Στις μανούλες!

silhouette-905431_960_720

.

Μια τρυφερή ιστορία για την γιορτή της μητέρας.

.

Ένα κοριτσάκι πήγανε κάθε μέρα  στην παραλία και έγραφε πάνω στην άμμο:

«Μαμά σε αγαπώ!»
.
.12383203_869569103163599_1049020573_n
.
.
Μετά κοίταζε το κύμα που έσβηνε την φράση και έφευγε χαμογελώντας και χαρούμενο.
Ένας ηλικιωμένος που περπατούσε και αυτός κάθε μέρα στην παραλία είδε το παιδάκι που κάθε μέρα πήγαινε και αυτό στην παραλία και έγραφε πάντα την ίδια φράση και το έβλεπε ευτυχισμένο μετά που το κύμα την έσβηνε. Μονολογώντας είπε:
«Αχ αυτά τα παιδιά, πόσο αφελή είναι»…

.

.
old-man-beach
.
 .
Μια μέρα όμως ο ηλικιωμένος αποφάσισε να πλησιάσει το παιδάκι και το ρώτησε:
«Τι σημασία έχει όλο αυτό που κάνεις γράφοντας, «Μαμά σε αγαπώ» πάνω στην άμμο που μετά το κύμα στο σβήνει; Πες της πως την αγαπάς!»
Το παιδάκι σηκώθηκε και κοιτάζοντας στα μάτια τον ηλικιωμένο του είπε:
«Δεν έχω μαμά. Μου την πήρε ο Θεός, όπως κάνει το κύμα με αυτό που γράφω, αλλά εγώ έρχομαι εδώ κάθε μέρα για να θυμίσω στην μαμά μου και στον Θεό πως δεν μπορεί να σβηστεί η Αγάπη κανενός παιδιού για την μητέρα του!»
.
.
817861
.
.
Ο ηλικιωμένος τότε γονατίζοντας και με δάκρυα στα μάτια έγραψε:
«Νόρα, σε αγαπώ!» έτσι έλεγαν την σύζυγο του που είχε πεθάνει. Μετά πήρε από το χέρι το παιδάκι και μαζί κοίταζαν τις φράσεις που είχαν χαθεί.
.
 Elena Bono.
.
ΗΛΙΟΣ
.
.
.
Θα κλείσω αυτή την αφιέρωση, μ’ ένα από τα ωραιότερα τραγούδια που υμνούν την μητέρα που  είναι «La mama» του Aznavour, εδώ μπορείτε να το ακούσετε στην Ελληνική του εκδοχή από τον Βασίλη Παπακωνσταντίνου σε στίχο Οδυσσέα Ιωάννου.
.
.

.
Α, ρε μαμά!
 
.
Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες!
.
.
.
.
About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

31 Responses to Στις μανούλες!

  1. Ο/Η syros2js λέει:

    Πωπω, Στεφανία μου… 1000 κομμάτια με έκανες…
    Μια η ιστορία, μια η φωνή του Βασίλη (την ξένη εκδοχή θα την αναζητήσω τώρα, δεν την ξέρω…) κατέληξα με δάκρυα στα μάτια…
    Να σας χαιρόμαστε τις μανούλες! ❤
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!
    ❤ ❤ ❤

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Δεν υπάρχει πλάσμα πάνω στη γη που δεν έχει μανούλα! 😉
      Έτσι σήμερα είναι μια μέρα αφιερωμένη στην μητέρα που βασικά είναι μια υπενθύμιση για να την γιορτάσουμε πιο συνειδητά και την τιμήσουμε όπως της αξίζει! 🙂
      Φυσικά και θα έπρεπε κάθε μέρα να είναι γιορτή, όχι μόνο της μητέρας αλλά και του πατέρα, αλλά η ανθρωπότητα αναγκάστηκε να ορίσει παγκόσμιες μέρες που δυστυχώς πίσω απ΄τις περισσότερες κρύβεται (καλά!) το εμπόριο! 😛

      Το τραγούδι και στα Γαλλικά σε κάνει χίλια κομμάτια! 😉

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και χρόνια πολλά στις μανούλες σας! 🙂

  2. Ο/Η geopela λέει:

    Ανατρίχιασα.
    Μάνα, μητέρα, μαμά. Χρόνια σου πολλά

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ναι Πελαγία και Γιώργο μου, νομίζω πως πρέπει κανείς να είναι πολύ αναίσθητος για να μην ανατριχιάσει! 😉

      ΑΦιλιά και χρόνια πολλά καρδιάς για τις μανούλες σας! 🙂

  3. Ο/Η dodo λέει:

    Bradley Trevor Greive’s «Dear Mom», με τις ευχές μου: https://www.youtube.com/watch?v=c5TgnbXPgmY

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ο Bradley Trevor, θα πρέπει ν’ αγάπησε πολύ την μητέρα του, γιατί είναι ένας πραγματικός ύμνος στην μητέρα! 😉
      Ευχαριστώ και πάλι dodoula μου! 🙂

      ΑΦιλιά πολύ τρυφερά και Χρόνια σου πολλά! 🙂

  4. Πωπω με συγκίνησες μαγισσούλα μου με την ιστορία που μοιράστηκες μαζί μας! Χρόνια πολλά σε σένα και σε όλες τις μανούλες του κόσμου!!!! Και σας ευχαριστούμε για όλα όσα κάνετε για μας και ας μην σας το λέμε κάθε μέρα!
    Φιλάκια πολλά για μια όμορφη Κυριακή μαγισσούλα μου!

  5. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Νομίζω Μαρινάκι μου πως η πιο ανιδιοτελή, αγνή, αληθινή αγάπη είναι αυτή που έχουμε στην μητέρα μας και ας έχει κάνει σφάλματα και ας μην ήξερε πάντα να μας σταθεί όπως το θέλαμε, είμαι σίγουρη πως ότι έκανε το έκανε από Αγάπη, γι αυτό και την τιμούμε με όλη μας την καρδιά! 😉
    Χρόνια πολλά στην μανούλα σου!

    ΑΦιλιάπολλά πολλά και να έχεις και εσύ μια όμορφη και γιορτινή Κυριακή! 🙂

  6. Ο/Η pagotomixanis λέει:

    σοκαριστικο..

  7. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Απίστευτος συγχρονισμός… μόλις διάβασα στο blog σας, το εξαιρετικό αφιέρωμα στην μητέρα!
    Ευχαριστώ καρδιάς! ❤

  8. Με συγκίνησες πολύ..
    Χρόνια Πολλά Στεφανία μου!
    Να είσαι καλά και να αγαπιέσαι!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Να τις χαιρόμαστε τις μανούλες μας, όσοι τις έχουμε ακόμα κοντά μας, Μαρία μου! 😉
      Και φυσικά, Χρόνια μας πολλά!

      ΑΦιλιά με όλη μου την Αγάπη! 🙂

  9. Ο/Η aswtosyiostosg λέει:

    το τραγουδι και τις αραδες σου! ρακος! αγαπη μονο για τις μαναδες ολες, τις καλες τις αγαπημενες τις γλυκες και μυριυδια παστιτσιου κυριακη μεσημερι
    χρονια πολλα αηναφετς!

  10. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Το παστίτσιο όταν είναι απ΄ τα χεράκια της μανούλας μας, έχει άλλη γεύση και όσο καλά και να φτιάχνουν οι κόρες ή οι νύφες, δεν έχει ποτέ την ίδια γεύση… είναι νόμος! 😉

    «Α! ρε μαμά»… αυτή η φράση, προσωπικά με ισοπέδωσε!

    ΑΦιλιά καρδιάς καλέ μου φίλε και να την χαίρεσαι τη μανούλα σου, γιατί αυτή ξέρει πάντα καλύτερα! 🙂

  11. Ο/Η nikol λέει:

    Το τραγούδι του Aznavour με καθηλώνει πάντα Στεφανία μου !! ΄΄Α !! ρε μαμά!!΄΄ θα πω με πόνο γιατί δεν καταφέραμε να βρούμε κώδικες επικοινωνίας και τώρα πλέον δεν υπάρχει !!!
    Ομως οι αγκαλιές των κοριτσιών κάθε μέρα και σήμερα με κάνουν να πιστεύω ότι κάτι καλύτερο έδωσα στα δικά μου παιδιά !!Να είσαι καλά !!
    Σε φιλώ με αγάπη

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Σίγουρα το τραγούδι του Aznavour είναι καθηλωτικό όπως λες και όταν ξέρεις και τη γλώσσα, η συγκίνηση που σου προκαλεί είναι μεγάλη! 😉
      Ναι, Α, ρε μαμά!
      Ξέρω και προσωπικά Νικόλ μου, πόσο δύσκολη μπορεί να είναι μια σχέση μάνας και κόρης… ευτυχώς φρόντισα και φροντίζω παρόλα τα 89 χρόνια της μητέρας μου, να έχω συμφιλιωθεί με τον τρόπο που μας μεγάλωσε, να την κατανοήσω και να την συγχωρέσω… ήταν άλλες εποχές που διαμόρφωσαν διαφορετικά πολλούς γονείς!
      Αυτό που έχει όμως σημασία είναι να μην επαναλάβουμε τα ίδια «σενάρια» και στα παιδιά μας και μπράβο σου που δίνεις ότι καλύτερο στα παιδιά σου που είναι Αγάπη! ❤

      ΑΦιλιά πολύ τρυφερά και χρόνια μας πολλά πολλά! 🙂

  12. Έχω πολύ συγκινηθεί με την ιστορία που αναφέρεις.
    Τρέχω στη μαμά μου να της πω και πάλι σήμερα πόσο την αγαπάω!
    Αν και το ξέρει, όπως κι εγώ το γνωρίζω πόσο μ’ αγαπάει. Άλλωστε, είμαι παιδί της καρδιάς της!
    Για αυτό και την αγαπώ δυο φορές! Τρεις φορές. Άπειρες φορές!
    Σε φιλώ και πάω να την αγκαλιάσω!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Νομίζω πως δεν υπάρχει μανούλα πάνω στη Γη, αρτίστα- Αθηνά μου που να μην χαίρεται βαθιά όταν της λένε πόσο την αγαπούν και καλά θα κάνουμε όλοι μας, να εκφράσουμε αυτή την αγάπη όχι μόνο με πράξεις αλλά και με λόγια! 😉

      ΑΦιλιά καρδιάς και από μένα! 🙂

  13. Να χαίρεσαι τη μητρότητα Στεφανία μας, με αγάπη και τρυφερότητα πάντα *****

  14. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ευχαριστώ Ειρήνη μου για τις τρυφερές και γεμάτες αγάπη ευχές σου!

    Να χαίρεσαι και εσύ με όλη σου την καρδιά την μανούλα σου!

    ΑΦιλιά άπειρα! 🙂

  15. Ο/Η me (maria) λέει:

    Πόσο με συγκίνησες…και δε ζω και κοντά σε θάλασσα να πάω να «της πω» ακόμα μια φορά, έστω κι έτσι, με ένα μήνυμα που θα σβηστεί, πόσο την αγαπώ κι ας μην είναι πια εδώ….

    Μαγισσούλα μου χρόνια πολλά!!
    Να χαίρεσαι τα παιδιά σου και τα εγγόνια σου και να σε χαίρονται κι αυτά!
    Φιλιά πολλά!

  16. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Η αγάπη για την μητέρα μας όσο ζούμε δεν σβήνει ποτέ, σ’ αυτή και στον πατέρα μας χρωστάμε που είμαστε σ’ αυτή τη Γη και όταν αποκτούμε και δικά μας παιδιά, αυτή την αλυσίδα αίματος την νιώθουμε πιο βαθιά! 😉
    Χρόνια Πολλά και σε σένα μανούλα και εύχομαι με όλη μου την καρδιά να είσαι έτσι πάντα δοτική και τρυφερή! ❤

    ΑΦιλιά πολλά και καλή δημιουργική και συνετή βδομάδα να έχουμε! 🙂

  17. Ο/Η Tzina Varotsi λέει:

    Κομμάτια με έκανες.. κομμάτια.. 😦

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χρόνια πολλά και σε σένα Τζίνα μου, να χαίρεσαι τα παιδάκια σου και να είσαι πάντα όπως είσαι, δοτική και κοντά τους! ❤

      ΑΦιλιά τρυφερά και με πολύ αγάπη! 🙂

  18. Ο/Η patzaroula λέει:

    Συγκίνηση και αγάπη.. Χρόνια Πολλά..

  19. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Χρόνια πολλά πολλά και στην μανούλα σου Τόνια μου και να χαίρεται με πολύ αγάπη το κοριτσάκι της! ❤

    ΑΦιλιά πολλά πολλά με μια μεγάλη ζεστή αγκαλιά! 🙂

  20. Ο/Η womaneditor λέει:

    Πρώτη φορά εδώ και θα με κάνεις να κλάψω;;;; Απαράδεκτο!
    Καλώς σε βρήκα!!!!

  21. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλώς την! 😉
    Έχει και τις συγκινήσεις του το blogging… υπόσχομαι να επανορθώσω προσεχώς! 😉

    ΑΦιλιά πολλά και καλή μας νύχτα πλέον! 🙂

  22. Ο/Η aristea k λέει:

    Αλοιφή με έκανες μαγισσούλα μου…

  23. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    Αν σου πω οτι μόλις πριν δυο ώρες πληκτρολογούσα ένα ΄»γράμμα» στη γιαγιά μου ( έχει φύγει από τη ζωή) – με μεγάλωσε ως μητέρα- προκειμένου να σπάσω την τεράστια και αφόρητη σιωπή που έχει συσσωρευτεί μέσα μου τον τελευταίο καιρό και παλεύει με όλα αυτά τα πρωτοεμφανιζόμενα και πολλές φορές αντικρουόμενα συναισθήματα που νιώθω όλους αυτούς τους μήνες τι μπορεί να πει κανείς με την σύμπτωση του να διαβάζω τώρα τούτη την ανάρτηση;Εννοείται ότι το κείμενο αυτό μου έφερε δάκρυα στα μάτια μαγισσούλι μου…

  24. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Κατερίνα μου, βλέπω πως τις τελευταίες μέρες έχεις βαλθεί να διαβάζεις ότι δεν έχεις διαβάσει τους τελευταίους μήνες …όπως και τα blogs των καλών μας eφίλων… κατανοώ την ανάγκη σου αλλά προσωπικά στη θέση σου δεν θα φορτωνόμουν συναισθήματα κανενός… θ’ άκουγα μόνο καλή μουσική (ούτε la mama!) και θα ετοίμαζα τη βεράντα μου για την μικρούλα! 😉

    ΑΦιλιά πολλά πολλά! 🙂

Σχολιάστε

