Άλλη γεύση!

.

georg flegel nature morte oeuf oeillet

Georg Flegel (1566-1638)

Μια μικρή πασχαλίτσα, μια μικρή λεπτομέρεια διακριτικά σε μια γωνιά του πίνακα, συμπληρώνει τον πίνακα… και για μένα, δείχνει πολλά, όπως φροντίδα, υπευθυνότητα και συνέπεια απ’ τον ίδιο τον ζωγράφο που έτσι τελειοποιεί τον πίνακα όπως επίσης και σεβασμό σ΄αυτούς που θα δουν τον πίνακα!

.

stil_che

.

Αυτή η μικρή λεπτομέρεια, όπως ένα έντομο σ’ ένα πίνακα που σίγουρα δεν «πόζαρε» στον ζωγράφο, μ’ έβαλε σε σκέψεις…
Κατ’ αρχάς πόσο προσέχω η ίδια τις λεπτομέρειες στις καθημερινές μου ασχολίες και αυτό ξεκινώντας ακόμα και με το πώς θα πλύνω τα δόντια μου, μέχρι το πώς θα μαγειρέψω, θα γράψω, θ’ απαντήσω σε σχόλια, φτάνοντας και στο πώς θα συμπεριφερθώ… γενικά.
Και ανακάλυψα, πως δεν φροντίζω τις λεπτομέρειες και αναρωτήθηκα γιατί;
Είδα, πως κάνω γρήγορα γρήγορα, ότι μου είναι βαρετό, για να έχω τον χρόνο να κάνω στη συνέχεια αυτό που μ’ ευχαριστεί… έτσι πολλά γίνονται στο περίπου…
Στη συνέχεια, παρατήρησα πως μπορεί να έχει κανείς επίγνωση πως κάνει καλά μόνο ότι τον ευχαριστεί, φτάνει  όμως «αυτό»;
Μήπως «αυτό», πάει και (λίγο) πιο βαθιά;
Μήπως δεν είμαι τόσο παρούσα, όσο θα μπορούσα;
Μήπως όταν κανείς είναι πιο προσεχτικός σε οτιδήποτε κάνει, είναι και πιο αποτελεσματικός;
Και τελικά πόσο υπεύθυνος είναι κάποιος πρώτα απέναντι στον εαυτό του και στη συνέχεια απέναντι στους συνανθρώπους του;

.

FLEGEL, Georg-548587

.

Πόσα ερωτήματα μπορούν να»γεννηθούν» όταν κανείς παρατηρήσει ακόμα και μια πασχαλίτσα σε μια γωνιά ενός πίνακα!

Τον ζωγράφο Georg Flegel τον είχα (κάπως!) ακουστά απ΄την εποχή που μελετούσα ιστορία της τέχνης για να δώσω εξετάσεις στη Σχολή Καλών Τεχνών στο Παρίσι, έτσι για μια ακόμα φορά, πάνω στην «δίψα» μου για μάθηση και βασικά ψάχνοντας να ντύσω με κάποιο  πίνακα που ν’ απεικονίζει ψωμί και κρασί,  για την ανάρτηση, «Ν’  αγαπιέστε» του Γκιμπράν,  έπεσα πάνω στον Georg Flegel, που αντιπροσωπεύει τη ζωγραφική «Still Life» (ήσυχη ζωή ή καθημερινή ζωή). Εκτός απ΄την άψογη του τεχνική, εντύπωσή μου έκανε, πως σχεδόν σε κάθε του πίνακα, κάπου διακριτικά υπάρχει και μια ζωντανή παρουσία, ένα έντομο , κάποιο πουλί ή ζώο! Ίσως έτσι να ήθελε να τονίσει πως ο πίνακας δεν είναι αυτό που λέμε, μια απλή «Νεκρή Φύση»!

.
«Still Life»
(Ήσυχη ζωή)

0132-0109_magd_beim_glaeserwaschen

.

magd_beim_silberputzen

.

Η έρευνα με οδήγησε και στην μουσική της εποχής, που είναι η λεγόμενη Αναγεννησιακή και η εποχή της Αναγέννησης, μου θύμισε πως μπορούμε ανά πάσα στιγμή, ν’ αναγεννηθούμε, πως η ηλικία δεν παίζει κανένα ρόλο και το μόνο που παίζει ρόλο, είναι η εσωτερική ώθηση για κάτι νέο και φρέσκο στη ζωή μας!

 .

Αναγεννησιακή μουσική του
Paul Peuerl (1570-1625)
με  τους πίνακες του Georg Flegel.

.

Ακόμα και μια πασχαλίτσα πάνω σε κάποιο πίνακα, μπορεί να μας αποκαλύψει πολλά και να φέρει άλλη γεύση στη ζωή μας!

*

*

*

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
Γνωμικό | This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

51 Responses to Άλλη γεύση!

  1. Ο/Η metaphrasi λέει:

    Moυ αρέσει που πιάνεσαι από μια τοσοδά λεπτομέρεια για να σκεφτείς κάτι τόσο ουσιαστικό 🙂 Φιλιά πολλά Στεφανία μου και καλό τριήμερο!!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Φαίνεται Φωτεινή μου, πως έρχεται κάποια στιγμή στη ζωή μας που μερικά πράγματα πρέπει να ξεκαθαρίζουν μέσα μας, τώρα αν το «ερέθισμα» θα είναι μια μικρή πασχαλίτσα σε μια ακρούλα ενός πίνακα ή ένα τεράστιο μαμούνι που θα σου πέσει στο κεφάλι, αυτό είναι μια άλλη ιστορία! 😛
      Όταν ένα πρωί, πήγα να πιω νερό απ΄ το γεμάτο ποτήρι που έχω δίπλα μου για τη νύχτα και είδα μέσα μια αράχνη, είπα, «πρώτα θα σκεπάζω το ποτήρι την νύχτα και δεύτερο θα προσέχω πάντα τι πίνω»!!! 😀

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και καλά κούλουμα! 🙂

  2. Ο/Η me (maria) λέει:

    Μια πασχαλίτσα σε πόσες σκέψεις σε πήγε!!
    Μου άρεσε αυτό που γράφεις στο τέλος…ακούω τη μουσική που μας χάρισες και σκέφτομαι κι εγώ, πως ναι, μπορούμε ανά πάσα στιγμή να αναγεννηθούμε!!
    Φιλιά πολλά και καλό τριήμερο..(εδώ γίνεται χαλασμός από την καταιγίδα)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Τα τελευταία χρόνια Μαρία μου, προσέχω τα σημάδια που μας φέρνει η ζωή και επειδή πιστεύω πως τίποτα δεν γίνεται τυχαία, αποφάσισα να γράψω για το που μπορεί να σε οδηγήσει ένα χαριτωμένο έντομο! 😉
      Είναι το μόνο έντομο που όταν έρθει επάνω μου, το αφήνω να κάνει βόλτες, μια και δεν έχω καθόλου καλές σχέσεις με όλα τ’ άλλα μαμούνια! 😛

      Φυσικά και μπορούμε ανά πάσα στιγμή ν’ αναγεννηθούμε, φτάνει φυσικά να το θέλουμε με όλο μας το είναι! 😉

      ΑΦιλιά και καλό υπόλοιπο διακοπών και ας βρέχει ασταμάτητα! 🙂

  3. Ο/Η syros2js λέει:

    Από κάτι «μικρό» και «ασήμαντο» ξεκινάνε οι μεγαλύτεροι προβληματισμοί!
    Οπότε, μόνο «μικρή» και «ασήμαντη» δεν ήταν αυτή η Πασχαλίτσα!
    Συνήθως, οι λεπτομέρειες κρίνουν πολλά!
    Ιστορία της Τέχνης, είχα (ως μάθημα επιλογής) στην Γ Λυκείου! (3 μαθητές το είχαμε επιλέξει μόνο!) 🙂
    Η Αναγέννηση ήταν μία από της αγαπημένες μου περιόδους! (Και υποσυνείδητα δηλαδή να το δούμε, μας βγάζει κάτι πολύ θετικό!)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, μαγισσούλα! Καλό 3ήμερο! ❤

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Είδες Γιάννα μου, σε τι μπελάδες μ’ έβαλε η πασχαλίτσα; Άντε τώρα ν’ αγνοήσω πώς ξεσκονίζω, μια και εκεί έχω το σοβαρότερο πρόβλημα! 😛
      Η Αναγέννηση είναι η συγκλονιστικότερη εποχή στην Ιστορία της Τέχνης, εκεί καταλαβαίνεις τι σημαίνει ζωγράφος, τι μουσικός και τι σημαίνει, αναγεννιέμαι!!! 😉

      ΑΦιλιά και στα δυο σας και καλά να περάσετε τις υπόλοιπες μέρες! 🙂

  4. Ο/Η Ανέσπερη λέει:

    Δίνω πάντα πολύ σημασία στη λεπτομέρεια και αφιερώνω όσο χρόνο χρειάζεται το καθετί που καταπιάνομαι να κάνω. Από το πλύσιμο των πιάτων μέχρι την τελευταία πινελιά σε κάποιον πίνακα ζωγραφικής. Δεν ξέρω τι σημαίνει αυτό μα έτσι λειτουργώ από μικρή. Είτε μου αρέσει αυτό που κάνω είτε όχι, απολαμβάνω τις στιγμές που περνώ μαζί του. Με λίγα λόγια είμαι ψυχή και σώμα και μυαλό εκεί.
    Είναι σοβαρή η περίπτωσή μου γιατρέ μου? Πρέπει να το κοιτάξω? 🙂
    Όμορφα Κούλουμα σου εύχομαι από καρδιάς!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Η αφεντιά μου, δίνεται ολόψυχα σε όλες τις σπιτικές δουλειές, (όταν το αποφασίσει!) προσέχοντας αρκετά τις λεπτομέρειες, εκτός απ΄ το ξεσκόνισμα και την κηπουρική… να, γύρω, γύρω πάει το ξεσκονόπανο και μόνο κατά λάθος από κάτω, τα αγριόχορτα καθόλου δεν μ’ ενοχλούν… όσο για τις βιβλιοθήκες, ποτέ δεν έχουν ξεσκονιστεί και ούτε και πρόκειται… εκεί που η λεπτομέρεια όμως «παίζει», είναι στην εσωτερική μας παρατήρηση… χωρίς φυγές, χωρίς να δικαιολογήσε, χωρίς να επικρίνεις… εκεί, να μην αφήνεις καμιά λεπτομέρεια να σου ξεφύγει! 😉

      ΑΦιλιά πολλά πολλά Ζωή μου και καλά οικογενειακά Κούλουμα και σε σένα! 🙂

      • Ο/Η Ανέσπερη λέει:

        Στεφανία μου καλή σου μέρα!
        Όσον αφορά την εσωτερική παρατήρηση, άποψή μου είνα πως αν φτάσουμε σε σημείο να αφουγκραστούμε αυτόν τόσο θορυβώδη σιωπηλό εσωτερικό μας κόσμο, αυτοστιγμής γίνονται φανερές και οι λεπτομέρειές του. Αρκεί να σιωπήσουμε και να αφουγκραστούμε.
        Οι ευχές σου έπιασαν για τα Κούλουμά μου!
        Δέξου τώρα και τις δικές μου για καλή Σαρακοστή!!!
        Μια μεγάλη, ζεστή και παρατεταμένη αγκαλιά!!!

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          Καλημέρα Ζωή, καλή μέρα ζωή….
          Έχεις δίκαιο… «όταν» και «αν» καταφέρνουμε να σταματήσουμε για λίγο τον συνηθισμένο ρυθμό της καθημερινότητας μας… κάτσουμε λίγο ήσυχα και ακούσουμε, δούμε, γευτούμε, αισθανθούμε τι γίνεται γύρω μας, αυτός ο θορυβώδης εσωτερικός κόσμος που είναι σκέψεις, σταματά για πολύ λίγο… αυτή όμως η παύση είναι απίστευτα αναζωογονητική και τότε έχεις και πλήρη θέα, της οποιαδήποτε λεπτομέρειας! 😉

          Χαίρομαι που πέρασες όμορφα… εξάλλου είσαι συχνά στη σκέψη μου…και μάλιστα σου έχω φυλάξει κι ένα ποίημα που θα προσθέσω στην τόσο τρυφερή σου ανάρτηση, μια και χθες δεν πρόλαβα να σου γράψω! 😛

          ΑΦιλιά και ανταποδίδω την παρατεταμένη αγκαλιά… Αχ! πόσο ανάγκη έχουμε την ζεστή αγκαλιά και ας είναι νοερή! 🙂

  5. Ο/Η Ελίνα λέει:

    Καλημέρα, Άιναφετς! Μια χαρά απαντάς στο σχόλια και με περισσότερη λεπτομέρεια από αυτή που νομίζεις. Εμένα μου βγάζουν αγάπη οι απαντήσεις σου στα σχόλια, γιατί κάτι διαφορετικό και ουσιαστικό απαντάς πάντα στον καθένα μας.
    Η λεπτομέρεια έχει να κάνει πολλές φορές με τον τρόπο που λειτουργεί το μυαλό μας. Κι επειδή στον κόσμο χρειάζονται όλοι (και οι λεπτομερείς και οι πιο αφαιρετικοί), μείνε όπως είσαι και συνέχισε να σκορπάς νεραϊδόσκονη. Καλά να περάσετε! ΑΦ!!!!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Είπαμε Ελίνα μου, κάνω όσο μπορώ καλύτερα ότι μου αρέσει, γι αυτό και δίνω σημασία στα σχόλια των φίλων μου, όπως επίσης και στις λεπτομέρειες των αναρτήσεων μου! 😉

      Τώρα, πρέπει να επεξεργαστώ, δλδ να παρατηρήσω αυτό που επισημαίνεις, πως η λεπτομέρεια έχει σχέση με το πώς λειτουργεί το μυαλό μας… χμ! μ’ έβαλες σε σκέψεις, δεν με βρίσκω πάντως και πολύ αφαιρετική! 😛

      ΑΦ!!! με αφαιρετικές δόσεις νεραϊδόσκονης (χιουμοράκι!) 🙂

  6. Ο/Η aristea k λέει:

    Μαγισσούλα μου, δεν είναι η πρώτη φορά που καταπιάνεσαι με το θέμα παρατήρηση. Και χαίρομαι πολύ πολύ !
    Θυμάμαι που όταν είχα διαβάσει (εδώ σε σένα) να μην πλένουμε μηχανικά ούτε καν τα δόντια μας, γιατί αυτή η μηχανική κίνηση κοιμίζει το νου, από την άλλη μέρα ως και σήμερα παρατηρώ κι απολαμβάνω το πλύσιμο των δοντιών , το νερό που τρέχει πάνω μου όταν κάνω μπάνιο, πολλές φορές ακόμα και το καθάρισμα των τζαμιών! ☺
    Βέβαια, πολλά πράγματα ομολογώ πώς τα κάνω ακόμα μηχανικά ….. και το αποτέλεσμα …μια κούραση ψυχική!
    ( πχ κάποιες φορές το 25λεπτο περπάτημα το μεσημέρι που γυρίζω από τη δουλειά. Θεέ μου κουρασμένη που αισθάνομαι ….. Κι άλλες φορές που παρατηρώ τη φύση και σκέφτομαι τι όμορφες φωτογραφίες θα τραβούσα αν είχα μηχανή ούτε που καταλαβαίνω ότι έφθασα σπίτι και είμαι και σαν κοριτσάκι! :))
    Αγνοούσα τον ζωγράφο τα έργα του οποίου μου άρεσαν πολύ 🙂 Όσο και η αναγεννησιακή ζωγραφική !
    Σε φιλώ γλυκά!
    Καλά να περάσεις ό,τι κι αν κάνεις σήμερα κι αύριο ( καλά και κάθε μέρα εδώ που τα λέμε!!)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Μα ναι Αριστέα μου, παρατηρώντας το πώς λειτουργούμε στην καθημερινότητα μας, ανακαλύπτουμε πως δεν είμαστε πάντα παρόντες σε ότι κάνουμε και αυτό φαίνεται στις λεπτομέρειες! 😛
      Το κλειδί είναι να είσαι «εκεί» σε ότι κάνεις και τότε όλα γίνονται και πιο εύκολα και το αποτέλεσμα δεν σε απογοητεύει… απλά πράγματα! (λέω τώρα!) 😉
      Ούτε τον ζωγράφο γνώριζα ούτε τον μουσικό, αν και ομολογώ πως βρίσκω την Αναγεννησιακή μουσική μονότονη και αργή, ενώ μου αρέσει πολύ η ζωγραφική εκείνη της εποχής!

      ΑΦιλιά πάντα καρδιάς και ελπίζω να είσαι καλά για να χαρείς τα Κούλουμα! 🙂

  7. Ο/Η fantra13 λέει:

    Τι όμορφο άρθρο, πόσο ίδιες οι σκέψεις που μοιραζόμαστε πολλοί από εμάς! Απ’ τη μια ισχύει αυτό που λες, όλοι τελειώνουμε με τα βαρετά για να πάμε γρήγορα στα ενδιαφέροντα (ενώ πολλοί ακόμη χειρότερα δεν τελειώνουν ποτέ με τα βαρετά, απλώς διαρκώς τα αναβάλλουν). Αυτό που με απασχολεί εδώ και καιρό είναι πόσο το βαρετό είναι αληθινά βαρετό αν συγκεντρωθούμε σε αυτό και βάλουμε συνείδηση όπως λες; Νομίζω πως αν δώσουμε τι δέουσα προσοχή σε οτιδήποτε ως τώρα μας φάνταζε αδιάφορο ή ακατάλληλο για μας, μπορεί έως και να το κάνουμε υποφερτό. Μπορεί να μην καταφέρουμε να το αγαπήσουμε ποτέ, αλλά τουλάχιστον η συμβίωση μας θα είναι κάπως καλύτερη. Πάνω σ’ αυτή την «εφαρμογή» προσπαθώ να δουλεύω, χωρίς να γκρινιάζω…
    Μια όμορφη Κυριακή να έχεις Στεφανία μου! 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Α! Φανή μου, το ξεσκόνισμα είναι βαρετό για μένα, όπως και η κηπουρική, ενώ δεν είναι το μαγείρεμα, ούτε το σιδέρωμα και μάλιστα μου αρέσει πολύ να καθαρίζω τα τζάμια, δεν μου αρέσει να διαβάζω περιοδικά ή εφημερίδες, ενώ μπορώ να διαβάζω τεράστιες αναλύσεις φιλοσοφοψυχολογικές στο intermet… Δλδ, τρέχα γύρευε! 😛
      Και δεν νομίζω πως αν δώσω όλη μου την προσοχή στο ξεσκόνισμα, θα το συμπαθήσω, το μόνο που θα καταφέρω, είναι να γίνει η «δουλειά» καλύτερα… μέχρι να ξαναμαζευτεί η σκόνη!!! χαχαχαχα! 😉

      Στα εσωτερικά μας, «παίζουν» οι λεπτομέρειες, πώς δλδ, με την παρατήρηση, δεν θ’ αφήσουμε να μας ξεφύγουν λεπτομέρειες… εκεί σε θέλω κάβουρα κλπ κλπ! 😀

      ΑΦιλιά πολλά πολλά όπου και να βρίσκεσαι! 🙂

  8. Ο/Η Stella Vardaki λέει:

    σε ελαχιστα πραγματα προσεχουμε τις λεπτομερειες μαγισσουλα μου ισως και μονο σε ενα ο καθενας μας, οπως επισης ισως μονο σε ενα δινουμε τον καλυτερο εαυτο μας ισως και σε κανενα, παλευουμε να κανουμε πολλα μαζι και τα καταπινουμε αμασητα, πες γιατι δεν προλαβαινουμε, πες γιατι ετσι ειναι ο κοσμος, η ζωη..
    οι ανθρωποι που δινουν το 100% τους να οπως πχ αυτος ο υπεροχος ζωγραφος ειδες ποσο ψηλα φτανουν; δεν θελω να ξερω ποσες »πασχαλιτσες» σκιτσαρισε μεχρι να φτασει στην τελικη, αλλα η τεχνη με κοπο κατακτιεται, και οχι μονο αυτη!

    φιλακια πολλα κυριακατικα 🙂

  9. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Νομίζω Στέλλα μου, πως τελικά προσέχουμε τις λεπτομέρειες μόνο σε ότι πραγματικά μας αρέσει, αν και προσωπικά έχω εξασκηθεί τα τελευταία χρόνια να είμαι παρούσα και έτσι να δίνω την προσοχή μου όταν κάνω τα πράγματα που αγαπώ! 😉
    Το σχόλιο της Αριστέας εξηγεί πώς φτάνει κανείς να μην κάνει μηχανικά τα καθημερινά και εκεί, αν δει κανείς πραγματικά πόσο βοηθά η παρατήρηση, νομίζω πως πολλά μπορούν ν’ αλλάξουν στη ζωή μας! 😉
    Συμφωνώ πως ο τρόπος που ζούμε, δεν βοηθά καθόλου στο να δίνουμε τη προσοχή μας στις λεπτομέρειες, αν και η «επίγνωση» αυτής μας της κατάστασης, θα έπρεπε να μας δώσει την κατάλληλη ενέργεια να το ερευνήσουμε λίγο παραπάνω! 😛

    ΑΦιλιά πολύ τρυφερά και καλό μας γιορτινό βραδάκι! 🙂

  10. Ο/Η dodo λέει:

    Υπέροχη διαδρομή, από την ζωγραφιστή πασχαλίτσα στην επανεκτίμηση της ατομικής ευθύνης και στην δυνατότητα προσωπικής αναγέννησης- ό,τι καταλληλότερο για την άνοιξη, που είναι κιόλας παντού, παρά το σημερινό, χειμερινό διάλειμμα!

  11. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ευχαριστώ για την ενθάρρυνση, η άνοιξη σίγουρα βοηθά τη διαδρομή, την αναγέννηση της φύσης και όχι μόνο! 😉

    ΑΦιλιά και καλό και υπομονετικό χειμερινό και κρύο διάλειμμα! 🙂

  12. Κοίτα πού καταντήσαμε! Να γίνονται όλα αυτοματοποιημένα και δίχως να καταγράφεται τίποτα στο συνειδητό μας. Κι ας είναι ένας ζωντανός πίνακας ζωγραφικής η φύση γύρω μας. Μας εκνευρίζει η βροχή, μας φοβίζουν τα έντομα, μας πιάνει αλλεργία στη γύρη των λουλουδιών και μας απωθεί η έκθεση στον ήλιο. Κατάντια ε;
    Οι πίνακες είναι εκπληκτικοί σε χρώματα και λεπτομέρειες. Δεν ήξερα για τον καλλιτέχνη και σπάνια ακούω αναγεννησιακή μουσική, αφού δεν έχω ακούσματα και μου φαίνεται και μένα μονότονη. Η έμπνευση σου όμως να εμπνευστούμε απ’ τη σημασία στη λεπτομέρεια, μου άρεσε πολύ!
    Καλά Κούλουμα να περάσετε Στεφανία μου!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Νομίζω Μαρία μου, πως όταν κανείς έχει επίγνωση, της ακαταστασίας που επικρατεί μέσα του, αυτό αντανακλάται και στο συνειδητό του… Το «θέμα» είναι αν έχει συνηθίσει να ζει έτσι ή κάποια στιγμή κάτι ξυπνά μέσα του και αποφασίζει να πάρει τη ζωή συνειδητά στα χέρια του! 😉
      Σήμερα το πρωί που με ξύπνησε η βροχή, η πρώτη μου σκέψη ήταν στα σύνορα… και αυτομάτως αισθάνθηκα τεράστια ευγνωμοσύνη που τουλάχιστο έχω στέγη και μπορώ ν’ αγοράσω λαγάνα… και είμαι σίγουρη, πως πολλοί σκέφτηκαν σαν και μένα…
      Ναι, είμαστε αχάριστοι και τουλάχιστο αυτή η κρίση, ξυπνά αρκετούς απ΄ τον λήθαργο! 😉

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και καλά Κούλουμα να έχουμε! 🙂

  13. Ο/Η nikol λέει:

    Η αλήθεια είναι Στεφανία μου ότι για πολλά χρόνια ( λόγω ειδικών συνθηκών ) λειτουργούσα αφηρημένα και μηχανικά , όμως το δυνατό μου σημείο στη λεπτομέρεια ήταν και είναι στην συζήτηση και στο γραπτό κάποιου ανθρώπου !! Μια μικρή λέξη μου χτυπάει καμπανάκι ότι θέλει κάτι να πει . Ομως δεν αφήνω τις λεπτομέρειες τώρα που έχω ελεύθερο χρόνο σε ότι αφορά τη φύση που με μαγεύει και τα μικρά έντομα μου εξάπτουν τη φαντασία !!
    Καλή Σαρακοστή με πολλά φιλάκια

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ευτυχώς Νικόλ μου, που κάποια στιγμή τα φέρνει έτσι η ζωή (συνήθως το «σκούντημα» είναι οδυνηρό) και αρχίζουμε να είμαστε πιο συνειδητοί και τότε και οι λεπτομέρειες αποκτούν αξία! 😉
      Συμφωνώ μαζί σου, πως στην επικοινωνία μας και η παραμικρή λεπτομέρεια πρέπει να έχει σημασία, μη ξεχνάμε πως ο άλλος γίνεται καθρέπτης μας! 😉

      Η φύση έχει να μας μάθει πολλά ακόμα και τα έντομα! 😛

      ΑΦιλιά πολλά και πάντα τρυφερά! 🙂

  14. Ο/Η Evi λέει:

    η λεπτομέρεια κάνει τελικά τη διαφορά? πιστεύω πως κάποιοι προσέχουν πολύ τη λεπτομέρεια, αλλά δεν πιστεύω πως είναι πάντα πιο αποτελεσματικοί από τους υπόλοιπους…πολλές φορές οι πολλές σκέψεις μας, μας οδηγούν στο να μη συγκεντρωνόμαστε και να μη «βλέπουμε» λεπτομέρειες που μπορεί με μια δεύτερη ματιά να βλέπαμε. όπως και να χει εμένα μου άρεσαν πολύ οι πίνακες, γιατί αυτές οι λεπτομέρειες που περιγράφεις, δίνουν ένα τόνο παραπάνω στο έργο του καλλιτέχνη και τροφή για σκέψη! φιλάκια πολλά μαγισσούλα μου!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι, Εύη μου, η λεπτομέρεια κάνει τη διαφορά, τα ρητά κουβαλούν πολύ σοφία! 😉
      Φυσικά και οι πιο πολλοί, δεν δίνουν σημασία στη λεπτομέρεια ή δίνουν μόνο σ’ ότι τους ευχαριστεί… και οι σκέψεις που τριβελίζουν 24 ώρες το εικοσιτετράωρο δεν βοηθούν στο να είμαστε παρόντες, άρα προσεχτικοί! 😛

      Το παρακάτω link, είμαι σίγουρη πως θα σου αρέσει!

      https://ainafetst.wordpress.com/2016/02/04/%CE%B2%CE%AE%CE%BC%CE%B1-%CE%B2%CE%AE%CE%BC%CE%B1/

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και να έχεις μια όμορφη Καθαρή Δευτέρα! 🙂

  15. Ο/Η Φρίντα λέει:

    Κατ’ αρχή, καλημέρα αγαπημένη μου μαγισσούλα, καλή εβδομάδα και καλή σαρακοστή 🙂
    Ήταν μια ωραία στιγμή, να μοιραστείς αυτές τις σκέψεις σου, που πλαισιώθηκαν από υπέροχα χρώματα, εικόνες και μουσικές!
    Στις περισσότερες στιγμές στη ζωή μου, δεχόμουν κριτική γιατί στεκόμουν στη λεπτομέρεια. Στη λεπτομέρεια της εικόνας, του λόγου, της έκφρασης, της δράσης και της αντίδρασης. Παρατηρούσα τη λεπτομέρεια και με έλεγαν «σπαστική». Δεν αγνούσα το σύνολο, όμως η μικρή πασχαλίτσα και το νόημα της ήταν αυτό που θα με συγκινούσε περισσότερο.
    Επίσης, όταν είχα μπροστά μου ένα πιάτο φαγητό, πάντα άφηνα το κομμάτι που μ’ άρεσε περισσότερο, ως τελευταία μπουκιά, για να έχω την πιο όμορφη επίγευση.
    Τέλος, αναφορικά με τις δουλειές και τις υποχρεώσεις, που όπως αντιλαμβάνεσαι ώρες-ώρες λειτουργείς με ρυθμούς στο κόκκινο, έπαιρνα μια βαθιά ανάσα κι έλεγα μέσα μου: Ό,τι δεν μπορείς να αποφύγεις, απόλαυσέ το. Και η αγγαρεία γινόταν υποφερτή 😉
    Υπάρχει μία λέξη που δεν τη συνάντησα έως τώρα πουθενά αλλού. Μεράκι. Όταν δημιουργείς την κάθε σου μέρα με μεράκι, τότε η ζωή γίνεται πιο γλυκιά, πιο υποφερτή, βρε αδελφέ!
    Σου στέλνω την Αγάπη μου με πολλά γλυκά φιλιά από τη βροχερή μου πόλη .. μουλιάσαμε πια ..
    3>

  16. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλημέρα αγαπημένη μου Φρίντα! 🙂
    Είδες πώς οι άνθρωποι γύρω μας, μας κρίνουν «σπαστικούς» όταν δίνουμε σημασία στις λεπτομέρειες και δεν θα σταθώ μόνο σ’ αυτό, αλλά θα επισημάνω την κριτική που δέχεται κάποιος όταν δεν συμβαδίζει με το τσούρμο των «δεν βαριέσαι αδελφέ» ή «τι τα θες όλα αυτά» ή «τι ασχολείσαι» ή «τι σε νοιάζει» κλπ κλπ! 😛

    Όταν πει κανείς: «Θα παρατηρήσω τα χέρια μου, καθώς θα κάνω τις δουλειές μου ή πχ όταν θα γράφω», είναι μαγικό αυτό που θ’ ανακαλύψει για τον εαυτό του… κάνε το, σαν παιχνίδι και θα με θυμηθείς… ο καλύτερος τρόπος να είσαι στο παρόν, άρα προσεχτικός, άρα και λεπτομερέστατος!!! 😉

    Όμορφη (ηχητικά) η λέξη «μεράκι» , ναι… όταν έχεις ή βάζεις «μεράκι» σε ότι κάνεις, πρώτα έχεις εσωτερική ενέργεια, η μέρα σου, γίνεται «μεράκι» και αντιμετωπίζεις δυναμικά ότι πέφτει στο χέρι σου ή στο κεφάλι σου!!! 😀

    ΑΦιλιά πολλά πολλά και με πολύ «μεράκι»! 🙂

    ΥΓ: Ο γάμος «ετελέσθη» ;

    • Ο/Η Φρίντα λέει:

      Ο γάμος, αγαπημένη μου Στεφανία, θα γίνει το Μάιο και συγκεκριμένα στις 12, ημέρα Πέμπτη.
      Θα είναι απλός με λίγους συγγενείς κι εκλεκτους φίλους των παιδιών. Όμως, και η απλότητα κρύβει τη λεπτομέρειά της και γι’ αυτήν εργάζομαι αυτόν τον καιρό .. με μεράκι ❤
      Το παιχνίδι με την παρατήρηση των χεριών, την ώρα της δουλειάς, μου έχει γίνει συνήθεια πια, κι έχεις απόλυτο δίκιο. Επίσης, μ' αρέσει πάρα πολύ να παίζω στον τοίχο με τα χέρια μου και τις σκιές που δημιουργούν σχέδια. Μη σου πω ότι με χαλαρώνει κιόλας. Μήπως, γιατρέ μου, να πάω να κοιταχτώ?
      Επίσης, αιτία "πολέμου" ή απαξίωσης είναι οι φράσεις που θ' ακούσω να μου λεν: τι τα θες όλα αυτά ή δε βαριέσαι, ή τι ασχολείσαι.
      Όσο γνωριζόμαστε, τόσο αγαπάω την επικοινωνία μας 😀

      • Ο/Η Άιναφετς λέει:

        Τι τα θες όλα αυτά καλέ και ασχολείσαι; χαχαχα! 😛
        Ο καθένας μας, ακολουθεί ένα δρόμο, οι περισσότεροι, άγονται και φέρονται απ’ τα γεγονότα, έτσι λοιπόν «δεν βαριέσαι»!!! 😀

        ΑΦ! πολλά και μέχρι το Μάι… έχουμε να λέμε! 🙂

  17. Ο/Η Levina λέει:

    Λειτουργούμε παρόμοια και έχω κι εγώ την ίδια ανησυχία μήπως τελικά είμαι απούσα; Μήπως θα μπορούσα να δώσω το 100% του εαυτού μου σε ότι θεωρώ ασήμαντο και μένει στο ¨περίπου¨ ; Αν οι λεπτομέρειες έχουν να κάνουν με δουλειές τις θεωρώ, ειδικά τα τελευταία χρόνια, πράγματι ασήμαντες (ντροπή μου) και απλά υποχρεωτικές για μια ευπρεπή διαβίωση. Αν όμως πρόκειται για πινελιές που δίνουν οποιουδήποτε είδους ευχαρίστηση σε οτιδήποτε κινείται γύρω μου και σε εμένα τότε δίνω και πολύ μάλιστα σημασία. Ας πούμε γεμίζω πασχαλίτσες τον κόσμο μου ή μάλλον τον μικρόκοσμό μου 🙂 . Όταν πάλι υπάρχουν στιγμές που δεν μπορώ να το κάνω ούτε αυτό, τότε φροντίζω μια ακόμα λεπτομέρεια σημαντική για εμένα, να είναι διακριτική και να μην ενοχλεί η παρουσία μου
    Φιλιάάά πολλά και Καλημέρες μαγισσούλα μου

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Νομίζω Εύη μου, πως έχεις «πιάσει» πολύ καλά τι σημαίνει να είναι κανείς παρόν! 😉
      Και θέλω να ξέρεις, πως για να πιάσει κανείς «αυτό» πρέπει να λειτουργεί μέσα του ο παρατηρητής… φυσικά και δεν λειτουργεί πάντα, γιατί αν λειτουργούσε πάντα, δεν θα γράφαμε ότι γράφουμε, τώρα! 😛
      Ο παρατηρητής λειτουργεί, ακριβώς τη στιγμή που θ’ αντιληφθείς πως απουσιάζεις… και μετά πάλι χανόμαστε σε σκέψεις! 😉
      Η παρουσία μας, Εύη μου, είναι απαραίτητη στους γύρω και αυτό που σου γράφω, δεν είναι αλαζονικό, το γράφω γιατί σ’ έχω γνωρίσει και από κοντά! 😉

      ΑΦιλιά πολύ βροχερά, κρύα, υγρά, μουντά… απ΄το βουνό μας και ας είναι όλα ανθισμένα! 🙂

  18. Ο/Η aswtosyios@blogspot.com λέει:

    καλη σαρακοστη!με αφορμη την αναρτηση σιυ ηθελα να ευχηθω να ρθει μετα τον μεσαιωνα που ζουμε τον απολυτο να ερθει μια νεου τυπου αναγεννηση

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλή Σαρακοστή και σε σένα Νίκο μου, όπως την αισθάνεσαι! 😉
      Νομίζω πως για να βγούμε απ΄ τον μεσαίωνα των τελευταίων ετών, πρέπει ο καθένας μας να βάλει έστω ένα πετραδάκι και αυτό ξεκινώντας απ΄ την αναγέννηση του εαυτού μας… 😛

      Πιστεύω στις ευχές, ειδικά όταν είναι καρδιάς! 🙂

      Αν έχεις χρόνο διάβασε μια απ΄τις πιο αγαπημένες μου αναρτήσεις:

      https://ainafetst.wordpress.com/2013/11/05/unequestion/

      ΑΦιλιά πολλά και με όλη μου την αγάπη! 🙂

  19. Υπέροχοι πίνακες!! Τον ξέρω τον Φλέγκελ, και αγαπώ και νεκρές Φύσεις στη ζωγραφική.

    Να είσαι πάντα καλά, για τα «δώρα» ομορφιάς και αγάπης που μας δίνεις εδώ Στεφανία μας, καλή Σαρακοστή!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Για να είμαι ειλικρινής Ειρήνη μου, όταν ανακάλυψα τον Φλέγκελ, σε σκέφτηκα και είπα, «και τι δεν θα έγραφε η Ειρήνη γι αυτούς τους πίνακες»! 😉
      Εσύ να είσαι καλά που πάντα ο τρυφερός σου λόγος, μου δίνει πολύ χαρά!

      ΑΦιλιά καρδιάς πολλά πολλά και με πολύ αγάπη! 🙂

  20. Ο/Η roula1smaragdenia λέει:

    Εγω θα σταθω στην τέλεια και θαυμασια ζωγραφική του και παρατηρησα οτι η ζώσα φυση του δηλαδη πουλια πασχαλιτσες και άλλα που εχει ζωγραφισει ειναι τοσο ομορφα ζωγραφισμενα με την καθε τους λεπομερεια φιλη μου που νομιζεις οτι ειναι ετοιμα να περπατήσουν.. στην αρχή περασα τους πίνακες για φωτογραφίες..και βέβαια εκει που εδωσα την προσοχη μου ηταν ακριβως η λεπρομερεια ….. στις μικρες λεπτομερειες ειναι το αξιον λόγου..και είναι εκεινες που κανουν την διαφορα.. σε οτι κανουμε… φιλη μου ελπιζω να περασες ομορφα σου αφηνω εδω τα καθηστερημενα φιλιά μου…μαζι με την αγαπη μου..:) ❤ ❤

  21. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Για μένα Ρούλα μου, αυτή είναι ζωγραφική και ο Φλέγκελ είναι ζωγράφος, χωρίς να θέλω φυσικά να υποτιμήσω τους σημερινούς μας ζωγράφους, αλλά η διαφορά βγάζει μάτι! 😛

    Είδες πόσες λεπτομέρειες έχουν όλοι οι πίνακας, ακόμα και στα μαχαίρια! 😉
    Να τις προσέχουμε τις λεπτομέρειες σε ότι κάνουμε, γιατί σίγουρα αυτές κάνουν τη διαφορά!

    ΑΦιλιά και καλά να είμαστε να χαιρόμαστε την καθημερινότητα μας! 🙂

  22. Αυτός ο πίνακας, ο πρώτος, με τα τηγανιτά αβγά, θα έπρεπε να βρίσκεται στο σπίτι μου!
    Φιλί!

  23. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλώς την!
    Επί τέλους πήρες μυρωδιά, πως αν εσύ δεν πρωταγωνιστήσεις σ΄ αυτή την ανάρτηση που θα πρωταγωνιστήσεις; χαχαχαχα! 😀
    Είδες λεπτομέρειες, είδες το ψωμάκι με το μαχαιράκι του πώς είναι έτοιμα για να κάνουμε παπάρα μες τ’ αυγουλάκια… εκτός και αν νηστεύεις!!!! 😛

    ΑΦιλιά με πολλά πολλά χαμόγελα! 🙂

  24. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Χαίρομαι που σου άρεσε η ανάρτηση και έτσι πήρες μια «άλλη γεύση»… πιο αναγεννησιακή! 😉

    ΑΦιλιά πάντα καρδιάς! 🙂

  25. Ο/Η xristin λέει:

    Στεφανία λατρεύω τους πίνακες εποχής που δείχνουν την ζωή των ανθρώπων της γιατί βρίσκεις σε αυτούς πολλές πληροφορίες για τις διατροφικές συνήθειες τους ,τα σκεύη που χρησιμοποιούσαν,τα ρούχα που φορούσαν σε κάθε ιστορική εποχή και γενικώς την καθημερινότητα τους.Είναι σαν να κοιτάω από την κλειδαρότρυπα την καθημερινότητα κάποιον αγνώστων σε μια μακρινή μυστηριώδη εποχή!
    Φαντάσου να το ρίξω και στο κουτσομπολιό!
    Τις φιλούρες μου

  26. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    Καταρχήν…Τι ωραία ανάρτηση και πόσο ρεαλιστικοί πίνακες!Κατά δεύτερον άργησα να απαντήσω εδώ, καθώς οι πασχαλίτσες είναι από τα αγαπημένα μου πλάσματα και έψαχνα στο διαδίκτυο να βρω να σας παραθέσω πράγματα για αυτά που συμβολίζουν, κυρίως την Καλή Τύχη!
    Αυτό το «ανακάλυψα», καθώς μια μέρα αγόρασα από ένα κατάστημα μια πάνινη γερμανική τσάντα που είχε πάνω ζωγραφισμένα ένα τετράφυλλο τριφύλλι και από την άλλη μια πασχαλίτσα και στις δυο μεριές έλεγε…»Gluecksbringer», δηλαδή αυτός που φέρνει Τύχη! Ψάχνοντάς το λοιπόν αυτές τις μέρες περισσότερο στο διαδίκτυο, έμαθα ότι από πολύ παλιά και από την «θρησκεία» των Σαμάνων, η πασχαλίτσα θεωρείται σύμβολο καλής τύχης -μην ξεχναμε ότι χρησιμοποιείται για να τρώει ως άλλο βιολογικό όπλο και τις αφίδες στα φυτά- ενώ στη συνέχεια συνδέθηκε άμεσα σε κάποιους τόπους με την Παναγία και την Μαρία την Μαγδαληνή για αυτό και οι Γερμανοί την ονομάζουν Marienkaefer (σκαθάρι της Μαρίας) ενώ στα Αγγλικά το όνομά της είναι Lady-bug, για τον ίδιο λόγο. Μάλιστα επειδή πολλές πασχαλίτσες έχουν 7 βούλες, οι βούλες κατά κάποιους συμβόλιζαν τις 7 αρετές της Μαρίας! Επίσης, ίσως εσύ ήδη να γνωρίζεις, όπως διαβάζω σε γερμανική ιστοσελίδα, πως κατά την γαλλική λαϊκή παράδοση, παλιά ο κόσμος πίστευε ότι ένας άντρας πρόκειται να βρεθεί κοντά στην προοπτική ενός γάμου, αν…προσγειωθεί πάνω του μια πασχαλίτσα (!!) ενώ οι ελεύθερες κυρίες θα έπρεπε να τοποθετήσουν στον δείκτη του χεριού τους μια πασχαλίτσα και να μετρήσουν τα…δευτερόλεπτα μέχρι αυτή να ξαναπετάξει μακρυά τους για να δουν πόσο σύντομα θα παντρευτούν, όπου βέβαια κάθε δευτερόλεπτο σήμαινε και ένας χρόνος!
    Φοβερό;;
    Αφιλάκια πολλάααα και καλή μας εβδομάδα!!! 🙂

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χίλια ευχαριστώ για τις πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με την πασχαλίτσα! 😉
      Μετά την μέλισσα, την πεταλούδα, αγαπώ πολύ αυτό το τόσο χρήσιμο, σεμνό και όμορφο έντομο! 😉
      Τώρα για την Γαλλική παράδοση, δεν είχα ιδέα… λες να λειτούργησε «ερήμην» μου και στους δυο μου γάμους… πάντως θα το έχω υπ’ όψη μου, να μη δοκιμάσω το κόλπο! 😛

      ΑΦιλιά πολλά πολλά Κατερίνα μου και εύχομαι η πασχαλίτσα να σου φέρει Καλή Τύχη! 🙂

  27. Ο/Η χρηχα λέει:

    Kαλησπέρα αγαπητή Στεφανία….

    Το πόσο υπέυθυνος είναι κανείς είναι στ’αλήθεια ένα ερώτημα;
    Η ευθύνη σαν υποχρέωση….
    Η ευθύνη σαν ηθικό βάρος….
    Η υπευθυνότητα σαν καθήκον…..
    Θα μπορούσαμε να δούμε το πρίσμα της μη υποχρέωσης του ανθρώπου να είναι «σωστός» απέναντι σε υποχρεώσεις του «σωστού» απ’όπου κι αν προέρχονται…..και κάτω από το πρίσμα αυτό ο άνθρωπος δεν κάνει λάθη….απλά κάνει επιλογές…..τα αποτελέσματα των οποίων οφείλει να τα υποστεί η να τα απολαύσει αναλόγως του αποτελέσματος ,φυσικά……
    Το μόνο που θα έμπαινε σαν θέμα στην συγκεκριμένη περίπτωση , ή σαν ερώτημα είναι το κατά πόσο συνειδητά πάρθηκαν οι αποφάσεις ….το πόσο συνειδητά έγιναν οι επιλογές…. ( το συνειδητό ορίζει αν υπάρχει γνώση για το αποτέλεσμα της επιλογής κάθε φορά)……
    Φυσικά οι περισσότερες επιλογές γίνονται ανεύ γνώσης….γίνονται λόγω κεκτημένης ταχύτητας ή ό,τι άλλο μπορείς να φανταστείς….
    Βοηθάει τον άνθρωπο να μπορεί να παρατηρεί γύρω του…να έχει γνώση του περιβάλλοντος του…
    Βοηθάει περισσότερο το να μπορεί να παρατηρεί τον εαυτό του…. είτε σε σχέση με το περιβάλλον είτε τον εαυτό του μόνο του….
    Αν το μπορείς και το κάνεις …….
    Αυτό είναι …

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλημέρα αγαπητέ Χρήστο…
      Πολλά θέματα στο «χαλί»… αλλά πρώτα να εκφράσω την χαρά μου, που είσαι πάλι στη μπλογκόσφαιρα!!! 😉
      Ξεκινώντας απ΄την ευθύνη που είναι για μένα η υπέρτατη αρετή και παρατηρώντας γύρω μας βασικά τους ίδιους μας τους εαυτούληδες, αρχίζει να λειτουργεί η επίγνωση, είσαι συνειδητός…
      Η επίγνωση είναι αυτή που φέρνει τη σωστή σκέψη = σωστή δράση! 😛
      Λίγο συμπιεσμένα στα γράφω, αλλά νομίζω πως θα καταλάβεις, πόσο σημαντική είναι η επίγνωση… στη συνέχεια ακολουθούμε τη ροή της ζωής…. και απ΄ τη στιγμή που με τις πράξεις μας δεν βλάπτουμε τους γύρω μας και αν καταφέρουμε να δείξουμε και λίγη καλοσύνη και κατανόηση, όλα καλά (!) 😉

      ΑΦιλιά πολλά αλλά σκονισμένα, αλλά οι καρυδιές «μου» άνθισαν! 🙂

  28. Ο/Η χρηχα λέει:

    Καλησπέρα και πάλι….

    Χαίρομαι που άνθισαν οι καρυδιές σας…..για τις δικές μου καρυδιές αυτήν η άνοιξη είναι κρίσιμη….. περιμένω να φανεί το μέγεθος της καταστροφής από την περυσινή πλημμύρα…..κάποια δένδρα είχαν προσπαθήσει να αναπτύξουν βλαστάρια προς το τέλος Αυγούστου-Σεπτεμβρίου…..αλλά δεν είναι καθόλου σίγουρο ότι θα επιβιώσουν τελικά….περιμένω να δω πως θα τα πάνε…..αν δεν βλαστήσουν πάει να πει ότι η ζημιά είναι στο 35% του κτήματος….. 600 δένδρα ξερά…..αν βλαστήσουν θα είναι κοντά στο 15%….

    Η επίγνωση….
    Είναι το πρόθεμα «επί» που προσθέτει στην γνώση υπερθετικό βαθμό….. λίγο φιλόδοξο για εμάς τους ανθρώπους που δεν κατέχουμε την γνώση να θέλουμε να κατέχουμε την επίγνωση……..

    Η παρατήρηση αυξάνει την γνώση που κατέχουμε τόσο για τον εαυτό μας όσο και για το περιβάλλον και τον περιβάλλοντα χώρο….αλλά όσο και να το προσπαθήσει κανείς , είναι και οι αισθήσεις μας ατελείς, δεν κατορθώνουμε να αποκτήσουμε παρά ένα μικρό μέρος της γνώσης αυτής που προσπαθούμε να αποκτήσουμε…. δεν μας είναι εφικτό …..

    Δεν επέστρεψα γιατί ποτέ δεν έφυγα….απλά δεν έγραφα……πολύ δουλειά βλέπετε…αν και όταν έμπαινα στο διαδίκτυο απλά έκανα μια ενημέρωση του τι γράφτηκε , κι αυτό όχι συχνά και όχι με σύστημα……κι αν ξανακουραστώ ( το πιο πιθανό- έχω πολλή δουλειά μπροστά) πάλι έτσι θα κάνω…..πάντως , πάντα χαίρομαι να σας γράφω….να ‘στε καλά…..

  29. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Λυπάμαι για τα δέντρα… για μένα τα δέντρα στο κτήμα μου, είναι σαν τα παιδιά μου, όταν το αγοράσαμε ήταν ένα ξερό χωράφι που είχε μόνο ένα πεύκο που κάηκε πριν κάτι χρόνια στην μεγάλη πυρκαγιά… όλα τ’ άλλα επέζησαν! 😛

    Παρατήρηση, προσοχή και επίγνωση, έτσι πάει η «σειρά» της εσωτερικής και ψυχολογικής μας κατάστασης!
    «Ξέρω (έχω συνείδηση) τι γίνεται μέσα μου» θα έλεγε κανείς απλά! 😉

    Ο σύζυγος μου και βασικός μεταφραστής του Κρισναμούρτι στα Ελληνικά, στο blog του, είχε αναρτήσει σχετικά με την «επίγνωση»… αν έχεις χρόνο διάβασε το…

    http://www.paramithas.gr/epignosi/

    Εύχομαι ολόψυχη ανθοφορία και στα δέντρα σου και σε σένα! 😉
    Χαίρομαι πάντα για τις συνομιλίες μας…. 🙂

Σχολιάστε

