκλο στον οποίο παρεμπιπτόντως δεν θέλουμε να ξαναμπούμε με τίποτα.
    Όσο ασύνδετα κι αν φαίνονται αυτά που γράφω, ξέρω καλά πως καταλαβαίνεις τι θέλω να πω.
    Καλή σου μέρα και όμορφα να κυλήσει το Σ/Κ σου!!!
    Αγκαλιά ζεστή!!!

    Υ.Γ. Τα περισσότερα από αυτά στο βιντεάκι σου, τα έχω δει ως μεμονομένα βιντεάκια. Συγκλονιστικά και πανεμορφα όλα!!! Μαζεμένα όμως σε ένα βιντεάκι, είναι απλά η ζωή!!!

    • Ο/Η Ανέσπερη λέει:

      Ουπς!!! «αποχωριστούμε», «είμαστε» 😦
      Βγάζουν μάτι, μα δεν μπορώ να τα διορθώσω.
      Κεκτημένη ταχύτητα και αρχή Alzheimer! Συνδυασμός που σκοτώνει!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καθόλου ασύνδετα δεν μου φαίνονται αυτά που γράφεις Ζωή μου! 😉
      Ελπίζω μόνο να κοιμήθηκες καλά, γιατί θυμήθηκα τη συμβουλή που δίνουν οι ειδικοί, σ’ αυτούς που έχουν αϋπνίες… να μετρούν πρόβατα!!! 😛
      Και αναρωτιέμαι γιατί αρέσει σε μερικούς να φοράνε μάσκες και ειδικά όταν έχουν διαπιστώσει πόσο άβολο τους είναι όλο αυτό!
      Πηγή της δυστυχίας μας, είναι που δεν μπορούμε ν’ αποδεχτούμε αυτό που είναι, δλδ αυτό που είμαστε, γι αυτό και φτιάχνουμε μια ψεύτικη εικόνα που προβάλουμε προς τα έξω, έτσι δεν είναι; 😉
      Το βιντεάκι για μένα, είναι η σωστή τροφή για τον νου και χαίρομαι που σε άγγιξε! 🙂

      ΑΦιλιά πολλά και καρδιάς και να έχουμε ένα χαλαρό βραδάκι! 🙂

  3. Ο/Η nasia λέει:

    στον μεγάλο γιο μου πάντα μαθαινα να ειναι ησυχος ,να μην μαλώνει ,να μην χτυπα και στο νηπιαγωγειο ό,τι κι αν του έκαναν τα άλλα παιδιά δεν αντιδρουσε ,μεχρι που με έπιασε η ίδια η νηπιαγωγός και μου ειπε να του πω να αντιδρά γιατί θα υποφερει στη ζωή του.Αυτο μου θυμισε η ιστορια σου με το χορτοφαγο λιονταρι!
    Το βίντεο ειναι υπέροχο ,ξεχναμε πόσο όμορφος ειναι ο πλανητης μας και η ζωή μας και τον καταστρεφουμε….
    Καλημέρα Άιναφετς!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πολύ καλά έκανες Νάσια μου και έμαθες στον μεγάλο σου γιο να είναι ήσυχος, το ίδιο έκανα και η ίδια με όλα μου τα παιδιά και δεν το μετανιώνω, γιατί το να μην είσαι βίαιος ή επιθετικός, είναι κάτι που μαθαίνεται απ΄ το σπίτι και δεν σημαίνει πως είσαι πρόβατο!… και απ΄ ότι διαπιστώνω τώρα που μεγάλωσαν και έχουν δικές τους οικογένειες, το ίδιο «διδάσκουν» και στα παιδιά τους! 😛
      Το video στέκει από μόνο του και είμαι σίγουρη πως και τα τρία σου αγόρια θα το εκτιμήσουν! 😉

      ΑΦιλιά πολλά και εύχομαι σε όλη την οικογένεια καλό βραδάκι! 🙂

  4. Ο/Η dodo λέει:

    Η ομορφιά της φύσης, η δύναμη της επικοινωνίας, η ζεστασιά της αγκαλιάς- ευχαριστώ για την αισιόδοξη, σημερινή σου καλημέρα!

  5. Ο/Η Levina λέει:

    Καλό το λιοντάρι που βρυχάται αλλά εγώ θα αντιπαραθέσω το »ποντίκι που βρυχάται» και που δεν το περιμένει κανείς πως μπορεί αυτό το αθώο φαινομενικά κι άκακο πλασματάκι να γίνει ένας επικίνδυνος εχθρός όταν θα φτάσει στα όριά του.
    Είναι τίτλος μιας παλιάς ταινίας κι αν μπορέσεις να την βρεις να την δεις .

    Η αλήθεια πάντως είναι πως προτιμώ τα λιοντάρια σε κάθε μορφή, ακόμα και τα ανθρώπινα φτάνει να μη γίνεται όπλο για καταπίεση η εξουσία στα χέρια τους, από τα πρόβατα 🙂

    Καλό μας Σαββατοκύριακο :))

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Κάτι μου θυμίζει ο τίτλος της ταινίας… αν και σίγουρα πιστεύω πως ο σωστός βρυχηθμός του λιονταριού (και όχι να μουγκρίζουμε για να μουγκρίζουμε) μπορεί να καταφέρει πιο πολλά από πολλά απελπισμένα ποντικάκια και ας είναι πανέξυπνα! 😉

      Μου θύμισες μια παλιά ανάρτηση μου, με εικόνες ποντικιών!

      https://ainafetst.wordpress.com/2012/05/04/pour-moi/

      ΑΦιλιά απ΄το ζεστό και ανθισμένο μας βουνό! 🙂

  6. Ο/Η me (maria) λέει:

    «Εγώ σου είπα να μην τρως τα άλλα ζώα, αλλά όχι και να μην μουγκρίζεις όταν χρειάζεται», απάντησε ο σοφός δάσκαλος.»

    Έφερα εδώ μια πρόταση από την άλλη ιστορία, γιατί είναι σοφή…και αναρωτιέμαι ταυτόχρονα πόσο σοφοί είμαστε εμείς οι άνθρωποι, κι αν καταλαβαίνουμε στην πραγματικότητα αν είμαστε λιοντάρια ή πρόβατα, ή και τα δυο κατά περίσταση!
    Υπέροχο το βίντεο!
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Προς το παρόν Μαρία(me) μου, μουγκρίζουμε «εκ του ασφαλούς» και αυτό όμως έχει τα όρια του και σίγουρα είναι καλύτερο απ΄ το να βελάζουμε… αν και κατά τη γνώμη μου, θα προτιμούσα αντί να συμπεριφερόμαστε σαν ζώα κατά περίσταση, να ακούγαμε λίγο πιο πολύ την καρδιά μας, τότε σίγουρα θα είμαστε υπεύθυνα και σοβαρά άτομα! 😉

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και καλό μας Σαββατιάτικο βραδάκι! 🙂

  7. Ο/Η aswtosyios λέει:

    τι ομορφη ιστορια με πολλαπλα μηνυματα! την καλησπερα μου

  8. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Την γλυκιά μου καλησπέρα και σε σένα, ασωτούλι! 😉

    ΑΦιλιά με πολύ αγάπη! 🙂

  9. Ο/Η aristea k λέει:

    Να αναγνωρίζεις τι είσαι και να μην φοβάσαι! Αυτό!
    Απόλαυσα το βίντεο σε μεγάλη οθόνη και πέρασα 9 υπέροχα λεπτά!
    Ζήλεψα την αλεπού που πηδούσε μέσα στο χιόνι μα και την αγκαλιά όλο αγάπη του λιονταριού με τον άνθρωπο!
    Πάω να αγκαλιάσω τον Μαξ μου εγώ!
    Φιλάκια πολλά μαγισσούλα μου♥

  10. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Την καλύτερη, την πιο σίγουρη και την χωρίς φόβο αγκαλιά έχεις, Αριστέα μου! 😛

    ΑΦιλιά και καλό Κυριακάτικο απογευματάκι και βραδάκι και νύχτα! 🙂

  11. Ο/Η Π.......Ξωτικό λέει:

    Εγώ που νοιώθω το πρωί λιοντάρι το απόγευμα πρόβατο και το βράδυ κουνουπίδι
    μήπως πρέπει να το κοιτάξω 🙂 🙂

    φιλίιιιιι παλαβωμένο

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Το πρόβλημα σου ξωτικούλι μου, δεν είναι πως το πρωί είσαι λιοντάρι και το απόγευμα πρόβατο… το πρόβλημα είναι στο κουνουπίδι που η μυρωδιά του μας κυνηγά για ώρες…ή μέρες! 😛
      Θα σε συμβούλευα να δοκιμάσεις τα τσιγαριστά κρεμμύδια που μοσχοβολούν και ας φέρνουν και λίγο κλάμα! 😉

      Δεν θα μας παλαβώσουν, εμείς θα τους παλαβώσουμε! 😉

      ΑΦιλιάααααααααααααααααα ζεστά, τρυφερά και επίμονα! 🙂

  12. Ο/Η Maria Kat λέει:

    Η αληθεια ειναι ότι υπάρχουν φορές που νιώθω οτι είμαι και τα δυο
    Αλλοτε (συνήθως) λιοντάρι που δεν φοβάμαι να πω τη γνωμη μου να φωνάξω να τσακωθω να υπερασπιστώ αυτα που πιστευω.
    Υπάρχουν όμως και φορές (λίγες ευτυχως) που γινομαι πρόβατο!!!
    Παρασύρομαι από τη «μαζα» πολλες φορες απο τα social media και ενω ίσως να πιστευω ότι κατι που υποστηρίζεται απο πολλους δεν ειναι απολυτα σωστό, για καποιο λογο που δεν μπορώ να εξηγησω (διαφορετικό συνήθως κάθε φορά) αρνούμαι να πω την αντίθετη γνωμη. Φοβάμαι? δεν θελω να βρω το μπελά μου;Δεν θελω να με αντιθαπησει ο αλλος που έχει την αντίθετη γνώμη μ’εμενα? Απλά σε κάποια συγκεκριμένη περιπτωση δεν μ’ενδιαφέρει να πω τη γνώμη μου για το θεμα? Μπορεί απλα να βαριεμαι να ασχολήθώ? Δεν ξέρω.. ξερω οτι τουλαιχστον είμαι πολύ λιγοτερες φορές πρόβατο! Μάλλον ειμαι κάτι ενδιαμεσο. Δηλαδη και την αντίθετη γνωμη να εκφρασω, ασχετα αν θα τηνε κφρασω δυναμικά και με στόμφο…. δεν θα ασχοληθώ και πολύ να σε πείσω για το αντίθετο!!!!!
    Τελικα τι ειμαι??????????????? 😛 Είμαι σοβαρά γιατρέ μου????????????

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Τι είσαι;
      Είσαι ένα αξιολάτρευτο κοριτσάκι Μαράκι μου, που έχει αρπάξει ως ταύρος τη ζωή απ΄ τα κέρατα και δεν έχει τίποτα να φοβηθεί! 😛
      Στη θέση σου, δεν θ’ ασχολιόμουν με τα social media ή το fb τόσο πολύ, αλλά θα επικεντρωνόμουν στις σπουδές, στους φίλους μου και στο blogging! 😉

      ΑΦιλιά πάντα καρδιάς και με πολύ αγάπη! 🙂

      • Ο/Η Maria Kat λέει:

        Στεφανια μου σ’ευχαριστώ για τα υπεροχα λόγια σου 🙂 , και να εισαι σιγουρη οτι οι σπουδες μου και οι φιλοι μου καθως και η οικογενεια μου ειναι πανω απο τα social media. Για μενα τα social media ειναι απλα connecting με τους φίλους μου.Δόξα το Θεό η ζωή μου ειναι πάντα γεμάτη απο ανθρώπους και στιγμές δεν χρειαζεται να μου καλύψουν καμιά ανάγκη. Ειναι απλα συντροφιά επειδη είμαι πολλές ώρες μόνη, και φυσικα ένα παραθυρακι για τον έξω κόσμο. Επισης οι σπουδες μου αφορουν τα social media 😉 (θελω να ασχοληθώ επαγγελματικά με το webdesign και το blogging) οποτε τους αφιερωνω ακομα περισσότερο χρόνο 🙂

  13. Από το βίντεο μου άρεσαν πιο πολύ δυο σκηνές: Η διάσωση του σκύλου από το παγοβουνάκι, και ο πίθηκος που αγκαλιάζει μια ηλικιωμένη γυναίκα προτού συνεχίσει τη νέα του ζωή, ελεύθερος στη ζούγκλα (εκεί τα΄παιξα).

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι ηλιογράφε μου, η σύνδεση του ζώου με τον άνθρωπο, είναι ανάλογη της αγάπης του ανθρώπου στο ζώο, μόνο που νομίζω πως τα ζώα το νιώθουν πιο πολύ απ΄ ότι εμείς… 😉
      Δεν έχουμε κατοικίδια στο κτήμα που ζούμε, αλλά η σύνδεση μας με τις αλεπούδες που κυκλοφορούν ελεύθερα μια και δεν υπάρχουν σκυλιά να τις κυνηγούν, είναι εντυπωσιακή, τις έχουμε βρει να κάθονται ακόμα και στο καναπέ!!! 😛
      Τα δε χελιδόνια την άνοιξη, με ακολουθούν στις βόλτες μου! 😉

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και καρδιάς! 🙂

  14. Αλεπούδες στον καναπέ! Υπέροχα! Τις φαντάζομαι να με κοιτάζουν με το υπέροχα πονηρό και παιχνιδιάρικο βλέμμα τους και να πίνω τσάι μαζί τους.

  15. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    … Εμείς, ακίνητοι, όταν πήγα να κουνηθώ για να βγάλω φωτό, γιατί κανείς δεν θα μας πίστευε, η Foxy, έφυγε… ναι, την λένε Foxy και όταν την φωνάζω να της δώσω σαλαμάκι που της αρέσει, ερχόταν… έχει μέρες να εμφανιστεί και ο νους μου, πάει στους άθλιους κυνηγούς που γυροφέρνουν την περιοχή… 😦
    Είδες την αλεπού στα χιόνια… πανέμορφη! 😛
    Καλή μας νύχτα, με πανσέληνο… χμ! 🙂

  16. Ο/Η magikifoni λέει:

    Πολύ όμορφο το ποστ αυτό μαγισσούλα! Τροφή για σκέψη… 😉 😀

    Καλή μας μέρα!!!

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια αππό καρδιάς, που λες κι εσύ ❤

  17. Ο/Η Κατερίνα λέει:

    Μάλλον Στεφανία μου, μεγεθύνουμε το πρόβατο ως καλό αγωγό μιας ψευδαίσθησης, ενώ μέσα μας επιτηρούμε το λιοντάρι, επιδιώκοντας ίσως μια αθόρυβη “συμμαχία” να το πω, “συνύπαρξη” να σκεφτώ… ή ανωριμότητα? Ο καθ’ ένας μας, σίγουρα ξέρει προς τα που συντείνει…
    Εξαιρετικό το video, με υπέροχες εικόνες και σε συνδυασμό με το θέμα,ενεργοποιούν δυνάμεις σκέψεων και προβληματισμών, όπως κάνεις πάντα άλλωστε!
    Να είσαι καλά φίλη μου και να διασχίζεις ένα όμορφο και τρυφερό απόγευμα!
    Τα φιλιά μου με μια ολόγιομη αγαπησιάρικη αγκαλιά!:)) ♥

  18. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Νομίζω Κατερίνα μου, πως όταν έχουμε επίγνωση της κατάστασης μας, μπορούμε να παρατηρήσουμε πως υπάρχουν στιγμές που το «αρνάκι» επικρατεί του πρόβατου που έχει μάθει ν’ αντιδρά βελάζοντας και ακολουθώντας το κοπάδι και υπάρχουν άλλες στιγμές που κάτι μέσα μας δυσανασχετεί και επιδίδεται σε λεονταρισμούς ή βρυχηθμούς… ενώ το ζητούμε μήπως είναι, να είμαστε ειλικρινής με τον εαυτό μας και χωρίς φόβο να είμαστε αυτοί που είμαστε..; 😛
    Εξάλλου η «επίγνωση» είναι αυτή που φέρνει τη σωστή σκέψη! 😉

    Χαίρομαι που το video, σου χάρισε όμορφες στιγμές!

    ΑΦιλιά με μια ηλιόλουστη αγαπησιάρικη αγκαλιά! 🙂

  19. Ο/Η roula1smaragdenia λέει:

    Οχι μονο 9 λεπτά αλλά 1009 θα καθόμουν να απολαμβάνω το βίντεο αυτό με την γη Μαγισσούλα μου τι ομορφιααααα Θεέ μου!!! τι τρυφερότητα..!!!!και το άλλο σου βίντεο με τα λιονταράκια.. !!δεν ξερω τι να πρωτοθαυμάσω.. θα το ξαναδώ πιο βράδυ με τον δικό μου παρέα…του αρέσουν και εκείνου … τι ταξίδι..!! τα χιονισμένα βουνά με τις μυτερές κορφές έχω την εντύπωση ότι είναι οι Αλπεις.. έτσι τις θυμάμαι όταν πριν από χρόνια (τους καλούς καιρούς)πετούσαμε από πάνω τους ερχόμενοι από ένα μας ταξίδι στο Αμβούργο..!!!:)
    Οσο για τα λιοντάρια και ποιος δεν τα θαυμάζει σαν ζώα… σαν ανθρώπους… λέοντες..εχω μια λιονταρίνα που είναι ήρεμη δύναμη.. για τους λεονταρισμούς έχω τις επιφυλάξεις μου !!!
    να σε ευχαριστήσω για το πανέμορφο βίντεο ..!!!:) μπορώ να το αποθηκεύσω να το βλέπω;;)
    σε αφήνω καταενθουσιασμένη..!! πολλά φιλακιαααααα!!! 🙂 ❤

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Δεν ξέρεις πόσο χαίρομαι Ρούλα μου, που σου άρεσε το video και που θα το ξαναδείς μαζί με τον σμαραγδένιο σου! 😉
      Ζω σε βουνό και λατρεύω τα βουνά, μου βγάζουν μια στέρεη δύναμη που η θάλασσα δεν μου δίνει, όσο και αν μ’ αρέσει, άσε που μου δημιουργεί και κάποια ανασφάλεια! 😛
      Ούτε λεονταρισμούς, ούτε να είμαστε πρόβατα (για σφαγή), υπάρχει πάντα μια μεσαία οδός! 😉

      Πολλά πολλά ΑΦιλιά με πολύ αγάπη! 🙂

  20. Ο/Η Astria a λέει:

    Υπέροχο το βίντεο, παρόλο το μέγεθός του, ήταν μία απόλαυση.
    Τις σκηνές με τους πιγκουίνους, τα δελφίνια, τον πίθηκο, την αλεπού, το λιοντάρι..τις είχα ξαναδεί ξεχωριστά, όπως και κάποιες άλλες με εκδηλώσεις τρελής αγάπης και μάλιστα μεγάλων λιονταριών σε ανθρώπους που τα μεγάλωσαν. Συγκινούν όσες φορές κι αν τα δεις. Όμως το ωραίο στο βίντεο είναι ότι συμπεριέλαβαν αυτές τις σκηνές ανάμεσα από πανέμορφα τοπία του πλανήτη μας, έτσι, to «think about it..» Ο όμορφος κόσμος μας και τα όμορφα πλάσματά του. Ας το σκεφτούμε, ας το συνειδητοποιήσουμε, ας τους αγαπήσουμε όπως τους αξίζει.

    Αφιλάκια πολλά πολλά!!!

    υγ. αλήθεια σ’ ακολουθούνε τα χελιδόνια στους περιπάτους σου;;;! Μα είσαι αληθινή μαγισσούλα !!!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Από σεβασμό και κατανόηση στον επισκέπτη της ιστοσελίδας μου, βάζω πάντα πόσο χρόνο κρατάει ένα video, δεν έχουν όλοι το χρόνο για μεγάλα video και ούτε για μεγάλες αναρτήσεις, που προσωπικά συνήθως με κουράζουν! 😛

      Περιμένω πως και πώς να έρθουν οι μικροί φτερωτοί μου φίλοι, οι οποίοι όχι μόνο με ακολουθούν στις βόλτες μου κάνοντας πολύ θόρυβο, προφανώς για να τα προσέξω ή γιατί μου τραγουδούν… αλλά μπαίνουν και μες το σπίτι, κάνουν μια βόλτα και φεύγουν, το ταβάνι στο σαλόνι φτάνει τα 7 μέτρα, έτσι έχουν πολύ χώρο να «βολτάρουν»! 😀

      ΑΦιλιά πολλά πολλά αστεράκι τρυφερό! 🙂

  21. Ο/Η xristin λέει:

    Στεφανία μήπως το παραμύθι έχει συνέχεια και μας την κρύβεις;
    Γιατί μην μου πεις ότι το λιονταράκι μόλις κατάλαβε την
    αληθινή του φύση δεν……κατασπάραξε εκείνο το γλυκούλη
    αρνάκι άσπρο και παχύ του κρεοπώλη καμάρι;
    Πω,πω!Δεν πάω καλά νυχτιάτικα!
    Ξύπνησαν τα άγρια ένστικτα μου!
    Πάω να κρυφτώ στην τρύπα μου!
    Τις φιλούρες μου

  22. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καθόλου δεν τη κρύβω Χριστίνα μου, τη συνέχεια, απλά δεν την έγραψα γιατί νόμιζα πως δεν θα ενδιέφερε κανέναν! 😉
    Λοιπόν, αφού το λιονταράκι ανακάλυψε πως δεν ήταν προβατάκι, ήπιε μπόλικο νερό απ΄ τη λίμνη-καθρέπτη να συνέλθει και παρακάλεσε το μεγάλο λιοντάρι- δάσκαλο να μην πειράξει τα πρώην αδέλφια του, μια και του είχαν φερθεί με καλοσύνη αφού ως πρόβατα δεν μπορούσαν να δια-κρίνουν τη διαφορά. Στη συνέχεια πήγε μάλιστα και τ’ αποχαιρέτησε, αυτά όμως ως πρόβατα δεν κατάλαβαν τη ξαφνική του διάθεση για ελευθερία και στεναχωρήθηκαν… βλέπεις έτσι μεγάλωσαν και έτσι είχαν μάθει … και από τότε «όλοι» στο σπιτάκι τους, έζησαν καλά και εμείς καλύτερα!!! 😛

    ΑΦιλιά χαλαρά και χαμογελαστά! 🙂

  23. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    Τι εξαιρετικο βιντεο!Με το λιοντάρι, αλλα κ τον γορίλα μετά, με πιάσαν τα κλάμματα…
    Επισης λατρεύω τα δελφίνια κ τους πιγκουίνους κ το αλεπουδάκι ειχε τρελό γέλιο! 🙂 Μου άνοιξε η ψυχη…Ευχαριστουμε μαγισσούλι μου, μακάρι καθημερινα να ανακαλύπτουμε το αληθινό λιοντάρι που κρύβεται μέσα μας και τον μοναδικό πλανήτη που απλώνεται έξω μας…

  24. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλώς την! 😉
    Νομίζω Κατερίνα μου, πως όλοι μέσα μας, κρύβουμε κατ’ εποχές και το λιοντάρι και το πρόβατο, αλλά και το αρνάκι που συμβολίζει την αγνότητα και είναι στο χέρι μας, αφού φυσικά έχουμε επίγνωση, να δράσουμε σύμφωνα με τη φύση μας και να μη παγιδευτούμε απ’ τα κατώτερα ζωώδη ένστικτά μας, εξάλλου έχουμε άπειρα πράγματα να διδαχτούμε απ΄ τα ζώα όπως και από την φύση, έτσι δεν είναι; 😛

    ΑΦιλιά πολλά πολλά και στο λιονταράκι σου! 🙂

  25. Ο/Η μαριελα λέει:

    Η φύση ξέρει… κι εμείς ξέρουμε αλλά έλα που την αγνοούμε συνεχώς, παντελώς και το χειρότερο συχνά ηθελημένα…. πολύ τρυφερή ανάρτηση, διάβασα και την άλλη με το λιοντάρι και τον σοφό….
    Αλήθεια… διδασκόμαστε ή μήπως τα περνάμε όλα ντούκου;;;
    φιλάκια πολλά και μια μεγάλη αγκαλιά…

  26. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Τίποτα δεν πάει χαμένο Μαριέλα μου, είναι ακριβώς όπως η σπορά, άλλα σποράκια φυτρώνουν πιο γρήγορα, άλλα αργούν… αλλά κάποια στιγμή θα φυτρώσουν…. έτσι και τα πρόβατα, βελάζουν, βελάζουν, αλλά έρχεται κάποια στιγμή που κάποιο πρόβατο (μαύρο!) επαναστατεί και τα υπόλοιπα ακολουθούν όπως μπορούν!!! 😛

    ΑΦιλιά και ανταποδίδω την αγκαλιά με πολύ αγάπη! 🙂

  27. Ο/Η fantra13 λέει:

    Τι βίντεο Στεφανία μου! Ανατρίχιασα με μερικά πλάνα!
    Η ιστορία με τα λιοντάρια πολύ διδακτική και μ’ έκανε ν’ αναρωτηθώ για το ανάποδο απ’ αυτό που αναφέρει: Τι γίνεται όταν νομίζουμε πως είμαστε λιοντάρια αλλά τελικά αποδειχθούμε πρόβατα; Αυτό πιστεύω πως είναι το μεγάλο δράμα της εποχής που διανύουμε. Δεν ξέρω, μακάρι η ιστορία να δείξει κάτι διαφορετικό.

Σχολιάστε

