Μπαμπάς και γιος.

downkkload

.

Η σχέση μπαμπά και γιου, ήταν για μένα πάντα κάτι ειδικό και αυτό γιατί μεγάλωσα δυο γιούς από διαφορετικούς μπαμπάδες!
Αυτός είναι κι ένας λόγος που από καιρό «μαζεύω» φωτογραφίες μικρών αγοριών με τον μπαμπά τους, όπως και κείμενα με παρόμοιες ιστορίες!

.

download8

Σαν τον μπαμπά έτσι και ο γιος!
.

download7

 

Οι παρακάτω φωτογραφίες είναι πολύ διασκεδαστικές, για τις ομοιότητες που παρουσιάζουν!

.

0f0da813-782c-4089-a72a-43eb8e7aa37f

4download2

download3

download6

download9
.

Και μια διδακτική ιστορία που θα έπρεπε να διαβάσει κάθε μπαμπάς!

Την βρήκα εδώ.

Ένας πατέρας γυρίζει σπίτι από τη δουλειά του αργά, κουρασμένος και εκνευρισμένος,
για να βρει τον πέντε ετών γιο του να τον περιμένει στην πόρτα.

Γιος: «Μπαμπά, μπορώ να σε ρωτήσω κάτι;»
Πατέρας: «Ναι βεβαίως, τι είναι;»
Γιος: «Μπαμπά, πόσα παίρνεις την ώρα;»…
Πατέρας: «Αυτό δεν είναι δική σου δουλειά. Γιατί ρωτάς ένα τέτοιο πράγμα;»
απάντησε θυμωμένα ο μπαμπάς.
Γιος: «Θέλω ακριβώς να ξέρω. Παρακαλώ πες μου, πόσα παίρνεις τη μια ώρα;»
Πατέρας: «Εάν πρέπει να ξέρεις παίρνω 50€ την ώρα.»
Γιος: «Ωχ, απάντησε το παιδί, με το κεφάλι του κάτω.
Γιος: «Μπαμπά σε παρακαλώ μπορείς να μου δανείσεις 25€;»
Ο πατέρας εξαγριωμένος, «εάν ο μόνος λόγος που με ρωτάς είναι, για
να δανειστείς κάποια χρήματα και να αγοράσεις ένα ανόητο παιχνίδι ή κάποιες
άλλες αηδίες, τότε να πας κατ’ ευθείαν στο δωμάτιό σου και στο κρεβάτι σου.
Σκέψου γιατί είσαι τόσο εγωιστής.
Δεν εργάζομαι σκληρά καθημερινά για τέτοιες παιδαριώδεις επιπολαιότητες.»

Το μικρό παιδί πήγε ήσυχα στο δωμάτιό του και έκλεισε την πόρτα.
Ο μπαμπάς κάθισε και σκέφτηκε την ερώτηση του παιδιού και νευρίασε
ακόμα πιο πολύ για το πώς τόλμησε ο γιος του να τον ρωτήσει κάτι τέτοιο
μόνο και μόνο για να πάρει κάποια χρήματα…

Μετά από μια ώρα περίπου, ο μπαμπάς είχε ηρεμήσει και είχε αρχίσει να σκέφτεται:
Ίσως είναι κάτι που πρέπει πραγματικά να αγοράσει ο μικρός με τα 25€
και δεν ζητάει χρήματα πολύ συχνά.
Πήγε στην πόρτα του δωματίου του παιδιού και άνοιξε την πόρτα.
«Κοιμάσαι γιε μου;» Ρώτησε.
«Δεν κοιμάμαι » απάντησε το αγόρι.
«Σκεφτόμουν, ότι ίσως ήμουν πάρα πολύ σκληρός μαζί σου νωρίτερα» είπε
ο μπαμπάς.
«Ήταν μια μεγάλη ημέρα και έβγαλα την κούραση μου πάνω σου. Εδώ είναι τα 25€ που μου ζήτησες .»
Το παιδί έτρεξε κατ’ ευθείαν επάνω του χαμογελώντας.
«Σε ευχαριστώ μπαμπά!» φώναξε.
Κατόπιν, πάει στο μαξιλάρι του και βγάζει από κάτω κάποια τσαλακωμένα χαρτονομίσματα.
Ο πατέρας μόλις βλέπει ότι το παιδί έχει ήδη κάποια χρήματα, άρχισε πάλι να νευριάζει.
Το μικρό παιδί, μετράει σιγά τα χρήματά του κοιτάζοντας τον μπαμπά του.
«Γιατί θέλεις περισσότερα χρήματα εφόσον έχεις ήδη μερικά;» τον ρωτάει ο πατέρας του.
«Επειδή δεν είχα αρκετά, αλλά τώρα έχω,» απάντησε το αγοράκι.
«Μπαμπά, έχω 50€ τώρα!»
«Μπορώ να αγοράσω μια ώρα απ΄ τον χρόνο σου;
Σε παρακαλώ έλα νωρίς αύριο σπίτι . Θα ήθελα πολύ να φάμε μαζί».
Ο πατέρας κατέρρευσε. Αγκάλιασε τον μικρό γιο του και ζήτησε συγνώμη…

.

χρόνος-3

.

Η παραπάνω ιστορία είναι μια υπενθύμιση για όλους μας που εργαζόμαστε καθημερινά τόσο σκληρά και τόσες ώρες.
Δεν θα έπρεπε ν’ αφήσουμε το χρόνο να φεύγει μέσα από τα χέρια μας χωρίς να περνάμε
πιο πολύ καιρό μ’ εκείνους που πραγματικά σημαίνουν κάτι για εμάς και που είναι
στις καρδιές μας.

Εάν πεθάνουμε αύριο, η επιχείρηση για την οποία εργαζόμαστε θα μπορέσει εύκολα να μας αντικαταστήσει
μέσα σε λίγες ώρες. Αλλά η οικογένεια και οι φίλοι που αφήνουμε πίσω, θα αισθανθούν την απώλεια
για το υπόλοιπο της ζωής τους.

 

Φυσικά η παραπάνω ιστορία,
ισχύει και  για την εργαζόμενη μαμά
που δεν έχει πολύ χρόνο να αφιερώσει στα παιδιά της…

*

*

*

 

 

 

 

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

39 Responses to Μπαμπάς και γιος.

  1. Ο/Η aswtosyiostosg λέει:

    πριν κανα χρονο ημουν στην ουρα μιας τραπεζας εδω στο νησακι, και καθως μιλαγα στο κινητο με κοιταζε ενας παππους, το κλεινω και με ρωταει…. του γιαννη εισαι του κ……..(επωνυμο) λεω ναι ,
    μου λεει : σε γνωρισα απο τη φωνη παιδι μου, ιδια φωνη,,,
    επειδη δε προλαβα να μεγαλωσω με τον πατερα μου, συχνα μου αναφερουν οτι εχω κοινα αν και εξωτερικα δε μοιαζω πολυ

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Έτσι είναι Νίκο μου, τους αγαπημένους μας, «τους» φέρνουμε μέσα μας και συνήθως δεν έχουμε οι ίδιοι αυτή την επίγνωση, αλλά άλλοι γύρω μας… και δεν είναι μόνο ίδια η φωνή, αλλά όλη την αίσθηση που «κουβαλάμε»!

      Να μου το φιλήσεις τ’ όμορφο νησί «μας» που το βλέπω ανθισμένο και καταπράσινο! 😉

      ΑΦιλιά πάντα καρδιάς! 🙂

  2. Ο/Η geopela λέει:

    Ανάμεσα σε πατέρα και γιο υπάρχουν σχέσεις δύναμης, αντιπαλότητας και εξουσίας …

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Φυσικά και υπάρχουν σχέσεις δύναμης, ανταγωνισμού, αντιπαλότητας και εξουσίας, ευτυχώς όχι παντού… όπως και σχέσεις, κατανόησης, καλοσύνης, φροντίδας, σεβασμού της προσωπικότητας και φυσικά Αγάπης! 😉
      Τα ανταγωνιστικά άτομα συνήθως, είναι «έτσι» και με όλους γύρω τους, έτσι δεν είναι;

      ΑΦιλιά πολλά και καλό μας βραδάκι! 🙂

      ΥΓ: Το «ενδιαφέρον» avatar, με μπερδεύει και δεν έχω ακόμα ανακαλύψει, αν το blog είναι ανδρός, γυναίκας ή και των δυο!!! 😀

      • Ο/Η geopela λέει:

        Οι σχέσεις αυτές μπερδεύονται, άλλοτε τρυφερά και άλλοτε επικίνδυνα και ο μόνος που μπορεί να τις ξεκαθαρίσει είναι ο πατέρας.
        Και έχεις απόλυτο δίκιο το μπλόκ είναι και των δύο….
        Εκείνο που έχει σημασία είναι ότι γνωρίσαμε εσας με τις τόσο όμορφες αναρτήσεις σας.

  3. Ο/Η syros2js λέει:

    Τί απίστευτες πόζες! χαχα! Υπέροχες!
    Το κείμενο-ιστορία το είχα ξαναδιαβάσει και συγκινήθηκα τώρα εξίσου με τότε…
    Οι στιγμές περνάνε και δυστυχώς δεν βγαίνουν φωτοτυπία… Ας αξιοποιούμε την κάθε στιγμή με τους αγαπημένους μας!
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κορίτσι μου! Καλό βραδάκι!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Οι πόζες, βγάζουν πολύ τρυφερότητα, έτσι δεν είναι Γιάννα μου;
      Και μάλλον μια εξ ίσου τρυφερή μανούλα «αποθανάτισε» αυτές τις στιγμές! 😛
      Έτσι είναι η στιγμές και όσο πιο γρήγορα το καταλάβουμε, τόσο πιο αποτελεσματικά θα τις αξιοποιήσουμε με τους αγαπημένους μας! 😉

      ΑΦιλιά πολύ τρυφερά και στα δυο σας! 🙂

  4. Ο/Η Ανέσπερη λέει:

    Εμένα τώρα γιατί η ανάρτησή σου αυτή με παρέπεμψε στην ταινία μικρού μήκους του γιου σου που τόσο με συγκινεί κάθε φορά που τη βλέπω???

    Να χαίρεσαι τους άνδρες της ζωής σου Στεφανία μου και να απολαμβάνεις την μεταξύ τους σχέση πάντα!!!
    Μια μικρή γεύση πατέρα – γιου, παίρνω τώρα που βλέπω το γαμπρό μου με τον εγγονό μου. Δεν είναι καθόλου ίδια με τη σχέση που είχα εγώ με τις κόρες μου, μα όλως παραδόξως δεν μπορώ να καταλάβω ακριβώς ποια είναι η διαφορά.
    Όμορφη είναι η βραδυά σήμερα με το φεγγάρι σχεδόν γεμάτο. Έτσι όμορφα και φωτεινά να κυλήσει και το δικό σου βράδυ Στεφανία!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Νομίζω Ζωή μου, πως η σχέση πατέρα γιου είναι διαφορετική απ΄ τη σχέση μάνας γιου, όπως και μάνας κόρης… και αυτό γιατί είναι στη φύση μιας μάνας, ν’ αντιμετωπίζει αλλιώς το αγόρι και αλλιώς το κορίτσι, με συχνά ολέθριες συνέπειες, στο μεγάλωμα του αγοριού και αυτό δυστυχώς είναι πολύ αισθητό στην Ελλάδα! 😉

      Αχ! αυτό το ταινιάκι του μικρού μου γιου, αν σου πω, πως κάθε φορά που το βλέπω βουρκώνω, τι θα πεις; 😛
      Έχεις δει και το «Για την αγάπη του πατέρα» ;
      Θα σου στείλω το link, με τον Αγγλικά αν δεν το έχεις δει!

      ΑΦιλιά πολλά και στον εγγονό σου και καλή μας πανσέληνο! 🙂

  5. Aπίθανες φωτογραφίες! Επιβεβαιώνεται η θεωρία «το μήλο κάτω απ’ τη μηλιά…»
    Την ιστορία την έχω διαβάσει στο παρελθόν και ομολογώ πως μου δημιουργεί αρκετές ενοχές για όλες τις πολύτιμες στιγμές που έχασα με τα παιδιά μου. Αναγκαστικά βέβαια, αλλά για τα παιδιά είναι η απουσία που μετράει…
    Καλό βράδυ Στεφανία μου!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αυτό «το μήλο κάτω απ’ τη μηλιά» Μαρία μου, μάλλον πρέπει να συνεχίζεται από γενιά σε γενιά, εύχομαι μόνο με τα θετικά του… 😉
      Οι Γάλλοι λένε: «Tel pere, tel fils» «σαν το πατέρα έτσι και ο γιος»!!! 😛
      Λένε επίσης, «πριν παντρευτείς την κόρη, δες τη μάνα»!!! και αυτό πόσο αληθινό συνήθως! 😉
      Αυτό που μετράει, είναι η ποιοτική παρουσία και όχι η ποσοτική! 😉
      «Ου εν τω πολλώ το ευ»…

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και καλό μας βραδάκι! 🙂

  6. Ο/Η Margo λέει:

    Ο γονιός που βάζει πρώτα τη δουλειά και μετά την ζωή του-οικογένειά του, μπορεί να προβληματιστεί στιγμιαία με την πολύ όμορφη ιστορία μα δεν θα αλλάξει. Ένα σοκ (υγείας,απώλειας) ίσως μπορέσει… έως ότου ξεπεραστεί! Τα παιδιά δείχνουν ξεκάθαρα σημάδια αποξένωσης από τον γονιό, μα ούτε και αυτό καταλαβαίνει. Παρόλα αυτά πιστεύω στα θαύματα 😉

    Μαγισσούλα μου.. μου έλειψες….

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλώς τη Μargo μου… πόσο μου λείπουν οι αναρτήσεις σου και βασικά αυτό που έχει δημιουργηθεί τόσα χρόνια μεταξύ μας… χωρίς να έχουμε συναντηθεί ζωντανά! ❤

      Τώρα στο "θέμα" μας… ναι καταλαβαίνω πολύ καλά τι εννοείς, δυστυχώς είναι μερικά πράγματα που είναι έτσι εξ αρχής (γιατί έτσι μεγάλωσαν και οι ίδιοι οι μπαμπάδες) και το μόνο που μπορώ να ευχηθώ, σ' αυτό το ζήτημα είναι, "το μήλο να μην πέσει κάτω απ΄την μηλιά"… ευτυχώς έχω το καλύτερο παράδειγμα του μεγάλου μου γιου που παρόλο που μεγάλωσε μακριά απ΄τον πατέρα του, τώρα είναι εξαιρετικός μπαμπάς! 😛
      Με αυτή την έννοια, πιστεύω στα θαύματα, γιατί υπάρχει και μια μαμά που έχει πολλά να πει και να κάνει, έτσι δεν είναι; 😉

      ΑΦιλιά με μια μεγάλη αγκαλιά και στα μαγισσόπουλα σου! 🙂

  7. Ο/Η dodo λέει:

    Οι φωτογραφίες χαρίζουν χαμόγελα, η ιστορία συγκίνηση!

  8. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Και έχουμε πολύ ανάγκη και να χαμογελάσουμε και να συγκινηθούμε, dodoula μου! 😉

    ΑΦιλιά πολλά πολλά και εύχομαι να απολαύσεις την όμορφη μας πανσέληνο! 🙂

  9. Ο/Η xristin λέει:

    Όλες οι φωτογραφίες είναι πολύ γλυκές αλλά η τελευταία εκτός από γλυκιά έχει και μεγάλη πλάκα γιατί ο γιος κληρονόμησε από τον μπαμπά εκτός από την φατσούλα και τα……βυζάκια του!χα,χα,χα
    Έχει πανσέληνο απόψε;
    Τρέχω να το τσεκάρω!
    Τις φιλούρες μου Στεφανία

  10. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Η πανσέληνος υπέροχη! 😀
    Τρομερά και τα βυζάκια της τελευταίας φωτό… να δούμε τι άλλο θα κληρονομήσει ο γιος απ’ τον μπαμπά του! χαχαχα! 😛

    Πολλά πολλά ΑΦιλιά Χριστίνα μου! (Ολυμπιακάρα μου!) 🙂

  11. Είναι φορές που ο κ. Μήτσος (το στεφάνι μου), διαβάζει τις αναρτήσεις σου. Αυτή θα του την αποκρύψω, διότι έχει που έχει ενοχές πως δεν ασχολήθηκε όσο θα έπρεπε με τον γιό μας, αν διαβάσει και την ιστορία που παραθέτεις, θα πέσει σε μεγάλη θλίψη και δεν το θέλω, διότι είναι και Σαββατοκύριακο και άσε καλύτερα, μήπως πάμε καμιά βόλτα!
    Φιλάκι!

  12. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Δηλαδή από Δευτέρα; 😛
    Γιατί κάτι μου λέει, πως μια χαρά ασχολείται ακόμα; 😎

    ΑΦιλιά σε όλη την οικογένεια και καλό σας Σ/Κ! 🙂

  13. Ο/Η Giwrgos Sevastos λέει:

    Όμορφη ανάρτηση Στεφανία! Και πιστεύω ότι ισχύει γενικότερα, στα άτομα που είναι σημαντικά για μας να αφιερώνουμε χρόνο, η ζωή είναι μικρή και δεν ξέρουμε πότε μπορεί να θέλουμε αλλά να μη μπορούμε.

    Είπα να πω ένα γεια μετά από καιρό!

    ΑΦ! 🙂

  14. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλώς τον! 😉
    Χαίρομαι που σε άγγιξε Γιώργο μου, η ανάρτηση, θυμάμαι πόσο αγαπούσες τον πατέρα σου και φυσικά πόσο σ’ αγαπούσε και εκείνος! 🙂
    Καλά να περάσεις αυτές τις μέρες!
    ΑΦ! 🙂

  15. Μαγισσούλα μου γέλασα πολύ με τις φωτογραφίες, με συγκίνησε βέβαια πολύ η ιστορία!!!!! Καμιά φορά τα παιδιά μας διδάσκουν τα πιο σημαντικά πράγματα, όπως ο χρόνος που περνάμε με τους αγαπημένους μας!
    Σε φιλώ πολύ γλυκά και σου εύχομαι να περάσεις όμορφα αυτές τις ημέρες!!!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Οι φωτογραφίες των μπαμπάδων με τους γιους τους, βρισκόντουσαν σε «φάκελο» φυλαγμένες καιρό τώρα και μόλις έπεσα στην πιο πάνω ιστορία, τις ξέθαψα! 😉
      ΑΦιλιά πολλά πολλά Μαρινάκι μου και να έχεις μια όμορφη και ξεκούραστη Μεγαλοβδόμαδα! 🙂

  16. Ο/Η Ηλιοκέντητη λέει:

    Όμορφες,τρυφερές και αστείες οι φωτογραφίες σου Στεφανία!
    Όσο για την ιστορία με συγκίνησε πολύ!!!!!
    Αν και δεν είμαι ακόμα γονιός θα ήθελα να πω πως πάντα προτεραιότητα σε όλα πρέπει να έχει το παιδί,γιατί η ανάγκη του για αγάπη είναι τον παν!
    Σε φιλώ

  17. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Και όταν γίνεις γονιός, όλες αυτές οι ιστορίες με παιδιά θα τις διαβάζεις και θα συγκινήσε ακόμα πιο πολύ! 😉
    ‘Οταν ένα παιδί έχει αγάπη, έχει τα πάντα, έτσι ακριβώς! ❤

    Χαίρομαι που τακτοποίησες το νέο σου blog, γιατί χθες που πέρασα δεν με άφηνε να μπω! 😉

    ΑΦιλιά πολλά και να έχεις μια όμορφη Μεγαλοβδομάδα κοντά στους αγαπημένους σου! 🙂

  18. Απίστευτες οι φωτογραφίες.
    Κι η ταινία που ανακάλυψα από τα σχόλια..
    Να τους χαίρεσαι
    και Καλές Γιορτές!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαίρομαι Δάφνη μου, που είδες δείγμα της σκηνοθετικής δουλειάς του μικρότερου μου γιου! 😉
      ΑΦιλιά και εύχομαι να περάσεις όμορφα αυτές τις γιορτινές μέρες! 🙂

  19. Ο/Η aristea k λέει:

    Μαγισσούλα μου, πώς τα καταφέρνεις εκεί που είχα λιώσει στα γέλια να με κάνεις να συγκινηθώ. Παρ όλο που την ιστορία τη γνώριζα τη διάβασα πάλι… Γιατί είναι από αυτές που τσακίζουν με την αλήθεια τους ( ακόμα κι αν είναι κατασκευασμένη).
    Επίσης το ταινιάκι με το το Τι είναι αυτό είναι από τα αγαπημένα μου. Όποτε θυμώνω με τον μπαμπά που λόγω μεγάλης ηλικίας κάνει διάφορα ( εκνευριστικά) μου το θυμίζω και επανέρχομαι. Στο μεταξύ έχει γενέθλια σήμερα ο καλός μου!
    Τέλος θυμάμαι ότι είναι του γιου σου ..οπότε έχεις λόγους να καμαρώνεις….
    Σε φιλώ…. και προχωρώ!

  20. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Να χαίρεσαι τον «Καλό» σου και εύχομαι να περάσετε όμορφα αυτό το βραδάκι! 😉
    Το ταινιάκι αυτό είναι απ΄ τις αγαπημένες δουλειές του «μικρού» μου!

    Όσο για την παραπάνω ιστορία, νομίζω πως αγγίζει όλους τους μπαμπάδες, άσχετα αν όλοι τους κάνουν διάφορα που μας εκνευρίζουν! 😛

    Μη πάθεις over dose, απ΄ το πολύ διάβασμα των αναρτήσεων μου… παρακαλώ! 😉

    Καλό μας/σας βραδάκι με πολλά ΑΦιλιά! 🙂

  21. Ο/Η pote-pote tin kiriaki λέει:

    Μακάρι να φτάναμε έστω και στο ελάχιστο την σοφία των παιδιών.Πόσους και πόσους δεν βλέπω να κάνουν παιδιά και μετά να ξοδεύουν ώρες ατελειώτες δουλευοντας και χάνοντας κεφάλαια ολοκληρα από την ζωή τους!Σίγουρα έτσι όπως είναι οι εποχές,δεν μπορείς να διαπραγματευτείς και πολλά αλλά κάποια όρια πρέπει όλοι μας να τα βάζουμε.

  22. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Το να αποκτήσει κανείς παιδιά στην εποχή μας Σοφία μου, νομίζω πως πρέπει να είναι 100% συνειδητοποιημένος πως θα μπορέσει να τους δώσει την σωστή παιδεία… αλλιώς η δυστυχία θα διαιωνίζεται από γενιά σε γενιά…

    ΑΦιλιά με μια καλή μέρα, θα ευχηθώ! 🙂

  23. Ο/Η lefti λέει:

    Χαμογέλασα με τις φωτογραφίες, μου άρεσε πολύ η ιστορία και συγκινήθηκα για μία ακόμη φορά με την ταινία μικρού μήκους του κανακάρη σου που ανέβασε η Ανέσπερη..
    Χρόνο θέλουν τα παιδιά, χρόνο και αγάπη,ενδιαφέρον ακόμη κι αν κάτι εμάς μας φαντάζει απλό ή δεν ξέρω γω τι, καλό είναι να ασχολούμαστε με ότι τα απασχολεί. Ό,τι δίνεις- παίρνεις – το βλέπω καθημερινά στο σχολείο που δουλεύω..στα μάτια τους, στη συμπεριφορά τους..Διψάνε για κουβέντα, όταν αυτό δεν υφίσταται στο περιβάλλον που μεγαλώνουν.

    ΑΦιλιά πολλά Μαγισσούλα και καλή σου μέρα 🙂

  24. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Δεν υπάρχει καλύτερο σχολείο για μας, απ΄ το να δουλεύουμε οι ίδιοι σε σχολείο! 😉
    Προσωπικά δεν το αποκαλώ «δουλειά», αλλά ΑΠΟΣΤΟΛΗ!
    Μαζί με τα παιδιά, μαθαίνουμε και εμείς… τυχερά παιδάκια! 😛

    ΑΦ! και καλή μας συνέχεια (δυναμικά!) 🙂

  25. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    Βάλθηκα και γω μετά από καιρό να διαβάσω αναρτήσεις μαζεμένες…Μετά την ανάρτηση για τις μητέρες πάλι κλαίω… 🙂

  26. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Να προσέχουν οι μπαμπάδες! 😉
    Εσύ, να κλαις από χαρά Κατερίνα μου… μην ξεχνάς που αυτό τον καιρό μοιράζεσαι τα πάντα με την μικρή ψυχούλα που μεγαλώνει μέσα σου! 😀

    ΑΦ! εις τριπλούν!!! 🙂

Σχολιάστε

