Ιός Ευτυχίας, με δράση!

581489_4691850019250_1117287202_n

.

Βοηθάμε ένα συνάνθρωπο μας, δείτε εδώ, πώς…
.
ΠΡΟΣΟΧΗ!!!!!
.

Μια καινούργια πανδημία εξαπλώνεται πάνω στον πλανήτη Γη με ιλιγγιώδη ταχύτητα.
.
Ο ΙΟΣ ΤΗΣ ΕΥΤΥΧΙΑΣ.
.

Προβλέπεται πως θα υπάρξουν εκατομμύρια κρούσματα τα επόμενα χρόνια.
.
Τα τρομακτικά συμπτώματα αυτής της πανδημίας είναι:
.
1. Η τάση να σε καθοδηγεί η διαίσθηση σου αντί ο φόβος και να μην σε περιορίζουν τα πιστεύω σου ούτε οι πεποιθήσεις του παρελθόντος.
.
2. Χάνεις απολύτως κάθε ενδιαφέρον κριτικής των άλλων και του ίδιου σου του εαυτού όπως και  ό,τι δημιουργεί συγκρούσεις.
.
3. Απόλυτη απώλεια της ικανότητας ν’ αγχώνεσαι (αυτό είναι το πιο σοβαρό σύμπτωμα).
.
4. Σταθερή ευχαρίστηση στο να εκτιμάς την κάθε στιγμή και όλα τα ζωντανά πλάσματα έτσι όπως είναι.
.
5. Έντονη επιθυμία μεταμόρφωσης του εαυτού μας για να μπορούμε να διαχειριστούμε θετικά τις σκέψεις μας, τις επιθυμίες μας, το σώμα μας, την υλική ζωή και το περιβάλλον με τέτοιο τρόπο ώστε ν’ αναπτύξουμε το δυναμικό της υγείας μας, την δημιουργικότητα μας και πάνω απ΄όλα την αγάπη.
.
6. Συνεχείς κρίσεις γέλιου και να λέμε ευχαριστώ. Αυτές οι κρίσεις προκαλούν μια αίσθηση ενότητας και αρμονίας με όλα τα ζωντανά πλάσματα.
.
7. Προοδευτικό και αμείλικτο άνοιγμα στην παιδική πνευματικότητα, την απλότητα, την χαρά και το γέλιο.
.
8. Συχνά επεισόδια επικοινωνίας με την καρδιά και το πνεύμα.
.
9. Μεγάλη χαρά στο να είσαι ο «θεραπευτής της χαράς και του φωτός» παρά εκείνου του «κριτικού» και του «αδιάφορου».
.
 10. Ικανότητα να ζεις μόνος ή ζευγάρι ή οικογενειακά ή σε κοινότητα με ισότητα, χωρίς να είσαι κυρίαρχος ή να σε κυριαρχούν ή να είσαι ο «σωτήρας» κανενός.
.
11. Συναίσθημα ευθύνης και ευτυχίας στο να μπορείς να προσφέρεις στον κόσμο τα όνειρα σου για ένα μέλλον γεμάτο αφθονία, αρμονία και ειρήνη.
.
12. Απόλυτη αποδοχή της παρουσίας σου στην Γη και την θέληση να επιλέξεις , κάθε στιγμή, το ωραίο, το καλό , το αληθινό και το ζωντανό.
.
Προσοχή είναι κολλητικό και μεταδοτικό!!!
Η ιδέα απ΄το Ιαθείην.
*

**

***
About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

62 Responses to Ιός Ευτυχίας, με δράση!

  1. Ο/Η syros2js λέει:

    Λες??! Για να δούμε!
    (Είναι από τις φορές που δεν θα θέλουμε να βρεθεί και θεραπεία!)
    😉
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, μαγισσούλα μας!

  2. Ο/Η Ελίνα λέει:

    Koλλήσαμε ήδη. Θα τα βάλω στόχους όσα μου λείπουν. Προσοχή, προσοχή! Θα γίνουμε επικίνδυνα πολλοί οι χαρούμενοι!

  3. Όλα καλά, αλλά το 3 δεν βλέπω να το κατορθώνω με τίποτα!
    Φιλί.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Α! ναι Αθηνά του βωβού, το 3, είναι ζωρικούλι… ε! η αρρώστια της ευτυχίας, θέλει και κάποιες προσπάθειες!!! 😛
      Ίσως, δοκιμάζοντας πρώτα να μην επικρίνουμε τον εαυτούλη μας, καταφέρουμε να μην επικρίνουμε και τους άλλους… λέω τώρα! 😉

      ΑΦιλιά μετά πολλών θαυμασμών! 🙂

      • Ναι, αλλά πώς θα με βοηθήσει στο μην αγχώνομαι το να μην επικρίνω τον εαυτό μου ή οποίον άλλον (που δεν το συνηθίζω έτσι κι αλλιώς); Και αγχώνομαι σου λέω, αγχώνομαι και δεν το ελέγχω!

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          Αρτίστα μου, μην ανησυχείς (πολύ!), τ’ ότι έχεις «επίγνωση» είναι το πρώτο βήμα (έτσι λέω και στον εαυτό μου!) 😉 και επειδή η επίγνωση φέρνει και τη σωστή σκέψη, είμαι σίγουρη πως θα τα καταφέρουμε… η αφεντιά μου, δεν επικρίνει τον εαυτό της, αλλά της είναι αδύνατο να μην επικρίνει πχ τους πολιτικούς, τους παρουσιαστές της TV, τους αγενείς, τους τοξικούς, τους, τους, τους….. 😛

          ΑΦιλιά και καλή κολλητική μας ενέργεια! 🙂

          • Α τώρα κατάλαβα τι έχει γίνει και μου λες για τις επικρίσεις. Νομίζεις ότι το πρόβλημά μου είναι το νούμερο 2 τη ανάρτησης. Όοοοοχι, το πρόβλημά μου είναι το 3, δηλαδή τ συνεχές άγχος που δεν μπορώ να το αποβάλλω! Αυτό είναι το θέμα μου!☺

            • Ο/Η Άιναφετς λέει:

              Μα ΑΝ αρτίστα μου, το πρόβλημα είναι μόνο στο άγχος και σε όοοοοοοοοοοοοοοολα τ΄ αλλά (11νουμεράκια) έχεις τα συμπτώματα της ευτυχίας, τότε και αυτή η αγχωτική ενόχληση- φαγούρα, θα εξαφανιστεί με την «επίγνωση» και μόνο… λίγη παρατήρηση ακόμα και θα ζεις σε πελάγη ευτυχίας και τότε θα τρέξουμε όλοι να μας κολλήσεις!!! 😀

              • Αχ μακάρι να μπορέσω! Κι ύστερα θα κάνω ένα μεγάααλο φτέρνισμα και θα κολλήσω τους πάντες με τον ιό της ευτυχίας!
                Σε ευχαριστώ πολύ Άιναφετς γι αυτον τον διάλογο! Μου έκανε πολύ καλό!
                Κίσιζ, μένυ μένυ κίσιζ! 💜🌼

  4. Ο/Η Ανέσπερη λέει:

    Έχω ήδη κολλήσει τον υιό εδώ και χρόνια και ευελπιστώ πως θα νοσήσω βαριά!!!
    Χαίρομαι γιατί αν χρειαστεί να με βάλουν σε καραντίνα, θα έχω παρεούλα όμορφη!!!
    Με παιδική πνευματικότητα, απλότητα και χαρά, σου στέλνω την καληνύχτα μου!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πολύ χαίρομαι για σένα Ζωή μου και με όλη μου την καρδιά, εύχομαι αυτή η νόσος να σ’ ακολουθήσει όλη σου τη ζωή… όσο για την καραντίνα, νομίζω πως έχεις ήδη όμορφη παρεούλα και δίποδη και τετράποδη!!! 😛

      ΑΦιλιά γεμάτα χαρά, σου στέλνω! 🙂

  5. Ο/Η Π.......Ξωτικό λέει:

    Τι παραδεισένια φωτογραφία !!!!

    Και μόνο το Ευχαριστώ του 6 να κολλήσουμε νομίζω πως θα’χουμε το κλειδί που ανοίγει την πόρτα του Παραδείσου .

    Εύχομαι πανδημία ανίατη .

    Κάτι νοιώθω ήδη αλλά θα ξανάρθω αύριο για …σιγουριά 😉

    Ευχαριστώ μαγισσούλα 😉

    φιλιά πολύυυ κολλητικά 🙂 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μα ναι ξωτικούλι μου, αυτή την παραδεισένια φωτό έχω από χθες και στην επιφάνεια εργασίας του pc μου, αλλάζω συχνά τις φωτό, ανάλογα με το mood μου και επειδή το mood δεν είναι ποτέ ίδιο και οι φωτό αλλάζουν… δες λεπτομέρεια, το σαλιγκαράκι!!! 😛

      «Ο παράδεισος είναι στο νου, δεν είναι τοποθεσία»… κάπου το διάβασα και μου άρεσε πολύ! 😉

      Το πρόβλημα μου είναι, πώς θα πίσω μερικούς μερικούς να λένε «ευχαριστώ» και να μη θεωρούν τα πάντα αυτονόητα ή δεδομένα! enfin…Χμ! 😉

      ΑΦιλιά εξαιρετικά κολλητικά και για πολύ «χρόνο» ! 🙂

  6. Ο/Η fantra13 λέει:

    Μακάρι να κολλούσαμε αύριο κιόλας, όλοι μας, αυτό τον ιό! Δε θα χρειαζόταν να αναφερόμαστε πια σε Παράδεισο και Κόλαση, σε παρελθόν και σε μέλλον, θα θέλαμε απλά να μείνουμε εδώ ακριβώς που είμαστε Τώρα!

  7. Ο/Η nasia λέει:

    πού κυκλοφορεί αυτός ο ιός να παω να κολλησω; Ειμαι και μακριά από την Ελινα ,που κολλησε ήδη!Εμένα θα με προσπερασει αυτος ο ιός και καλύτερα γιατι τόση αγαπη και ευτυχια δεν την αντεχει ο οργανισμός μου!
    Καλημέρα Άιναφετς!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Δεν υπάρχει καμιά περίπτωση να μην κολλήσεις και αυτό γιατί τα παιδιά σου, το φέρουν «εκ γενετής» χαχαχα! 😛

      Το αντίδοτο στον ιό, είναι η δυστυχία, η απαισιοδοξία, η γκρίνια… και μακριά από μας Νάσια μου!!! 😉

      ΑΦιλιά πολύ κολλητικά και πολύ χαμογελαστά! 🙂

  8. Ο/Η Stella Vardaki λέει:

    κοιτα να δεις τωρα που εγω ηρθα εδω να ευχηθω »να εισαι καλα κλπ κλπ να τον θυμασαι κλπ κλπ» και πεφτω επανω σε ποστ ευτυχιας και αισιοδοξιας.. εσυ κοριτσι μου αν εχεις καποιο θεμα, αν λεω αυτο ειναι η υπεραισιοδοξια κι ευχομαι παντα ετσι να εισαι..

    συμφωνω με ολες τις προτασεις σου και επαυξανω

    φιλια πολλα με αγκαλιτσα μαζι :)))))

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευχαριστώ Στέλλα μου και αυτό το ευχαριστώ είναι καρδιάς… ❤

      Εύχομαι, ο ιός της ευτυχίας να σε "κτυπήσει", γιατί το αξίζεις… όλοι το αξίζουμε και δεν είναι θέμα αισιοδοξίας, είναι ΕΤΣΙ!!! 😉

      ΑΦιλιά και ανταποδίδω την αγκαλιά με πολύ αγάπη! 🙂

  9. Ιδιαίτερα αισιόδοξη ανάρτηση
    Ιός της ευτυχάς λοιπόν
    Να ένας «ιός» που έχει τόσο ευχάριστο και όχι μόνο, ήχο.
    Καλο σκ να εχεις

  10. Ο/Η dodo λέει:

    Πού μπορώ να κολλήσω το ταχύτερο, παρακαλώ;
    😉

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Δεν έχει πού και πώς dodoula μου, έχεις ήδη κολλήσει και τώρα δεν μένει παρά να τρέξεις να κολλήσεις και όποιον βρεθεί στο δρόμο σου!!! 😛

      ΑΦιλιά χωρίς περαστικά, βεβαίως βεβαίως! 🙂

  11. Ο/Η μαριελα λέει:

    Μου πήρε η Ντοντό την ερώτηση από τα χείλη…. καλού κακού, αντιγράφω και τυπώνω, να το διαβάζω κάθε πρωί……

  12. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Μπαααα! Μαριέλα μου, δεν θα χρειαστεί ν’ αντιγράψεις τίποτα, μια αγκαλίτσα και πολλά ΑΦιλιά, (A=Αληθινά) κάνουν αυτομάτως την υπέροχη κολλητική τους δουλειά!!! 😛

    Μπιζού ντε κερ! 🙂

  13. Υπάρχει φορέας του ιού να πάω να με κολλήσει;

  14. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ναι, ο άνδρας μου!!! 😛

    AΦιλιά ανίατα! 🙂

  15. Ο/Η Margo λέει:

    Πώς θα γίνει όταν νοσούμε (έστω και ελαφρά) οι γύρω γύρω να μην προσπαθούν να μας γιατρέψουν; Δεν θέλουμε να γίνουμε καλά βρε αδελφέ, αμάν πια 😉
    Και ένα τραγουδάκι για την περίσταση 😉

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αμ… δε, κολλάμε τον ιό της Ευτυχίας Margo μου, αν περιμένουμε οτιδήποτε απ΄ έξω… η προσδοκία, είναι ανοσοποιητική! (Είναι λίγο αχώνευτο αυτό που γράφω, αλλά αν το σκεφτείς καλύτερα, θα το νιώσεις!) 😛

      «Ευλογημένος αυτός που δεν προσδοκά, δεν θα απογοητευτεί ποτέ»… Βούδας & Χριστός! ❤

      Τα παιδιά έχουν αυτό τον ιό, παρόλο που η κοινωνία προσπαθεί να τα "θεραπεύσει"! 😀

      Το τραγούδι απ΄τα αγαπημένα και είναι και αυτό αντίδοτο στην απαισιοδοξία και στην δυστυχία, πολύ σ' ευχαριστώ γι αυτό το "φάρμακο"! 😉

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και γεμάτα ιούς χαράς! 🙂

  16. Ο/Η maria nikol liakopoulou λέει:

    Οσα μου λείπουν και είναι πολλά από τον ιο της ευτυχίας Στεφανία μου προσπαθώ και θα προσπαθώ να τα βελτιώσω !!! Φεύγω με γλύκα στην καρδιά και σου αφήνω δυο ολόγλυκα φιλιά !!

  17. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Αν σου πω Nikόλ μου, πως πριν δω το σχόλιο σου, είχα πάει στο σπιτικό σου να δω πώς είσαι;
    Μόνο αυτό, δείχνει πόσο κολλητικός είναι αυτός ο ιός! 😉
    Πρέπει να είμαστε πολύ προσεχτικοί Νικόλ μου, γιατί η πολιτεία δεν θέλει άτομα ευτυχισμένα και το χειρότερο που κάνουν, είναι να σε γεμίζουν ενοχές, αν πατάς στα πόδια σου, αν χαμογελάς, αν μέσα σου έχεις χαρά, αν είσαι ισορροπημένος…
    Άρα ΠΡΟΣΟΧΗ, στα «αντίδοτα» ευτυχίας που κυκλοφορούν παντού και με την τοξικότητα, την επίκριση, την αρνητικότητα τους, δεν σ’ αφήνουν να είσαι απλά… καλά! 😛

    Ήδη η γλύκα που αισθάνθηκες είναι ένδειξη πως ο ιός άρχισε να «δουλεύει» μέσα σου!!! 😀

    ΑΦιλιά γεμάτα από χιλιάδες ανίατους ιούς Ευτυχίας! 🙂

  18. Ο/Η aristea k λέει:

    Αμήν!
    Θα ξημερώσει άραγε τέτοια μέρα;

    (» και να λες ευχαριστώ! «.να είμαστε ευγνώμονες και ικανοποιημένοι με τα ελάχιστα …και τι στον κόσμο!)

    Μαγισσούλα μου δεν εύχομαι περαστικά!
    Μόνο Αγάπη ολούθε!♥

  19. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Όταν μερικά πράγματα είναι αυτονόητα Αριστέα μου, αναρωτιέται κανείς ώρες ώρες γιατί ξοδεύουμε τόσα λόγια και τόσες εξηγήσεις… αυτό όμως που δεν είναι αυτονόητο, είναι να μη χάνει κανείς το χιούμορ του και να κατανοήσει πως την ευτυχία, μόνο μέσα του ο καθένας πρέπει να την αναζητήσει! 😉

    ΑΦιλιά πολλά και πάντα με αγάπη! 🙂

  20. Ο/Η sweet jane eyre λέει:

    Μόλις με κόλλησες Στεφανία μου! Καλό ΣΚ!!!!

  21. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Εύχομαι να μην είναι περαστικά! 😉

    ΑΦιλιά και καλό τρυφερό και αγαπησιάρικο Σ/Κ! 🙂

  22. Ο/Η Φρίντα λέει:

    Δώδεκα προτάσεις – παρεναίσεις κι άλλες τόοοσες για τον αγιάτρευτο ιό της ευτυχίας που πρόκειται να φέρει την πανδημία σε εκατομμύρια ανθρώπους στον πλανήτη!!! Αλλά έστω κι ένας να γιατρευτεί και να κομίσει το μικρόβιο της δυστυχίας, αλήθεια ποιός «ευτυχισμένος» θα μπορέσει να τον γιατρέψει???
    Αγαπημένη μου μαγισσούλα, το μυστικό κρύβεται στην καθημερινότητα, στην απλή, όμορφη, μαχητική, αληθινή ζωή .. στην προβολή της αλήθειας και του καλού εαυτού του καθενός από εμάς .. αντιλαμβάνεσαι τι εννοώ.
    Όσον αφορά στην προηγούμενη ανάρτησή σου, που σχετίζεται με τα λεοντάρια και το εκπληκτικό βίντεο που περιέχει και τη σκηνή με την εκδήλωση αγάπης του ζώου, σου το έχω πει νομίζω ότι λατρεύω τα ζώα, όμως έχω ιδιαίτερη αδυναμία στα ελουροειδή, στις μεγάλες και μικρές γάτες δηλαδή, όπως ένα λεοντάρι, μια τίγρη ή τη γατούλα της κορούλας μου.
    Είπα «κορούλα» μου και γι’ αυτό κι άργησα να σου γράψω, γιατί έχω κάποια τρεξίματα αυτήν την εποχή. Το κοριτσάκι μου παντρεύεται το Μάιο και μπορεί ο γάμος να μην είναι υπερπαραγωγή, ένας απλός γάμος, μια καθημερινή μέρα της εβδομάδας, όμως, ως μια κλασική μανούλα, έχω να φροντίσω και να βοηθήσω τα παιδιά σε ό,τι χρειαστούν 🙂
    Σε γλυκοφιλώ, σου στέλνω την αγάπη μου και σου εύχομαι ένα καλό Σαββατοκύριακο 🙂
    Ααα .. η υπέροχη φωτογραφία μού θύμησε το καναρινάκι μας που είχαμε, τον Λούλη, τέτοια χρώματα είχε, παχουλό και κελαηδιστό!!!

  23. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Προχθές διάβαζα ένα απόσπασμα του βιβλίου «Συνδεδεμένοι» σε κάποιο blog και παρόλο που το είχα διαβάσει πριν κάτι χρόνια, αναγνώρισα κάτι που από καιρό έχω εντοπίσει και η ίδια… οι δυστυχισμένοι, αγνώμονες, τραβάνε σαν μαγνήτες τους «ομοίους» , οι τοξικοί, αρνητικοί, τους αντίστοιχους κλπ κλπ… και φυσικά το ίδιο ισχύει και γι αυτούς που θέλουν γύρω τους, μόνο άτομα που είναι απλά καλά και που επίσης αναγνωρίζουν πως πολλά εξαρτώνται απ΄ τους ίδιους…γιατί δεν νομίζω πως κανείς μπορεί να ισχυριστεί πως είναι πραγματικά ευτυχισμένος…. 😛
    Πολύ πολύ χαίρομαι για τον γάμο της κόρης σου, είμαι σίγουρη πως θα έχει μια όμορφη καθημερινότητα, γιατί έχει ήδη πολλά εσωτερικά εφόδια και μια σοφή μανούλα! 😉

    ΑΦιλιά με μια πολύ κολλητική τρυφερή αγκαλιά! 🙂

  24. Ο/Η katinaki λέει:

    Εγώ πρέπει να έχω κάνει εμβόλιο από τότε που γεννήθηκα πάντως….

  25. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Εμβόλιο ανεμοβλογιάς κλπ έχεις κάνει Καιτνάκι μου και όχι ανοσίας στον ιό της ευτυχίας… χαχαχα! 😛
    Ο ιός της ευτυχίας, βρίσκεται μέσα σ’ όλους τους ανθρώπους και κάτω από κατάλληλες συνθήκες (Αγάπης, τρυφερότητας, φροντίδας κλπ) σκάει μύτη και κολλάει τους γύρω!!! 😀

    ΑΦιλιά πολλά πολλά και γεμάτα από ιούς χαράς! 🙂

  26. Ο/Η roula1smaragdenia λέει:

    Τι ωραίος ιός..!! ήρθα να κολλήσω….
    Προοδευτικό και αμείλικτο άνοιγμα στην παιδική πνευματικότητα, την απλότητα, την χαρά και το γέλιο.:D
    Αυτός ναι μάλιστα… είναι ιός με τα όλα του ..!!! 🙂 μακάρι φιλενάδα.. να κυκλοφορήσει και σε όλο τον κόσμο … για σκέψου τι ευτυχία..!!!πάντως εδώ από ότι βλέπω μια χαρά κολλητικός είναι !!! τι ωραία!!! πάλι χαρούμενη θα φύγω από εδώ… σε ευχαριστώ πολύ Μαγγισούλα μου..!! πολλά πολλά.. κολλητικά φιλάκιααααα!!!! 🙂 ❤

  27. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Εσύ Ρούλα μου, να κολλήσεις; 😉
    Μάλλον θέλεις να δυναμώσεις τις αντιστάσεις σου στην αρνητικότητα, ώστε ο ιός της ευτυχίας, να σου γίνει χρόνιος!!! 😛
    Προοδευτικά όλοι οι γύρω μας, θα κολλήσουν… είναι ΝΟΜΟΣ! 😀

    ΑΦιλιά πολλά πολλά με κολλητικά χαμόγελα! 🙂

  28. Ο/Η tasteofmysoul λέει:

    Είθε να αρρωστήσω από τον συγκεκριμένο ιό, και η ασθένεια αυτή να είναι .. ανίατη 🙂 Φιλιά πολλά 😉

  29. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Μήπως έχεις ήδη κολλήσει και δεν το ξέρεις… κάνε το παραπάνω τεστ των 12 ερωτήσεων και θα βεβαιωθείς!!! 😛

    ΑΦιλιά πολλά πολλά και καλή βδομάδα να έχουμε όλοι μας! 🙂

  30. Ο/Η cherrybookish λέει:

    Ευτυχια για εμενα σημαίνει ψυχική ηρεμία! Εύχομαι σε ολους ηρεμια λοιπον!

  31. Ο/Η mahler76 λέει:

    Μακάρι να τον κολλάγαμε όλοι μας!

  32. Παράθεμα: Αγαπημένα Φεβρουαρίου | style rive gauche

  33. Ο/Η aswtosyios λέει:

    και θελω τοσο πολυ να γελασω και δε μπορω γιατι εχω δυο τομες σε σημειο που δε πρεπει να γελαω
    ασε
    χαιρομαι για την αναρτηση οπως επισης και την ανταποκριση στα σχολια
    τι υπεροχος κοσμος

  34. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Και κανείς δεν θέλει να πονάει, όταν γελάει… γι αυτό και ο «ιός της ευτυχίας» θα βοηθήσει να κλείσουν όλες οι τομές-πληγές! 😉

    Περαστικά και καλό μήνα με υγεία, εύχομαι!

    ΑΦιλιά πάντα καρδιάς καλέ μου ασωτούλη! 🙂

  35. Ο/Η cocooning cat λέει:

    Είμαι πολύ απαισιόδοξη αν πω ότι έχουν φροντίσει να μας εμβολιάσουν από μικρά κατα του ιού της ευτυχίας και μάλλον έχει πετύχει η ανοσοποιήση; Οπότε οι περισσότεροι, ακόμα κι αν μας μεταδώσει κάποιος άλλος το ιό δεν εκφράζουμε πια τα «συμπτώματα»,

  36. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Δεν δουλεύουν έτσι οι «ιοί» Παναγιώτα μου, συνήθως τους «φέρουμε» και κάτω από κατάλληλες συνθήκες, «ευδοκιμούν»… 😉

    Νομίζω πως πολλά είναι και στο χέρι μας…

    https://ainafetst.wordpress.com/2014/04/04/changer/

    ΑΦιλιά πολλά και με επίγνωση! 🙂

  37. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    Αααα, ετσι σε τέτοιες παρεούλες να κολλάμε ο ένας τον αλλο τα σωστα παιδικά μικρόβια… Χμ, αυτο με το «ούτε σωτήρας κανενός» με ταρακούνησε λιγο, γιατι εχω την τάση να «υιοθετώ» κόσμο κ οταν μετα σαν με γράφουν με το που γιάνουν οι πληγές τους στα παλιά των υποδημάτων τους στεναχωριέμαι…! Τι τι θέλω κ γω τις «υιοθεσίες» ;; 😁😛

  38. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Έτσι είναι Κατερίνα μου, κανείς δεν είναι σωτήρας κανενός, μπορούμε να βοηθήσουμε πχ τα παιδιά που είναι άρρωστα, αλλά δεν μπορούμε να βοηθήσουμε κανένα άλλο και ας μας το ζητούν… Ξέρω πολύ καλά τι εννοείς… Οι κίνδυνοι καραδοκούν, πρώτα όλοι οι ενήλικες, είναι υπεύθυνοι για τη ζωή τους, μπορούμε να τους σταθούμε στα δύσκολα, αλλά χωρίς να περιμένουμε τίποτα σε αντάλλαγμα, είναι ένα δύσκολο μάθημα, που μου έμαθε η ζωή… να μη προσδοκώ από κανένα! 😉
    «Ευλογημένος αυτός που δεν προσδοκά, δεν θα απογοητευτεί ποτέ». Βούδας και Χριστός.

    ΑΦιλιά πολλά με κολλητικές αγκαλιές ευτυχίας! 😉

Σχολιάστε

