Το τραγούδι του δέντρου…

 

17052016531

.
Καθώς περιπλανιόμουν στο διαδίκτυο, έπεσα πάνω σ’ ένα μουσικό κομμάτι που με άγγιξε βαθιά και μου θύμισε την αγάπη μου για τα δέντρα μια και έχω την τύχη να ζω σ’ ένα κτήμα που είναι γεμάτο δέντρα, επίσης μου θύμισε τις περιγραφές που κάνει ο Κρισναμούρτι για τη φύση και τα δέντρα.

Ακούστε το τραγούδι του δέντρου που κατάφερε και ηχογράφησε ο Bartholomaus Traubeck, ένας μουσικός που βρήκε τον τρόπο να κάνει πολύ καλά ένα νέο είδος μουσικής: την μουσική του δέντρου. Το κάνει παίζοντας ένα κομμάτι απ΄τον κορμό του δέντρου σ’ ένα πικάπ. Αντί να χρησιμοποιηθεί όμως μια βελόνα για να καταγράψει τον ήχο, αισθητήρες τοποθετούνται για να συλλέξουν πληροφορίες για το ξύλο και να τις μετατρέψουν σε νότες πιάνου.
Κάθε ήχος ακούγεται πολύ μοναδικός λόγω της μεγάλης ποικιλίας των χαρακτηριστικών δακτυλίων που έχει ο κορμός, όπως η αντοχή τους, το πάχος και ο συνολικός ρυθμός ανάπτυξης του δέντρου.
Ο Traubeck ονόμασε αυτό το μουσικό κομμάτι, «Years»- «Χρόνια».

.

ΧΡΟΝΙΑ

 .

Βρήκα το «τραγούδι» υπέροχο παρόλο που αισθάνθηκα πως μεταδίδει κάποια θλίψη και πόνο και ελπίζω μόνο να μη κόπηκε για να γίνει αυτό το πείραμα…

.

 

16052016528

.

To sit under a tree

You see, you are not educated to be alone. Do you ever go out for a walk by yourself? It is very important to go out alone, to sit under a tree—not with a book, not with a companion, but by yourself—and observe the falling of a leaf, hear the lapping of the water, the fishermen’s song, watch the flight of a bird, and of your own thoughts as they chase each other across the space of your mind. If you are able to be alone and watch these things, then you will discover extraordinary riches which no government can tax, no human agency can corrupt, and which can never be destroyed.

This Matter of Culture, p 89

Κριναμούρτι

(Μεταφράζω:)

Να κάθεσαι κάτω απ΄ένα δένδρο.

«Βλέπετε, δεν έχετε εκπαιδευτεί να είστε μόνοι. Πάτε ποτέ σας μια βόλτα έξω μόνοι σας;
Είναι πολύ σημαντικό να βγείτε έξω μόνοι, να καθίσετε κάτω απ΄ένα δένδρο- όχι μ’ ένα βιβλίο, ούτε με κάποια συντροφιά, αλλά μόνοι σας- να παρατηρήσετε το πέσιμο ενός φύλλου, ν’ ακούσετε τους παφλασμούς του νερού, το τραγούδι του ψαρά, να παρατηρήσετε το πέταγμα ενός πουλιού και τις σκέψεις σας καθώς κυνηγάει η μια την άλλη στον χώρο του μυαλού σας. Αν είσαστε ικανοί να είστε μόνοι και να παρατηρείτε αυτά τα πράγματα, τότε θ’ ανακαλύψετε απίστευτα πλούτη που καμιά κυβέρνηση δεν μπορεί να φορολογήσει, καμιά κρατική υπηρεσία δεν μπορεί να διαφθείρει και που τίποτε ποτέ δεν μπορεί να καταστρέψει».

.

16052016529
.

.

.

.

.

About Άιναφετς

To Άιναφετς είναι το ανάποδο του ονόματος Στεφανία και μ’ αυτό εμφανίζεται ως “μάγισσα Άιναφετς” σε ιστορίες του “Παραμυθά.
This entry was posted in Διάφορα. Bookmark the permalink.

65 Responses to Το τραγούδι του δέντρου…

  1. Ο/Η geopela λέει:

    Δραματική αλλά και πολύ βαθιά συναισθηματική. . . σοβαρή. . . είναι χαλαρωτικό και συναρπαστικό σε μια ίδια στιγμή. . . είναι αμφιλεγόμενη. Κατανοώ την έννοια της μεταφυσικής θείας σε αυτόν τον ήχο. Πολύ εντυπωσιακό. Συγχαρητήρια.

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Χαίρομαι Πελαγία και Γιώργο που ξεκινάει ο σχολιασμός με σας γιατί πιάσατε και εσείς τη δραματικότητα αυτού του τραγουδιού… σίγουρα μάς μεταδίδει κάτι απ΄ έναν άλλο κόσμο με τον οποίο δύσκολα μπορούμε να επικοινωνήσουμε, από την άλλη όμως, σήμερα που το ξανάκουσα, μου μετέδωσε χαρά και αναρωτήθηκα μήπως τελικά παίζει ρόλο, πώς το ακούμε, δλδ ποια είναι η εσωτερική μας κατάσταση εκείνη τη στιγμή… 😉

      ΑΦιλιά τρυφερά και στους δυο σας! 🙂

  2. Ο/Η syros2js λέει:

    Δεν το είχα ξανακούσει αυτό, Στεφανία μου! Το βρίσκω πολύ ενδιαφέρον και πρωτοποριακό, αν και μου δημιουργεί αισθήματα, οδύνης και βαθιάς θλίψης… Περίεργος ήχος… Όμορφα περίεργος! 🙂
    Αν και είμαστε από τη φύση μας κοινωνικά όντα, νομίζω πως είναι αναγκαίο να μπορούμε να «σταθούμε» και ως μονάδες και να παρατηρούμε, να προστατεύουμε και να γινόμαστε ένα με τη φύση…
    Μια μεγάλη-μεγάλη αγκαλιά!
    ΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά! Καλό βραδάκι! ❤

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Έχει ενδιαφέρον Γιάννα μου, να το ξανακούσεις και δεύτερη ακόμα και τρίτη φορά… δεν ξέρω αισθάνομαι πως κάτι άλλο μας μεταδίδει το δέντρο και παρόλη την δραματικότητα έχει και μια αυστηρότητα πρωτόγνωρη για μας τους ανθρώπους… 😉
      Το άκουσε ο Γιάννης πώς αντέδρασε;… ο ήχος είναι το επάγγελμα σας, έτσι δεν είναι; 😛
      Σωστά κατάλαβες πως είναι απαραίτητο να βρισκόμαστε μόνοι στη φύση, έτσι η επι-κοινωνία μας μαζί της, αποκτά κάτι μαγικό! 😉

      Ανταποδίδω την μεγάλη αγκαλιά και εύχομαι καλό σας απογευματάκι!

      ΑΦιλιά πάντα τρυφερά! 😉

  3. Ο/Η Tzina Varotsi λέει:

    Δεν θα σταθώ μόνο στο τραγούδι, θέλω να πω ξανά και ξανά πόσο τυχερή είσαι που ζεις σε αυτό το κτήμα, σε αυτή τη φύση!!
    Φιλιά πολλά!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Έχω πλήρη επίγνωση Τζίνα μου, της επιλογής που κάποτε έκανα, να ζω κυριολεκτικά μες τη φύση, που όπως σου το έχω ξαναγράψει, μοιάζει πια με ζούγκλα, αυτό όμως έχει και σαν αποτέλεσμα να μην αντέχω την Αθήνα! 😉

      ΑΦιλιά πολλά πολλά! 🙂

  4. Ο/Η Ελίνα λέει:

    Μου άρεσε πολύ το κομμάτι και δεν το περίμενα να μου αρέσει. Όταν ήμουν μικρή μου άρεσε να κοιμάμαι από την άνοιξη και μετά σε μια κούνια στο μπαλκόνι, γιατί γινόταν ξαφνικά τόση ησυχία που άκουγες όλους τους μικροθορύβους της φύσης (όσης είχαμε τέλος πάντων ανάμεσα στις πολυκατοικίες και τα σπίτια της γειτονιάς.) Και οι μυρωδιές είναι πολύ έντονες έξω, αλλά με τους θορύβους που κάνουμε οι άνθρωποι καμιά φορά νιώθω ότι δεν μπορώ να τις μυρίσω. Μόνο αν έχει απόλυτη ησυχία και είσαι εντελώς μόνος σου νομίζω πως μπορείς να πιάσεις κάθε μυρωδιά και κάθε ήχο της φύσης. Και σε παραλία θα ήθελα πάρα πολύ να κοιμηθώ ένα βράδυ εντελώς μόνη μου, αλλά φοβάμαι. Παλιά όταν είχε φεγγάρι μας κατέβαζε μικρά η μαμά μου στη θάλασσα μπροστά από το σπίτι της γιαγιάς, μας άπλωνε ψάθες και μας άφηνε εκεί να κοιμηθούμε. Για λίγη ώρα, αλλά ήταν πολύ ωραία. Τι μου θύμισες βραδιάτικα, Άιναφετς. ΑΦ!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Οι νύχτες όταν όλοι και όλα κοιμούνται Ελίνα μου, είναι η ωραιότερες ώρες για να αφουγκραστεί κανείς τους ήχους ακόμα και της πόλης! Όταν όμως έχεις να μεγαλώσεις παιδιά, έχεις και δουλειά, χρειάζεσαι τον καλό ύπνο… αλλά και που και που, να (τους) ξεφεύγεις και να μένεις για λίγο μόνη… στις διακοπές να το επιδιώξεις, είναι απαραίτητο για την ψυχική μας υγεία! 😉
      Εύχομαι με όλη μου την καρδιά, να βρεθείς ξανά σύντομα κάτω απ΄ τ΄ αστέρια και μόνη έστω για λίγο σε μια παραλία! 😛

      ΑΦιλιά πάντα τρυφερά! 🙂

  5. Παρά το γεγονός ότι είναι η δουλειά μου, δεν είχα ξανακούσει κάτι τέτοιο. Αγνοούσα εντελώς την ύπαρξη του πειράματος. Έχω μείνει έκθαμβη και εκστατική από τη μουσική του δέντρου!
    Σε φιλώ βιαστικά και πάω να την ξανακούσω!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ω! και ποια είναι η δουλειά σου αρτίστα-Αθηνά μου;… δεν φαντάζομαι να κόβεις δέντρα! χαχαχα! 😛
      Αλήθεια, εκτός απ’ το μεγάλωμα σου ακούγοντας τζαζ, πώς συνδέεσαι με την μουσική; 😉
      Θα δεις πόσες πληροφορίες θα πάρεις ακούγοντας ξανά και ξανά αυτό το «κομμάτι» … ξύλου! 😉

      ΑΦιλιά πολλά πολλά! 🙂

  6. Όπως θα έλεγε κι ένας νεολαίος, καλά, δεν υπάρχει αυτό που ακούω…

  7. Ο/Η nikol λέει:

    Ο ήχος του πειράματος είναι πραγματικά πολύ μελαγχολικός καλή μου , παρ όλα αυτά είναι συναρπαστικός !!Τα λόγια του Κισναμούρι έχουν την σοφία να μας προτρέπουν στην αληθινή επιλογή μας !!Στο χωριό μου που έχω πολλά δέντρα απολαμβάνω εκτός από τον ίσκιο τους και αυτά τα απαλά θροίσματα !!!Ναι είσαι τυχερή που ζεις στην εξοχή !!
    Πολλά φιλιά και μια αγκαλιά!!!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Και μελαγχολικός και συγχρόνως συναρπαστικός, όπως λες Νικόλ μου! 😉
      Τελικά σήμερα ανακάλυψα πως ο ήχος χρωματίζεται απ΄ τη διάθεση μας, το πρωί που είχαμε συννεφιά και υπήρχε έξω μια περίεργη ησυχία (απειλή μπόρας) και σε μένα μου φάνηκε ο ήχος μελαγχολικός… καθώς όμως διάβαζα τα σχόλια σας που μου έδωσαν χαρά, ο ήχος ακούστηκε ακόμα και χαρούμενος! 😛
      Τώρα που σου γράφω, το μόνο που ακούγεται είναι το τραγούδι κάποιου μικρού πουλιού και το ρολόι που κτυπά δίπλα μου…ναι, σίγουρα είμαι τυχερή που ζω στην εξοχή! 😉

      ΑΦιλιά πολλά πολλά και ανταποδίδω την αγκαλιά με όλη μου την καρδιά! 🙂

  8. Ο/Η Ανέσπερη λέει:

    Υποκλίνομαι για αυτή σου την ανάρτησή γλυκιά μου Στεφανία!!!
    Δεν βρίσκω λέξεις για να εκφράσω αυτό που με έκανες να αισθανθώ με τις φωτογραφίες σου, τα κείμενα και με την «περίεργη» μουσική που μας κέρασες!!!
    Να ΄σαι πάντα καλά!!!
    Μεγάλη, ζεστή αγκαλιά και μια καλημέρα!!!

    Υ.Γ. Αυτές τις ημέρες σκέφτηκα πολλές φορές να πάρω μαζί μου τη φωτογραφική μηχανή να βγάλω φωτογραφίες από μια πρωινή μου ανάβαση στον Κορύλοβο (το καλοκαίρι δραπετεύω ξημερώματα), με σκοπό να σας πάρω και πάλι μαζί μου. Αν δεν το έκανα είναι γιατί δεν έχω τον τρόπο με τον οποίο θα μπορούσα εκτός από τις εικόνες (φωτογραφίες) να σας μεταφέρω όλη αυτήν την καθημερινή μαγεία. Τις μυρουδιές, τους ήχους, το ξύπνημα της φύσης πως θα μπορούσα να σας τα κοινωνήσω?

    • Ο/Η Ανέσπερη λέει:

      Και πάλι εδώ!!!
      Κοιτάζω το βιντεάκι, ακούω τους ήχους και πάλι και προσέχω πως στα σκουρόχρωμα σημεία του δίσκου-κορμού, ο ήχος είναι πιο έντονος. Η σκέψη που κάνω είναι πως σ’ εκείνο το σκουρόχρωμο σημείο υπάρχει μια «πληγή» που κάποτε το πόνεσε το δέντρο γι’ αυτό και ο ήχος του είναι διαφορετικής έντασης και χρώματος. Σαν κραυγή που χάνεται μέσα στην εκκωφαντική σιωπή της.
      Άν όντως είναι έτσι, ναι, την αισθάνομαι κθι εγώ αυτήν τη θλίψη και τον πόνο που αισθάνθηκες Στεφανία μου.
      Η επίσκεψή μου στη συγκεκριμένη ανάρτηση δεν θα σταματήσει ακόμη κι αν πάρω την απάντηση που περιμένω. Θα περνάω απ’ εδώ τακτικά, να βλέπω, να ακούω, να διαβάζω…
      Σ΄ ευχαριστώ!!!

      • Ο/Η Άιναφετς λέει:

        Να έρχεσαι όταν το λέει η καρδιά σου Ζωή μου, είναι μεγάλη η χαρά μου, όταν μπορώ να κουβεντιάσω μαζί σου και γι αυτό το άκουσμα! 😉
        Όντος η τομή του δέντρου έχει σε κάποιο σημείο κάτι σαν πληγή και πρόσεξα πως όταν «η βελόνα» φτάνει εκεί υπάρχει μια παύση και ο ήχος αλλάζει και μεταδίδει πόνο… αλλά απ΄ την άλλη πλευρά σήμερα ανακάλυψα και κάτι άλλο, πρώτα πως κάθε φορά που το ακούω, το ακούω διαφορετικά… Να, πχ, καθώς το άκουγα, κτύπησε το τηλέφωνο και αυτή η παρεμβολή μ’ εκνεύρισε και δεν απάντησα, στη συνέχεια το άκουσμα δεν είχε το βάθος που είχε πριν! 😛
        Τα πάντα χρωματίζονται απ΄ την εσωτερική μας διάθεση και έχει ενδιαφέρον να παρακολουθεί κανείς αυτή την κατάσταση, όπως λέγαμε, ουδέτερα!

        Δεν χρειάζεται να μ’ ευχαριστείς γιατί η ευχαρίστηση είναι αμοιβαία!!! 😉

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Η μουσική, (ας την πούμε έτσι) και τα αποσπάσματα που διάλεξα απ΄τον Κρισναμούρτι για να συνοδεύσουν αυτό το άκουσμα, είχαν και σαν αποδέκτη και σένα Ζωή μου, γιατί ήξερα πόσο θα σε άγγιζε όλη αυτή η ανάρτηση! 😉

      » Πάτε ποτέ σας μια βόλτα έξω μόνοι σας;
      Είναι πολύ σημαντικό να βγείτε έξω μόνοι, να καθίσετε κάτω απ΄ένα δένδρο- όχι μ’ ένα βιβλίο, ούτε με κάποια συντροφιά, αλλά μόνοι σας»…
      Και σ’ αυτό το ερώτημα, εσύ θ’ απαντούσες, Ναι!!! 😀
      Ξέρεις είναι πολύ σημαντικό να εδραιώνει κανείς μια βαθιά σχέση με την φύση, είναι η τροφή της ψυχής μας και θλίβομαι όταν κάποιος δεν καταφέρνει να έχει αυτή την επι-κοινωνία…
      Δεν χρειάζεται να στείλεις φωτογραφίες απ΄ την βόλτα σου, απόλαυσε την, απόλαυσε αυτή την μοναδική υπέροχη μοναχικότητα, εξ άλλου, μας έχεις δείξει πολλές φωτό απ΄την ανάβαση στον Κορύλοβο (σου) ! 😛

      Αν κάποιος δεν έχει νιώσει από μόνος του όπως και εσύ, «Τις μυρουδιές, τους ήχους, το ξύπνημα της φύσης» καμιά φωτογραφία καμιά περιγραφή δεν θα καταφέρει να το «κοινωνήσει»!

      ΑΦιλιά καρδιάς και τώρα είναι η ώρα που ετοιμάζομαι ν’ απολαύσω μια συννεφιασμένη δύση, (την βλέπω ακριβώς πίσω απ΄το έλατο της φωτό!) 🙂

      • Ο/Η Ανέσπερη λέει:

        Πάει καιρός τώρα που αφήνω τον εγγονό μου να βάζει τα χεράκια του στις γλάστρες και να ανακατεύει το χώμα. Του λέω «έλα να κάνουμε κηπουρική» και τον βλέπω τρέχει με έα πλατύ χαμόγελο σε ΄μένα. Τον αφήνω να παίρνει στις χουφτίτσες του το χώμα, να το κοιτάει και να το σκορπίζει με ικανοποίηση έξω από τις γλάστρες. Απολαμβάνω την απόλαυσή του όταν το κάνει αυτό. Πάει καιρός που παίρνω το χεράκι του και το ακουμπάω σε δέντρα. Θέλω να μάθει να τα αγγίζει! Κάποια στιγμή ίσως να καταφέρει να πάρει την θετική ενέργεια που παίρνω εγώ από αυτά. Θέλω να μάθει να μην τα «πληγώνει» χαράζοντας επάνω τους καρδούλες και ονόματα. Θέλω να μάθει να σέβεται τη ζωή τους!
        Στο παραπάπω ερώτημά σου, η απάντησή μου σαφώς και είναι ένα τεράστιο ΝΑΙ!!! Και δεν σου κρύβω πως νιώθω κάτι σαν θλίψη για όποιον απαντήσει όχι. Θα ήθελα αν μπορούσα να μάθω σε όποιον απαντήσει όχι, αυτά που σιγά σιγά μαθαίνω στον εγγονό μου.

        • Ο/Η Άιναφετς λέει:

          Τι καλά και κάνεις και μαθαίνεις στον εγγονό σου, ν’ αγαπάει τα πάντα στη φύση, ακόμα και το χώμα, να μη φοβάται να λερωθεί ή να λερώσει τον γύρω χώρο! 😉
          Πάντως έχω προσέξει πως η αγάπη για τη φύση είναι έμφυτη και τις περισσότερες φορές δεν μπορούμε να κάνουμε πολλά για να την μεταδώσουμε σε άλλους! ❤

  9. Ο/Η Ηλιοκέντητη λέει:

    ΥΠΕΡΟΧΗ ανάρτηση σε όλα της!!!!!!!!!!!!!!!
    Σ’ευχαριστούμε πολύ πολύ Στεφανία!
    Πολλά γλυκά φιλιά σου στέλνω:)

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Πόσο χαίρομαι ηλιοκέντητη μου που αυτή η ανάρτηση «κέντησε» μέσα σου! 😉

      ΑΦιλιά πολλά και ανταποδίδω τα γλυκά φιλιά και με μια όμορφη καλή νύχτα! 🙂

  10. Ο/Η fwtinoasteraki λέει:

    Καλημερούδια σε όλη την παρεούλα! 😀

    Τι υπέροχη ανάρτηση…σε κάνει να θέλεις να πάρεις τα βουνά…για καλό σκοπό όμως! 😀 😀 😀
    Ένας ολόκληρος κόσμος δίπλα μας,ανεκμετάλευτος…και δεν εννοω φυσικά την χρηματική-εμπορική αξία του αλλά την πνευματική, αυτό το μεγαλείο που θρέφει κάθε ψυχή κάθε καρδιά..! 😀

    ΑΦΦΦΦΦΦΦιλάκια και ΠΑΦΦ με ζουληχτές αγκαλίτθεθ! 😀 :* 😀

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Καλώς την! 😀
      Χαίρομαι που σου άρεσε αυτή η ανάρτηση αστεράκι τρυφερό, γι αυτό άσε για λίγο τον «μύγο» και ότι σε βαραίνει και πήγαινε μόνη σε κάποιο ήσυχο μέρος, κάθισε κάτω απ΄ ένα δέντρο, να γεμίσεις τις μπαταρίες σου για την υπόλοιπη βδομάδα!!! 😉
      Στο χέρι μας είναι να «εκμεταλλευτούμε» αυτόν τον υπέροχο κόσμο που υπάρχει γύρω μας και να γίνουμε ένα με αυτόν! 😛

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλά άπειρα με όλη μου την αγάπη! 🙂

      • Ο/Η fwtinoasteraki λέει:

        Τσουπ να μαι πάλι! 😛 😀
        Δύσκολο ν αφήσω τον «μύγο» γιατί τώρα τρέχουμεεεεεεεεεε να προλάβουμε το τρένο! 😛 χαχαχα όχι απλά λόγο τις απόστασης δεν έχουμε και πολύ χρόνο δικό μας.. Αλλά έστω και μαζί τον «εκμεταλλευόμαστε» στο έπακρο αυτόν τον κόσμο! 😀

        Έπεσα τυχαία πάνω του χτες και σας σκεφτηκα…………… (δεστε το)
        http://www.wwf.gr/campaigns/natureup

        ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλακια και ΠΑΦ ΠΑΦ (λάτρεια μ αυτό το ΠΑΦ ΠΑΦ! 😛 )

  11. Ο/Η dodo λέει:

    «Αν είσαστε ικανοί να είστε μόνοι και να παρατηρείτε αυτά τα πράγματα, τότε θ’ ανακαλύψετε απίστευτα πλούτη που καμιά κυβέρνηση δεν μπορεί να φορολογήσει, καμιά κρατική υπηρεσία δεν μπορεί να διαφθείρει και που τίποτε ποτέ δεν μπορεί να καταστρέψει»: Είναι ακριβώς έτσι- ευτυχώς 😉

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Όλος αυτός ο πλούτος είναι εκεί έξω στη φύση… ακόμα και σε μια γλάστρα στο μπαλκόνι μας και είναι πια στο χέρι μας, ν’ αντλήσουμε από εκεί για να μπορέσουμε να μείνουμε ανεπηρέαστοι απ΄τις πολιτικοκοινωνικές πιέσεις! 😉

      ΑΦιλιά πολύ τρυφερά dodoula μου! 🙂

  12. Ο/Η lefti λέει:

    Έχω πάθει πλάκα…δεν πιστεύω αυτό που ακούω ή μάλλον πιστεύω αλλά έχω μείνει έκθαμβη..που είπε και πιο πάνω η Αρτίστα. Φοβερή σύλληψη ιδέας. Φοβερό και το αποτέλεσμα!
    Τα δέντρα κρύβουν μεγάλη Σοφία, μεταδίδουν μεγάλη ηρεμία, ακούγομαι ίσως «κάπως» αλλά το πιστεύω.
    Και τώρα μου θύμισες Το Δέντρο που Έδινε του Σελ Σιλβερστάιν, το είχα αγοράσει στο γιο μου για την εκπληκτική του ιστορία και θυμάμαι πόσο του είχε αρέσει. Μετά από χρόνια είδα τον ίδιο τίτλο σε όνομα μαγαζιού/καφέ στην Θεσσαλονίκη και συγκινήθηκα.
    Αυτά τα ολίγα.
    ΑΦιλιά πολλά Στεφανία μου, καλή σου μέρα – είναι ευλογία να ζεις κοντά στη φύση 🙂
    Πάω να ξανακούσω το τραγούδι

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Δεν ακούγεσαι καθόλου «κάπως» Ελευθερία μου, γιατί είναι γεγονός πως αυτός που ξέρει και επικοινωνεί με τα δέντρα, δεν έχει καμιά δυσκολία να επικοινωνήσει και με όλα τ’ άλλα πλάσματα πάνω σ’ αυτό τον πλανήτη! 😉
      Ναι την ξέρω την υπέροχη ιστορία του «δέντρου που έδινε» και χαίρομαι που άρεσε και στον γιο σου, είναι μια ιστορία γεμάτη τρυφερά και όμορφα μηνύματα!

      Ευλογημένοι είναι αυτοί που παρόλο που ζουν σε πόλεις, κατανοούν πόσο σημαντική είναι η επαφή με τη φύση και φροντίζουν να πηγαίνουν μόνοι μια βόλτα στην εξοχή! 😛

      ΑΦιλιά πολύ τρυφερά και με όλη μου την αγάπη! 🙂

  13. Ο/Η aristea k λέει:

    Μαγισσούλα μου, πέρασα να σου πω (γιατί θα το ξεχνούσα) ότι από χτες ακούω το κομμάτι , αλλά δεν σχολίασα γιατί έφτιαχνα έναν πίνακα για το παζάρι αλληλεγγύης και μάλλον με βοήθησε κιόλας 😉 (ανατρίχιασα…για το κομμάτι αυτό!)
    Πολλά γλυκιά φιλιά για την υπέροχη ανάρτηση ♥

  14. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Είμαι σίγουρη κατ’ αρχάς πως ότι και να έφτιαχνες για το παζάρι της Αλεξάνδρας μας, θα είναι πετυχημένο και αν συγχρόνως άκουγες και το τραγούδι του δέντρου σίγουρα θα μεγαλούργησες! 😉
    Πολλά γλυκά ΑΦιλιά και σε σένα και καλό μας βραδάκι! 🙂

  15. Πρωτόγνωρες εμπειρίες ζούμε εδώ μέσα.Λες και παγώνει ξαφνικά ο χρόνος και οι ήχοι της πόλης και μεταφερόμαστε σε μια ουτοπική χώρα που το θρόισμα του φύλλου γίνεται η πιο γλυκά μελωδία. Ζηλεύω πολύ τον τόπο που ζεις Στεφανία μου. Η ηρεμία και η πληρότητα που σου προσφέρει η επαφή με τη φύση, είναι έκδηλη στις πολύ ιδιαίτερες αναρτήσεις σου.
    Πάω για μια δεύτερη ακρόαση.
    Φιλιά πολλά!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Νομίζω Μαρία μου, επειδή όλοι μας σαν άτομα ζούμε καθημερινά μια αλλοπρόσαλλη πραγματικότητα, το να μεταφερθούμε ξαφνικά σε μια ουτοπική χώρα, όπως πολύ όμορφα επισημαίνεις, μ’ ένα αναπάντεχο μελωδικό τρόπο, μόνα χαρά μπορεί να μας δώσει και να γεμίσει τις καρδιές μας γλύκα… σ’ ευχαριστώ για την δύναμη και την ενθάρρυνση που μου δίνει το σχόλιο σου! 😉

      ΑΦιλιά πάντα μέσα απ΄την καρδιά μου και καλή δύναμη στον γιόκα σου! 🙂

  16. Ο/Η magikifoni λέει:

    Μαγισσούλα μου!
    Σου έγραψα ένα σχόλιο ωραιότατο σαν μικρό σεντόνι, αλλά -δεν ξέρω γιατί πάααλι- δεν δημοσιεύθηκεε…. 😛 Σου έλεγα πως ο Χρόνος κυλάει πολύ γρήγορα κι εύκολα, όταν στη ζωή μας γεμίζουμε την καθημερινότητα με ωραία πράγματα και απολαμβάνοντας το «τώρα» για το οποίο τόσες και τόσες κουβέντες έχουμε κάνει στην αγαπημένη μπλογκογειτονιά! Η καθημερινότητά μου πλέον είναι γεμάτη από στιγμές, οι οποίες με εμπνέουν να της ζήσω πρώτα και ύστερα, πολύ αργότερα ίσως να τις καταγράψω με κάποιον τρόπο… Γι’ αυτό λοιπόν, ακούτε την σιωπή μου το τελευταίο αυτό διάστημα! 😉

    Υπάρχει Μουσική στη φύση, που το ανθρώπινο αυτί δεν μπορεί να αντιληφθεί, η ανθρώπινη λογική δεν μπορεί να αποκωδικοποιήσει και να ερμηνεύσει… Μόνο η ανθρώπινη καρδιά καλείται να την αφουγκραστεί και να εναρμονίσει τον χτύπο της με τον Κόσμο. 😀

    Και πόσο δίκιο έχει πάλι ο Κρισναμούρτι σε αυτό του το απόσπασμα… Ποιος έχει μάθει να μένει απόλυτα μόνος με τον εαυτό του? Να παρατηρεί, να ακούει, να κατανοεί τις κινήσεις του νου και της καρδιάς… Και πόση γαλήνη μπορεί να κρύβεται για κάθε άτομο μέσα σε μια τέτοια διαδικασία! Μακάρι να βρίσκουμε πάντα τον χρόνο και το θάρρος να το καλλιεργούμε και να γινόμαστε καλύτεροι σε αυτό 🙂 !!!

    Υπέροχες οι φωτογραφίες σου και πάλι! 😉
    Εύχομαι να πηγαίνουν όλα καλά στην οικογένεια και τη ζωή σου μαγισσούλα μας! ❤
    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια μαγικά!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Αλεξάνδρα μου! 😀
      Πόσο χαίρομαι όταν ακούω αυτή την μικρή φωνή που για δικό της λόγο κάνει πολλές μέρες να εμφανιστεί και όταν εμφανίζεται η απαράδεκτη wordpress της τρώει το πρώτο της σχόλιο και μπράβο της που ξανατολμά!!! 😛
      Ο χρόνος του ρολογιού είναι που κυλάει γρήγορα και ειδικά όταν δεν έχεις επίγνωση, όταν όμως «λειτουργεί» η επίγνωση που είναι μόνο στο παρόν, η κάθε στιγμή που περνάει είναι και μια μαγεία! (αυτός είναι ο λεγόμενος ψυχολογικός χρόνος) 😉
      Πώς πάνε οι σπουδές σου, ελπίζω να σε γεμίζουν και να βρίσκεις εκεί ότι επιθυμεί η καρδιά σου! ❤
      Να γράφεις Αλεξάνδρα μου και θα έρθει και η στιγμή που όλα όσα έχεις να μας πεις, θα βγούνε και στο χαρτί. Θα είμαι εκεί να σε βοηθήσω πρακτικά, αν το επιθυμήσεις! 😎

      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ πολλά και με πολύ αγάπη! 🙂

  17. Ο/Η Margo λέει:

    Είμαστε μέρος της φύσης, τόσο απλό. Παρόλα αυτά χρειάζεται να το διδαχτούμε από την αρχή. Είναι τόσο φυσικό… φτάνει να μην παπαγαλήσουμε την πληροφορία 😉
    Οι στιγμές αυτή της ποιότητας μοναξιάς, είναι πολύτιμες και αν τις ζήσει κανείς δεν μπορεί να μην μένει συχνά, μόνος. Γιατρικό!
    Το τραγούδι είναι υπέροχο! Όπως και η μουσική που βγαίνει από την κίνηση των πλανητών στο διάστημα ή το τραγούδι της φάλαινας. Η γη, το σύμπαν, όλο θαύματα!
    Πολλά πολλά ΑΦλάκια μαγισσούλα μου 🙂

  18. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Αναρωτιέμαι Margo μου, αν η επι-κοινωνία με τη φύση, είναι κάτι που διδάσκεται ή είναι έμφυτη! 😉
    Σε σκεφτόμουν και σένα που είσαι μουσικός, ζεις μες τη φύση και επίσης καλλιεργείς τη γη μόνη σου, πως αυτή η ανάρτηση αλλιώς θα μίλαγε στη καρδιά σου! 😉
    Πολλά τα «και», και πολύ χαίρομαι για σένα και τα τυχερά παιδάκια σου!!! 😀

    Πολλά πολλά ΑΦιλιά και από μένα με μια τεράστια αγκαλιά! 🙂

  19. Ο/Η womaneditor λέει:

    Απίστευτο; Και εντυπωσιακό! Να ‘σαι καλά, Στεφανία, που το ανακάλυψες! Και πόσο τυχερή είσαι που έχεις αυτό το κτήμα! Λίγες στιγμές στη φύση κι αισθάνεσαι άνθρωπος!
    Καλό Σαββατοκύριακο! (Εγώ με τη μουσική του δέντρου πάντως θα το περάσω!)

  20. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Έτσι ακριβώς Αλεξάνδρα, μεγάλη υπόθεση να ζει κανείς στη φύση, αλλά απ΄ την άλλη πλευρά όταν κανείς αγαπάει τη φύση, βρίσκει τρόπους να γαληνέψει όπως λέει και ο Κρισναμούρτι:

    «Μπορεί να ζείτε σε μία πόλη αλλά έχετε δέντρα εδώ και εκεί. Ένα λουλούδι στον διπλανό κήπο μπορεί να μην είναι περιποιημένο, να είναι γεμάτο ζιζάνια, αλλά κοιτάξτε το, αισθανθείτε ότι είστε μέρος όλου αυτού, μέρος όλων των ζωντανών πλασμάτων»…

    ΑΦιλιά πολύ τρυφερά και να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο! 🙂

  21. Ο/Η Eλίνα λέει:

    Αιναφετς, χρόνια πολλά για το νινί σου. Μην το διαβάσει και μας κυνηγάει για την προσφώνηση :-). AΦ!

  22. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Σε κατάλαβα καλέ! είπαμε, έχω και την κάμερα και σε παρακολουθεί! χαχαχα! 😛
    Ευχαριστώ για τις ευχές του νινιού, μην ανησυχείς δεν με διαβάζει, μόνο η κοπέλα του μπαίνει και διαβάζει τα της πεθεράς της (ελπίζω!) 😉
    Το Ελίνα από πού βγαίνει;

    ΑΦιλιά και καλό γιορτινό βραδάκι, αν έχεις Ελένες και Κωνσταντίνους! 🙂

    • Ο/Η Ελίνα λέει:

      Α, τέλεια που σε διαβάζει. Είναι επιμορφωτικό το blog και βοηθάει και στις σχέσεις των ζευγαριών. 😉 Να τον χαίρεται κι εκείνη, αν μας διαβάζει. To Ελίνα μου το έβγαλε η μαμά μου από το Ελένη και μου έμεινε έτσι.

      • Ο/Η Άιναφετς λέει:

        Καλά το μυρίστηκα γι αυτό και σε ρώτησα! 😛
        Ξέρεις πως και μένα με λένε, Στεφανία Ελένη και είναι γραμμένο έτσι στην ταυτότητα μου;
        Αλλά επειδή βάπτισαν την μικρή μου αδελφή, Ελένη, το αγνόησαν, έτσι γιορτάζω μόνο με τους Στέφανους! 😉

        Χρόνια σου πολλά πολλά και σου στέλνω πολλά ΑΦιλιά γιορτινά! 🙂

  23. Ο/Η Π.......Ξωτικό λέει:

    Κακούργα τι με έκανες !!
    Πρώτον καταζήλεψα και πάλι το κτήμα και για όλους αυτούς τους λόγους που λέει το κείμενο 😉
    Φτού σου μη σε ματιάσω που δεν το κάνω με τίποτα .
    Δεύτερον έμπλεξα να θέλω να τα μάθω όλα και πως και με τι πρόγραμμα τα έκανε αυτά και βρέθηκα στο τέλος να θαυμάζω πόσο μυαλό χρειάστηκε για να μπορεί να γίνει αυτό το παιχνίδι και κατέληξα να διαβάζω διδακτορικές διατριβές http://nemertes.lis.upatras.gr/jspui/bitstream/10889/7804/1/thesis.pdf
    και οχι δεν έκαψα το φαί σήμερα παρ’όλα αυτά 🙂 🙂 🙂
    Τι ωραία !!!!
    Ας είναι καλά λοιπόν το…. ευλόγιον κι εσύ που με ταξιδέψατε και πάλι !!!!

    Να χαίρεσαι τους αγαπημένους εορτάζοντες 😉

    Φιλιάαααααααααααααααααμάν πια πάλι μούσκεμα 🙂 🙂

  24. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Θεέ και Κύριε, μη μου πεις πως διάβασες αυτή τη διατριβή γιατί θα με πιάσουν τύψεις που δεν έβαλα πιο πολλές λεπτομέρειες σχετικά με το άκουσμα…. απαπα, τι μαζόχα μουσικός είσαι καλέ που τελικά τα θέλει το μπιπ (μας)!!! 😀

    Ευχαριστώ για τας ευχάς και εσύ να χαίρεσαι τους δικούς σου εορτάζοντες (όλοι έχουν από δαύτους)! 😛

    ΑΦιλιά ήσυχα παρόλο τον εξωτερικό χαμό! 😉

  25. Ο/Η roula1smaragdenia λέει:

    Πόση γαλήνη δινει αυτό το φρεκοπλυμενο απο την βροχή πρασινο των δέντρων!!!ακομα ομορφοτερο γινεται ακουγοντας και την μουσικη του!! και βεβαια βλεποντας τις φωτογραφίες σου φίλη μου τυχερή,.. νομιζα πως είχα χωθει εκει μεσα στο δασος σου και απολαμβανα την εστω και μεσα απο μια φωτογραφία την ομορφια..της φύσης… ποσο ζωντανα είναι όλα γυρω μας (και ας τα λεμε νεκρή φυση) αφου απο αυτα τα δεντρα .. παιρνουμε οξυγονο για να ζήσουμε εμεις.. και όμως υπαρχουν καποιοι που κοβουν το νημα..της ζωής τους… ποσο ΄τους ταιριαζει αυτή η μουσική φιλεναδα..!!!
    Αφήνω και της ευχες μου για χρονια πολλα στον Κωνσταντινο σου και σε σενα Ελενη -Στεφανία μου..να σας χαιρονται και να τους χαιρεστε…μαγισσούλα μου καλα να περνας οτι και να κανεις φιλακιαααα απο καρδιας.!!! 🙂 ❤ ❤

  26. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Πόση χαρά μου έδωσε το σχόλιο σου Ρουλίτσα μου! 😉
    Δεν αισθάνονται όλοι όπως και εσύ, λένε: «Εντάξει καλή είναι η φύση και τα ζώα της, αλλά εγώ έχω άλλα θέματα πιο σημαντικά και πιο σοβαρά από το να πάω μόνος μου και να κάτσω κάτω από ένα δένδρο»! 😛 (Δεν ξέρουν πως εκεί θα βρουν λύση σε όλα τους τα προβλήματα!) 😀

    Ευχαριστώ για τις ευχές στο γιόκα, όσο για το Ελένη, ποτέ δεν γιόρτασα το δεύτερο μου όνομα, μήπως όμως είναι καιρός; 😉

    ΑΦιλιά πολλά πολλά και με πολύ αγάπη! 🙂

  27. Ο/Η Memaria λέει:

    Φρεσκάδα μου μύρισε με τις φωτογραφίες σου…τώρα που γεννιέται η φύση και τα νιογέννητα κλαράκια με το ανοιχτό πράσινο φωνάζουν «ζωή» είναι όλα μια ομορφιά.
    Πάντα όμορφα είναι τα δέντρα έτσι κι αλλιώς, και χάρη σε εσένα άκουσα και το τραγούδι τους….μέχρι τώρα άκουγα μόνο τα θροΐσματά τους!
    Να είσαι καλά και να χαίρεσαι τον Κωνσταντίνο σου…πολύχρονος κι ευτυχισμένος να είναι!
    Φιλιά πολλά!

  28. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Τα μικρά φρέσκα κλαράκια της φωτό απ΄ το έλατο Μαρία(me) μου, όταν τ’ αγγίζω νιώθω πως ξαναγεννιέμαι και είναι τόσο απαλά, τόσο τρυφερά, άσε που είναι το πρώτο πράγμα που αντικρίζω κάθε πρωί όταν ανοίγω τα παντζούρια μου! 😉
    Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές του γιόκα μου!

    ΑΦιλιά πολλά πολλά και ηλιόλουστα! 🙂

  29. Ο/Η Evi λέει:

    Όντως, λιγάκι καταθλιπτικό το κομμάτι.. τα δέντρα είναι πηγή ζωής!! Και πανέμορφα!!! Χαμογέλασα μόλις διάβασα την ερώτηση «Πάτε ποτέ σας μια βόλτα έξω μόνοι σας»; 😊

  30. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καταθλιπτική είναι η συνειδητοποίηση πως λίγοι είναι αυτοί που θα πάνε μόνοι μια βόλτα στη φύση και θα κάτσουν κάτω απ΄ ένα δέντρο για να νιώσουν την γύρω φύση και να παρατηρήσουν το χάος που επικρατεί μες το μυαλό τους/μας! 😛

    ΑΦιλιά Εύη μου και τώρα ήρθε η ώρα να ελέγξω αν ωριμάσαν (επί τέλους) τα βερίκοκα μου! 🙂

    • Ο/Η Evi λέει:

      Δεν έχεις και άδικο μαγισσούλα μου!! 😊Έχουμε και μεις βερυκοκιά στο πατρικό μου και ήδη ο πατέρας μου έχει μαζέψει τα πρώτα κασόνια!! Και φυσικά, περιμένω να μου στείλει για την καθιερωμένη μαρμελάδα που φτιάχνω κάθε χρόνο!! Φιλάκια!!

  31. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Κασόνιαααααααααααααααα;
    Η δικιά μου βερικοκιά είναι μικρούλα και καλά καλά ούτε μια σακούλα δεν θα γεμίσω!
    ‘Οσο για μαρμελάδα, τέλος, από τότε που ο Παραμυθοσύντροφος είναι διαβητικός! 😉

    ΑΦιλιά και τρέχω στη βερικοκιά! 🙂

    • Ο/Η Evi λέει:

      Και μας, κάποτε ήταν μικρούλα, τώρα έχει γίνει θεριό και βγάζει συνεχώς!! Είναι ένα θαύμα αυτή η βερυκοκιά..τότε χρειάζεται προσοχή, εδώ από μόνα τους τα φρούτα έχουν ζάχαρη, πόσο μαλλον μια μαρμελάδα!! 😉

      • Ο/Η Άιναφετς λέει:

        Καλημέρα!
        Προς το παρόν κανένα βερίκοκο δεν είναι ακόμα έτοιμο, αλλά μια και έκανα τον κόπο ν’ ανέβω εκεί που βρίσκεται το δέντρο, έφαγα δυο ξινούλια για το καλό! 😛

        ΑΦιλιά και καλό Σαββατοκύριακο σε όλους μας! 🙂

  32. Ο/Η oneiraparamithiou λέει:

    Πολύ όμορφη ανάρτηση…Μου θύμισε ακριβώς αυτό για το οποίο ακριβώς μιλούσα τελευταία, δηλαδή την παρατήρηση της φύσης…Πόσο ευρηματική αλήθεια η εφεύρεση αυτή που απέδωσε μουσικά ένα κομμάτι ξύλου!!

  33. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Την ώρα που έγραφες για το τραγούδι του δέντρου, σου απαντούσα για το θέρεμιν και μάλιστα έβαλα εκεί πάλι το λινκ απ΄το τραγούδι του δέντρου… δεν είμαι όμως σίγουρη αν θ’ αρέσει στη μικρούλα σου γιατί κουβαλάει θλίψη θανάτου, την θλίψη της αποκοπής απ΄τη ζωή… 😉

    ΑΦιλιά και να έχετε ένα όμορφο και γαλήνιο βραδάκι! 🙂

    ΥΓ: Να αποφεύγεις ότι μπορεί να την στεναχωρήσει!

Σχολιάστε

